Forum » Na cesti » Tesla 3
Tesla 3
Temo vidijo: vsi
valinoratina ::
codeMonkey je izjavil:
Aja, Tesle ne mores opremiti tako, pa odpade.
Res je, modela 3 ne moreš opremiti tako da bi stal toliko kot EQE (modela 3 Performance trenutno ni za naročit od kar je prenovljena verzija zunaj).
Da ne govorimo o tem da Mercedes kljub 2 do 3x večji ceni še vedno zgubi na 1000 km challengu proti Tesli:
EQS ki stane 123.400 EUR do 175.400 EUR ima čas komaj 9 ur 50 minut. To je cca isti čas kot Tesla model 3 standard range za 42.000 EUR. Tesla model S Paladium ima pa čas 8 ur in 55 minut (ni v tabeli zgoraj, ker je tabela nastala prej kot pa je Bjorn Paladiuma testiral, glej test spodaj):
V rangu 110.000 EUR (kar je še vedno ceneje kot Mercedes EQS) imaš celo model S Plaid z 1000 konjskimi močmi in pod 2 sekundi do 100 km/h (je drugi najhitrejši produkcijski avto po pospeških na svetu, prva je pa Rimac Nevera, ravno tako električni avto).
codeMonkey je izjavil:
Aja, Tesle ne mores opremiti tako, pa odpade.
Mercedesu je za čestitat da je tako kot Tesla naredil aerodinamičen avto, žal ni cenovno konkurenčen Tesli.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: valinoratina ()
valinoratina ::
Vprašaj se, zakaj EQEja in EQSa prodajo vse skupaj nič, model 3 in model y pa se prodajata v neverjetnih številkah?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: valinoratina ()
hojnikb ::
ker je MB se vedno polizdelek... Malo bolsi od ostalih nemcov, ampak se vedno polizdelek...
#brezpodpisa
codeMonkey ::
valinoratina je izjavil:
Vprašaj se, zakaj EQEja in EQSa prodajo vse skupaj nič, model 3 in model y pa se prodajata v neverjetnih številkah?
Ker je na vrhu po ponudbi, seveda se jih bo manj prodalo. Tesla je sweet spot za mnozice. Ampak to nima nobene veze z aerodinamiko. Pa zgoraj pri Bjornu se temperature zravn glej. Itak pa je bolj opremljen in vecji avto tezji, ne vem zakaj bi moral porabiti manj. Bo pa zanimivo videti zdaj ko ga posodobijo s hisnimi motorji in 800V arhitekturo, ko bi se moral tudi polniti hitreje. Vsekakor je MB dobro zastavil prehod na EV.
valinoratina ::
Ker je na vrhu po ponudbi, seveda se jih bo manj prodalo. Tesla je sweet spot za mnozice. Ampak to nima nobene veze z aerodinamiko
Točno tako, EQS je v CENOVNEM vrhu po ponudbi. Rekel sem da ima Tesla zelo dobr koeficient zračnega upora glede na konkurenco in EQS pač ni cenovna konkurenca Tesli, povsem logično.
Pa zgoraj pri Bjornu se temperature zravn glej.
Sem. Bila je cca ista. ID3 je porabil 27,1 kWh na 100 km pozimi pri -5°C, Tesla pa 19,9 kWh na 100 km pri -4°C. ID3 porabi neprimerljivo več energije in ima potemtakem mnogo manjši doseg od Tesle, kljub temu da je en majhen jajček, Tesla model 3 pa precej velik avto.
Itak pa je bolj opremljen in vecji avto tezji, ne vem zakaj bi moral porabiti manj.
Sama teža ima precej malo vpliva na porabo, skoraj nič (razen morda v mestu kjer je res veliko ustavljanj, pa še tam itak večino energije ustavljanja tako ali tako preko regenerativnega zaviranja dobiš nazaj v baterijo). Bjorn je delal tudi ta test. Zmeril je porabo avta, nato pa je v pritljažnik naložil 400 kilogramov, ter še enkrat meril porabo avta. Razlika je komaj zaznavna, praktično neobstoječa:
Vsekakor je MB dobro zastavil prehod na EV.
