» »

Tesla 3

Tesla 3

Temo vidijo: vsi
««
74 / 183
»»

roCkY ::

35k USD modele za večino sveta bodo delali le na Kitajskem??
V ZDA jih verjetno ne bodo uvažali. ???

Gregor P ::

Pa logično, da ne boš vozil cenenega kitajskega vozila za samo 35k?!? :P
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Utk ::

Za normalne ljudi to ne bo problem, za bukseljne ni pa niti tesla niti kitajska tesla.

WarpedGone ::

roCkY je izjavil:

35k USD modele za večino sveta bodo delali le na Kitajskem??
V ZDA jih verjetno ne bodo uvažali. ???

Ne.
Model 3 za ves svet trenutno in bodo še nekaj časa sestavljali samo v Kaliforniji.
Na kitajskem bodo v novi GF3 sestavljali M3 za kitajsko. Od začetka bodo prejemali večino delov iz Kalifornije, skozi čas se bo delež lokalno proizvedenih delov povečeval. Baterije bodo prihajale iz amerike.
Zbogom in hvala za vse ribe

J.McLane ::

Jasno da bodo na kitajskem delali samo za kitajce, uvozne dajatve za tisto kar naredijo Kitajci so enostavno previsoke, da bi imel doma tovarno in je nebi uporabljal za domači trg.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

Truga ::

Ko ze govorimo o tovarnah, kje je zdaj tisti gigafactory baterij? Niso ze 4 leta nazaj govorili kako bojo delali svoje baterije v tovarni, ker na svetu ni dovolj baterij za tesle?

WarpedGone ::

Kje je GF1? Marsovci so jo ukradl... resno maš tako nič pojma o stvari in se napihuješ?
Suprised I am not...

Tesla Is 2 Years Ahead Of Schedule On Gigafactory 1

Ne pričakujem, da boš članek prebral, še manj pričakujem da ga boš razumel, sploh pa ne pričakujem, da si boš vsebino zapomni in jo vključil v svoj pogled na svet.

Tesla Gigafactory 1 now employs over 3,000 workers as it becomes biggest battery factory in the world
Zbogom in hvala za vse ribe

Zgodovina sprememb…

Truga ::

Super, vsaj nekaj imajo po planu.

Tody ::

D3m ::

WarpedGone je izjavil:

Kje je GF1? Marsovci so jo ukradl... resno maš tako nič pojma o stvari in se napihuješ?
Suprised I am not...

Tesla Is 2 Years Ahead Of Schedule On Gigafactory 1

Ne pričakujem, da boš članek prebral, še manj pričakujem da ga boš razumel, sploh pa ne pričakujem, da si boš vsebino zapomni in jo vključil v svoj pogled na svet.

Tesla Gigafactory 1 now employs over 3,000 workers as it becomes biggest battery factory in the world


Warpy be like....

|HP EliteBook|R5 6650U|

TheBlueOne ::

Jaz trenutno ne bi vlagal v Teslo, ker market je mali, konkurenca pa za vogalom.

Recimo:
https://seekingalpha.com/article/421216...

Je kar lep zacetek tezav. Jaz vidim tezavo v tem, da Tesla konkurenci niti ne skodi, ker je premala obratno ni tako. Ce veliki prevzamejo del elektro marketa bo to za Teslo kar velik rez. 2019 menda se Audi in Mercedes. Vsi pa imajo za moj okus dosti bolj dodelane avte kot Tesla. Ce bodo deli in ostale storitve kakor smo vajeni, kjer je Tesla po garanciji lahko katastrofa, bo tezka.

Zgodovina sprememb…

J.McLane ::

Če spremljaš delniške trge potem se TSLA še presenetljivo dobro drži. NASDAQ je padu za 13%.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

TheBlueOne ::

J.McLane je izjavil:

Če spremljaš delniške trge potem se TSLA še presenetljivo dobro drži. NASDAQ je padu za 13%.


Vem, se mi zdi njihov poslovni model bolj briljanten, kot avti, ampak se bojim, da se jim bo zacela poznati konkurenca, se posebej, ko bo vecina izven garancije, ko se bodo prodajali rabljeni. Nekako ne vidim vec tako svetle prihodnosti, ce imajo konkurenco, ker kompromisov vseeno ni ravno malo.

