Forum » Na cesti » Tesla 3
Tesla 3
Temo vidijo: vsi
jernejl ::
Pričakoval sem, da bodo odpravili nekatere od večjih failov (manjkajoči armaturna plošča (in/ali HUD), parkirni senzorji, rolo za stekleno streho, matrični žarometi, osnovni fizični gumbi, slabi materiali sedežev), pa so v resnici na seznam dodali še enega: odstranili so ročico za smernike.
Škoda, ker ima sicer avto privlačno ceno, faili pa niso taki, da bi bila proizvodnja strašansko dražja, če bi to odpravili.
Medtem ko pri voznikovem prostoru velja minimalizem in zato voznik ni deležen armaturne plošče (display-a) za volanom, so pa zadaj dodali dodaten display, tako da bodo lahko zadnji sedeži, ki so pri večini voženj v avtomobilih itak prazni, igrali igrice.
Škoda, ker ima sicer avto privlačno ceno, faili pa niso taki, da bi bila proizvodnja strašansko dražja, če bi to odpravili.
Medtem ko pri voznikovem prostoru velja minimalizem in zato voznik ni deležen armaturne plošče (display-a) za volanom, so pa zadaj dodali dodaten display, tako da bodo lahko zadnji sedeži, ki so pri večini voženj v avtomobilih itak prazni, igrali igrice.
2dark ::
Pričakoval sem, da bodo odpravili nekatere od večjih failov (manjkajoči armaturna plošča (in/ali HUD), , rolo za stekleno streho, matrični žarometi, osnovni fizični gumbi, slabi materiali sedežev), pa so v resnici na seznam dodali še enega: odstranili so ročico za smernike.
Nekaj bodo pustili za novi model3, da se bodo lahko pohvalili.
(\___/)
(> _ <)
(>🍫 )
(> _ <)
(>🍫 )
Horas ::
No ja, ni neke velike razlike....ce bi ga na cesti srečal bi moral dobro pogledati, da vidim kateri model je....zadaj bi ga prepoznal po TESLA napisu...zadnje luči so v enem kosu ampak, če so vrata pritljažnika zaprta se ne opazi.
spredaj pa tudi...če so LED luči prižgane bi opazil razliko...drugače pa ne...ob strani pa jo sploh ne vidim.
uglavnem....sigurno bo dražji kot stari model pa ni neke bistvene razlike
samo facelift je! ni novi model 3.
8700k+z390, 32gb 3600mhz, 1080ti, 700w gold, 512gb+2x250gb m.2 nvme + 2tb hdd
8500+b360, 32gb 2666mhz, rx 6600, 600w bronze, 512gb+250gb ssd m.2 + 2tb hdd
8500+b360, 32gb 2666mhz, rx 6600, 600w bronze, 512gb+250gb ssd m.2 + 2tb hdd
Buggy ::
Kot sem predvideval je tale facelift, glede na to da bo cena ostala priblizno ista kar dober trigger.
Moja si je nekak CLA AMG 35 zahotela, jaz sem dejansko odobril kot drug avto poleg traktorja (BiTdi Alltrack). Zdej pa nisem cist preprican ker 50K v novo Teslo mogoce ni tolk svoh dat, me pa skrbi da bo tekoci strosek pocas isti ali vecji kot pri Baby AMG-u, ki je pa vseeno se malo old-skul. Menjat moramo pocas staro Insignio 4x4 265KM, ker je staro ze 13 let in skoraj 300K..na plin.
Moja si je nekak CLA AMG 35 zahotela, jaz sem dejansko odobril kot drug avto poleg traktorja (BiTdi Alltrack). Zdej pa nisem cist preprican ker 50K v novo Teslo mogoce ni tolk svoh dat, me pa skrbi da bo tekoci strosek pocas isti ali vecji kot pri Baby AMG-u, ki je pa vseeno se malo old-skul. Menjat moramo pocas staro Insignio 4x4 265KM, ker je staro ze 13 let in skoraj 300K..na plin.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Buggy ()
Gregor P ::
Ne vem če hoče sedaj ravno avto oblike Tesle 3, če si je zaželela lep in zelo udoben športni kupe? Če že, potem vsaj S v kakšni bolj športni različici.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
Kawhi ::
Eno vprašanje za lastnike Tesel ali drugega el. avtomobila. Imam vikend, ki je cca 10m oddaljen od parkirišča za avto, potegnit začasni kabel ni problem, priklop je možen na navadno šuko 220V. Počasnost polnjenja ni problem, lahko polni tudi 48h za 300km. Kaj nabaviti da ne bo problem s kakšnim pregrevanjem, samim polnjenjem?
