Forum » Na cesti » Tesla 3
Tesla 3
Temo vidijo: vsi
Gregor P ::
Naj se ob tej priložnosti ponovim ...
Oblikovno najlepše?!? Spominjajo na Mazde, Tesla 3 pa na nek star Renault Megane z bežnim pogledom na Porscheje.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
Pz500 ::
Naj se ob tej priložnosti ponovim ...
Oblikovno najlepše?!? Spominjajo na Mazde, Tesla 3 pa na nek star Renault Megane z bežnim pogledom na Porscheje.
Ko boš šel na testno vožnjo Telse 3 performance, te enostavno ne bo brigalo več kako zgleda od not in še manj zunaj.
lufthammer ::
Ko boš šel na testno vožnjo Telse 3 performance, te enostavno ne bo brigalo več kako zgleda od not in še manj zunaj.
No, pretiravat pa res ni treba edino, če si do sedaj samo "jajca" vozil. Oblikovalsko je tesla boga, da ne govorim o izdelavi... Samo, ne spet o pospeških!
pegasus ::
Oblikovalsko so danes vsi avti nekje med obup in *bruh*. Tesla je samo manj obup od večine.
BigWhale ::
Oblika Tesle, z razliko velikega LCDja v notranjosti, ne odstopa kaj dost od ostalih avtomobilov. Je enako obupna kot vse ostalo. :)
pegasus ::
Ja ... še vedno jokam za aptero in upam, da lightyear.one pokaže kaj všečnega čez par tednov.
Sicer se pa o okusih ne razpravlja al kako že ;)
Sicer se pa o okusih ne razpravlja al kako že ;)
Pz500 ::
lufthammer je izjavil:
Ko boš šel na testno vožnjo Telse 3 performance, te enostavno ne bo brigalo več kako zgleda od not in še manj zunaj.
No, pretiravat pa res ni treba edino, če si do sedaj samo "jajca" vozil. Oblikovalsko je tesla boga, da ne govorim o izdelavi... Samo, ne spet o pospeških!
To o Teslini izdelavi je pa že kot lajna, precej boljše kot kak Reanult, Citroen in ta kompanija. Seveda določeni materiali niso na nivoju Audi/BMW/Mercedes ampak trenutno te tri znamke ponujajo samo to v primerjavi z Teslo. Mi je žal samo 500+ konjev (Tesla 3 performance ima 480 konjev merjenih na kolesih, medtem ko vsi ostali merijo na gredi, kar pomeni 15-20% manj na kolesih) za 65k ne ponuja nobena znamka, res je da ostali ki nimajo elektrike so precej močno obdavčeni z DMV+luksuzni davek+DDV in brez subvencije, vendar tak je sistem.
Škoda govorit, pejdi provat in mi boš odgovoril po testni vožnji.
bambam20 ::
Pri 150km in 40kWh na dan za avto, je to ~70 EUR na mesec pri E3, pod pogojem, da vzames tisto opcijo, kjer je ponoci najcenejsa elektrika in polnis samo ponoci.
S tem ne boš napolnil avta do 6-ih zjutraj na 100% , če boš polnil na domači vtičnici.
Ko boš šel na testno vožnjo Telse 3 performance, te enostavno ne bo brigalo več kako zgleda od not in še manj zunaj.
Počutje v sami notranjosti avtomobila je izjemno pomembno plus materijali. Pospeški ne pomenijo nič, če je vse ostalo povprečne izdelave.
Avti za 70 jurjev drugače delujejo kvalitetno narejeni, občutek v njih je vrhunski. Tesla nima nič od tega.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: bambam20 ()
PARTyZAN ::
Koliko časa pa lahko Tesla operira pri teh 480 konjih preden se začne pregrevat?
Mogoče to tudi odgovori na mikhaairovo vprašanje, Tesla na Nurburgringu je nesmisel.
In just one lap at Virginia International Raceway, with the magazine's technical editor, K.C. Colwell, behind the wheel, the Model S P85D goes into reduced power mode in the middle of the single hot lap, displays an air suspension fault, and has a heart-stopping change of pressure in the brake pedal.
Mogoče to tudi odgovori na mikhaairovo vprašanje, Tesla na Nurburgringu je nesmisel.
bambam20 ::
Tesla ima narejeno enostavno slabo hlajenje baterijskih celic. Morda z razlogom, da se potem voziš 90-100 km/H.
Mislim, da tega problema nima Rimac s svojimi avtomobili.
Mislim, da tega problema nima Rimac s svojimi avtomobili.
