Forum » Na cesti » Tesla 3
Tesla 3
Temo vidijo: vsi
Utk ::
Za uspešnostjo Tesle stoji Musk, ki zna govoriti in posledično prepričati vlagatelje ter zadevo prodajat. To je USA mentaliteta, navdušiti folk za nekaj in to se potem prodaja. V EU ta model ne gre skozi.
Kaj bi moral naredit, da te bi prepričal? Z lastno raketo izstrelit avto proti Marsu?
Kaj je EU naredila v tem času? 2-3 nove euro norme, ki jih še zmeraj nihče zares ne upošteva. Wav.
fikus_ ::
Za vlaganje kapitala v tvegane ideje morš imet ja*ca.
Utk, tebi ne mislim odgovarjat, ker trolaš po skoraj vsh temah.
Utk, tebi ne mislim odgovarjat, ker trolaš po skoraj vsh temah.
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: fikus_ ()
kow ::
Mene ta FSD sploh ne navdušuje, ker ne more predvideti današnje voznice s Teslo, ki se je kar na hitro zapeljala mimo mene (ob mojem prižganem smerniku za na levo) in vrinila vmes ter zablokirala cesto, ker je mislila, da sem se jaz očitno kar ustavil cesti iz ljubega miru - sem pa le vljudno počakal (z jasno prižganim smernikom, kam mislim iti), da so lahko vozniki s prednostne ceste zavili in odpeljali mimo; no niso, ker je Teslerašica povzročila nepreviden zastoj, ki ga FSD ne bi mogel pravočasno predvideti.
Ti isces banalne razloge proti. Pa sej, to se vedno zgodi, ko pride nekaj novega. Vedno hocejo potolci idejo, ker nekaj ni idealno. Vprasanje je samo, ali bo zadeva uporabna in kdaj bo uporabna. Imo najkasneje v roku 2-3 let.
Ampak to je druga debata oz. druga tema.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: kow ()
Utk ::
BadgerSkin je izjavil:
...je napisal nekdo, ki primerja teslo s cliotom.
Če pa naj bi imele Tesle vsaj v ZDA 231 okvar na 100 vozil.
Evo še vir da ne bo krega https://eu.usatoday.com/story/money/car...
Ne pravim, da so tehnološko ne razvite ali, kaj podobnega.
Pravim le, da lahko (vsaj določene) Tesle niso najbolj kakovostno izdelane in če kupuješ avto, ki sicer ima tehnologijo ITD. vendar se pri njemu (lahko) pojavljajo problemi, ali pa je lahko slabše kakovosti ne glede na hype in vso opremo.
Potem oprosti kupiš in plačaš "hype", znamko in dodatno opremo. Doseg cilja in kakovost poti do cilja, sta pa lahko vprašljiva.
Iz tvojega linka:
Volkswagen (213)
Tesla (231)*
Audi (240)
Chrysler (251)
Tesla ne rabi bit največja absolutno. Če bo vw še naprej prodajal ice po Afriki in južni Ameriki komot ostane največji še kar en čas. Ampak to bo prodajal za drobiž, in to avte, ki jih še Kitajci ne bojo hoteli štancat. Je to res prihodnost, ki si bi jo želel VW? Za ostale je dovolj velika katastrofa že to, da morajo zarad Tesle zniževat ceno. BMW iX bo stal od 60 jurjev naprej. Tolk kot malo boljši električni hyundai. In veeeeeeeeliko manj kot tesla model X. BMW tu "izgubi" 30-40 jurjev, ki jih bi zlahka pokasiral, če tesle ne bi bilo.
ti namerno lažeš ali pač samo v prazno nakladaš?. iX bo stal od 85 jurjev navzgor. X pa good luck z nakupom - dobavijo ti ga konec 2022...
V Nemčiji po ceniku je 77.
X-a en čas niso proizvajali, zdaj je malo hypa, ker je nov, ampak za tako drag avto se ne proizvaja v ravno malih številkah.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
korenje3 ::
Lidar ti pove kako daleč je nekaj, nima pa pojma kaj je to. Da bi vedel KAJ je tam, rabiš vid. Izkazalo se je, da je to precej pomembno. Če itak rabiš vid, da vidiš kaj je, pa lahko z njim tudi (dovolj dobro) oceniš kako daleč je. In postane lidar odveč.
Tisti, ki imajo razvite malo bolj resne sisteme avtonomne vožnje (Tesla seveda sem ne sodi), se s tabo ne strinjajo.
