Forum » Na cesti » Tesla 3
Tesla 3
Temo vidijo: vsi
DamijanD ::
Ne vem ali Tesla goljufa ali Musk namenoma daje nerealne obljube ali je preprosto preveč optimističen (čeprav glede na njegov IQ to zadnje ne bi smelo biti res) - ampak kar se avtonomne vožnje tiče, so bile vse dosedanje obljube/napovedi zelo preveč optimistične.
Kar je pa super sporno (in to po mojem je goljufanje) pa je da so ljudje lahko plačali nekaj tisočakov za HW, ki bo (ne naj ampak bo glede na konfigurator) to omogočal, čeprav ni nujno, da bo to res (in če bo, ne vemo kdaj) - vem, da so za teh nekaj dodatnih tisočakov dobili nekaj več funkcionalnosti autopilota, ampak vseeno
Kar je pa super sporno (in to po mojem je goljufanje) pa je da so ljudje lahko plačali nekaj tisočakov za HW, ki bo (ne naj ampak bo glede na konfigurator) to omogočal, čeprav ni nujno, da bo to res (in če bo, ne vemo kdaj) - vem, da so za teh nekaj dodatnih tisočakov dobili nekaj več funkcionalnosti autopilota, ampak vseeno
winterriver ::
Nalasc so bile "optimisticne" (oz. cisti nateg), da bi naivci metali denar v njegove delnice.
Slej ko prej bo v ZDA prislo do class action tozbe in bo zgodbe (skupaj s strmoglavljenjem delnice) o najvecjem con manu tega stoletja konec.
Moram pa reci, da si je izmislil dobro tarco, naivne geeke s prevec denarja, ki ti za povrh se zastonj reklamo po netu delajo.
George C. Parker bi bil ponosen nanj.
Slej ko prej bo v ZDA prislo do class action tozbe in bo zgodbe (skupaj s strmoglavljenjem delnice) o najvecjem con manu tega stoletja konec.
Moram pa reci, da si je izmislil dobro tarco, naivne geeke s prevec denarja, ki ti za povrh se zastonj reklamo po netu delajo.
George C. Parker bi bil ponosen nanj.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: winterriver ()
mikhaair ::
Be more biti con man, če pa postavljajo fabrike po celem svetu in proizvajajo. Ni to Catch the cash, Herbalife al karkoli že. Kaj on govori je pomembno za pritok denarja preko nakupov proizvodov in delnic. Kaj kupec plača, pa je zapisano v pogodbi.
J.McLane ::
Tesla ni samo Elon Musk, tako kot Amerika ni samo Donald Trump. A še kdo drug opazi to podobnost?
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci
winterriver ::
Be more biti con man, če pa postavljajo fabrike po celem svetu in proizvajajo. Ni to Catch the cash, Herbalife al karkoli že. Kaj on govori je pomembno za pritok denarja preko nakupov proizvodov in delnic. Kaj kupec plača, pa je zapisano v pogodbi.
Seveda, da ni Catch the cash (...). Je na precej vecjem scalu in se je uspesno presleparil do "too big to fail". Ampak saj pravim, samo do prvega class actiona. Pa se bo zgodil, ze tule je navdusenje nad teslo precej manjse kot je bilo (pa smo slovenci glede fanboyisma res krepko cez les), ameriski forumi se pa tresejo, vcasih je bilo zagovornikov vecina, zdaj jih je ze zelo konkretno manj. Se malo...
Tesla ni samo Elon Musk, tako kot Amerika ni samo Donald Trump. A še kdo drug opazi to podobnost?
Amerika v vecini JE Donald Trump. Bos videl sledece volitve.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: winterriver ()
J.McLane ::
Kar sem želel povedat je to, da neumne Twitter izjave Trumpa in neumne izjave Muska ne bodo zamajale obstoja Amerike niti Tesle.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci
winterriver ::
Kar sem želel povedat je to, da neumne Twitter izjave Trumpa in neumne izjave Muska ne bodo zamajale obstoja Amerike niti Tesle.
Sem razumel ampak neumna politika Tesle in neresnicne obljube (oz. lazi) prihajajo od Muska in tocno te so sploh omogocile, da so toliko zrasli iz denarja pridobljenega na borzah.