Machete ::
Oblikovalsko so danes vsi avti nekje med obup in *bruh*. Tesla je samo manj obup od večine.
No, mogoče si se samo zataknil v nekih 'starih dobrih časih'. Nič narobe, to je normalen človeški pojav, vseeno pa lahko malo premisliš preden bentiš:
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+
krucymucy ::
Pz500 ::
Pri 150km in 40kWh na dan za avto, je to ~70 EUR na mesec pri E3, pod pogojem, da vzames tisto opcijo, kjer je ponoci najcenejsa elektrika in polnis samo ponoci.
S tem ne boš napolnil avta do 6-ih zjutraj na 100% , če boš polnil na domači vtičnici.
Ko boš šel na testno vožnjo Telse 3 performance, te enostavno ne bo brigalo več kako zgleda od not in še manj zunaj.
Počutje v sami notranjosti avtomobila je izjemno pomembno plus materijali. Pospeški ne pomenijo nič, če je vse ostalo povprečne izdelave.
Avti za 70 jurjev drugače delujejo kvalitetno narejeni, občutek v njih je vrhunski. Tesla nima nič od tega.
Tesla 3 performance je primerljiva z M3 in Alfa Giulia quadrifoglio, kateri stanjo vsi krepko čez 100k. Tesla pa 65K s tem da je precej bolje opremljena.
Navadna Tesla 3 stane 45k, toliko kot najbolj osnvovna verzija BMW 330i. Vendar za razliko od BMW je Tesla precej bolj opremljena in tudi osnovne verzije bmw z stoli iz blaga in ekrani kot telefon ne zgleda najbolje.
Počutje v avtu je na nivoju, zaradi nizkega težišča (baterijo so v podu) in preciznega volana je občutek vožnje kot v športnem avtu.
Glede Nurburgringa koliko od vas kupi avto samo da bo šel naredi dva kroga na to stezo. Za Nurburgring se kupu Lotus, KTM in take igračke.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Pz500 ()
J.McLane ::
Na dirkališču je masa vozila vedno ključnega pomena, fizika hitrosti skozi ovinek.
Recimo v zadnjih dneh je bil precej razvpit rekord ID.R na Nurburgringu, ampak ko pogledaš čas 870 kg Porsche 919 LeMans dirkalnika (5:19) in tega 1100 kg ID.R (6:05) ti postane jasne kako ključnega pomena je masa dirkalnika.
Recimo v zadnjih dneh je bil precej razvpit rekord ID.R na Nurburgringu, ampak ko pogledaš čas 870 kg Porsche 919 LeMans dirkalnika (5:19) in tega 1100 kg ID.R (6:05) ti postane jasne kako ključnega pomena je masa dirkalnika.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci
mikhaair ::
Glede hlajenja, saj so m3 ganjali na dirkališču in je hlajenje opravilo svojo nalogo. Kolikor vem ima performance verzija izboljšano hlajenje.
J.McLane ::
Več hlajenja ni noben problem naredit, ampak to za sabo potegne večji zračni upor in več teže. Pri avtu, ki je mišljen za v promet in ne neke "Track day" variante je odločitev popolnoma jasna.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci
TheBlueOne ::
Seveda je lazje boljse, to je A od ABC fizike. Recimo F1 avto ima doloceno minimalno tezo z voznikom 733kg. Tu je lahko vsak gram kaj vreden. Se spomenem, ko sem gledal, ce se ne motim kako so planirali McLaren F1 kjer glavni inzenir ni dovolil nekega premaza cez motor, ker bi bilo nekaj g teze, se pa je dalo dodatno narocit, ce je komu malo manj mar za performanse.
Zanimivo je pomislek otrok, da masa bolj drzi avto na tla v ovinku, ker si ne znajo predstavljati, da deluje v vse smeri.
Zanimivo je pomislek otrok, da masa bolj drzi avto na tla v ovinku, ker si ne znajo predstavljati, da deluje v vse smeri.
pegasus ::
TheBlueOne je izjavil:
Recimo F1 avto ima doloceno minimalno tezo z voznikom 733kg.Kul, smo že začeli. Pričakujem, da se uzakoni max masa potniškega vozila 300kg, skupaj s tovorom, bodo vse današnje težave magično izpuhtele. Fiat 126 je bil že na pol poti do te številke, bi ga bilo treba samo še malce modernizirati in zoptimizirati ...
TheBlueOne ::
TheBlueOne je izjavil:
Recimo F1 avto ima doloceno minimalno tezo z voznikom 733kg.Kul, smo že začeli. Pričakujem, da se uzakoni max masa potniškega vozila 300kg, skupaj s tovorom, bodo vse današnje težave magično izpuhtele. Fiat 126 je bil že na pol poti do te številke, bi ga bilo treba samo še malce modernizirati in zoptimizirati ...
