Forum » Na cesti » Tesla 3
Tesla 3
Temo vidijo: vsi
delavec44 ::
Glede na to, da leva noga nima več sklopke, bi lahko dali smernike tja. 2 gumba pod nogo in je :D
2dark ::
Konkurence je cel kup. Id7 ni konkurenca tesli modelu 3.
BMW i4 pa tako ni konkurenca, ker je občutno dražji.
BMW i4 pa tako ni konkurenca, ker je občutno dražji.
(\___/)
(> _ <)
(>🍫 )
(> _ <)
(>🍫 )
deco16 ::
Torej točno kaj je konkurenca m3 za 40 jurjev?
Poraba, prostornost, doseg? Performance mene res ne zanima, 150 konjev je zadost al pa 136.
Je to res Megane? Je to res ID.3? Ali kak kitajc? Corsa? c4?
Poraba, prostornost, doseg? Performance mene res ne zanima, 150 konjev je zadost al pa 136.
Je to res Megane? Je to res ID.3? Ali kak kitajc? Corsa? c4?
Utk ::
Če daš filter na 35 do 45 jurjev, dobiš mokko, kono, megana in podobne. To je vse 2 razreda slabše. Po velikosti, pogonu, opremi. Težko bi našel eno lastnost kjer je kater drugi boljši. Razen ročice za žmigavce.
2dark ::
Torej točno kaj je konkurenca m3 za 40 jurjev?
Poraba, prostornost, doseg? Performance mene res ne zanima, 150 konjev je zadost al pa 136.
Je to res ID.3?
S 230 km dometa, če se normalno peljaš in 350, če ga šparaš. Huda konkurenca.
Tista revščina od bmw-jevega i4 vstopnega modela e35 z baterjo 67 kWh stane 60 jurjev , če želiš imet opremo na ravni Tesle 3..
(\___/)
(> _ <)
(>🍫 )
(> _ <)
(>🍫 )
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: 2dark ()
codeMonkey ::
Tesla 3 vs kdo?
Pa da je cena, kvaliteta, oprema, pa supercharger pustimo ob strani.
MB dela na elektricnem CLA. To bi znalo biti zanimivo. Se ze vozijo zamaskirani. 800V arhitektura naj bi bila za hitro polnjenje. Prvi model z lastnimi motorji na osnovi EQXX koncepta (750km WLTC). Bo pa precej verjetno nekoliko drazji, ampak verjetno tudi bolje opremljen.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: codeMonkey ()
Kawhi ::
Ni slab. Ampak je dražji in prtljažnik v rangu cliota.
Verjetno ni nič dražji niti osnovni. Kaksen popustek Hyundai da. LR je pa cenej že list. Tesla ti 980 vedno zaračuna k zraven, tako da je lr kar 50970. Saj boš zdaj rekel da pa ni awd. V evropo je konkurenca tudi cenovna še vsaj BYD Seal in Polestar 2. Če se samo na limuzine osredotočimo. Drugače meni je super recimo Fisker Ocean.
Kawhi ::
Ah daj no.... Sem gledal mal primerjave pozimi id3 s TČ in brez. Ni neke drame. Pa da me ne boste spet napadli, sam bi danes kupil T3 SR. Zelo verjetno je tudi bom, če se bo obstoječi spet kaj pokvaril.
Utk ::
Ja, ker je id3 pozimi že itak tako zanič, da ga niti TČ ne reši. Pri dobrih avtih ni tako.
Tč ni samo za ogrevanje kabine, ampak tudi baterije, pri tesli in hyundaju. Pri id3 pa najbrž res ne.
Tč ni samo za ogrevanje kabine, ampak tudi baterije, pri tesli in hyundaju. Pri id3 pa najbrž res ne.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
Kawhi ::
Mal normalni posti, pol pa spet tale bljak brez vsebine utk..id3 je kar ok, tako doseg, kot sama vožnja, tudi notri je meni novi kar ok. Zelo korekten avto. Ni pa poceni, pa saj danes noben ni.
Utk ::
Če ti vsebina ni všeč, ne pomeni da je ni. Id3 ima največji zimski drop že če ima TČ:
https://www.google.com/amp/s/www.carsco...
Ali pa id4:
https://electrek.co/2022/12/13/worried-...
