» »

Tesla 3

Tesla 3

Temo vidijo: vsi
««
134 / 175
»»

J.McLane ::

Ha, ha in najbolje se je obnesla Toyota in to s prejšnjo generacijo TSS. Ja Ja Tesla bo preko OTA vedno boljša, Toyota bo pa ostala ista, ampak kdaj bodo že končno demonstrirali to superiornost.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

Gagarin ::

codeMonkey je izjavil:


Temu pravis clanek?


Ok, notica ali novička. Bo bolje? Teslini apologeti ste res ene posebne sorte...

imagodei ::

WarpedGone je izjavil:

A se bo najdu kdo dost pogumen, da mi pokaže kaj je slabo narejeno al boste ostali pri varnem forumskem nabijanju?

A to so že zrihtal? Tvoj avto nima tega več?


WarpedGone je izjavil:

Tudi bajeslovna voda v odprt prtljažnik se mi še ni zgodila. Ob dnu šipe je gumijasto tesnilo ki se ob odprtju havbe postavi pokonci in ujame vodo iz zadnjega stekla. Ne bo pa ujelo vse vode ki pride iz cevi za zalivanje vrta ...

Aha, vidim - grem po vrsti, pa prej še nisem prišel do tega dela.
- Hoc est qui sumus -

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: imagodei ()

codeMonkey ::

Gagarin je izjavil:

codeMonkey je izjavil:


Temu pravis clanek?


Ok, notica ali novička. Bo bolje? Teslini apologeti ste res ene posebne sorte...


Ocitno nisi veliko v tej in sorodni temi :)

Gagarin ::

codeMonkey je izjavil:

Gagarin je izjavil:

codeMonkey je izjavil:


Temu pravis clanek?


Ok, notica ali novička. Bo bolje? Teslini apologeti ste res ene posebne sorte...


Ocitno nisi veliko v tej in sorodni temi :)


Nisem, ker je 90% postov Ev fanov (WOne, Veliki kit, Utk..), ki ne prenesejo nobenega kritičnega zapisa. Pa še Veliki kit konstantno briše poste, ki mu kakorkoli niso všeč in niso v skladu z njegovim "pogledom na svet" (LOL), pušča pa da Wone žali vse po vrsti...Ne da se mi.

no comment ::

Gagarin je izjavil:


Če bi prebral članek, bi videl da to tudi tam piše. Ampak...Tesla 3 se je odrezala najslabše od vseh, pa s selfdriving se daleč najbolj hvali...In to v insideEV ki je ornk fan Tesle.

Sej so v komentarjih pojasnili, da Tesla ve, da to ni človek ali žival in zato nalašč ne ustavi.

Ker le tako lahko pokaže, da je bolj pametna od ostalih. Predstavljajte si, da se vsi avtomobili na testu (tudi Tesla) ustavijo pred lutko. Kako bo Tesla pokazala superiornost? Ne more, lahko je kvečjemu enaka. Torej je edina možnost, da štrliš ven, da dvigneš virtualni sredinec in povoziš lutko.

Morajo testirat na dejanskih ljudeh. Dokler tega ne naredijo, je treba zaupati*, da je Tesla svetlobna leta spredaj!

edit: "zaupati" ni prava beseda, "verovati" sem mislil.

Zgodovina sprememb…

Gagarin ::

no comment je izjavil:

Gagarin je izjavil:


Če bi prebral članek, bi videl da to tudi tam piše. Ampak...Tesla 3 se je odrezala najslabše od vseh, pa s selfdriving se daleč najbolj hvali...In to v insideEV ki je ornk fan Tesle.

Sej so v komentarjih pojasnili, da Tesla ve, da to ni človek ali žival in zato nalašč ne ustavi.

Ker le tako lahko pokaže, da je bolj pametna od ostalih. Predstavljajte si, da se vsi avtomobili na testu (tudi Tesla) ustavijo pred lutko. Kako bo Tesla pokazala superiornost? Ne more, lahko je kvečjemu enaka. Torej je edina možnost, da štrliš ven, da dvigneš virtualni sredinec in povoziš lutko.

