Forum » Na cesti » Tesla 3
Tesla 3
Temo vidijo: vsi
Gregor P ::
Jaz bi pa bi imel avto, ki leti v vesolje in se spremeni v robota, a vendar ...
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
J.McLane ::
Še eni vtisi slovenca o tesli 3
https://dems.si/voznja-tesle-3/
Pojem družinska uporaba je zelo širok, ker je pač družina lahko 3 članska, 5 članska, 7 članska... Za njega bi bil edini primeren EV za družinsko uporabo Nissan E-NV200 COMBI, ker je pač vse drugo predrago, v poceni EV pa ne bo spravil tri otroške sedeže.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci
WarpedGone ::
Približno neki tazga ... družinski avti so zadnjih 15 letih ~t.i. enoprostorci.
Če je to pričakoval, ko se je usedu v Model 3 ... je tip butast al baraba?
Od daleč je videt kakšnega formata avto to je in kaj je zaradi tega za pričakovat. Bluzenje, kako na zadnji klopi ne morejo sedet trije odrasli bodybuilderji je hinavščina na kvadrat. Da ti je to jasno, ni treba it v Ameriko avta sprobat... Zakaj ni napisal še, da v prtljažniku žal ne moreš peljat pol kubika peska zato stvar ni uporaben za dostavnika?
Glede otroških sedežev ... tole ni model 3 in tole niso trije zasedeni otroški sedeži
Haters gonna hate...
Če je to pričakoval, ko se je usedu v Model 3 ... je tip butast al baraba?
Od daleč je videt kakšnega formata avto to je in kaj je zaradi tega za pričakovat. Bluzenje, kako na zadnji klopi ne morejo sedet trije odrasli bodybuilderji je hinavščina na kvadrat. Da ti je to jasno, ni treba it v Ameriko avta sprobat... Zakaj ni napisal še, da v prtljažniku žal ne moreš peljat pol kubika peska zato stvar ni uporaben za dostavnika?
Glede otroških sedežev ... tole ni model 3 in tole niso trije zasedeni otroški sedeži
Haters gonna hate...
Zbogom in hvala za vse ribe
Utk ::
V noben avto, ki nima treh ločenih sedežev, ne spraviš normalno treh otroških sedežev. Niti treh bodybuilderjev, če smo že pri tem.
Ta slike iz tesle ima neke specialne otroške sedeže, takih pri nas sploh ne dobiš. Če pa že jih bi, jih ne bi spravil v noben evropski avto že zato, ker nima noben treh isofixov zadaj (razen tistih z ločenimi, pa še tam ne vsi), pasa pripenjat v tej gužvi si pa tudi ne predstavljam. Realno, takoj ko je samo en sedež zadaj, si znižal število potnikov na 4. Razen če imaš 3 ločene sedeže zadaj. Clio ali passat, razlika je minimalna kar se tega tiče, in res smešno o tem pisat pri modelu 3.
Ta slike iz tesle ima neke specialne otroške sedeže, takih pri nas sploh ne dobiš. Če pa že jih bi, jih ne bi spravil v noben evropski avto že zato, ker nima noben treh isofixov zadaj (razen tistih z ločenimi, pa še tam ne vsi), pasa pripenjat v tej gužvi si pa tudi ne predstavljam. Realno, takoj ko je samo en sedež zadaj, si znižal število potnikov na 4. Razen če imaš 3 ločene sedeže zadaj. Clio ali passat, razlika je minimalna kar se tega tiče, in res smešno o tem pisat pri modelu 3.
roCkY ::
Totalen BS, mam 176 .. od moje glave do strehe je blo še vsaj 10 cm.
Sem menjal karavana za SUV izključno zaradi hrbta. Edina kriza v zadnjem letu je bilo vozit nadomestno limuzino, ko je bil SUV tisti dan na servisu. Glede na kolege znance nas tam okoli abrahama po letih ni malo s podobnimi zahtevami.
Lej jaz imam tud lahko pri 185 10 cm do strehe v povprečnem karavanu. Ampak, če tako sedim (na pol ležim) me nenormalno začne bolet hrbet. NEglede na avto in ledveno oporo. Po par minutah takega položaja je kriza cel dan. Kadar se h komu vsedem si sedež postavim tako, da delam lukno v streho z glavo. Sedet moram kar se da pokonci.
Vsem nam tak položaj pač ne paše. Ne vse pospliševat na sebe. Imaš marsikdaj "good point". Ampak, ko te "prime" pa si "zadrt" v svoj prav.