Brez TČ je samo še slabše. Ti seveda ne boš dal linka, ki bi dokazoval kaj drugega. Tesla pod nulo izgubi 15 do 20%.
https://www.google.com/amp/s/www.carsco...
Ali pa id4:
https://electrek.co/2022/12/13/worried-...
Brez TČ je samo še slabše. Ti seveda ne boš dal linka, ki bi dokazoval kaj drugega. Tesla pod nulo izgubi 15 do 20%.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
Kawhi ::
Poglej Bjorn teste. Glede dropov v rangeu v real life si pa poglej link, ki je tudi v tej temi. Tesla najbolj, med deklariranim in dejanskim dosegom, odstopa v negativo od vseh proizvajalcev. Najbolj lažejo glede dosega. Porsche pa zanimivo je bistveno preveč skromen - prevoziš več v rl kot je deklarirano.
Ampak si zmagal, linke se mi res ne da iskat, še posebej ker so bili tu že objavljeni.
Ampak si zmagal, linke se mi res ne da iskat, še posebej ker so bili tu že objavljeni.
Utk ::
Tesla najbolj, med deklariranim in dejanskim dosegom, odstopa v negativo od vseh proizvajalcev
To nima nobene veze z zimskim dosegom.
Ne glede kolk kdo laže, z enako veliko baterijo bo tesla šla dlje od vw, pozimi se pa razlika samo še bolj poveča. Tudi bjorn nikjer nikoli ni trdil kaj drugega.
Kakšen hyundai in dražji nemec pride blizu tesli, vw in ostali pač ne.
Ampak si zmagal, linke se mi res ne da iskat, še posebej ker so bili tu že objavljeni.
Ne da se ti, ker dobro veš da na njih ni tega kar trdiš.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
codeMonkey ::
Bjorn res ni opazil takih razlik. Sem sel zdaj gledati za ID.3 in je primerjal rezultate pri -8 in 18°C, pa je bilo dalec od 50% razlike.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: codeMonkey ()
Utk ::
Odvisno je kako dolgo turo si izbereš. V vsakem primeru pa id3 izgubi pozimi več kot ostali.
Tesla ima pri minus 3 nižjo porabo kot id3 pri 18 plus.
Ampak to je nepomembno, ker tesla itak laže...
Tesla ima pri minus 3 nižjo porabo kot id3 pri 18 plus.
Ampak to je nepomembno, ker tesla itak laže...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
valinoratina ::
valinoratina je izjavil:
predvsem čričke in občasne poke v armaturki ter podvozju, ki so pri Tesli po vseh teh letih še vedno standard
Očitno še nisi vozil Tesle narejene v Berlinski ali Shanghaiski tovarni, tam tega ni. Tudi iz Ameriške tovarne je precej redko.
potem je konkurenca kot je nek Megan etech že pred njimi. Sploh če upostevaš, da je model 3 SR še malenkost dražji (42k vs 39k).
Bullshit na kvadrat. Daj mastore primerjaj specifikacije Megana E-tech in Tesle modela 3. Tesla ima svetlobna leta boljše specifikacije: moč motorja, pospeški, prostor v pritljažniku, infotaiment, mrežo polnilnic, ni da ni.
Aja še glede cene: iconic EV60 160kW optimum charge po ceniku stane 49.590 EUR in je hkrati še vedno precej slabši od najbolj osnovne tesle za 42.000 EUR. Toliko o ceni. Seveda pa sta oba dva avtomobila upravičena še do 4500 EUR subvencije (odštej od zgornjih cen).
Cenik Megane e-Tech:
https://www.renault.si/CountriesData/Sl...
Tesla:
https://www.tesla.com/sl_si/model3/desi...
Tesla ima fiksno ceno (42k + 0,98k za pripravo). Megana EV60 optimum charge lahko odpeljes za 40k (-subvencija ) iz Malgaja v ponedeljek. Tako da ne opletaj z nekimi ceniki, ampak govori o real-word ceni, ki jo kupec plača.
Ne bi imel ne enega ne drugega, sem pa prepričan da je francoz kvalitetneje narejen, kar je vidno tudi iz YT reviewev.