Glede produkcije že ne. Imajo jih lih toliko da lahko rečejo da jih imajo, a prodajo jih skoraj nič. Niti jih niso sposobni proizvesti ali pa jih nočejo proizvesti v niti približno takih številkah kot Tesla. Sej ne rečem da je EQS ali EQE slab avto, če bi stal enako kot Tesla model 3 potem bi bil ok. Tako pa stane 3 do 4x več. Za take velike dnarje kot jih Mercedes hoče ni problem narest spodoben EV. Dosežek pa je narest sposoben EV za razumno ceno in to je tesli uspelo.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: valinoratina ()
valinoratina ::
codeMonkey je izjavil:
Temperature, ko si omenjal EQS... niti samemu sebi ne sledis vec.
Seveda sledim, ne morem vohat kaj misliš, če pa ne napišeš. Prej smo primerjali porabo ID3 in Tesle pri zimskih temperaturah, sem mislil da misliš te temperature. Tesla ima boljši rezultat na 1000 km challengu od Mercedeza EQS AWD tudi če oba testiraš pri zimskih temperaturah, že navaden model Y ki stane neprimerljivo manj ima boljši rezultat in to celo pri nižji povprečni temperaturi kot EQS (2 stopinji za EQS in 0 stopinj za model Y, tabela spodaj):
Sej EQS ne zaostaja dosti, nič ne rečem, ampak glede na to da stane ranga 3x več bi pričakoval dosti boljši rezultat zanj..
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: valinoratina ()
valinoratina ::
kva te pa briga, nima to prav nič s temo. Če bi kupoval nov avto, potem bi definitivno vzel Teslo. Cene rabljenih Tesel so pa zaenkrat še visoke. Kar je odlična novica za tiste ki so kupili nove (ker jih lahko drago prodajo) in slaba novica za tiste ki bi radi poceni prišli do rabljene Tesle.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: valinoratina ()
nejc_nejc ::
seveda ima
ali samo nabijaš z nekimi yutub spektakli ali imaš pravo prakso in komentiraš iz izkušenj
ja po moje so na avtonet bolj želje
ali samo nabijaš z nekimi yutub spektakli ali imaš pravo prakso in komentiraš iz izkušenj
ja po moje so na avtonet bolj želje
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: nejc_nejc ()
valinoratina ::
Youtube zanesljivega vira kot je Bjorn Nyland niso nič drugega kot posnete izkušnje iz prakse od nekoga ki se zelo spozna na zadeve (in ti tudi vse meritve pokaže črno na belem, poglej videje, verjamem da si skeptičen preden pogledaš, ko boš pogledal boš spoznal da je razlog za skepso odveč). Če ti ti testi iz kateregakoli razloga niso všeč, pa poglej katerekoli druge teste iz prakse. Ali še bolje, sporobaj.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: valinoratina ()
nejc_nejc ::
ja saj ti lahko matematično dokažem, da je kila belega cukra cenejša od kile črnega, čez pol ure pa obratno
valinoratina ::
ja po moje so na avtonet bolj želje
ja, deludnost bi jaz temu reku. Ne more se 2 leti stara Tesla prodajat z isti keš kot zdej pride nova, jaoo, kva folku ni jasn.
nejc_nejc ::
valinoratina je izjavil:
ja po moje so na avtonet bolj želje
ja, deludnost bi jaz temu reku. Ne more se 2 leti stara Tesla prodajat z isti keš kot zdej pride nova, jaoo, kva folku ni jasn.
no toliko vedenju prodaje rabljenih zadev, no coment
valinoratina ::
valinoratina je izjavil:
ja po moje so na avtonet bolj želje
ja, deludnost bi jaz temu reku. Ne more se 2 leti stara Tesla prodajat z isti keš kot zdej pride nova, jaoo, kva folku ni jasn.
no toliko vedenju prodaje rabljenih zadev, no coment
To se nanaša na prodajalce Tesel al name? Če na prodajalce se strinjam, pojma nimajo. Če name pa ne drži, ker dejansko se 2 leti stare Tesle dejansko prodajajo samo nekaj jurjev ceneje kot danes stanejo nove. Pa kaj me briga da je takrat ta Tesla stala več, zdej je pač 38k po subvenciji in gotovo. Plus to da je zdej 60 kWh velika baterija pri osnovni tesli, pri tej pa samo 50 kWh, da ne govorimo o drugih izboljšavah ki jih imajo današnje Tesle v primerjavi z prejšnjimi letniki.