Zna biti, posebej, ce bo energija vedno vecji problem. Ce pa recimo postimamo fuzijo, kar menda trenutno zelo napreduje, pa bo tudi vodik poceni in bos lahko delal se tezja vozila.
pegasus ::
https://arstechnica.com/science/2019/06... ... tole sem zasledil včeraj, je najboljše možno koriščenje fuzije do sedaj :)
RedDrake ::
https://arstechnica.com/science/2019/06... ... tole sem zasledil včeraj, je najboljše možno koriščenje fuzije do sedaj :)
Mhm.
Imagine an open ocean, Sun beating down overhead, with 70 islands of solar panels, each 100 meters (328 feet) in diameter, bobbing silently out toward the horizon.
To je ena opcija.
Druga je pa:
Imagine an open ocean, cloudy with a gentle breeze of up to 100km/h, with 70 islands of solar panels, each 100 meters (328 feet) in diameter, getting wrecked by waves of up to 100 feet.
To bi šlo v kakem sredozemlju pa morda še kje, seveda je ta "kje" zelo dobro prekriven z dobrimi morskimi potmi, kar spet prinese potencialne težave.
Pz500 ::
Ali ima kdo kako informacijo če bo v Sloveniji v naslednjih par letih sploh bil kak Tesla store oz. vsaj servis?
Pz500 ::
Kar jaz vem ne zapirajo trgovin zaradi tega ker ni povpraševanje, vendar ker hočejo varčevat, neka logika online nakupa. Vprašanje če bo delovalo.
Če ni trgovine vsaj ene v državi, je težko da bojo kaj prodali, razen par navdušencem. Po moje v Sloveniji glede na to da je kar velika subvencija 7500 eur bi se dalo kar nekaj model 3 prodat. Vendar če mislijo da bodo ljudje kupovali avto v tujini in se ukvarjali z prevozi, uvozi, homologacijami,... ne bo dosti...
Če ni trgovine vsaj ene v državi, je težko da bojo kaj prodali, razen par navdušencem. Po moje v Sloveniji glede na to da je kar velika subvencija 7500 eur bi se dalo kar nekaj model 3 prodat. Vendar če mislijo da bodo ljudje kupovali avto v tujini in se ukvarjali z prevozi, uvozi, homologacijami,... ne bo dosti...
BigWhale ::
A se splaca odpreti trgovino in servisni center za "sto avtomobilov"? Cena osnovne verzije Modela 3 je v nemciji 44500 EUR. Pri nas bi bila verjetno se nekaj visja zaradi davka. Ce odstejes EKO subvencijo prides na ceno okrog 38000 EUR. Kako se prodajata Kona in Niro? Pri nas so bili lani trije najbolj prodani avtomobili Clio, Polo in Golf. V srednjem visokem razredu pa so Passat, Superb in Insignia.
Baterijskih EVjev je bilo prodanih vsega skupaj malo vec kot 320, na prvem mestu sta bila Zoe in i3, vsak po 108 prodanih vozil. Cenovno gledano, bi kupec i3 verjetno raje vzel Model 3, ker dobi bistveno vec za svoj denar. Pri avtomobilih, ki so pa pet jurjev ali vec cenejsi je pa ze vprasanje. Pri tistih, ki so pa deset jurjev cenejsi je pa stvar ze popolnoma drugacna.
Baterijskih EVjev je bilo prodanih vsega skupaj malo vec kot 320, na prvem mestu sta bila Zoe in i3, vsak po 108 prodanih vozil. Cenovno gledano, bi kupec i3 verjetno raje vzel Model 3, ker dobi bistveno vec za svoj denar. Pri avtomobilih, ki so pa pet jurjev ali vec cenejsi je pa ze vprasanje. Pri tistih, ki so pa deset jurjev cenejsi je pa stvar ze popolnoma drugacna.
Jakkob ::
Ne, se ne splača. Če v USA niso sposobni dobavljat rezervnih delov, jih pri nas tudi slučajno ne bo.
Utk ::
Baterijskih EVjev je bilo prodanih vsega skupaj malo vec kot 320, na prvem mestu sta bila Zoe in i3, vsak po 108 prodanih vozil.
To je res zanimivo kje so vsi ti zoeti. Na cesti vidim kar nekaj ioniqov, tudi i3, največ se pa proda zoeta, ki ga pa kar težko srečaš.
