» »

Tesla 3

Tesla 3

Temo vidijo: vsi
««
111 / 175
»»

fm13 ::

WarpedGone je izjavil:


Na sliki direkt piše: Premium midsize sedans, regs. Europe-21, C-class, A4, Series 3, Giulia, XE, IS, Q50, S60.

Še enkrat: MB v januarju prodal 13.000 C klas (za feb. ni podatka).
Jato pravi, da je MB v februarju prodal cca. 3.400 komadov.

Koliko in katere C-je je Jato upošteval, da jih je manj, kot M3?

Does not compute... razen če so imeli v februarju zgodovinsko slabo prodajo C-jev?

J.McLane ::

A lahko vir da je MB prodal toliko C klass, je to samo EU-21 ali širše?
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

BigWhale ::

Samo nemci pravijo, da so v februarju registriral 24.380 Mercedesov in 1.092 Tesel. C klase je bilo 4,774 in na drugi strani je bilo 959 Modelov 3.

https://www.kba.de/SharedDocs/Publikati...

Kdo se laze, pa ne vem.

Okapi ::

fm13 je izjavil:

WarpedGone je izjavil:


Na sliki direkt piše: Premium midsize sedans, regs. Europe-21, C-class, A4, Series 3, Giulia, XE, IS, Q50, S60.

Še enkrat: MB v januarju prodal 13.000 C klas (za feb. ni podatka).
Jato pravi, da je MB v februarju prodal cca. 3.400 komadov.

Koliko in katere C-je je Jato upošteval, da jih je manj, kot M3?
Vsakega posebej očitno. Številk ne vem, ampak tabela je recimo videti takole:
Tesla 3 - 3400 kosov
C 180 - 3200
C 200 - 2800
C 250 - 2500
C 300 - 2000
C 350 - 1000
C 400 - 500
...
Tesla wins :D

WarpedGone ::

Še enkrat: MB v januarju prodal 13.000 C klas (za feb. ni podatka).

V katerih državah? Nucamo točen seznam.

Does not compute..

Pomeni samo, da tvoj postopek ni enak postopku od JATO Dynamics ali pa JATO grdo laže ali pa ti grdo lažeš.
Začnemo lahko s seznamom držav, ki naj bo enak seznamu od JATO.
Zbogom in hvala za vse ribe

D3m ::

Saj se ne gre o laži. Gre se o prirejanju o prodaji, da izpade Tesla v dobri luči.
|HP EliteBook|R5 6650U|

WarpedGone ::

The #TeslaModel3 was Europe's top-selling premium midsize sedan in February, but it was NOT the top-selling premium midsize car. Its German rivals are ahead thanks to their SW variants #JATOSpecs


SW = karavan.
C-klasa in BMW trojka majo karavanske izvedbe, ki so v Evropi precej popularne. Tesla karavanov nima.

Vsota so sedani.
Kdor temu reče prirejanje podatkov, je lažnjivec.
Zbogom in hvala za vse ribe

Zgodovina sprememb…

RedDrake ::

Saj številke relativno dobro štimajo.
MB C klase se proda okoli 30% v SEDAN (klasična limuzina) izvedbi.
Tipične EU številke za C klaso so ponavadi vedno najnižje ravno februarja in so okoli 10k-11k. Če je torej MB prodal ~3-4k C sedanov je to to.
V EU so karavani "name of the game" v tem razredu. Pa edina relevantan metrika je, če je C klasi YOY prodaja padla za več kot njihovim drugim produktom v EU. Če jim je, se lahko to delno pripiše Tesli M3. Če jim ni, potem ima Tesla svoje kupce, ki se ne prekrivajo.
To trobim že vsaj štiri leta. Tesla kupci nimajo 100% prekrivanja z MB/BMW/Audi (in ostalo "premium" solato). Zelo veliko jih je takih, ki "rešujejo" planet z "ornk" krediti:


Tak človek si >nikoli< ne bi privoščil ICE vozila za 50k, verjetno tudi za 30k ne.