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...
Pa zdej se je že malo popravilo, še par mesecev nazaj so se nekatere Tesle standard range na avto.net dejansko prodajale za 40 jurjev, kar je večja cena kot je ta isti čas stala nova.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: valinoratina ()
codeMonkey ::
valinoratina je izjavil:
Sama teža ima precej malo vpliva na porabo, skoraj nič (razen morda v mestu kjer je res veliko ustavljanj, pa še tam itak večino energije ustavljanja tako ali tako preko regenerativnega zaviranja dobiš nazaj v baterijo). Bjorn je delal tudi ta test. Zmeril je porabo avta, nato pa je v pritljažnik naložil 400 kilogramov, ter še enkrat meril porabo avta. Razlika je komaj zaznavna, praktično neobstoječa:
Vecji in tezji avto ima po zasnovi drugacne gume, kar se kar pozna. Bjorn je to dobro pokazal na Taycanu. Medtem ko tvoj Bjornov test v resnici ni relevanten v tej diskusiji, razen ce bi se pogovarjali o razlikah med praznem in natovorjenem vozilu.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: codeMonkey ()
Utk ::
codeMonkey je izjavil:
Aja, Tesle ne mores opremiti tako, pa odpade.
Tam kjer 30,000 evrov pri nakupu, running costs, prostornost (s čim manjšimi zunanjimi dimenzijami) nič ne pomeni, tam nemci še spacajo nekaj skupaj. Ampak to ne bo približalo EV množicam, niti rešilo nemške industrije. Če bi tesla hotela, misliš da ne bi znali naredit prave premium limuzine za 150 jurjev. Ampak zakaj bi. Tistih 10,000 komadov letno ne bi naredilo nič pri širjenju električnih avtov, zarad njih ne bi nihče delal večje mreže polnilnic itd. Ampak ok, naj imajo vsaj ta trg nemci, da čist ne obupajo.
Mene bi bolj skrbelo da za ta denar kot je tesla ne dajo ven nekaj boljšega od id3. Pa ne da je tako napačen, sploh oblika je meni v redu, prostornost je dobra za ta razred, tudi slabši pogon bi prenesel, ampak je pa vsaj 10 jurjev predrag.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
valinoratina ::
codeMonkey je izjavil:
valinoratina je izjavil:
Sama teža ima precej malo vpliva na porabo, skoraj nič (razen morda v mestu kjer je res veliko ustavljanj, pa še tam itak večino energije ustavljanja tako ali tako preko regenerativnega zaviranja dobiš nazaj v baterijo). Bjorn je delal tudi ta test. Zmeril je porabo avta, nato pa je v pritljažnik naložil 400 kilogramov, ter še enkrat meril porabo avta. Razlika je komaj zaznavna, praktično neobstoječa:
Vecji in tezji avto ima po zasnovi drugacne gume, kar se kar pozna. Bjorn je to dobro pokazal na Taycanu. Medtem ko tvoj Bjornov test v resnici ni relevanten v tej diskusiji, razen ce bi se pogovarjali o razlikah med praznem in natovorjenem vozilu.
Širše gume malo povečajo porabo (kot praviš se pozna), vendar ne spet toliko, nekje ranga 1 kWh na 100 km. Vendar drugi zaostajajo dosti bolj kot to. Test ki sem ga pokazal je še kako relevanten v tej diskusiji, Tesla ima izredno nizko porabo, ampak pretežni del razloga za to ni nizka teža. Z drugimi besedami: Volkswagen bo moraš še marsikaj drugega izboljšati, ne samo zmanjšati teže, ki ne vpliva kaj dosti na porabo (povečati aerodinamiko, izboljšati izkoristek pogonskega sklopa ipd).