Po moje je za trenutne kupce doseg 200 do 300 km dovolj, tudi cena je sprejemljiva. To so ljudi, ki se vozijo do 100 km daleč vsak dan, za take je tak avto super. Enga ioniqa videvam, ki se vsak dan vozi 70 km v eno smer. Ta človek se vozi zastonj praktično. No, ljudi ki bi se vsak dan vozili 250, 300 km daleč, da bi potrebovali kono, pa ni prav veliko. Sigurno ima tudi vsak kupec ev še enga ice doma, tako da je 200,300 res čisto dovolj. Model 3 je pa predrag za drug avto, tudi kona.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
Pz500 ::
A se splaca odpreti trgovino in servisni center za "sto avtomobilov"? Cena osnovne verzije Modela 3 je v nemciji 44500 EUR. Pri nas bi bila verjetno se nekaj visja zaradi davka. Ce odstejes EKO subvencijo prides na ceno okrog 38000 EUR. Kako se prodajata Kona in Niro? Pri nas so bili lani trije najbolj prodani avtomobili Clio, Polo in Golf. V srednjem visokem razredu pa so Passat, Superb in Insignia.
Baterijskih EVjev je bilo prodanih vsega skupaj malo vec kot 320, na prvem mestu sta bila Zoe in i3, vsak po 108 prodanih vozil. Cenovno gledano, bi kupec i3 verjetno raje vzel Model 3, ker dobi bistveno vec za svoj denar. Pri avtomobilih, ki so pa pet jurjev ali vec cenejsi je pa ze vprasanje. Pri tistih, ki so pa deset jurjev cenejsi je pa stvar ze popolnoma drugacna.
Ja nekako zgleda da je pravilo da more bit v določeni državi več ko 400 Teslinih avtov, na Češkem so pred kratkim odprli.
https://electrek.co/2019/05/03/tesla-ex...
Ali ima kdo informacijo glede koliko Tesel je trenutno registriranih v Sloveniji?
BigWhale ::
Baterijskih EVjev je bilo prodanih vsega skupaj malo vec kot 320, na prvem mestu sta bila Zoe in i3, vsak po 108 prodanih vozil.
To je res zanimivo kje so vsi ti zoeti. Na cesti vidim kar nekaj ioniqov, tudi i3, največ se pa proda zoeta, ki ga pa kar težko srečaš.
Po moje je za trenutne kupce doseg 200 do 300 km dovolj, tudi cena je sprejemljiva. To so ljudi, ki se vozijo do 100 km daleč vsak dan, za take je tak avto super. Enga ioniqa videvam, ki se vsak dan vozi 70 km v eno smer. Ta človek se vozi zastonj praktično. No, ljudi ki bi se vsak dan vozili 250, 300 km daleč, da bi potrebovali kono, pa ni prav veliko. Sigurno ima tudi vsak kupec ev še enga ice doma, tako da je 200,300 res čisto dovolj. Model 3 je pa predrag za drug avto, tudi kona.
Jaz sem videl najvec i3jev. Ampak po mojem je to zato, ker so prepoznavni. Za Zoe se mors ze potrudit, da ga prepoznas. No, vsaj jaz, k nisem nek poznavalec.
s1m0n ::
Najbolj pogosto se pri nas videva i3 ter Zoe (štajerska) pa tudi ta novih Leafov je vedno več.
i3 videvam dnevno (pa ne vedno ta istega).
i3 videvam dnevno (pa ne vedno ta istega).
lufthammer ::
Ta človek se vozi zastonj praktično.
A avto so mu šenkal, da je "praktično" zastonj?
Dejte nehat s tem, nič ni zastonj...
Zheegec ::
Expected in Norway
Tesla plunges on reputation barometer: Worst of car brands. Is in free fall on annual measurement of customer satisfaction.
Tesla plunges on reputation barometer: Worst of car brands. Is in free fall on annual measurement of customer satisfaction.
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Zheegec ()
MrNighthawk ::
https://siol.net/avtomoto/novice/sloven...
warpy?
V Ilirski Bistrici jima je po nekaj neuspešnih poskusih uspelo baterijo stoodstotno napolniti (ob prvih poskusih se je polnjenje prekinilo).
Daš polnit, greš na kavo in imaš telefon na silent mode, vmes ti pa polnjenje crkne, za koliko "minut" se podaljša potovanje?
Bodo posredovali kakšen podatek o povprečni hitrosti itd? A bi za hec naredili še primerjalni test januarja?
Sicer pa range, ki je sprejemljiv in zadovoljiv za vsakega "bencinarja".