In, ko bojo zacele padati tozbe, ne bojo tozili Muska ampak Teslo, ko pa se enkrat zacnejo sesuvati obljube, se bo sesula tudi vrednost delnic, ker je pa zaupanje ze zdaj nizko, bo to sprozilo plaz.
Edini razlog, da do tega se ni prislo, je, da ljudje preprosto ne morejo verjeti, da jih je nekdo tako nategnil.
J.McLane ::
Še enkrat, Muskovi Tweeti in njegovi intervjuji niso uradni opis produkta, ki ga ti kupiš. Obljube kaj bo v prihodnje, ti ne kupiš v produktu danes.
Full self driving package kot doplačilo na Teslini strani, kjer stvar naročaš s klikom ti pa jasno piše kaj ta feature je in kaj omogoča. Če tam najdeš kaj spornega in zavajujočega pa hitro pojdi do odvetnika in si iztoži eno penzijo in spravi Teslo v bankrot.
Ustvarja se Hype okrog Tesle to jezi marsikoga, ampak če bi bilo tako preprosto dokazat da je vse skupaj nateg bi to že kdo storil, se ti ne zdi?
Full self driving package kot doplačilo na Teslini strani, kjer stvar naročaš s klikom ti pa jasno piše kaj ta feature je in kaj omogoča. Če tam najdeš kaj spornega in zavajujočega pa hitro pojdi do odvetnika in si iztoži eno penzijo in spravi Teslo v bankrot.
Ustvarja se Hype okrog Tesle to jezi marsikoga, ampak če bi bilo tako preprosto dokazat da je vse skupaj nateg bi to že kdo storil, se ti ne zdi?
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci
Zgodovina sprememb…
- spremenil: J.McLane ()
Machete ::
winterriver je izjavil:
Kar sem želel povedat je to, da neumne Twitter izjave Trumpa in neumne izjave Muska ne bodo zamajale obstoja Amerike niti Tesle.
Sem razumel ampak neumna politika Tesle in neresnicne obljube (oz. lazi) prihajajo od Muska in tocno te so sploh omogocile, da so toliko zrasli iz denarja pridobljenega na borzah.
In, ko bojo zacele padati tozbe, ne bojo tozili Muska ampak Teslo, ko pa se enkrat zacnejo sesuvati obljube, se bo sesula tudi vrednost delnic, ker je pa zaupanje ze zdaj nizko, bo to sprozilo plaz.
Edini razlog, da do tega se ni prislo, je, da ljudje preprosto ne morejo verjeti, da jih je nekdo tako nategnil.
Marčevski kletni profil imam vprašanje: lahko malo virov za 'nizko zaupanje' navedeš?
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+
MrNighthawk ::
winterriver je izjavil:
2014: "v enem letu" https://www.theverge.com/2014/10/2/6894...
is basically just months away from retail
Ko se jim bo enkrat zataknilo bo to samo še free fall. Čeprav glede na brezmejnost človeške neumnosti... hmm nikoli ne veš.
RedDrake ::
WarpedGone je izjavil:
Evo, mal šloganja, kam pes taco moli. Stvar bazira na javno znanih dejstvih. Zaključek je tako očiten, da je večini skrit (nism ga js pogruntal, ga le delim z vami). Znana dejstva:
- avtonomni avtomobil je že tehnično že rešen problem
- trenuten nabor senzorjev v avtomobilih še ni povsem zadosten, je pa zadostoval da je postalo očitno kaj točno še manjka
- v drugem krogu bo nabor senzorjev dovolj izpopolnjen, da bo avtonomna vožnja povsem možna in bo ostal le še problem zakonodaje
- Tesla Model 3 bo imel vse te senzorje že vgrajene ampak ker zakonodaja še ne bo tam kjer bi morala bit, avto še ne bo znal vozit sam
Ko ste omenjali skoke nazaj, tale me vedno pozabava.
Stvar je tehnično že rešen problem že več kot štiri leta.
Problem je samo, da je tudi fuzijska elektrarna že tehnično rešen problem, praktično že 40 let. Pa smo pri tistem še vedno tam kjer smo bili 20 let nazaj ...
No še vedno z veseljem čakam avtonomne tesle. Predvsem zato, da bom lahko izzival lastnike v vožnjo po cestah kjer vem da se bodo razsule.