Morajo testirat na dejanskih ljudeh. Dokler tega ne naredijo, je treba zaupati*, da je Tesla svetlobna leta spredaj!

edit: "zaupati" ni prava beseda, "verovati" sem mislil.


V komentarjih so tudi zabavne, recimo;
It is possible that a more solid human like dummy would be needed.
So you’re saying it only stops for over weight people. So basically most Americans. I see no issue here.

meho7 ::

WarpedGone ::

The TRUTH About Tesla Model 3 After 1 Year...
Zbogom in hvala za vse ribe

codeMonkey ::

WarpedGone je izjavil:

The TRUTH About Tesla Model 3 After 1 Year...


Pogledal vceraj. Precej postena ocena. Edino, realno gledano, ima prevec upov glede autopilota, cesar mu pa clovek tudi ne more zameriti.

Zgodovina sprememb…

WarpedGone ::

Naša država mesečno objavlja podatke o registracijah novih vozil. Od tam je razvidno da je bilo do konca oktobra v sloveniji registriranih že 47 trojk.
Vse to je ali privaz uvoz ali preko posrednika.

Po mesecih:
- april: 1x Dual
- maj: 1x Dual
- junij: 4x Dual
- julij: 12x (10x Dual, 1x Performance, 1x SR+)
- avgust: 1x Performance
- september: 4x (1x LR, 1x Performance, 2x SR+)
- oktober: 24x (13x Dual, 6x Performance, 5x SR+)

Zame presenetljiv je mix:
- kar 83% je večja baterija
- le 17% je manjša baterija
- kar petina je Performance

Glede na jamr o ceni bi pričakov bistveno večji delež SR.
Se mi dogaja, da v istem dnevu na cesti srečam več kot eno...
Zbogom in hvala za vse ribe

Gregor P ::

Pa saj najbrž Tesle ne kupuješ, ker bi hotel prihraniti denar?:|
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

hammock ::

Gregor P je izjavil:

Pa saj najbrž Tesle ne kupuješ, ker bi hotel prihraniti denar?:|

Ce znas racunati TCO in bi drugace kupil ICE avto za 25k€ (recimo Mazdo 3), potem je cena 45k€ zagotovo stroskovni argument za Teslo. Ce upostevas se, da dobis neprimerno zmogljivejsi avto... pa tako ni vprasanje kaj je bolje.

kow ::

Problem je, da TCO se ne znamo naracunati, ker nimamo dovolj dobrih podatkov o zanesljivosti baterij in pogona.

J.McLane ::

Pa TCO je močno odvosen od km ki jih delaš. Nekateri v 10 letih naredijo komaj 100k km.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: J.McLane ()

pegasus ::

Zadnjič sem v Lj videl naprodaj chevy spark 2008 z 29k km ... ne vem zakaj taki raje ne kupijo bicikla.

krucymucy ::

pegasus je izjavil:

Zadnjič sem v Lj videl naprodaj chevy spark 2008 z 29k km ... ne vem zakaj taki raje ne kupijo bicikla.

Ker imajo 80 let, zivijo v hisi na hribu, do trgovine je pa 5km.
Pac enkrat ali dvakrat na teden gredo do poste in trgovine, sproti pa se v lekarno.

Jaz imam tudi avto v garazi, v 2019 sem opravil mali servis in se zapeljal do morja in nazaj. 200km.

hojnikb ::

pegasus je izjavil:

Zadnjič sem v Lj videl naprodaj chevy spark 2008 z 29k km ... ne vem zakaj taki raje ne kupijo bicikla.

no, recimo gibalno ovirana oseba si bo z kolesom tezko kaj pomagala.
#brezpodpisa

DamijanD ::

20kg krompirja tudi težko pelješ na kolesu

hojnikb ::

pac ignoratnski pogled na svet. Ne zivijo vsi v tem bubblu, kjer bi edina stvar bla ok en 3 kolesni stvor.
#brezpodpisa

hammock ::

kow je izjavil:

Problem je, da TCO se ne znamo naracunati, ker nimamo dovolj dobrih podatkov o zanesljivosti baterij in pogona.