Teslin problem je bolj v tem, da dodatnih senzorjev niso znali izkoristiti, zato so jih pač izločili. Njihova umetna neinteligenca je pač na takšni stopnji, da deluje bolje, če ji senzorje odvzameš. Kakorkoli, če bodo nadaljevali po tej poti, jih bodo drugi pustili daleč zadaj.
Ves cas poslusamo, da ma Tesla zanic sistem, a boljsega se nismo videli.
Umaknili so gumbe, da prišparajo na proizvodnih stroških, na račun varnosti voznika torej. Je še veliko cvetk. Pravijo da je tesla 10 let pred konkurenco, v bistvu je pa 100 let zadaj. Odkrivajo tisto kar je bilo odkrtio že pred desetletji. Potem pa to še tržijo in folk naseda.
Prekopiral so porsche tycan kar se je pač dalo pa še to slabo.
i9-12900k; 32GB DDR5-6000 CL36; Nvidia RTX 3080 ti;
Gigabyte Aorus z690 master; Be Quiet Dark Power 12 1000W
Gigabyte Aorus z690 master; Be Quiet Dark Power 12 1000W
DamijanB ::
Lidar ti pove kako daleč je nekaj, nima pa pojma kaj je to. Da bi vedel KAJ je tam, rabiš vid. Izkazalo se je, da je to precej pomembno. Če itak rabiš vid, da vidiš kaj je, pa lahko z njim tudi (dovolj dobro) oceniš kako daleč je. In postane lidar odveč.
Tisti, ki imajo razvite malo bolj resne sisteme avtonomne vožnje (Tesla seveda sem ne sodi), se s tabo ne strinjajo.
Teslin problem je bolj v tem, da dodatnih senzorjev niso znali izkoristiti, zato so jih pač izločili. Njihova umetna neinteligenca je pač na takšni stopnji, da deluje bolje, če ji senzorje odvzameš. Kakorkoli, če bodo nadaljevali po tej poti, jih bodo drugi pustili daleč zadaj.
Ves cas poslusamo, da ma Tesla zanic sistem, a boljsega se nismo videli.
Umaknili so gumbe, da prišparajo na proizvodnih stroških, na račun varnosti voznika torej. Je še veliko cvetk. Pravijo da je tesla 10 let pred konkurenco, v bistvu je pa 100 let zadaj. Odkrivajo tisto kar je bilo odkrtio že pred desetletji. Potem pa to še tržijo in folk naseda.
Prekopiral so porsche tycan kar se je pač dalo pa še to slabo.
Ravno obratno je, ni Tesla kopirala Porsche Taycana, ampak je Porsche kopiral Teslo. Model 3 je prišel na trg več kot 3 leta prej kot Taycan.
Gambino ::
Lidar ti pove kako daleč je nekaj, nima pa pojma kaj je to. Da bi vedel KAJ je tam, rabiš vid. Izkazalo se je, da je to precej pomembno. Če itak rabiš vid, da vidiš kaj je, pa lahko z njim tudi (dovolj dobro) oceniš kako daleč je. In postane lidar odveč.
Tisti, ki imajo razvite malo bolj resne sisteme avtonomne vožnje (Tesla seveda sem ne sodi), se s tabo ne strinjajo.
Teslin problem je bolj v tem, da dodatnih senzorjev niso znali izkoristiti, zato so jih pač izločili. Njihova umetna neinteligenca je pač na takšni stopnji, da deluje bolje, če ji senzorje odvzameš. Kakorkoli, če bodo nadaljevali po tej poti, jih bodo drugi pustili daleč zadaj.
Ves cas poslusamo, da ma Tesla zanic sistem, a boljsega se nismo videli.
Umaknili so gumbe, da prišparajo na proizvodnih stroških, na račun varnosti voznika torej. Je še veliko cvetk. Pravijo da je tesla 10 let pred konkurenco, v bistvu je pa 100 let zadaj. Odkrivajo tisto kar je bilo odkrtio že pred desetletji. Potem pa to še tržijo in folk naseda.
Prekopiral so porsche tycan kar se je pač dalo pa še to slabo.
Teb pa marsikaj v avto undustriji ni jasno. VW oz njihovi predstavniki sami zatrjujejo, da jih čaka še veliko dela, da pridejo na nivo Tesle!
