» »

Tesla 3

Tesla 3

Temo vidijo: vsi
««
156 / 180
»»

Utk ::

Ampak če smo že pri tem, lidar je lažja pot, pravilna pot je pa vid, ki je enak človeškemu, ker je ta dovolj dober za človeka in bo moral bit dovolj dober tudi za računalnik.

Gregor P ::

Sam dejansko pričakujem od računalnika, da bo le zmogel več (z ustrezno strojno opremo).
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Gregor P ()

Masayoshi ::

Utk je izjavil:

Imajo imajo, tako kot so imeli že leta 2015 razvite električne avte v predalih. In teh predalov še do danes niso našli.


Bmw je imel že 2013 na cesti avto, ki tehnološko prav nič ne zaostaja za Teslo. I3. Odločili pa so se, da jim v elektrifikacijo pač še ni treba iti. Vse je to poslovna odločitev, ne pa tehnološka. Da ne bi znali narediti. Poglej iX sedaj.

Utk ::

Gregor P je izjavil:

Sam dejansko pričakujem od računalnika, da bo le zmogel več (z ustrezno strojno opremo).

Nihče ti ne brani. Ampak ko imaš enkrat strojni vid vsaj malo blizu človeškemu, lidar ne doda nobene nove pomembne informacije.

Masayoshi je izjavil:

Utk je izjavil:

Imajo imajo, tako kot so imeli že leta 2015 razvite električne avte v predalih. In teh predalov še do danes niso našli.


Bmw je imel že 2013 na cesti avto, ki tehnološko prav nič ne zaostaja za Teslo. I3. Odločili pa so se, da jim v elektrifikacijo pač še ni treba iti. Vse je to poslovna odločitev, ne pa tehnološka. Da ne bi znali narediti. Poglej iX sedaj.

i3 zaostaja v vsemu, predvsem in najbolj pa v zmožnosti masovne produkcije.
iX iz leta 2022 zaostaja za teslo iz leta 2015. Težji, počasnejši, večja poraba, ni da ni. Predvsem ga pa ne bo bmw naštancal v omembe vrednih številkah.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

Masayoshi ::

Ne biti smešen no. Kakšen review si poglej pa boš videl zakaj je težji. RR je tudi težji od Hyundai sonate...

korenje3 ::

Futurist je izjavil:

Na norveškem je že kar kriza s polnilnicami. Tako da tvoja trditev ne drži.


Ni krize z polnilnicami, vrsto najdeš samo na zelo specifičnih polnilnicah ob zelo specifičnih časih nekajkrat na leto, tako da vrste najdeš če jih ravno iščeš, drugače pa ne. Referenca: Bjorn Nyland. Moja trditev drži.

Pa poraba je cca 15-20 kWh/100km. Pri ceni 20 centov/kwh je to 3÷4EUR/100km.


ja, na polnilnicah, doma čez noč pa 1 EUR na 100 km. Tipično ljudje od 20k km letne kilometrine 1k do 2k km napolnijo na polnilnicah.

Torej 18.000 km po ceni 1 EUR na 100 km= 180 EUR
+ 2000 km po ceni 3,5 EUR na 100 km =70 EUR
Letni strošek "goriva" elektrika: 250 EUR
Letni strošek goriva dizel (poraba 7 litrov): 2055 EUR
Povprečni strošek "goriva" na 100 km elektrika = 1,25 EUR
Povprečni strošek "goriva" na 100 km dizel: 10.28 EUR


Če že delamo primerjave z bencinskimi avti potem moraš teslo primerjat z kakšnim renault clio (primerjava po kvaliteti vozila).

Torej razlika v ceni avtomobila je 40k€.
Recimo da prevoziš 20k km na leto in da imaš avto 10 let.
To je 8000€ strošek elektrike ali 21000€ za bencin.
Razlika v gorivu je 13000€. Če damo 20 let je razlika 26000€.
Torej kupiš renault clio in ti po 20 letih še zmeraj dela, ker baterija ne crkne. Ostane ti še 14000€ za drugi clio.
i9-12900k; 32GB DDR5-6000 CL36; Nvidia RTX 3080 ti;
Gigabyte Aorus z690 master; Be Quiet Dark Power 12 1000W

korenje3 ::

Utk je izjavil:

Gregor P je izjavil:

Sam dejansko pričakujem od računalnika, da bo le zmogel več (z ustrezno strojno opremo).

Nihče ti ne brani. Ampak ko imaš enkrat strojni vid vsaj malo blizu človeškemu, lidar ne doda nobene nove pomembne informacije.

Masayoshi je izjavil:

Utk je izjavil:

Imajo imajo, tako kot so imeli že leta 2015 razvite električne avte v predalih. In teh predalov še do danes niso našli.


