Forum » Na cesti » Tesla 3
Tesla 3
Temo vidijo: vsi
WallSreet ::
BTW sem šel preverjati in Tesla dejansko gradi največjo tovarno baterij na svetu.
Zaenkrat so dokončali zgolj 30% tovarne.
Zaenkrat so dokončali zgolj 30% tovarne.
BigWhale ::
Tesla postavlja nove objekte za proizvodnjo medtem ko ostali oldtimerji uporabljajo še obstoječe objekte. Bistvena razlika.
Kaksna neumnost je pa to zdaj? A nej podrejo staro tovarno in zgradijo novo? A to, da je Tesla kupila tovarno od GMC in Toyote, si pozabil? :) Pa da so zraven kupili se en kup starega hardware-a in ga nekaj celo nakupili v Detroitu, si tudi pozabil? Aja, pred tem so pa napovedali dve novi tovarni iz katerih potem ni bilo nic.
Mislim, neumni bi bili, ce ne bi izkoristili teh zadev.
BTW sem šel preverjati in Tesla dejansko gradi največjo tovarno baterij na svetu.
A bejz, no! Thanks, da si povedal, nikol neb uganu!
Zgodovina sprememb…
- spremenil: BigWhale ()
WallSreet ::
Ko bo Tesla enkrat ujel Volkswagna po ta hitro izgubil primat.Brez dvoma, če mu bo to uspelo. Vendar se bo treba še malo potruditi.
Vsak začetek je težak, nihče ne pravi da bo lahko. Samo zdi se mi smešno ko nekateri tule primerjajo Teslo in Volkswagna in govorijo o kapaciteti in proizvodnji. Bomo videli kako bo čez 5 let, ko jih bo Tesla dohitel. Tesla je bil ustanovljen leta 2003!!
WallSreet ::
Kaksna neumnost je pa to zdaj? A nej podrejo staro tovarno in zgradijo novo? A to, da je Tesla kupila tovarno od GMC in Toyote, si pozabil? :) Pa da so zraven kupili se en kup starega hardware-a in ga nekaj celo nakupili v Detroitu, si tudi pozabil? Aja, pred tem so pa napovedali dve novi tovarni iz katerih potem ni bilo nic.
Ne nihče ne pravi da naj podrejo in zgradijo novo. Ne vem zakaj tako butasto razmišljanje. Kar želim povedati je to, da uporabniki velikokrat omenjajo majhno proizvodnjo Tesle in za primerjavo velikokrat podajo podatke od Volkswagna. Nikoli pa ne omenijo da je bil Volkswagen ustanovljen že 80 let nazaj in da imajo oni že postavljeno proizvodnjo. In ravno to se mi zdi smešno ko se vedno spravljate in posmehujete Tesli. Tesla je kupil tovarno od GM-ja ampak postavlja tudi nove tovarne in proizvodnje in to je moja poanta, ki je ti očitno ne razumeš! Povej mi koliko novih tovarn je postavil Volkswagen in kako veliko novo tovarno baterij so postavili? Čakam!
A bejz, no! Thanks, da si povedal, nikol neb uganu!
Pa saj nisem govoril tebi. Daj se relaxsiraj, saj te bo razgnalo.
Ne nihče ne pravi da naj podrejo in zgradijo novo. Ne vem zakaj tako butasto razmišljanje. Kar želim povedati je to, da uporabniki velikokrat omenjajo majhno proizvodnjo Tesle in za primerjavo velikokrat podajo podatke od Volkswagna. Nikoli pa ne omenijo da je bil Volkswagen ustanovljen že 80 let nazaj in da imajo oni že postavljeno proizvodnjo. In ravno to se mi zdi smešno ko se vedno spravljate in posmehujete Tesli. Tesla je kupil tovarno od GM-ja ampak postavlja tudi nove tovarne in proizvodnje in to je moja poanta, ki je ti očitno ne razumeš! Povej mi koliko novih tovarn je postavil Volkswagen in kako veliko novo tovarno baterij so postavili? Čakam!
A bejz, no! Thanks, da si povedal, nikol neb uganu!
Pa saj nisem govoril tebi. Daj se relaxsiraj, saj te bo razgnalo.
BigWhale ::
Ne, ne razumes. Stevilcno gledano je proizvodnja Tesle, za neko 'startup' in relativno mlado podjetje vec kot odlicna. Brez njih EVji ne bi nikoli bili to kar so sedaj. Ni pa to nekaj s cimer bi se lahko hvalil o world domination. Noben (no, vsaj jaz ne) se jim ne posmehuje. Se najmanj pa zato, ker so majhen proizvajalec avtomobilov. Ce bodo zrastli me ne bo bolelo in ce bo zaradi tega propadel kak drug proizvajalec avtomobilov ne bo nic presenetljivega, ker so to reci, ki se v gospodarstvu stalno dogajajo. Podjetja pridejo in grejo, nekatera ostanejo dalj casa na sceni, druga manj. Res, to kar se dogaja s Teslo ni nic extraordinary.