Valvoline ::
Drzave morjo najprej poskrbet da ni parazitov na cesti, sploh pa ne taki z globokimi zepi.
Gregor P ::
Samo da se razumemo, če FSD res jemlješ le kot asistenta oz. pomoč pri vožnji (z rokami na volanu itd.), potem je ok. Če pa slučajno kdo zmotno iz imena (Full Self-Driving) misli, da ga bo to kar varno samo vozilo naokoli, poem pa naj rajši vzame drug avto (nekateri - ne Tesla - dejansko imajo L3 (kar še vedno ni L5!), ki ga pa zakonsko še ne smejo vklopiti oz. uporabiti).
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Gregor P ()
kow ::
Globalni L3 ne obstaja, to smo ze povedali. Nekateri imajo L3 na tej lokaciji ob tej uri, ce karikiram. Tesla ima ze L5, ce je lokacija njihova testna steza (krog).
Zgodovina sprememb…
- spremenil: kow ()
Utk ::
dejansko imajo L3 (kar še vedno ni L5!), ki ga pa zakonsko še ne smejo vklopiti oz. uporabiti).
Haha. Mercedes ima L3 samo po vnaprej določenih in mapiranih avtocestah, ob lepem vremenu, do 60 km na uro. Tako med nami...to zmore danes že marsikater avto za 20 jurjev, na črno. Imaš celo napravico za 1000 dolarjev, ki jo inštaliraš na notranje ogledalo in povežeš z avtom, pa te sama vozi naokoli. Uradno seveda z rokami na volanu. Ampak kakorkoli, ta L3, s katerim se nekateri hvalijo, je spet ubiranje bližnjice. Ko bojo hoteli naredit ta sistem splošno uporaben, ga bojo morali naredit na novo, in to na težji način. Teslin način. Kaj si bojo pri tem pomagali s tem neuporabnim L3, ki ga "imajo" danes, najbrž niti sami ne znajo. Morda kot zgled kako ne smejo naredit ta pravega sistema.
Gregor P ::
Kakorkoli obrneš, tudi pri Tesli nimajo L3; kaj pa bodo imeli enkrat v prihodnosti za kar pri Tesli plačuješ že danes, pa v bistvu noben ne ve.
Medtem pri Waymo:
Medtem pri Waymo:
Waymo operates in some of its testing markets, such as Chandler, Arizona, at level 4 autonomy with no one sitting behind the steering wheel, sharing roadways with other drivers and pedestrians. (iz 2018)
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Gregor P ()
DamijanB ::
Drzave morjo najprej poskrbet da ni parazitov na cesti, sploh pa ne taki z globokimi zepi.
Tako je dizelske in bencinske parazite je treba spraviti s cest, kajti letno povzročajo milijarde dolarjev zdravstvene in BDP škode v Sloveniji katere pa ne plačajo (tista trošarina ni dovolj niti za 10 % tega). Ljudje z globokimi žepi bodo pa zmeraj, bolje da kupijo Teslo Performance, kot pa BMW3.
The economic costs of air pollution: Evidence from Europe
https://www.oecd.org/economy/greeneco/e...
Koliko škode nam povzročijo fosilna goriva? Za 1,1 milijarde evrov na leto
https://oe.finance.si/8933977/Koliko-sk...
Zgodovina sprememb…
- predlagalo izbris: fikus_ ()
Utk ::
Kakorkoli obrneš, tudi pri Tesli nimajo L3; kaj pa bodo imeli enkrat v prihodnosti za kar pri Tesli plačuješ že danes, pa v bistvu noben ne ve.
Medtem pri Waymo:
Waymo operates in some of its testing markets, such as Chandler, Arizona, at level 4 autonomy with no one sitting behind the steering wheel, sharing roadways with other drivers and pedestrians. (iz 2018)
Pri tesli gledamo to kar imajo v živo na cesti, pri drugih pa gledate pod prste znanstvenikom v laboratoriju, pa še tu bolj kaj pravijo, da imajo kot pa kaj zares imajo. In potem to primerjate. Ni pošteno.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
Gregor P ::
Oprosti? Jasno, da gledamo (kot družba oz. regulator) pod prste predvsem in najprej tistim, ki dejansko prodajajo njihove tehnološke rešitve neposredno potrošnikom, ki jih potem uporabljajo že sedaj v živo na cestah oz. v prometu. Kako pa bi drugače?!?