J.McLane ::

Namig Tesli, za EU bo treba narediti karavana, če želi ostati v igri.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

Machete ::

Za ameriko pa poltovornjak 8 metrov dolžine, za otročke v vrtec vozit.
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+

D3m ::

Je že.

Aja ni elektro. My bad.
|HP EliteBook|R5 6650U|

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: D3m ()

WarpedGone ::

Tak človek si >nikoli< ne bi privoščil ICE vozila za 50k, verjetno tudi za 30k ne.

Absolutno, ljudje so za Tesle v znatni meri pripravljeni plačat bistveno več kot so (bili) pripravljeni plačat za ICE avto.
To so mokre sanje *vseh* proizvajalcev česarkoli, Tesli to uspeva, drugim manj.

An Audi executive said that company was working to build electric cars because Tesla had taken over the German automakers' reputation for innovation by building attractive, compelling all-electric luxury cars.

That the Model 3 could repeat the same performance against lower-priced luxury cars represents some of these automakers' worst fears.


Buyers trading in Civics and Accords, especially on higher-end Model 3s that start at almost $50,000, indicates Tesla may have succeeded in its mission to build an electric car for the masses with the Model 3 even before it begins building base, $35,000 versions of the car.
Zbogom in hvala za vse ribe

Zgodovina sprememb…

pirat ::

WarpedGone je izjavil:

The #TeslaModel3 was Europe's top-selling premium midsize sedan in February, but it was NOT the top-selling premium midsize car. Its German rivals are ahead thanks to their SW variants #JATOSpecs


SW = karavan.
C-klasa in BMW trojka majo karavanske izvedbe, ki so v Evropi precej popularne. Tesla karavanov nima.

Vsota so sedani.
Kdor temu reče prirejanje podatkov, je lažnjivec.

Tole je podobno kot ima Strava (ali pa tudi Garmin) za tekače in kolesarje.. Lahko si kreiraš poljuben odsek in si potem na njem svetovni prvak (recimo merjen čas vzpona od table Kropa do polovice tretjega ovinka proti Jamniku... Ni vraga, da ne boš našel kombinacije, kjer si prvi na svetu...). Matematično pa vse drži, se strinjam.

Machete ::

w1, ti prekleto podcenjuješ nemce. Na njih je izjemno breme, ker imajo obstoječo mrežo milijonov ljudi, ki počnejo ice zadeve (in to zelo dobro). Prestrukturiranje je zelo zoprno za njih, to gotovo, ne pa jih pa podcenjevati, da ne morejo ali ne bodo. Velike strateške premike se dela pač za desetletja, ne za jutri. Počnejo točno to kar je edino logično. Počasen premik. Da jih disaš zaradi dejansko teoretično nemogočega premika, je samo slepljenje tvojega delniškega položaja. Kot da bi od varilca zahteval, da je naslednji mesec pečar in to špica v stroki. Pa resno misliš, da bodo prepustili cekine Tesli? Ne se hecat. To kar je sedaj formusko prepucavanje je za škatlo kovancev za karitas pri blagajni. Ne pa za sobotni izkupiček celotne veleblagovnice.
BMW na e vozilih dela na polno, na avtonomiji tak isto. Samo ne delajo iz rttega lažnega hypa, ker imajo dovolj zvestih kupcev, da vedo, da bi si s polizdelki škodovoali. In ja zdaj bo spet nekdo se spotaknil ob i3.. Dali so ga ven, verjetno bolj za šalo in za eksperiment. Tesla ostaja nišni experiment. Njihova t.i. prednost je potemkonova vas.
* pa vse te floskularne citate, ki lepiš... to so buče zaradi polnjenja etra, ni važno s katere strani..
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Machete ()

WarpedGone ::

In other news... auto motor und sport: Oberklasse-Restwerte: Tesla überholt Porsche


Which is about Tesla toppling Porsche from being the best car when it comes to retaining its resale value in Germany. While I detest Auto Motor Sport, I don't think we should discount this piece of news as little: Germans justify their Porsche purchase with resale value - it is one of the ways to rationalize a "crazy" car purchase. If Tesla is better than Porsche in this discipline, it will go a long way to swing private car buyers in Germany...
Zbogom in hvala za vse ribe

s1m0n ::

To je pa zato ker Tesla fani ne dajo svojih Tesel po realni ceni... So precenjene tako kot rabljeni Apple produkti.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: s1m0n ()

WarpedGone ::

Da jih disaš zaradi dejansko teoretično nemogočega premika, je

Nagega cesarja disam, da njegova oblačila niti niso kej hudo lepa.

