» »

Tesla 3

Tesla 3

Temo vidijo: vsi
««
121 / 178
»»

bambam20 ::

BigWhale je izjavil:



Avto.net je kot vir informacij, o tem kaksno opremo ima osnovna verzija i3, vreden pol kameljega prdca. Povsem po nakljucju je to enako kolicini opreme, ki jo dobis v osnovnem modelu BMW i3.

Ampak, ne bos verjel, nekateri si tukaj na forumu ne izmisljujemo stvari in res malokrat govorimo kar na pamet.



Evo, kamelji prdec opreme, dirketno iz nemskega konfiguratorja, slovenski se, iz nekih cudnih razlogov, ne nalozi. Se direkt link, ce slucajno jpeg zgine ...

Volanske kontrole za glasnost in nekaj drugih malenskosti zraven, te stanejo dva jurja.


Ma BMW trgovci potem dajo tok visok popust, da ni noben problem :)

BigWhale ::

To je precej beden izgovor in precej dober znak, ki pokaze kaksno je stanje na trgu in kako dalec seze fanboyevstvo do posameznih znamk.

Vazelin ::

Koliko je treba pa doplačati, da se v BMW i3 rešiš tistih (dobesedno) smeti od "plastike", ki se nahaja na zgornji strani armaturke in vratih (vidno na sliki zgoraj) in izgleda kot tisti karton v katerem se nahajajo jajca v trgovini.:D
I got 99 problems but 4 usd XTZ ain't one...

Gregor P ::

Doplačilu se reče serija 7 z vso dodatno opremo :P
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

bambam20 ::

Vazelin je izjavil:

Koliko je treba pa doplačati, da se v BMW i3 rešiš tistih (dobesedno) smeti od "plastike", ki se nahaja na zgornji strani armaturke in vratih (vidno na sliki zgoraj) in izgleda kot tisti karton v katerem se nahajajo jajca v trgovini.:D



Recikliran materijal. Kr neki. Enako zadevo bo imel audijev ev coupe Etron GT.

BigWhale je izjavil:

To je precej beden izgovor in precej dober znak, ki pokaze kaksno je stanje na trgu in kako dalec seze fanboyevstvo do posameznih znamk.


Nise, vedel, ker nisem šel gledat konfiguratorja.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: bambam20 ()

Nikec3 ::

Vazelin je izjavil:

Koliko je treba pa doplačati, da se v BMW i3 rešiš tistih (dobesedno) smeti od "plastike", ki se nahaja na zgornji strani armaturke in vratih (vidno na sliki zgoraj) in izgleda kot tisti karton v katerem se nahajajo jajca v trgovini.:D

Hipsterji temu rečejo "izjemen dizajn". V resnici je ena kitajska ivernata plošča zabrisana čez armaturko.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

kow ::

Imam obcutek, da se tukaj nekaj delate obcutljive na notranji dizajn avtomobilov, v stanovanju/hisi imate pa pohistvo iz ikeje...

Pri i3 me najbolj moti majhen zaslon za volanom.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kow ()

bambam20 ::

kow je izjavil:

Imam obcutek, da se tukaj nekaj delate obcutljive na notranji dizajn avtomobilov,


Ja. Ker avto za 45 jurjev ne mroe imet slabih materijalov v notrnajosti. Plastika , koliko jo je mora biti na otip mehka, pričakuje se vsaj polovica usnja v notranjosti.


Avto za 15 jurjev je socijalec, avto za 45 jurjev ne more imeti enakih socijalnih materijalov v notranjosti, ker potem izgubi pomeni in zakaj si sploh dal več.

kow ::

Se strinjam, da morajo biti za to ceno deli - ki se jih dejansko dotikas - na otip prijetni.

bambam20 ::

kow je izjavil:

Se strinjam, da morajo biti za to ceno deli - ki se jih dejansko dotikas - na otip prijetni.



Me veseli, da se strinjava. Materijali v i3 soreciklaža in res izpade ubogo.

mihec87 ::

Ja eko do konca a ne...

Nikec3 ::

a. Ker avto za 45 jurjev ne mroe imet slabih materijalov v notrnajosti. Plastika , koliko jo je mora biti na otip mehka, pričakuje se vsaj polovica usnja v notranjosti.

