Forum » Na cesti » Tesla 3
Tesla 3
Temo vidijo: vsi
BigWhale ::
Za veliko vecino voznikov je avtocesta najbolj pogosta cesta po kateri vozijo. Hkrati je tudi najbolj dolgocasna in bi blo super, ce bi lahko vmes bral knjigo. Mislim, da je vecina avtonomnih vozil ze na tocki, kjer je to tehnicno izvedljivo z nekaj popravki.
Ce voznjo samodejnih vozil omejimo na avtoceste in recemo: 'tle lahk furate z avtopilotom' potem mora biti ta del voznje 100% zanesljiv. Ce je samo 99% procentov, potem mora sofer se vedno 100% gledati na cesto. To je glavna tezava. Jaz komaj cakam na avtopilota, ki bo tako zanesljiv, da bo pokril recimo 80% stvari na avtocesti. Od tega nismo vec dalec. Si pa ne delam utvar, da bom lahko takrat ze bral knjigo na poti iz Maribora v Ljubljano.
Se pa verjetno strinjamo, da bo prvo prisla avtonomna voznja, sele potem pa optimizacija infrastrukture. Tako kot niso prvo zgradili cest in sele kasneje izumili avtomobilov/kocij.
V bistvu so bile ceste/poti prej, pred avtomobili in pred kocijami. Se asfaltirati so zaceli pred mnozicno uporabo avtomobilov. :) So pa avtomobili precej pospesili zadevo, jasno. :)
Mare2 ::
Si pa ne delam utvar, da bom lahko takrat ze bral knjigo na poti iz Maribora v Ljubljano.
S Teslo 3 bosta ostala zabubljena za enim tovornjakom (imajo blokirano hitrost na 100 km/h) in z njihovo hitrostjo šibala proti Ljubljani.
Tesla se sam še vedno ne bo odločal za prehitevanje. Mu boš moral dat znak z levim žmigavcem, prej pa sam preveri, če bo prehitevanje varno.
Morda bo Tesla 4 že znala vse to. :)
http://bit.ly/Navodilo123 Podpora za N26 Mastercard za Slovenijo
Unknown_001 ::
Si pa ne delam utvar, da bom lahko takrat ze bral knjigo na poti iz Maribora v Ljubljano.
S Teslo 3 bosta ostala zabubljena za enim tovornjakom (imajo blokirano hitrost na 100 km/h) in z njihovo hitrostjo šibala proti Ljubljani.
Tesla se sam še vedno ne bo odločal za prehitevanje. Mu boš moral dat znak z levim žmigavcem, prej pa sam preveri, če bo prehitevanje varno.
Morda bo Tesla 4 že znala vse to. :)
Samo nekaj da razjasnimo z vožnjo za tovornjakom te bo enkrat slej ali prej dohitel drug tovornjak od zadaj. To je v bistvu v primeru kakšne nezgode najbolj F* up situacija v kateri se lahko na avtocesti znajdeš. Sprednji zavira na polno, ti zaviraš na polno, tovornjak zateboj zavira na polno in če pride do verižnega, te bo tisti zadaj speštal v prikolico prednjega. Zato če vas kdo na AC psihira da su umaknete in če res ni velike varnostne razdalje med dvema tovornjakoma SE ne umikajte tam not. Bo že počakal ko ga Jebe. Teh situacij se izogibajte.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?
Begabt
Begabt
Tody ::
Raptor najbolje da ostaneš na kavču, pa se prvežeš gor da slučajno ne padeš dol.
Računalniki, bodo znal sigurno bolje voziti in premlevati odločitve kot katerkoli voznik. Jaz mislim da se vas kar nekaj počuti tukaj ogrožene, da vam bo mašina uzela neki kar znate.
Če ti voziš po neki cesti 100x boš poznal vsak ovinek in vedel kje lahko brezmaš in kje ne. Prav tako bo to znal narest avto. 1000x bo šel avtopilot skozi en in isti ovinek in vse to si zapomni.
Nevem zakaj mislite, da si bo avto kar enkrat spomnil in začel 200 na uro peljat al pa da se bo zmedel dal v rikverc pri 160 in šel v drugo smer?
