» »

Tesla 3

Tesla 3

Temo vidijo: vsi
««
39 / 183
»»

vostok_1 ::

To mi je en velik minus EVjev. I actually enjoy that high rev, power sound.
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21

Unknown_001 ::

vostok_1 je izjavil:



Kar bi si želel me drugim, je nek zvok avtomobila. Pa ne iz zvočnikov. Želim nekaj mehanskega.


Hmmmm

vostok_1 ::

Unknown_001 je izjavil:

vostok_1 je izjavil:



Kar bi si želel me drugim, je nek zvok avtomobila. Pa ne iz zvočnikov. Želim nekaj mehanskega.


Hmmmm


Put a turbocharger on it, and we have a deal.
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21

bambam20 ::

Unknown_001 je izjavil:

The exterior quality was also really good. I couldn't find a single flaw in the paint. The panels fit together well with the exception of the hood. I think it is sunken in a little more than it should be. So there its a bit lower than the surrounding fenders. Hopefully they can adjust it. I couldn't find any other flaws with the panel alignment.



Mhm. Vedno znova me zagrabi depresija, da bi me nekdo na suho nategnil in vzel 40 jurjev in mi "podaril" tole.

hojnikb ::

vseen zgleda bolše kot kej od francozov.
#brezpodpisa

Unknown_001 ::

hojnikb je izjavil:

vseen zgleda bolše kot kej od francozov.


Tu bi se pa dalo razpravljat. Nisem bil nikol pristaš ampak novi so povsem spodobni.

vostok_1 je izjavil:



Put a turbocharger on it, and we have a deal.




Deal?

Zgodovina sprememb…

vostok_1 ::



Close enough.

How much?

Me pa nekaj zanima, a bo novi Roadster lay the smackdown tudi po quarter mile?
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: vostok_1 ()

bambam20 ::

hojnikb je izjavil:

vseen zgleda bolše kot kej od francozov.



Tle si čisto mimo usekal. Poglej si 2017 modele.

teslina notranjost je na ravni vW upa za 8 jurjev.

vostok_1 ::

bambam20 je izjavil:

Unknown_001 je izjavil:

The exterior quality was also really good. I couldn't find a single flaw in the paint. The panels fit together well with the exception of the hood. I think it is sunken in a little more than it should be. So there its a bit lower than the surrounding fenders. Hopefully they can adjust it. I couldn't find any other flaws with the panel alignment.



Mhm. Vedno znova me zagrabi depresija, da bi me nekdo na suho nategnil in vzel 40 jurjev in mi "podaril" tole.



Meni to ni napačno, sam 40k je mal too much for me.
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21

Unknown_001 ::

bambam20 je izjavil:

hojnikb je izjavil:

vseen zgleda bolše kot kej od francozov.



Tle si čisto mimo usekal. Poglej si 2017 modele.

teslina notranjost je na ravni vW upa za 8 jurjev.




Close enough.

Oz. niti ne. Teslina izgleda kot da bi jo z ravnilom risal :/

Zgodovina sprememb…

bambam20 ::

Unknown_001 je izjavil:





Close enough.



Občutek je zelo podoben. S tem, da mene pri UP to ne boli, ker je za 8 jurjev.

hojnikb ::

bambam20 je izjavil:

hojnikb je izjavil:

vseen zgleda bolše kot kej od francozov.



Tle si čisto mimo usekal. Poglej si 2017 modele.

teslina notranjost je na ravni vW upa za 8 jurjev.


nwm no, men tole zgleda ogabno. Pa je tole kao mal višji trim. Nižji rangi so še slabši.. Kr poglej kakšnega cliota odznoter. YUCK
#brezpodpisa

Unknown_001 ::

Men je pa ta meganova notranjost všeč. Alcantara je majka za sedet. Ti vsaj rit ne drsi levo in desno v ovinkih.

bambam20 ::

vostok_1 je izjavil:



Meni to ni napačno, sam 40k je mal too much for me.


Za mene je merilo, kako mora izgledati avto za 40 jurjev in tudi da da občutek kvalitetne izdelave. Da ve kam si vložil denar.