Da so v teoretično nemogoči situaciji mi je kristalno jasno že dolgo, iz dneva v dan je videt samo, da iz nje še vedno ni niti teoretičnega izhoda.

Česar nemci nimajo in jim tega tut nihče ne more dat je +10 let časa.
Trg jim bo izginil izpod nog, od prodaje rabljenih vozil nimajo nič, morajo prodajat nova vozila z dost debelim profitm. To se topi pod sprejemlijo raven.

Zadevi se reče disruption z razlogom - stari veliki so vedno nesposobni disrupcijo preživet.
Teoretično nesposobni, ker so ujetniki lastnega preteklega uspeha. Pogoj za uspešno preživetje disrupcije je samoukinitev, kar pa nobena delniška družba ne sme narest.

To je pa zato ker Tesla fani ne dajo svojih Tesel po realni ceni... So precenjene tako kot rabljeni Apple produkti.

Takšna je pa cca racionalizacija dogajanja random opazovalca.
Ne zaveda se niti tega, da tudi če je to kar blebeta, čisto res, starim to ne pomaga točno nič.

Edina postopna pot naprej je zmanjševanje stroškov i.e. večanje kumulativne proizvodnje na čimcenejši način i.e. združitve ... npr: Renault wants to merge with Nissan, then go after Fiat Chrysler
Zbogom in hvala za vse ribe

Zgodovina sprememb…

jernejl ::

WarpedGone je izjavil:

The #TeslaModel3 was Europe's top-selling premium midsize sedan in February, but it was NOT the top-selling premium midsize car. Its German rivals are ahead thanks to their SW variants #JATOSpecs


SW = karavan.
C-klasa in BMW trojka majo karavanske izvedbe, ki so v Evropi precej popularne. Tesla karavanov nima.

Vsota so sedani.
Kdor temu reče prirejanje podatkov, je lažnjivec.
1. Seveda je prirejanje podatkov in "lažnjivec" si ti, ker take kvazi-podatke lepiš po forumih. Le poglej, kaj si onega dne zapisal:

WarpedGone je izjavil:

Medtem pa: Tesla Model 3 Outsells BMW 3 Series, Mercedes C Class In Europe
In its first full month on the market, the Tesla Model 3 shot to #1 on the European sales charts in its so-called luxury mid-size segment.

Na koncu si dodal še Impossibru, kar za tvoje besede vsekakor drži. Vse zapisano je namreč laž.

2. Seveda je prirejanje podatkov, če se iz množice sistematično izloča del prodanih produktov. Čudno, da niso pogledali še, katere barve prodaja Mercedes, ki jih Tesla ne, in te izločili iz štetja pri Mercedesu.
Na drugi strani lahko na enak način ugotovimo, da Mercedes proda neskončnokrat več razreda C kot Tesla modela 3. Če štejemo avte zelene barve in pa tiste, ki imajo vgrajen HUD.

WarpedGone ::

Na sliki jasno piše premium-midsized-sedans
Da teb rezultat ni všeč, date po božje meče po tleh in penasto kolzaš po številkah je tut jasno.
Nisi edini ... tvoj refleks je tipičen za zblojence, katerim realnost ne paše v lastne umotvore.

Si bil in ostajaš kar si.
Zbogom in hvala za vse ribe

3furious ::

Jato je potrdil, da so upoštevali le sedan verzije, spodaj je polna tabela.
 Jato

Jato

In the age of information, ignorance is a choice.