Ali mislite da znate bolje odreagirat na situacijo, kot pa računalnik, ki zna preračunat v sekundi par tisoč scenarijev?
Računalniki, bodo znal sigurno bolje voziti in premlevati odločitve kot katerkoli voznik. Jaz mislim da se vas kar nekaj počuti tukaj ogrožene, da vam bo mašina uzela neki kar znate.
Če ti voziš po neki cesti 100x boš poznal vsak ovinek in vedel kje lahko brezmaš in kje ne. Prav tako bo to znal narest avto. 1000x bo šel avtopilot skozi en in isti ovinek in vse to si zapomni.
Nevem zakaj mislite, da si bo avto kar enkrat spomnil in začel 200 na uro peljat al pa da se bo zmedel dal v rikverc pri 160 in šel v drugo smer?
Ali mislite da znate bolje odreagirat na situacijo, kot pa računalnik, ki zna preračunat v sekundi par tisoč scenarijev?
bambam20 ::
Unknown_001 ::
Raptor najbolje da ostaneš na kavču, pa se prvežeš gor da slučajno ne padeš dol.
Računalniki, bodo znal sigurno bolje voziti in premlevati odločitve kot katerkoli voznik. Jaz mislim da se vas kar nekaj počuti tukaj ogrožene, da vam bo mašina uzela neki kar znate.
Če ti voziš po neki cesti 100x boš poznal vsak ovinek in vedel kje lahko brezmaš in kje ne. Prav tako bo to znal narest avto. 1000x bo šel avtopilot skozi en in isti ovinek in vse to si zapomni.
Nevem zakaj mislite, da si bo avto kar enkrat spomnil in začel 200 na uro peljat al pa da se bo zmedel dal v rikverc pri 160 in šel v drugo smer?
Ali mislite da znate bolje odreagirat na situacijo, kot pa računalnik, ki zna preračunat v sekundi par tisoč scenarijev?
Kaj pa tebi spet ni jasn?
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?
Begabt
Begabt
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Unknown_001 ()
Magic1 ::
Nič kompleksnega še v življenju ni delal in nima pojma, kako zahtevne stvari hitro postanjejo v realnosti.
Magic
Magic1 ::
Uff, to bo treba enkrat za nazaj plačat. Nemci le niso tako neumni. Pa tako se bojijo nekateri za njihov obstoj v avtoindustriji.
Magic
Okapi ::
Nič kaj dosti ne bo treba plačati. Patent traja 20 let. Preden bodo smeli avti brez voznikov na cesto, bodo vsi ti patenti že javno dobro.
WarpedGone ::
Going home:
https://www.instagram.com/p/BYbXthHAJzC/
He loved it:
https://www.instagram.com/p/BYCOuT-HQsK/
Frankie Jog got a car:
https://www.instagram.com/p/BYV6XPKlbrC/
https://www.instagram.com/p/BYbXthHAJzC/
He loved it:
https://www.instagram.com/p/BYCOuT-HQsK/
Frankie Jog got a car:
https://www.instagram.com/p/BYV6XPKlbrC/
Zbogom in hvala za vse ribe
WarpedGone ::
Tesla is under reporting the Model 3's range number.
Good.
However, the Model 3 does not use the 70% multiplier that all EVs are allowed to use. If it was using 70%, Model 3 80's range would be 334 miles. If it was using 73.8% like the current Model S versions, then it would be 352 miles EPA. Instead, the 310 mi number corresponds to 65%. Tesla is under reporting the Model 3's range number. However, I think once the Model S/X switch to permanent magnet motors, the EPA rated range numbers of all S/X versions will increase and Tesla will reduce the amount of sandbagging.
Good.
Zbogom in hvala za vse ribe
J.McLane ::
Model 3 ima motor s permanentnimi magneti?
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci
Magic1 ::
Model 3 ima motor s permanentnimi magneti?
Tesle imajo asihronca, dvomim da so šli spreminjat za m3.
Magic
J.McLane ::
HA, HA no spomni se debate kako si nas prepričeval, da so slabi ker potrebujeo "vzbujanje" in s tem parazitsko porabo za "freewheeling"
Višja učinkovitost teh motorjev vseeno ni tako zanemarljiva.