Za Model 3 res ne, za S in X je podatkov vec kot dovolj. Ti kazejo, da imajo baterije po 300kkm se vedno 90%+ kapacitete.

Vir

Voda v kolenu mi pravi, da z baterijo trojke ne bo nic drugace.

Znam pa naracunat, da bom z mojim bencinarjem v 10 letih in v 300kkm skuril vsaj 23000 litrov bencina, kar je preko palca 30000€, ce cena ne bo sla gor. Plus za menjave olja in bremz bom dal 5000€.

kow ::

@hammock
Kolikor vem so Modelom S iz leta 2012,2013 zelo pogosto crkovali motorji. Avti niso stari niti 10 let. Zivljenska doba avtomobila pa je danes krepko cez 15 let.

hojnikb ::

z early Si je še marsikateri drug problem. Kjuče, crkovanje media centra, lcd odstopanje to name a few.

Dejansko si takšnega avta ne želiš iz garancije, če nisi ravno v US in maš kakšnega uncle Richa na dosegu
#brezpodpisa

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: hojnikb ()

jernejl ::

hammock je izjavil:

Za Model 3 res ne, za S in X je podatkov vec kot dovolj. Ti kazejo, da imajo baterije po 300kkm se vedno 90%+ kapacitete.

Vir

A ta vir pove tudi, da nobena baterija v tem času ni crknila? Še tista, ki je imela tam nekje na začetku 75% kapacitete, se je očitno sama pozdravila in ji je kapaciteta kasneje narasla.

hammock ::

kow je izjavil:

@hammock
Kolikor vem so Modelom S iz leta 2012,2013 zelo pogosto crkovali motorji. Avti niso stari niti 10 let. Zivljenska doba avtomobila pa je danes krepko cez 15 let.

Porodne tezave, znacilne za maloserijske proizvodnje. Danes smo leta 2019, in verjamem so taksni dogodki prej izjema kot pravilo. Ce bi karkoli masovno crkovalo pri trojkah bi bil internet poln tega, pa ni. Imeli so neke porodne tezave z barvo in paneli, pa se to je sedaj porihtano.

Sicer pa, vozil sem Opla, verjemi da me tezko se kaj preseneti.

jernejl je izjavil:

hammock je izjavil:

Za Model 3 res ne, za S in X je podatkov vec kot dovolj. Ti kazejo, da imajo baterije po 300kkm se vedno 90%+ kapacitete.

Vir

A ta vir pove tudi, da nobena baterija v tem času ni crknila? Še tista, ki je imela tam nekje na začetku 75% kapacitete, se je očitno sama pozdravila in ji je kapaciteta kasneje narasla.

Preprican sem da znas brati, tako da si sam odgovori.

A mislis da TDI pa nikoli ne crkne?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: hammock ()

kow ::

TDI crkne, samo znato oceniti kaksen odstotek jih crkne. Kar je bistveno, da racunas TCO. Saj se drugace strinjam s tabo, to bo kmalu vse porihtano. Kar pa ne spremeni dejstva, da trenutno se vedno plujemo po relativno neznanih vodah.

jernejl ::

hammock je izjavil:

Preprican sem da znas brati, tako da si sam odgovori.

A mislis da TDI pa nikoli ne crkne?
Seveda crkne, ampak če bi risal graf, kako zdravim TDI-jem peša moč s prevoženimi kilometri, bi tudi lahko kdo zmotno iz tega sklepal, da s TDI-ji ni nobenih težav in zdržijo milijone kilometrov.

WarpedGone ::

Švabi (Auto Bild) zlatega volana niso dali Audiju 4, niti BMW seriji 3 ampak Tesli Model 3.

In your face ...