Bmw je imel že 2013 na cesti avto, ki tehnološko prav nič ne zaostaja za Teslo. I3. Odločili pa so se, da jim v elektrifikacijo pač še ni treba iti. Vse je to poslovna odločitev, ne pa tehnološka. Da ne bi znali narediti. Poglej iX sedaj.

i3 zaostaja v vsemu, predvsem in najbolj pa v zmožnosti masovne produkcije.
iX iz leta 2022 zaostaja za teslo iz leta 2015. Težji, počasnejši, večja poraba, ni da ni. Predvsem ga pa ne bo bmw naštancal v omembe vrednih številkah.


dej že nehi nabijat no. a se ti je zmešal. serješ vse vprek sam nimaš nobene podlage. Nisi inženir, nisi obiskal nobene nemške tovarne, ne delaš v avtomobilski industriji in potem tukaj pametuješ. nisi nič drugega kot kavč profesor in vse neznanje in ignoranco potegneš iz lastne riti.

bmw ima sicer 21 tovarn po svetu po površini za skor 6x več kot je vseh teslinih tovarn s tem da imajo še več manjših proizvodnih obratov za male kose in polizdelke. Tako da ne bluzit o kapacitetah.
i9-12900k; 32GB DDR5-6000 CL36; Nvidia RTX 3080 ti;
Gigabyte Aorus z690 master; Be Quiet Dark Power 12 1000W

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: korenje3 ()

Utk ::

...je napisal nekdo, ki primerja teslo s cliotom.

mikhaair ::

VW je že doumel, da je eno delat klasiko, to počnejo bp.
Drugo je industrializacija proizvodnje EV. Ni produkta, ni fabrik, auč. CEO-je peče. In seveda da nimajo baterij in fabrik za le-te.
Pa še ni debate o mreži superchargerjev, softweru EVjev, .... ampak vsak čas. Renault vsaj Zoe prodaja, zanimivo pa bo videt cene in prodajne številke BMW & Co.

jernejl ::

Utk je izjavil:

Ampak če smo že pri tem, lidar je lažja pot, pravilna pot je pa vid, ki je enak človeškemu, ker je ta dovolj dober za človeka in bo moral bit dovolj dober tudi za računalnik.

Ne. Avtomatika mora biti superiorna človeku, in lahko je, zato je popolnoma nesmiselno jo omejevati.
Medtem ko letala znajo avtonomno pristajati v pogojih, v katerih človek tega niti približno ni sposoben (vidljivost nič), bodo Tesle v megli na avtocesti vozile 20 km/h. Samo zato, ker se je nekoč nek omejenec odločil, da je to dovolj dobro. Ni.
Če obstajajo boljše alternative, je edina prava pot, da se jih izkoristi, napačna pot pa je, da se dodatne senzorje omejuje, ker jih sam človek ne premore.

Naslednja stopnja Teslovske evolucije bo najbrž taka, da se bo ugotovilo, da roboti v proizvodnji potrebujejo zgolj 1 meter dolge roke in da morajo biti zmožni dvigniti zgolj 50 kilogramov. Ker toliko zmore človek, mora biti to dovolj dobro tudi za robota. :))

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: jernejl ()

Utk ::

Lidar ti pove kako daleč je nekaj, nima pa pojma kaj je to. Da bi vedel KAJ je tam, rabiš vid. Izkazalo se je, da je to precej pomembno. Če itak rabiš vid, da vidiš kaj je, pa lahko z njim tudi (dovolj dobro) oceniš kako daleč je. In postane lidar odveč.

korenje3 ::

mikhaair je izjavil:

VW je že doumel, da je eno delat klasiko, to počnejo bp.
Drugo je industrializacija proizvodnje EV. Ni produkta, ni fabrik, auč. CEO-je peče. In seveda da nimajo baterij in fabrik za le-te.
Pa še ni debate o mreži superchargerjev, softweru EVjev, .... ampak vsak čas. Renault vsaj Zoe prodaja, zanimivo pa bo videt cene in prodajne številke BMW & Co.


V tesli so že sami rekli, da niso konkurenca bmwju, mercedesu ipd, ker da ciljajo na nižji trg.
Verjetno so renault, škoda, VW, fiat konkurenca tesli. Namreč gre se za podoben cenovni razred s tem da so inženirske prakse v teh evropskih podjetjih bistveno boljše.
i9-12900k; 32GB DDR5-6000 CL36; Nvidia RTX 3080 ti;
Gigabyte Aorus z690 master; Be Quiet Dark Power 12 1000W

jernejl ::

Utk je izjavil:

Lidar ti pove kako daleč je nekaj, nima pa pojma kaj je to. Da bi vedel KAJ je tam, rabiš vid. Izkazalo se je, da je to precej pomembno. Če itak rabiš vid, da vidiš kaj je, pa lahko z njim tudi (dovolj dobro) oceniš kako daleč je. In postane lidar odveč.

Tisti, ki imajo razvite malo bolj resne sisteme avtonomne vožnje (Tesla seveda sem ne sodi), se s tabo ne strinjajo.
Teslin problem je bolj v tem, da dodatnih senzorjev niso znali izkoristiti, zato so jih pač izločili. Njihova umetna neinteligenca je pač na takšni stopnji, da deluje bolje, če ji senzorje odvzameš. Kakorkoli, če bodo nadaljevali po tej poti, jih bodo drugi pustili daleč zadaj.