Joj, Volkswagna ne maram in mi gredo totalno na zivce, samo daj, ne ga vlacit v debato o tovarnah, ker jih ne maram zagovarjat. Ampak lej, VW ima trenutno obratujocih vec kot 60 tovarn oziroma proizvodnih obratov in zaposljujejo vec kot 250 tisoc ljudi (na hitro sem sestel samo prvih 15 kjer je zaposlenih vec kot 10 tisoc ljudi). V njihovi 80 letni zgodovini to pomeni skoraj ena nova tovarna na leto. Nekaj so jih pa ze zaprli in jih niti stel nisem.
Joj, Volkswagna ne maram in mi gredo totalno na zivce, samo daj, ne ga vlacit v debato o tovarnah, ker jih ne maram zagovarjat. Ampak lej, VW ima trenutno obratujocih vec kot 60 tovarn oziroma proizvodnih obratov in zaposljujejo vec kot 250 tisoc ljudi (na hitro sem sestel samo prvih 15 kjer je zaposlenih vec kot 10 tisoc ljudi). V njihovi 80 letni zgodovini to pomeni skoraj ena nova tovarna na leto. Nekaj so jih pa ze zaprli in jih niti stel nisem.
Okapi ::
In to je tisti razkorak, ki marsikomu pade v oči. VW je za velikostni razred večja firma (recimo 10x, od oka), glede na vrednost delnic pa samo 2x večja od Tesle. Vrednost Tesle temelji predvsem na Muskovem širokoustenju, o robotiziranih tovarnah, v katerih bodo avte delali hitreje in ceneje od "dinozavrov", pa o robotskih avtih, ki bodo sami vozili okoli in služili denar lastnikom. Kakšno je stanje z robotiziranimi tovarnami smo videli - robote so konzervirali, ali prodali, avte pa na roke sestavljali pod šotorom (in ja, to je hiperbola, da ne bo W1 zdaj norel, da tisto ni šotor, in da avtov ne sestavljajo dobesedno na roke). Kako je s samodejno vožnjo, tudi vidimo.
Akumulatorje znajo pri Tesli verjetno, s Panasonicovo pomočjo, res delati nekaj bolje od drugih, ampak razlika do tekmecev se manjša, ne veča.
Akumulatorje znajo pri Tesli verjetno, s Panasonicovo pomočjo, res delati nekaj bolje od drugih, ampak razlika do tekmecev se manjša, ne veča.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Okapi ()
RedDrake ::
Ja, dostavli mu bodo M3, kaj drugega.
Čestitke, če si to impliciral, W1.
Upam, da boš užival, in da ne bo kakšnih večjih težav!
Čestitke, če si to impliciral, W1.
Upam, da boš užival, in da ne bo kakšnih večjih težav!
Gregor P ::
Čestitke W1! Poročaj, kako si zadovoljen z vozilom.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
Machete ::
no HUD?
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Machete ()
roCkY ::
???
A ni nedavno pisal, da gre na testno vožnjo? Da so prodajalci zanikrni in ga niso poklicali. Da lahko pride med tednom kadarkoli.
137 min je pot LJ - Gradec...?
A ni nedavno pisal, da gre na testno vožnjo? Da so prodajalci zanikrni in ga niso poklicali. Da lahko pride med tednom kadarkoli.
137 min je pot LJ - Gradec...?
Zheegec ::
Veliko užitkov, W1!!
Anyway, Deutsche Bank je ravno odobrila Tesli dodatnih ~$500 miljonov ABL posojila zavarovanega z inventarjem (dokončanimi avtomobili). Big news.
Anyway, Deutsche Bank je ravno odobrila Tesli dodatnih ~$500 miljonov ABL posojila zavarovanega z inventarjem (dokončanimi avtomobili). Big news.
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
WarpedGone ::
Čestitke W1! Poročaj, kako si zadovoljen z vozilom.
Komur še ni čist jasno ... bla je testna vožnja.
Optimizmu navkljub FRji iz slovenije še ne moremo naročit vozila v gradcu in nato narest privat uvoza. Mogoče se samo narobe pišem ampak ... no soup for me. Čakam da odprejo Other Europe, en pravi še kak mesec, druga pravi poleti, ve pa zares nihče. Alternativa je preko firm, ki to storitev prodajajo za švoh jurja ampak zaenkrat ne.
Avto ... črno/črni Performance z 20". Ni razloga da bi doplačal 1.6k za katerokoli drugo barvo ali jurja za belo notranjost, avto v živo zgleda fenomenalno lepo. Zadeva je obupno nefotogenična in na slikah izpade precej slabše kot v živo.