Saj pravim. Meni je vseeno kam kdo vrže denar.

Me zanima, če bi dal za Crockse 200€.



Saj niso napačni pa zelo udobni.

hojnikb je izjavil:

vseen zgleda bolše kot kej od francozov.


To je bilo pred časom in udobje na vrhuncu. Malo prodanih, ko si ga kupil si se poročil z njim. Samo kako udobna je bila vožnja s Safranom.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: bambam20 ()

bambam20 ::

Opažam zanimiv vzorec tukaj na forumu, kako pojmujemo kvaliteto za 40 tisoč €.

Dejansko pa me res zanima, če bi imeli višek 40.000€, če bi kupili za prvi vato res model3 in bi se počutili, da ste kupili stvar, ki vam daje občutek , da je ta avto vreden 40.000€.

Za 40.000€ mora Slovenec kar pošteno delat.

vostok_1 ::

Ok, ne vem kako to vprašat...ampak, a ste vi res tako picajzlasti v day to day life-u?
Ste kdaj ponudili svetu kak vaš produkt?

Saj ne rečem...free market, lepo da smo kritični. Sam to je res malo grdo, da se serje po vsemu skupaj. Še posebej, če gre za underdog-a.

Na velike korporacije se tud jz poserjem pogosto, but they can take it.
Nove cvetove pa ne špricam takoj z herbicidi.

Ironično, this is how you actually kill the free market. Če se pričakuje od novih proizvajalcev isto kvaliteto kot od starih mačkov...will they ever even have a chance?

Ja, ja. Je kompleksna zadeva, cena/performance pa to.
Sam let's just take a deep breath all together...
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21

OrkAA ::

bambam20 je izjavil:

Opažam zanimiv vzorec tukaj na forumu, kako pojmujemo kvaliteto za 40 tisoč €.

Dejansko pa me res zanima, če bi imeli višek 40.000€, če bi kupili za prvi vato res model3 in bi se počutili, da ste kupili stvar, ki vam daje občutek , da je ta avto vreden 40.000€.

Za 40.000€ mora Slovenec kar pošteno delat.


Ne delajo vsi enako trdo za 40k evrov. Po drugi strani pa, ce za avto das 40k evrov in rabis ta strosek krvavo upravicit z najvisjo mozno kvaliteto, ker te bodo sicer izdali obcutki, se vprasaj ce imas res dovolj denarja za tak nakup.

Unknown_001 ::

@vostok 1

Hvala bogu nismo v komunizmu in nam zato ni treba izbirati le med gnilim jabolkom in kislim grintavim, če zastopiš. Ker obstaja konkurenca se morajo vsi potrudit vzdrževat podoben nivo ali pa lahko kar zaprejo. Še kitajci iz katerih smo se norca delali znajo danes dobro delati. V določenih panogah bolje kot siloviti zapad.

Začetne napake so opravičljive ko konstruiraš na novo. Da pa ti pri avtomobilu, ki je BTW star že kar ohoho let odkrivaš toplo vodo in ga lomiš na osnovah si se pa ustrelil v glavo, ne v koleno. Ti in tvoja inovativnost vs. več desetletij razvoja in izkustev. Električni avto je znana zgodba. Razlika je dobesedno le v pogonu. Tu ne gre za nobeno konstruiranje na novo ampak za navadno prilagoditveno. Enako inovativno, kot da bi dal not parni pogon. Električni Pogon ima Tesla kakor mi je znano dobro poštiman, ampak da vse ostale TRIVIALNE (že raziskane) stvari trpijo, (na primer kleparija, itd. )... ti pa da mislit

Zgodovina sprememb…

vostok_1 ::

OrkAA je izjavil:

bambam20 je izjavil:

Opažam zanimiv vzorec tukaj na forumu, kako pojmujemo kvaliteto za 40 tisoč €.

Dejansko pa me res zanima, če bi imeli višek 40.000€, če bi kupili za prvi vato res model3 in bi se počutili, da ste kupili stvar, ki vam daje občutek , da je ta avto vreden 40.000€.

Za 40.000€ mora Slovenec kar pošteno delat.