bastadu ::
Kabel/podaljšek naj bo vsaj 3x1,5mm2 in je to to.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: bastadu ()
2dark ::
Eno vprašanje za lastnike Tesel ali drugega el. avtomobila. Imam vikend, ki je cca 10m oddaljen od parkirišča za avto, potegnit začasni kabel ni problem, priklop je možen na navadno šuko 220V. Počasnost polnjenja ni problem, lahko polni tudi 48h za 300km. Kaj nabaviti da ne bo problem s kakšnim pregrevanjem, samim polnjenjem?
Ti glej, da bo kabel popolnoma odvit.
(\___/)
(> _ <)
(>🍫 )
(> _ <)
(>🍫 )
mugen999 ::
Nima veze po čem so kupovali. Trmasti so vsi po vrsti kot osli in ko bodo 6-7 let stare tesla m3, bodo še vedno pričakovali, da jih bodo prodali za 28 tisočakov. Seveda jih ne bodo.
Ko bo tesla stara 7 let bo vredna 0 €. A zakaj? Ja zato ker bo baterija samo še eno leto v garanciji. Ker če crkne po 8 letih, boš fejst placal na odpadu za razgradnjo avta(baterije).
delavec44 ::
Kaj ni po EU zakonih, da se strošek razgradnje plača že ob nakupu? Ali je pri električarjih kaj drugače? ICE mi mora zastonj prevzeti.
Utk ::
Nima veze po čem so kupovali. Trmasti so vsi po vrsti kot osli in ko bodo 6-7 let stare tesla m3, bodo še vedno pričakovali, da jih bodo prodali za 28 tisočakov. Seveda jih ne bodo.
Ko bo tesla stara 7 let bo vredna 0 €. A zakaj? Ja zato ker bo baterija samo še eno leto v garanciji. Ker če crkne po 8 letih, boš fejst placal na odpadu za razgradnjo avta(baterije).
Prav imaš. Avto.net je poln 8 let starih tesel in drugih električnih, kjer folk ponuja 100 evrov, če ga prevzameš.
mugen999 ::
Tisti ki kupi 8 let staro teslo je ali neumen, ali pa ima preveč dnara. No to zadnje verjetno ni, ker ti s preveč dnara kupijo novo.
Utk ::
Pizda dej se odloči, najprej pišeš da ti plačajo, če odrešiš nekoga 8 let stare tesle, zdaj pa da rabiš ful dnarja za njo.
Ganon ::
Zdaj so umaknili že ročice ob volanu? Vklop smernikov na volanu, z na dotik občutljivim gumbom? Reši se, kdor se more.
Machete ::
A nima lexus tudi nekega debilizma, da brisalce prižigaš s premikanjem po heads-up meniju?
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Machete ()
delavec44 ::
Ganon ::
Zdaj so umaknili že ročice ob volanu? Vklop smernikov na volanu, z na dotik občutljivim gumbom? Reši se, kdor se more.
Zaenkrat je še fizični gumb na volanu. Touch pride z naslednjo verzijo :=)
Novinar je rekel, da je občutljivo na dotik. Naslednja faza bo, kaj? Da vklop prestavijo v enega od podmenijev na osrednjem zaslonu? Bodo prihranili nekaj dodatnih centov pri že tako osiromašenem avtomobilu.
Kawhi ::
Predvidevam da se mi ne bo noben problem navaditi, vozim motor. Verjamem pa da bo za nekatere mentalno starejše kar problem.
delavec44 ::
Kako to zadaneš v krožišču? Pa da bi bil vsaj vsak na svoji strani volana.
Za brisalec je tipka (ena). Kako špricaš, korigiraš moč? Kje je tempomat in menjalnik? Meni se zdi preveč drastično. Naj potem še volan vrže ven in da notri joystick.
Za brisalec je tipka (ena). Kako špricaš, korigiraš moč? Kje je tempomat in menjalnik? Meni se zdi preveč drastično. Naj potem še volan vrže ven in da notri joystick.