Dvomim, da se bo dolgoročno artikel kot je avto lahko prodajal brez "testnih centrov", ki so od kupca oddaljene več kot uro vožnje.
pegasus ::
Lej jaz imam tud lahko pri 185 10 cm do strehe v povprečnem karavanu. Ampak, če tako sedim (na pol ležim) me nenormalno začne bolet hrbet.Zanimivo, kako smo si različni. Jaz imam 192cm in praktično moram v avtu ležati (glavo imam za stebričkom vrat), ker če sedim pokonci, me lahko po pol ure začneš filat s pain killerji. Če ležim, so 12h+ vožnje čisto ok. Minus je le to, da za mano ne more nihče sedet ;)
D3m ::
V noben avto, ki nima treh ločenih sedežev, ne spraviš normalno treh otroških sedežev. Niti treh bodybuilderjev, če smo že pri tem.
Ta slike iz tesle ima neke specialne otroške sedeže, takih pri nas sploh ne dobiš. Če pa že jih bi, jih ne bi spravil v noben evropski avto že zato, ker nima noben treh isofixov zadaj (razen tistih z ločenimi, pa še tam ne vsi), pasa pripenjat v tej gužvi si pa tudi ne predstavljam. Realno, takoj ko je samo en sedež zadaj, si znižal število potnikov na 4. Razen če imaš 3 ločene sedeže zadaj. Clio ali passat, razlika je minimalna kar se tega tiče, in res smešno o tem pisat pri modelu 3.
Punca nima sedeža naravnost ampak postrani.
|HP EliteBook|R5 6650U|
Zgodovina sprememb…
- predlagal izbris: madviper ()
WarpedGone ::
Js osebno nucam 0 otroških sedežev.
Ko sm se usedu v avto me je tiščalo v hrbet... "lumbar suport" je bil do konca napumpan, ko sm ga mal spustil je blo ok.
Glede ležanja v avtu ... vajen sem coupeja in srednjega stebrička za svojo glavoi.e. izven vidnega polja tudi ob pogledu levo. V trojki je zaradi 4-vratnosti ta stebriček mal bol naprej in ležanje odpade. Razen če te ne moti met občutka, da si skrit v kamrci.
Resno, gradec je le uro in pol iz ljubljane, testne vožnje so brezplačne, le vnaprej se je treba zmenit za termin. V angleščini so bol šibki, je pa trenutno gor zaposlen en slovenec in par jih obvlada hrvaško. Termin je sicer dolg eno uro ampak vožnja sama traja cca pol ure. Daš pa skozi vse ... mesto, regionalko, AC. Tudi slavni full-skok-na-gas. Med čakanjem je šansa sedet v salonu razstavljenih modelih (trenutno je not še rdeča trojka za ameriški trg) kjer se lahko prosto igraš s kontrolami, študiraš zice, prtljažnike, kvaliteto, blah blah. Nihče ne teži ali boš stvar kupu in ali ti lahko še kaj drugega prodajo.
Ne verjet meni, proof is in the puding.
Zbogom in hvala za vse ribe
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: WarpedGone ()
MrNighthawk ::
WarpedGone je izjavil:
MrNighthawk:
Sploh nisem citiral
Se držim za glavo kaj producirajo naše šole ...
Jaz se držim za glavo kaj ti "sproduciraš". dokler ne bodo na ST veljali APA standardi za citiranje in vire nimaš kej "šole" omenjat
Citiral/aka odgovoril sem celoten tvoj post tako kot ga slo tech omogoča, brez sprememb.
ampak moj napisan komentar pa ni bil noben citat.
Še vedno je tvoj original povzetek reviewa, s katerim se ne strinjaš totalni BS, ker pač ne zagovarja Tesle kot oh in sploh EVja.
Praktično si ti edini, ki sproducira samo BS.
Okapi ::
Kolk je ocena sfaljena vem iz lastne izkušnje.
Ali sem sanjal jaz ali pa ta tip, oba nisma peljala istega avta.
Tega se očitno ne zavedaš, da tvoja ocena ni objektivna (pa od onega drugega sevda tudi ne)?
Za nekoga, ki je navajen voziti šleper, je sedenje v kombiju nizko. Z tistega, ki je navajen lamborghinija, je pa sedenje v trojki visoko.
Ti si pač kot vsak zaljubljenec - vse ti je lepo, hibe vidiš kot prednosti ... Tako da ja, na pol si sanjal.