P.S.
Most points among all cars...
Zbogom in hvala za vse ribe

Zgodovina sprememb…

Gregor P ::

... je kar v pisani skupini vozil

The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

TheBlueOne ::

kow je izjavil:

@hammock
Kolikor vem so Modelom S iz leta 2012,2013 zelo pogosto crkovali motorji. Avti niso stari niti 10 let. Zivljenska doba avtomobila pa je danes krepko cez 15 let.


Menda ne samo motorji. Izven garancije jim menda cene pada kakor starim Alfam. :) Sedaj ne vem, ce je vse res, samo menda je tako, da so popravila zelo zelo draga in da avti niso ravno zelo zanesljivi. Baterija se zna izkazati se za najmanjsi problem. V Avstriji je ze kar nekaj Tesel in slisim dosti o menjavah motorjev v garanciji, tudi veckrat, menjavah samih kljuk, ki so menda zelo drage, ekranov in ne vem kaj se. V garanciji vse OK, kasneje menda sranje, ker menda ni za dobiti delov in menda ko enkrat kaj naredis sam, te Tesla od tam naprej zna zignorirat. Popravila pri Tesli pa so menda zelo draga in za vecino delov menda potrebujes Teslin software, da sploh delajo, ko jih zamenjas. Menda je skoraj vse 1000€++.

PARTyZAN ::

Menda.

TheBlueOne ::

Tali tip jih sam sravfa:
https://www.youtube.com/channel/UCfV0_w...

Govori dosti podobno. Je pa tako, da tukaj kar dosti kdo gleda Tesle, ampak jih noce ravno, ker se boji kaj bo po garanciji. Nekje v spominu imam, da je nekdo placal vec kot 1000€ za rocko na vratih. :)

MrNighthawk ::

WarpedGone je izjavil:

Švabi (Auto Bild) zlatega volana niso dali Audiju 4, niti BMW seriji 3 ampak Tesli Model 3.

In your face ...

P.S.
Most points among all cars...


V srednjem - velikem razredu in med prvimi tremi najdražji... začetna cena 45kEUR
A naj ne bi bil Tesla 3 EV za množice in vsakdanjega človeka :| ?
Sicer pa, ok?
Upam, da bodo na Autobildovi lestvici (vzdržljivosti) tudi, čez 10 + let. Jaz namreč ne kupujem avta za 5 let.

Samo inf.ormativno...
medium SUV 1. mesto Jaguar I-pace
big SUV - Audi E- Tron

Zgodovina sprememb…

WarpedGone ::

Jup .. vsi kandidirani EV so premagali druge kandidirane ICE.

A naj ne bi bil Tesla 3 EV za množice in vsakdanjega človeka :| ?


Saj je.
Zbogom in hvala za vse ribe

roCkY ::

Imaš nekoliko samosvojo definicijo množice.

fikus_ ::

Ja Tesla za 60k€ je za množice in vsakdanjega človeka! :))

WarpedGone ::

Par podalpskih revežev ni množica, zarad katere bi se svet sekiral.
Ti reveži bi dobro naredili, če bi se sekirali zase in poskrbeli, da bi bili mal manj reveži.
Začnejo lahko s tem, da izpopolnijo svoje bralno razumevanje.
Zbogom in hvala za vse ribe

roCkY ::

Evo sedaj smo pa izvedeli. Wrapi ni revež!!! Mi ki se vozimo pod alpami z dizli pa smo. Hvala za info.

fikus_ ::

Očitno nekateri narobe razumemo "množica (ljudi) in vsakdanji človek)!