Ne delajo vsi enako trdo za 40k evrov. Po drugi strani pa, ce za avto das 40k evrov in rabis ta strosek krvavo upravicit z najvisjo mozno kvaliteto, ker te bodo sicer izdali obcutki, se vprasaj ce imas res dovolj denarja za tak nakup.


Excellent point.

Unknown_001 je izjavil:

@vostok 1

Hvala bogu nismo v komunizmu in nam zato ni treba izbirati le med gnilim jabolkom in kislim grintavim, če zastopiš. Ker obstaja konkurenca se morajo vsi potrudit vzdrževat podoben nivo ali pa lahko kar zaprejo. Še kitajci iz katerih smo se norca delali znajo danes dobro delati. V določenih panogah bolje kot siloviti zapad.

Začetne napake so opravičljive ko konstruiraš na novo. Da pa ti pri avtomobilu, ki je BTW star že kar ohoho let odkrivaš toplo vodo in ga lomiš na osnovah si se pa ustrelil v glavo, ne v koleno. Ti in tvoja inovativnost vs. več desetletij razvoja in izkustev. Električni avto je znana zgodba. Razlika je dobesedno le v pogonu. Pogon ima Tesla kakor mi je znano dobro poštiman, ampak da vse ostale TRIVIALNE (že raziskane) stvari trpijo (na primer kleparija, itd. )... ti pa da mislit


I understand. Ampak vseeno se mi zdi, da vsi skp mal pretiravamo.
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: vostok_1 ()

Unknown_001 ::

vostok_1 je izjavil:



I understand. Ampak vseeno se mi zdi, da vsi skp mal pretiravamo.


Jaz pa ne mislim, ampak vem da NE pretiravamo. Če vidiš napako moraš urgirat in jo takoj javit. Če so bili včasih pojmi, kot so SPC, MSA, APQP, PPAP tretjerazrednega pomena, so danes BOG I BATINA če hočeš sploh še kaj delat.

Zgodovina sprememb…

pegasus ::

Z veseljem bi takoj urgiral in prijavil napako, da imajo danes praktično vsi avtomobili manjši koeficient upora pri vzvratni vožnji, a me na žalost nihče ne bi jemal resno ... S katero kratico moram okrog mahat, da me bo kdo pripravljen poslušat?

bambam20 ::

OrkAA je izjavil:


Ne delajo vsi enako trdo za 40k evrov. Po drugi strani pa, ce za avto das 40k evrov in rabis ta strosek krvavo upravicit z najvisjo mozno kvaliteto, ker te bodo sicer izdali obcutki, se vprasaj ce imas res dovolj denarja za tak nakup.




Mogoče imaš ti drugačne standarde, a sam želim pri vsem, kjer cena odstopa občutek in dejansko kvalitetno izdelavo. Občutek, da je nekaj ceneno in preplačano pa meni vzbuja nelagodje.

Primer BMw-ja iz slike, ki bo čez 5 let nekje na ravni 17 jurjev bo še vedno dajal občutek kvalitete.

Ravno tako. če kupujem srajco za 150EUR želim, da je ta zašita natančno, da je z vrhunskega materijala in da nikjer ne visijo nitke in postrani šivi. To me ne moti pri srajci za 20EUR.

Prav tako bi se počutil nategnjeno, da bi mi kdo želel prodati za 200EUR usnjene klasične čevlje z gumiranim podplatom in leplene namesto šivane.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: bambam20 ()

Unknown_001 ::

pegasus je izjavil:

Z veseljem bi takoj urgiral in prijavil napako, da imajo danes praktično vsi avtomobili manjši koeficient upora pri vzvratni vožnji, a me na žalost nihče ne bi jemal resno ... S katero kratico moram okrog mahat, da me bo kdo pripravljen poslušat?


Error 404 no error found

vostok_1 ::

bambam20 je izjavil:

OrkAA je izjavil:


Ne delajo vsi enako trdo za 40k evrov. Po drugi strani pa, ce za avto das 40k evrov in rabis ta strosek krvavo upravicit z najvisjo mozno kvaliteto, ker te bodo sicer izdali obcutki, se vprasaj ce imas res dovolj denarja za tak nakup.