Kawhi ::
Lol no, pojdi vozit motor. Tam imaš tudi stikalo, pa še volana ni. Ni tako težko no. Za brisalce mislim da lahko tudi na volanu reguliraš z vrtljivimi gumbi. Sem že mal pozabil, vozil Teslo ene 3 leta nazaj.
delavec44 ::
Ker v krožišču na motorju balanco vrtim okoli kot volan? Ali kaj si mislil s to primerjavo.
Kaj ima veze 3 leta stara Tesla z novim modelom?
Ne, povsem resno me zanima, če volan preprimeš v krožišču kako daš smernik za izvoz? In kako se potem ta smernik sam izklopi, ko se volan poravna?
Daš lahko 3 utripe na avtocesti kot je navada z ročko ali ga moraš vsakič izklopiti ročno?
Kaj ima veze 3 leta stara Tesla z novim modelom?
Ne, povsem resno me zanima, če volan preprimeš v krožišču kako daš smernik za izvoz? In kako se potem ta smernik sam izklopi, ko se volan poravna?
Daš lahko 3 utripe na avtocesti kot je navada z ročko ali ga moraš vsakič izklopiti ročno?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: delavec44 ()
Horas ::
vse se bomo navadli, določeni gen x-y pa pač ne. pa naši otroci, vnuki se bodo brez problema
8700k+z390, 32gb 3600mhz, 1080ti, 700w gold, 512gb+2x250gb m.2 nvme + 2tb hdd
8500+b360, 32gb 2666mhz, rx 6600, 600w bronze, 512gb+250gb ssd m.2 + 2tb hdd
8500+b360, 32gb 2666mhz, rx 6600, 600w bronze, 512gb+250gb ssd m.2 + 2tb hdd
TilenS ::
Navadiš se vsega ampak to še ne pomeni da je to dobr. Verjetno bi se tut navadil vozit z yojstikom al pa PS kontrolerjem, če bi musk tako odločil ampak to ne bi spremenilo dejstva da je neumno ter za moje pojme nevarno za uporabljat.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: TilenS ()
Fiv3er ::
Kar veliko razocaranje tale facelift. Tist ekran zadaj nima nobene uporabne vrednosti napram HUDu, ki bi ga enostavno porinili notri. Matrix luči in predvsem rolo za strešno šipo ob poletjih, ki jih imamo, bi morali biti standard.
Ce das na mizo še porazno kvaliteto izdelave.... predvsem čričke in občasne poke v armaturki ter podvozju, ki so pri Tesli po vseh teh letih še vedno standard, potem je konkurenca kot je nek Megan etech že pred njimi. Sploh če upostevaš, da je model 3 SR še malenkost dražji (42k vs 39k).
Ce das na mizo še porazno kvaliteto izdelave.... predvsem čričke in občasne poke v armaturki ter podvozju, ki so pri Tesli po vseh teh letih še vedno standard, potem je konkurenca kot je nek Megan etech že pred njimi. Sploh če upostevaš, da je model 3 SR še malenkost dražji (42k vs 39k).
Ganon ::
Podjetje povleče potezo, ki je povsem skregana z logiko in namesto, da bi naleteli na neodobravanje, te verniki prepričujejo, da "so boš že navadil". Postrežejo vam z gnilim, črvivim jabolkom in vi se prepričujete, da je čudovitega okusa. Očitno boste morali še velikokrat dobiti po glavi, da vas bo streznilo.
Fiv3er ::
Podjetje povleče potezo, ki je povsem skregana z logiko in namesto, da bi naleteli na neodobravanje, te verniki prepričujejo, da "so boš že navadil". Postrežejo vam z gnilim, črvivim jabolkom in vi se prepričujete, da je čudovitega okusa. Očitno boste morali še velikokrat dobiti po glavi, da vas bo streznilo.