Utk ::

Da, tako je, priklopili so zraven še lidar in ugotovili, da ne prinese nobenih novih informacij. Vseeno se tesle samostojno vozijo glih tako, če ne bolje, kot vsi drugi z vsemi senzorji. Tako da bi jaz rekel, da drugi ne znajo izkoristit vida, ne pa tesla lidarja. Če bi se drugi bolje samovozili, bi imel prav, tako pa nimaš. Ker očitno tudi drugim ničesar ne prinese. So pa z njim hitreje prišli na stopnjo tesle. Kot sem rekel, bližnjice vs pravilen pristop. Tesla od tu lahko napreduje, ostali, brez teslinega vida, ne.

korenje3 ::

jernejl je izjavil:

Utk je izjavil:

Lidar ti pove kako daleč je nekaj, nima pa pojma kaj je to. Da bi vedel KAJ je tam, rabiš vid. Izkazalo se je, da je to precej pomembno. Če itak rabiš vid, da vidiš kaj je, pa lahko z njim tudi (dovolj dobro) oceniš kako daleč je. In postane lidar odveč.

Tisti, ki imajo razvite malo bolj resne sisteme avtonomne vožnje (Tesla seveda sem ne sodi), se s tabo ne strinjajo.
Teslin problem je bolj v tem, da dodatnih senzorjev niso znali izkoristiti, zato so jih pač izločili. Njihova umetna neinteligenca je pač na takšni stopnji, da deluje bolje, če ji senzorje odvzameš. Kakorkoli, če bodo nadaljevali po tej poti, jih bodo drugi pustili daleč zadaj.


Nobena umetna inteligenca ne bo dovolj dobra, dokler ne bo znala prepoznati vse elemente na cesti in dokler ceste ne bodo urejene tako da ustrezajo zahtevam umetne inteligence.
Ponekod so ceste take, da umetna inteligenca ne zna ločit cestišča od drugih površin. Tako da je še veliko za postoriti.
Pa da ne omenjam smeti ali živali na cesti. Tesla lahko zbije konja, psa ipd z vklopljeno avtonomno vožnjo.
i9-12900k; 32GB DDR5-6000 CL36; Nvidia RTX 3080 ti;
Gigabyte Aorus z690 master; Be Quiet Dark Power 12 1000W

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: korenje3 ()

DamijanB ::

korenje3 je izjavil:

Futurist je izjavil:

Na norveškem je že kar kriza s polnilnicami. Tako da tvoja trditev ne drži.


Ni krize z polnilnicami, vrsto najdeš samo na zelo specifičnih polnilnicah ob zelo specifičnih časih nekajkrat na leto, tako da vrste najdeš če jih ravno iščeš, drugače pa ne. Referenca: Bjorn Nyland. Moja trditev drži.

Pa poraba je cca 15-20 kWh/100km. Pri ceni 20 centov/kwh je to 3÷4EUR/100km.


ja, na polnilnicah, doma čez noč pa 1 EUR na 100 km. Tipično ljudje od 20k km letne kilometrine 1k do 2k km napolnijo na polnilnicah.

Torej 18.000 km po ceni 1 EUR na 100 km= 180 EUR
+ 2000 km po ceni 3,5 EUR na 100 km =70 EUR
Letni strošek "goriva" elektrika: 250 EUR
Letni strošek goriva dizel (poraba 7 litrov): 2055 EUR
Povprečni strošek "goriva" na 100 km elektrika = 1,25 EUR
Povprečni strošek "goriva" na 100 km dizel: 10.28 EUR


Če že delamo primerjave z bencinskimi avti potem moraš teslo primerjat z kakšnim renault clio (primerjava po kvaliteti vozila).

Torej razlika v ceni avtomobila je 40kEUR.
Recimo da prevoziš 20k km na leto in da imaš avto 10 let.
To je 8000EUR strošek elektrike ali 21000EUR za bencin.
Razlika v gorivu je 13000EUR. Če damo 20 let je razlika 26000EUR.
Torej kupiš renault clio in ti po 20 letih še zmeraj dela, ker baterija ne crkne. Ostane ti še 14000EUR za drugi clio.



Torej razlika v ceni avtomobila je 40kEUR.


?!! NE NI! Niti približno. Tesla je višji rang avtomobila od Clia, nista niti približno podobna (Tesla je večja po velikosti, boljša po opremeljenosti in je premium znamka). Ali se res ne spoznaš, ali pa si navaden obični trol (odvisno je samo od tega ali je bila napaka storjena namerno ali ne). Razlika pri večini avtomobilov je nekaj tisočakov (električni Twingo vs bencinski Twingo je razlike 3 tisočake, MG5 električni avto vs VW Passat je električni celo cenejši za nakup, med najcenejšim dizelskim Perguet 5008 vs VW ID.4 je razlike 4 tisočake). Najcenejša nova bencinska Dacia pride 10.000 EUR, nova električna Dacia Spring pride 13.000 EUR.


To je 8000EUR strošek elektrike ali 21000EUR za bencin.


Narobe si zmožil. 250 EUR x 10 let je 2500 EUR za strošek elektrike, ne pa 8000 EUR. Razlika v gorivu na 10 let je 18.500EUR, na 20 let pa 37.000 EUR (toliko prišparaš z električnim avtom).