Višja učinkovitost teh motorjev vseeno ni tako zanemarljiva.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci
WarpedGone ::
Funkcija kW, v M3 LR je teh 192, v S in X jih je parkrat več.
Različno je različno.
Višja učinkovitost => ~2%
Višja cena, bolj občutljiva dobava, .. ni zanemarljivo
In ja, cogging is real.
Različno je različno.
Višja učinkovitost => ~2%
Višja cena, bolj občutljiva dobava, .. ni zanemarljivo
In ja, cogging is real.
Zbogom in hvala za vse ribe
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: WarpedGone ()
J.McLane ::
kW nimajo veze, pač narediš večji motor, ki bo na koncu tudi manjši, lažji in bolj učinkovit od asinhronca ... ampak seveda tudi dražji.
Prednost asinhronca bi bila pri dual motor, kjer imaš lahko različna prestavna razmerja in pri visoki hitrosti deluje lahko samo tisti z višjo "prestavo" tisti z nižjo pa freewheela, pri magnetih to ni mogoče. Ampak ne verjamem da je to resnično prednost ker potem jasno z enim motorjem primankuje moči za visoko hitrost. Tak "Low gear" asinhronca imajo Toyote na zadnji osi z e-four pogonom, to jim omogoča vleko malo težje prikolice, pri višji hitrosti se jih pa enostavno odklopi. Morda bo Model 3 dula-motor motor imel podobno rešitev.
Prednost asinhronca bi bila pri dual motor, kjer imaš lahko različna prestavna razmerja in pri visoki hitrosti deluje lahko samo tisti z višjo "prestavo" tisti z nižjo pa freewheela, pri magnetih to ni mogoče. Ampak ne verjamem da je to resnično prednost ker potem jasno z enim motorjem primankuje moči za visoko hitrost. Tak "Low gear" asinhronca imajo Toyote na zadnji osi z e-four pogonom, to jim omogoča vleko malo težje prikolice, pri višji hitrosti se jih pa enostavno odklopi. Morda bo Model 3 dula-motor motor imel podobno rešitev.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci
Ishmael ::
PM sinhronci imajo nizek izkoristek pri nizkih obremenitvah. Magnetenje je premočno in izgube v železu so enake kakor pri polni obremenitvi
Asyn je bolj udoben motor za vozila
Asyn je bolj udoben motor za vozila
ŽigaDolhar:Slo-Tech ni zavezan tebi (ali komurkoli drugemu) omogočati platformo
za širjenje svojih misli in uresničevanje tvoje pravice do svobode govora.
Nenapisani člen Slo-Tech pravilnika krši 39. člen Ustave RS
za širjenje svojih misli in uresničevanje tvoje pravice do svobode govora.
Nenapisani člen Slo-Tech pravilnika krši 39. člen Ustave RS
WarpedGone ::
... pač narediš večji motor, ki bo na koncu tudi manjši ...
Cannot argue with that ...
Zbogom in hvala za vse ribe
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: WarpedGone ()
TribesMan ::
Tja do 150kW so PM motorji precej boljša izbira.
Izkoristki PMa pa so tudi precej boljši kot samo 2%.
Izkoristki PMa pa so tudi precej boljši kot samo 2%.
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
Gregor P ::
Če sem prav razumel, jih dostavlja samo "kupcem" (beta preizkuševalcem) znotraj Tesle.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
bambam20 ::
Gregor P ::
Vendar so tudi ti "interni kupci" morali plačati za to vozilo.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
Okapi ::
Genialno, ne? Drugi proizvajalci plačujejo, da prvih sto avtov temeljito preizkusijo na cesti, pri Tesli pa ljudje z veseljem plačajo za ta "privilegij".
Gregor P ::
To je sicer žalostno; morda edino, če so dobili izjemen "beta popust" in so tako vedeli v kaj se spuščajo. Iz vidika "kapitala" pa je genialno.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
Utk ::
J.McLane ::
WarpedGone je izjavil:
... pač narediš večji motor, ki bo na koncu tudi manjši ...
Cannot argue with that ...