Če neko podjetje uporablja bolj napredno, a varnostno še nepreverjeno tehnologijo v povsem testnih laboratorijskih razmerah pod strogim nadzorom, je seveda manj problematično od nekoga, ki kar vrže neko nepreverjeno beta zadevo na ceste med ljudi.
Če neko podjetje uporablja bolj napredno, a varnostno še nepreverjeno tehnologijo v povsem testnih laboratorijskih razmerah pod strogim nadzorom, je seveda manj problematično od nekoga, ki kar vrže neko nepreverjeno beta zadevo na ceste med ljudi.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Gregor P ()
mikhaair ::
Razvoj prehiteva regulatorja po levi in desni. Npr. v teh dneh vidiš precej avtomobilov z dnevnimi lučmi, kar mnogokrat pomeni da zadaj ne sveti nič. In imaš na avtocesti skorajda temo, čeprav je šele 15h, dež, pršenje, tisoč odtenkov sive in temne zadke sodobnih pametnih avtov. Pa naj bi regulirali FSD...
J.McLane ::
Mene ta FSD sploh ne navdušuje, ker ne more predvideti današnje voznice s Teslo, ki se je kar na hitro zapeljala mimo mene (ob mojem prižganem smerniku za na levo) in vrinila vmes ter zablokirala cesto, ker je mislila, da sem se jaz očitno kar ustavil cesti iz ljubega miru - sem pa le vljudno počakal (z jasno prižganim smernikom, kam mislim iti), da so lahko vozniki s prednostne ceste zavili in odpeljali mimo; no niso, ker je Teslerašica povzročila nepreviden zastoj, ki ga FSD ne bi mogel pravočasno predvideti.
A ti živiš v USA? KAko veš da je bil FSD in ne samo "neumna" voznica slučajno v Tesli?
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci
BadgerSkin ::
Utk ::
Oprosti? Jasno, da gledamo (kot družba oz. regulator) pod prste predvsem in najprej tistim, ki dejansko prodajajo njihove tehnološke rešitve neposredno potrošnikom, ki jih potem uporabljajo že sedaj v živo na cestah oz. v prometu. Kako pa bi drugače?!?
Če neko podjetje uporablja bolj napredno, a varnostno še nepreverjeno tehnologijo v povsem testnih laboratorijskih razmerah pod strogim nadzorom, je seveda manj problematično od nekoga, ki kar vrže neko nepreverjeno beta zadevo na ceste med ljudi.
Ni pošteno, da primerjaš funkcije, ki naj bi delovale v laboratoriju s funkcijami, ki pri tesli že vozijo po cesti, in rečeš, ja da tisti pa imajo v laboratoriju že nekaj malo boljšega od tesla. Ja, so what? Tesla ima kar ima na cesti.
BadgerSkin je izjavil:
Volkswagen (213)
Tesla (231)*
Audi (240)
Chrysler (251)
Še vedno med najslabšimi in celo slabša od VW, meni je res vseeno ali je avto nemški ameriški ampak, da je med najslabšimi po zanesljivosti mi je za avto s takim (sicer dobrim) ugledom in priljubljenostjo no-go.
In koji si ti faktor? Če ti niti audi niti vw ni dovolj zanesljiv, verjamem, da ti ni niti tesla, ampak koga to briga?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
Gregor P ::
Ni pošteno, da primerjaš funkcije, ki naj bi delovale v laboratoriju s funkcijami, ki pri tesli že vozijo po cesti, in rečeš, ja da tisti pa imajo v laboratoriju že nekaj malo boljšega od tesla. Ja, so what? Tesla ima kar ima na cesti.... to ti narobe razumeš, pravim da Tesla še nima tega, za kar vi pravite, da naj bi že vozilo po cesti
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
VaeVictis ::
Tesla Autopilot sploh ne bi smel biti še na cesti, glede na vse poldelujoče funkcije, ki jih ima.
Plus morali bi ga preimenovati v kaj drugega.
Tole kar Musk obljublja in kaj v praksi dostavi je že zdavnaj zrelo za kar nekaj organov pregona, da o kakem SEC sploh ne govorimo.
Plus morali bi ga preimenovati v kaj drugega.
Tole kar Musk obljublja in kaj v praksi dostavi je že zdavnaj zrelo za kar nekaj organov pregona, da o kakem SEC sploh ne govorimo.
Let's Go Brandon!
Slo-tech.com je postal greznica in izguba časa!
Adijo!
Slo-tech.com je postal greznica in izguba časa!