To je precej značilno za privržence Tesle. Še bolj zanimivi pa so po večinitisti, ki jih vozijo. Količina dreka, ki so jo pripravljeni požreti presega vse. Od večtedenskih servisov večkrat na leto do katastrofalnega podvozja. Pozanam prvaka, ki razlaga, da je avto klasa zase, a po niti še dveh letih nima več usnja na volanu, zamenjal je sprednje vzmetenje… za njih je to vse standard in luksuz, ki ga ponuja Tesla
Gregor P ::
Tole s smerniki je res kiks in mi ni jasno, kako so sploh prišli na to idejo? Najti alternativno rešitev klasiki je zagtovo velik zalogaj in v tem smislu je pohvalno, da se sploh lotevajo iskanja alternativ, samo to pač ni dobra rešitev; je kvečjemu bolj nevarna za promet.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
Ganon ::
Tole s smerniki je res kiks in mi ni jasno, kako so sploh prišli na to idejo? Najti alternativno rešitev klasiki je zagtovo velik zalogaj in v tem smislu je pohvalno, da se sploh lotevajo iskanja alternativ, samo to pač ni dobra rešitev; je kvečjemu bolj nevarna za promet.
Ne gre za iskanje alternativ, gre za brezsramno rezanje stroškov. Rešili so se še enega dela avtomobila. Verjemi, da že tuhtajo, kateri bo odletel naslednji.
pegasus ::
"Perfection is achieved, not when there is nothing more to add, but when there is nothing left to take away." - Antoine de Saint-Exupéry
Še ogromno imajo za preč pobrat odvečne mase ...
Še ogromno imajo za preč pobrat odvečne mase ...
Utk ::
Treba poskusit v praksi. Sicer dvomim, da bi bilo všeč tistim, ki itak ne bi kupili tesle in mislijo, da je megan kaj bolj kvaliteten (lol), ampak ostalim normalnim bi pa morda nekaterim bilo v redu. Tudi ta sredinski ekran brez hud deluje čudno v teoriji, v resnici je pa čisto v redu. Hitrost vidiš nekako lepo, ostalo pa pogledaš po potrebi. Nobene strašne razlike proti ostalim. Števec v sredini je imel marsikater tudi pred teslo.
kow ::
Ne gre za iskanje alternativ, gre za brezsramno rezanje stroškov. Rešili so se še enega dela avtomobila. Verjemi, da že tuhtajo, kateri bo odletel naslednji.
Cena je glavni problem BEV. Ocitno bo prodaja Tesla avtomobilov se naprej rasla, ker se fokusirajo na pomembne reci. Ce mas pa dosti denarja, pa kupi pac premium Nemca. Kje je problem?
Kot je nekdo zgoraj ze omenil, ocitno bomo kmalu dobili rabljene trojke za nekaj tisocak manj. Nekako si ne znam predstavljati, da bi si lahko kdo se upal podraziti golfa ipd avtomobile.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: kow ()
valinoratina ::
codeMonkey je izjavil:
Hrup je bil eden od minusov, v primerjavi s konkirenco, lepo da so postimali. Skoda, da niso dodali tudi HUD. Notranjost mi je bolj vsec, posebej volan je zdaj bolj dodelan. Ne prepricajo me pa gumbi za smernike se. Vcasih prides z ovinka do krizisca, ali pa vijugas na parkiriscu in je lahko nerodno.
Niti ne, že prej je bil zvok nekje "in the middle of the pack" v primerjavi s konkurenco, nekje zlata sredina, oziroma za model 3 2022 verzijo celo pri boljših (četrta minuta na posnetku). Sedaj če so to še izboljšali je pa sploh super.
valinoratina ::
predvsem čričke in občasne poke v armaturki ter podvozju, ki so pri Tesli po vseh teh letih še vedno standard
Očitno še nisi vozil Tesle narejene v Berlinski ali Shanghaiski tovarni, tam tega ni. Tudi iz Ameriške tovarne je precej redko.
potem je konkurenca kot je nek Megan etech že pred njimi. Sploh če upostevaš, da je model 3 SR še malenkost dražji (42k vs 39k).
Bullshit na kvadrat. Daj mastore primerjaj specifikacije Megana E-tech in Tesle modela 3. Tesla ima svetlobna leta boljše specifikacije: moč motorja, pospeški, prostor v pritljažniku, infotaiment, mrežo polnilnic, ni da ni.
Aja še glede cene: iconic EV60 160kW optimum charge po ceniku stane 49.590 EUR in je hkrati še vedno precej slabši od najbolj osnovne tesle za 42.000 EUR. Toliko o ceni. Seveda pa sta oba dva avtomobila upravičena še do 4500 EUR subvencije (odštej od zgornjih cen).