.. beri do konca, napisal sem od asinhronca, kaj a bi moral napisat še "od asinhronca iste moči"?
Glede moči pa Porsche 919 ima 294 kW motor na sprednji osi, ziher so dali not asinhronca ker je to itak previsoka moč za PM.
Čez par let bo imel tudi S in X not PM, boste pa spet vsi pametni kako jim je to uspelo pri taki moči
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci
dottor ::
Če sem prav razumel, jih dostavlja samo "kupcem" (beta preizkuševalcem) znotraj Tesle.
To ne šteje. Koliko navadnih kupcev je že dobilo M3 model me zanima.
Noben, ker začnejo navadnim kupcem pošiljat avte šele oktobra.
Xeon X5650@3.8GHz |Asus P6T|
2x4GB+4x2GB|ASUS R9 280X@1100MHz|
WD Green 240GB SSD + 4x1TB Hitachi
2x4GB+4x2GB|ASUS R9 280X@1100MHz|
WD Green 240GB SSD + 4x1TB Hitachi
bambam20 ::
Če sem prav razumel, jih dostavlja samo "kupcem" (beta preizkuševalcem) znotraj Tesle.
To ne šteje. Koliko navadnih kupcev je že dobilo M3 model me zanima.
Noben, ker začnejo navadnim kupcem pošiljat avte šele oktobra.
A tako. Pa toliko hvaljenja, da avgusta začeli s polno proizvodnjo.
dottor ::
Ni problem polna proizvodnja, trik je pomoje bolj logističen, sploh če se prvi modeli ne bodo osredotočili le na US trg ampak se bo šlo dejansko po zaporednih št. .
Xeon X5650@3.8GHz |Asus P6T|
2x4GB+4x2GB|ASUS R9 280X@1100MHz|
WD Green 240GB SSD + 4x1TB Hitachi
2x4GB+4x2GB|ASUS R9 280X@1100MHz|
WD Green 240GB SSD + 4x1TB Hitachi
Magic1 ::
Ni problem polna proizvodnja, trik je pomoje bolj logističen, sploh če se prvi modeli ne bodo osredotočili le na US trg ampak se bo šlo dejansko po zaporednih št. .
Še večji trik je pa, da je potreba avto fajn stestirat preden se ga normalnemu kupcu pošlje. Vedno manj bo fanov, ki bodo napake preboleli. Plus to, da Tesla sploh nima kakšne pretirane sevisne podpore. Če naštancajo par 10k vozil z kakšno konkretno napako, so gotavi.
Magic
bambam20 ::
Sem mislil, da so pri Tesli že konkretno pretestirali M3, predno so ga dali v proizvodnjo kot je to pri resnih proizvajalcih vozil.
Machete ::
Zakaj? Če uprabaljajo resurse skupnega planeta in ga hkrati smetijo, naj to naredijo vsaj kvalitetne avte, ne pa ta jajca.
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+
WarpedGone ::
Duševnih bolečin bo še veliko ... persen pomirja.
Nissan Leaf recalls
BMW i3 recalls
Ampak ne se pustit motit med metanjem svojega dreka.
Nissan Leaf recalls
BMW i3 recalls
Ampak ne se pustit motit med metanjem svojega dreka.
Zbogom in hvala za vse ribe
Machete ::
Ah, mantra vernikov. Iskanje recallov med stotinami modelov zadnjih destletij...
Tesla je imela z 1. (enim = edinim) modelm 50k recallov..
Tesla je imela z 1. (enim = edinim) modelm 50k recallov..
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+
WarpedGone ::
Čakam BW, da doda svoj komentar, nekaj v stilu kako "da ni pomembno" al neki...
Svet počas sešteva kamne, kaj prihaja: Tesla Model 3 and Model Y could represent half the global EV market within 3 years, says report
@Mavrik: torej sem uradno "vernik"?
Svet počas sešteva kamne, kaj prihaja: Tesla Model 3 and Model Y could represent half the global EV market within 3 years, says report
@Mavrik: torej sem uradno "vernik"?