WarpedGone ::
Okapi:
Ti si pa kot kaj?
Objektiven / zaljubljen / hejtr?
Ti si pač kot vsak zaljubljenec - vse ti je lepo, hibe vidiš kot prednosti ...
Ti si pa kot kaj?
Objektiven / zaljubljen / hejtr?
Zbogom in hvala za vse ribe
Gregor P ::
Jah to je dejansko vse subjektivno ... se spomnim ko sem se kot najstnik prvič usedel oz. ne usedel ulegel v Ferrarija, pa to je bil fenomenalni občutek, pa motorja sploh še vžgal nisem; ampak sem pa tip, ki v resnici ne maram hrupa, tako da bodo tile EV-ji v kakršnikoli že tehnični obliki, ko bodo enkrat zares gotovi za trg (zunaj teh beta testnih faz), zagotovo to ... čeprav tudi sedanja dobra klasična vozila niso hrupna.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
roCkY ::
Če od malega voziš "traktorje" je pa kar nadležno, da ni zvočnega odziva. Prav hecno (nimaš ustreznega filinga kaj se dogaja) mi je vozit EV prvih nekaj minut, ko zvok ne da tistega kar pričakuje glava premikaš pa se in čutiš pospešek.
Gregor P ::
Tudi res :)
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
pegasus ::
To me malo spominja na nedavno preteklost, ko smo po "rožljanju diska" vedeli kako se pc počuti in kaj počne, zdaj je pa tišina s ssdji in nam manjka cel kanal zvočnih inputov o zdravju pcja ;)
Bomo v prihodnosti poslušali coil whine v inverterjih, da bomo vedeli, kako se počuti pogonski sklop EVja? ;)
Bomo v prihodnosti poslušali coil whine v inverterjih, da bomo vedeli, kako se počuti pogonski sklop EVja? ;)
WarpedGone ::
Prav hecno (nimaš ustreznega filinga kaj se dogaja)
Osebna iskušnja testne vožnje Performance M3 je, da je avto dejansko nevaren ... če ga vzameš čist mal preveč 'zlahka' je zelo hitro prehitro. Komot je padit prehitro padit v preoster ovinek. Avto je sicer sposoben veliko ampak, ko meje so vedno ... primer. Sploh če so mali možgani vajeni, da če ne hrumi in ropota, ni panike. Da ko stopiš na gas neki časa ne bo nobenga odziva ipd. Gas-pedal v m3 je potrebno spoštovat, takoj uboga.
Zbogom in hvala za vse ribe
s1m0n ::
Zvok motorja sploh ni potreben za cesto... Če že se prestavlja po obratih, hitrosti... Ali pa ti avto sam narekuje kdaj se naj prestavi.
WarpedGone ::
Ne da je zvok potreben ... navajeni smo ga in ga podzavestno pričakujemo - če ni rjovenja pol hitrost že ni problem, dokler ne slišiš in začutiš radiranja gum in opletanje zadka.
Zbogom in hvala za vse ribe
fikus_ ::
Navajeni smo na zvok ICE motorja, tako da na podlagi tega menjamo prestave. Pri pravem EV tega ni, ne zvoka motorja, ne prestav, samo hrup pnevmatik in zraka.
Za hitrost tudi dobiš občutek in ni potrebe po "rjovenju", za kontrolo je pa merilnik hitrosti.
Za hitrost tudi dobiš občutek in ni potrebe po "rjovenju", za kontrolo je pa merilnik hitrosti.
roCkY ::
Merilnik hitrosti mora prikazovati na vetrobransko steklo ne pa nekje na sredini na nekakšen TV ekran...
imagodei ::
WarpedGone je izjavil:
Okapi:
Ti si pač kot vsak zaljubljenec - vse ti je lepo, hibe vidiš kot prednosti ...
Ti si pa kot kaj?
Objektiven / zaljubljen / hejtr?
Porka duš, no... Sej sem ti zdej že ene 10x napisal, da tole ni debata o objektivnih resnicah, ampak da gre za tvoje subjektivne preference. Prepiraš se tle gor z nami, zakaj "se ti rdeča barva zdi najlepša in zakaj je zelena, ki je všeč meni, v resnici grda". Največji problem vsega je, da izpade, kot da si nesiguren v svoje razloge in glasno na forumu racionaliziraš svojo odločitev zgolj zato, da samemu sebi dopoveduješ, da je "prava stvar". Zato tudi že 10+ let laufa tema "Zakaj so električni avtomobili prava stvar".
