Forum » Na cesti » Tesla 3
Tesla 3
Temo vidijo: vsi
codeMonkey ::
Heads-up display bi pa res lahko ze vgradili. Ekrancka za volanom potem niti ne rabis.
Gregor P ::
Vse kar rabim za volanom v takšni ali drugačni obliki so le bistvene informacije, kako hitro vozim in koliko še imam dometa oz. kašna je moja sprotna poraba ipd.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
kow ::
Vse kar rabis je hitrost voznje, pa se to pogojno. Sam bi raje feature, da me zvocni signal opozori, ko prebijem dovoljeno hitrost (za prej nastavljene vrednosti).
Gregor P ::
Vse pač za kar ne smem pogledati stran od ceste in moram imeti nekje pred očmi.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Gregor P ()
feryz ::
Gregor P ::
Itah je teh piskov kar nekaj in jih je dobro držati na minimumu za najnujnejše, da jih še vedno zaznavaš, ko je zares treba.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
kow ::
Sem mislil, da je kazen za prehitro voznjo nujna zadeva... Kaj drugega pa ima za piskati...
Naceloma pogledovanje na hitrost voznje, samo stresira voznika in je popolnoma nepotrebno.
Naceloma pogledovanje na hitrost voznje, samo stresira voznika in je popolnoma nepotrebno.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: kow ()
feryz ::
Tisti, ki jim je kazen stresna, vozijo v režimu 65/95 km/h (regionalke/ac).
Taki tesle 3 s 300 plus konji, niti pod razno ne rabijo.
Če je že to tema o tesli 3.
Citigo je vrh glave.
Taki tesle 3 s 300 plus konji, niti pod razno ne rabijo.
Če je že to tema o tesli 3.
Citigo je vrh glave.
Utk ::
"Rabi" je ne nihče. Marsikdo je pa hoče.
Ne bom nikoli pozabil ko sem s 45 konjskim fiatom prehitel cayenna, mater kaj se je cijazil. Med ovinki, ne na avtocesti. Pa je bil faking porsche. Model 3 je dolgočasna manjša družinska limuzinca.
Ne bom nikoli pozabil ko sem s 45 konjskim fiatom prehitel cayenna, mater kaj se je cijazil. Med ovinki, ne na avtocesti. Pa je bil faking porsche. Model 3 je dolgočasna manjša družinska limuzinca.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
Gregor P ::
Sem mislil, da je kazen za prehitro voznjo nujna zadeva... Kaj drugega pa ima za piskati...... to kar ti že sedaj običajno lahko piska npr. prevoz črte, prekratka razdalja, možnost trka, da nisi privezan (oz. se je nekaj premaknilo na sedežih in sistem misli, da nekdo ni privezan), prekoračitev hitrosti, da si pozabil ključe v avtu, da niso dobro zaprta vrata ipd. ... tega piskanja je v bistvu kar dosti.
Naceloma pogledovanje na hitrost voznje, samo stresira voznika in je popolnoma nepotrebno.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
kow ::
Verjetno nisi vsakih 10s neprivezan ali vozis nekomu za ritjo. Kaj sele moznost trka - ne ga srat, no. To ti pac piska, ker ne znas vozit. Se pa strinjam glede pasu - ta feature je zlocin proti clovestvu.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: kow ()
deco16 ::
Jaz bi vzel zdej če bi menjaval, septembra mogoče neboš mel niti več smernikov na palčki ampak bo vse na volanu. Koristnost le tega se je za vprašat, špara se na vseh nivojih, tukaj ga bodo žal biksnili. Sej mogoče in upam da se motim. Bomo videli, sam nebi reskiral. Senzorje za parkiranje so že vzeli. Se pa dodaja spet LR RWD varianta.
Gregor P ::
Verjetno nisi vsakih 10s neprivezan ali vozis nekomu za ritjo. Kaj sele moznost trka - ne ga srat, no. To ti pac piska, ker ne znas vozit. Se pa strinjam glede pasu - ta feature je zlocin proti clovestvu.