Torej kupiš renault clio in ti po 20 letih še zmeraj dela, ker baterija ne crkne. Ostane ti še 14000EUR za drugi clio.


Tudi pri električnem avtu ti ne crkene, po 20 letih imaš še vedno 70 do 80 % kapacitete baterije. V 20 letih z električnim avtom prihraniš 36.000 EUR (plus še nekaj tisočakov na servisih), če od tega odštejemo razliko v nakupni ceni 4 tisočake pridemo še vedno na 32.000 EUR prihkranka z električnim avtom.
https://www.thisismoney.co.uk/money/car...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: DamijanB ()

DamijanB ::

Če se vrnemo na neprimerljivo: Tesla model 3 SR te v 20 letih stane manj kot Clio, s tem da je Tesla svetlobna leta boljši avto (cca 4x močnejša, boljši pospeški, večja, mnogo bolj opremljena). Z Cliom se lahko primerja električni BYD Dolphin, ki stane enako kot Clio, v 20 letih pa glede na Clia ustvari 37.000 EUR prihrankov.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: DamijanB ()

jernejl ::

Utk je izjavil:

Vseeno se tesle samostojno vozijo glih tako, če ne bolje, kot vsi drugi z vsemi senzorji.
Kar seveda niti približno ne drži.

Utk ::

Seveda drži.

kow ::

jernejl je izjavil:

kow je izjavil:

Tesla bo najvecji avtomobilski proizvajalec na svetu, ce ekstrapoliramo trende.

Če ekstrapoliramo trende, potem za vsakega proizvajalca, ki začne proizvajati avte, lahko na podlagi neskončno-odstotne rasti napovemo, da bo največji na svetu.


Da. Vendar se ti trendi ponavadi zelo hitro koncajo. Pri Tesli trajajo ze 10 let in nic ne kaze, da bi se trend ustavil. Dokler ustavitev trenda ni na vidiku, bos pac ekstrapoliral trende.
Neko racionalo pac moras imeti, ce bos stavil proti trendu. Pri Tesli razlogov trenutno ni, ker imajo dovolj povprasevanja, dovolj kapitala in sirijo proizvodnjo.

Utk ::

Tesla ne rabi bit največja absolutno. Če bo vw še naprej prodajal ice po Afriki in južni Ameriki komot ostane največji še kar en čas. Ampak to bo prodajal za drobiž, in to avte, ki jih še Kitajci ne bojo hoteli štancat. Je to res prihodnost, ki si bi jo želel VW? Za ostale je dovolj velika katastrofa že to, da morajo zarad Tesle zniževat ceno. BMW iX bo stal od 60 jurjev naprej. Tolk kot malo boljši električni hyundai. In veeeeeeeeliko manj kot tesla model X. BMW tu "izgubi" 30-40 jurjev, ki jih bi zlahka pokasiral, če tesle ne bi bilo.

kow ::

jernejl je izjavil:

Utk je izjavil:

Lidar ti pove kako daleč je nekaj, nima pa pojma kaj je to. Da bi vedel KAJ je tam, rabiš vid. Izkazalo se je, da je to precej pomembno. Če itak rabiš vid, da vidiš kaj je, pa lahko z njim tudi (dovolj dobro) oceniš kako daleč je. In postane lidar odveč.

Tisti, ki imajo razvite malo bolj resne sisteme avtonomne vožnje (Tesla seveda sem ne sodi), se s tabo ne strinjajo.
Teslin problem je bolj v tem, da dodatnih senzorjev niso znali izkoristiti, zato so jih pač izločili. Njihova umetna neinteligenca je pač na takšni stopnji, da deluje bolje, če ji senzorje odvzameš. Kakorkoli, če bodo nadaljevali po tej poti, jih bodo drugi pustili daleč zadaj.


Ves cas poslusamo, da ma Tesla zanic sistem, a boljsega se nismo videli.

fikus_ ::

Oooo, pozdravljen inženir v reinkarnaciji DamjanB.

Za uspešnostjo Tesle stoji Musk, ki zna govoriti in posledično prepričati vlagatelje ter zadevo prodajat. To je USA mentaliteta, navdušiti folk za nekaj in to se potem prodaja. V EU ta model ne gre skozi.
Podobno je Musk prodal avtonomno vožnjo, za katero je realnost pokazala, da to ni to, kar je govoril. Tako so se potem povlekli nazaj.
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.

kow ::

Ta argument smo poslusali ze 15 let nazaj za Apple. Pa, ce vidim prav, se v EU prodaja povsem ok.
Edino kar je v resnici vazno je, kdo ima najboljso tehnologijo. In povsem ocitno je, da je Tesla (FSD) pred vsemi.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kow ()

Valvoline ::

DamijanB je izjavil:

korenje3 je izjavil:

Futurist je izjavil:

Na norveškem je že kar kriza s polnilnicami. Tako da tvoja trditev ne drži.


