Forum » Na cesti » Tesla 3
Tesla 3
Temo vidijo: vsi
WarpedGone ::
DamijanD:
Slabo leto so prodajali modele S 60 z vgrajeno 75kWh baterijo, ki je bila SW omejena na 60 kWh. Nakupna cena je bila nekaj nižja, lahko si pa 'zaklenjeno' kapaciteto kupil/plačal kasneje. Vsi kupci takih modelov S60 se še niso odločili za nakup in odklenitev 'polne' kapacitete. Ti so v tej krizi bili deležni 'zastonj' možnosti izrabe komplet kapacitete baterije, zjutraj so vstopili v avto, ki je imel več dosega kot zvečer. Ko bo kriza mimo, bodo stvari takšne kot prej.
P.s. kalibre tipa magic1 upoštevaš na lastno škodo
A imajo 60kW in 70kW tesle vse enako baterijo? Ker so zaradi Irme dobili preko OTA boost na 75kW?
Slabo leto so prodajali modele S 60 z vgrajeno 75kWh baterijo, ki je bila SW omejena na 60 kWh. Nakupna cena je bila nekaj nižja, lahko si pa 'zaklenjeno' kapaciteto kupil/plačal kasneje. Vsi kupci takih modelov S60 se še niso odločili za nakup in odklenitev 'polne' kapacitete. Ti so v tej krizi bili deležni 'zastonj' možnosti izrabe komplet kapacitete baterije, zjutraj so vstopili v avto, ki je imel več dosega kot zvečer. Ko bo kriza mimo, bodo stvari takšne kot prej.
On June 9, 2016, Tesla reintroduced the 60 and 60D, which has a 75 kWh battery, software locked to 60 kWh[88] and there is an option to purchase an unlock for the 75 kWh capacity.
...
On April 16, 2017, Tesla removed the model 60 and 60D options, since most customers pick the larger 75-kwh battery option. This made the Model S 75 the entry-level Model S.[93]
P.s. kalibre tipa magic1 upoštevaš na lastno škodo
Zbogom in hvala za vse ribe
Magic1 ::
Hotel sem povedat, da bi lahko Tesla za urgentne situacije tudi 75kWh Teslo navila na 90kWh (ali 90 na 110). Normalen človek ne bo šel ukinit garancije s svojimi posegi na 100kEUR vrednem avtu.
Magic
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Magic1 ()
damjan1980 ::
Zgodba s teslo in preostalo avtomobilsko industrijo je zelo podobna tisti izpred 10 let med apple in nokia. Nokia je Apple močno podcenjevala, na koncu so oni pristali na smetišču zgodovine, apple pa je danes med glavnimi playerji.
Enako je pri Tesli. Veliki jo podcenjujejo. Samo zdaj gredo stvari počasi zares. Kitajska kmalu več ne bo dovolila prodaje vozil na fosilna goriva. EU in ZDA giganti so naslovili na njih prošnjo, naj umilijo ukrepe oz. dajo več časa. Kitajci jih ne yebejo pet posto, Tesla in japonci si že manejo roke.
EU avtoindustrija je zaradi predolgega vztrajajnja na dizlu komplet v riti pri EV, imajo ogromen zaostanek. Župan Stuttgarta jih je nekaj dni nazaj okrcal, da je hotel kupit slabih 50 EV za potrebe mesta, ampak v njihovi ponudbi ne najde niti približno nekaj takega, kar ustreza vsaj osnovnim zahtevam. To je EV v obliki limuzije.
In še ena sramota, ki odraža dejansko porazno stanje nemške EV industrije: na prihajajočem sejmu bo VW predstavil polno konceptov. Nič konkretnega, nič za na cesto, ker nimajo kaj za pokazat.
Enako je pri Tesli. Veliki jo podcenjujejo. Samo zdaj gredo stvari počasi zares. Kitajska kmalu več ne bo dovolila prodaje vozil na fosilna goriva. EU in ZDA giganti so naslovili na njih prošnjo, naj umilijo ukrepe oz. dajo več časa. Kitajci jih ne yebejo pet posto, Tesla in japonci si že manejo roke.
EU avtoindustrija je zaradi predolgega vztrajajnja na dizlu komplet v riti pri EV, imajo ogromen zaostanek. Župan Stuttgarta jih je nekaj dni nazaj okrcal, da je hotel kupit slabih 50 EV za potrebe mesta, ampak v njihovi ponudbi ne najde niti približno nekaj takega, kar ustreza vsaj osnovnim zahtevam. To je EV v obliki limuzije.