Gre za čisto napačna vprašanja. Če bi bil naslov tiste teme "Zakaj je Audi prava stvar" in bi OP v njej fanboyevsko navijal za Audi, bi imeli praktično isti vzorec debate - vsebina bi bila sicer rahlo drugačna.
Pod črto si boš pač moral priznat, da postaneš ves slinast, ko zagledaš svoj Dream car. in to nima popolnoma nobene veze z objektivnimi razlogi, ima pa vso vezo s čisto čustvenimi odzivi. Eni se palijo na Porscheje, drugi na Lamborghinije, tretji na Audije, četrti pa na Tesle. Eni se pa palijo na najnovejše gamerske računalnike s top grafičnimi karticami in NVMe SSD-ji v RAID 0 za čim boljši performance - in pisarijo po forumih, zakaj je to prava stvar.
Prej ko boš razumel, da ga tu ni normalnega človeka, ki ti ne bi privoščil uresničitve sanj - hkrati pa se pač ne strinja z vsakim tvojim subjektivnim, emocionalnim stališčem, ki ga prodajaš kot suho zlato - prej bo mir v bajti.
- Hoc est qui sumus -
Zgodovina sprememb…
- spremenil: imagodei ()
WarpedGone ::
imago to the rescue?
Okapi ni sposobn sam razložt zadeve, nuca backup?
Že videno ... naslednji bo BW?
Tole seveda ni ad-hominem in bi ga moral tiho požret, knede BW?
Okapi ni sposobn sam razložt zadeve, nuca backup?
Že videno ... naslednji bo BW?
Pod črto si boš pač moral priznat, da postaneš ves slinast, ..
Tole seveda ni ad-hominem in bi ga moral tiho požret, knede BW?
Zbogom in hvala za vse ribe
Zgodovina sprememb…
- predlagal izbris: KuhaR ()
BigWhale ::
Realno, takoj ko je samo en sedež zadaj, si znižal število potnikov na 4. Razen če imaš 3 ločene sedeže zadaj. Clio ali passat, razlika je minimalna kar se tega tiče, in res smešno o tem pisat pri modelu 3.
V Xsari Picasso in tudi v Scenicu na treh locenih tezko sedezih prevazas tri otroske sedeze. Ne gredo not udobno. Ce mas pa dva otroska sedeza, pa je vmes komaj komaj dovolj prostora, da tretja oseba sedi vsaj priblizno udobno.
D3m ::
V Tesli lahko prevažaš 3 brez problema. /s
|HP EliteBook|R5 6650U|
Zgodovina sprememb…
- predlagalo izbris: Truga ()
PrimoZ_ ::
Še eni vtisi slovenca o tesli 3
https://dems.si/voznja-tesle-3/
Precej bolj realen opis, kot razni sponzorirani YT fanboji.
Elektrika je fajn iz stališča "kako potegne" in da ne dajemo denarja za nafto raznim zločinskim režimom. V kolikor pa imaš že sedaj spodben avto pa neke hude razlike ni, ko mine začetno navdušenje.
P.S. In če res želite dobro prebivalcem LJ, se boste začeli uporabljat javni promet ;)
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: PrimoZ_ ()
BigWhale ::
WarpedGone je izjavil:
Tole seveda ni ad-hominem in bi ga moral tiho požret, knede BW?
Ne, ni.
No, ce bi pa ze bil, pol jih mors pa se zavoljo tistih tvojih, ki jih drugi goltajo, tud ti neki pozret. Jin-Jang pa te fore.
WarpedGone ::
WarpedGone je izjavil:
Tole seveda ni ad-hominem in bi ga moral tiho požret, knede BW?
Ne, ni.
No, ce bi pa ze bil, pol jih mors pa se zavoljo tistih tvojih, ki jih drugi goltajo, tud ti neki pozret. Jin-Jang pa te fore.
Good to know.
Zbogom in hvala za vse ribe
pirat ::
Saj vem, da bom označen za "Tesla hejterja", a vseeno: se še komu zdi vplačilo are za Tesla 3 model tvegano početje?
Glede na zadnje novice mora biti finančno v podjetju kar kaotično (recimo samo ta teden):
1) Tesla je za kitajski gigafactory najel pri kitajskih bankah 521 mio USD kratkoročnega kredita (zapadlost marec 2020), namenjenega striktno gradnji Gigafactory. Takole kratkoročno financiranje niti pod razno ni primerno za financiranje investicije v tovarno, viri bi morali biti dolgoročni. https://www.teletrader.com/tesla-gets-5...