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: valinoratina ()
Kawhi ::
codeMonkey je izjavil:
Aja, Tesle ne mores opremiti tako, pa odpade.
Tam kjer 30,000 evrov pri nakupu, running costs, prostornost (s čim manjšimi zunanjimi dimenzijami) nič ne pomeni, tam nemci še spacajo nekaj skupaj. Ampak to ne bo približalo EV množicam, niti rešilo nemške industrije. Če bi tesla hotela, misliš da ne bi znali naredit prave premium limuzine za 150 jurjev. Ampak zakaj bi. Tistih 10,000 komadov letno ne bi naredilo nič pri širjenju električnih avtov, zarad njih ne bi nihče delal večje mreže polnilnic itd. Ampak ok, naj imajo vsaj ta trg nemci, da čist ne obupajo.
Mene bi bolj skrbelo da za ta denar kot je tesla ne dajo ven nekaj boljšega od id3. Pa ne da je tako napačen, sploh oblika je meni v redu, prostornost je dobra za ta razred, tudi slabši pogon bi prenesel, ampak je pa vsaj 10 jurjev predrag.
Glede na to, da id3 na Kitajskem prodajajo za 16k$ bi rekel da, ne da ne morejo, ampak nočejo prodajat id3 ceneje...
valinoratina ::
Glede na to da glede na podatke že pri Evropskih cenah komaj delajo pozitivno nulo bi rekel da ne da hočejo, ampak ne morejo prodajat ID3 ceneje, ker nimajo zoptimizirane proizvodnje (očitno prodajajo na kitajskem z izgubo, ali pa tale vir spodaj laže). Tesla porabi 10 ur za proizvest 1 model 3, Volkswagen pa 3x več, torej 30 ur. To se pač nekje pozna ane..
Utk ::
Ja. Ker tam jim je konkurenca mg4, byd, alto 3 in podobna jajca, med milijardo in pol kitajci ne bi našel kronanega osla, ki bi id3 primerjal s teslo. Zato tam mora koštat 16 jurjev, da sploh kakšnega prodajo. Še zmeraj jih ne prav veliko, ker tudi proti tistim "nije baš nešto".
Pri nas pa versko blazni fanboyi nemškega pleha mislijo, da je to v rangu tesle...
Pri nas pa versko blazni fanboyi nemškega pleha mislijo, da je to v rangu tesle...
valinoratina ::
"Diess is aiming to get Volkswagen production time down from 30 hours, far off from Tesla's 10 hour time frame"
Tesla Can Make an Electric Vehicle in 10 Hours, Volkswagen Production and CEO Unable to Keep Up
https://www.motorbiscuit.com/tesla-elec...
Tesla Can Make an Electric Vehicle in 10 Hours, Volkswagen Production and CEO Unable to Keep Up
https://www.motorbiscuit.com/tesla-elec...
Kawhi ::
Bi rekel da di tale vir pobral na Teslarati ali podobnem pageu. Margin za posamezne modele niso javni, so kar poslovna skrivnost.
nejc_nejc ::
valinoratina ::
VW CEO explains why it needs to be more like Tesla: Giga Berlin will produce 90 cars/hour o
n 1 line
https://electrek.co/2021/11/05/vw-ceo-e...
Herbart Diess je sam to izjavil, ni nobene teorije zarote tuki kolega. Google it.
Here's the relevant part of the speech from Herbert Diess:
"Today, Tesla sets the standards here. They build the car around the software. Updates are already part of everyday life for Tesla customers.
We now come every 12 weeks with automatic updates for our ID. family - a big step for Volkswagen!
Congratulations to the team of Thomas Ulbrich and CARIAD for this milestone!
Tesla has long been appreciated for the software, range, and acceleration of its cars but has had problems with quality. The production was ridiculed. But our main competitor is learning fast. The quality is getting better, the customer feedback more positive.