Zbogom in hvala za vse ribe
Magic1 ::
Razlika je v tem, da si Nissan in BMW lahko privoščita recall, ker imata dovolj rezerev, dobička, pa še to je en model od n. Tesla si pač ne more privoščid odpoklica EV-ja, ki ga misli najbolj štancat...
Pa nehaj limat že teh vedeževalskih "predikcij". Ti si že nekaj let vernik.
Pa nehaj limat že teh vedeževalskih "predikcij". Ti si že nekaj let vernik.
Magic
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Magic1 ()
WarpedGone ::
Pa nehaj limat že teh vedeževalskih "predikcij".
Ker so narobe al ker so "inconvinient"?
Če maš bolj pravilne, bi jih rad vidu.
Če samo motijo tvoj mir ... se pritoži pri BMW, VW ipd kdaj bojo bojo potegnili glavo iz lastne riti in začel sestavlat ornk EV-je v stotinah tisočev kosov.
Risanje slikc in/ali sestavljanje par tisoč kosov letno ni omembe vredno.
Ti si že nekaj let vernik.
Ja, verjamem da je 1 + 1 = 2.
Zbogom in hvala za vse ribe
Machete ::
Ko se veliki eu in japonski, korejski bratje odločijo da je čas, bo tesla izginila iz naslovnic, verjetno bo še v statistiki nekje med statistično napako in eksotiko. Pa ne spet bluzit o ne vem kakšni časovni prednosti Tesle, zaradi 'pionirstva' (kritega s samo špico piramidne finanče sheme) in njim lastne mreže polnilnic.. Naftni dinozavri vse te čudežne patente in infrastrukturo razvijejo in kupijo z 'z mize padlimi' denarci.
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Machete ()
WarpedGone ::
Ti veliki "veliki eu in japonski, korejski bratje " sami izjavljajo da imajo problem, da je tesla njihov edini konkurent, da bodo na cesto dali podoben avto šele čez 5 let, ...
Ampak folk tega sploh ne sliši, "oni lahko, ko bojo hotl".
In potem sm js vernik ...
Ampak folk tega sploh ne sliši, "oni lahko, ko bojo hotl".
In potem sm js vernik ...
Zbogom in hvala za vse ribe
Machete ::
Padaš na najstarejši trik vojskovanja. Ena izmed prednosti na bojišu, je hlinjenje ranljivosti in zaostanka. Star trik, tudi med najpreprostejšo obrtniško konkurenco. Ne se slepit, da bi milijonsko plačani menedžerji samo tebi in vsej širni javnosti (preko tračarskih internetnih revij) izdajali svoje dejanske hibe v pompoznih naslovih tipa 'Mercedes nima odgovora na veliko vizijo Tesle'.
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+
WarpedGone ::
En odgovor: where is everybody?
Trg je lačen ornk EVjev - pol milijona več let čakajočih oseb, ki hočejo vršt 50 jurjev na mizo, samo da lahko zadevo odpeljejo.
Namesto da bi se tem ljudem dalo avto, se iz njih norčuje kako so verniki, nori, ...
Kdaj se bojo "veliki" odločli, da je čas?
Ko bo vrsta dolga milijon, dva, tri?
Trg je lačen ornk EVjev - pol milijona več let čakajočih oseb, ki hočejo vršt 50 jurjev na mizo, samo da lahko zadevo odpeljejo.
Namesto da bi se tem ljudem dalo avto, se iz njih norčuje kako so verniki, nori, ...
Kdaj se bojo "veliki" odločli, da je čas?
Ko bo vrsta dolga milijon, dva, tri?
Zbogom in hvala za vse ribe
Gregor P ::
Sem že povedal v drugi temi; če hočem imeti drag EV, sploh ni težave, mi ga radi naredijo po naročilu in pripeljejo s helikopterjem na dom. Za maso pa pač še nismo tu; ni razloga, da bi se oni danes množično odločali za EV-je (če so pa najmanj za 10.000 evrov dražji, samo zato ker so EV + še vse ostale dodatne komplikacije z načrtovanjem polnjena ipd.); morda "jutri" ... sam sicer mislim, da so trenutno za ljudi kvečjemu privlačni hibridi in šele "pojutrišnjem" morda že EV-ji.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).