J.McLane ::

In sedaj so vsi užaljeni ker sedan pač ni karavan :))
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

MrNighthawk ::

3furious je izjavil:

Jato je potrdil, da so upoštevali le sedan verzije, spodaj je polna tabela.
 Jato

Jato



Razlika je med prodanim in registriran, ko avto registriraš ga lahko že voziš, ko "kupiš" Teslo dobiš mail in čakaš dve leti in pol :))

RedDrake ::

WarpedGone je izjavil:

Na sliki jasno piše premium-midsized-sedans
Da teb rezultat ni všeč, date po božje meče po tleh in penasto kolzaš po številkah je tut jasno.
Nisi edini ... tvoj refleks je tipičen za zblojence, katerim realnost ne paše v lastne umotvore.

Si bil in ostajaš kar si.


Tvoj original post je bil:

WarpedGone je izjavil:

2021?
Dve leti nazaj so bili članki polni letnice 2019, sedaj je leto jezuisove vrtnitve prestavljeno na 2021?

Medtem pa: Tesla Model 3 Outsells BMW 3 Series, Mercedes C Class In Europe

In its first full month on the market, the Tesla Model 3 shot to #1 on the European sales charts in its so-called luxury mid-size segment.


Impossibru! Kvaliteta, ni pripravljen, ni servisov, noben ne mara, zanič, grd, imposibru!!!!1111enaenaena


Tu _NIKJER_ ne piše sedan. Ja, če slediš linku, to zveš. Če samo prebereš tvoj post, tega ne zveš.
In potem obkladaš ljudi z žaljivkami, ki replicirajo na tvoj post s skepticizmom.
Priznaj da je tvoj original post v najboljšem primeru Click bait, v najslabšem Fake news (ker se bo čez par mesecev našel kak Svit ali Utk, ki bo gladko trdil, da je to kar si ti napisal res - Post Truth baby!).
Ima pa Tesla ~10% Mid size premium trga. V Marcu verjetno še več, zna biti blizu 25%. Kaj pa bo potem.
Daj napoved.
Koliko okvirno (v tisočih) bo M3 prodanih v Aprilu, Maju, Juniju. Ajde. Če zadaneš vsaj dva z 10% napake (če bo več od napovedi je ok seveda) ti častim tistega jurja, kolikor ti vzame posrednik za dobavo M3 iz tujine ...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: RedDrake ()

jernejl ::

WarpedGone je izjavil:

Na sliki jasno piše premium-midsized-sedans
Da teb rezultat ni všeč, date po božje meče po tleh in penasto kolzaš po številkah je tut jasno.
Nisi edini ... tvoj refleks je tipičen za zblojence, katerim realnost ne paše v lastne umotvore.

Si bil in ostajaš kar si.
V bistvu si opisal samega sebe. V svojem lažnivem forumskem prispevku, ki si ga takrat objavil, nisi nikjer omenjal limuzin, zgolj to, da je Tesla prodala več trojk kot Mercedes svojih C-jev in tako naprej. Kar je laž.
Te pa razumem - ujel si se v clickbait članek (katerega vsebino so medtem že popravili), tvoj problem pa je, da slišiš to, kar želiš slišati, ne to, kar je res. World domination še kar ni prišel, delnica Tesle že dve leti stagnira, svoje Tesle še zmeraj nimaš... mora precej boleti.
Da je od naju dveh nekdo precej zblojen in da to nisem jaz, je torej Q.E.D.

RedDrake je izjavil:

Tu _NIKJER_ ne piše sedan. Ja, če slediš linku, to zveš. Če samo prebereš tvoj post, tega ne zveš.
Takrat, ko je W1 to objavil, je pisalo drugače. W1 se je pač naivno ujel v zanko - kot sem že zgoraj zapisal - sliši to, kar želi slišati, ne pa tistega, kar je res. Tipično za verske fanatike.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: jernejl ()

roCkY ::

J.McLane je izjavil:

In sedaj so vsi užaljeni ker sedan pač ni karavan :))

Ker ni karavan različice se bo Tesli v EU zagotovo krepko poznalo na prodaji že po kakem letu prodaje m3.

WarpedGone ::

Sigurno, bankruptcy secured.
Zbogom in hvala za vse ribe

roCkY ::

WarpedGone je izjavil:

Sigurno, bankruptcy secured.

Brihta prosim za prevod.