2) Težave s strategijo - enkrat se trgovine zapirajo, potem spet ne (in posledično dvig cen za 3%).. https://www.teletrader.com/tesla-to-inc... Glede na to, da so borzna družba je tovrstno komuniciranje spreminjanja strategije indikator pomanjkanja strategije.
3) Financiranje nakupa podjetja za dostavo vozil (14 mio USD) z izdajo delnic... Iti v izdajo delnic za financiranje tako majhne transakcije ni smiselno za Teslo... razen če imajo v svojih kreditnih pogodbah res že povsem omejeno razpolaganje z denarnimi sredstvi / kreditnimi viri in je to edini način pridobitve finančnega vira za take over drugega podjetja.
4) Tesla dejansko plačuje res visoke obrestne mere za svoje dolgove .. https://seekingalpha.com/article/424627...
Tesla je odplačala obveznice (ki so nosile obrestno mero 0,25%), ne odplača pa bistveno nižjega kredita (180 mio EUR) za katerega plačuje obrestno mero..
Finančno slika podjetja ni OK.
Glede na zadnje novice mora biti finančno v podjetju kar kaotično (recimo samo ta teden):
1) Tesla je za kitajski gigafactory najel pri kitajskih bankah 521 mio USD kratkoročnega kredita (zapadlost marec 2020), namenjenega striktno gradnji Gigafactory. Takole kratkoročno financiranje niti pod razno ni primerno za financiranje investicije v tovarno, viri bi morali biti dolgoročni. https://www.teletrader.com/tesla-gets-5...
2) Težave s strategijo - enkrat se trgovine zapirajo, potem spet ne (in posledično dvig cen za 3%).. https://www.teletrader.com/tesla-to-inc... Glede na to, da so borzna družba je tovrstno komuniciranje spreminjanja strategije indikator pomanjkanja strategije.
3) Financiranje nakupa podjetja za dostavo vozil (14 mio USD) z izdajo delnic... Iti v izdajo delnic za financiranje tako majhne transakcije ni smiselno za Teslo... razen če imajo v svojih kreditnih pogodbah res že povsem omejeno razpolaganje z denarnimi sredstvi / kreditnimi viri in je to edini način pridobitve finančnega vira za take over drugega podjetja.
4) Tesla dejansko plačuje res visoke obrestne mere za svoje dolgove .. https://seekingalpha.com/article/424627...
Tesla je odplačala obveznice (ki so nosile obrestno mero 0,25%), ne odplača pa bistveno nižjega kredita (180 mio EUR) za katerega plačuje obrestno mero..
Finančno slika podjetja ni OK.
imagodei ::
WarpedGone je izjavil:
imago to the rescue?
Okapi ni sposobn sam razložt zadeve, nuca backup?
Sploh ne gre za to, da bi jaz komu prihajal na pomoč. Ti si me sam od sebe zdražil in odgovarjam tebi. Ker pač spet mešaš hruške in jabolka.
WarpedGone je izjavil:
Pod črto si boš pač moral priznat, da postaneš ves slinast, ..
Tole seveda ni ad-hominem in bi ga moral tiho požret, knede BW?
Ma kakšen ad hominem. Ad hominem bi bil, če bi jaz s tem poskušal demantirat tvoja objektivna, suhoparna dejstva o Tesli. Ne pa, če s tem izrazom označim tvoje navijaštvo, tvoje osebne preference, tvojo emocionalno navezanost na znamko. Kakor dokazuje stotine in stotine strani v obeh temah, je imet ali ne imet Teslo ta trenutek stvar osebnih preferenc, ne pa stvar racionalnega razmisleka. Ne še. Tebe lahko žali, da sem zapisal, da postaneš ves slinast, ampak to še vedno ni ad hominem. Plus, ne pozabit, da zelo rad zmerjaš s slo-tech inteligenzzo, pa noben ne leti jokat BigWhaleu, naj te briše.
- Hoc est qui sumus -
vahid ::
Se malo Tesline pokvarjenosti... Pocasi se ta pokveka delnisko prenapihnjenega podjetja moralno pribljizuje FBju...
https://www.businessinsider.nl/former-t...
Seveda, da ni, pa ne samo to, cela struktura podjetja je gnila. Zato se pa posluzujejo taktik zgoraj, zaposlene je treba nadzirati, da ne bi slucajno kdo demantiral Muskovih nakladanj, se lahko cela hisica iz kart hitro sesuje.
https://www.businessinsider.nl/former-t...
