» »

Tesla 3

Tesla 3

Temo vidijo: vsi
««
15 / 180
»»

Nikec3 ::

Če bo Long Range po EPA res 340 milj, potem nimaš kaj razmišljati. Long range ti bo tudi bolj pomagal držati ceno, ker bo imela baterija manj ciklov, pa še manj stvari lahko crkne, kot pa da si nabaviš gadgete iz Premium paketa.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

RedDrake ::

Itak, da je Long Range tista, bolj razumna odločitev, ampak če si skeširal 45kEUR+ za avto in nimaš niti toliko udobja kot neka Kia za 20k EUR te lahko ego kar precej boli, pospeškom navkljub. Ali gre za to, ali pa je budget prenizek ...

Utk ::

http://www.zurnal24.si/avto/testi/vw-go...

Golf za 39 jurjev. Je M3 se zmeraj tako strasno drag? Nekaj ima res golf vec, ceprav ne vem iz prve kaj, nekaj ima pa tudi tesla vec, zmogljivosti, prostornost.

jernejl ::

Utk je izjavil:

Golf za 39 jurjev.

Ja, pa BMW X3 tudi. Zmogljivosti več kot dovolj, prostora tudi, armaturna plošča, redni servisi so 5 let zastonj (za Teslo S bi v tem obdobju že zapravil 3kEUR za servise, če bi ga servisiral po priporočilih proizvajalca).

Nekaj ima res golf vec, ceprav ne vem iz prve kaj, nekaj ima pa tudi tesla vec, zmogljivosti, prostornost.

Golfa lahko dejansko testiraš in kupiš (in to zagotovo za nižjo ceno, kot je tista na uradnem ceniku).
Za Teslo 3 boš rabil kar precej sreče, da ga boš letos sploh videl na cesti. Kaj šele da bi ga lahko kupil.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: jernejl ()

Mare2 ::

http://bit.ly/Navodilo123 Podpora za N26 Mastercard za Slovenijo

WarpedGone ::

Vse kaže, da je res.
Bi pa moralo bit možno prefurat še nekaj več, konstantnih 40 je nad optimumom.
Zbogom in hvala za vse ribe

WarpedGone ::

But now CEO Elon Musk added to the debate and says that the pack options are "just over 50 kWh" for the standard version, which is expected to enable 220 miles of range, and about 75 kWh for the "long range" version, which Tesla claims can enable 310 miles of range.


"under 60", "just over 50 kWh", 220 EPA (estimated)

Stavim na 54 + 4 kWh rezerve.

Sumim, da bo Tesla v M3 vgradila "pravo rezervo" i.e. dosega bo več kot kaže indikator, in bo možno par deset kilometrov narest še po tem ko bo cagr na nuli.
Zbogom in hvala za vse ribe

bambam20 ::

Utk je izjavil:

http://www.zurnal24.si/avto/testi/vw-go...

Golf za 39 jurjev. Je M3 se zmeraj tako strasno drag? Nekaj ima res golf vec, ceprav ne vem iz prve kaj, nekaj ima pa tudi tesla vec, zmogljivosti, prostornost.


Je. M3 z dodatno opremo je pa 55 jurjev. S tem da osnovmo verzijo Golfa dobiš za ljudskih 16 jurjev.

bambam20 ::

jernejl je izjavil:


Za Teslo 3 boš rabil kar precej sreče, da ga boš letos sploh videl na cesti. Kaj šele da bi ga lahko kupil.


Za M3 je zanimivo, da nihče od prvih kupcev še ni objavil niti enega posnetka na yt. Vsi os očitno morali pospisati klavzulo, da ne smejo.

Utk ::

bambam20 je izjavil:

Utk je izjavil:

http://www.zurnal24.si/avto/testi/vw-go...

Golf za 39 jurjev. Je M3 se zmeraj tako strasno drag? Nekaj ima res golf vec, ceprav ne vem iz prve kaj, nekaj ima pa tudi tesla vec, zmogljivosti, prostornost.


Je. M3 z dodatno opremo je pa 55 jurjev. S tem da osnovmo verzijo Golfa dobiš za ljudskih 16 jurjev.

Dokler se proda kar nekaj mio avtov za 50, je to vseeno. In tesla pac ima neko opremo, ne mores je primerjat z avtom za 16.

dj_uro ::

Tudi omenjeni Golf 7.2 jo ima ogromno glede na osnoven model. Plus mpc pri golfu =/ nabavna cena, medtem ko pri Tesli najbrz je.
vw-klub.si

Vice ::

bambam20 je izjavil:



Za M3 je zanimivo, da nihče od prvih kupcev še ni objavil niti enega posnetka na yt. Vsi os očitno morali pospisati klavzulo, da ne smejo.


Navadi se da določeni ljudje se poserjejo na razna social omrežja in raje živijo življenje.

WarpedGone ::

predvsem ne na besedo verjet pametnjakovičem... posnetki so, enga sm že tudi tule prilimal (motorizirano odpiranje in zapiranje pokrova motorja).