TheBlueOne ::

Zadnje leto malo sledim tem zadevam, ker bi se rad igral z delnicami. Ko sem zacel gledati Teslo, sem naletel na ta clanek:

https://markets.businessinsider.com/new...

Ce teoretiziram okoli Tesle sem optimist, ko pa see vprasam, ce bi dolgorocno investriral pa raje ne bi.

Spock83 ::

Ja ne vem. Konkurenca prvo mora dobiti baterije, da bo prava konkurenca. Tesla pa se tudi lahko izboljaša v tem času.

feryz ::

A jaz prav zastopim video na prejšnji strani?
Da je tip v dveh minutah požgal 20% tanka? Od tega je zgolj minuta pod obremenitvijo?
Se pravi, še manj kot 10 minut takega tempa in na kabel za kako uro?

TheBlueOne ::

Spock83 je izjavil:

Ja ne vem. Konkurenca prvo mora dobiti baterije, da bo prava konkurenca. Tesla pa se tudi lahko izboljaša v tem času.


Ka niso za vse razen Tesle trenutno iz Kitajske, med tem pa naj bi bili neki projekti v Nemciji? Ce Tesla imela odlicen polozaj in jih zacnejo prodajat konkurenci, potem pa me ne bo strah zanje. Samo potem bodo avti verjetno samo prestiz in ne glavni donos.

Zgodovina sprememb…

Gregor P ::

Najbrž se kar vse pomembnejše države, ne samo neka podjetja, na vso moč trudijo, da pridejo do vseh teh surovin, ki so potrebna tudi za izdelavo baterij med drugim.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

TheBlueOne ::

Ko berem okoli tega je vec govora o proizvodnih sposobnostih, kot pa redkostjo materialov. Si moram prebrati, koliko baterije se da reciklirati, to bi lahko resilo problem z materiali.

Machete ::

Dokler je stanje avtov za 70000$ (da nisem se zmotil in ni 700$) takšno, so baterije njihova najmanjša težava :]
Švabi verjetno take videote gledajo po delcih, vsak malo, da kdo ne umre od smeha.

LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+

mikhaair ::

Pa dej no, babnca ima cel avto tam okoli podrsan, platisca tudi. Mi pa naj se smejemo nad nekvaliteto teslo. Reci sam se, da je taksna prisla iz salona, pa bo vecer perfekten.

Machete ::

Razumem, sem opazil in tudi sam imam ali sem imel že zbunkane odbijače. Osovina mi ni odpadla.
pssst: Menda je prišla iz servisnega salona.
Se opravičujem, dodajam še da cepiva ne delujejo, da bo večer še lepši.
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+

hammock ::

Machete je izjavil:

Dokler je stanje avtov za 70000$ (da nisem se zmotil in ni 700$) takšno, so baterije njihova najmanjša težava :]
Švabi verjetno take videote gledajo po delcih, vsak malo, da kdo ne umre od smeha.


Taksne napake (pa se kaj hujsega, tudi nevarnega) so bile pri mojih treh Oplih vsakdan. Klump od klumpa, s palico se ga vec ne dotaknem. Deutsche Qualität pa to.

s1m0n ::

To se za moje pojme ne šteje kot napaka! Avto ni ne varen, ne vozen!
Servis pa naj se stvari menjajo. Takšnih stvari se ne jemlje kar tak... Mehanski deli posebej takšni, ki so povezani s tvojo varnostjo in izpravnostjo samega vozila.