Spock83 ::

roCkY je izjavil:

J.McLane je izjavil:

In sedaj so vsi užaljeni ker sedan pač ni karavan :))

Ker ni karavan različice se bo Tesli v EU zagotovo krepko poznalo na prodaji že po kakem letu prodaje m3.



Zakaj misliš Za Teslo 3 še kar nekaj let višje povpraševanje od proizvodnje vse do Y modela.

RedDrake ::

Spock83 je izjavil:


Zakaj misliš Za Teslo 3 še kar nekaj let višje povpraševanje od proizvodnje vse do Y modela.

Aha.
A zato v USA še vedno prodajajo M3 iz zaloge, nekatere celo 2018 ...
To je zato, ker je povpraševanje višje od proizvodnje.
Ekonomski newspeak.

pirat ::

WarpedGone je izjavil:

Da jih disaš zaradi dejansko teoretično nemogočega premika, je

Nagega cesarja disam, da njegova oblačila niti niso kej hudo lepa.

Da so v teoretično nemogoči situaciji mi je kristalno jasno že dolgo, iz dneva v dan je videt samo, da iz nje še vedno ni niti teoretičnega izhoda.

Česar nemci nimajo in jim tega tut nihče ne more dat je +10 let časa.
Trg jim bo izginil izpod nog, od prodaje rabljenih vozil nimajo nič, morajo prodajat nova vozila z dost debelim profitm. To se topi pod sprejemlijo raven.

Zadevi se reče disruption z razlogom - stari veliki so vedno nesposobni disrupcijo preživet.
Teoretično nesposobni, ker so ujetniki lastnega preteklega uspeha. Pogoj za uspešno preživetje disrupcije je samoukinitev, kar pa nobena delniška družba ne sme narest

W1 poglej tole https://insideevs.com/graph-of-electric... ce zelis boljsi obcutek, kako so napovedane zadeve v prihodnje ter kako so ‘dinozavri’ mrtvi...
Reuters je analiziral napovedane investicije v elektricna vozila in napovedi za naslednja leta so zaenkrat naslednja:
- Volkswagen vlaga 91 milijard,
- Daimler 42 milijard,
- Hyundai 20 milijard,
- Changan 15 milijard
- Toyota 14 milijard

Vecina investicij usmerjenih na Kitajsko, kjer se se vednomproda vec kot polovica vseh elektro vozil.
Tesla je na seznamu kot early leader z napovedanimi 10 milijardami, vendar letos resno zaostaja za CAPEX planom (denarni tok mora usmerjati tudi v servisiranje kreditov).

Vecji proizvajalci so cakali, to drzi in Tesla je odigrala svojo vlogo pri spreminjanju mindseta ljudi. Ko pa bo slo z investicijami v elektricna vozila zares.... bo Tesla nisni igralec.

borisk ::

but but
Tesla ima GF1, ki bo vredna 5miljard (ko bo končana, verjetno takrat ko jo bo kupil kdo iz zgornjega seznama)...

Utk ::

Vsega se z metanjem denarja ne da rešit. Za nekatere stvari je potreben tudi čas, kakšna iteracija ali pa dve.

fm13 ::

Utk je izjavil:

Za nekatere stvari je potreben tudi čas, kakšna iteracija ali pa dve.

Ja, res je.
Tesla je popolnoma podcenila tudi poprodajno podporo, zato se v primeru trkov ali okvar lahko nenormalno dolgo čaka na dele in popravilo. Fokus je na čimvečji prozvodnji novih vozil, rezervne dele pa štancajo bolj počasi...

Utk ::

Ja, če je to vzrok, je to napaka. Sploh pri modelu 3. Bomo videli kolk napak bojo naredili drugi.

fm13 ::

Utk je izjavil:

Ja, če je to vzrok, je to napaka. Sploh pri modelu 3. Bomo videli kolk napak bojo naredili drugi.

To je posledica "ship now, fix later" pristopa, ki se ga klasični proizvajalci ne bodo šli. Tam gredo zadeve počasi, a sigurno.