Pri i3 otip sploh nima veze. Ta ivernata plošča je že na pogled tako grda, da se je sploh ne rabim dotaknit, pa mi gre na bruhanje. Tudi fascinasije z "usnjem" (pravega usnja v novih avtomobilih itak ni, ker vegan and stuff) ne razumem.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

bambam20 ::

Nikec3 je izjavil:

Tudi fascinasije z "usnjem" (pravega usnja v novih avtomobilih itak ni, ker vegan and stuff) ne razumem.


Seveda je.

Vazelin ::

Imaš napa usnje. Drugo je pa tista imitacija usnja ala MB Tex, BMW pa tudi neko svojo implementacijo. Seveda pa BP dobiš pravo usnje
I got 99 problems but 4 usd XTZ ain't one...

bambam20 ::

Vazelin je izjavil:

Imaš napa usnje. Drugo je pa tista imitacija usnja ala MB Tex, BMW pa tudi neko svojo implementacijo. Seveda pa BP dobiš pravo usnje



BMW ima napa usnje. Vem, da so imeli tudi bivolje usnje na razpolago.

fikus_ ::

Po eni strani bi imeli eko EV, po drugi strani pa pravo usnje not in nič iz recikliranih materialov?????!!!!

Nikec3 ::

fikus_ je izjavil:

Po eni strani bi imeli eko EV, po drugi strani pa pravo usnje not in nič iz recikliranih materialov?????!!!!

Večino tukaj boli k za eko. Kar je po eni strani dober znak. O EV-jih se pogovarjajo tudi ljudje, ki jim eko ni glavna motivacija. To je prvi znak, da so EV-ji blizu tega, da postanejo mainstream.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

pegasus ::

Danes sem v štauih na autobanih videl tovornjake z novimi teslinimi trojkami. Večinoma so bili "dual motor", le en je bil poseben " ual motor" :D

kow ::

Nikec3 je izjavil:


Pri i3 otip sploh nima veze. Ta ivernata plošča je že na pogled tako grda, da se je sploh ne rabim dotaknit, pa mi gre na bruhanje. Tudi fascinasije z "usnjem" (pravega usnja v novih avtomobilih itak ni, ker vegan and stuff) ne razumem.


Sem imel podobne obcutke, ko sem ga vozil prvic.
Tretjic mi je bilo popolnoma vseeno, na nek nacin je avto se bolj zanimiv/prijeten, ker ni "nemsko" dolgocasen. Ce gledas fotko, je ogaben tudi volan, ki ima prevec gumbov. No, saj to je enako pri vseh modernih avtomobilih.

BigWhale ::

Pri i3 je blo men najboljs izstopanje iz avtomobila, na ozkih parkiriscih, ko se stirje vozijo v avtomobilu. :> Mors obvladat posebno tehniko izstopanja, drugace pride do deadlocka.

pegasus je izjavil:

Danes sem v štauih na autobanih videl tovornjake z novimi teslinimi trojkami. Večinoma so bili "dual motor", le en je bil poseben " ual motor" :D


Mogoce je pa ullage motor! To bi blo kr kul.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: BigWhale ()

borisk ::

mesija napoveduje da bo njihov pickup cenejši kot 50k$ in boljši od f150 in hitrejši od 911

https://electrek.co/2019/06/02/tesla-pi...

Machete ::

No za biti boljši od f150 roko na srce ne rabiš veliko, ker je zgolj ogromna gajba za avr. rednecke. Edino kar je so dokaj zanesljivi, kar pa je pomemben faktor, neke vrste Cankarjev voz za Teslo. Hitrejši od 911.. meh. Imeti in voziti porša je drža in ljubiteljstvo, ne pa 'kolk gre'.
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+

sreda ::

bambam20 je izjavil:

Vazelin je izjavil:

Koliko je treba pa doplačati, da se v BMW i3 rešiš tistih (dobesedno) smeti od "plastike", ki se nahaja na zgornji strani armaturke in vratih (vidno na sliki zgoraj) in izgleda kot tisti karton v katerem se nahajajo jajca v trgovini.:D



Recikliran materijal. Kr neki. Enako zadevo bo imel audijev ev coupe Etron GT.

BigWhale je izjavil:

To je precej beden izgovor in precej dober znak, ki pokaze kaksno je stanje na trgu in kako dalec seze fanboyevstvo do posameznih znamk.