Cenik Megane e-Tech:
https://www.renault.si/CountriesData/Sl...
Tesla:
https://www.tesla.com/sl_si/model3/desi...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: valinoratina ()
valinoratina ::
Ps: aja pa na teh 50.000 EUR za megana gor pridejo še dodatni paketi opreme, ki so pri Tesli že vključeni v ceno. Ranga 55k torej za megana. Tesla 42k. Ni nobeno presenečenje da se Tesla prodaja kot vroče žemljice (model Y je bil celo najbolj prodajan avto na svetu v prvi polovici leta 2023), Megane E-tech pa je prodajni poraz, vse skup nič.
Ta Megan ki zdej pride z dodatki 55k bi moral stat ene 30k ali kakega jurja več da bi bil konkurenčen Tesli. Sej zato pa Tesla se prodaja, Megan E-tech pa pač ne, logično.
Ta Megan ki zdej pride z dodatki 55k bi moral stat ene 30k ali kakega jurja več da bi bil konkurenčen Tesli. Sej zato pa Tesla se prodaja, Megan E-tech pa pač ne, logično.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: valinoratina ()
krucymucy ::
Ne, povsem resno me zanima, če volan preprimeš v krožišču kako daš smernik za izvoz? In kako se potem ta smernik sam izklopi, ko se volan poravna?
Daš lahko 3 utripe na avtocesti kot je navada z ročko ali ga moraš vsakič izklopiti ročno?
Enako kot prestavis pri VW in ostalih, ki imajo tipke menjalnika postavljene tako nepremisljeno da se vrtijo z volanom.
Navadis se.
delavec44 ::
V bistvu sem spraševal za smernike.
Sem si pogledal sedaj še en test in so res touch s haptičnim odzivom. Se tudi sami izklopijo, ko se volan poravna. Ostali 2 moji vprašanji pa ostajata odprti.
Btw. Tega nima nihče več, kot je enkrat imel Citroen, da se vrti le obroč volana, sredina je pa vedno fiksna?
Sem si pogledal sedaj še en test in so res touch s haptičnim odzivom. Se tudi sami izklopijo, ko se volan poravna. Ostali 2 moji vprašanji pa ostajata odprti.
Btw. Tega nima nihče več, kot je enkrat imel Citroen, da se vrti le obroč volana, sredina je pa vedno fiksna?
Kawhi ::
;) da mene obtožijo za verništvo v Teslo, lol. Napišem tako kot mislim, res mislim da bi se sam ekspresno navadil. Če je pa za ene to world wide problem, pa naj bo.
TilenS ::
Pri tesli je men najbolj smešno to da določen folk oz. Mogoče celo kar večina naklada, da je tole za tiste kateri imajo radi "tech" ker je kao najbolj tech avto kar jih dobiš... hehe. To mi res ni jasn od kod je tale avto kao tech za tiste kateri imajo radi "tech". Jes sm za "tech", sem elektronik, programiram in mi je fajn videt da se čimveč tehnologije premika v avte. Ampak recimo model 3 je smeh. Brez heca. Ma ta avto je najbolj neopremljen avto kar jih poznam. Ma fak no kaj sploh ma od te tehnologije? Resno.
- Smo leta 2023, kje so faking matrične luči??? Faaak, tale avto dejansko nima matričnih luči. To je direkt joke. Še večji joke je da jih ma ampak ne znanjo naredit sw očitno. Sam sem kr dost mahjen na luči. In hw teh luči katere uporablja tesla tut če jih danes usposobijo da dejansko deluje matrično bo že zastarel proti drugim proizvajalcim. Poglejte si kaj dobiš pri nemcih.
- Spet leto je 2023. Kje je deljujoč sistem parking assista?? Mislim sam tole je že deal breaker.
- Moj 2016 golf R ma adaptivno vzmetenje. Ne kupim več avta brez tega. Cca. 1000e doplačila. Kje je ta opcija pri tehnološko najbolj dovršenem avtu na svetu? Resno kje je? Kolega ma 3P, za moje pojme dost premehek avto za neko športno vožnjo, original podvozje je vsaj men preveč mehko. Že pri svojem se nerad vozim na mehki nastavitvi, ker mi je za bolj dinamočno vožnjk premehek.