Machete ::
Range je ok. Vse ostalo je smeh.
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+
fikus_ ::
Dokazali so, da je možno! Sicer pa za 90% Slovencev je dnevni doseg 50 km čisto dovolj + nekaj rezerve (za primer zastojev, zima, . . .).
MrNighthawk ::
Dokazali so, da je možno! Sicer pa za 90% Slovencev je dnevni doseg 50 km čisto dovolj + nekaj rezerve (za primer zastojev, zima, . . .).
Mislim, da dnevni range bi moral bit do 150km. Ljudje se vozijo tudi po 70km v službo pa še kakšen opravek itd.
Sej za 90% Slovencev je Zoe vredu. Ampak, ko rabiš tistih ostalih 10 % se pa zakomplicira.
fikus_ ::
Tistih 10% ima pa več pod palcem (bolje služi) in si verjetno lahko privoščijo npr. Teslo.
feryz ::
In smo spet tam. Za dnevni range 50 km (90% populacije) si bodo ljudje kupovali EV za 50 jurjev in privarčevali manj kot 1000 eurov letno.
Če bo štrom gratis. Drugače še manj.
Če bo štrom gratis. Drugače še manj.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: feryz ()
J.McLane ::
Tako je, EV je zanimiv za tiste, ki se veliko vozijo, zato je doseg ključnega pomena.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci
kow ::
Doseg in hitro polnenje. Ko imas enkrat doseg (popolnoma spekuliram) 500km - za veliko vecino uporabnikov - vecji doseg nima velikega smisla.
Bolj pomembno je hitro polnenje. Drugace bos vecino casa okoli vozil odvecno tezo (ni ekonomicno).
Bolj pomembno je hitro polnenje. Drugace bos vecino casa okoli vozil odvecno tezo (ni ekonomicno).
imagodei ::
Vsi vedno razmišljamo, da bo teh polnilnih mest na voljo več kot dovolj (vedno obstaja možnost, da bodo črpalke imele mini termoelektrarno na dizel in kakih 200 polnilnih mest)... Kaj pa, recimo, na vrhuncu turistične sezone? Boš zapeljal na črpalko na avtocesti in boš npr. četrti v čakalni vrsti? Sedmi v čakalni vrsti?
- Hoc est qui sumus -
Spock83 ::
MrNighthawk je izjavil:
Dokazali so, da je možno! Sicer pa za 90% Slovencev je dnevni doseg 50 km čisto dovolj + nekaj rezerve (za primer zastojev, zima, . . .).
Mislim, da dnevni range bi moral bit do 150km. Ljudje se vozijo tudi po 70km v službo pa še kakšen opravek itd.
Sej za 90% Slovencev je Zoe vredu. Ampak, ko rabiš tistih ostalih 10 % se pa zakomplicira.
Točno toliko jaz delam na dan. 150km vsaj.
Vsi vedno razmišljamo, da bo teh polnilnih mest na voljo več kot dovolj (vedno obstaja možnost, da bodo črpalke imele mini termoelektrarno na dizel in kakih 200 polnilnih mest)... Kaj pa, recimo, na vrhuncu turistične sezone? Boš zapeljal na črpalko na avtocesti in boš npr. četrti v čakalni vrsti? Sedmi v čakalni vrsti?
Saj ne bodo šli vsi takoj na EV. Skupaj z višjo količino avtomobilov na trgu se bo vlagalo tudi v infrastrukturo. Skoraj upal bi se staviti, da bodo DC polnilnice vsepovosd zraven trafota ali kakšnega battery grida. AC pa bo imela vsaka bajta.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Spock83 ()
kow ::
Vsi vedno razmišljamo, da bo teh polnilnih mest na voljo več kot dovolj (vedno obstaja možnost, da bodo črpalke imele mini termoelektrarno na dizel in kakih 200 polnilnih mest)... Kaj pa, recimo, na vrhuncu turistične sezone? Boš zapeljal na črpalko na avtocesti in boš npr. četrti v čakalni vrsti? Sedmi v čakalni vrsti?
Tudi sedaj je gneca na crpalkah poleti. Nevem, prisel bo ogromen elektricni slepar, ki bo tovoril ogromne (prej napolnjene) baterije. Ali pa bo polnilnica zraven zeleznice ali ogromnega transformatorja. Imo resljiv problem, vendar ne kratkorocno.
Okapi ::
Pa upoštevati moraš, da polnjenje z elektriko traja 10x dlje kot s tekočim gorivom. Se pravi bo potrebnih 10x toliko polnilnih mest, kot je sedaj točilnih, da ne bo pretirane gneče.