Pelje se kot ... nič drugega. O opevani nekvaliteti izdelave ni sledu, o kakih čričkih in hrupu med vožnjo tudi ne. Kljub 20" se pelje bistveno bolj mehko kot moja 'športna laugna kupe'. Pozna se, da je kompromis narejen na gumah, ki so samo 235... 460 konjev in švoh dve toni tut Pirelli Sotozero komaj komaj brzdajo ... v rondoju mal pipnu gas in sm čutu radiranje. Poslovil sem se od ideje da bo LR ... preveč kastriran avto, bo Dual (ne performance).
Je dala ukaz zapelji dol s ceste ob stran in počakaj da gredo zadaj mimo, bomo probal štart... prazna cesta, stop, obe roki na volan (3x ponovila), skoč na gas ... zdruz možganov v lobanji in oženje vidnega polja ni ravno prijetno, ko sm uspel zopet spustit pogled je pisalo 116...
Hrup na AC je manj kot pol tega kar sm deležen sedaj, drobnih vibracij med vožnjo nobenih, oba motorja povsem neslišna (ko sm bil sploh sposebn se skoncentrirat na ta detajl), sedeži mehki (umeten material deluje mehkeje od usnja). Kljub poročilom kako stvar ne dela regen do nule se čist lepo ustavi brez dotika zavor, samo Creep je treba imet izklopljen in se pelje one-pedal. Močnejši pritisk zavore aktivira hold do naslednjega pritiska pedala za plin. Vožnja po ovinkasti cesti v hrib še nikoli ni bila enostavnejša .. hočeš več moči, sam mal bol pritisneš pedalo in jo dobiš. Tipično več kot jo res nucaš.
Samo še problem knofa Naroči ...
Zbogom in hvala za vse ribe
WarpedGone ::
Da so prodajalci zanikrni in ga niso poklicali.
Ko je bila soočena s tem, je bil izgovor - nismo vas klical, ker še ne morete naročt.
Zbogom in hvala za vse ribe
hojnikb ::
all hate aside, ce bo lepa poplava teh avtov po EU, zna bit kr solidn choice za 2nd hand avto namesto tipicne izbire iz nemske sv trojice....
samo da se kaksno polnilnico postavijo in seveda servis pri nas ...
samo da se kaksno polnilnico postavijo in seveda servis pri nas ...
#brezpodpisa
Zgodovina sprememb…
- spremenil: hojnikb ()
MadMicka ::
Ma ne se hecat no, nikoli ne bom kupil avta, ki ima samo na sredini display, komi čakam, da med vožnjo premikam pogled iz ceste na desno na ekran in nazaj, res, to je grozn, da ne moreš voziti avta normalno brez sopotnika
Vazelin ::
Uf zakon, W1.
Ko pogledam cene novih bmw 3 s 190 konjskim dizlom za 55 jurjev se samo nasmehnem. Za ta denar definitivno raje Model 3.
Jaz bi sicer raje še počakal kakšno leto, dve, da se odpravi kakšne začetne pomankljivosti s faceliftom ampak ja, verjamem da je avto mamljiv za vozit.
Ko pogledam cene novih bmw 3 s 190 konjskim dizlom za 55 jurjev se samo nasmehnem. Za ta denar definitivno raje Model 3.
Jaz bi sicer raje še počakal kakšno leto, dve, da se odpravi kakšne začetne pomankljivosti s faceliftom ampak ja, verjamem da je avto mamljiv za vozit.
I got 99 problems but 4 usd XTZ ain't one...
hojnikb ::
Ko pogledam cene novih bmw 3 s 190 konjskim dizlom za 55 jurjev se samo nasmehnem. Za ta denar definitivno raje Model 3.
počakaj še kako leto, bo prej okol ~30k
Prejšni F30 se še prodaja za 25k nov, sicer 1.5 bencinar.
#brezpodpisa
Mikrohard ::
@WarpedOne: To sem spraševal že v drugi temi pa mi nihče ni odgovoril. Ti imaš resen namen kupiti Teslo 3. Kam jo nameravaš voziti na redne servise? V Avstrijo? Meni osebno je pomanjkljiva servisna mreža pri Tesli deal breaker... pa ni to nobeno "podjebavanje", temveč resno vprašanje nekoga, ki bi z veseljem kupil Teslo za normalen denar. Ampak me že pri trenutnem Avtu moti, ko moram 1x letno narediti 20km ovinek za redni servis... kako bi bilo to pri Tesli si niti ne predstavljam.
WarpedGone ::
Danes je meni najbližji servis v Gradcu.