- ko smo pri vožnji. Sedeži so wtf. Po občutku in izgledu so krneki. Avto ma 500hp zici pa brez side bolsteringa?? Nej si pogledajo pri 7R kak more zgledat nek osnovi zic za avto z tolk moči.
- Infotainment. Folk nima pojma kaj je dobr infotainment. Zaenkrat (kolikor je meni znano) vsi sistemi trenutno na razpolago spadajo v fail kategorijo. Isto tesla, je res v določenih stvareh dosti boljša od ostalih amapak še vedno je v kategoriji fail. V čem jem fora teh raznih sistemov, če ne morem gor poganjat appov iz enega od že uveljavljenih OS-ov? Ja teslin sistem zgleda ful dobr... dokler ga res ne začneš uporabljat potem pa vidiš da niti ni kej velik boljši od ostalih ponekod še slabši zaradi manka andriod auto oz. Apple ekvavilenta. Res boli me k. Ker proc in grafično imajo not, lahk to obržijo za tahude fanboye, ki mislijo da z tem pridobijo na čem. Jaz in večina nas imamo v žepu napravo ki lahko poganja marsikatero igro, malo morje appov, ima vso možno komunikacijo... ampak ne, tega ne morem nekako uporabljati na tem velikem zaslonu??? Kaj ku... mi pol rabi ta nevem kolk inch zaslon. Cela hvala da ma tesla gor spotify, uf a res? Razložte kolegu z M3 performance kako nej si integrira youtube music, jah ne morš lepo preko bluetooth, neumno na kvadrat. Na telefonu mi lepo dela vse. Vsi ti sistemi samo delajo škodo vsem nam, tesla dela nekaj po svoje, vw dela nekaj po svoje, mb dela nekaj po svoje... iz tem se pool developerjev samo krči, ker se porazdelijo po teh firmah. Proizvajalci naj se odločijo za nek standard OS in je zadeva rešena. Eni že sicer delajo nekaj v tej smeri, bomo videli.
- Smo leta 2023, kje so faking matrične luči??? Faaak, tale avto dejansko nima matričnih luči. To je direkt joke. Še večji joke je da jih ma ampak ne znanjo naredit sw očitno. Sam sem kr dost mahjen na luči. In hw teh luči katere uporablja tesla tut če jih danes usposobijo da dejansko deluje matrično bo že zastarel proti drugim proizvajalcim. Poglejte si kaj dobiš pri nemcih.
- Spet leto je 2023. Kje je deljujoč sistem parking assista?? Mislim sam tole je že deal breaker.
- Moj 2016 golf R ma adaptivno vzmetenje. Ne kupim več avta brez tega. Cca. 1000e doplačila. Kje je ta opcija pri tehnološko najbolj dovršenem avtu na svetu? Resno kje je? Kolega ma 3P, za moje pojme dost premehek avto za neko športno vožnjo, original podvozje je vsaj men preveč mehko. Že pri svojem se nerad vozim na mehki nastavitvi, ker mi je za bolj dinamočno vožnjk premehek.
- ko smo pri vožnji. Sedeži so wtf. Po občutku in izgledu so krneki. Avto ma 500hp zici pa brez side bolsteringa?? Nej si pogledajo pri 7R kak more zgledat nek osnovi zic za avto z tolk moči.
- Infotainment. Folk nima pojma kaj je dobr infotainment. Zaenkrat (kolikor je meni znano) vsi sistemi trenutno na razpolago spadajo v fail kategorijo. Isto tesla, je res v določenih stvareh dosti boljša od ostalih amapak še vedno je v kategoriji fail. V čem jem fora teh raznih sistemov, če ne morem gor poganjat appov iz enega od že uveljavljenih OS-ov? Ja teslin sistem zgleda ful dobr... dokler ga res ne začneš uporabljat potem pa vidiš da niti ni kej velik boljši od ostalih ponekod še slabši zaradi manka andriod auto oz. Apple ekvavilenta. Res boli me k. Ker proc in grafično imajo not, lahk to obržijo za tahude fanboye, ki mislijo da z tem pridobijo na čem. Jaz in večina nas imamo v žepu napravo ki lahko poganja marsikatero igro, malo morje appov, ima vso možno komunikacijo... ampak ne, tega ne morem nekako uporabljati na tem velikem zaslonu??? Kaj ku... mi pol rabi ta nevem kolk inch zaslon. Cela hvala da ma tesla gor spotify, uf a res? Razložte kolegu z M3 performance kako nej si integrira youtube music, jah ne morš lepo preko bluetooth, neumno na kvadrat. Na telefonu mi lepo dela vse. Vsi ti sistemi samo delajo škodo vsem nam, tesla dela nekaj po svoje, vw dela nekaj po svoje, mb dela nekaj po svoje... iz tem se pool developerjev samo krči, ker se porazdelijo po teh firmah. Proizvajalci naj se odločijo za nek standard OS in je zadeva rešena. Eni že sicer delajo nekaj v tej smeri, bomo videli.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: TilenS ()
Horas ::
res, kakšen zapis TilenS.