Poleg tega Tesla laže pri svojih podatkih. Od dosega do prtjažnega prostora. Model Y naj bi imel 850L prostora, a je prtljažnik dimenzijsko manjši od Passatovega, ki ima 650L. Teslin v širino med kolesi meri 94cm, passatov 1m, v dolžino je model Y 108cm, passat 113cm. To pa zato, ker pri Tesli, če je potrebno postavijo še nov standard merjenja. Prikrajanje podatkov na kvadrat. Pri modelu 3 ni nič drugače.
Da kupi Teslo moreš biti posebne vrste sadomazo, ki je avtu pripravljen namenit bistveno več časa kot ga potrebuje.
Bo pa Tesla zaradi stock pricea in pričakovanj investitorjev bila prisiljena spuščat cene praktično do 0% margina, kar pomeni, da zdaj vsako preplačaš v povprečju za 15%. Vsekakor bo zanimivo.
Tesla ima fiksno ceno (42k + 0,98k za pripravo). Megana EV60 optimum charge lahko odpeljes za 40k (-subvencija ) iz Malgaja v ponedeljek. Tako da ne opletaj z nekimi ceniki, ampak govori o real-word ceni, ki jo kupec plača.
Tesla ima tudi subvencijo, povsem enako kot Reanult. Pri obeh sem vzel uradni cenik, povsem normalno. Le da je Renault spoznal da ga za denar kot je na uradnem ceniku nihče ne bo kupil, zato so bili prisiljeni ponuditi masiven popust. Ampak veš kaj je fora? Tudi Megan EV60 optimum charge za 40k je IZREDNO SLAB deal glede na Teslo model 3 SR za skoraj isti denar. Primerjajva specifikacije (osnovni standard range najcenejši model 3 proti najboljšemu Meganu EV60 optimum charge, oba sta kot sam praviš na voljo za zelo podobno ceno v praksi):
Torej kot je jasno videti je Tesla objektivno MNOGO boljši nakup. Da ne govorimo o tem da ima Tesla precej boljšo mrežo ultra hitrih polnilnic (lahko uporablja vse svoje, plus še vse druge, Megane pa ne), Tesla ima boljši in bolj odziven infotaiment sistem, ima over the air update, Megane pa ne, Tesla ima mnogo boljši sistem samodejne vožnje ipd ipd. In kar je glavno: Tesla standard range je zaradi dobre aerodinamike in hitrega polnjenja zmožna opravit 1000 km challenge v 9 urah in 55 minutah (stestirano), Megane E tech EV60 optimum charge pa komaj v 11 urah in 15 minutah (stestirano), kar je NEPRIMERLJIVO SLABŠE. Tabela, Megane je na dnu, Tesla na vrhu:
Se še čudiš da se Tesla prodaja kot vroče žemljice po 2 milijona kosov letno, Megana pa nihče ne povoha (proda ranga 100x manj svojih Meganov E-tech kot tesla svojega modela 3)?
ps: to v tabeli je seveda najcenejša Tesla model 3 standard range z najmanjšo baterijo, long range verzija ima še dosti boljši čas, pa tudi še mnogo boljše vse ostale specifikacije.
Ne bi imel ne enega ne drugega, sem pa prepričan da je francoz kvalitetneje narejen, kar je vidno tudi iz YT reviewev.
Narobe si prepričan, poglej kako dobro so narejeni tisti iz Berlinske tovarne.
Poleg tega Tesla laže pri svojih podatkih. Od dosega do prtjažnega prostora. Model Y naj bi imel 850L prostora, a je prtljažnik dimenzijsko manjši od Passatovega, ki ima 650L. Teslin v širino med kolesi meri 94cm, passatov 1m, v dolžino je model Y 108cm, passat 113cm. To pa zato, ker pri Tesli, če je potrebno postavijo še nov standard merjenja. Prikrajanje podatkov na kvadrat. Pri modelu 3 ni nič drugače.
Laž, tesla prav nič ne laže pri velikosti pritljažnika, lahko kar preveriš. Bjorn Nyland je meril tudi to, uporabil je standarne škatle za banane. V megana jih je spravil precej manj kot v Teslo:
Bo pa Tesla zaradi stock pricea in pričakovanj investitorjev bila prisiljena spuščat cene praktično do 0% margina, kar pomeni, da zdaj vsako preplačaš v povprečju za 15%. Vsekakor bo zanimivo.