Avta nimam zato da bi se fural na servis ampak se gre tja, ko ne gre drugač zato to ni visoko na spisku prioritet. Tesla noče bit nepremičninar ampak predvsem 'get the job done', zato je karseda opravljeno remote, brez da bi sploh kam šel. Če to ne gre, bo servisna mobilna ekipa prišla do tebe, in šele v skrajnem primeru ti pripeljejo zamenjavo medtem ko tvojga odpeljeo na servis. To je ideal kamor grejo stvari.
Že zadnjih 5 let se na furam po eno uro v eno smer do uradnega servisa, ker je to edini, ki sm ga najdu, da me še ni direkt in očitno nategnu in/ali izkazal obupno nesposobnost. Nekaj več do gradca ko/če bo treba (ne vsako leto nujno) zame ni show-stopper.
Če / kdaj točno bo servis v Sloveniji nimam kristalne kugle, ni pa težko verjet da bo z rastojo flote, tudi več servisov.
Tepeta nas naš socializem (==> nizka kupna moč) in majhnost trga. SCje smo dobil zato da bogatejši Švabi in Avstrijci lahk pridejo do morja in domov, Slovaki in čehi nimajo take sreče.
Avta nimam zato da bi se fural na servis ampak se gre tja, ko ne gre drugač zato to ni visoko na spisku prioritet. Tesla noče bit nepremičninar ampak predvsem 'get the job done', zato je karseda opravljeno remote, brez da bi sploh kam šel. Če to ne gre, bo servisna mobilna ekipa prišla do tebe, in šele v skrajnem primeru ti pripeljejo zamenjavo medtem ko tvojga odpeljeo na servis. To je ideal kamor grejo stvari.
Že zadnjih 5 let se na furam po eno uro v eno smer do uradnega servisa, ker je to edini, ki sm ga najdu, da me še ni direkt in očitno nategnu in/ali izkazal obupno nesposobnost. Nekaj več do gradca ko/če bo treba (ne vsako leto nujno) zame ni show-stopper.
Če / kdaj točno bo servis v Sloveniji nimam kristalne kugle, ni pa težko verjet da bo z rastojo flote, tudi več servisov.
Tepeta nas naš socializem (==> nizka kupna moč) in majhnost trga. SCje smo dobil zato da bogatejši Švabi in Avstrijci lahk pridejo do morja in domov, Slovaki in čehi nimajo take sreče.
Zbogom in hvala za vse ribe
Sp3m ::
WarpedGone je izjavil:
Danes je meni najbližji servis v Gradcu.
Avta nimam zato da bi se fural na servis ampak se gre tja, ko ne gre drugač zato to ni visoko na spisku prioritet. Tesla noče bit nepremičninar ampak predvsem 'get the job done', zato je karseda opravljeno remote, brez da bi sploh kam šel. Če to ne gre, bo servisna mobilna ekipa prišla do tebe, in šele v skrajnem primeru ti pripeljejo zamenjavo medtem ko tvojga odpeljeo na servis. To je ideal kamor grejo stvari.
Že zadnjih 5 let se na furam po eno uro v eno smer do uradnega servisa, ker je to edini, ki sm ga najdu, da me še ni direkt in očitno nategnu in/ali izkazal obupno nesposobnost. Nekaj več do gradca ko/če bo treba (ne vsako leto nujno) zame ni show-stopper.
Če / kdaj točno bo servis v Sloveniji nimam kristalne kugle, ni pa težko verjet da bo z rastojo flote, tudi več servisov.
Tepeta nas naš socializem (==> nizka kupna moč) in majhnost trga. SCje smo dobil zato da bogatejši Švabi in Avstrijci lahk pridejo do morja in domov, Slovaki in čehi nimajo take sreče.
Če se ne motim voziš Renaulta trenutno in sam praviš, da edini nenategunski servis ti je eno uro stran, pa je kar nekaj različnih servisov Renaulta v Sloveniji.
Kdo ti pa garantira, da ne bo servis v Gradcu nategunski?
Kje je naslednji servis?
Kako je s Teslo in neuradnimi Tesla servisi oz. avtorizirani servisi, pri Renaultu jih imaš kar nekaj BTW, še sam si izbral drugi avtorizirani servis.
Kakor določeni pravijo, servisi Tesle niso ravno perle.
Pa še tole glede cele fascinacije nad Model 3, sedaj voziš že nekaj let star avto Laguna Coupe in sedaj razlagaš, da je Model 3 oh in sploh, tole je zelo zanimiv pojav pri večini Tesla fanov, prej so vozili "jajca" za okoli 10k EUR potem se pa vsedejo v avtomobil za 60k EUR ali več in so vsi fascinantni kakšna razlika je.