And in Brandenburg, Tesla wants to build half a million cars with 7,000 people - direct and indirect. And with an impressive productivity: expected 90 units per hour in one line, 10 hours per car.
In Zwickau, we are at over 30 hours, we want to achieve 20 hours next year - we
originally started with a project target of 16 hours.
I don't need to mention here what all this means on the stock market. Tesla has unlimited access to money and resources due to its high valuation. These numbers are what drive me to point out this new competition and not turn a blind eye.
Even if I stop talking about Elon Musk, he's here to stay, revolutionizing our industry and quickly becoming more competitive.
The Tesla Model 3 was the best-selling car in Europe in September, ahead of the Golf. And this despite the fact that Tesla does not even build in Europe yet. Tesla only imports so far.
Only those who understand and have an eye on the competition can win. Tesla is the benchmark today, and other strong startups have entered our market from China." .
n 1 line
https://electrek.co/2021/11/05/vw-ceo-e...
Bi rekel da di tale vir pobral na Teslarati ali podobnem pageu. Margin za posamezne modele niso javni, so kar poslovna skrivnost.
Herbart Diess je sam to izjavil, ni nobene teorije zarote tuki kolega. Google it.
Here's the relevant part of the speech from Herbert Diess:
"Today, Tesla sets the standards here. They build the car around the software. Updates are already part of everyday life for Tesla customers.
We now come every 12 weeks with automatic updates for our ID. family - a big step for Volkswagen!
Congratulations to the team of Thomas Ulbrich and CARIAD for this milestone!
Tesla has long been appreciated for the software, range, and acceleration of its cars but has had problems with quality. The production was ridiculed. But our main competitor is learning fast. The quality is getting better, the customer feedback more positive.
And in Brandenburg, Tesla wants to build half a million cars with 7,000 people - direct and indirect. And with an impressive productivity: expected 90 units per hour in one line, 10 hours per car.
In Zwickau, we are at over 30 hours, we want to achieve 20 hours next year - we
originally started with a project target of 16 hours.
I don't need to mention here what all this means on the stock market. Tesla has unlimited access to money and resources due to its high valuation. These numbers are what drive me to point out this new competition and not turn a blind eye.
Even if I stop talking about Elon Musk, he's here to stay, revolutionizing our industry and quickly becoming more competitive.
The Tesla Model 3 was the best-selling car in Europe in September, ahead of the Golf. And this despite the fact that Tesla does not even build in Europe yet. Tesla only imports so far.
Only those who understand and have an eye on the competition can win. Tesla is the benchmark today, and other strong startups have entered our market from China." .
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: valinoratina ()
Kawhi ::
Ja. Ker tam jim je konkurenca mg4, byd, alto 3 in podobna jajca, med milijardo in pol kitajci ne bi našel kronanega osla, ki bi id3 primerjal s teslo. Zato tam mora koštat 16 jurjev, da sploh kakšnega prodajo. Še zmeraj jih ne prav veliko, ker tudi proti tistim "nije baš nešto".
Pri nas pa versko blazni fanboyi nemškega pleha mislijo, da je to v rangu tesle...
Edini versko blazni tukaj ste teslini bojevniki, kow, inženirček in ti. Ostali smo samo skeptični v takšno superiornost Tesle kot jo slikate . Sam sem ti še danes napisal, da če bi/bom danes kupoval avto bi/bom kupil t3 sr...
Pol pa inženirček objavi da je Diess sam izjavil da ima id3 900 evrov margina in ostane živ...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Kawhi ()
valinoratina ::
Edini versko blazni tukaj ste teslini bojevniki, kow, inženirček in ti.
Če povemo resnico smo pa že versko blazni? You can't make this shit up! A ne bi ti kolega mogoče se pogledal v ogledalo in končno uvidel da si versko blazen pravzaprav ti sam, (ti si tisti ki vidi zadeve drugačne kot so pa v resnici).
Ostali smo samo skeptični v takšno superiornost Tesle kot jo slikate . Sam sem ti še danes napisal, da če bi/bom danes kupoval avto bi/bom kupil t3 sr...