Ravno to je prednost Tesle. Tesla ima ogromen profit margin, ostali proizvajalci pa tolčejo pozitivno nulo ali minus. Tesla si lahko privošči še dodatno znižanje cen na naročun profit margina, ostali si tega ne morejo privoščit, ker že sedaj ne delajo nobenega profita ali pa delajo celo minus. In ko pomisliš da KLJUB visokim maržam Tesle je objektivno gledano Tesla še vedno mnogo boljši avto za enak denar kot konkurenca, takrat pač sešteješ 1+1 in vidiš da ostali nimajo za burek, žal.
Zgodovina sprememb…
- predlagalo izbris: Groot ()
codeMonkey ::
Fiv3er ::
Inžinirček že nazaj, da ubrani čast slaboumnih:)
Na koncu pa so ID3, Megane, model 3 SR, vsi primerljivi po večini karakteristik. Če bereš lažnjive podatke na Teslinih straneh te mogoče še prepričajo drugače.
V resnici pa po testih vsi cca ista kapaciteta baterije, isti doseg, primerljiva cena, isti prtljažnik (pazite tu ima Tesla čisto svoj sistem, ki popači prostornino za x2). Edino kar je še razlika je večja moč Tesle, pa bistveno višja frekvenca popravil zaradi obupnega quality controla. Če si fanboy, si pripravljen to požreti, večina populacije pa bo nakup obžalovala
Tesla zmaga v LR kategoriji, kjer je cenejša od konkurence pri bateriji >75kwh, za to kar ponuja.
Na koncu pa so ID3, Megane, model 3 SR, vsi primerljivi po večini karakteristik. Če bereš lažnjive podatke na Teslinih straneh te mogoče še prepričajo drugače.
V resnici pa po testih vsi cca ista kapaciteta baterije, isti doseg, primerljiva cena, isti prtljažnik (pazite tu ima Tesla čisto svoj sistem, ki popači prostornino za x2). Edino kar je še razlika je večja moč Tesle, pa bistveno višja frekvenca popravil zaradi obupnega quality controla. Če si fanboy, si pripravljen to požreti, večina populacije pa bo nakup obžalovala
Tesla zmaga v LR kategoriji, kjer je cenejša od konkurence pri bateriji >75kwh, za to kar ponuja.
valinoratina ::
Inžinirček že nazaj, da ubrani čast slaboumnih:)
Edini ki je tu slaboumen si ti:)
Na koncu pa so ID3, Megane, model 3 SR, vsi primerljivi po večini karakteristik. Če bereš lažnjive podatke na Teslinih straneh te mogoče še prepričajo drugače.
Ni res, niso primerljivi pri večini karakteristik. Tesla je neprimerljivo boljša. Ne berem lažnjivih podatkov, gledam podatke na neodvisni strani EV database in neodvisne test v praksi Bjorna Nylanda. Evo sem dodal v tabelo še long range teslo in cene v praksi.
Zgodovina sprememb…
- predlagalo izbris: Groot ()
Kawhi ::
codeMonkey je izjavil:
Odvisno je kako dolgo turo si izbereš. V vsakem primeru pa id3 izgubi pozimi več kot ostali.
Torej kratke ture? Ker Bjorn ga je prakticno izpraznil in precej hvalil porabo, posebej v primerjavi z ostalimi.
Nima smisla z UTk, ker karkoli napišeš bo obrnil. Sedaj je šel iz primerjave cen ioniq 6 in t3 šel na problem TČ, ki je po njegovem res nujno potrebna. Pa karkoli napišeš, evropski proizvajalci so za njega šrot. Gre očitno za ene osebne zamere...
valinoratina ::
V resnici pa po testih vsi cca ista kapaciteta baterije, isti doseg, primerljiva cena, isti prtljažnik (pazite tu ima Tesla čisto svoj sistem, ki popači prostornino za x2)
Ni res, lažeš. Nimajo istega dosega in nimajo istega pritljažnika. Tesla ima bistveno nižjo porabo in v praksi dosti daljši doseg. Testi v praksi (Bjorn Nyland), viri bodo spodaj.