Nise, vedel, ker nisem šel gledat konfiguratorja.


audijev coupe GT je točn to kar si želim, notranjost je pa samo še pika na i. Sam nočem usnja, niti imitacije in to bi bil tudi razlog, da avta z usnjem nebi kupil.

borisk ::

sreda je izjavil:


audijev coupe GT je točn to kar si želim, notranjost je pa samo še pika na i. Sam nočem usnja, niti imitacije in to bi bil tudi razlog, da avta z usnjem nebi kupil.


kislo grozdje.... če te moti ustnje in imaš za audia GT, potem še odkartaj par k€ pa ti nekdo naredi armaturko iz starih lončkov za kavo... če te ustnje moti iz ekološkega vidika, kako te potem ne motijo baterije in avot nasploh...

sreda ::

borisk je izjavil:

sreda je izjavil:


audijev coupe GT je točn to kar si želim, notranjost je pa samo še pika na i. Sam nočem usnja, niti imitacije in to bi bil tudi razlog, da avta z usnjem nebi kupil.


kislo grozdje.... če te moti ustnje in imaš za audia GT, potem še odkartaj par k€ pa ti nekdo naredi armaturko iz starih lončkov za kavo... če te ustnje moti iz ekološkega vidika, kako te potem ne motijo baterije in avot nasploh...


sem napisal si želim oz. če bi kupoval v tem rangu, sem pa žal daleč od tega.

Okapi ::

borisk je izjavil:

mesija napoveduje da bo njihov pickup cenejši kot 50k$ in boljši od f150
F150 se začne pri 30 jurjih, tako da za 50 jurjev bi človek vsekakor pričakoval, da bo boljši.;)

borisk je izjavil:

sreda je izjavil:


audijev coupe GT je točn to kar si želim, notranjost je pa samo še pika na i. Sam nočem usnja, niti imitacije in to bi bil tudi razlog, da avta z usnjem nebi kupil.


kislo grozdje.... če te moti ustnje in imaš za audia GT, potem še odkartaj par k€ pa ti nekdo naredi armaturko iz starih lončkov za kavo... če te ustnje moti iz ekološkega vidika, kako te potem ne motijo baterije in avot nasploh...
Usnje ljudi moti, ker zanj ubijajo živali. No, pa nekatere moti, ker je neudobno na usnju sedet. Sedaj poznamo materiale, ki so bistveno prijetnejši za otip in enako vzdržljivi.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Okapi ()

J.McLane ::

Most buyers expect to pay $26,699 for a new midsize pickup, Cox data show.
But, the average transaction price through August 2018 is actually $33,275.

Similarly, the expected price of a full-size pickup is $38,529, but the average transaction price for the year through August is $47,987.

https://eu.freep.com/story/money/cars/2...

Vprašanje je samo kaj danes ponuja ta povprečni full-size pickup za $47k in kaj bo ponudila Tesla za svojih $50k. Nekako smo navajeni da bo to različico za $50k težko dobiti in bo tako ali drugače oskubljena. Bo treba počakat preden začne kdo pljuvat ali nekdo drug vriskat od veselja, ker ta najavljena cena $50k nam ne pove čisto nič.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

Okapi ::

Poleg tega pred 2022 tega verjetno ne bo nihče imel. Do takrat se pa lahko še vse spremeni.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Okapi ()

borisk ::

Okapi je izjavil:

Usnje ljudi moti, ker zanj ubijajo živali. No, pa nekatere moti, ker je neudobno na usnju sedet. Sedaj poznamo materiale, ki so bistveno prijetnejši za otip in enako vzdržljivi.


ja, ampak so večino nateg. kot naprimer alcantara, super zadeva, lupijo pa tako, kot da bi ti prodajali deviško kožico....