Podatki črno na belem pravijo da je Tesla superiorna. Tako testi iz prakse, kot samo zadovoljstvo kupcev, ki je najvišje v celotni avtomobilski industriji, ne glede na to ali se gre za EVje ali ICEje:
Tesla owners are more satisfied than any other auto brand's, according to Consumer Reports
https://www.businessinsider.com/tesla-t...
Tesla Has Highest Owner Rating Based On Data From Multiple Sites
https://insideevs.com/news/592600/tesla...
Zakaj misliš da Tesla proda 2 milijona električnih avtov skupaj en Volkswagen pa še za en prdec ne? Če je Volkswagen po tvoje tako dober, za koji kurac ga pol noben ne povoha? Bi mogoče končno primerljal specifikacije kaj ponuja Tesla in kaj drugi in za kakšno ceno? Bi se končno že pogledal v ogledalo in spoznal da si verski blažnež, ki onanira na nemški pleh pravzaprav ti sam?
Pol pa inženirček objavi da je Diess sam izjavil da ima id3 900 evrov margina in ostane živ...
Ne samo da ne znaš razmišljat, si tudi bralno nepismen. Nikjer nisem rekel da je vir za 900 EUR profit margina Diess. Diess je vir za to da Tesla en avto naredi v 3x krajšem času. Še celo skopiral sem ti zapis njegovega govora in ti celo z debelim tekstom odebelil kje je to povedal. Vir za 900 EUR profit margina je pa Reuters (ti piše na sliki od Visual Capitalist spodaj). Ne mi rečt da si spregledal...Ne znaš angleško in je to problem in nisi razumel kaj piše ali v čem je težava?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: valinoratina ()
codeMonkey ::
codeMonkey je izjavil:
Aja, Tesle ne mores opremiti tako, pa odpade.
Tam kjer 30,000 evrov pri nakupu, running costs, prostornost (s čim manjšimi zunanjimi dimenzijami) nič ne pomeni, tam nemci še spacajo nekaj skupaj. Ampak to ne bo približalo EV množicam, niti rešilo nemške industrije. Če bi tesla hotela, misliš da ne bi znali naredit prave premium limuzine za 150 jurjev. Ampak zakaj bi. Tistih 10,000 komadov letno ne bi naredilo nič pri širjenju električnih avtov, zarad njih ne bi nihče delal večje mreže polnilnic itd. Ampak ok, naj imajo vsaj ta trg nemci, da čist ne obupajo.
Mene bi bolj skrbelo da za ta denar kot je tesla ne dajo ven nekaj boljšega od id3. Pa ne da je tako napačen, sploh oblika je meni v redu, prostornost, tudi slabši pogon bi prenesel, ampak je pa vsaj 10 jurjev predrag.
Merecedes pa tudi ne bo sel delat avto za mnozice, ker potem gre cel point znamke. Delez bo vedno manjsi od vecine, ker bodo ciljali luksuz, stevilke pa bodo s casom morale iti gor, s prehodom na EV.
VW pa ima druge znane probleme zaradi katerih precej zamujajo. Se bodo ze pobrali, ce pa ne, pa pac ne. Skozi zgodovino je marsikatera znamka bila na robu prepada, pa jih je kaksen model resil ravno v pravem casu. So pa tudi take, ko ji ni.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: codeMonkey ()
krucymucy ::
codeMonkey je izjavil:
Merecedes pa tudi ne bo sel delat avto za mnozice, ker potem gre cel point znamke.
Jaz mislim da je prepozno za to. Imidz je sel najmanj takrat ko so zaceli prodajati Renaulte s svojo znacko, ce ne ze prej ko so zaceli v svoje modele nizjega razreda vgrajevati Renault agregate.
valinoratina ::
Prodajne številke, ID3 ki ste ga prej tako hvlalili je tako nizko da ga še na lestvici ni:
In takšne še vedno porazne prodajne številke je Volkswagen dosegel KLJUB TEMU da na Kitajskem svoje modele prodaja z ogromno izgubo (kar je v redu kot short term strategy, na dolgi rok pa to ne more pit vode).