Sicer sem pa spraševal za zapiranje trgovin Tesle, zaradi tega linka: Electrek - Tesla temporarily freezes store closures and layoffs in chaotic sales strategy change
Mikrohard ::
No ja... jaz imam do Graza 2 uri pa pol v eno smer. Tudi drugi Tesla servisi niso bližji. Tudi Tesla ni čudežni avto, ki ne bi potreboval letnih pregledov... predlagajo na 12 mesecev ali 20k kilometrov (enako kot moj trenuten avto)... https://www.tesla.com/de_DE/Support/mai... Če tebi to ni deal breaker, super. Jaz sem glede tega malo bolj previden. Sicer pa gledam tudi teslabjorna na youtubu in tam vidim, da tudi Tesla kdaj pa kdaj potrebuje servis.
WarpedGone ::
Ja, tudi v tesli je potrebno dolivat vodo za šipe prat...
Nič od tega na spisku ni obvezno ampak priporočeno ... kot je priporočeno da vsakič predno se usedeš v avto preveriš tlak v gumah.
Glede 10 in 60 ... niti pod razno ne dam 30 jurjev za ropotulo od BWM, kaj šele 60k. In hkrati komaj čakam da odkartam 60k za Teslo. Včeraj sm mel resen namen ampak nočejo mojga dnarja ...
Ti praviš da sm bebec, bmw/mercedes/audi se pa lahko grejo samo jokat v kot.
Nič od tega na spisku ni obvezno ampak priporočeno ... kot je priporočeno da vsakič predno se usedeš v avto preveriš tlak v gumah.
Glede 10 in 60 ... niti pod razno ne dam 30 jurjev za ropotulo od BWM, kaj šele 60k. In hkrati komaj čakam da odkartam 60k za Teslo. Včeraj sm mel resen namen ampak nočejo mojga dnarja ...
Ti praviš da sm bebec, bmw/mercedes/audi se pa lahko grejo samo jokat v kot.
Zbogom in hvala za vse ribe
Okapi ::
roCkY ::
Jah TB-jev X je zelo rad na servisu. Po več mesecev večkrat letno.
Tehnika mora služit človeku in ne obratno. Sam pri EV za na cesto trenutno tega ne vidim za vsak dan čeprav mi EV UTV odlično služi. Ravno TB me je že pred nekaj leti prepričal, da za vsakdan EV ne bo vkolikor ne bo vozilo v vsem ostalem povsem 100% ustrezalo in seveda da je zadeva tudi cenovno smiselna. Predvsem sedež, prtlažnik,...
Manjko servisa se bo Tesli šele pokazal, če ne bodo zgostili. Sedaj kupujejo intuziasti, ki so in bodo to spregledlai. Saj gre 2 uri stran za specialne zadeve. Za avto pa meni nikaor ne. Dokler je garancija in ti zadeve rihtajo na lokaciji še gre. Ko je ni več je pač tako da vsak km šteje.
W1 kako sedež v trojki? Glede na videno se mi zdi, da je precej nizek in da se dokaj leži. Zelo neprijetno za višje osebe s stežavami v hrbtu. Sicer pa prihaja Y.
Tehnika mora služit človeku in ne obratno. Sam pri EV za na cesto trenutno tega ne vidim za vsak dan čeprav mi EV UTV odlično služi. Ravno TB me je že pred nekaj leti prepričal, da za vsakdan EV ne bo vkolikor ne bo vozilo v vsem ostalem povsem 100% ustrezalo in seveda da je zadeva tudi cenovno smiselna. Predvsem sedež, prtlažnik,...
Manjko servisa se bo Tesli šele pokazal, če ne bodo zgostili. Sedaj kupujejo intuziasti, ki so in bodo to spregledlai. Saj gre 2 uri stran za specialne zadeve. Za avto pa meni nikaor ne. Dokler je garancija in ti zadeve rihtajo na lokaciji še gre. Ko je ni več je pač tako da vsak km šteje.
W1 kako sedež v trojki? Glede na videno se mi zdi, da je precej nizek in da se dokaj leži. Zelo neprijetno za višje osebe s stežavami v hrbtu. Sicer pa prihaja Y.
Vazelin ::
W1 kako sedež v trojki? Glede na videno se mi zdi, da je precej nizek in da se dokaj leži. Zelo neprijetno za višje osebe s stežavami v hrbtu. Sicer pa prihaja Y.
Meni je to kul pri bmw 3 in mercedes c, da lahko skoraj leziš če hočeš
I got 99 problems but 4 usd XTZ ain't one...
MrNighthawk ::
WarpedGone je izjavil:
Danes je meni najbližji servis v Gradcu.
Avta nimam zato da bi se fural na servis ampak se gre tja, ko ne gre drugač
Noben nima avta, da se vozi na servis. Ampak v obveznih in shit happens primerih je pa fajn, da je relativno blizu. Ne pa da poveš avto vleki "v Gratz". Žal pa ne vem kako je z asistenco/amzs. Slo zavarovalnice znank komplicirat.