Zakaj je prišlo do tega pa je lahko več stvari. Kakšna luknja, robnik... Ampak dobro to se lahko zgodi pri vsakem vozilu ne samo pri Tesli.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: s1m0n ()

Zheegec ::

"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

korenje3 ::

Unknown_001 je izjavil:



Poglejte si zaščito na prednji premi. Jaz se ne čudim, od kod sneg, če je pa s strani vse odprto. Ta zaščita je dobesedno zbirališče za plundro in led.


ko vidiš da so vsi vijaki markirani ti je jasno da še inženirji niso prepričani ali se bodo vijaki sami odvili ali ne.
pač startup ki nima pojma o avtih. poleg tega pa še ameriška izdelava kar pomeni močno šparanje na materialu in razvoju. razlika med podvozjem na mojem avtu in na tej tesli je kot dan in noč. sploh ko vidiš kakšne slabe konstrukcijske prijeme so vzeli pri tesli.

hammock je izjavil:

Machete je izjavil:

Dokler je stanje avtov za 70000$ (da nisem se zmotil in ni 700$) takšno, so baterije njihova najmanjša težava :]
Švabi verjetno take videote gledajo po delcih, vsak malo, da kdo ne umre od smeha.


Taksne napake (pa se kaj hujsega, tudi nevarnega) so bile pri mojih treh Oplih vsakdan. Klump od klumpa, s palico se ga vec ne dotaknem. Deutsche Qualität pa to.


lol in ravno naslednji video potrdi moj prejšnji post.
i9-12900k; 32GB DDR5-6000 CL36; Nvidia RTX 3080 ti;
Gigabyte Aorus z690 master; Be Quiet Dark Power 12 1000W

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: korenje3 ()

pero50 ::

Machete je izjavil:

Dokler je stanje avtov za 70000$ (da nisem se zmotil in ni 700$) takšno, so baterije njihova najmanjša težava :]
Švabi verjetno take videote gledajo po delcih, vsak malo, da kdo ne umre od smeha.



Glede na to, da je nekaj podrgnjen odbijač niti ni tako čudno, če se to res dogaja in tudi če je to posledica lastnikove napake je nesprejemljivo, da si na servisu splih upajo dati tak avto iz rok in poleg tega reči da z njemu ni nič narobe.

Zheegec ::

https://twitter.com/elonmusk/status/106...

Shifting resources from sales to service for next several days


"Že leta smo planirali bistveno višjo prodajo, ne pa tudi s tem povezanega povečanja potrebe po servisiranju. Zato bodo sedaj vaš avto popravljali prodajalci."
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

koyotee ::

Zheegec je izjavil:

https://twitter.com/elonmusk/status/106...

Shifting resources from sales to service for next several days


"Že leta smo planirali bistveno višjo prodajo, ne pa tudi s tem povezanega povečanja potrebe po servisiranju. Zato bodo sedaj vaš avto popravljali prodajalci."


Mogoče je warpy že na usposabljanju, bo imel ekskluzivo v Sloveniji za servis.
Rear DVD collector!
JTD power!
Coming soon: bigger E-penis & new internet friendzzz!

Zheegec ::

Tole je bilo tudi predvidljivo že leta vnaprej:



"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

Nikec3 ::

Zheegec je izjavil:

Tole je bilo tudi predvidljivo že leta vnaprej:




Tesla bi nujno morala podeljevati "franšizo" za Superchargerje. Pa naj jih drugi postavijo, kjer se jim splača.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

MrNighthawk ::

Zheegec je izjavil:

Tole je bilo tudi predvidljivo že leta vnaprej:



Nazadnje sem preživel 40 minut na "pumpi", ko sem se ustavil na 20 urni vožnji in pojedel zajtrk...

Machete ::

Voda vedno najde tla pravijo.


btw:
https://twitter.com/whyyn0tmee/status/1...
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+

freezby ::

Tesla 3 je zašla/prišla do Dunaja. Do 3. decembra se jo da pogledat, naročniki tudi probat, v ex-ex prestolnici.

ivanuscha ::

Kje točno na Dunaju?

Zheegec ::

freezby je izjavil:

Tesla 3 je zašla/prišla do Dunaja. Do 3. decembra se jo da pogledat, naročniki tudi probat, v ex-ex prestolnici.

Kako probat? Avto še nima EU homologacije, kje pa registrske tablice dobijo?
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

Unknown_001 ::

Zheegec je izjavil:

freezby je izjavil:

Tesla 3 je zašla/prišla do Dunaja. Do 3. decembra se jo da pogledat, naročniki tudi probat, v ex-ex prestolnici.