Adijo!
kow ::
Verjetno mislis FSD, ne "Autopilot". Tesla ima 3 razlicne "avtopilote", najbolj napreden se imenuje "FSD Beta".
Glede na legalnost ipd jajca - vecina vas predlagate, da se regulira samo Tesla, ostali pa lahko delajo kar hocejo.
Sam sem se veckrat spraseval, koga vse so podkupili nemski proizvajalci, da so jim dovolili razne "kreativne" luci/smernike.
Glede na legalnost ipd jajca - vecina vas predlagate, da se regulira samo Tesla, ostali pa lahko delajo kar hocejo.
Sam sem se veckrat spraseval, koga vse so podkupili nemski proizvajalci, da so jim dovolili razne "kreativne" luci/smernike.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: kow ()
VaeVictis ::
Na svoji strani imajo še vedno napisano Autopilot.
FSD in Autopilot sta ena velika marketinška laž.
Ne, ni res, vsi sistemi, ki razlagajo, da lahko avto sam vozi brez pomoči in inputa voznika, bi morali biti prepovedani za navadnega uporabnika.
Vseeno kdo je proizvajalec!
FSD in Autopilot sta ena velika marketinška laž.
Ne, ni res, vsi sistemi, ki razlagajo, da lahko avto sam vozi brez pomoči in inputa voznika, bi morali biti prepovedani za navadnega uporabnika.
Vseeno kdo je proizvajalec!
Let's Go Brandon!
Slo-tech.com je postal greznica in izguba časa!
Adijo!
Slo-tech.com je postal greznica in izguba časa!
Adijo!
kow ::
Vsak izdelek je marketinska laz. Se posebej pralni praski. Pa politicne stranke ves cas lazejo itd., kaj sele korporacije. To je pac dovoljeno. V manualu nikjer ne pise, da FSD vozi sam, skratka nabijas.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: kow ()
Utk ::
Ni pošteno, da primerjaš funkcije, ki naj bi delovale v laboratoriju s funkcijami, ki pri tesli že vozijo po cesti, in rečeš, ja da tisti pa imajo v laboratoriju že nekaj malo boljšega od tesla. Ja, so what? Tesla ima kar ima na cesti.... to ti narobe razumeš, pravim da Tesla še nima tega, za kar vi pravite, da naj bi že vozilo po cesti
Ni res, napisal si, da ima Tesla L2, drugi pa že L3:
poem pa naj rajši vzame drug avto (nekateri - ne Tesla - dejansko imajo L3 (kar še vedno ni L5!), ki ga pa zakonsko še ne smejo vklopiti oz. uporabiti).
fikus_ ::
V manualu nikjer ne pise, da FSD vozi sam, skratka nabijas.
Si to prebral, ali pač samo ...
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.
Mike_Rotch ::
To vzami skupaj v kontekst in ne samo dveh stavkov. Da še bolje razložim, sem mislil na prodajanje ideje o EV, ki še ni na cesti, potem tovarna tolče minus, prodajaš idejo o uspešni proizvodnji, investitorji še vedno vlagajo, itd. Zgleda da v USA to uspeva, v EU v tako velikem obsegu ne.
Resno? Na bailoute smo že pozabili? Koliko milijard so prejeli evropski proizvajalci avtomobilov v zadnjih 15 letih?
Gregor P ::
... in kaj točno v mojem stavku ne drži? Še sam si priznal, da ima konkurenca to.Ni pošteno, da primerjaš funkcije, ki naj bi delovale v laboratoriju s funkcijami, ki pri tesli že vozijo po cesti, in rečeš, ja da tisti pa imajo v laboratoriju že nekaj malo boljšega od tesla. Ja, so what? Tesla ima kar ima na cesti.... to ti narobe razumeš, pravim da Tesla še nima tega, za kar vi pravite, da naj bi že vozilo po cesti
Ni res, napisal si, da ima Tesla L2, drugi pa že L3:
poem pa naj rajši vzame drug avto (nekateri - ne Tesla - dejansko imajo L3 (kar še vedno ni L5!), ki ga pa zakonsko še ne smejo vklopiti oz. uporabiti).
Mercedes ima L3 ...
Še enkrat, FSD je kratica za "Full Self-Driving"; in da, sedaj so nekje res zapisali (ker so pač morali), da pa to v bistvu ni to, kar bi potrošnik lahko domneval iz samega imena.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Gregor P ()
kow ::
Racunalniku, ki ga imam v rokah pa se rece mobilni telefon. Zdaj sem ga polozil na mizo, pa se nikakor noce premakniti.