Za Renault se voziš eno uro na servis. Wtf? Uradni servis je v vsaki drugi vasi
WallSreet ::
Teslin model 3 je bil najbolj prodajan EV v letu 2018 in sicer 7% celotnega svetovnega marketa. In sicer so prodali 145,846 vozil. Trenutni zasledovalci so precej daleč in razlika se bo zgolj povečevala. Na drugo mesto se je uvrstil kitajski BAIC EC-Series (90,637) ki Tesli ne seže niti do kolen (poglejte si BAIC-a in vam bo vse jasno, smeh). Na tretjem mestu je Nissan LEAF (87,149). Na 4 in 5 mestu pa sta še druga dva modela Tesle in sicer model S (50,045) ter Model X (49,349).
In to kljub temu da naj bi bil Tesla "krš" (vsaj tako pravijo mojstri na Slo-Techu).
Kot zanimivost. Na Kitajskem so prejšnji teden zaprli precejšnjo število tovarn kjer so proizvajali EV-je znamke NIO. Prodaja je padla tako globoko, da jim ni preostalo drugega kot da zaprejo vse tovarne in prekinejo proizvodnjo. O tem seveda tule ne bomo prebrali .
Ko pa Tesla odpusti par ljudi je pa cel kraval. Če bi svoje informacije prejemal samo iz Slo-Techa bi mislil, da je Tesla na robu propada. V resnici je pa daleč najboljša znamka z daleč najboljšo tehnologijo ter daleč najboljšo prodajo (glede na svojo trenutno kapaciteto proizvodnje). Pojdite si pogledati kitajski bootleg in vam bo hitro jasno, da smo lahko srečni da imamo Teslo. Tesla ima visoke ambicije in razlika se bo samo še povečevala. Ampak počakajmo na naslednji negativen članek o Tesli, kjer se bomo lahko spet posmehovali.
Musku se smejijo ko objavi malo bolj ambiciozen twit medtem ko na drugi strani sveta zapirajo cele proizvodnje in v pokoj pošiljajo svoje "uspešne" znamke EV-jev.
In to kljub temu da naj bi bil Tesla "krš" (vsaj tako pravijo mojstri na Slo-Techu).
Kot zanimivost. Na Kitajskem so prejšnji teden zaprli precejšnjo število tovarn kjer so proizvajali EV-je znamke NIO. Prodaja je padla tako globoko, da jim ni preostalo drugega kot da zaprejo vse tovarne in prekinejo proizvodnjo. O tem seveda tule ne bomo prebrali .
Ko pa Tesla odpusti par ljudi je pa cel kraval. Če bi svoje informacije prejemal samo iz Slo-Techa bi mislil, da je Tesla na robu propada. V resnici je pa daleč najboljša znamka z daleč najboljšo tehnologijo ter daleč najboljšo prodajo (glede na svojo trenutno kapaciteto proizvodnje). Pojdite si pogledati kitajski bootleg in vam bo hitro jasno, da smo lahko srečni da imamo Teslo. Tesla ima visoke ambicije in razlika se bo samo še povečevala. Ampak počakajmo na naslednji negativen članek o Tesli, kjer se bomo lahko spet posmehovali.
Musku se smejijo ko objavi malo bolj ambiciozen twit medtem ko na drugi strani sveta zapirajo cele proizvodnje in v pokoj pošiljajo svoje "uspešne" znamke EV-jev.
WarpedGone ::
Za Renault se voziš eno uro na servis. Wtf? Uradni servis je v vsaki drugi vas
Seveda je ... uraden servis v največji slovenski vasi ... urihtanje blokirane ročne, s čemer pač ne morm eno uro po ac .. najprej kao naročjo napečen kos nato zavore kot spužva, prijelo šele po parkratnem pumapanju... reklamacija. Ko so mi avto predal na kolutih ni blo nobene sledi da bi čeljust jih kdaj zagradba, totalno na pamet spacano.
Kvantiteta je daleč od kvalitete.
Zbogom in hvala za vse ribe
pumaxx ::
Teslin model 3 je bil najbolj prodajan EV v letu 2018 in sicer 7% celotnega svetovnega marketa. In sicer so prodali 145,846 vozil. Trenutni zasledovalci so precej daleč in razlika se bo zgolj povečevala. Na drugo mesto se je uvrstil kitajski BAIC EC-Series (90,637) ki Tesli ne seže niti do kolen (poglejte si BAIC-a in vam bo vse jasno, smeh). Na tretjem mestu je Nissan LEAF (87,149). Na 4 in 5 mestu pa sta še druga dva modela Tesle in sicer model S (50,045) ter Model X (49,349).
In to kljub temu da naj bi bil Tesla "krš" (vsaj tako pravijo mojstri na Slo-Techu).