MrNighthawk ::

Utk je izjavil:

Vsega se z metanjem denarja ne da rešit. Za nekatere stvari je potreben tudi čas, kakšna iteracija ali pa dve.


seveda, za to pa počakaš na model 3 verzija 3.1 ;)

Utk ::

fm13 je izjavil:

Utk je izjavil:

Ja, če je to vzrok, je to napaka. Sploh pri modelu 3. Bomo videli kolk napak bojo naredili drugi.

To je posledica "ship now, fix later" pristopa, ki se ga klasični proizvajalci ne bodo šli. Tam gredo zadeve počasi, a sigurno.

To deluje ko delaš 110 let isto stvar, pa še zmeraj delaš tudi napake. Kako bo deloval pristop pri električnih avtih, da rabiš 3-4 leta, da se karkoli spremeni, in 6-8, da se karkoli zares spremeni, bomo še videli. Lahko da katastrofalno. Če bojo šli v hitrejše spremembe, pa še bolj katastrofalno. Lahko pa da bojo iz prve vse naredili prav. V kar dvomim, če pa že kater proizvajalec, pa sigurno ne vsak.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

J.McLane ::

fm13 je izjavil:

Utk je izjavil:

Ja, če je to vzrok, je to napaka. Sploh pri modelu 3. Bomo videli kolk napak bojo naredili drugi.

To je posledica "ship now, fix later" pristopa, ki se ga klasični proizvajalci ne bodo šli. Tam gredo zadeve počasi, a sigurno.


Tako je in to stane dodatne $$$
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

Spajky ::

fm13 je izjavil:

To je posledica "ship now, fix later" pristopa..
Ta je že pravilo pri vseh stvareh v novem tisočletju na žalost ...
"Bluzim na forumu, torej sem !" (še živ ) ...

Okapi ::

Pa še eno podobno novodobno pravilo je, ki v primeru Tesle velja za "full self-driving". Pa za trojko za 35 jurjev podobno.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Okapi ()

MrNighthawk ::

Owners must purchase $995 cables and download a software kit from Tesla to get limited information out of their cars via "event data recorders" there, should they need this for legal, insurance or other reasons

https://www.cnbc.com/2019/03/29/tesla-m...

Sej ne pravim, da ostali tega ne počnejo....

fm13 ::

Okapi je izjavil:

Pa še eno podobno novodobno pravilo je, ki v primeru Tesle velja za "full self-driving". Pa za trojko za 35 jurjev podobno.


Trojka za 35k mogoče bo... sam nekaj prodajalcev morajo prej odpustiti, da se bo izšlo...

But the biggest shock came to the employees themselves, who had been told for years that they would be the front line to making the $35,000 Model 3 the big sales breakthrough the company needed.

Now, all of sudden, they were being informed indirectly through the media that not only will they not be a part of that breakthrough, but they are incompatible with it. The only way Tesla can sell the Model 3 for $35,000, the company said, is to cut out the retail operation, putting thousands of people out of work.


No, bodo pa v zameno dobili dober popust za kakšen avto:

To add insult to injury, Tesla had offered employees a discount program at the end of 2018 that gave them the cars’ so-called self-driving package, an $8,000 value for free, plus $5,000 off any model, for a total discount of $13,000.

roCkY ::

10 dni od naročila pred garažo lastnika:

RedDrake ::

roCkY je izjavil:

10 dni od naročila pred garažo lastnika:

#built-to-order #infinite-demand #no-dinosaur-inventory
Sam so hitre tele ladje iz SF-a do Norveške. Le dober teden. A to to že Tesla elektro ladje, da grejo tako hitro in poceni?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: RedDrake ()

Mikrohard ::

To, da lahko dobiš Teslo 3 tako hitro (če si pripravljen dat 60k€ za tak avto), je odlično. Je pa to (po mojem skromnem mnenju) nateg vseh tistih, ki so že par let nazaj plačali rezervacijo in še sedaj čakajo na avte.

bambam20 ::

Mikrohard je izjavil:

To, da lahko dobiš Teslo 3 tako hitro (če si pripravljen dat 60k€ za tak avto), je odlično. Je pa to (po mojem skromnem mnenju) nateg vseh tistih, ki so že par let nazaj plačali rezervacijo in še sedaj čakajo na avte.