*rubs hands*
mertseger ::
-valvoline- je izjavil:
Ce se bodo na svetovnem nivoju istocasno ukinile ev subvencije tesla gre na 0 do poletja.
Model ti imaš pa res nočne more s to Teslo. Ne ne bodo se ker američanu ni problem dat 40k$ za avto tako kot slovencu.
Machete ::
-valvoline- je izjavil:
Ce se bodo na svetovnem nivoju istocasno ukinile ev subvencije tesla gre na 0 do poletja.
Model ti imaš pa res nočne more s to Teslo. Ne ne bodo se ker američanu ni problem dat 40k$ za avto tako kot slovencu.
Ne vsakemu, plus Američani ne kupujejo avtov kot Slovenci, ko gredo po kravo na smnj. (4/10 Američanov nima tisočaka v žepu za nepredvidene stroške).
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+
mertseger ::
Ej Valvoline kdaj je napovedan naslednji bankrot Tesle
https://www.24ur.com/novice/tujina/tesl...
po tvoje bi moral bil kolikokrat že? trikrat al štirikrat
https://www.24ur.com/novice/tujina/tesl...
po tvoje bi moral bil kolikokrat že? trikrat al štirikrat
Vazelin ::
W1 na forumu, ki se ga ne imenuje doživlja izlive
I got 99 problems but 4 usd XTZ ain't one...
mertseger ::
Pa da še dodam prejšnemu zapisu...kdo je največji dolžnik v avtomobilski industriji
https://siol.net/avtomoto/novice/volksw...
VW ima 15 krat večji dolg kot Tesla. Valvoline drkaj na to, da te malo podražim
https://siol.net/avtomoto/novice/volksw...
VW ima 15 krat večji dolg kot Tesla. Valvoline drkaj na to, da te malo podražim
Vazelin ::
Evo izgleda se ne bo več v tolikšni meri sofinanciralo 50k eur vrednih vozil
http://www.avtomanija.com/default.asp?r...
happy, valvo?
http://www.avtomanija.com/default.asp?r...
happy, valvo?
I got 99 problems but 4 usd XTZ ain't one...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Vazelin ()
-valvoline- ::
Evo izgleda se ne bo več v tolikšni meri sofinanciralo 50k eur vrednih vozil
http://www.avtomanija.com/default.asp?r...
happy, valvo?
Tist bo treba nemudoma vse ukinit, ter takoj obdavcit prevozen km.
Ko smo pri teslah:
https://insideevs.com/news/434581/model...
Muhaha.
-valvoline- ::
Pa da še dodam prejšnemu zapisu...kdo je največji dolžnik v avtomobilski industriji
https://siol.net/avtomoto/novice/volksw...
VW ima 15 krat večji dolg kot Tesla. Valvoline drkaj na to, da te malo podražim
Vseeno, izdela pa 1000x vec vozil,ima 1000x vec zaposlenih ter tovarn. VW ze dolgo ni tisto kar je vcasih bil, jaz ga ne kupim vec.
Za zanimivost, enronova vrednost delnice, tole caka teslase, just wait n see.
https://i0.wp.com/www.begintoinvest.com...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: -valvoline- ()
Gregor P ::
V Nemčiji je sodišče odločilo, da Tesla zavaja potrošnike s svojo oznako "autopilot" ("Autopilot inklusive", "Volles Potenzial für autonomes Fahren" oder "Navigieren mit Autopilot-Funktionalität").
Eine Fahrt ohne menschliches Eingreifen sei mit den Systemen nicht möglich, so das Gericht. Tesla suggeriere aber, dass seine Autos vollkommen autonom fahren könnten. Zudem werde der Eindruck erweckt, dass Autos in Deutschland autonom fahren dürften. Dies sei aber nach geltender Vorschrift nicht erlaubt.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
Matevz96 ::
V Nemčiji je sodišče odločilo, da Tesla zavaja potrošnike s svojo oznako "autopilot" ("Autopilot inklusive", "Volles Potenzial für autonomes Fahren" oder "Navigieren mit Autopilot-Funktionalität").
Eine Fahrt ohne menschliches Eingreifen sei mit den Systemen nicht möglich, so das Gericht. Tesla suggeriere aber, dass seine Autos vollkommen autonom fahren könnten. Zudem werde der Eindruck erweckt, dass Autos in Deutschland autonom fahren dürften. Dies sei aber nach geltender Vorschrift nicht erlaubt.