Izmerjen doseg pri 90 km/h v praksi:
Tesla standard range: 408 km
Tesla long range: 563 km
Megane EV60 z največjo baterijo: 371 km
Izmerjen doseg pri 120 km/h v praksi:
Tesla standard range: 300 km
Tesla long range: 422 km
Megane EV60 z največjo baterijo: 274 km
Podatki so prepisani iz spodnjih testov:
Tesla standard range, range test:
Tesla long range, range test:
Megane E-tech EV60, range test:
Za pritljažnik sem ti pa že dal Bjornovo meritev iz prakse, pri Tesli je večji tudu če imaš kvadratne škatle za merit, če pa meriš celotno prostornino je pa še večja razlika:
Tesla zmaga v LR kategoriji, kjer je cenejša od konkurence pri bateriji >75kwh, za to kar ponuja.
V LR kategoriji pa sploh zmaga, ampak fora je da zmaga tudi v standard range kategoriji. :)
codeMonkey je izjavil:
Odvisno je kako dolgo turo si izbereš. V vsakem primeru pa id3 izgubi pozimi več kot ostali.
Torej kratke ture? Ker Bjorn ga je prakticno izpraznil in precej hvalil porabo, posebej v primerjavi z ostalimi.
Nima smisla z UTk, ker karkoli napišeš bo obrnil. Sedaj je šel iz primerjave cen ioniq 6 in t3 šel na problem TČ, ki je po njegovem res nujno potrebna. Pa karkoli napišeš, evropski proizvajalci so za njega šrot. Gre očitno za ene osebne zamere...
Utk ima prav. Poraba tesle je bistveno nižja od Megana ali ID3 in drugih. Toplotna črpalka zelo prav pride pozimi, ker imaš zaradi nje kar nekaj daljši doseg.
Zgodovina sprememb…
- predlagalo izbris: Groot ()
valinoratina ::
codeMonkey je izjavil:
Odvisno je kako dolgo turo si izbereš. V vsakem primeru pa id3 izgubi pozimi več kot ostali.
Torej kratke ture? Ker Bjorn ga je prakticno izpraznil in precej hvalil porabo, posebej v primerjavi z ostalimi.
Bjorn je rekel da ID.3 nima porazne porabe, ampak v primerjavi z Teslo modelom 3 ima pa še vedno precej večjo, kljub temu da gre za precej manjši avto:
Izmerjen doseg pri 90 km/h v praksi:
Tesla long range 82 kWh baterija: 563 km
ID3 z največjo 82 kWh baterijo: 466 km
Izmerjen doseg pri 120 km/h v praksi:
Tesla long range 82 kWh baterija: 422 km
ID3 z največjo 82 kWh baterijo: 325 km
Poraba energije pri 90 km/h:
Tesla long range 82 kWh baterija: 13,6 kWh na 100 km
ID3 z največjo 82 kWh baterijo: 16,2 kWh na 100 km
Poraba energije pri 120 km/h:
Tesla long range 82 kWh baterija: 18 kWh na 100 km
ID3 z največjo 82 kWh baterijo: 23,1 kWh na 100 km
Vsi podatki so iz tehle testov v praksi:
VW ID3 82 kWh range test
Tesla Model 3 Long Range 82 kWh range test
Lejte je pač en razlog da se Tesle prodajajo kot vroče žemljice, ID3ji in Reanulti pa pač ne (prodaja je porazno nizka).
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: valinoratina ()
Kawhi ::
A na strojnem faksu se niste učili da je pri višji hitrosti čedalje bolj pomembna aerodinamika in čedalje manj masa?
P.s.: pa saj boš brisal v roki par ur, onaniraj še naprej.
P.s.: pa saj boš brisal v roki par ur, onaniraj še naprej.
valinoratina ::
A na strojnem faksu se niste učili da je pri višji hitrosti čedalje bolj pomembna aerodinamika in čedalje manj masa?
Smo se, le kaj te je napeljalo do tega da misliš da jaz tega ne vem? Tesla ima pač bistveno boljšo aerodinamiko in tudi precej bolj učinkovite kontrolerje in motorje.
P.s.: pa saj boš brisal v roki par ur, onaniraj še naprej.
Ne onaniram, samo dejstva ti govorim. Sicer pa: to si lahko želi le bedak, ki nima argumentov proti.