To je narejeno za reklamo. Kje pravi, da je Bjorn plačal za teslo. On je velik navdušenec in promoter Tesle , kar seveda ne šteje pod navadne ljudi, ki nimajo doma že predhodno 2 Tesli.

Čudakov, kot je bjorn, ki ga ne motijo neenakomerni razmaki med paneli je na svetu kar nekaj.

pumaxx ::

To je to

https://siol.net/avtomoto/zgodbe/kdo-je...

Ps. Še sreča da pri Tesli ne razumejo Slovensko drugače bi tudi W1 dobil trojko

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: pumaxx ()

roCkY ::

Bjoren je pred leti prodal BMW in kupil Teslo S. Nato je zmagal v promocijski kampaniji in si prislužil X in nato še S ki ga je dobil pred par tedni. Je že prodan. Vseskozi poudarja, da si je od mame sposodil 26 kEUR, da je plačal davek za X (dohodnino). Denarja đe ni vrnil. Sedaj bo moral plačat tudi dohodnino za S.
Se je pa delno zaradi kampanije, da je v stiku s trendom malo zato ker bo X kmalu ven iz splošne garancije in ker je požrešen (W1 bo vprašal glede na kaj) odločil za m3. Ima zaslužena še 2 roadsterja. Zaenkrat pravi da bo enega obdržal drugi pa bo za davek in za stroške. Trojko je pomoje kar lepo kupil. Na FB ali na Yt sem zasledil, da je registrirana na njega. Će bi jo dobil mora plačat dohodnino.
Ne vidim razloga, da bi zavajal, ker vse pride na svetlo in bi s tem zgubil ogromno kredibilnosti.
Tesla ima pač kampanije s kodami lastnikov, ki se od leta do leta malo razlikujejo. In vse kar je dobil je dobil na ta način. Tudi popravilo za X, kar ni bilo znotraj garancije je financiral na ta način.

Zaenkrat nimam razloga da mu nebi verjel.

W1 ni lastnik Tesle in nima promocijske kode. Tesla Bjornu avtov ni dala na lepe očke, da bo čvekal o njih ampak hih je zslužil, ker je pravi čas na pravem mestu promival Teslo in svojo kodo ki jo je folk uporabljal.

Sedaj je pa v krizi, ker bo težko zaslužil Y. Potencialnih "promotorjev" tesle je kar naenkrat ogromno. Sam trdi da je 0,1-02% možnosti, da zmaga promocijsko kampanijo za Y.

EDIT: Nisem prej bral članka ker je naslov na SIOL-u precej zavajajoč. Bjornova zgodba je v besedilu pod čudnim naslovom korektno predstavljena.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: roCkY ()

BigWhale ::

Naslov zgodbe je tipicno Siol clickbaitovski. :>

_0\WA6m7Uzc ::

:)) :)) :)) Tole postaja vedno bolj hecno...

Researchers successfully trick Tesla autopilot into driving into opposing traffic via "small stickers as interference patches on the ground"

https://twitter.com/ashk4n/status/11120...

Tole je pa se bolj zabavno.

Previously I worked at Waymo for a year on the perception module of the self driving car. Based on what I know about the state of the art of computer vision, I can pretty much guarantee that current Tesla cars will never be autonomous. This is probably a huge risk for the investors of Tesla, because currently Tesla is selling a fully-autonomous option on its car which will never happen with current hardware. We need several breakthroughs in computer vision for no-fail image based object detection, and you will need higher resolution cameras, and much much more compute power to be able to process all the images. It's hard to estimate when we will reach that level of advancement in computer vision, my most optimistic wild guess is 10-20 years. And then Tesla will need to upgrade all those cameras and install a dedicated TPU which should be at least 10x or probably more faster than the nVidia chip they have installed on their cars, and they should do it for zero dollars because they have already sold the option. It is kinda amazing that Elon Musk is selling cars based on speculative future breakthroughs in technology. That must be a first.


Me zanima, ali bojo sli hipsterjo spet na led pri naslednjem izdelku... :))

Zgodovina sprememb…

««
111 / 175
»»