js nism venrik tesle. sem samo sprejemljiv do novosti. všeč mi je to, to bi moralo biti že v 2000 letih. samo poglejte obliko avtov. take oblike so za v 2000. ne pa v 2023. meni je všeč da je samo volan en ekran pa čao. pa par tipk na volanu.
drgač pa za tiste ko kurcate 3, to je vstopn model. če hočete kaj več kupte 5.
ali pa kaj od ljudskega voza ki vam je tak pr secu večini, pa oni krogeci.
js nism venrik tesle. sem samo sprejemljiv do novosti. všeč mi je to, to bi moralo biti že v 2000 letih. samo poglejte obliko avtov. take oblike so za v 2000. ne pa v 2023. meni je všeč da je samo volan en ekran pa čao. pa par tipk na volanu.
drgač pa za tiste ko kurcate 3, to je vstopn model. če hočete kaj več kupte 5.
ali pa kaj od ljudskega voza ki vam je tak pr secu večini, pa oni krogeci.
8700k+z390, 32gb 3600mhz, 1080ti, 700w gold, 512gb+2x250gb m.2 nvme + 2tb hdd
8500+b360, 32gb 2666mhz, rx 6600, 600w bronze, 512gb+250gb ssd m.2 + 2tb hdd
8500+b360, 32gb 2666mhz, rx 6600, 600w bronze, 512gb+250gb ssd m.2 + 2tb hdd
Fiv3er ::
valinoratina je izjavil:
predvsem čričke in občasne poke v armaturki ter podvozju, ki so pri Tesli po vseh teh letih še vedno standard
Očitno še nisi vozil Tesle narejene v Berlinski ali Shanghaiski tovarni, tam tega ni. Tudi iz Ameriške tovarne je precej redko.
potem je konkurenca kot je nek Megan etech že pred njimi. Sploh če upostevaš, da je model 3 SR še malenkost dražji (42k vs 39k).
Bullshit na kvadrat. Daj mastore primerjaj specifikacije Megana E-tech in Tesle modela 3. Tesla ima svetlobna leta boljše specifikacije: moč motorja, pospeški, prostor v pritljažniku, infotaiment, mrežo polnilnic, ni da ni.
Aja še glede cene: iconic EV60 160kW optimum charge po ceniku stane 49.590 EUR in je hkrati še vedno precej slabši od najbolj osnovne tesle za 42.000 EUR. Toliko o ceni. Seveda pa sta oba dva avtomobila upravičena še do 4500 EUR subvencije (odštej od zgornjih cen).
Cenik Megane e-Tech:
https://www.renault.si/CountriesData/Sl...
Tesla:
https://www.tesla.com/sl_si/model3/desi...
Tesla ima fiksno ceno (42k + 0,98k za pripravo). Megana EV60 optimum charge lahko odpeljes za 40k (-subvencija ) iz Malgaja v ponedeljek. Tako da ne opletaj z nekimi ceniki, ampak govori o real-word ceni, ki jo kupec plača.
Ne bi imel ne enega ne drugega, sem pa prepričan da je francoz kvalitetneje narejen, kar je vidno tudi iz YT reviewev.
Poleg tega Tesla laže pri svojih podatkih. Od dosega do prtjažnega prostora. Model Y naj bi imel 850L prostora, a je prtljažnik dimenzijsko manjši od Passatovega, ki ima 650L. Teslin v širino med kolesi meri 94cm, passatov 1m, v dolžino je model Y 108cm, passat 113cm. To pa zato, ker pri Tesli, če je potrebno postavijo še nov standard merjenja. Prikrajanje podatkov na kvadrat. Pri modelu 3 ni nič drugače.