Ni krize z polnilnicami, vrsto najdeš samo na zelo specifičnih polnilnicah ob zelo specifičnih časih nekajkrat na leto, tako da vrste najdeš če jih ravno iščeš, drugače pa ne. Referenca: Bjorn Nyland. Moja trditev drži.

Pa poraba je cca 15-20 kWh/100km. Pri ceni 20 centov/kwh je to 3÷4EUR/100km.


ja, na polnilnicah, doma čez noč pa 1 EUR na 100 km. Tipično ljudje od 20k km letne kilometrine 1k do 2k km napolnijo na polnilnicah.

Torej 18.000 km po ceni 1 EUR na 100 km= 180 EUR
+ 2000 km po ceni 3,5 EUR na 100 km =70 EUR
Letni strošek "goriva" elektrika: 250 EUR
Letni strošek goriva dizel (poraba 7 litrov): 2055 EUR
Povprečni strošek "goriva" na 100 km elektrika = 1,25 EUR
Povprečni strošek "goriva" na 100 km dizel: 10.28 EUR


Če že delamo primerjave z bencinskimi avti potem moraš teslo primerjat z kakšnim renault clio (primerjava po kvaliteti vozila).

Torej razlika v ceni avtomobila je 40kEUR.
Recimo da prevoziš 20k km na leto in da imaš avto 10 let.
To je 8000EUR strošek elektrike ali 21000EUR za bencin.
Razlika v gorivu je 13000EUR. Če damo 20 let je razlika 26000EUR.
Torej kupiš renault clio in ti po 20 letih še zmeraj dela, ker baterija ne crkne. Ostane ti še 14000EUR za drugi clio.



Torej razlika v ceni avtomobila je 40kEUR.


?!! NE NI! Niti približno. Tesla je višji rang avtomobila od Clia, nista niti približno podobna (Tesla je večja po velikosti, boljša po opremeljenosti in je premium znamka). Ali se res ne spoznaš, ali pa si navaden obični trol (odvisno je samo od tega ali je bila napaka storjena namerno ali ne). Razlika pri večini avtomobilov je nekaj tisočakov (električni Twingo vs bencinski Twingo je razlike 3 tisočake, MG5 električni avto vs VW Passat je električni celo cenejši za nakup, med najcenejšim dizelskim Perguet 5008 vs VW ID.4 je razlike 4 tisočake). Najcenejša nova bencinska Dacia pride 10.000 EUR, nova električna Dacia Spring pride 13.000 EUR.


To je 8000EUR strošek elektrike ali 21000EUR za bencin.


Narobe si zmožil. 250 EUR x 10 let je 2500 EUR za strošek elektrike, ne pa 8000 EUR. Razlika v gorivu na 10 let je 18.500EUR, na 20 let pa 37.000 EUR (toliko prišparaš z električnim avtom).

Torej kupiš renault clio in ti po 20 letih še zmeraj dela, ker baterija ne crkne. Ostane ti še 14000EUR za drugi clio.


Tudi pri električnem avtu ti ne crkene, po 20 letih imaš še vedno 70 do 80 % kapacitete baterije. V 20 letih z električnim avtom prihraniš 36.000 EUR (plus še nekaj tisočakov na servisih), če od tega odštejemo razliko v nakupni ceni 4 tisočake pridemo še vedno na 32.000 EUR prihkranka z električnim avtom.
https://www.thisismoney.co.uk/money/car...

Tolk ukrades drzavi, oz sosedom ki nimajo denarja za ev, pokazes sredinec ter jim poves vi boste s praznimi zepi placevali mojo voznjo in nadstandard hvala lepa.

Zgodovina sprememb…

fikus_ ::

kow je izjavil:

Ta argument smo poslusali ze 15 let nazaj za Apple. Pa, ce vidim prav, se v EU prodaja povsem ok.
Edino kar je v resnici vazno je, kdo ima najboljso tehnologijo. In povsem ocitno je, da je Tesla (FSD) pred vsemi.


Zato ker je "moderno" imeti Appla in/ali Teslo. Če se giblješ v pravih krogih ljudi, ugotoviš, da te ne sprejmejo zraven, če nimaš "kultnih" stvaril.
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.

kow ::

Pol si spremenil mnenje? Tudi v EU gre ta model skozi?

Masayoshi ::

Utk je izjavil:

Tesla ne rabi bit največja absolutno. Če bo vw še naprej prodajal ice po Afriki in južni Ameriki komot ostane največji še kar en čas. Ampak to bo prodajal za drobiž, in to avte, ki jih še Kitajci ne bojo hoteli štancat. Je to res prihodnost, ki si bi jo želel VW? Za ostale je dovolj velika katastrofa že to, da morajo zarad Tesle zniževat ceno. BMW iX bo stal od 60 jurjev naprej. Tolk kot malo boljši električni hyundai. In veeeeeeeeliko manj kot tesla model X. BMW tu "izgubi" 30-40 jurjev, ki jih bi zlahka pokasiral, če tesle ne bi bilo.


ti namerno lažeš ali pač samo v prazno nakladaš?. iX bo stal od 85 jurjev navzgor. X pa good luck z nakupom - dobavijo ti ga konec 2022...