In še ena sramota, ki odraža dejansko porazno stanje nemške EV industrije: na prihajajočem sejmu bo VW predstavil polno konceptov. Nič konkretnega, nič za na cesto, ker nimajo kaj za pokazat.
Magic1 ::
damjan1980 je izjavil:
Zgodba s teslo in preostalo avtomobilsko industrijo je zelo podobna tisti izpred 10 let med apple in nokia. Nokia je Apple močno podcenjevala, na koncu so oni pristali na smetišču zgodovine, apple pa je danes med glavnimi playerji.
Enako je pri Tesli. Veliki jo podcenjujejo. Samo zdaj gredo stvari počasi zares. Kitajska kmalu več ne bo dovolila prodaje vozil na fosilna goriva. EU in ZDA giganti so naslovili na njih prošnjo, naj umilijo ukrepe oz. dajo več časa. Kitajci jih ne yebejo pet posto, Tesla in japonci si že manejo roke.
EU avtoindustrija je zaradi predolgega vztrajajnja na dizlu komplet v riti pri EV, imajo ogromen zaostanek. Župan Stuttgarta jih je nekaj dni nazaj okrcal, da je hotel kupit slabih 50 EV za potrebe mesta, ampak v njihovi ponudbi ne najde niti približno nekaj takega, kar ustreza vsaj osnovnim zahtevam. To je EV v obliki limuzije.
In še ena sramota, ki odraža dejansko porazno stanje nemške EV industrije: na prihajajočem sejmu bo VW predstavil polno konceptov. Nič konkretnega, nič za na cesto, ker nimajo kaj za pokazat.
Bravo in Tesla bo čez par let štancala 100 miljonov vozil na leto in ostali bodo propadli... Najbolje da kar takoj zaprejo, upanja ni.
Apple telefon stane proizvodnja manj kot 10% končne cene (tudi pri prvi verciji je bila cena proizvodnje zanemarljiva). Proizvodnja cena osnovenga modela Tesle je blizu prodajne. Ali še vedno izgleda situacija podobna?
Magic
hojnikb ::
proizvodna cena pač ni 10%, ampak bližje 20-30% (ostalo pač leti na marže distributerjov, prodajalcov, pakiranja, prevozov itd..).
#brezpodpisa
Gregor P ::
Zaenkrat noben še ni dokazal oz. naredil sprejemljivega EV za množice, tudi Tesla ne. Tako da ne vem, od kod take nerealne želje že danes po nekih EV, ki sploh še nikjer ne obstajajo?!?
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
Magic1 ::
proizvodna cena pač ni 10%, ampak bližje 20-30% (ostalo pač leti na marže distributerjov, prodajalcov, pakiranja, prevozov itd..).
Težko me boš prepričal, da stane Apple proizvodnja telefona čez 200€. Jaz pravim, da je pod 100€.
Magic
hojnikb ::
http://news.ihsmarkit.com/press-release...
neraabim nikogar prepričevat, ker je analiza javno znana.
225$ za iphone 7 32gb
neraabim nikogar prepričevat, ker je analiza javno znana.
225$ za iphone 7 32gb
#brezpodpisa
damjan1980 ::
Gugla noben od vas genialcev ne zna uporabljat?
https://www.google.si/search?q=apple+ip...
iphone7 = 220$
https://www.google.si/search?q=apple+ip...
iphone7 = 220$
BigWhale ::
V resnici ni bistveno a je proizvodna cena 10, 20 ali pa 30% koncne cene. Bistveno je to, da je telefone stancat neprimerno lazje in ceneje kot avtomobile in da so sicer neke vzporednice med Teslo in Applom, sta pa to kljub vsemu dve precej razlicni industriji in ju je tezko primerjati.
Telefoni se menjajo prakticno petkrat bolj pogosto kot avtomobili in prakticno 'vsak revez' si lahko privosci premium telefon za 800 EUR. Premium telefona si ne more privosciti 'vsak revez'. Tudi odstotek ljudi, ki menja avto zaradi tega, ker je prisel ven nov model, je bistveno nizji, kot odstotek ljudi, ki kupijo nov model telefona, samo zato, ker je nov model zunaj.