Aja pa še to: obstaja DOBER RAZLOG da so kupci Tesle najbolj zadovoljni uporabniki avtov ne glede na znamko in vrsto pogona, vi lahko debiličite in nabijate kako je Tesla slaba, vendar dejstvo je da ni in da je folk zelo zadovoljen z njo:
Tesla owners are more satisfied than any other auto brand's, according to Consumer Reports
https://www.businessinsider.com/tesla-t...
Zgodovina sprememb…
- predlagalo izbris: Groot ()
valinoratina ::
Tesla najbolj, med deklariranim in dejanskim dosegom, odstopa v negativo od vseh proizvajalcev. Najbolj lažejo glede dosega.
Ne, nič ne lažejo, prav si morajo po zakonu obvezno testirati doseg po WLTP standardu v Evropi in po EPA standardu v Ameriki. Imaš 2 možnosti določanja dosega po WLTP standardu, vsak proizvajalec pa se pač odloči čisto sam katero možnost bo ubral (prvo ali drugo). Več o tem tukaj:
Sicer pa tudi v praksi imajo Teslini modeli bistveno boljši doseg od konkurence.
Zgodovina sprememb…
- predlagalo izbris: Groot ()
Utk ::
Jaz sem versko blazni fanboy, čeprav lahko vsako trditev dokažem z linkom, vi ste pa objektvni, ko trdite, da je id3 v čimerkoli primerljiv z modelom 3. Da ne govorimo o meganu.
Dajte en link na test, kjer bi ta 2 v čimerkoli premagala teslo.
Dajte en link na test, kjer bi ta 2 v čimerkoli premagala teslo.
valinoratina ::
Sej osnovni problem ni to da sta ID3 in Megan slabša, osnovni problem je v tem da se prodajata za skoraj isto ceno kot Tesla, kljub temu da sta neprimerljivo slabša.. Če bi ID3ja ali megana e tech z največjo baterijo prodajali za 30k niti ne bi bila slab nakup..
Zgodovina sprememb…
- predlagalo izbris: Groot ()
Utk ::
To pa itak. Id3 je konkurenca mg4. Rang 30 jurjev. Nihče normalen nikjer na svetu teh ne primerja s teslo. Razen slotech inteligenze.
Kawhi ::
Za vaju je dobro/slabo samo poraba in doseg. Vse ostalo pri vaju nič ne šteje. Čudno da ni v ice svetu za vaju najboljši kakšen clio dizel ali kaj podobnega...avto, tudi bev ne, ni samo poraba in doseg,
Utk ::
Za vaju je dobro/slabo samo poraba in doseg. Vse ostalo pri vaju nič ne šteje. Čudno da ni v ice svetu za vaju najboljši kakšen clio dizel ali kaj podobnega...avto, tudi bev ne, ni samo poraba in doseg,
In v čem ostalem je megan, id3 boljši? Imata več prostora, opreme, daljšo garancijo, se bolje vozita? Nič od tega. Nič.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
valinoratina ::
Za vaju je dobro/slabo samo poraba in doseg. Vse ostalo pri vaju nič ne šteje.
1. Ne, tudi vse ostalo šteje in Tesla je pač boljša tudi drugje, nimamo tu kaj.
2. Glede na to da je "range anxiety" glede na ankete iz prakse daleč največji pomislek ki ga imajo ljudje glede EVjev sta poraba in doseg nekako ključnega pomena, se ti ne zdi?
Zgodovina sprememb…
- predlagalo izbris: Groot ()
valinoratina ::
Aja pa by the way, sem počekiral še zimsko porabo pri 120 km/h glede na teste Bjorna Nylanga. ID3 ima preko 27 kWh na 100 km porabe, Tesla pod 20 kWh..sam tolk ane..
Torej poraba Tesla neprimerljivo manjša KLJUB temu da je Tesla precej večji avto od ID3 jajčka..
Aja pa še nekaj kanal Battery life je poročal o izjemno porazni degradaciji baterije pri ID3ju, Tesla s tem nima problemov (degradacija Tesle je izredno majhna, cca 1 % na leto). To be fair je teh 10 % degradacije v 2 letih v resnici samo začetni padec prvo leto ko je baterija še čisto nova, pol se pa precej upočasni, pa vseeno.. :
Did my VW Id.3 really lose 10% battery in 2 years?