BadgerSkin ::

Utk je izjavil:

...je napisal nekdo, ki primerja teslo s cliotom.

Če pa naj bi imele Tesle vsaj v ZDA 231 okvar na 100 vozil.
Evo še vir da ne bo krega https://eu.usatoday.com/story/money/car...
Ne pravim, da so tehnološko ne razvite ali, kaj podobnega.
Pravim le, da lahko (vsaj določene) Tesle niso najbolj kakovostno izdelane in če kupuješ avto, ki sicer ima tehnologijo ITD. vendar se pri njemu (lahko) pojavljajo problemi, ali pa je lahko slabše kakovosti ne glede na hype in vso opremo.

Potem oprosti kupiš in plačaš "hype", znamko in dodatno opremo. Doseg cilja in kakovost poti do cilja, sta pa lahko vprašljiva.

kow ::

To, da ima Tesla hype ne zdrzi kriticne presoje. Najvecji hype ima imo VW, ki ves cas obljublja nove modele EV, a nobenega ne dostavi v vecjih stevilkah oz. so te precej manjse od obljub. Tesla ima dalec najvecjo kredibilnost pri izpolnjevanju svojih obljub v celi industriji. Da ne omenimo, da so pri pravocasnem nakupu velikih kolicih LFP baterij zopet povozili nekitajsko konkurenco. Zdi se, da so vedno en korak pred ostalimi. Ze kar neverjetno.

Da Tesle niso najbolj kakovostne izdelane, ni nobena skrivnost. Se manjsa je, da drugi proizvajalci ta meme podpihujejo. Tesle niso nobena katastrofa glede kakovosti, kakor tudi niso presezek.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kow ()

Gregor P ::

Le da si povprečen potrošnik pač ne more privoščiti te "kakovosti".
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

kow ::

Trenutno dovolj njih za 1.5% globalni trzni delez.

Mimogrede, ne mores hitro siriti proizvodnje ter hitro izboljsevati kakovost. Cilja si nasprotujeta. Zato tudi padate pod vpliv nemske propagandne masine o "nemski" kvaliteti. Naj tako hitro skalirajo tudi oni, pa bomo videli to pregovorno nemsko kvaliteto.
Ko so to poskusili z ID3, so jim pa crkovali akumulatorji, software je bil v alfa razlicici itd.

Raptor F16 ::

kow je izjavil:

To, da ima Tesla hype ne zdrzi kriticne presoje. Najvecji hype ima imo VW, ki ves cas obljublja nove modele EV, a nobenega ne dostavi v vecjih stevilkah oz. so te precej manjse od obljub. Tesla ima dalec najvecjo kredibilnost pri izpolnjevanju svojih obljub v celi industriji. Da ne omenimo, da so pri pravocasnem nakupu velikih kolicih LFP baterij zopet povozili nekitajsko konkurenco. Zdi se, da so vedno en korak pred ostalimi. Ze kar neverjetno.

Da Tesle niso najbolj kakovostne izdelane, ni nobena skrivnost. Se manjsa je, da drugi proizvajalci ta meme podpihujejo. Tesle niso nobena katastrofa glede kakovosti, kakor tudi niso presezek.


Lol, če hočeš električnega VW greš danes v salon in ga potegneš iz zaloge. Razen če bi rad avto po naročilu kar boš pa čakal povsod.

Kje ima Tesla svoj salon in zastopnika da jo pogledam v živo, sprobam, plačam in jo še isti dan odpeljem domov?
Leva ... Leva ... leva desna ena dva

BadgerSkin ::

kow je izjavil:

Trenutno dovolj njih za 1.5% globalni trzni delez.

Mimogrede, ne mores hitro siriti proizvodnje ter hitro izboljsevati kakovost. Cilja si nasprotujeta. Zato tudi padate pod vpliv nemske propagandne masine o "nemski" kvaliteti. Naj tako hitro skalirajo tudi oni, pa bomo videli to pregovorno nemsko kvaliteto.
Ko so to poskusili z ID3, so jim pa crkovali akumulatorji, software je bil v alfa razlicici itd.


O "nemški kvaliteti" vsaj jaz nisem nikoli govoril, (prave) kvalitete ni IMHO niti v VW niti v Tesli.

pegasus ::

Raptor F16 je izjavil:

Kje ima Tesla svoj salon in zastopnika da jo pogledam v živo, sprobam, plačam in jo še isti dan odpeljem domov?
Na Leskovškovi 11 v Ljubljani.

Masayoshi ::

Raptor F16 je izjavil:

kow je izjavil:

To, da ima Tesla hype ne zdrzi kriticne presoje. Najvecji hype ima imo VW, ki ves cas obljublja nove modele EV, a nobenega ne dostavi v vecjih stevilkah oz. so te precej manjse od obljub. Tesla ima dalec najvecjo kredibilnost pri izpolnjevanju svojih obljub v celi industriji. Da ne omenimo, da so pri pravocasnem nakupu velikih kolicih LFP baterij zopet povozili nekitajsko konkurenco. Zdi se, da so vedno en korak pred ostalimi. Ze kar neverjetno.