Telefoni se menjajo prakticno petkrat bolj pogosto kot avtomobili in prakticno 'vsak revez' si lahko privosci premium telefon za 800 EUR. Premium telefona si ne more privosciti 'vsak revez'. Tudi odstotek ljudi, ki menja avto zaradi tega, ker je prisel ven nov model, je bistveno nizji, kot odstotek ljudi, ki kupijo nov model telefona, samo zato, ker je nov model zunaj.
mikhaair ::
Menjajo se bolj pogosto, ampak zapravis se vedno manj denarja kot za avtomobil. V avtomobilski industriji se vrti vec denarja kot v proizvodnji telefonov. Potem imas se 'smart' car. Kdo bo imel boljsa elektronska pomagala oz. vse povezano z sodobno elektroniko, ai, avtopilot, ... Klasicni avto proizvajalci se duvajo kdo ima boljse led luci, kaj projecirjo na cesto itd. zmagovalci rihodnosti pa razvijajo....? Ce je to Tesla, je W1 ze vse razlozil. Ce je nekdo drug, bomo pa se videli.
damjan1980 ::
Včeraj je VW razkril, koliko ima zaostanka za konkurenco - 3 leta! Čez 3 leta namreč mislijo lansirat modele, ki bodo konkurenčni novemu Nissan Leafu in Tesli 3. Oz. 3 leta je minimum, ker dokler bodo oni prilezli na nivo, kot ga ima zdaj tesla in nissan, bosta ta 2 že vsaj na pol imela razvito naslednjo generacijo.
V isti sapi se duvajo da bodo oni leader na področju razvoja EV. LOL
V isti sapi se duvajo da bodo oni leader na področju razvoja EV. LOL
Zgodovina sprememb…
- spremenil: damjan1980 ()
WarpedGone ::
Kolk je zaostanka danes se vidi danes, kolk bo zaostanka čez 3 leta, bo najbolje vidno čez 3 leta.
Ampak VW-iv problem ni Tesla, VWov problem sta BMW in Audi, ter francozi/japonci/korejci.
Iz tega vidika VW nima "nobenga problema", njihov vrh ledene gore se je že odloču da bodo v smer EV pognali +70 milijard.
Mercedes se trudi podobno, le z realitvno bol skromnimi ciframi in psihološkimi pripravami na leta suhih krav, ki se jim bližajo (polovico nižje marže, ...)
Perje bo še letelo. Milijoni izdelani tvingotov in smartov niso relevanti, tle je zaslužek tanek.
Med in mleko je srednji in višji razred kjer so svinje rejene in debele. Te pa že obilno krvavijo ...
Ampak VW-iv problem ni Tesla, VWov problem sta BMW in Audi, ter francozi/japonci/korejci.
Iz tega vidika VW nima "nobenga problema", njihov vrh ledene gore se je že odloču da bodo v smer EV pognali +70 milijard.
Mercedes se trudi podobno, le z realitvno bol skromnimi ciframi in psihološkimi pripravami na leta suhih krav, ki se jim bližajo (polovico nižje marže, ...)
Perje bo še letelo. Milijoni izdelani tvingotov in smartov niso relevanti, tle je zaslužek tanek.
Med in mleko je srednji in višji razred kjer so svinje rejene in debele. Te pa že obilno krvavijo ...
Zbogom in hvala za vse ribe
Magic1 ::
Zaradi česa pa krvavijo? 200k letno izdelanih Tesel? Nisem vedel, da ta števlika kakorkoli vpliva na globalno prodajo vozil.
Poleg tega pa ima večina proizvajalcev rast dobička zadnji dve leti. Čudno krvavenje.
Poleg tega pa ima večina proizvajalcev rast dobička zadnji dve leti. Čudno krvavenje.
Magic
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Magic1 ()
J.McLane ::
Honda kot kaže stavi bolj na PHEV, ki naj bi bil na voljo po celem svetu, cena verjetno okoli 40k €
https://electrek.co/2017/09/11/honda-cl...
Dost nezanimiva in draga zadeva, pa še grd je po vrhu.
https://electrek.co/2017/09/11/honda-cl...
Dost nezanimiva in draga zadeva, pa še grd je po vrhu.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci
Machete ::
Meni ni jasno zakaj morajo imeti EV nujno najbolj bizarno in nagravžno obliko vseg možnih modelov na trgu. Zakaj mora biti EV prekleto grd? Kje je fora? Tudi za teslo to velja. A je to kak zakon, ki določa, da te mora bit groza zjutraj it v garažo?