Kot zanimivost. Na Kitajskem so prejšnji teden zaprli precejšnjo število tovarn kjer so proizvajali EV-je znamke NIO. Prodaja je padla tako globoko, da jim ni preostalo drugega kot da zaprejo vse tovarne in prekinejo proizvodnjo. O tem seveda tule ne bomo prebrali .
Ko pa Tesla odpusti par ljudi je pa cel kraval. Če bi svoje informacije prejemal samo iz Slo-Techa bi mislil, da je Tesla na robu propada. V resnici je pa daleč najboljša znamka z daleč najboljšo tehnologijo ter daleč najboljšo prodajo (glede na svojo trenutno kapaciteto proizvodnje). Pojdite si pogledati kitajski bootleg in vam bo hitro jasno, da smo lahko srečni da imamo Teslo. Tesla ima visoke ambicije in razlika se bo samo še povečevala. Ampak počakajmo na naslednji negativen članek o Tesli, kjer se bomo lahko spet posmehovali.
Musku se smejijo ko objavi malo bolj ambiciozen twit medtem ko na drugi strani sveta zapirajo cele proizvodnje in v pokoj pošiljajo svoje "uspešne" znamke EV-jev.
Ne vem zakaj toliko pisanja. Vzameš max. kredit ki ti ga odobrijo kupiš delnice in se čez par let upokojiš.
D3m ::
Koliko pa pride zavarovanje za model3 v sloveniji?
Računaj dobrih 2k €.
Zaradi delov seveda.
|HP EliteBook|R5 6650U|
Zgodovina sprememb…
- predlagal izbris: madviper ()
J.McLane ::
Obvezno zavarovanje okrog 350€ (s polnim bonusom), kaska pa ne rabiš saj imaš AP
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci
vahid ::
Tesla se malo dobila po prstih, zaradi zavajajocega oglasevanja, ki mu tule tako radi nasedate:
http://www.thedrive.com/news/26842/germ...
http://www.thedrive.com/news/26842/germ...
Morda je se nekaj ljudi, ki tole razumejo...
https://www.delo.si/mnenja/kolumne/ce-padem-me-pocakajte-154864.html
https://www.delo.si/mnenja/kolumne/ce-padem-me-pocakajte-154864.html
WarpedGone ::
Vsi, ki se nočte ničesar novega naučit, ne tega gledat ...
Zbogom in hvala za vse ribe
vahid ::
Še eni vtisi slovenca o tesli 3
https://dems.si/voznja-tesle-3/
Se enega pamet srecala, zadnjic je tesla mimo padla, pa slisim skupino mulckov komentirati: "pozer, da mu ni skoda denarja". Zanimivo, pred dvema letoma je bilo " uuuuu, aaaaa,....". Se mi zdi, da dogaja samo se pacientom v tej temi.
to je zato, ker ni vozil alfe stelvio ali pa macana.
Ne, ampak ker na youtubu "review", ki zgleda takole, ni review ampak placana reklama. Pa nekateri se kar nasedajo kako posten je protagonist.
Morda je se nekaj ljudi, ki tole razumejo...
https://www.delo.si/mnenja/kolumne/ce-padem-me-pocakajte-154864.html
https://www.delo.si/mnenja/kolumne/ce-padem-me-pocakajte-154864.html
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: vahid ()
Utk ::
Zanimivo, pred dvema letoma je bilo
A si ti kak stalker, da skupino mulcev spremljaš dve leti?
Ne, ampak ker na youtubu "review", ki zgleda takole, ni review ampak placana reklama. Pa nekateri se kar nasedajo kako posten je protagonist.
Vse na youtubu in tiskanih cajtngah je plačana reklama. Kje kaj je pa vseeno res. Če se avto dobro pelje, bojo rekli, da se dobro pelje. Če se pelje zanič, tega ne bojo omenjali, bojo pa rekli, da je družinsko udoben ali kaj podobnega brez pomena.
WarpedGone ::
Sedenje v notranjosti izjemno nizko, sedeža pa ni mogoče nastaviti višje, ker si z glavo potem z mojimi 180 cm že v stekleni strehi. Š
Totalen BS, mam 176 .. od moje glave do strehe je blo še vsaj 10 cm.
Nizko sedenje ... če si navajen sedet v kombiju mogoče ja.
Še dobro da so na sedežih ostali gumbi za električno upravljanje sedežev, in niso tudi ti na zaslonu.
Antagonizem avtorja je jasen, njegova trditev da je vplačal že 1. aprila pa dvomljiva.
tako je zadnja klop namenjena le dvema potnikoma,
More BS.
, čeprav se porajajo dvomi, predvsem poleti, ko je sonce zelo močno
More FUD.
mu je takoj jasno, da bi bila edino to prava rešitev
Še em vseznalec torej.