... ne vem, zakaj si tako začuden; v mestu ti lahko večkrat zapiska za možnost trka. Nekdo pred teboj samo malo zavije na tvoj pas oz. vozi malo na "široko" levo/desno in avto te že opozori na to, pred teboj kar naenkrat zavirajo na polno in sistem že piska itd. ... v slabem vremenu kamera ne vidi dobro črt, zato misli da direkt pikiraš na avto pred teboj, v resnici pa greš malo bolj na desno poleg avta skladno s pasom ipd.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
codeMonkey ::
Haha. Kot da pri Tesli tega ni. Za bonus ti pa se to fake piskanje zniza safety score (in s tem onemogoci uporabo funkcije, ki si jo placal)
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: codeMonkey ()
Utk ::
Jaz imam to na toyoti nastavljeno, da je najbolj občutljivo, pa nikoli ne piska za brez veze. V resnici samo takrat ko se bi zaletel, če ne bi nič naredu. Ok, zapiska včasih zato, ker na polno pičim proti 90 stopinjskim ovinku in proti meni gleda parkiran avto, ampak toyota pač ne more vedet, da nameravam zavit. Pa tudi to se zgodi redko. Ko piska, je zmeraj z razlogom.
kow ::
codeMonkey je izjavil:
Haha. Kot da pri Tesli tega ni. Za bonus ti pa se to fake piskanje zniza safety score (in s tem onemogoci uporabo funkcije, ki si jo placal)
Nikjer nisem omenjal Tesle. Sem pa presenecen, nad t.i. nemsko kvaliteto. Ocitno so Japonci boljsi - ce je verjeti UTK.
codeMonkey ::
Po tej logiki je Yugo se najboljsi, ker nic ne piska. Vec je sistemov vgrajenih in vec stvari zaznavajo (collision z razlicnih strani, omejitve, pesci, ...) vec je moznosti, da nekaj zapiska zaradi false positive scenarija.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: codeMonkey ()
Utk ::
Če tolk piska, da nazadnje itak ignoriraš, je brez veze. Ko zapiska, te mora prestrašit. Tisto na cesti, ne piskanje.
Meni piska če je kolesar na cesti. Ne pa če je na pločniku, kot tudi nekaterim zna, baje.
Meni piska če je kolesar na cesti. Ne pa če je na pločniku, kot tudi nekaterim zna, baje.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
kow ::
Vprasanje, ce vsi ti sistemi na koncu ne naredijo neto skodo. Ker se ljudje zaradi drazjih avtomobilov - na leto se sedaj v EU kupi nekaj milijonov avtomobilov manj - vozijo v starejsih vozilih.
Vec denarja bi se moralo vreci tudi v infrastrukturo. Smo videli prejsnji teden mrtve na visnjegorskem klancu, kjer se je sparalo, mrtve bomo pa steli se leta.
Vec denarja bi se moralo vreci tudi v infrastrukturo. Smo videli prejsnji teden mrtve na visnjegorskem klancu, kjer se je sparalo, mrtve bomo pa steli se leta.
codeMonkey ::
Zanimivo razmisljanje :D Ko govorimo o piskanju, je to velik problem, ker ga pac ignoriras in potem ne reagiras v drugi siutaciji. Pa govorimo o false positive scenariju seveda. Ampak hkrati beremo ze nekaj let, da false negative pri Teslinem FSD sploh ni noben problem, ker itak spremljas voznjo in lahko kadarkoli reagiras.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: codeMonkey ()
Gregor P ::
Na to temo s piskanjem pa smo prišli, ker bojda ne rabiš nobene informacije pred seboj, saj zadostuje le piskanje, če prekoračiš hitrost
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
kow ::
Zatem, ko si ti trdil, da moderni avtomobili ves cas piskajo. Jaz pac govorim iz prakse, ker mi je nekoc crknil stevec na Clio 2 in nisem opazil nobenega vpliva na voznjo. Dejansko sem nastimal zvocni signal (na telefonu z gps) samo zaradi policajev oz. hitrostnih radarjev. Ne pomnim, da bi dejansko kdaj rabil vedeti kako hitro peljem zaradi same varnosti voznje ali varnosti drugih udelezencev.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: kow ()
Gregor P ::
Resno? Koliko zvočnih signalov pa si potem naštimal glede na to, da na cestah ni samo ena omejitev ... ker če ti je piskalo samo za radarje in policiste, je to malo žalostna slika voznika v prometu.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
Utk ::
codeMonkey je izjavil:
Zanimivo razmisljanje :D Ko govorimo o piskanju, je to velik problem, ker ga pac ignoriras in potem ne reagiras v drugi siutaciji. Pa govorimo o false positive scenariju seveda. Ampak hkrati beremo ze nekaj let, da false negative pri Teslinem FSD sploh ni noben problem, ker itak spremljas voznjo in lahko kadarkoli reagiras.
Kaj je tu čudnega? To je logično. Ko piska, naj bo dober razlog. Če ne piska, še zmeraj ti voziš.
kow ::
Resno? Koliko zvočnih signalov pa si potem naštimal glede na to, da na cestah ni samo ena omejitev ... ker če ti je piskalo samo za radarje in policiste, je to malo žalostna slika voznika v prometu.
Kolikor vem je na cesti samo ena omejitev. Enkrat je zapiskalo, ko je slo 10km/h cez omejitev. Zelo uporabno.
"zapiskalo" seveda pomeni nastavljiva jakost, pa tudi vrsta zvocnega signala.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: kow ()
Gregor P ::
10 km/h več v vasi je zelo slabo, kaj šele v obšolskem območju. Ti nujno rabiš vizualno informacijo pred seboj, kako (pre)hitro voziš!
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Gregor P ()
kow ::
Vidim, da si funkcionalno nepismen. Nikjer nisem napisal, da vozim oz. sem vozil 10km/h hitreje kot je dovoljeno.
Ampak, da se ne preseravava dalje. Moja poanta je bila, da rabis vedeti hitrost zaradi legalisticnih razlogov, ne pa same varne voznje.
Ampak, da se ne preseravava dalje. Moja poanta je bila, da rabis vedeti hitrost zaradi legalisticnih razlogov, ne pa same varne voznje.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: kow ()
Gregor P ::
Seveda rabiš vedeti višino hitrosti tudi zaradi varne vožnje.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
2dark ::
Seveda rabiš vedeti višino hitrosti tudi zaradi varne vožnje.
Ne rabi ti piskat. Saj znamo brat.
(\___/)
(> _ <)
(>🍫 )
(> _ <)
(>🍫 )
kow ::
Gregor P ::
A se hecaš ali kaj? Vozniškega izpita najbrž še nimaš, da mečeš ven take?!?
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
kow ::
Lahko kar pojasnis z argumentom. Aja, imam vozniski izpit.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: kow ()
Gregor P ::
Ne, tokrat boš za razliko od prej, ti vsem nam lepo pojasnil tvoj argument, zakaj med vožnjo ne rabiš vedeti hitrosti vozila, da je ta podatek zate le legalno pravne narave?
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
kow ::
Ker sem probal. In v letu dni voznje, nisem nikoli naletel na situacijo, kjer bi rabil vedeti tocno hitrost (ki je itak priblizek).
Ne bos verjel, na biciklu nimam merilca hitrosti in se lahko popolnoma varno vozim.
Ne bos verjel, na biciklu nimam merilca hitrosti in se lahko popolnoma varno vozim.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: kow ()
Cveto ::
Občutek te lahko prevara in hitrost je treba vedeti. Razen, če si eden od teh, ki so vozijo vedno ene 20 kmh pod omejitvijo. Potem pa ne rabiš vedeti točno, ker ne boš nikoli prehiter.
kow ::
Ti se vozijo 20km/h pod omejitvijo, navkljub merilniku hitrosti. Kaj veliko prehiter pa si tezko, ce te na prekoracitev hitrosti opomni signal.
Drzi sicer, da na daljsih voznjah hitrost "normaliziras", ampak naceloma itak slisis masino, pa tudi vecinoma imamo rocne menjalnike. Pri avtomatskem menjalniku (predvsem pa pri EV, ki hitro pospesujejo), zna to biti sicer res problem - ne bi vedel, ker nimam izkusenj. Po drugi strani ima danes ze vsaka druga vas tisti zaslon, kjer ti izpise trenutno hitrost ter tako dobis vedno znova hitrostno referenco. Pa tudi ostali promet je referenca.