Kako probat? Avto še nima EU homologacije, kje pa registrske tablice dobijo?


2 kroga po parkplacu
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

J.McLane ::

Ne vem morda pa ne obstaja samo ena pot do registracije, kako pa misliš da testirajo vse tiste predprodukcijske zakamuflirane modele? Kako zaboga pa registrirajo vse predelane Rally avte? Plačaš pač posamično odobritev.

Ne se preveč smešit s svojem neznanjem.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

Zheegec ::

2 kroga po parkplacu

Ah, ok. Za to ne rabijo homologacije/registracije.

Ne vem morda pa ne obstaja samo ena pot do registracije, kako pa misliš da testirajo vse tiste predprodukcijske zakamuflirane modele? Kako zaboga pa registrirajo vse predelane Rally avte? Plačaš pač posamično odobritev.

Misliš, da je šla Tesla za vsak EU display Model 3 posebej šla delati prototype homologacijo? Rally avtomobile se v veliki večini ne registrira, se jih vozi na prikolici. Če pa ni ravno high-end rally avto in bi še vedno rad, da je road-legal, se pa homologira vsako predelavo od originala posebej.
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Zheegec ()

s1m0n ::

Itak gre za ameriške modele M3, ki verjetno nimajo homologacije v EU.
Lahko pa si jih vsaj ljudje v živo ogledajo, se posedejo, vsaj nekaj po treh letih.

Naj bi pa v Q1 2019 tudi prišli EU modeli.

Unknown_001 ::

Zheegec je izjavil:

2 kroga po parkplacu

Ah, ok. Za to ne rabijo homologacije/registracije.



Ja če se parkplac zapre za promet je to čisto legit. Daš mal stožcev okol, pa naj se prdkajo 2 kroga v osmici.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

WarpedGone ::



p.s. zaenkrat še brez testnih voženj na dunaju
Zbogom in hvala za vse ribe

Tody ::

Vozijo z ameriškimi tablicami? Sej za demo avto ni problem. Prodat ga pa ne smejo vrjetno.

TheBlueOne ::

Malo berem o Gigyfactory. Morda kdo ve, koliko jih bo Tesla zgradila in kje vse. Za Gygafactory 1 berem, da bo letno proizvedel max 150 GWh/yr, kar je dovolj za med 1500 vozili in 2000 vozili. Jaz sem imel gelde na prebrano obcutek, da bo zadeva desetkratnik. Sem ze gledal, ce Tesla slucajno hoce prodajat baterije ampak se mi zdi maloverjetno. Ve kdo se kaj vec o teh kapacitetah?

J.McLane ::

150 GWh je dovolj za 2,8 miliona EVjev z 80 kWh baterijo, si falil za en tisoč >:D
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

TheBlueOne ::

J.McLane je izjavil:

150 GWh je dovolj za 2,8 miliona EVjev z 80 kWh baterijo, si falil za en tisoč >:D


Jop... Racunal Mega. :) Jutro....

Potem se lahko skoraj takoj nehamo pogovarjati o Tesli kot proizvajalcu avtov, so bolj proizvajalec baterij. Ni cudno, da jim gre tako dobro.

Zgodovina sprememb…

Okapi ::

Pa ni Tesla, ampak Panasonic.

s1m0n ::

Okapi je izjavil:

Pa ni Tesla, ampak Panasonic.

Pa ne tega na glas govorit no! Bo W1 hitro priletel in začel, da so Tesline...

J.McLane ::

Kakorkoli gledaš je Tesla tista, ki je "naročnik" take količine. Pomembna stvar je samo kdo iz teh celic zna ustvarit več profita.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

TheBlueOne ::

J.McLane je izjavil:

Kakorkoli gledaš je Tesla tista, ki je "naročnik" take količine. Pomembna stvar je samo kdo iz teh celic zna ustvarit več profita.


Mislis vec vrednosti? Ta lahko tudi zelo hitro pade. Meni se zdi Teslin posel tvegan ravno zato, ker je podjetje vredno veliko, na profit pa se caka. Jaz skorajda sumim, da bodo na koncu sluzili od projektov, ki so povezani s prodajo baterij.
««
74 / 183
»»