Vožja je boljši del avtomobila. Avto se pelje suvereno in v Dual motor izvedbi tudi neverjetno hitro in stabilno
Peljal je samo eno varianto, a sodi o ostali. Ja, še en prepotenten vseznalec.
da smo Evropejci pripravljeni plačati več.
More BS.
še ekstremno nizko sedenje
Ta kekec ni peljal Modela 3.
Zbogom in hvala za vse ribe
MrNighthawk ::
WarpedGone je izjavil:
Sedenje v notranjosti izjemno nizko, sedeža pa ni mogoče nastaviti višje, ker si z glavo potem z mojimi 180 cm že v stekleni strehi. Š
Totalen BS, mam 176 .. od moje glave do strehe je blo še vsaj 10 cm.
Nizko sedenje ... če si navajen sedet v kombiju mogoče ja.
Še dobro da so na sedežih ostali gumbi za električno upravljanje sedežev, in niso tudi ti na zaslonu.
Antagonizem avtorja je jasen, njegova trditev da je vplačal že 1. aprila pa dvomljiva.
tako je zadnja klop namenjena le dvema potnikoma,
More BS.
, čeprav se porajajo dvomi, predvsem poleti, ko je sonce zelo močno
More FUD.
mu je takoj jasno, da bi bila edino to prava rešitev
Še em vseznalec torej.
Vožja je boljši del avtomobila. Avto se pelje suvereno in v Dual motor izvedbi tudi neverjetno hitro in stabilno
Peljal je samo eno varianto, a sodi o ostali. Ja, še en prepotenten vseznalec.
da smo Evropejci pripravljeni plačati več.
More BS.
še ekstremno nizko sedenje
Ta kekec ni peljal Modela 3.
Se pravi vsak komentar, k ti ni všeč je BS al pa tip idiot "debata" na ravni petletnika
WarpedGone ::
Če vedro ne drži vode, ni vedro ampak rešeto.
Pri teh letih še vedno ne znaš niti ustrezno citirat...
Pri teh letih še vedno ne znaš niti ustrezno citirat...
Zbogom in hvala za vse ribe
fikus_ ::
Korektna ocena (link Spock) tako da ni potrebno pljuvati po njej! Če se ti avto dopade in finančno zmoreš, ga boš kupil. Ni pa potrebe zmerjati ostale, ki mislijo drugače!
Tesla je veliko naredila v za EV, prebudila t.i. dinozavre (ostalo avto industrijo), da delajo na EV. Kot kaže v pogonu, baterijah in podporni elektroniki so na pravi poti. Za dizajn je pa do neke mere razumljivo, da ni popoln (začetniki v tej branži, sprejemanje kompromisov za znižanje cene). Imajo tudi nekaj oblikovalskih posebnosti (kljuke na vratih, srednji zaslon, skoraj brez gumbov), katere so nekaterim všeč, drugim ne. Če bodo potrošnikom všeč, bodo ostali kopirali.
Tako da W1, na svetu je veliko različnih okusov in ni nujno, da je vsem všeč tisto kot tebi. ŽIVELA KONKURENCA!
Tesla je veliko naredila v za EV, prebudila t.i. dinozavre (ostalo avto industrijo), da delajo na EV. Kot kaže v pogonu, baterijah in podporni elektroniki so na pravi poti. Za dizajn je pa do neke mere razumljivo, da ni popoln (začetniki v tej branži, sprejemanje kompromisov za znižanje cene). Imajo tudi nekaj oblikovalskih posebnosti (kljuke na vratih, srednji zaslon, skoraj brez gumbov), katere so nekaterim všeč, drugim ne. Če bodo potrošnikom všeč, bodo ostali kopirali.
Tako da W1, na svetu je veliko različnih okusov in ni nujno, da je vsem všeč tisto kot tebi. ŽIVELA KONKURENCA!
MrNighthawk ::
WarpedGone ::
Korektna ocena (link Spock) tako da ni potrebno pljuvati po njej!
Kolk je ocena sfaljena vem iz lastne izkušnje.
Ali sem sanjal jaz ali pa ta tip, oba nisma peljala istega avta.
da je vsem všeč tisto kot tebi.
Ne dojemaš, da ni problem v okusu ampak direktnemu laganju in zavajanju.
Ekstremno nizko sedenje? Blebetanje o cenah v EU in namigovanju, da Evropejce odirajo, ker da smo pripravljeni plačat več. Mal placa?
Tip je finančno navezan na joško BMW in se mu tresejo gate ker se nebo oblači.
MrNighthawk:
Sploh nisem citiral
Se držim za glavo kaj producirajo naše šole ...
Zbogom in hvala za vse ribe
Spock83 ::
Jaz vam po resnici povem, da bi imel raje Teslo 3. Ti avtomobili, ki so na našem trgu so mi preveč običajni, kljub temu, da so vsi ok.