Edino pravilno, povsod oglašujejo avtopilota potem pa v drobnem tisku, da to ni avtopilot.
#hooldthedoor
Vazelin ::
Upam da se čimprej skensla te zaslone v avtomobilih. Gumbi so 10x boljši
I got 99 problems but 4 usd XTZ ain't one...
fikus_ ::
Upam da je to trenutna moda avtomobilske industrije in da bodo šli nazaj na gumbe, vsaj za najpogosteje uporabljene funkcije.
Okapi ::
Ko bodo avti znali sami voziti, ne boš več nobenih gumbov potreboval. Tesla je pač narejena v skladu z Muskovo blodnjo o milijonu robotaksijev na cestah do konca leta.
Gregor P ::
Ostali proizvajalci že razvijajo alternativne rešitve.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
codeMonkey ::
Ostali proizvajalci imajo itak pomembne funkcije (luci, brisalci) na rocicah ter locenih stikalih/gumbih/na dotik obcutljivih povrsinah.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: codeMonkey ()
Utk ::
No no, tesla ima tudi brisalce na ročici, samo bolj podrobne nastavitve (tudi za brisalce) so na touchscreenu - ki se btw ne vem po čem razlikuje od drugih "na dotik občutljivih površin".
V resnici ni nobene potrebe, da bi NUJNO moral med vožnjo preko touchscreena nastavljat brisalce. Tist čas bi lahko tudi drkal po radiju, pa ne bi bilo nič drugače.
V resnici ni nobene potrebe, da bi NUJNO moral med vožnjo preko touchscreena nastavljat brisalce. Tist čas bi lahko tudi drkal po radiju, pa ne bi bilo nič drugače.
codeMonkey ::
No no, tesla ima tudi brisalce na ročici, samo bolj podrobne nastavitve (tudi za brisalce) so na touchscreenu - ki se btw ne vem po čem razlikuje od drugih "na dotik občutljivih površin".
V resnici ni nobene potrebe, da bi NUJNO moral med vožnjo preko touchscreena nastavljat brisalce. Tist čas bi lahko tudi drkal po radiju, pa ne bi bilo nič drugače.
Baje po nacinu. Ce so skrite v podmenijih jih ni mozno enostavno oz. varno nastavljati in v tem naj bi bil tukaj problem. So tudi tega voznika konkretno vprasali zakaj si ni nastavil stvari na volan ali pa spremenil nastavitev glasovno. Ne vem kje sem bral...
EDIT:
The court said that that operation of a touchscreen is “permitted if the view is only briefly adjusted to the screen based on road, traffic, visibility and weather conditions,” but decided the Model 3’s five-setting wiper sub-menu “requires significantly more attention from the driver than when operating the wiper with the conventional fittings”.
https://www.carthrottle.com/post/driver...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: codeMonkey ()
Utk ::
Sodišče se ni spuščalo v to kako ima to tesla rešeno, ampak kaj je delal voznik. On se je zgovarjal, da je spreminjal hitrost brisalcev, ker če se bi zgovarjal, da je nastavljal navigacijo, mu ne bi pomagalo. No, niti brisalcev mu ne bi bilo treba nastavljat prek ekrana, pa jih je vseeno.
codeMonkey ::
Sodišče se ni spuščalo v to kako ima to tesla rešeno, ampak kaj je delal voznik.
Deloma se je. Kot razumem, je bilo kljucno ali je bila nastavitev enostavno dosegljiva. V tem primeru ni bila (podmeniji), zato naj bi bila kazen opravicena. Ker v tem primeru to ni "safety-related control panel", kot je voznik na sodiscu trdil. Tako sem jaz to razumel.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: codeMonkey ()
Utk ::
Bistvo te sodbe je v tem, da je drkanje po ekranu nevarno, ne glede na to kaj na njem delaš, in to bo imelo enak vpliv na tesle kot na vw s tistimi drsniki. Tesla ima na ročici, kolk razumem, za vklopit interval, stalno brisanje, in verjetno tudi hitrejše stalno brisanje. Glede na to, da nikjer ne piše, da morajo imet brisalci nastavljiv interval, pač ni dopustno it to nastavljat na ekran med vožnjo. Oz. če to narediš, odgovarjaš, enako kot če bi nastavljal radio. Če imaš čas, lahko, če gre kaj narobe, si pa kriv.