Za podalpske reveže leta 2018:

https://www.amzs.si/uploads/Motorevija/...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: fikus_ ()

WarpedGone ::

Kaj vsakdanjega je v slovencih?
Nekdo je mal preveč zaverovan sm vase...
Zbogom in hvala za vse ribe

fikus_ ::

Za nadalpsko Germanijo Q1:

The ten top-selling car models in Germany during the first three months of 2019 were:

- Model Q1/2019
1 VW Golf 50,895
2 VW Tiguan 20,709
3 VW Polo 18,556
4 Ford Focus 16,148
5 Mercedes Benz C-Class 15,933
6 VW T-Roc 15,500
7 Skoda Octavia 14,764
8 Audi A3 13,977
9 Audi A4 13,149
10 VW Passat 12,688

roCkY ::

fikus_ je izjavil:

Očitno nekateri narobe razumemo "množica (ljudi) in vsakdanji človek)!

Za podalpske reveže leta 2018:

https://www.amzs.si/uploads/Motorevija/...

za Germany
https://www.best-selling-cars.com/germa...

Urbano#Desno ::

fikus_ je izjavil:

Očitno nekateri narobe razumemo "množica (ljudi) in vsakdanji človek)!

Za podalpske reveže leta 2018:

https://www.amzs.si/uploads/Motorevija/...



Mah v slo bo Tesla popularna ko bo stara 5 let in jo boš dobil za 10k. Pol bodo pa forumi polni tega kje dobit kakšen dober rabljen motor oziroma kljuko od vrat. :=) (koker so danes za bmw-je)
Trenutno pa je tole samo igrača za hipije s preveč denarja kateri spregledajo cheap shit izdelavo na ravni trabantov za zahodni trg. :=)

Pa ziher bo kup vaških mojstrov, ki bodo razdrli battery pack pa zamenjali fuč celice za pivo ali dva. :D

Zgodovina sprememb…

Spock83 ::

fikus_ je izjavil:

Za nadalpsko Germanijo Q1:

The ten top-selling car models in Germany during the first three months of 2019 were:

- Model Q1/2019
1 VW Golf 50,895
2 VW Tiguan 20,709
3 VW Polo 18,556
4 Ford Focus 16,148
5 Mercedes Benz C-Class 15,933
6 VW T-Roc 15,500
7 Skoda Octavia 14,764
8 Audi A3 13,977
9 Audi A4 13,149
10 VW Passat 12,688


Hja takrat Tesla 3 je bila še slabše dobavljiva. Zdaj naslednje leto ko bo Nemčija imela višje subvencije pa se zna spremeniti.

fikus_ ::

Ne bo veliko drugače, poleg tega bo večja konkurenca pri EV. Če bo VW dal na trg več EV, se bo drugih manj prodalo. Nemci so kar "patrioti", kar se tega tiče.

nevone ::

Par podalpskih revežev ni množica, zarad katere bi se svet sekiral.
Ti reveži bi dobro naredili, če bi se sekirali zase in poskrbeli, da bi bili mal manj reveži.
Začnejo lahko s tem, da izpopolnijo svoje bralno razumevanje.


Tudi tole kaže neke vrste zaverovanost vase, razen če je sarkazem.

o+ nevone
Either we will eat the Space or Space will eat us.

Machete ::

Človek ima hude težave s sabo, pa še vedno komunicirate z njim..
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+

roCkY ::

Kaj pa boš na deževen dan. Birokracije se hitro naveličam. Zunaj nič ne morem... moje primarno delo ni pod streho.
Saj pride snažilka kitek in pospravi za nami. Priceless, da mi W1 vsake kvatre pove, da ne znam brati. Ampak ni se še nikoli vprašal, če on morda ne zna pisati.

nevone ::

Machete je izjavil:

Človek ima hude težave s sabo, pa še vedno komunicirate z njim..


A s človekom, ki ima težave (če jih ima) se ne sme komunicirati?

o+ nevone
Either we will eat the Space or Space will eat us.

Machete ::

Seveda lahko, če pa gre za tesla trola v svojem svetu, potem pa je škoda časa mu podajati žogice, kaj ni? Očitno gre za shintaro verzijo vernika in je bolje ne komunicirati. Saj vidiš, da je iz realtivno normalnega sogovornika postal blazen od obsedenosti z enim klinčevim avtom.
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+
««
134 / 175
»»