In takšne še vedno porazne prodajne številke je Volkswagen dosegel KLJUB TEMU da na Kitajskem svoje modele prodaja z ogromno izgubo (kar je v redu kot short term strategy, na dolgi rok pa to ne more pit vode).
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: valinoratina ()
valinoratina ::
valinoratina ::
Pogovarjamo se o električnih avtomobilih kolega, edin ti si tisti ki meša hruške in jabolka in ima vse pomešano.
Utk ::
Merecedes pa tudi ne bo sel delat avto za mnozice, ker potem gre cel point znamke.
To sem jaz reku, ko je začel delat a, b, itd, sto raznih suvov, in nazadnje se še pečal z dacio. Ampak takrat so mi forumski strokovnjaki rekli, da nimam pojma, da ima ful dobička, in da čudno da nisem jaz svetovalec daimlerju, če sem tako pameten. Zdaj so pa naenkrat preveč fini, da bi naredili konkurenčen EV do 70 jurjev.
Gregor P ::
Pa saj tudi te manjše merčke so bile dražje od konkurenčnih malčkov. Povedano drugače, če si imel denar za Dacio, ga nisi imel za Mercedes A; da sploh ne izgubljam besed o Brabusovih Smartih ipd. - to je čisto drug cenovni razred.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Gregor P ()
nejc_nejc ::
valinoratina je izjavil:
Pogovarjamo se o električnih avtomobilih kolega, edin ti si tisti ki meša hruške in jabolka in ima vse pomešano.
potem, mi pa pri vseh svojih "net" primerjavah ter zrežiranih virih in člankih oh in sploh razčleni vrednosti marketinga pri vsaki grupi posebej, pa stroške borda, logistike.....e ne boš, ker ne moreš, tako, da so tvoje primerjave totalno brezvezne
ne ti meni o mešanju pojmov, si še premlad in preveč naiven
valinoratina ::
Edini ki je preveč naiven si ti sam, dela jaz ne bom opravljal namesto tebe, če boš hotel vedeti ga boš sam, ali pa ga pač ne boš, your choice, samo če se odločiš da se ne boš pozanimal o stvareh potem nima nobenega smisla da pišeš sem. Prav nobeni članki niso zrežirani, lahko preveriš tudi sam, ni problema. Sicer pa ne vem zakaj ti sploh odgovarjam, pa saj je očitno da si trol.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: valinoratina ()
Utk ::
Pa saj tudi te manjše merčke so bile dražje od konkurenčnih malčkov. Povedano drugače, če si imel denar za Dacio, ga nisi imel za Mercedes A; da sploh ne izgubljam besed o Brabusovih Smartih ipd. - to je čisto drug cenovni razred.
Ja, ampak nek A je bil v resnici boljši od recimo megana, stal je pa 30% več. Danes je pa nek mercedes samo dražji od tesle, ni pa boljši. Razen ko je vsaj dvakrat dražji, pa še to ni nujno.
nejc_nejc ::
nejc_nejc ::
no tole si preber, če boš razumel, drgač pa prevajalnik vklopi:
takole izgledajo tvoje ankete o zadovoljnih kupcih, sedaj pa ali govorimo o tesli ali zastavi
https://balkan-school.com/forum/index.p...
jih ne primerjam, da ne bo pomote.
takole izgledajo tvoje ankete o zadovoljnih kupcih, sedaj pa ali govorimo o tesli ali zastavi
https://balkan-school.com/forum/index.p...
jih ne primerjam, da ne bo pomote.
codeMonkey ::
Merecedes pa tudi ne bo sel delat avto za mnozice, ker potem gre cel point znamke.
To sem jaz reku, ko je začel delat a, b, itd, sto raznih suvov, in nazadnje se še pečal z dacio. Ampak takrat so mi forumski strokovnjaki rekli, da nimam pojma, da ima ful dobička, in da čudno da nisem jaz svetovalec daimlerju, če sem tako pameten. Zdaj so pa naenkrat preveč fini, da bi naredili konkurenčen EV do 70 jurjev.