Torej poraba Tesla neprimerljivo manjša KLJUB temu da je Tesla precej večji avto od ID3 jajčka..
Aja pa še nekaj kanal Battery life je poročal o izjemno porazni degradaciji baterije pri ID3ju, Tesla s tem nima problemov (degradacija Tesle je izredno majhna, cca 1 % na leto). To be fair je teh 10 % degradacije v 2 letih v resnici samo začetni padec prvo leto ko je baterija še čisto nova, pol se pa precej upočasni, pa vseeno.. :
Did my VW Id.3 really lose 10% battery in 2 years?
Zgodovina sprememb…
- predlagalo izbris: Groot ()
jernejl ::
Jaz bi rekel, da če se znebiš obvolanskih rock je to konkretno cenejši volanski drog oz obvolanski mehanizem vs displej zadaj.Display, kabli, mikrokrmilnik ki ta display poganja... to niti približno ne more biti tako poceni kot kos plastike s par stikali, ki se imenuje obvolanska ročica.
Tista revščina od bmw-jevega i4 vstopnega modela e35 z baterjo 67 kWh stane 60 jurjev , če želiš imet opremo na ravni Tesle 3..Ne drži. Že osnovni i4 ima armaturno ploščo, ročico za smernike, parkirne senzorje. Tesla z armaturno ploščo košta okrog 100 tisočakov, parkirnih senzorjev pa menda še zmeraj nima.
Tesla verniki v razne bmw-je in druge avtomobile nalagajo opremo, ki jo ima tesla serijsko, niso pa pripravljeni pogledati tudi v drugo smer in izbrati tesle z opremo na ravni bmw-jev. V resnici take tesle sploh ni, najbližja je pa ovrednotena na sto tisočakov.
Torej poraba Tesla neprimerljivo manjša KLJUB temu da je Tesla precej večji avto od ID3 jajčka..Nič nenavadnega glede na to, da je ID3 precej višji.
valinoratina ::
Nič nenavadnega glede na to, da je ID3 precej višji.
Je pa Tesla širša. Nekaj razloga za slabšo aerodinamiko ID3ja je tudi na račun malenkost večjega čelnega preseka pri ID3ju. Samo ni samo to. Tudi sama oblika Tesle je dosti bolj aerodinamična kot pri ID3ju. To koliko je oblika aerodinamična povzema koeficient zračnega upora (drag coeficient), manjša kot je številka, bolj je avto aerodinamičen. Pri Tesli modelu 3 2023 verzija znaša koeficient upora 0,225, pri ID3ju pa poraznih 0,267...Volkswagen zgleda ne zna ali pa noče delat aerodinamičnih avtov.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: valinoratina ()
2dark ::
Mal normalni posti, pol pa spet tale bljak brez vsebine utk..id3 je kar ok, tako doseg, kot sama vožnja, tudi notri je meni novi kar ok. Zelo korekten avto. Ni pa poceni, pa saj danes noben ni.
Doseg je krminalno slab pri ID-ju.. Če ga voziš 130 km/h bo domet 230 km..
(\___/)
(> _ <)
(>🍫 )
(> _ <)
(>🍫 )
jernejl ::
valinoratina je izjavil:
Pri Tesli modelu 3 2023 verzija znaša koeficient upora 0,225, pri ID3ju pa poraznih 0,267...Volkswagen zgleda ne zna ali pa noče delat aerodinamičnih avtov.Pri apteri znaša koeficient upora 0,15 pri Tesli 3 pa poraznih 0,23... Tesla zgleda ne zna ali pa noče delat aerodinamičnih avtov.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: jernejl ()
Utk ::
valinoratina je izjavil:
Pri Tesli modelu 3 2023 verzija znaša koeficient upora 0,225, pri ID3ju pa poraznih 0,267...Volkswagen zgleda ne zna ali pa noče delat aerodinamičnih avtov.Pri apteri znaša koeficient upora 0,15 pri Tesli 3 pa poraznih 0,23... Tesla zgleda ne zna ali pa noče delat aerodinamičnih avtov.