V alfi sem imel sedeže iz njihove "alcantare" imenovane alfatex ali nekaj takega. Razen tega da omogoča dober bočni oprijem, ne vidim nekih prednosti, sploh pa da bi plačal za to enako(pri alfi ne, pri porshu pa) kot za pravo ustnje, ki stane 15x več na kvadrat...

feryz ::

Prvenstveno se živali pobija, da gredo ljudje lahko v Mcdonalds na burger.
Njih kožo lahko zakopljemo, zakurimo ali kaj tretjega. Lahko pa jo tudi uporabimo. Čisto enostavno je vse skupaj.

bambam20 ::

borisk je izjavil:



ja, ampak so večino nateg. kot naprimer alcantara, super zadeva,



Men se alcantara gabi. SPloh na volanu in prestavni ročki.

sreda ::

feryz je izjavil:

Prvenstveno se živali pobija, da gredo ljudje lahko v Mcdonalds na burger.
Njih kožo lahko zakopljemo, zakurimo ali kaj tretjega. Lahko pa jo tudi uporabimo. Čisto enostavno je vse skupaj.


Zelo problematična je predelava usnja in se večinoma predeluje v nerazvitem svetu.
Leather tanning industry plays significant role in economy of a country through employment and export earnings; but resulting pollution from tanning process causing severe environmental degradation.
https://www.ukessays.com/essays/environ...

Največji predelovalci usnja: Kitajska, Indija, Brazilija.
ZDA 90 % surove kože izvozi v Indijo v predelavo.
https://blog.go4worldbusiness.com/2017/...

in predno se vsedeš v mehko gladko usnje poguglaj še:leather production impacts the environment

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: sreda ()

Spock83 ::

Dovolj je, da greš v Zalog pri Ljubljani. Tam je ena firma, ki se ukvarja z usnjem. Koliko so tam hiše poceni. Seveda, če non stop smrdi in vsake toliko je lokalni potok pobarvan. Tako, da umetno usnje v Tesli 3 je ok in jih pri tem podpiram. Ne vem pa koliko škode se dela pri idelavi umetnega usnja?

Mimogrede Teslo 3 lahko tudi naročiš v Avstriji. Je en poseben postopek in zahvala gre EU odredbi neomejevanje trga.

no comment ::

Spock83 je izjavil:


Mimogrede Teslo 3 lahko tudi naročiš v Avstriji. Je en poseben postopek in zahvala gre EU odredbi neomejevanje trga.

A to je po novem. Še par mesecev nazaj jim W1 ni mogel dat svojega denarja...

Spock83 ::

Kot mnogi med nami sem tudi sam poskušal z naročilom TM3 v Avstriji, Nemčiji in bil povsod zavrnjen z odgovorom da naj počakam na "Other Europe".
Vse mi je postajalo vedno bolj nenavadno, saj bi S ali X lahko naročil, medtem ko Model3 nemogoče. Nakar sem ugotovil da obstaja t.i. EU Uredba 2018/302 Evropskega parlamenta in Sveta z dne 28. februarja 2018 o naslovitvi neupravičenega geografskega blokiranja in drugih oblik diskriminacije na podlagi državljanstva, kraja prebivališča ali kraja sedeža strank na notranjem trgu - https://eur-lex.europa.eu/legal-content...
Ko sem to omenil Tesli so povedali da jim je to znano, vendar ne morejo narediti nič.

S pritožbo sem se obrnil na Slovenski ECC (Evropski potrošniški center), kateri so zadevo posredovali v reševanje Avstrijskemu ECC, in odgovor od Tesle je bil:
With reference to your letter of 15 May 2019, we would like to comment below on the points you have raised. Tesla Motors Austria GmbH can not comment on transactions regarding certain customers or interested parties to uninvolved third parties. Nevertheless, it should be noted that Tesla uses the so-called "Shop-like-a-local-rule" according to the Geoblocking Regulation, i. The vehicle will be offered and delivered to Tesla's EU-protected customers in the country of purchase. We encourage the customer to contact Tesla personally for the sales department to review the case.

in še dodatno:
Tesla supports deliveries to customers (both B2B and B2C) from non-core EU countries, ie customers from an EU country where there is no Tesla office and seat. In accordance with the geo-blocking rules, we apply the shop-like-a-local rules, ie we deliver and deliver the vehicle to the customer in the country of purchase, subject to local taxes and charges. It is the responsibility of the customer to handle transportation from the place of delivery to the final destination. Please note that this may result in a customer paying local VAT on delivery of the vehicle and paying VAT on importation of the vehicle to the destination country. To avoid double payment of VAT, we offer customers the opportunity to pursue our non-core process. As part of the non-core process, vehicles are shipped from the Netherlands without Dutch VAT, with a refundable deposit of EUR 15,000.


Spet sem stopil v kontakt z vodjo poslovalnice v Graz-u ter uspel naročiti avto.
Postopek za VSE IN VSAKEGA je sedaj (usklajeno z vodjo trgovine v Grazu):
1) Na spletni strani (https://www.tesla.com/de_AT) vnesete naročilo z vsemi pravilnimi podatki (slovenski naslov!) in način plačila (jaz sem izbral bank transfer)
2) na mail dobite potrditev naročila
3) nakažete 2.000EUR (v 7 dneh) in potrdilo o nakazilu čimprej (še isti dan) pošljete vodji trgovine v Graz na email: tkrpec@tesla.com (vsa komunikacija v Angleščini) - ta korak je obvezen, saj drugače sistem avtomatsko zavrne naročilo, morajo ga ročno urediti. Če ste pripravljeni spremeniti barvo, platišča ali karkoli, da bi avto dobili prej, ji to nujno omenite v tem emailu!

Vozila tedensko prihajajo (naročila in na zalogo) in takoj ko zavedejo da je denar nakazan v ozadju steče postopek ujemanja naročila z vozili ki so v Europi ali na poti v Europo (ladje).

Za tiste ki želite avto naročiti v Italiji (ali kjerkoli drugje), predlagam sledeče (tako je bilo meni naročeno s strani ECC):
1) Piši mail v poslovalnico
2) Odgovor bo negativen, opozori jih na EU uredbo in vztrajaj
3) odgovor bo spet negativen. Pošlji pritožbo na ECCNET-SI@ec.europa.eu skupaj z prejšnjo mail komunikacijo.
4) Oni bodo kontaktirali Italijanski ECC, nakar Teslo in bo verjetno rezultat isti. Po enem mesecu.
5) Kupi preko DEMSa ali v Avstriji če se ti ne da zajebavati s tem.

Preden vozilo prevzamete boste pozvani k plačilu razlike. Plačilo je potrebno v celoti, torej vključno z tamkajšnjim DDVjev (VAT, MWST...). V Sloveniji se DDV plača še enkrat (22% na ceno brez tujega davka), nakar pošlješ dokazilo o registraciji in plačilu slovenskega DDV v državo nakupa, kjer ti vrnejo davek plačan pri njih. O eko skladu je pa tolk že povsod napisano da ne bom še enkrat vsega pisal, že tako je dolg post.

Če boste za naročilo uporabili moj referal link spodaj v podpisu bova oba prejela vsak nekje 2-3000km free supercharging-a.


Pa srečno :beer:

Okapi ::

No, pa bo tudi W1 prišel do svoje tesle.;)

MrNighthawk ::

Spock83 je izjavil:

Kot mnogi med nami sem tudi sam poskušal z naročilom TM3 v Avstriji, Nemčiji in bil povsod zavrnjen z odgovorom da naj počakam na "Other Europe".
Vse mi je postajalo vedno bolj nenavadno, saj bi S ali X lahko naročil, medtem ko Model3 nemogoče. Nakar sem ugotovil da obstaja t.i. EU Uredba 2018/302 Evropskega parlamenta in Sveta z dne 28. februarja 2018 o naslovitvi neupravičenega geografskega blokiranja in drugih oblik diskriminacije na podlagi državljanstva, kraja prebivališča ali kraja sedeža strank na notranjem trgu - https://eur-lex.europa.eu/legal-content...
Ko sem to omenil Tesli so povedali da jim je to znano, vendar ne morejo narediti nič.

S pritožbo sem se obrnil na Slovenski ECC (Evropski potrošniški center), kateri so zadevo posredovali v reševanje Avstrijskemu ECC, in odgovor od Tesle je bil:
With reference to your letter of 15 May 2019, we would like to comment below on the points you have raised. Tesla Motors Austria GmbH can not comment on transactions regarding certain customers or interested parties to uninvolved third parties. Nevertheless, it should be noted that Tesla uses the so-called "Shop-like-a-local-rule" according to the Geoblocking Regulation, i. The vehicle will be offered and delivered to Tesla's EU-protected customers in the country of purchase. We encourage the customer to contact Tesla personally for the sales department to review the case.

in še dodatno:
Tesla supports deliveries to customers (both B2B and B2C) from non-core EU countries, ie customers from an EU country where there is no Tesla office and seat. In accordance with the geo-blocking rules, we apply the shop-like-a-local rules, ie we deliver and deliver the vehicle to the customer in the country of purchase, subject to local taxes and charges. It is the responsibility of the customer to handle transportation from the place of delivery to the final destination. Please note that this may result in a customer paying local VAT on delivery of the vehicle and paying VAT on importation of the vehicle to the destination country. To avoid double payment of VAT, we offer customers the opportunity to pursue our non-core process. As part of the non-core process, vehicles are shipped from the Netherlands without Dutch VAT, with a refundable deposit of EUR 15,000.


Spet sem stopil v kontakt z vodjo poslovalnice v Graz-u ter uspel naročiti avto.
Postopek za VSE IN VSAKEGA je sedaj (usklajeno z vodjo trgovine v Grazu):
1) Na spletni strani (https://www.tesla.com/de_AT) vnesete naročilo z vsemi pravilnimi podatki (slovenski naslov!) in način plačila (jaz sem izbral bank transfer)
2) na mail dobite potrditev naročila
3) nakažete 2.000EUR (v 7 dneh) in potrdilo o nakazilu čimprej (še isti dan) pošljete vodji trgovine v Graz na email: tkrpec@tesla.com (vsa komunikacija v Angleščini) - ta korak je obvezen, saj drugače sistem avtomatsko zavrne naročilo, morajo ga ročno urediti. Če ste pripravljeni spremeniti barvo, platišča ali karkoli, da bi avto dobili prej, ji to nujno omenite v tem emailu!

Vozila tedensko prihajajo (naročila in na zalogo) in takoj ko zavedejo da je denar nakazan v ozadju steče postopek ujemanja naročila z vozili ki so v Europi ali na poti v Europo (ladje).

Za tiste ki želite avto naročiti v Italiji (ali kjerkoli drugje), predlagam sledeče (tako je bilo meni naročeno s strani ECC):
1) Piši mail v poslovalnico
2) Odgovor bo negativen, opozori jih na EU uredbo in vztrajaj
3) odgovor bo spet negativen. Pošlji pritožbo na ECCNET-SI@ec.europa.eu skupaj z prejšnjo mail komunikacijo.
4) Oni bodo kontaktirali Italijanski ECC, nakar Teslo in bo verjetno rezultat isti. Po enem mesecu.
5) Kupi preko DEMSa ali v Avstriji če se ti ne da zajebavati s tem.

Preden vozilo prevzamete boste pozvani k plačilu razlike. Plačilo je potrebno v celoti, torej vključno z tamkajšnjim DDVjev (VAT, MWST...). V Sloveniji se DDV plača še enkrat (22% na ceno brez tujega davka), nakar pošlješ dokazilo o registraciji in plačilu slovenskega DDV v državo nakupa, kjer ti vrnejo davek plačan pri njih. O eko skladu je pa tolk že povsod napisano da ne bom še enkrat vsega pisal, že tako je dolg post.

Če boste za naročilo uporabili moj referal link spodaj v podpisu bova oba prejela vsak nekje 2-3000km free supercharging-a.


Pa srečno :beer:

:OTo me spominja na 24 (ali več) urno čakanje na novi iPhone. Sej slej, ko prej bo M3 v Slo. A je res tak problem mal počakat? Glede nato, da nategujejo že skoraj tri leta, ne vem no. VW ID bo lažje naročit :))

Spock83 ::

Jaz sem se odločil za ID.3. Samo zdaj vidim, da bo kredit problem, ker že imam kredit stanovanje. Kljub temu, da bi polog dal 16k eur.

codeMonkey ::

MrNighthawk je izjavil:


:OTo me spominja na 24 (ali več) urno čakanje na novi iPhone. Sej slej, ko prej bo M3 v Slo. A je res tak problem mal počakat? Glede nato, da nategujejo že skoraj tri leta, ne vem no. VW ID bo lažje naročit :))


To je nekaj vmes, med iPhonom in nakupom Stoenke v Jugi :)

Spock83 je izjavil:

Jaz sem se odločil za ID.3. Samo zdaj vidim, da bo kredit problem, ker že imam kredit stanovanje. Kljub temu, da bi polog dal 16k eur.


Ne sekiraj se. Imamo tukaj nekaj junakov, ki ti bodo povedali kako se to uredi. Ti samo omeni koliko manj bos potem placeval po kilometru in za servise, pa ti ga bodo 100% odobrili. Ker, ce imas za avto 16k, potem si zagotovo lahko privoscis tudi elektricni avto. In to s povprecno placo.

Spock83 ::

7500 subvencije in se moj avto prodam je to ene dodatnih 7000. Pa se malo doplacam pa imam 16k.

koyotee ::

Spock83 je izjavil:

7500 subvencije in se moj avto prodam je to ene dodatnih 7000. Pa se malo doplacam pa imam 16k.


Toj se dalec do 40-50k
Rear DVD collector!
JTD power!
Coming soon: bigger E-penis & new internet friendzzz!

codeMonkey ::

Spock83 je izjavil:

7500 subvencije in se moj avto prodam je to ene dodatnih 7000. Pa se malo doplacam pa imam 16k.


Kot sem jaz razumel debato tukaj, dobis subvencijo naknadno in je ne mores racunati za polog. Razen ce ti nekdo posodi.

Spock83 ::

koyotee je izjavil:

Spock83 je izjavil:

7500 subvencije in se moj avto prodam je to ene dodatnih 7000. Pa se malo doplacam pa imam 16k.


Toj se dalec do 40-50k


To bi bil polog. Potem pa se kredit, ki pa zal.ne morwm vzeti.

codeMonkey je izjavil:

Spock83 je izjavil:

7500 subvencije in se moj avto prodam je to ene dodatnih 7000. Pa se malo doplacam pa imam 16k.


Kot sem jaz razumel debato tukaj, dobis subvencijo naknadno in je ne mores racunati za polog. Razen ce ti nekdo posodi.


Res je. Jaz imam 7500eur prisparanega. Tako da pac tudi to stejem kot polog.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Spock83 ()

bambam20 ::

Spock83 je izjavil:

Jaz sem se odločil za ID.3. Samo zdaj vidim, da bo kredit problem, ker že imam kredit stanovanje. Kljub temu, da bi polog dal 16k eur.


A se ti zdi pametno imeti dva visoka kredita za dolgo dobo? Ne vem sicer, kam se ti tako mudi. Najprej je bolje počakat, da zadeva pride ven in ne , da si testni zajček na katerem se bo tovarna učila. Počakaj toliko, da se bodo pokazale napake in da pride ven facelift verzija. Na koncu bo 5 let star občutno cenejši.

Spock83 ::

Sploh ne bi sel v to, ce se mi ne bi racunica stimala. Ce bi me avto kostal pod 300eur bi bil jackpot. Toliko imam stroskov za bencin na mesec. Na dan naredim minimalno 150km. Verjamem pa da so se tudi veliko naucili od eGolfa in drugih.

BigWhale ::

Pri 150km in 40kWh na dan za avto, je to ~70 EUR na mesec pri E3, pod pogojem, da vzames tisto opcijo, kjer je ponoci najcenejsa elektrika in polnis samo ponoci.

Machete ::

Komaj čakam HBO serijo o prvih lastnikih M3 čez kakih 15 let.
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+

M-XXXX ::

Sem Teslo 3 včeraj videl v Bruslju... Če mi je model S vizualno še kar všeč (pač se že vidi, da je par let star model) mi Tesla 3 definitivno ni. Ampak OK to je zgolj moje osebno vizualno mnenje...

Spock83 ::

BigWhale je izjavil:

Pri 150km in 40kWh na dan za avto, je to ~70 EUR na mesec pri E3, pod pogojem, da vzames tisto opcijo, kjer je ponoci najcenejsa elektrika in polnis samo ponoci.


Večinoma bi tanakal v firmi zastonj. Drugače 800km (v enem tednu povprečno toliko prevozim) me pride 5,3 eur z ddvjem, če avto kuri 16kWh/100km pa ajde prištejmo gor še 20% zaradi raznih izgub. Pa verjetno se bom selil v Vipavsko dolino in bo pasivna hišica s sončnimi celicami. Pa bo še ceneje za vozit. :)

Vazelin ::

Meni je Tesla 3 eden vizuelno najbolj modernih avtomobilov.
I got 99 problems but 4 usd XTZ ain't one...
««
121 / 178
»»