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Machete ()
Gregor P ::
Vse to ni za nikamor oz. je tako malo za hec, da se malo testira zadeve (kdor ima čas in denar). Kdor je hotel imeti EV ga je lahko v zadnjih 100 let že imel (sestavil sam, po naročilu itd.). Na EV za množice pa še kar čakamo. Morda bodo pa res enkrat po 2020?
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
Mavrik ::
Meni ni jasno zakaj morajo imeti EV nujno najbolj bizarno in nagravžno obliko vseg možnih modelov na trgu. Zakaj mora biti EV prekleto grd? Kje je fora? Tudi za teslo to velja. A je to kak zakon, ki določa, da te mora bit groza zjutraj it v garažo?
Nekaj je zaradi fizike (bolano se moraš potruditi zmanjšati upor zraka zato da porabiš čimmanj elektrike)... nekaj pa se mi samo zdi da hočejo "taresne" firme v bistvu sabotirati svoje EV oddelke zaradi interne politike.
The truth is rarely pure and never simple.
jernejl ::
Včeraj je VW razkril, koliko ima zaostanka za konkurenco - 3 leta! Čez 3 leta namreč mislijo lansirat modele, ki bodo konkurenčni novemu Nissan Leafu in Tesli 3.
Tesla 3 je avto prihodnosti. Dokler jih naredijo par deset na mesec, ni to nič kaj več, kot drugi velikani napravijo konceptov. Serijska proizvodnja ene manjše avtomobilske tovarne je 100 komadov na izmeno na dan.
Najprej jih torej morajo začeti serijsko proizvajati, potem jih morajo postaviti v avtomobilske salone po svetu, da si jih bodo kupci lahko ogledali, testirali in kupili. Kar se ne bo zgodilo nič prej kot pri VW.
Zaradi česa pa krvavijo? 200k letno izdelanih Tesel? Nisem vedel, da ta števlika kakorkoli vpliva na globalno prodajo vozil.
Poleg tega pa ima večina proizvajalcev rast dobička zadnji dve leti. Čudno krvavenje.
Nekateri ne vejo, kaj je plus in kaj minus. Tesla krvavi, ostali se mastijo.
Machete ::
Tesal bo čez 10 let poznan kot proizvajalec baterij in custom made kablov za napajanje. Mogoče bodo imeli tudi servis polnilnic. Avtomobile pa bodo proizvajali tisti, ki to znajo že sedaj.
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+
Nikec3 ::
Meni ni jasno zakaj morajo imeti EV nujno najbolj bizarno in nagravžno obliko vseg možnih modelov na trgu. Zakaj mora biti EV prekleto grd? Kje je fora? Tudi za teslo to velja. A je to kak zakon, ki določa, da te mora bit groza zjutraj it v garažo?
Meni so Tesle (z izjemo X-a) lepe, prav tako mi je lep Zoe. Tukaj pa se počasi že konča.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
Gregor P ::
Meni je Tesla tako "lepa" kot kakšna Mazda, Mazde mi pa niso pretirane lepe, a se trudijo. Je pa to dosti lepše kot kakšen prius, pa kapljica vode gor ali dol.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
Okapi ::
http://news.ihsmarkit.com/press-release...
neraabim nikogar prepričevat, ker je analiza javno znana.
225$ za iphone 7 32gb
To ni analiza, ampak (za lase privlečena) ocena, ki je lahko tudi za 50% zgrešena. Nihče ne ve, po koliko Apple res kupuje sestavne dele telefonov. Popusti, ko vnaprej naročiš milijone kosov, so ogromni. Še toliko bolj, če si stranka velikosti in bogastva Appla.
VaeVictis ::
Ali lahko že nehamo to debilno primerjavo Tesle z Appleom, prov na vsaki strani se pojavi.
Tesla dela cel čas zgubo, Apple dela od predstavitve iPhona dobiček.
Apple in Tesla si praktično nikjer nista podobna.
Tesla dela cel čas zgubo, Apple dela od predstavitve iPhona dobiček.
Apple in Tesla si praktično nikjer nista podobna.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: VaeVictis ()
kow ::
Podobna sta si v tem, da si vecina potrosnikov zeli njunih izdelkov. Poznam kar nekaj ljudi, ki bi kupili Teslo (in ne BMW) , ce bi imeli 50k evrov za avto. Pa ga nimajo.
VaeVictis ::
Podobna sta si v tem, da si vecina potrosnikov zeli njunih izdelkov. Poznam kar nekaj ljudi, ki bi kupili Teslo (in ne BMW) , ce bi imeli 50k evrov za avto. Pa ga nimajo.
Poznam kar nekaj ljudi, ki bi si želeli jahto, Porscheja in bazen, če bi imeli milijone.
Pa ga nimajo.
Večina ljudi si želi zadeve, ki jih nimajo.
To je zelo splošno pravilo in velja za večino proizvajalcev!
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: VaeVictis ()
Machete ::
Podobna sta si v tem, da si vecina potrosnikov zeli njunih izdelkov. Poznam kar nekaj ljudi, ki bi kupili Teslo (in ne BMW) , ce bi imeli 50k evrov za avto. Pa ga nimajo.
Blazneži. Se vsedeš v spedenano 5ico zjutraj, se ti takoj začne dan tako kot je treba, z nasmeškom nad vrhunskostjo, ki te obdaja. Se vsedeš v Teslo, počekiraš baterijo in greš na avtobus razlagat kako imaš doma Teslo.
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+
jernejl ::
OrkAA ::
Podobna sta si v tem, da si vecina potrosnikov zeli njunih izdelkov. Poznam kar nekaj ljudi, ki bi kupili Teslo (in ne BMW) , ce bi imeli 50k evrov za avto. Pa ga nimajo.
Blazneži. Se vsedeš v spedenano 5ico zjutraj, se ti takoj začne dan tako kot je treba, z nasmeškom nad vrhunskostjo, ki te obdaja. Se vsedeš v Teslo, počekiraš baterijo in greš na avtobus razlagat kako imaš doma Teslo.
Bi rekel, da sta to popolnoma neprimeljiva avtomobila. Nakupna cena je mogoce ze podobna, a te lastnistvo bmwja cez prst pride vsaj 2x drazje.
Tody ::
Se zjutraj usedeš v petico in vidiš da je tank prazen, denarnica prazna in greš lepo peš v službo, ker si dal toliko za avto da si niti avtobusa ne moreš privoščit.
Vsem pa seveda razlagaš da imaš BMW doma.
Če pozabiš napolnit mobitel ti tudi 1000 eur drag mobitel ne bo koristil, tako kot nekaterim možgani ne na tem forumu.
Vsem pa seveda razlagaš da imaš BMW doma.
Če pozabiš napolnit mobitel ti tudi 1000 eur drag mobitel ne bo koristil, tako kot nekaterim možgani ne na tem forumu.
Machete ::
Da. Ker petice kupujejo ljudje, ki potem nimajo za avtobus :D
Mal pretiravam in prcam, ker je že malo dolgo dež in se nisem zgonil zunajn nič.
I declare myself deletable.
Mal pretiravam in prcam, ker je že malo dolgo dež in se nisem zgonil zunajn nič.
I declare myself deletable.
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+
jernejl ::
Podobna sta si v tem, da si vecina potrosnikov zeli njunih izdelkov. Poznam kar nekaj ljudi, ki bi kupili Teslo (in ne BMW) , ce bi imeli 50k evrov za avto. Pa ga nimajo.
Blazneži. Se vsedeš v spedenano 5ico zjutraj, se ti takoj začne dan tako kot je treba, z nasmeškom nad vrhunskostjo, ki te obdaja. Se vsedeš v Teslo, počekiraš baterijo in greš na avtobus razlagat kako imaš doma Teslo.
Bi rekel, da sta to popolnoma neprimeljiva avtomobila. Nakupna cena je mogoce ze podobna, a te lastnistvo bmwja cez prst pride vsaj 2x drazje.
Osnovni BMW 5 pride v nemčiji 47k€. Osnovna Tesla S pa 77k€, oziroma zaenkrat 70k€ po odšteti subvenciji.
BMW servis paket za 100.000km stane ~1300€, pri Tesli je servisiranje dražje (pa zavarovanje tudi).
Moraš prevoziti kar precej kilometrov, da bo lastništvo BMW 5 2x dražje.
OrkAA ::
jernejl: Ne govorimo o osnovnem bmwju 5. Machete je omenjal "spedenan bmw 5", kar v moji knjigi pomeni nekaj kar ima vsaj 250+ konjev, idealno bmw m5.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: OrkAA ()
Machete ::
m5 je top of the top ponudbe, ne pretiravat :) Zelo spedenana petica je 60-80, trojka 45-55. Novo. Napedenana Tesla S je koliko? BMW servis generalno ni dražji od ostalih avtomobilov. Tu pa tam kakšna zadeva. Se da pa kupit leto starega in servisirat pri nepooblaščencu, nič manj, nič slabše kot pri originalnem servisu ne rabiš skrbet zanj, lahko še bolj, in se voziš za prgišče cene (1/3) Tesle s super napedenanim avtom :]
*sicer pa se umikam, ker mlatim eno in isto in nimam kaj konkretnega več za povedat, tudi ker sem fanboy. Pridem nazaj ko popvrašam lastnika Tesle S kako je. Takrat bo kaj pametnega za napisat, ker sedaj že samo mešam drek.
*sicer pa se umikam, ker mlatim eno in isto in nimam kaj konkretnega več za povedat, tudi ker sem fanboy. Pridem nazaj ko popvrašam lastnika Tesle S kako je. Takrat bo kaj pametnega za napisat, ker sedaj že samo mešam drek.
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Machete ()
oiwedfhjweif ::
Blazneži. Se vsedeš v spedenano 5ico zjutraj, se ti takoj začne dan tako kot je treba, z nasmeškom nad vrhunskostjo, ki te obdaja. Se vsedeš v Teslo, počekiraš baterijo in greš na avtobus razlagat kako imaš doma Teslo.
Sej na novi petici tudi prvo počekiraš baterijo, glede na to, da jo zna avto izpraznit v eni noči.
jernejl ::
Ne govorimo o osnovnem bmwju 5. Machete je omenjal "spedenan bmw 5", kar v moji knjigi pomeni nekaj kar ima vsaj 250+ konjev, idealno bmw m5.
Ja, "spedenana" Tesla S je 100kEUR+. Idealna pa 150kEUR+.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: jernejl ()
OrkAA ::
Ja, ampak ce se s tako teslo na kriziscu postavis ob bmw m5 in ob zeleni luci speljes, ga bos pustil tako dalec zadaj, da se bodo njegove potnice posteno zamislile, ce so si izbrale pravega cefurja.
hojnikb ::
In čez 5 minut bo tesla obstala in čefur v modri M5ki odpeljal naprej.
#brezpodpisa
Zgodovina sprememb…
- spremenil: hojnikb ()
kow ::
@jernejl
Imas prav. Vecina ljudi je napacen izraz. Verjetno tudi iphone ni ravno zeljen med 600k slovenskimi upokojenci.
Ampak dobro ves, kaj sem mislil.
Imas prav. Vecina ljudi je napacen izraz. Verjetno tudi iphone ni ravno zeljen med 600k slovenskimi upokojenci.
Ampak dobro ves, kaj sem mislil.
RedDrake ::
Ja, ampak ce se s tako teslo na kriziscu postavis ob bmw m5 in ob zeleni luci speljes, ga bos pustil tako dalec zadaj, da se bodo njegove potnice posteno zamislile, ce so si izbrale pravega cefurja.
Čedalje bolj sem prepričan, da je večina Tesla oboževalcev študentarija, ki še ni sedela v bussiness class avtu in jim šteje samo pospešek.
Marsikomu je pospešek takšen povsem nepomemben podatek (recimo v moji razširjeni familiji - vsaj 15 voznikov - sem samo jaz "fasciniran" nad tem, pa še meni je jasno da je to samo nek "novelty", ki te mine ko desetič pohodiš gas na semaforju). Stvar je dostikrat precej korelirana s starostjo in spolom in ima dva takšna izrazita vrha okoli 18 in 50 let.
Ostalo je statistično zanemarljivo.
V mlajših letih sem nekaj časa vozil luksuzne avtomobile (MB S, Phaeton in Jag XJ) kot šofer in tam sem lahko zadaj spal skoraj kot dojenček, ko/če sem koga čakal. Sem šel na test Model S in _NI_ primerjave.
Druga klasa povsem, pa so tisto bili 15 let starejši avtomobili v primerjavi s Teslo.
OrkAA ::
Lej, jst nimam hudo izdelanega mnenja o tem kateri avto mi je bolj vsec. Vsak je dober za svoj namen in ljudje smo si razlicni. Vsak lahko pove kaj mu je pri avtu pomembno, ampak zelo dvomim, da bomo en drugega prepricali s temi enovrsticnicami :)
Glavna "prednost" tesle, ki jo jaz vidim je ta, da je prvi popolnoma elektricni avto z relativno visoko prijaznostjo do uporabnika. Normalno je, da ne pokriva vsega. Kupujejo jo pa tisti, ki radi ze v sedanjosti izkusijo kancek prihodnosti, ne pa tisti ki gledajo na absolutno prakticnost.
Glavna "prednost" tesle, ki jo jaz vidim je ta, da je prvi popolnoma elektricni avto z relativno visoko prijaznostjo do uporabnika. Normalno je, da ne pokriva vsega. Kupujejo jo pa tisti, ki radi ze v sedanjosti izkusijo kancek prihodnosti, ne pa tisti ki gledajo na absolutno prakticnost.
RedDrake ::
Glavna "prednost" tesle, ki jo jaz vidim je ta, da je prvi popolnoma elektricni avto z relativno visoko prijaznostjo do uporabnika. Normalno je, da ne pokriva vsega. Kupujejo jo pa tisti, ki radi ze v sedanjosti izkusijo kancek prihodnosti, ne pa tisti ki gledajo na absolutno prakticnost.
Hvala bogu!
Jasno, da ima Tesla svoje prednosti, ima (vsaj zame) lep dizajn, dober safety paket in je električna. Vsak pokriva svoje niše. Tesla je svojo našla in jo super izkorišča.
Ampak nekateri tu so mnenja, da se bo število ICE vozil spustilo na desetino, zaradi Tesle, ki bo nadomestila z vsako Teslo vsaj deset, še raje pa dvajset ICE vozil, ker pač pravljični razlogi.
Spet tretji pa s(m)o mnenja da se to ne bo nikoli zgodilo, da pa so EV-ji neizogibni, in da bodo ICE vozila v roku dvajset let že v manjšini, v pol stoletja pa bodo samo še za entuziaste (ravno obratno kot danes, ko so EVji za entuziaste).
Jasno, nekateri imajo solidno premoženja vloženega v TSLA in jim je pomembno, da se to veča in ne manjša. Zato full-on-shill mode.
BigWhale ::
Ja, ampak ce se s tako teslo na kriziscu postavis ob bmw m5 in ob zeleni luci speljes, ga bos pustil tako dalec zadaj, da se bodo njegove potnice posteno zamislile, ce so si izbrale pravega cefurja.
To je sam odvisno od tega kolk dalec je do naslednje postaje. Dalj kot gres, vec moznosti ma cefur z bemflo. :D
windigo ::
Spet tretji pa s(m)o mnenja da se to ne bo nikoli zgodilo, da pa so EV-ji neizogibni, in da bodo ICE vozila v roku dvajset let že v manjšini, v pol stoletja pa bodo samo še za entuziaste (ravno obratno kot danes, ko so EVji za entuziaste).
Odlična prilika za lobiste in politike, da zadevo spremenijo v
jernejl ::
Ja, ampak ce se s tako teslo na kriziscu postavis ob bmw m5 in ob zeleni luci speljes, ga bos pustil tako dalec zadaj, da se bodo njegove potnice posteno zamislile, ce so si izbrale pravega cefurja.
Take potnice ne vejo, kaj je pospešek, ker pri fiziki niso poslušale učitelja.
Vejo pa, kaj pomeni znak propelerja na ključu. In pojma nimajo, kaj pomeni klin v obliki črke T.
Če je do naslednjega križišča dovolj daleč, bo pa M5 hitrejši.
@jernejl
Imas prav. Vecina ljudi je napacen izraz. Verjetno tudi iphone ni ravno zeljen med 600k slovenskimi upokojenci.
Ampak dobro ves, kaj sem mislil.
Ampak upokojencev je veliko in veliko jih vozi avtomobile.
Ja, mislil si mlade nadebudne tehnične navdušence. Ampak ti ponavadi ne razpolagajo s 100k€+ budgetom za avto. Večina dragih avtomobilov gre v roke kupcem v zrelih letih.
Nikec3 ::
Zakaj točno bi nekdo hotel imet BMW-ja? Da se z njim pripelješ na koncert Cece? Nekako je to edino mesto, na katerega se spomnim, kjer bi BMW še "palil".
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Nikec3 ()