Da Tesle niso najbolj kakovostne izdelane, ni nobena skrivnost. Se manjsa je, da drugi proizvajalci ta meme podpihujejo. Tesle niso nobena katastrofa glede kakovosti, kakor tudi niso presezek.


Lol, če hočeš električnega VW greš danes v salon in ga potegneš iz zaloge. Razen če bi rad avto po naročilu kar boš pa čakal povsod.

Kje ima Tesla svoj salon in zastopnika da jo pogledam v živo, sprobam, plačam in jo še isti dan odpeljem domov?


V Ljubljani recimo.

BadgerSkin ::

Raptor F16 je izjavil:



Kje ima Tesla svoj salon in zastopnika da jo pogledam v živo, sprobam, plačam in jo še isti dan odpeljem domov?
Menda na Leskovovškovi 11 (ne vem pa če imajo pravo zalogo, saj na seznamu trgovin to ne piše)
Imamo pa prav tam tudi servis.

Masayoshi ::

https://www.tesla.com/sl_si/inventory/n...

lR t3 dobiš v tednu ali dveh. Ostale 3 par mesecev, X in S več kot eno leto čakanja.

BadgerSkin ::

Masayoshi je izjavil:

https://www.tesla.com/sl_si/inventory/n...


Hvala za tole, ampak ali se samo meni zdi ali pri vseh piše "V tranzitu"?

Masayoshi ::

Ja piše. Dobiš jih v par tednih, tudi po naročilu LR dobiš decembra recimo.

BadgerSkin ::

Masayoshi je izjavil:

Ja piše. Dobiš jih v par tednih, tudi po naročilu LR dobiš decembra recimo.

Zanimivo, hvala.
*
*
*
Hkrati pa to potrjuje/namiguje, da ne moreš kar v salonu v Sloveniji kupiti Tesle in se odpeljati.

kow ::

Tega ti ne omogoca noben proizvajalec. Razen, ce vzames avto, ki si ga v resnici ne zelis ali pa imas neverjetno sreco, da te v salonu caka ravno konfiguracija, ki si jo zelis.
Realno je edini nacin, da prides in odpeljes avto -> rabljen avto.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kow ()

Masayoshi ::

BadgerSkin je izjavil:

Masayoshi je izjavil:

Ja piše. Dobiš jih v par tednih, tudi po naročilu LR dobiš decembra recimo.

Zanimivo, hvala.
*
*
*
Hkrati pa to potrjuje/namiguje, da ne moreš kar v salonu v Sloveniji kupiti Tesle in se odpeljati.


Ja kje pa lahko? Pa kakšne ima to sploh zveze? Lahko pa testiraš avto, testnih imajo dovolj.

BadgerSkin ::

Masayoshi je izjavil:



Ja kje pa lahko? Pa kakšne ima to sploh zveze? Lahko pa testiraš avto, testnih imajo dovolj.

No okej, vzamem nazaj, saj to je v IMHO OK, I stand corrected.

fikus_ ::

kow je izjavil:

Pol si spremenil mnenje? Tudi v EU gre ta model skozi?


Zakaj bi spremenil mnenje?! Tuui v EU se najde dosti ljudi, ki verjame besedam in kupi FSD, čeprav to ni. In to so v glavnem mlajše generacije pod vplivom socialnih omrežij, ostali pa kot kaže smo dinozavri.
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.

kow ::

"To je USA mentaliteta, navdušiti folk za nekaj in to se potem prodaja. V EU ta model ne gre skozi."

To so tvoje besede.

Gregor P ::

Mene ta FSD sploh ne navdušuje, ker ne more predvideti današnje voznice s Teslo, ki se je kar na hitro zapeljala mimo mene (ob mojem prižganem smerniku za na levo) in vrinila vmes ter zablokirala cesto, ker je mislila, da sem se jaz očitno kar ustavil cesti iz ljubega miru - sem pa le vljudno počakal (z jasno prižganim smernikom, kam mislim iti), da so lahko vozniki s prednostne ceste zavili in odpeljali mimo; no niso, ker je Teslerašica povzročila nepreviden zastoj, ki ga FSD ne bi mogel pravočasno predvideti. >:D
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

fikus_ ::

kow je izjavil:

"To je USA mentaliteta, navdušiti folk za nekaj in to se potem prodaja. V EU ta model ne gre skozi."

To so tvoje besede.


To ti ne ge skupaj?
"Za uspešnostjo Tesle stoji Musk, ki zna govoriti in posledično prepričati vlagatelje ter zadevo prodajat. To je USA mentaliteta, navdušiti folk za nekaj in to se potem prodaja. V EU ta model ne gre skozi."

To vzami skupaj v kontekst in ne samo dveh stavkov. Da še bolje razložim, sem mislil na prodajanje ideje o EV, ki še ni na cesti, potem tovarna tolče minus, prodajaš idejo o uspešni proizvodnji, investitorji še vedno vlagajo, itd. Zgleda da v USA to uspeva, v EU v tako velikem obsegu ne.
Obstajajo "startupi", ampak ne samo na nivoju EU, ki uspevajo s "prepričljivimi obljubami", kaj bodo naredili.
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.