Mogoče imaš ti drugačne standarde, a sam želim pri vsem, kjer cena odstopa občutek in dejansko kvalitetno izdelavo. Občutek, da je nekaj ceneno in preplačano pa meni vzbuja nelagodje.

Primer BMw-ja iz slike, ki bo čez 5 let nekje na ravni 17 jurjev bo še vedno dajal občutek kvalitete.

Ravno tako. če kupujem srajco za 150EUR želim, da je ta zašita natančno, da je z vrhunskega materijala in da nikjer ne visijo nitke in postrani šivi. To me ne moti pri srajci za 20EUR.

Prav tako bi se počutil nategnjeno, da bi mi kdo želel prodati za 200EUR usnjene klasične čevlje z gumiranim podplatom in leplene namesto šivane.


Kaj pa če se srajca sveti ponoči?
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21

OrkAA ::

bambam20 je izjavil:

OrkAA je izjavil:


Ne delajo vsi enako trdo za 40k evrov. Po drugi strani pa, ce za avto das 40k evrov in rabis ta strosek krvavo upravicit z najvisjo mozno kvaliteto, ker te bodo sicer izdali obcutki, se vprasaj ce imas res dovolj denarja za tak nakup.




Mogoče imaš ti drugačne standarde, a sam želim pri vsem, kjer cena odstopa občutek in dejansko kvalitetno izdelavo. Občutek, da je nekaj ceneno in preplačano pa meni vzbuja nelagodje.

Primer BMw-ja iz slike, ki bo čez 5 let nekje na ravni 17 jurjev bo še vedno dajal občutek kvalitete.

Ravno tako. če kupujem srajco za 150EUR želim, da je ta zašita natančno, da je z vrhunskega materijala in da nikjer ne visijo nitke in postrani šivi. To me ne moti pri srajci za 20EUR.

Prav tako bi se počutil nategnjeno, da bi mi kdo želel prodati za 200EUR usnjene klasične čevlje z gumiranim podplatom in leplene namesto šivane.


Prav. Ti pac tesla kot produkt ne ustreza in je ne bos kupil.

Nekdo drug z vec denarja in drugacnimi pricakovanji jo pa bo. Saj ni, da tesla prodaja macka v zaklju. Cena je znana, znani so vsi mozni detajli, ki so dokumentirani na Youtubu. Znano je tudi to, da izdelek prakticno komaj prihaja iz tovarne - prve serije imajo vecjo verjetnost za probleme.

Mislim, da je vecini jasno, da pri tej ceni Tesla ne bo na vrhu lestvice o kvaliteti izdelave (glede na ceno). Je pac ne kupis zaradi teh atributov.

vostok_1 ::

Dokler bodo fosili prodajali žalost, trga za Teslo bo.
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21

pegasus ::

Unknown_001 je izjavil:

Error 404 no error found
Verjamem da so te tako učili, a to še ne pomeni, da je to res.

Unknown_001 ::

pegasus je izjavil:

Unknown_001 je izjavil:

Error 404 no error found
Verjamem da so te tako učili, a to še ne pomeni, da je to res.


Ja, če se vsak petek nasekaš v gostilni, nato pa pelješ do doma v rikverc, da lahk policaju rečeš da si itak na zadnem sedežu, potem se ne čudim, da se ti zdi relevantno.

pegasus ::

Poskusiva drugače: vsi avtomobili so danes za približno eno tono pretežki. Kam prijavim stvarno napako in s katerimi kraticami moram opletat, da bo prijava sprejeta in upoštevana?

hojnikb ::

jype, d.o.o
#brezpodpisa

Unknown_001 ::

pegasus je izjavil:

Poskusiva drugače: vsi avtomobili so danes za približno eno tono pretežki. Kam prijavim stvarno napako in s katerimi kraticami moram opletat, da bo prijava sprejeta in upoštevana?


Ta tona je za tvojo varnost. Da boš ostal živ, tudi če se po njivi prevračaš še 100 metrov. Bilo nekoč, ko je nekdo v familiji z "tono lažjim" avtomobilom čudežno preživel, čeprav je bil potniški prostor tako zmečkan, da bi 100 garant rekel da je konec. Po zaslugi tega čudeža sem jaz danes med vami.