Recimo, da je to "muskov aspiration", pa zakljucimo debato. Mislim, s cim se ukvarjamo.
Recimo, da je to "muskov aspiration", pa zakljucimo debato. Mislim, s cim se ukvarjamo.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: kow ()
Gregor P ::
Zato ker mobilni pomeni prenosni
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
kow ::
Torej je elektromobilnost, elektro prenosnost? Me bodo teleportirali po elektro omrezju?
Poanta je, da je to marketing.
Poanta je, da je to marketing.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: kow ()
fikus_ ::
FSD je Musk na začetku razlagal na način, da so si mnogi predstavljali, da se bodo usedli za volan in brkljali po prenosnem telefonu.
In ja to je markenting, tako so prodajali "FSD ready" Tesle, ki tega ne bodo imele nikoli.
In ja to je markenting, tako so prodajali "FSD ready" Tesle, ki tega ne bodo imele nikoli.
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.
kow ::
FSD je Musk na začetku razlagal na način, da so si mnogi predstavljali, da se bodo usedli za volan in brkljali po prenosnem telefonu.
Ce se na nekaj ne spoznas, te bodo "nasrali". Koliko jih je sele nasrala slovenska drzava z raznimi "stebri" itd.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: kow ()
Gregor P ::
... in to je zdaj v redu, ali kako?!? Gremo to zavajajočo nepošteno prakso kar tolerirat
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
jernejl ::
Seveda drži.Temu lahko pritrdijo zgolj Teslini verniki. Vsi ostali, ki so v zadnjih nekaj letih vsaj kakšno malenkost o tem prebrali, pa vedo, da tvoja trditev nima z realnostjo nobene veze. Res pa je, da boljši od Tesle uporabljajo še kaj več kot samo kamere.
Pri tesli gledamo to kar imajo v živo na cesti, pri drugih pa gledate pod prste znanstvenikom v laboratorijuŠe dobro, da pri Waymo niso še ničesar dali na cesto in še dobro, da je tisto mnogo slabše od Tesline "Popolne sposobnosti samodejne vožnje".
Predpostavljam, da ste slepi.Lidar ti pove kako daleč je nekaj, nima pa pojma kaj je to. Da bi vedel KAJ je tam, rabiš vid. Izkazalo se je, da je to precej pomembno. Če itak rabiš vid, da vidiš kaj je, pa lahko z njim tudi (dovolj dobro) oceniš kako daleč je. In postane lidar odveč.
Tisti, ki imajo razvite malo bolj resne sisteme avtonomne vožnje (Tesla seveda sem ne sodi), se s tabo ne strinjajo.
Teslin problem je bolj v tem, da dodatnih senzorjev niso znali izkoristiti, zato so jih pač izločili. Njihova umetna neinteligenca je pač na takšni stopnji, da deluje bolje, če ji senzorje odvzameš. Kakorkoli, če bodo nadaljevali po tej poti, jih bodo drugi pustili daleč zadaj.
Ves cas poslusamo, da ma Tesla zanic sistem, a boljsega se nismo videli.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: jernejl ()
Valvoline ::
Teslici so tudi paraziti, vseeno kaksen high tech je pod pokrovom. Revez z avtom na minimalcu vsak mesec nafutra drzavno hobotnico za 100+ evrov iz naslova davkov/trosarin na goriva.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Valvoline ()
DamijanB ::
Teslici so tudi paraziti, vseeno kaksen high tech je pod pokrovom. Revez z avtom na minimalcu vsak mesec nafutra drzavno hobotnico za 100+ evrov iz naslova davkov/trosarin na goriva.
Ja nafutra že za 100 EUR trošarin, ampak hkrati povzroči za več kot 1000EUR BDP in zdravstvene škode, overall povzroči 900 evrov minusa.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: DamijanB ()
jernejl ::
Valvoline ::
Teslici so tudi paraziti, vseeno kaksen high tech je pod pokrovom. Revez z avtom na minimalcu vsak mesec nafutra drzavno hobotnico za 100+ evrov iz naslova davkov/trosarin na goriva.
Ja nafutra že za 100 EUR trošarin, ampak hkrati povzroči za več kot 1000EUR BDP in zdravstvene škode, overall povzroči 900 evrov minusa.