DamijanB ::

Valvoline je izjavil:

DamijanB je izjavil:

korenje3 je izjavil:

Futurist je izjavil:

Na norveškem je že kar kriza s polnilnicami. Tako da tvoja trditev ne drži.


Ni krize z polnilnicami, vrsto najdeš samo na zelo specifičnih polnilnicah ob zelo specifičnih časih nekajkrat na leto, tako da vrste najdeš če jih ravno iščeš, drugače pa ne. Referenca: Bjorn Nyland. Moja trditev drži.

Pa poraba je cca 15-20 kWh/100km. Pri ceni 20 centov/kwh je to 3÷4EUR/100km.


ja, na polnilnicah, doma čez noč pa 1 EUR na 100 km. Tipično ljudje od 20k km letne kilometrine 1k do 2k km napolnijo na polnilnicah.

Torej 18.000 km po ceni 1 EUR na 100 km= 180 EUR
+ 2000 km po ceni 3,5 EUR na 100 km =70 EUR
Letni strošek "goriva" elektrika: 250 EUR
Letni strošek goriva dizel (poraba 7 litrov): 2055 EUR
Povprečni strošek "goriva" na 100 km elektrika = 1,25 EUR
Povprečni strošek "goriva" na 100 km dizel: 10.28 EUR


Če že delamo primerjave z bencinskimi avti potem moraš teslo primerjat z kakšnim renault clio (primerjava po kvaliteti vozila).

Torej razlika v ceni avtomobila je 40kEUR.
Recimo da prevoziš 20k km na leto in da imaš avto 10 let.
To je 8000EUR strošek elektrike ali 21000EUR za bencin.
Razlika v gorivu je 13000EUR. Če damo 20 let je razlika 26000EUR.
Torej kupiš renault clio in ti po 20 letih še zmeraj dela, ker baterija ne crkne. Ostane ti še 14000EUR za drugi clio.



Torej razlika v ceni avtomobila je 40kEUR.


?!! NE NI! Niti približno. Tesla je višji rang avtomobila od Clia, nista niti približno podobna (Tesla je večja po velikosti, boljša po opremeljenosti in je premium znamka). Ali se res ne spoznaš, ali pa si navaden obični trol (odvisno je samo od tega ali je bila napaka storjena namerno ali ne). Razlika pri večini avtomobilov je nekaj tisočakov (električni Twingo vs bencinski Twingo je razlike 3 tisočake, MG5 električni avto vs VW Passat je električni celo cenejši za nakup, med najcenejšim dizelskim Perguet 5008 vs VW ID.4 je razlike 4 tisočake). Najcenejša nova bencinska Dacia pride 10.000 EUR, nova električna Dacia Spring pride 13.000 EUR.


To je 8000EUR strošek elektrike ali 21000EUR za bencin.


Narobe si zmožil. 250 EUR x 10 let je 2500 EUR za strošek elektrike, ne pa 8000 EUR. Razlika v gorivu na 10 let je 18.500EUR, na 20 let pa 37.000 EUR (toliko prišparaš z električnim avtom).

Torej kupiš renault clio in ti po 20 letih še zmeraj dela, ker baterija ne crkne. Ostane ti še 14000EUR za drugi clio.


Tudi pri električnem avtu ti ne crkene, po 20 letih imaš še vedno 70 do 80 % kapacitete baterije. V 20 letih z električnim avtom prihraniš 36.000 EUR (plus še nekaj tisočakov na servisih), če od tega odštejemo razliko v nakupni ceni 4 tisočake pridemo še vedno na 32.000 EUR prihkranka z električnim avtom.
https://www.thisismoney.co.uk/money/car...

Tolk ukrades drzavi, oz sosedom ki nimajo denarja za ev, pokazes sredinec ter jim poves vi boste s praznimi zepi placevali mojo voznjo in nadstandard hvala lepa.


Nihče ne plačuje tvoje vožnje in nič ne ukradeš ne državi, ne sodedom, ampak si jo plačuješ sam, upoštevano je namreč 90 % polnjenja doma in 10 % polnjenja na plačjivih hitrih polnilnicah (ti si verjetno mislil da sem upošteval brezplačne polnilnice, vendar jih nisem).

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: DamijanB ()

kow ::

fikus_ je izjavil:


To vzami skupaj v kontekst in ne samo dveh stavkov. Da še bolje razložim, sem mislil na prodajanje ideje o EV, ki še ni na cesti, potem tovarna tolče minus, prodajaš idejo o uspešni proizvodnji, investitorji še vedno vlagajo, itd. Zgleda da v USA to uspeva, v EU v tako velikem obsegu ne.


Ti si samo na sofisticiran nacin povedal, da so evropski kapitalski trgi za en drek. Ni dovolj kapitala, ki bi upal vloziti v nekaj tveganega. Te "prodane ideje" o uspesni proizvodnji so se seveda izkazale za resnicne. To je kljuc do razumevanja.
Ce nimas poceni kapitala za tvegane ideje, si v startu pogorel. Murica ftw!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kow ()
««
156 / 180
»»