Zgodovina sprememb…

bambam20 ::

vostok_1 je izjavil:

Dokler bodo fosili prodajali žalost, trga za Teslo bo.


Koliko trga in prostora bo TEsli pri prodaji EV-jev dejansko ostalo po letu 2020 bomo pa še videli. Takrat bodo vsi veliki proizvajalci imeli v ponudbi EV-vozila.

Unknown_001 ::

hojnikb je izjavil:

jype, d.o.o


A ni on SP ?

hojnikb ::

ko smo ze pri tono pretezkih...
evoga

#brezpodpisa

Unknown_001 ::

hojnikb je izjavil:

ko smo ze pri tono pretezkih...
evoga



A to je pedalin za predšolska deca ?

hojnikb ::

ne, to je c5 :)
#brezpodpisa

Unknown_001 ::

hojnikb je izjavil:

ne, to je c5 :)


Hmmm čudno. Se mi je zdel večji...

hojnikb ::

nene, narobe c5 gledas :)

ta ma sam 45kg, perfect fit za pegasusa :)

skoda sicer da je bil tak flop 32 let nazaj ;)
#brezpodpisa

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: hojnikb ()

bambam20 ::

hojnikb je izjavil:

nene, narobe c5 gledas :)

ta ma sam 45kg, perfect fit za pegasusa :)

skoda sicer da je bil tak flop 32 let nazaj ;)



Flop bi bil tudi danes.

Unknown_001 ::

Zgodovina sprememb…

bambam20 ::

Unknown_001 je izjavil:



Eh... To je nekaj.
http://www.dailymail.co.uk/sciencetech/...



Tale Microlino je pa smeječi avto :). Sicer ne vem kako se bo prijel ampak izgleda pa luškano.

pegasus ::

hojnikb je izjavil:

skoda sicer da je bil tak flop 32 let nazaj ;)
Ja, kot izdelek vizionarja je bil močno pred svojim časom. Iščem sedaj nekaj podobnega, zbiram predloge :)

borisk ::

However their history of using somewhat beta software doesn't really bother me. I'm patient with them.


v tistih dolgih črevah je tole še najpomembnejši del...

Pro_moted ::

hojnikb je izjavil:

vseen zgleda bolše kot kej od francozov.


Peugeot se ne strinja.

 1

1

AMD FX8120;GB 990FXA-UD3
FirePro V4900 ;Corsair Vengance 16Gb
XFX 650W;Corsair Force GT, Asus Xonar DGX

M-XXXX ::

Meni je. Ni mi najbolj všeč tekstura materiala na armaturki, vendar to je lahko tudi zaradi fotke.

Magic1 ::

Notranjost v Cliotu, ki ga že 6 let ne delajo:


Kaj je tako slabega? Stanje notranjosti je po 6 letih še vedno super. Kar ne morem rečt za ameriški avto primerljivega razreda po tolkih letih.
Magic

Dominik11 ::

Zanimivo, da imajo toliko za povedat čez model 3 tisti, ki se še nikoli niso peljali v njem, niti nimajo denarja da bi ga kupili. Sj če nekomu ni všeč, ga nihče ne sili da ga kupi,...

Tisti, ki ga imajo veliko ter kupujejo luksuzne avtomobile ter tudi model 3 so z njim zadovoljni. Slovenska zavist tipično.

Pri Tesli imaš zadeve na velikem ekranu ter je kontrola preko njega. Ne potrebuješ celo goro gumbov, posebi radija itd, prestavne ročice.. tehnologija gre naprej. Jz tud na mobilnem telefonu nimam fancy gumbov itd, kr je tehnologija šla naprej.

Tud koncepti drugih avtomobilskih proizvajalec niso toliko različni od tesle, ne potrebuješ toliko navlake, ki jo ICE avtomobili imajo.

https://teslamotorsclub.com/tmc/threads...
https://teslamotorsclub.com/tmc/threads...
https://teslamotorsclub.com/tmc/threads...
https://teslamotorsclub.com/tmc/threads...