Muhaha. Kar umira folk po plocnikih zarad hudega onesnazevanja. Sploh pa ob dejstvu da en dimnik pozimi svinja vec k 10.000 avtov skupaj. LOL. Enivej, se hvalezni so lahko se staro gardo pobere par let prej, da ne bi zruzu pokojninski ponzi. Ce tako nastudiras, cimvec onesnazevanja = manj upokojencev.
Utk ::
... in kaj točno v mojem stavku ne drži? Še sam si priznal, da ima konkurenca to.Ni pošteno, da primerjaš funkcije, ki naj bi delovale v laboratoriju s funkcijami, ki pri tesli že vozijo po cesti, in rečeš, ja da tisti pa imajo v laboratoriju že nekaj malo boljšega od tesla. Ja, so what? Tesla ima kar ima na cesti.... to ti narobe razumeš, pravim da Tesla še nima tega, za kar vi pravite, da naj bi že vozilo po cesti
Ni res, napisal si, da ima Tesla L2, drugi pa že L3:
poem pa naj rajši vzame drug avto (nekateri - ne Tesla - dejansko imajo L3 (kar še vedno ni L5!), ki ga pa zakonsko še ne smejo vklopiti oz. uporabiti).
Mercedes ima L3 ...
Še enkrat, FSD je kratica za "Full Self-Driving"; in da, sedaj so nekje res zapisali (ker so pač morali), da pa to v bistvu ni to, kar bi potrošnik lahko domneval iz samega imena.
Napisal sem, da ni pošteno primerjat to kar ima konkurenca v laboratoriju (tam imam lahko tudi jaz marsikaj) s tem kar je Tesla dejansko že postavila na cesto. Lahko filozofiraš kako je tesla nevarna, neumna, pametna, kar želiš, ne moreš pa tega primerjat z mercedesovo zmapirano avtocesto po kateri se testni mercedes vozi s 60 na uro.
DamijanB ::
Muhaha. Kar umira folk po plocnikih zarad hudega onesnazevanja.
Umira ja, 8,7 milijona ljudi vsako leto, kar je 20 % vseh smrti med odraslimi (to je 3x več kot zaradi vseh posledic alkohola).
Onesnaženje zaradi fosilnih goriv povzroča 20 odstotkov smrti med odraslimi
https://www.rtvslo.si/okolje/onesnazenj...
Sploh pa ob dejstvu da en dimnik pozimi svinja vec k 10.000 avtov skupaj.
Niti podrazno ne, NOx emisije so ene najbolj zaslužnih za škodljive učinke na zdravje in ogrevanje stanovanj jih spušča zelo malo (glavne zasluge ima promet).
Enivej, se hvalezni so lahko se staro gardo pobere par let prej, da ne bi zruzu pokojninski ponzi. Ce tako nastudiras, cimvec onesnazevanja = manj upokojencev.
Če bi samo upokojence pobralo še ne bi bilo take panike. Panika je ker strupeni izpusti iz avtomobilov povzročajo depresijo pri vse ljudeh, pomanjkanje energije in zniževanje inteligence! Študije glede tega so jasne.
Air pollution causes 'huge' reduction in intelligence, study reveals
https://www.theguardian.com/environment...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: DamijanB ()
Utk ::
Temu lahko pritrdijo zgolj Teslini verniki. Vsi ostali, ki so v zadnjih nekaj letih vsaj kakšno malenkost o tem prebrali, pa vedo, da tvoja trditev nima z realnostjo nobene veze. Res pa je, da boljši od Tesle uporabljajo še kaj več kot samo kamere.
Linka na to branje seveda ne bo.
J.McLane ::
Teslici so tudi paraziti, vseeno kaksen high tech je pod pokrovom. Revez z avtom na minimalcu vsak mesec nafutra drzavno hobotnico za 100+ evrov iz naslova davkov/trosarin na goriva.
A ti z avtom na plin pa nisi parazit?
Temu se reče spodbude, če se spodbute začnejo pri bogatih naj se pa pri njih, kaj je tu narobe? Če je spodbuda za dobro vsem na tem planuta pa naj bo. Ne boš se pa obdregnil v to da nekdo z minimalno plačo plača za zdravstvo 100€ tisti z 2k € plače pa plača 200€, pa gre za isto storitev zdravstava, tisti ki palač več ne bo deležen poplnoma nič več kot tisti ki plača manj. Kaj pa to? To je pa OK?
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci