» »

Tesla 3

Tesla 3

Temo vidijo: vsi
««
110 / 183
»»

mikhaair ::

J.McLane je izjavil:

Tule je slikca za EU, če je zate 14% rast prodaje hibridov stagnacija, potem pa res ne vem:

https://www.jato.com/how-tesla-model-3-...

Tule tudi malo bolj podrobno piše kako je Model 3 najbolj prodajan avto v tem segmentu, meni se ne da preverjat.


demand for sedans grew by 7% to 11,800 units. The Model 3 led this ranking with 3,630 units


Če prav zastopim govorijo o sedanih...torej izključujejo karavane? Se pravi m3 vodi med limuzinami.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: mikhaair ()

TheBlueOne ::

J.McLane je izjavil:

Tule je slikca za EU, če je zate 14% rast prodaje hibridov stagnacija, potem pa res ne vem:

https://www.jato.com/how-tesla-model-3-...

Tule tudi malo bolj podrobno piše kako je Model 3 najbolj prodajan avto v tem segmentu, meni se ne da preverjat.


To je car statistik. Stevilk ne poznam, ampak ce je recimo delez trga EVjev 3%, potem je pri 14% rasti naslednje leto 3,4%. Glede na stevilo proizvajalcev in kaksen volumen vozil to je, to lahko b.p. smatras kot stagnacijo.

Drugace je Tesla ze postregla s kaksno zavajujoco statistiko ali pa raziskavo. To, da bo model 3 boljse prodajan v Eu, kot konkurenti ne verjamem. Tesla verjetno niti ni sposobna taksne proizvodnje, tako da tudi ce bi bilo povprasevanje tezko verjamem, da jim lahko uspe.

Recimo, ko je iPace prehitel prodajo vseh Tesel skupaj v enem mesecu so Tesla loverji to takoj vzeli kot posiljeno statistiko. Enako zna z model 3 biti zacetni hipe in glede na poslovni model, kjer se prednaroci mi niti ni cudno, da so jih na zacetku "prodali" vec kot ostali, vprasanje pa je, kako bo izgledala statistika novo prijavljenih vozil na koncu leta.

Zgodovina sprememb…

Gregor P ::

Utk je izjavil:

Lahko bi se omejili vsaj na plugin hibride, ker štet vsako karjolo z dvema akumulatorjema not nima nekega smisla. Če so bli mišljeni taki hibridi, potem ja, prodaja raste, in bo še bolj rastla, ker čez 10 let boš težko kupil bencinarja ali dizla brez tega, če boš sploh že hotel kupit bencinarja ali dizla. Ampak to je še zmeraj praktično 100% bencinar, ne vem zakaj sploh posebna kategorija.

Najbrž pa so že okolju bolj prijazni kot povsem klasični avtomobili? Ali ne (zaradi manjše porabe in manj izpusta pri konstantnem ustavljanju in pospeševanju z mesta; torej predvsem pri mestni vožnji)? V vsakem primeru pa potrošniki prihranijo pri gorivu. Če se ne motim, imajo takšna vozila v povprečju (realno) porabo 4-5 L/100 km.

Tako da dokler ne bodo čez kakšnih 10-20 let EV prava stvar (če ne bodo takrat že povsem drugačna alternativna vozila), je najbrž to že danes veliko bolje kot nič; vsaj kar se okolja tiče.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Utk ::

Recimo, ko je iPace prehitel prodajo vseh Tesel skupaj v enem mesecu so Tesla loverji to takoj vzeli kot posiljeno statistiko. Enako zna z model 3 biti zacetni hipe in glede na poslovni model, kjer se prednaroci mi niti ni cudno, da so jih na zacetku "prodali" vec kot ostali, vprasanje pa je, kako bo izgledala statistika novo prijavljenih vozil na koncu leta.

Glede na to, da C klase v Evropi prodajo približno 110,000 kosov, se ne bi čudil, če bo model 3 tu nekje. Morda ne bo prodanih več, dosti manj pa tudi ne, če bo proizvodnja laufala. Če bo na ta račun prodaja ostalih padla, je pa lahko tesla tudi prva.

Najbrž pa so že okolju bolj prijazni kot povsem klasični avtomobili?

So, ampak premalo in prepozno.

Gregor P ::

Utk je izjavil:

Najbrž pa so že okolju bolj prijazni kot povsem klasični avtomobili?

So, ampak premalo in prepozno.

Kako to misliš? Saj potrošniki druge realne alternative sploh nimajo:8) ... razen seveda, da se sploh ne vozijo oz. kupijo lastnega vozila (ter uporabljajo danes vsem dostopno alternativo; peš, kolo, javni prevoz ipd.).
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Gregor P ()

TheBlueOne ::

Utk je izjavil:


Glede na to, da C klase v Evropi prodajo približno 110,000 kosov, se ne bi čudil, če bo model 3 tu nekje. Morda ne bo prodanih več, dosti manj pa tudi ne, če bo proizvodnja laufala. Če bo na ta račun prodaja ostalih padla, je pa lahko tesla tudi prva.


Mercedes C menda pride bolj na 150k+, ce je podpovprecno leto, drugace tudi do 250k samo v EU. Tesla pa ima menda dobre 300.000/leto celotno proizvodno kapaciteto za Model 3. Dobro, dokler ni konkurence ima teoreticno moznost, ampak se mi zdi izjemno malo verjetno. Na bi stavil niti 1EUR. :)

Zgodovina sprememb…

WarpedGone ::

Dobro, dokler ni konkurence

Se pravi ... še 2 leti bo Model 3 kraljeval na trgu in se prodal v več kot pol milijona kosih, predno se konkurenca pojavi?
Tko zgleda.

Kako množična bo konkurenca?
300.000 kosov letno? Krat 70kWh je to 21 GWh baterij. Kdo/kje bo v dveh letih postavil novo fabriko s tako dodatno kapaciteto?

Konkurenca, ki bo izdelana v 30.000 kosih letno, ni konkurenca sploh.

Tesla čez 2 leti ne bo na 300k letno ampak bliže 600k letno.
Od kje baterije? GF1 + GF3 + x.

Tesla doubles in size roughly every 18 months.
Zbogom in hvala za vse ribe

Zgodovina sprememb…

feryz ::

WarpedGone je izjavil:

Fakt je, da Tesla Model 3 v evropi košta med 58.000 in 80.000 EUR.
Spet ne bo nič, warpi?
Slabo kaže, da jo boš dobil za 35 jurjev.
Začnem zbirati zamaške? Kolikor boš kratek? Lahko organiziramo akcijo zbiranja po šolah.

TheBlueOne ::

WarpedGone je izjavil:

Dobro, dokler ni konkurence

Se pravi ... še 2 leti bo Model 3 kraljeval na trgu in se prodal v več kot pol milijona kosih, predno se konkurenca pojavi?
Tko zgleda.


Zdi se mi izjemno malo verjetno, da bo. Bi moral prodati vsaj polovico vseh narejenih avtov v EU in se takrat bi moralo biti slabo leto za Mercedes v segmentu C. Zame je zgolj teoreticno mozno in prakticno neverjetno.

Ne mores vzeti samo del stavka, ki ti ustreza.

Machete ::

feryz je izjavil:

WarpedGone je izjavil:

Fakt je, da Tesla Model 3 v evropi košta med 58.000 in 80.000 EUR.
Spet ne bo nič, warpi?
Slabo kaže, da jo boš dobil za 35 jurjev.
Začnem zbirati zamaške? Kolikor boš kratek? Lahko organiziramo akcijo zbiranja po šolah.


Pusti to, to je osebno, bolj je lol, da leta že čaka na glorificiran Model 3, medtem pa fura usranega dizla. A med vsem tem časom, pa mu ni mar za planet? Zakaj ne Zoe ali i3, saj gre za planet vendar, in ne potrošniško kaprico kateri točno poželjeni statusni simbol, medtem pa svinjat naša pljuča.
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+

TheBlueOne ::

feryz je izjavil:

WarpedGone je izjavil:

Fakt je, da Tesla Model 3 v evropi košta med 58.000 in 80.000 EUR.
Spet ne bo nič, warpi?
Slabo kaže, da jo boš dobil za 35 jurjev.
Začnem zbirati zamaške? Kolikor boš kratek? Lahko organiziramo akcijo zbiranja po šolah.


Pri takih cenah vidim izrazito manj moznosti, da bi Tesla Mod 3 koga prehitela. Za 50kEUR dobis super opremljen Mercedes C, kjer se za za 10.000 kar dolgo vozis zastonj. Zacnejo pa se menda pri dobre 30kEUR.

Zgodovina sprememb…

PrimoZ_ ::

WarpedGone je izjavil:



Fakt je, da Tesla Model 3 v evropi košta med 58.000 in 80.000 EUR.
Drugi proizvajalci so v tem cenovnem rangu prodali manj vozil.


Lažeš.
Na prejšni strani so bili linki na prodajo BMW 3, C klaso, .... in prodajo precej več kot Tesla 3.

P.S. a sedaj se že hvališ da Tesla prodaja model 3 za 58k € in navzgor :) Kje pa je obljubljeni 35k€ model, kot sem malo nazaj prilpil povezavo so že najavili da bo zamudil.

TheBlueOne ::

Sem na hitro poracunal. Ce imas Mercedez C 200, ki stane z Avantgard opremo okoli 45.000, seveda avtomatik, se samo z razliko v ceni z najcenejso Teslo, ce bo 58000€, kjer upostevam porabo za Mercedes C W204, ki pokuri vec kot novi in 20.000km/leto, se bos vozil v smislu goriva za razliko v ceni nakupa voziöa ZASTONJ ca. 7 let.

Letno das za gorivo pri 20.000km dobre 1800€, razlika v ceni pa je 13.000€. Kjer Mercedezi, posebej C razred slovijo po odlicni kakovosti in zanesljivosti, posebej 200tke.

Morda te malo resi, ce je registracije Tesle poceni ampak ne pozabit, da primerjam Avantguard opremo pri C200 z najcenejso Teslo pri nas. Ce vzames tapoceni Cja ce lahko zastonj vozis kaksne 20let preden prides na isto z najcenejso Teslo 3 trenutno (skoraj trenutno) pri nas.

Ce ne bo Tesle za 35.000€ si tezko predstavljam kaksen cudez.

roCkY ::

Kot prvo bi Teslo primerjal s kako Mazdo6, Passatom, ...

Kolk si vzel ceno elektrike za 20 let vožnje s Teslo. Glede na to da gredo ZDA v masovno črpaje nafte in izvoz cena nafte ne bo pretirano zrasla v naslednjih letih. Pa Venezuela se bo morala nekako na noge postavit... Elektrika mi zgleda krepko bolj problematična trenutno kar se dolgoročne cene tiče.

J.McLane ::

TheBlueOne je izjavil:

J.McLane je izjavil:

Tule je slikca za EU, če je zate 14% rast prodaje hibridov stagnacija, potem pa res ne vem:

https://www.jato.com/how-tesla-model-3-...

Tule tudi malo bolj podrobno piše kako je Model 3 najbolj prodajan avto v tem segmentu, meni se ne da preverjat.


To je car statistik. Stevilk ne poznam, ampak ce je recimo delez trga EVjev 3%, potem je pri 14% rasti naslednje leto 3,4%. Glede na stevilo proizvajalcev in kaksen volumen vozil to je, to lahko b.p. smatras kot stagnacijo.

Drugace je Tesla ze postregla s kaksno zavajujoco statistiko ali pa raziskavo. To, da bo model 3 boljse prodajan v Eu, kot konkurenti ne verjamem. Tesla verjetno niti ni sposobna taksne proizvodnje, tako da tudi ce bi bilo povprasevanje tezko verjamem, da jim lahko uspe.

Recimo, ko je iPace prehitel prodajo vseh Tesel skupaj v enem mesecu so Tesla loverji to takoj vzeli kot posiljeno statistiko. Enako zna z model 3 biti zacetni hipe in glede na poslovni model, kjer se prednaroci mi niti ni cudno, da so jih na zacetku "prodali" vec kot ostali, vprasanje pa je, kako bo izgledala statistika novo prijavljenih vozil na koncu leta.


Bravo, številk ne poznaš, čeprav imaš vse potrebno na tisti slikci. 3% ni delež trga EV, 14% ni rast za EV ampak za klasične hibride. V glavnem pišeš na pamet in nič pametnega ne poveš.

Moraš pa vedeti da je Tesla v EU dostavila prve M3 nekje na sredini meseca, tako da v bistvu tu gre za dvo mesečno prodajo, marca bo prodaja sigurno duplo to kar je bilo Februrarja, Bom pa tudi jaz z zanimanjem opazoval kaj bo ko se ta prva naročila izpolnijo in se bo hype polegel, se tudi bojim da bo prodaja upadala. Ampak če bi moral ocenit bi rekel da bo prodaja konstantno velika vsaj ene 4 mesece, potem bo pa treba začeti prodajati cenejše verzije M3 tudi v EU, ta cenejša verzija pa se zna dobro prodajat več kot naslednje 4 mesece. Ampak vseeno mislim da je Model Y malo preveč oddaljen in se bo prah okoli M3 preveč polegel, prodaja pa začela padati.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: J.McLane ()

TheBlueOne ::

@J.McLane, bi upal zavezujoce stavit na to, kar predvidevas?

Koliksni delez pa imajo klasicni hibridi? Skoraj tezko verjamem, da je vec kot 5%.

Spock83 ::

Če bom imel srečo okoli velike noči bom sprobal teslo 3.

Kar se tiče kalsičnih hibridov, bo čedalje višji njihov tržni delež. Še nekaj časa bo tako.

Gregor P ::

Saj je povsem enostavna računica, to je dejansko edino kar lahko že danes povprečen potrošnik kupi (oz. si privošči) in dobi v normalnih rokih.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

roCkY ::

Računica trenutno kaže na nakup "dizelgate" modelov. Dizli letnikov 14-16 so ekonomsko trenutno najugodnejši nakup.

TheBlueOne ::

Spock83 je izjavil:

Če bom imel srečo okoli velike noči bom sprobal teslo 3.

Kar se tiče kalsičnih hibridov, bo čedalje višji njihov tržni delež. Še nekaj časa bo tako.


To je verjetno dejstvo, kar se sprasujem je, koliksen porast je relevanten. Ce imas recimo 2% trga te 100% rast da na 4%. Ce imas 50% trga je 4% vec 52% procentov. Torej enak dodaten del pogace, kjer je pri majhnih 100% vec enako kot pri velikih 2% vec.

Ko nekdo rece, da zadeva ne stagnira, ker je rast 14% to ne pove veliko o delezu na trziscu, ce obenem ne pove, kaksen je zacetni delez.

Gregor P ::

roCkY je izjavil:

Računica trenutno kaže na nakup "dizelgate" modelov. Dizli letnikov 14-16 so ekonomsko trenutno najugodnejši nakup.

Torej sam govorim predvsem o nakupu novih vozil; morda leto, dve starih, ki so še v garanciji.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

WarpedGone ::

PrimoZ_ je izjavil:

WarpedGone je izjavil:



Fakt je, da Tesla Model 3 v evropi košta med 58.000 in 80.000 EUR.
Drugi proizvajalci so v tem cenovnem rangu prodali manj vozil.


Lažeš.
Na prejšni strani so bili linki na prodajo BMW 3, C klaso, .... in prodajo precej več kot Tesla 3.

P.S. a sedaj se že hvališ da Tesla prodaja model 3 za 58k € in navzgor :) Kje pa je obljubljeni 35k€ model, kot sem malo nazaj prilpil povezavo so že najavili da bo zamudil.


It must suck to be you ... sorry.
Zbogom in hvala za vse ribe

bambam20 ::

TheBlueOne je izjavil:



Morda te malo resi, ce je registracije Tesle poceni .


Registracija za 300 konjski avto nikol ni bila poceni. K temu je potrebno prišteti še obvezni kasko.

bambam20 ::

TheBlueOne je izjavil:



Ce ne bo Tesle za 35.000€ si tezko predstavljam kaksen cudez.


Z osnovno teslo imaš optimalen doseg, se pravi vožnja s povprečno hitrostjo 60-70 km/H brez vklopljene klime ali gretja pozimi :) , kar bi zneslo 354km.

Takoj, če želiš imet popolno funkcionalen avto moraš skeširat vsaj 60 jurjev, da se lahko skozi okno dereš "glej mami, avto me vozi sam". ROFL.

Utk ::

Za Celjane drugega kot popolno funkcionalen avto, ki te vozi sam, bi moralo bit itak z zakonom prepovedano.

PrimoZ_ ::

WarpedGone je izjavil:

PrimoZ_ je izjavil:

WarpedGone je izjavil:



Fakt je, da Tesla Model 3 v evropi košta med 58.000 in 80.000 EUR.
Drugi proizvajalci so v tem cenovnem rangu prodali manj vozil.


Lažeš.
Na prejšni strani so bili linki na prodajo BMW 3, C klaso, .... in prodajo precej več kot Tesla 3.

P.S. a sedaj se že hvališ da Tesla prodaja model 3 za 58k € in navzgor :) Kje pa je obljubljeni 35k€ model, kot sem malo nazaj prilpil povezavo so že najavili da bo zamudil.


It must suck to be you ... sorry.


Ko zmanjka argumentov, je pa napad na osebo.

J.McLane ::

TheBlueOne je izjavil:

@J.McLane, bi upal zavezujoce stavit na to, kar predvidevas?

Koliksni delez pa imajo klasicni hibridi? Skoraj tezko verjamem, da je vec kot 5%.


Pa dobro no, človek POGLEJ SLIKCO in si izračunaj.

Mah nimam potrpljenja ti bom kar serviral - Hibrid: 3,6%, PHEV: 1%, BEV: 1,8%.

Si pa ne domišljam da bo v naslednjem desetlejtu trg EV kar 100%, pričakujem pa nekaj podobnega kot se zgodilo z dizlom v 90 letih:

Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

TheBlueOne ::

J.McLane je izjavil:

TheBlueOne je izjavil:

@J.McLane, bi upal zavezujoce stavit na to, kar predvidevas?

Koliksni delez pa imajo klasicni hibridi? Skoraj tezko verjamem, da je vec kot 5%.


Pa dobro no, človek POGLEJ SLIKCO in si izračunaj.

Mah nimam potrpljenja ti bom kar serviral - Hibrid: 3,6%, PHEV: 1%, BEV: 1,8%.

Si pa ne domišljam da bo v naslednjem desetlejtu trg EV kar 100%, pričakujem pa nekaj podobnega kot se zgodilo z dizlom v 90 letih:



V tem primeru lahko b.p. vidis 14% letno rast kot stagnacijo. To ne pomeni, da bos recimo iz 3,6% slo na 17,3% ampak pomeni, da bo iz 3,6% slo na 4,1%.

kow ::

14 odstotna letna rast je premajhna. Imo bo rast bolj ranga 30 odstotkov. Ali pa se vec.

WarpedGone ::

PrimoZ:
Ko zmanjka argumentov, je pa napad na osebo.

Se pravi, ti je argumentov že zdavnaj zmanjkalo in me obkladaš z "Lažeš" in mi podtikaš trditve, ki jih nikoli nisem dal.
Ja, ti česa pametnega tule še nisi nikoli napisal, si pa poln pljuvanja po meni.
SloTechStandard.

J.McLane:
Si pa ne domišljam da bo v naslednjem desetlejtu trg EV kar 100%

Ne bo, nove kante za 9 jurjev bodo še nekaj časa životarile.

- 70% of German car sales are still with manual transmission and the Model 3 offers continuous accelerations by default in all configurations, with no mileage and price penalty caused by automatic transmissions?
- A third of the fueling cost of a gasoline or diesel car?
- Acceleration that is at least as good as any of the €100k+ BMW luxury models and ridiculously better than any BMW model in the target €50k-€75k price range?
- Absolutely no engine noise at any speed?
- Free air conditioning for days on a single charge and Dog Mode, Cabin Overheat Protection and Camping Mode?

Bo pa še ogromno duševnih bolečin in zgražanja nad 'kvaliteto'.
In vsak teden nov RoRo EVjev iz amerike ...
Zbogom in hvala za vse ribe

J.McLane ::

Za vsaj naslednji dve leti kaže da tisti ki razmišlja o klasičnem avtu za 30k € si bo morda dobil alternativo v dražjem EV, ker bo imel podoben TCO. Kakor gledaš niže proti 20k € nimaš šans, da bi bil nov EV stroškovno cenejši, no lahko je ampak nima uporabnega dosega.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

Gregor P ::

WarpedGone je izjavil:

J.McLane:
Si pa ne domišljam da bo v naslednjem desetlejtu trg EV kar 100%

Ne bo, nove kante za 9 jurjev bodo še nekaj časa životarile.

... s tvojo vred ... žal :'(
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

J.McLane ::

TheBlueOne je izjavil:

J.McLane je izjavil:

TheBlueOne je izjavil:

@J.McLane, bi upal zavezujoce stavit na to, kar predvidevas?

Koliksni delez pa imajo klasicni hibridi? Skoraj tezko verjamem, da je vec kot 5%.


Pa dobro no, človek POGLEJ SLIKCO in si izračunaj.

Mah nimam potrpljenja ti bom kar serviral - Hibrid: 3,6%, PHEV: 1%, BEV: 1,8%.

Si pa ne domišljam da bo v naslednjem desetlejtu trg EV kar 100%, pričakujem pa nekaj podobnega kot se zgodilo z dizlom v 90 letih:



V tem primeru lahko b.p. vidis 14% letno rast kot stagnacijo. To ne pomeni, da bos recimo iz 3,6% slo na 17,3% ampak pomeni, da bo iz 3,6% slo na 4,1%.


“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it... he who doesn’t... pays it." Albert Einstein
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

RedDrake ::

J.McLane je izjavil:

Za vsaj naslednji dve leti kaže da tisti ki razmišlja o klasičnem avtu za 30k € si bo morda dobil alternativo v dražjem EV, ker bo imel podoben TCO. Kakor gledaš niže proti 20k € nimaš šans, da bi bil nov EV stroškovno cenejši, no lahko je ampak nima uporabnega dosega.

Kakor za koga.
Moja mati naredi letno nekje okoli 6.000km.
Maksimalen doseg, ki ga rabi je nekje 50km. Njej bi zadoščalo karkoli s tam 20kWh baterijo. Pri hiši so še _ŠTIRJE_ ICE avtomobili, če bi slučajno rabila več. Torej, komot bi imela malo EV kanto, namesto male ICE kante.
Ampak ni računice tudi za to ne ...
Ravno menja obstoječi avto za novega fully loaded Suzuki ignisa.
Nakupna cena 14k EUR.
Poraba goriva bo okoli 5,5L/100.
TCO po 8-ih letih, ko se bo verjetno začelo razmišljati o menjavi, bo nekje okoli 20k EUR.
Trenuno noben mali EV niti s subvencijo ne stane pod 20k EUR (razen Zoe, kjer pa je potem najem baterije, kar močno poviša TCO).
Še hibrid se ji ne splača, preprosto premalo kilometrine.

Tako, da tile malčki se splačajo, če se gibljejo po mestu, ampak se morajo gibati veliko, da je TCO smiseln. Nekako ni veliko logike v tem.
EV je opcija, če se dnevno dela velike razdalje, da TCO pade. Razen v bolj "luksuz" segmentu, kjer TCO niti ni na mizi pri odločanju.
Ko bo avto ranga Kona/M3/Ioniq(z 40kWh+)/Niro/Leaf stal 30k EUR pred subvencijo, bo tržni delež eksplodiral. Trenutno lahko Tesla odžira nekaj malega deleža kakšnemu BMWju ali MBju, kjer je avto bolj kot ne statusni simbol. Ampak to ni velik delež kupcev Tesle. Veliko jih je eko-frikov, kjer imajo potem v familiji po 2 ali nekje celo 3 Tesle. Samo žal ta trg ni ravno velik, kar lepo nakazuje padec prodaje v tej četrtini. Vsi nori popusti tudi ne namigujejo na miljonski trg ...

roCkY ::

Subvencije kot so bi morali ukinit in za EV za obdobje recimo 10 let uvest znižano DDV stopnjo. Tole s subvencijami je povsem nepotrebno filanje birokracije.

J.McLane ::

RedDrake je izjavil:

J.McLane je izjavil:

Za vsaj naslednji dve leti kaže da tisti ki razmišlja o klasičnem avtu za 30k EUR si bo morda dobil alternativo v dražjem EV, ker bo imel podoben TCO. Kakor gledaš niže proti 20k EUR nimaš šans, da bi bil nov EV stroškovno cenejši, no lahko je ampak nima uporabnega dosega.

Kakor za koga.
Moja mati naredi letno nekje okoli 6.000km.
Maksimalen doseg, ki ga rabi je nekje 50km. Njej bi zadoščalo karkoli s tam 20kWh baterijo. Pri hiši so še _ŠTIRJE_ ICE avtomobili, če bi slučajno rabila več. Torej, komot bi imela malo EV kanto, namesto male ICE kante.
Ampak ni računice tudi za to ne ...
Ravno menja obstoječi avto za novega fully loaded Suzuki ignisa.
Nakupna cena 14k EUR.
Poraba goriva bo okoli 5,5L/100.
TCO po 8-ih letih, ko se bo verjetno začelo razmišljati o menjavi, bo nekje okoli 20k EUR.
Trenuno noben mali EV niti s subvencijo ne stane pod 20k EUR (razen Zoe, kjer pa je potem najem baterije, kar močno poviša TCO).
Še hibrid se ji ne splača, preprosto premalo kilometrine.

Tako, da tile malčki se splačajo, če se gibljejo po mestu, ampak se morajo gibati veliko, da je TCO smiseln. Nekako ni veliko logike v tem.
EV je opcija, če se dnevno dela velike razdalje, da TCO pade. Razen v bolj "luksuz" segmentu, kjer TCO niti ni na mizi pri odločanju.
Ko bo avto ranga Kona/M3/Ioniq(z 40kWh+)/Niro/Leaf stal 30k EUR pred subvencijo, bo tržni delež eksplodiral. Trenutno lahko Tesla odžira nekaj malega deleža kakšnemu BMWju ali MBju, kjer je avto bolj kot ne statusni simbol. Ampak to ni velik delež kupcev Tesle. Veliko jih je eko-frikov, kjer imajo potem v familiji po 2 ali nekje celo 3 Tesle. Samo žal ta trg ni ravno velik, kar lepo nakazuje padec prodaje v tej četrtini. Vsi nori popusti tudi ne namigujejo na miljonski trg ...


Smart ForFour (isti kot Twingo) in VW eUP dobiš za 17k EUR, tako da izračunaj še enkrat. Ampak meni je to neuporabno ker še 100 km komaj narediš, saj za daljšo pot vedno lahko vzameš drug ICE, ampak potem ne narediš toliko km kot si planiral in bencin pač kuriš v drugem avtu.
Hibridnega Yarisa dobiš za 14k EUR, in ga imam veliko raje kot "loaded" Ignisa.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: J.McLane ()

RedDrake ::

J.McLane je izjavil:


Smart ForFour (isti kot Twingo) in VW eUP dobiš za 17k EUR, tako da izračunaj še enkrat. Ampak meni je to neuporabno ker še 100 km komaj narediš, saj za daljšo pot vedno lahko vzameš drug ICE, ampak potem ne narediš toliko km kot si planiral in bencin pač kuriš v drugem avtu.
Hibridnega Yarisa dobiš za 14k EUR, in ga imam veliko raje kot "loaded" Ignisa.

Mnja, podobno konfiguriran ignis je pa 10k EUR.
Če up-u ali električnemu twingu dodamo enak nivo opreme (gretje zicev, avto klima, AEB, keyless, ipd ...) sta na vsaj 20k po subvenciji.
S tem, da noben nima 4 pogona, ampak recimo, da je tradeoff da sta "avtomatika".

Offtopic, ko že omenjaš yarisa.
Yaris je MNOGO večji avto in preprosto ne paše v garažo - le-ta žal požre le okoli 3,7m dolg avto.
Yarisovih 395cm je preprosto no-go. Aygo bi bil opcija, če bi imel kak standout feature, pa ga nima.

J.McLane ::

Konfigurator za Smarta je sicer katastrofa, ampak takole na oko vse to kar naštevaš te pride 19k € po subvenciji.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

RedDrake ::

Totalna katastrofa je, ker sploh ne veš kaj imaš, in česa nimaš. Pa sem mislil, da so VW in Renault konfiguratorji katastrofa ...
Naj si ti "dizajnerji" pogledajo, kako izgleda recimo Hyundai ali Suzuki UX. Simpl katalog s cenami in opisi.
Tu imam pa "Sleek Style paket" za katerega nimam pojma kaj je in kaj vključuje.

Ampak kot rečeno, jaz ne pridem pod 28k EUR končne cene.
Dodal sem ogrevanje zicev, navi, vzvratno kamero, lane assist, BT telefonijo (EDIT!) ter LED lučke.
Keyless entry sploh ne najdem (morda je serijsko, morda sploh ne obstaja).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: RedDrake ()

Sp3m ::

WarpedGone je izjavil:


Fakt je, da Tesla Model 3 v evropi košta med 58.000 in 80.000 EUR.
Drugi proizvajalci so v tem cenovnem rangu prodali manj vozil.


NE, že A6 in 5-series in E-series je bilo več prodanih...

Tako, da NE, tesla ne proda več vozil v tem razredu in tudi Tesla ne proda več vozil v nižjem razredu (A4, 3-series ali C-series).

Tako, da še ena bedarija več iz tipkovnice WarpedOne.

Bo naslednja, da je Model S najbolje prodajan avto v višjem razredu ali pa da je Model X najbolje prodajan SUV?

WarpedGone ::

Torej, pri JATO Dynamics direkt lažejo?



Al si sam ti še vedno poln dreka?
Zbogom in hvala za vse ribe

urosh ::

Statistika je kurba. Vsak si jo lahko po svoje razlozi.
Glup primer: 30% alkoholiziranih povzroci nesreco. Oz. 70% treznih naredi isto. Koga bomo lovili? vecino ali manjsino? See the difference?

WarpedGone ::

Statistika je kurba. Vsak si jo lahko po svoje razlozi.

Seveda, kar pa ne pomeni, da je vedno narobe ali da govori to, kar interpretator želi prikazat.

Fakt je enostavn ... v evropo je v zadnjih ~8 tednih priplulo 8 trajktov s cca 20k Modeli 3 (točna cifra ni znana) in praktično vsi so bili v tem času tudi dokončno prodani. Ne v celi evropi ampak le nekaj izbranih državah.
Št. prodanih 'konkurenčnih' ICE avomobilov v teh istih državah v istem obdobju je manjše.

Kaj to pomeni?
Vsaj to, kar piše zgoraj, stvar se dogaja, bankrota še vedno od nikjer, ljudje še vedno hočejo ta avto.
Kaj bo sledilo?
Odvisno od zblojenosti kristalne krogle.
Zbogom in hvala za vse ribe

bambam20 ::

WarpedGone je izjavil:

Torej, pri JATO Dynamics direkt lažejo?



Al si sam ti še vedno poln dreka?


Seevda lažejo, ker so napisali ob tesli "premium" . Razen, če so imeli v mislih ceno. To je edino, kar je premium pri tem vozilu.

WarpedGone je izjavil:

ljudje še vedno hočejo ta avto.


To so kupci iz 2017. O kupcih iz 2019 se bomo pogovarjali čez 1 leto.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: bambam20 ()

fm13 ::

WarpedGone je izjavil:

Statistika je kurba. Vsak si jo lahko po svoje razlozi.

Seveda, kar pa ne pomeni, da je vedno narobe ali da govori to, kar interpretator želi prikazat.

Že na prejšnji strani nas je nekaj opazilo, da točno pri tej statistiki nekaj ni OK. Na tiste pomislieke nisi odgovoril.

Torej, če so v februarju prodali 3.657 modelov 3, kar naj bi pomenilo 31% tega segmenta, potem je bila celotna prodaja v tem segmentu velika okoli 11.800 vozil.

Po drugi strani pa je samo MB v januarju prodal 13.000 C klas.

Katere C klase, A4 in BMW trojke torej Jato upošteva v tej primerjavi? Samo tiste, ki so stale nad 50k eur al kaj?

hojnikb ::

mogoče gledajo sam 340i pa M3 :)
#brezpodpisa

D3m ::

WarpedGone je izjavil:

Torej, pri JATO Dynamics direkt lažejo?



Al si sam ti še vedno poln dreka?


Premalo informacij.
|HP EliteBook|R5 6650U|

mikhaair ::

Kot sem ze rekel malce visje, po moje primerjajo le sedane. Brez SW in kupejev....

WarpedGone ::

Kot sem ze rekel malce visje, po moje primerjajo le sedane. Brez SW in kupejev....

Na sliki direkt piše: Premium midsize sedans, regs. Europe-21, C-class, A4, Series 3, Giulia, XE, IS, Q50, S60.

Kolk časa je treba hodit v šolo da kapiraš, da to pomeni samo 'srednjevelike' sedane, registracije v 21 državah Evrope in konkretno našteta vozila?

In da zraven nidačij, ker se jih ne razume za premium znamko? Aja, to se je vzelo šele na posebnem postdoktorskem študiju nepismenosti ...
Zbogom in hvala za vse ribe

Gregor P ::

Za mene recimo Mercedes C ni "premium" ampak "average" Mercedes, Alfa tako ali tako ni premium, kaj še piše potem? Kakšne so to sploh "izmišljene" kategorije?!?:| To je nekaj takšnega kot ameriški hoteli Hilton, ki imajo nek svoj režim ocenjevanja in se ne gredo "zvezdic".
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Gregor P ()
««
110 / 183
»»