Glede na zadnje novice mora biti finančno v podjetju kar kaotično (recimo samo ta teden):
/.../
Finančno slika podjetja ni OK.
Seveda, da ni, pa ne samo to, cela struktura podjetja je gnila. Zato se pa posluzujejo taktik zgoraj, zaposlene je treba nadzirati, da ne bi slucajno kdo demantiral Muskovih nakladanj, se lahko cela hisica iz kart hitro sesuje.
Morda je se nekaj ljudi, ki tole razumejo...
https://www.delo.si/mnenja/kolumne/ce-padem-me-pocakajte-154864.html
https://www.delo.si/mnenja/kolumne/ce-padem-me-pocakajte-154864.html
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: vahid ()
MrNighthawk ::
Se malo Tesline pokvarjenosti... Pocasi se ta pokveka delnisko prenapihnjenega podjetja moralno pribljizuje FBju...
https://www.businessinsider.nl/former-t...
Glede na zadnje novice mora biti finančno v podjetju kar kaotično (recimo samo ta teden):
/.../
Finančno slika podjetja ni OK.
Seveda, da ni, pa ne samo to, cela struktura podjetja je gnila. Zato se pa posluzujejo taktik zgoraj, zaposlene je treba nadzirati, da ne bi slucajno kdo demantiral Muskovih nakladanj, se lahko cela hisica iz kart hitro sesuje.
Nič novega. Zahodna "civilizacija" je navajena, da kupuje cunje in superge, ki jih delajo otroci na vzhodu, da ima diamantni prstan, ki ga je izkopal otrok v afriki in da je vsa elektronika skoraj zastonj narejena v(za nas) ne sprejemljivih pogojih na delovnem mestu. Vse za povečanje dobička.
Kakšnih sprememb na tem področju ne pričakujem.
WarpedGone ::
Sploh ne gre za to, da bi jaz komu prihajal na pomoč. Ti si me sam od sebe zdražil in odgovarjam tebi. Ker pač spet mešaš hruške in jabolka.
Se pravi, si postal slinast?
Zbogom in hvala za vse ribe
TheBlueOne ::
Saj vem, da bom označen za "Tesla hejterja", a vseeno: se še komu zdi vplačilo are za Tesla 3 model tvegano početje?
Meni se zdi problematicno tudi, ker ne ves kaj bo s podporo, ce gre na slabse, ko bo konkurenca. Za moj okus mora res biti veliko optimizma in ljubezni do znamke, ce kdo ne verjame, da bo za Teslo dosti bolj tezko, ko bo se bo zacela prava konkurenca. Ce se poslabsajo recimo servisno mrezo si tezko predstavljam, da se tak avto rentira.
BigWhale ::
WarpedGone je izjavil:
Sploh ne gre za to, da bi jaz komu prihajal na pomoč. Ti si me sam od sebe zdražil in odgovarjam tebi. Ker pač spet mešaš hruške in jabolka.
Se pravi, si postal slinast?
Ne, penast. Penast postanes, ko te nekdo razjezi. Slinast pa postanes takrat, ko se ti cedijo sline od hrepenenja po necem. A ves, eni postanejo penasti od jeze, drugim se pa cedijo sline, ko gledajo avtomobile. Ceprav se cedenje sline ponavadi navezuje na hrano, ker smo tko narejeni, da zacnemo izlocati slino, ko zavohamo in vidimo dobro hrano.
Sicer iz nekega bioloskega vidika je oboje slina ampak to so ze detajli.
imagodei ::
WarpedGone je izjavil:
Sploh ne gre za to, da bi jaz komu prihajal na pomoč. Ti si me sam od sebe zdražil in odgovarjam tebi. Ker pač spet mešaš hruške in jabolka.
Se pravi, si postal slinast?
Kamot, če te to tolaži.
Jaz, btw, te besedne zveze nisem uporabil kot sopomenko za "besen", ampak v smislu, da orgazmiraš na Teslo (avto in firmo).
Zdaj bo sicer problem, da sem napisal, da "orgazimiraš".
EDIT: Ah, vidim, da je že BW pojasnil. Me je prihitel reševat.
- Hoc est qui sumus -
Zgodovina sprememb…
- spremenil: imagodei ()
WarpedGone ::
Zdaj bo sicer problem, da sem napisal, da "orgazimiraš".