Malo hitrejše ali počasnejše delovanje brisalcev pač ni spet tako strašno nujna stvar, da bi zarad tega lahko pozabil na cesto. Sploh če imajo itak senzor.
Malo hitrejše ali počasnejše delovanje brisalcev pač ni spet tako strašno nujna stvar, da bi zarad tega lahko pozabil na cesto. Sploh če imajo itak senzor.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
codeMonkey ::
Bistvo te sodbe je v tem, da je drkanje po ekranu nevarno, ne glede na to kaj na njem delaš, in to bo imelo enak vpliv na tesle kot na vw s tistimi drsniki.
Se ne strinjam. Drsniki nimajo podmenijev. Ce je drsnik namenjen tocno tisti funkciji, se kazni lahko izognes, ker se nisi ukvarjal z "elektronsko napravo", ampak z "nadzorno plosco":
Lastnik tesle se je na odločitev prvostopenjskega sodišča pred tem pritožil, ker se mu je sodba zdela nepravična. Trdil je, da zaslona na dotik v tesli ne moremo razvrstiti kot zunanjo elektronsko napravo, saj gre za nadzorno ploščo vozila, prek katere se upravlja delovanje brisalcev. Višje sodišče v Karlsruheju je vseeno potrdilo odločitev nižjega sodišča."
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: codeMonkey ()
codeMonkey ::
A da ne? Kako pa nastaviš KAJ boš nastavljal na drsniku? Menda je gor klima, radio, itd?
To v tem primeru niti ni pomembno. Glede kazni je pomembno ali si se zaletel med spreminjanjem stvari preko "elektronske naprave" ali pa preko "nadzorne plosce".
Ne vem kako so to resili pri ID.3, to je stvar ICAS2 (vpleten sem v ICAS1), ampak do zdaj se je vedno dalo kljucne stvari spreminjati preko stikal, oz. gumbov/na dotik obcutljivih povrsin. Neke nujne potrebe po zaslonu na dotik ni bilo.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: codeMonkey ()
Utk ::
Glede kazni je pomembno ali si se zaletel med spreminjanjem stvari preko "elektronske naprave" ali pa preko "nadzorne plosce".
Ja, ampak ali je nekaj nadzorna plošča ali elektronska naprava je odvisno od tega kako se upravlja, ne pa od tega KAJ se z njo upravlja. A je golfov touch za luči ali klimo res bistveno drugačen od touchscreena v sredini?
Po moje je ta sodba koristna, upam da jo bojo resno vzeli. Ključne stvari bi morala imet ločene fizične gumbe. Jaz jih imam v avtu, ampak so premajhni, že to je malo tečno. Touch za klimo ali glasnost (ok, voznik ima to ponavadi itak na volanu) je pa že norost.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
J.McLane ::
A obstaja kakšna definicija kaj so "ključne stvari"? Dve hitrosti brisalcev (Interval na senzor + srednje hitro) na ročki sta morda dovolj za to "ključno reč"?
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci
Utk ::
Okapi ::
A obstaja kakšna definicija kaj so "ključne stvari"? Dve hitrosti brisalcev (Interval na senzor + srednje hitro) na ročki sta morda dovolj za to "ključno reč"?
A so različne hitrosti brisalcev obvezne za homologacijo avta? Če so, potem je ključna, če je dovolj ena hitrost, potem spreminjanje hitrosti ni ključno.
codeMonkey ::
Glede kazni je pomembno ali si se zaletel med spreminjanjem stvari preko "elektronske naprave" ali pa preko "nadzorne plosce".
Ja, ampak ali je nekaj nadzorna plošča ali elektronska naprava je odvisno od tega kako se upravlja, ne pa od tega KAJ se z njo upravlja. A je golfov touch za luči ali klimo res bistveno drugačen od touchscreena v sredini?