Forumski doktor logike zanemarja dejstvo, da ima tesla vseeno več prostora od id3 v vse smeri, aptera pa v nobeno.
valinoratina ::
valinoratina je izjavil:
Pri Tesli modelu 3 2023 verzija znaša koeficient upora 0,225, pri ID3ju pa poraznih 0,267...Volkswagen zgleda ne zna ali pa noče delat aerodinamičnih avtov.Pri apteri znaša koeficient upora 0,15 pri Tesli 3 pa poraznih 0,23... Tesla zgleda ne zna ali pa noče delat aerodinamičnih avtov.
Aptera uradno ni klasificiran kot avto, je trikolesnik. In kot veš Aptero ne dela Volkswagen (ker primerljali smo Volkswagna in Teslo). Ima pa Aptera odličen koeficient zračnega upora, vsekakor imajo dobre šanse da zasedejo določen del trga. Ni za vsakega, ampak tisti ki mu prostorsko ustreza je super: 1600 km dosega, polnjenje na vgrajene sončne celice (iz omrežja je treba polnit samo parkrat letno) ipd ipd.
Zgodovina sprememb…
- predlagalo izbris: Groot ()
valinoratina ::
Mal normalni posti, pol pa spet tale bljak brez vsebine utk..id3 je kar ok, tako doseg, kot sama vožnja, tudi notri je meni novi kar ok. Zelo korekten avto. Ni pa poceni, pa saj danes noben ni.
Doseg je krminalno slab pri ID-ju.. Če ga voziš 130 km/h bo domet 230 km..
Če ima ta večjo baterijo bo več to be honest, ampak bistveno manj kot pri Tesli modelu 3, pri kateri pri 130 km/h doseg izmerjeno v praksi znaša 400 km..in to tastar model. Pri novem prenovljenem modelu 3 so še malo izboljšali aerodinamiko in bo še več (ni še testov iz prakse na voljo, ker so ga začel prodajat par dni nazaj).
Zgodovina sprememb…
- predlagalo izbris: Groot ()
PARTyZAN ::
valinoratina ::
Vprašaj se, zakaj so prodajne številke Ioniqa 5 ali 6 porazno nizke, Tesle pa izjemno visoke? Se mi zdi da mora bit en razlog hmmm..
pegasus ::
valinoratina ::
valinoratina je izjavil:
Pri Tesli modelu 3 2023 verzija znaša koeficient upora 0,225, pri ID3ju pa poraznih 0,267...Volkswagen zgleda ne zna ali pa noče delat aerodinamičnih avtov.Pri apteri znaša koeficient upora 0,15 pri Tesli 3 pa poraznih 0,23... Tesla zgleda ne zna ali pa noče delat aerodinamičnih avtov.
Tesla ima glede na Volkswagen in ostalo konkurenco odličen koeficent upora. In ne, Aptera ni konkurenca Tesli, pri Apteri gre za popolnoma drug del trga, ki si med seboj nista konkurenca, tisti ki bo kupil Model 3 po vsej verjetnosti ne bo kupil Aptere in tisti ki bo kupil Aptero po vsej verjetnosti ne bo kupil Tesle modela 3. In 0,23 je imel ta star model Tesle modela 3, ta nov ima 0,225 (so ga še malo aerodinamično izboljšali):
https://www.zurnal24.si/avto/mocno-poso...
Zgodovina sprememb…
- predlagalo izbris: Groot ()
codeMonkey ::
Se delamo da Mercedes ne obstaja? Ker potem Tesla ocitno ne zna, ali pa noce. Limuzinski modeli EQE in EQS imajo 0,22 in 0,2.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: codeMonkey ()
valinoratina ::
codeMonkey je izjavil:
Se delamo da Mercedes ne obstaja? Ker potem Tesla ocitno ne zna, ali pa noce. Limuzinski modeli EQE in EQS imajo 0,2.
Ne, nič se delamo da ne obstaja. Namerno ga ignoriraramo, ker ni konkurenca Tesli modelu 3, že EQE stane najcenejši 80.000 € do 123.000 €, kar je cca 2x do 3x več kot Tesla model 3, da o EQS ki je še bistveno dražji sploh ne govorimo.
https://www.mercedes-benz.si/passengerc...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: valinoratina ()