Ne bo, si naš.
Zbogom in hvala za vse ribe
WarpedGone ::
Oz. kot pravi BigWhale, moderator SloTech:
Skratka, nivo debate ni važen, važno je da dovolj fašem.
Vse za višje cilje.
Ne, ni.
No, ce bi pa ze bil, pol jih mors pa se zavoljo tistih tvojih, ki jih drugi goltajo, tud ti neki pozret. Jin-Jang pa te fore.
Skratka, nivo debate ni važen, važno je da dovolj fašem.
Vse za višje cilje.
Zbogom in hvala za vse ribe
Gregor P ::
V bistvu jih ti samodejno "fašeš", ker namerno zavajaš ostale komentatorje z navijaškimi (izkrivljenimi PR) sporočili za določeno tebi ljubo podjetje in njihov produkt. Tega se pač na počne in je v neki meri posredno tudi zoper pravila foruma.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
imagodei ::
WarpedGone je izjavil:
Oz. kot pravi BigWhale, moderator SloTech:
Ne, ni.
No, ce bi pa ze bil, pol jih mors pa se zavoljo tistih tvojih, ki jih drugi goltajo, tud ti neki pozret. Jin-Jang pa te fore.
Skratka, nivo debate ni važen, važno je da dovolj fašem.
Vse za višje cilje.
Ubogi revež. Tisto, ko ti pišeš o "slo-tech inteligenzzzi" in "zblojenih glavah", je seveda iz čisto druge serije in seveda dviguje nivo debate?
- Hoc est qui sumus -
WarpedGone ::
Se šteješ med zblojene glave?
Kaj ko bi raje skrbel, da nebi? Zid in podobne?
Žal takole laganje:
ostaja napisano in nesankcionirano, kljub temu da nima osnovnih pogojev, da bi se jo dalo kakorkoli podrepit.
Osebek v mojo glavo ne vidi tako da mojih namenom (namer) pač ne more poznat.
Skratka gre za čisto klevetanje ad-persona, ampak to moderatorji niso sposobni in ne sankcionirajo.
Slotech je mogoče velik portal po obisku, žal je samo to.
Kaj ko bi raje skrbel, da nebi? Zid in podobne?
Žal takole laganje:
ker namerno zavajaš ostale komentatorje z navijaškimi (izkrivljenimi PR) sporočili
ostaja napisano in nesankcionirano, kljub temu da nima osnovnih pogojev, da bi se jo dalo kakorkoli podrepit.
Osebek v mojo glavo ne vidi tako da mojih namenom (namer) pač ne more poznat.
Skratka gre za čisto klevetanje ad-persona, ampak to moderatorji niso sposobni in ne sankcionirajo.
Slotech je mogoče velik portal po obisku, žal je samo to.
Zbogom in hvala za vse ribe
Machete ::
O bože..
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+
imagodei ::
WarpedGone je izjavil:
Se šteješ med zblojene glave?
Kaj ko bi raje skrbel, da nebi? Zid in podobne?
Kako že rad napišeš? Q.E.D.
- Hoc est qui sumus -
Gregor P ::
WarpedGone je izjavil:
Se šteješ med zblojene glave?
Kaj ko bi raje skrbel, da nebi? Zid in podobne?
Žal takole laganje:
ker namerno zavajaš ostale komentatorje z navijaškimi (izkrivljenimi PR) sporočili
ostaja napisano in nesankcionirano, kljub temu da nima osnovnih pogojev, da bi se jo dalo kakorkoli podrepit.
Osebek v mojo glavo ne vidi tako da mojih namenom (namer) pač ne more poznat.
Skratka gre za čisto klevetanje ad-persona, ampak to moderatorji niso sposobni in ne sankcionirajo.
... pa začnimo iz druge strani, sam nimam oz. si ne lastim ne avtomobila, trenutno ne kupujem nobenega avtomobila, tudi ne električnega, ne poročam o avtomobilski industriji, ali specifično o EV, ne sodelujem pri nobenih projektih tovrstne industrije ipd., tudi javno ne govorim o smotrnosti nakazovanja denarja v neobstoječe produkte v prihodnosti, in si ne lastim prav nobenih delnic katerekoli avtomobilske firme (tudi ne naftnih korporacij ipd.); sedaj pa ti ...