Osebno me na avtocestah blazno motijo vozniki, ki imajo nastavljeno fiksno hitrost, ker je potem voznja "nenaravna". Veliko bolje je pac s primerno varnostno razdaljo slediti vozilu pred sabo.
Drzi sicer, da na daljsih voznjah hitrost "normaliziras", ampak naceloma itak slisis masino, pa tudi vecinoma imamo rocne menjalnike. Pri avtomatskem menjalniku (predvsem pa pri EV, ki hitro pospesujejo), zna to biti sicer res problem - ne bi vedel, ker nimam izkusenj. Po drugi strani ima danes ze vsaka druga vas tisti zaslon, kjer ti izpise trenutno hitrost ter tako dobis vedno znova hitrostno referenco. Pa tudi ostali promet je referenca.
Osebno me na avtocestah blazno motijo vozniki, ki imajo nastavljeno fiksno hitrost, ker je potem voznja "nenaravna". Veliko bolje je pac s primerno varnostno razdaljo slediti vozilu pred sabo.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: kow ()
gile ::
WTF tole od kow, a si ti sploh kdaj mel volan v rokah??? Sploh na AC? Če bi, potem bi razumel pojem "fiksna hitrost", tempomati in podobno. Đizs
codeMonkey ::
Stevec je pomemben, ampak spet ne toliko za varnost. Ce bi bil, potem bi bil tudi pojem "neprilagojena hitrost" odvec. Pa vemo, da si vedno kriv, ce zapeljes na nasprotni pas ali v koruzo. Ni vazno kaksna je omejitev, cestisce ali vreme, ce hitrosti ne ocenis primerno "na uc", si kriv.
Mene sicer na AC bolj motijo ljudje brez tempomata, ki spreminjajo hitrost glede na naklon cestisca, diskusijo s sovoznikom ipd. Preostali pa morajo prilagajati varnostno razdaljo, ko hitrost niha za 50 km/h gor in dol. Tudi z radarskim tempomatom so naporni.
Mene sicer na AC bolj motijo ljudje brez tempomata, ki spreminjajo hitrost glede na naklon cestisca, diskusijo s sovoznikom ipd. Preostali pa morajo prilagajati varnostno razdaljo, ko hitrost niha za 50 km/h gor in dol. Tudi z radarskim tempomatom so naporni.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: codeMonkey ()
2dark ::
codeMonkey je izjavil:
Mene sicer na AC bolj motijo ljudje brez tempomata, ki spreminjajo hitrost glede na naklon cestisca,
A, ha. Tisti, ki imajo tempomat nastavljen na 110 km/H so pa ok in vlečejo kolono.
(\___/)
(> _ <)
(>🍫 )
(> _ <)
(>🍫 )
kow ::
codeMonkey je izjavil:
Mene sicer na AC bolj motijo ljudje brez tempomata, ki spreminjajo hitrost glede na naklon cestisca, diskusijo s sovoznikom ipd. Preostali pa morajo prilagajati varnostno razdaljo, ko hitrost niha za 50 km/h gor in dol. Tudi z radarskim tempomatom so naporni.
Ce bi imela vecina ljudi nastavljeno fiksno hitrost oz. tempomat, bi se morda strinjal. Sam ga niti nimam. V praksi pa imamo kombinacijo voznikov. Nekateri vozijo na "prijetne" vrtljaje oz. "naravno", drugi imajo tempomat, tretji radarskega. Mene v bistvu najbolj motijo vozniki, ki zamudijo menjavo pasu, ko ujamejo pocasnejsi promet (tipicno tovornjak s fiksno hitrostjo). Nato pa se jim ne ljubi pocakati, da se ves prehitevalni pas sprosti ter vskocijo v manjso luknjo. Sledi rahel stisk na zavoro vseh, ki so zadaj na prehitevalnem pasu. Ne ownajo svojega predhodnega zajeba ter sprozijo verizno reakcijo, ki se propagira kilometre nazaj.