Unknown_001 ::

Dominik11 je izjavil:

Zanimivo, da imajo toliko za povedat čez model 3 tisti, ki se še nikoli niso peljali v njem, niti nimajo denarja da bi ga kupili. Sj če nekomu ni všeč, ga nihče ne sili da ga kupi,...

Tisti, ki ga imajo veliko ter kupujejo luksuzne avtomobile ter tudi model 3 so z njim zadovoljni. Slovenska zavist tipično.

Pri Tesli imaš zadeve na velikem ekranu ter je kontrola preko njega. Ne potrebuješ celo goro gumbov, posebi radija itd, prestavne ročice.. tehnologija gre naprej. Jz tud na mobilnem telefonu nimam fancy gumbov itd, kr je tehnologija šla naprej.

Tud koncepti drugih avtomobilskih proizvajalec niso toliko različni od tesle, ne potrebuješ toliko navlake, ki jo ICE avtomobili imajo.

https://teslamotorsclub.com/tmc/threads...
https://teslamotorsclub.com/tmc/threads...
https://teslamotorsclub.com/tmc/threads...
https://teslamotorsclub.com/tmc/threads...





Nekateri pač ne dojamete zakaj touch zaslon niti približno ni primeren za upravljanje avtomobila ko si na vozniškem sedežu.

Če hočeš uporabniku prodati izdelek s touch screenom mora imeti uporabnik čas, da gleda vanj. Če to ignoriraš, si mu podtaknil moteč element. Uporabniku se že lahko zdi super a ni nič manj sporen kot mečkanje telefona med vožnjo. Dejstvo ki ga zagovorniki ne znate sprejet je, da bo zakonodaja z dobrim razlogom še dolgo zahtevala, da voznik spremlja okolico ne glede na vse asistenčne sisteme.

In dejstvo je, da nakup tesle ni pogojen z denarjem. To je nišni produkt za entuziaste. Jaz se grem stavit, da bo v večini primerov nekdo, ki bo kupoval avtomobil med 50-100 jurji raje vzel karkoli drugega le Tesle ne. Zakaj? Ker za svoj denar ponuja bistveno premalo in to so pripravljeni kupiti le entuziasti.

Toich ekran namesto bistvenih stikal je sredinec uporabniku in ignoriranje njegovih potreb.

Upravljanje glasnosti, klime, tempomata, ipd. stvari ki se največ šlatajo med vožnjo mora biti na dosegu prsta. Kje mam jaz čas menije gledat.

Zgodovina sprememb…

Utk ::

Vecina jih ne bo kupila tesle? Torej bo trzni delez tesle najvec 49 procentov. Ni slabo, ce mene vprasas. Vecina jih tudi ne kupi mercedesa, niti bmwja, niti nobenega.

Touchscreeni, pa tudi navadni ekrani namesto cagerjev, so predvsem zaradi sparanja, nobenga drugega razloga ni. Niti pri tesli niti mercedesu. Danes se doplacuje za ekrane, ceprav so cenejsi in slabsi, cez 10 let se bo pa doplacevalo za gumbe in cagarje. Dacie s cagarji in gumbi pa ne bos niti mogel dobit.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

Unknown_001 ::

Gumb je na cenenem avtomobilu, kjer ni veliko za šlatat še vedno najcenejša varianta. Tudi tahometer, ki potem z induciranim tokom spodbudi tuljavo na števcu ki se nato odkloni je đabe. Poceni in zanesljivo.

Ali pa varianta brzinomera na starih renojih ala SSD display. Minimalno elektronike in minimalno problemov. Ne se bat. Dacio z gumbi se bo še vedno dalo dobit.

Utk je izjavil:

Vecina jih ne bo kupila tesle? Torej bo trzni delez tesle najvec 49 procentov. Ni slabo, ce mene vprasas. Vecina jih tudi ne kupi mercedesa, niti bmwja, niti nobenega.


Dokler bo toliko izbire lahko tesla le sanja 49% market share.

Zgodovina sprememb…

««
39 / 183
»»