Da kupi Teslo moreš biti posebne vrste sadomazo, ki je avtu pripravljen namenit bistveno več časa kot ga potrebuje.
Bo pa Tesla zaradi stock pricea in pričakovanj investitorjev bila prisiljena spuščat cene praktično do 0% margina, kar pomeni, da zdaj vsako preplačaš v povprečju za 15%. Vsekakor bo zanimivo.
2dark ::
Tesla lahko gre še nizžje s ceno, če želijo. To je težava za ostale. , ki mislijo, da lahko prodajajo EV_je v rangu TEsle.
(\___/)
(> _ <)
(>🍫 )
(> _ <)
(>🍫 )
deco16 ::
Hehe kere primerjave za prtljažnik, a si slučajno pri Y odpru tudi spodnji del, je kar ogromen naprimer passatu. Pač ni to kvadrat, je pa res da v pasata gredo paneli, v Y pa ne :)
Anyway, če bi zamenjal trenutnu EV megana nebi niti povohal, ni primerjave. Pa nimam tesle, sem se pa že parkrat peljal v vseh razen X. Naj se reno postavi v pravi rang ker prodaja jim šepa. Citroen že ve kje spada recimo.
Anyway, če bi zamenjal trenutnu EV megana nebi niti povohal, ni primerjave. Pa nimam tesle, sem se pa že parkrat peljal v vseh razen X. Naj se reno postavi v pravi rang ker prodaja jim šepa. Citroen že ve kje spada recimo.
jernejl ::
Ampak hecno je, da se je pa vseeno našel denar za vgradnjo LCD-ja pri zadnjih sedežih. Pa za dodatne zvočnike (zdaj jih je 17). Ročka za smernike je pa očitno predragaTole s smerniki je res kiks in mi ni jasno, kako so sploh prišli na to idejo? Najti alternativno rešitev klasiki je zagtovo velik zalogaj in v tem smislu je pohvalno, da se sploh lotevajo iskanja alternativ, samo to pač ni dobra rešitev; je kvečjemu bolj nevarna za promet.Ne gre za iskanje alternativ, gre za brezsramno rezanje stroškov. Rešili so se še enega dela avtomobila. Verjemi, da že tuhtajo, kateri bo odletel naslednji.
Števec v sredini je imel marsikater tudi pred teslo.Ja in ker se je tako dobro obneslo, imajo tudi vsi aktualni modeli teh avtov še zmeraj števce v sredini, kajneda. Aja ne, nimajo.
- ko smo pri vožnji. Sedeži so wtf. Po občutku in izgledu so krneki.Meni se zdi hecno, kako teslini verniki ne morejo prehvaliti avtomobila. Ampak potem pa na aliekspresu nabavljajo senčnike za streho, ker jim sonce žge v glavo. In prevleke za sedeže, ker na vgrajenih sedežih švicajo. Take faile človek še vzame v zakup, če kupi poceni Dacio. Ampak pri avtu za 50k bi pa pričakoval, da so te reči rešene tako, da ni treba pri kitajcih nabavljati nekih dodatkov za to, da postane vožnja vzdržna.
Horas ::
avto je izboljšan, dejstvo.
@jernejl facelitf ima zdaj hlajene sedeže. ve se pa kdo ima največje težave na usnjenih sedežih - debeluhi.
glede strehe bi pa res lahko dali, da se zatemni.
8700k+z390, 32gb 3600mhz, 1080ti, 700w gold, 512gb+2x250gb m.2 nvme + 2tb hdd
8500+b360, 32gb 2666mhz, rx 6600, 600w bronze, 512gb+250gb ssd m.2 + 2tb hdd
8500+b360, 32gb 2666mhz, rx 6600, 600w bronze, 512gb+250gb ssd m.2 + 2tb hdd
mikhaair ::
Jaz bi rekel, da če se znebiš obvolanskih rock je to konkretno cenejši volanski drog oz obvolanski mehanizem vs displej zadaj.
Glede primerjav pa, ni konkurence. Srednji razred ev limuzina. BMW ima nek elektro serija 4. Se kdo?
Glede primerjav pa, ni konkurence. Srednji razred ev limuzina. BMW ima nek elektro serija 4. Se kdo?