Kakor vidim ima Golf na levi strani loceno povrsino za nastvljanje luci, za klimo pa ima gumb, ki na centralnem ekranu potem omogoca enostavno nastavitev. Ne vidim, da je tu potrebna kaksna kompleksna inerakcija z iskanjem po podmenijih.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: codeMonkey ()
codeMonkey ::
Imas prav. Verjetno bi bilo dovolj, ce bi omogocili nastavitev hitrosti preko kolescka na volanu, ko z rocico odpres meni. Ali pa meni raztegniti cez cel ekran, ker ocitno sodisce trdi, da hiter pogled na trenuten meni ni dovolj.
Jaz v Skodi se vedno lahko nastavim vse stvari preko gumbov in volana, na ekran pogledam le, ce so prave stvari oznacene. Pa se za to imam na voljo tudi ekran za volanom. Bi bil presenecen, ce tudi novi golf nima to tako reseno.
Jaz v Skodi se vedno lahko nastavim vse stvari preko gumbov in volana, na ekran pogledam le, ce so prave stvari oznacene. Pa se za to imam na voljo tudi ekran za volanom. Bi bil presenecen, ce tudi novi golf nima to tako reseno.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: codeMonkey ()
Spock83 ::
Meni ni moteče. Jaz najraje stisnem gumb na levi strani in se ti na ekranu pojavi avtomatično možnsot da daš na manual. Sam še en pritisk na ekran. Ni nobenih podmenujih. Celo z glasovnim ukazom lahko to delam. Po resnici povedano nočem več imeti nobenega drugega avta kot tesla 3.
Utk ::
Ja, to uporabniki ostalih avtov ne moremo razumet...na volanu imam na vsaki strani gumbe gor, dol, levo, desno, ok, pa še par naokoli. Ampak s temi gumbi ne morem nikakor na noben način skočit na osrednji ekran (razen osnovnih funkcij radia), ampak samo upravljam tempomat in ekranček za števci. Zakaj? Ker je osrednji ekran verjetno naredil drugi oem kot volanske komande. Ali kak podobno bustast razlog. Tesla ima to prednost, da je vse narejeno in-house, tega ostali nimajo, niti ne bojo zlepa imeli. Lahko zaposlijo 1000 programerjev, ampak rabijo še 100 oemov, ki bojo povzeli to logiko.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
Raptor F16 ::
Upam da je to trenutna moda avtomobilske industrije in da bodo šli nazaj na gumbe, vsaj za najpogosteje uporabljene funkcije.
Meni je najbolj grozno da se najdejo ljudje, ki te ob argumentiranem pomisleku takoj napadejo z hejtanjem furme ki kao poskuša narest "revolucijo" sam človek božji... niti poskusil nisi pa zagovarjaš na slepo. To mi potem nikakor ne gre skupaj. Pač kaj imaš od tega da zagovarjaš neko firmo, s katero nimaš nobene povezave .
(Nagovarjam v splošnem smislu, da ne bo kdo vzel osebno)
Leva ... Leva ... leva desna ena dva
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Raptor F16 ()
korenje3 ::
Definitivno gumbi morajo biti. Ovc na cestah je preveč, njihove sposobnosti pa minimalne.
i9-12900k; 32GB DDR5-6000 CL36; Nvidia RTX 3080 ti;
Gigabyte Aorus z690 master; Be Quiet Dark Power 12 1000W
Gigabyte Aorus z690 master; Be Quiet Dark Power 12 1000W
fikus_ ::
Raptor, kje sem "hejtal"?!
Ko je človek navajen, sploh ne rabi več pogledat, kje je gumb, ga samo z dotikom zaznaš. In še en + za gumbe je povratna info ob npr. klikom, ko veš da si dejansko pritisnil na gumb.
Na zaslonu na dotik tega ni! Zato je dobro, da so funkcije, ki jih rabiš med vožnjo se vedno na gumbih, ročkah, za razne druge nastavitve pa ni problem, so lahko v nekem meniju in se nastavljajo ne nekem lcdju.
Ko je človek navajen, sploh ne rabi več pogledat, kje je gumb, ga samo z dotikom zaznaš. In še en + za gumbe je povratna info ob npr. klikom, ko veš da si dejansko pritisnil na gumb.
Na zaslonu na dotik tega ni! Zato je dobro, da so funkcije, ki jih rabiš med vožnjo se vedno na gumbih, ročkah, za razne druge nastavitve pa ni problem, so lahko v nekem meniju in se nastavljajo ne nekem lcdju.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: fikus_ ()