Dejansko so zdaj spremenili strategijo s fokusom na premium. Ves kdaj je prisel ven A razred, ne vem na katerem forumu si se ti pogovarjal, ampak to so bli drugi casi.
Kawhi ::
valinoratina je izjavil:
Edini versko blazni tukaj ste teslini bojevniki, kow, inženirček in ti.
Če povemo resnico smo pa že versko blazni? You can't make this shit up! A ne bi ti kolega mogoče se pogledal v ogledalo in končno uvidel da si versko blazen pravzaprav ti sam, (ti si tisti ki vidi zadeve drugačne kot so pa v resnici).
Ostali smo samo skeptični v takšno superiornost Tesle kot jo slikate . Sam sem ti še danes napisal, da če bi/bom danes kupoval avto bi/bom kupil t3 sr...
Podatki črno na belem pravijo da je Tesla superiorna. Tako testi iz prakse, kot samo zadovoljstvo kupcev, ki je najvišje v celotni avtomobilski industriji, ne glede na to ali se gre za EVje ali ICEje:
Tesla owners are more satisfied than any other auto brand's, according to Consumer Reports
https://www.businessinsider.com/tesla-t...
Tesla Has Highest Owner Rating Based On Data From Multiple Sites
https://insideevs.com/news/592600/tesla...
Zakaj misliš da Tesla proda 2 milijona električnih avtov skupaj en Volkswagen pa še za en prdec ne? Če je Volkswagen po tvoje tako dober, za koji kurac ga pol noben ne povoha? Bi mogoče končno primerljal specifikacije kaj ponuja Tesla in kaj drugi in za kakšno ceno? Bi se končno že pogledal v ogledalo in spoznal da si verski blažnež, ki onanira na nemški pleh pravzaprav ti sam?
Pol pa inženirček objavi da je Diess sam izjavil da ima id3 900 evrov margina in ostane živ...
Ne samo da ne znaš razmišljat, si tudi bralno nepismen. Nikjer nisem rekel da je vir za 900 EUR profit margina Diess. Diess je vir za to da Tesla en avto naredi v 3x krajšem času. Še celo skopiral sem ti zapis njegovega govora in ti celo z debelim tekstom odebelil kje je to povedal. Vir za 900 EUR profit margina je pa Reuters (ti piše na sliki od Visual Capitalist spodaj). Ne mi rečt da si spregledal...Ne znaš angleško in je to problem in nisi razumel kaj piše ali v čem je težava?
Pizda, govorili smo o profit margin in odgovarjal si na post o profit margin in ti pol meni o nepismenosti. Če si ti končal strojni faks sem sam fazan...
Utk ::
codeMonkey je izjavil:
Merecedes pa tudi ne bo sel delat avto za mnozice, ker potem gre cel point znamke.
To sem jaz reku, ko je začel delat a, b, itd, sto raznih suvov, in nazadnje se še pečal z dacio. Ampak takrat so mi forumski strokovnjaki rekli, da nimam pojma, da ima ful dobička, in da čudno da nisem jaz svetovalec daimlerju, če sem tako pameten. Zdaj so pa naenkrat preveč fini, da bi naredili konkurenčen EV do 70 jurjev.
Dejansko so zdaj spremenili strategijo s fokusom na premium. Ves kdaj je prisel ven A razred, ne vem na katerem forumu si se ti pogovarjal, ampak to so bli drugi casi.
Ja, vem, da so zdaj spoznali, da to ne vodi nikamor. Prvi A je bil nek poskus, tisto niti ne vem kam bi štel, ampak ta zadnji A, pa B, itd., to pa res ni bilo za nikamor.
Utk ::
močno dvomim, mislim, da se v tehle bolje voziš:
https://www.mercedes-benz.si/passengerc...
Vse pod EQE je smetje, ki ne bi smelo niti obstajat. EQE in gor so pa kar dobri.
Utk ::
Kawhi ::
Ti zamalašč pišeš tako da izpadeš čim večji kreten? Imo si ti tak da ne bi smel obstajat ;)