... nanašal pa sem se predvsem oz. posredno na pravila pod D. OGLAŠEVANJE
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Gregor P ()
Utk ::
Sej da nimaš pojma in da te to niti ne zanima, je že dolgo jasno, ne vem zakaj si moral to še enkrat eksplicitno napisat. Ko sem jaz to napisal, že vsaj trikrat, si bil pa užaljen...
Gregor P ::
O čem ti to sedaj? Ne spomnim se, da bi tebi kaj specifičnega očital? Sem te morda kje užalil?
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
TheBlueOne ::
WarpedGone je izjavil:
Se šteješ med zblojene glave?
Kaj ko bi raje skrbel, da nebi? Zid in podobne?
Žal takole laganje:
ker namerno zavajaš ostale komentatorje z navijaškimi (izkrivljenimi PR) sporočili
ostaja napisano in nesankcionirano, kljub temu da nima osnovnih pogojev, da bi se jo dalo kakorkoli podrepit.
Osebek v mojo glavo ne vidi tako da mojih namenom (namer) pač ne more poznat.
Skratka gre za čisto klevetanje ad-persona, ampak to moderatorji niso sposobni in ne sankcionirajo.
... pa začnimo iz druge strani, sam nimam oz. si ne lastim ne avtomobila, trenutno ne kupujem nobenega avtomobila, tudi ne električnega, ne poročam o avtomobilski industriji, ali specifično o EV, ne sodelujem pri nobenih projektih tovrstne industrije ipd., tudi javno ne govorim o smotrnosti nakazovanja denarja v neobstoječe produkte v prihodnosti, in si ne lastim prav nobenih delnic katerekoli avtomobilske firme (tudi ne naftnih korporacij ipd.); sedaj pa ti ...
... nanašal pa sem se predvsem oz. posredno na pravila pod D. OGLAŠEVANJE
Ce pa je tema Tesla 3? Drugace pa ze I-Pace, ki je samo prvi resen konkurent in pravzaprav se skoraj najmanj zanimiv kot brend, menda na mnogih marketih proda vec, kot Tesle X in S skupaj.
Meni se zdi, da je Tesla kot Apple. Pac ima ljudi, ki so v bren zaljubljeni, kjer si Appla lahko vecina privosci, ce malo varcuje, Tesle pa ne tako brez problema.
Okoli Tesle 3 je lepo povzel na tem linku, ki ga je nekdo prilepil prej.
https://dems.si/voznja-tesle-3/
PRESTIŽ: Avto vsekakor ne deluje zelo prestižno, predvsem zaradi minimalizma in na izgled in otip precej plastičnih črnih sedežev. Težko sodim o belih sedežih, ki jih nisem imel možnosti videti v živo.
DRUŽINSKA UPORABNOST: Osebno mnenje je, da zame to ni družinsko uporaben avto. Enostavno je premajhen za prvi družinski avto, za drug avto pa precej drag.
Žal bom moral Tesli sporočiti, da avta ne bom kupil, kljub vplačani akontaciji pred tremi leti. Če si kdo želi Tesle 3 mu z veseljem odstopim vrstni red, saj bo tako avto dobil že do poletja.
Besede cloveka, ki ga je ocitno rezerviral, ampak ko je treba dati nekaj 10k€ in ko vidis konkurenco ni tako enoznacno. Ljubezen le ima svoje meje.
BigWhale ::
WarpedGone je izjavil:
Oz. kot pravi BigWhale, moderator SloTech:
Ne, ni.
No, ce bi pa ze bil, pol jih mors pa se zavoljo tistih tvojih, ki jih drugi goltajo, tud ti neki pozret. Jin-Jang pa te fore.
Skratka, nivo debate ni važen, važno je da dovolj fašem.
Vse za višje cilje.
Ne, nisi me razumel. :) V temah v katerih sodelujem je moje moderiranje precej omejeno in moderiram stvari na katere me opozorijo ali pa so to stvari, ki so zelo ocitno in v neskladju s pravili. Ce sem pa vpleten v tisti del debate se pa tudi tam vzdrzim ukrepanja. Razen v primerih, ko gre za resnicen eksces, recimo objava pornografije ali pa ociten spam. Stvari, ki so 'anti tesla' in reci, ki so direktni napadi na tebe in jih pobrisem pa sploh vidis ne. A ves, ti mas eno fiksno idejo, da kujem neko zaroto proti tebi, sam v bistvu je ne.
No, ce hoces, se lahko od te tocke naprej popolnoma izkljucim iz debate in samo se striktno moderiram. Ampak se mi zdi, da bos potem se bolj slabe volje.