A, ha. Tisti, ki imajo tempomat nastavljen na 110 km/H so pa ok in vlečejo kolono.
110km/h je primerna hitrost za desni pas na avtocesti, vsaj takrat, ko je na cesti tovorni promet. Noces prevelike relativne razlike v hitrosti med razlicnimi udelezenci v prometu.
Glede diskusije s sovoznikom - to bi moralo biti tehnicno prepovedano, ker se je nemogoce pogovarjati s sovoznikom ter biti pozoren na cestisce. No, vsaj jaz tega nisem sposoben. Verjetno nisem edini.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: kow ()
pegasus ::
Glede diskusije s sovoznikom - to bi moralo biti tehnicno prepovedano, ker se je nemogoce pogovarjati s sovoznikom ter biti pozoren na cestisce. No, vsaj jaz tega nisem sposoben. Verjetno nisem edini.Zanimivo. Kot mulci smo imeli najboljše diskusije s fotrom ravno v avtu. Tudi jaz zdaj v avtu rad spontano predavam, če sem pa sam, pa globoko razmišljam.
kow ::
Ko si bil mulc, ni slo nekaj 10k avtomobilov dnevno po avtocesti v ljubljano. Pa napisal sem "tehnicno" - tega jasno ne bos uveljavljal, ker je popolnoma nezivljensko.
Gregor P ::
Z razlogom ti je inštruktor za vožnjo vklapljal radio.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
2dark ::
110km/h je primerna hitrost za desni pas na avtocesti, vsaj takrat, ko je na cesti tovorni promet. Noces prevelike relativne razlike v hitrosti med razlicnimi udelezenci v prometu.
Tisti , ki ima tempomat vozi enako tako na levem kot desnem pasu. Ne spreminja hitrosti navzgor, ko je na levem pasu.
(\___/)
(> _ <)
(>🍫 )
(> _ <)
(>🍫 )
Utk ::
Zakaj ne, jaz jo, če je kdo za mano. Je pa odvisno kako se je znašel za mano. Nekateri se vozijo stalno po levem, tudi če s 5 na uro več km zadaj. Pred takega se komot postavim in ne jebem pet posto, tudi če me vmes dohiti. Nekateri priletijo od zadaj s 180, pred takimi grem 140.
Dostikrat imam kolesa zadaj na avtocesti, tako da se načeloma ne vozim prehitro. Sej ni problem malo potegnit do 150 tudi s kolesi, ni pa da bi se stalno tako vozu.
Dostikrat imam kolesa zadaj na avtocesti, tako da se načeloma ne vozim prehitro. Sej ni problem malo potegnit do 150 tudi s kolesi, ni pa da bi se stalno tako vozu.
J.McLane ::
110km/h je primerna hitrost za desni pas na avtocesti, vsaj takrat, ko je na cesti tovorni promet. Noces prevelike relativne razlike v hitrosti med razlicnimi udelezenci v prometu.
Tisti , ki ima tempomat vozi enako tako na levem kot desnem pasu. Ne spreminja hitrosti navzgor, ko je na levem pasu.
Zakaj misliš da je tako? Jaz imam tempomat, pa se ne bojim dodati gasa, če prehitevam, ko zaviješ spet na vozni pas, tempomat ostane tam kjer je bil, nič ni treba klikat.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci
Zgodovina sprememb…
- spremenil: J.McLane ()
codeMonkey ::
codeMonkey je izjavil:
Mene sicer na AC bolj motijo ljudje brez tempomata, ki spreminjajo hitrost glede na naklon cestisca,
A, ha. Tisti, ki imajo tempomat nastavljen na 110 km/H so pa ok in vlečejo kolono.
So, ker so konstantni in predvidljivi. Vse dokler ne delajo stale s prikljucevanjem, ko je treba mimo tovornih vozil.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: codeMonkey ()
codeMonkey ::
Mimo teh gres in je reseno. Medtem ko kaoticne dohitis, jih prehitis, nato oni tebe, in seveda morajo pred tabo takoj spet upocasniti (tako da ti ni jasno zakaj so sploh prehitevali), pa jih prehitis, ker drzis hitrost, ...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: codeMonkey ()