Ko ni materiala za pljuvat, si ga pač izmisliš, kein problem.
Zbogom in hvala za vse ribe

Zgodovina sprememb…

Magic1 ::

Zakaj ni ničesar na internetu za M3? Zato ker zadeva še sploh ni bila prodana kupcem. Avto je treutno na razširjenem testu, sam Musk to informacijo drugače proda javnosti. Zaposleni, ali kakorkoli povazani, trenutno probavajo M3, da se odpravi čim več napak v proizvodnji in oni ne smejo izdajati informacij. Verjetno bodo še do konca leta zelo selektivni pri tem, kdo dobi M3. Če bi katerikoli normalen kupec bil vmes, bi že ziher bil kakšen opis, saj je verjetno večina avtomobilističnih revij pripravljenih plačat zelo veliko, da bi naredili en ekskluzivni opis.
Magic

bambam20 ::

Magic1 je izjavil:

Zakaj ni ničesar na internetu za M3? Zato ker zadeva še sploh ni bila prodana kupcem. Avto je treutno na razširjenem testu, sam Musk to informacijo drugače proda javnosti. Zaposleni, ali kakorkoli povazani, trenutno probavajo M3, da se odpravi čim več napak v proizvodnji in oni ne smejo izdajati informacij. Verjetno bodo še do konca leta zelo selektivni pri tem, kdo dobi M3. Če bi katerikoli normalen kupec bil vmes, bi že ziher bil kakšen opis, saj je verjetno večina avtomobilističnih revij pripravljenih plačat zelo veliko, da bi naredili en ekskluzivni opis.


Jaz sem drugače prebral, da so prve M3 že dobili kupci. ;((

J.McLane ::

Kako je pa z drugimi firmami? Uradne predstavitve delujočih avtov so ponavadi vedno več mesecev pred dejanskimi dostavimi kupcem, ne vidim razlike.

Okapi ::

Druge firme potem ne lažejo še pol leta, da avte že prodajajo.

bambam20 ::

Okapi je izjavil:

Druge firme potem ne lažejo še pol leta, da avte že prodajajo.


;((

Pri drugih firman ne rabiš vozit 29 ur z izklopljeno klimo, da dosežeš 1000 km. :)).

J.McLane ::

Pa saj drugi tudi avte prodajajo že mesece pred dejansko dostavo.

Unknown_001 ::

bambam20 je izjavil:

Utk je izjavil:

http://www.zurnal24.si/avto/testi/vw-go...

Golf za 39 jurjev. Je M3 se zmeraj tako strasno drag? Nekaj ima res golf vec, ceprav ne vem iz prve kaj, nekaj ima pa tudi tesla vec, zmogljivosti, prostornost.


Je. M3 z dodatno opremo je pa 55 jurjev. S tem da osnovmo verzijo Golfa dobiš za ljudskih 16 jurjev.


Za 55 jurjev dobiš spodobnega MB GLC
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

Zgodovina sprememb…

WarpedGone ::

ST-inteligenzza:
Zakaj ni ničesar na internetu za M3? Zato ker zadeva še sploh ni bila prodana kupcem.


Jason Calacanis:
Got Model 3 and it is the ultimate automotive game changer; will discuss why with @carlquintanilla on @SquawkAlley tomorrow at 8am pacific


background on Jason:
During a dinner meeting between Calacanis and Elon Musk , Musk mentioned that the second Space X rocket had exploded and that Tesla Motors had only two weeks of funding left. Calacanis enquired about any good news; Musk confided in him that a new car (Model S) was close to development and might cost $50,000. Upon arriving home, Calacanis wrote out two $50,000 cheques to Tesla with a note stating "E looks like a great car. I will take two". Two years later the cheques were cashed and Calacanis took delivery of two Model S cars. The first has the serial number 00001 and the second 00073.


Ja, je posebenež, a vseeno kupec, ki ma avto doma.
Zbogom in hvala za vse ribe

Okapi ::

Bolj "kupec" kot kupec. Precej očitno je, da je teh prvih 30 (ali kolikor jih pač je bilo) "prodanih" avtov šlo beta testerjem in prijateljem (ki bodo tudi testerji). Kar ni nič narobe, ampak trditi, da je avto že naprodaj, je pa samo precej prozoren PR-trik. Prvih nekaj deset ali sto avtov, ki pridejo s tekočega traku, noben proizvajalec ne proda kupcem.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Okapi ()

Unknown_001 ::

Okapi je izjavil:

Prvih nekaj deset ali sto avtov, ki pridejo s tekočega traku, noben proizvajalec ne proda kupcem.


Ti avtomobili sploh ne morejo biti registrirani oz. v praksi to za radovednega kuoca pomeni, da se s tem avtom ne sme na cesto.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

Zgodovina sprememb…

Magic1 ::

Tesla pač ima svoje "standarde". Dokler ne bo šlo kaj konkretno narobe, bodo nadaljevali. Pač Musk in gambling, nič novega.
Magic

Tody ::

zakaj pa ne smejo bit registrirani?

Unknown_001 ::

Tody je izjavil:

zakaj pa ne smejo bit registrirani?


Ker proizvajalec tako določi zaradi standarda verjetno. Pri serijski proizvodnji se na prvih kosih izvajajo popravki linije. Po standardu se teh izdelkov, na katerih so se izvajali testi in spremembe ne sme prodat naprej. Reklamacijo fašeš takoj ali pa tvegaš izgubo posla.

Se mi zdi da družina standardov ISO 9000 to pokrije. (Quality management)
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

Zgodovina sprememb…

Tody ::

To da se avta ne da kupit je mal bulshit, sej ga lahko, kdo ti brani, če ga boš čakal eno leto pa lepo piše. Piše tudi da dobijo supporterji in zaposleni prvi avte, pol šele raja in seveda so vsi podpisal kako zadevo.

Te avti so registrirani in se lepo vozijo po usa, kot so povedali bodo pa bodo prvi pravi kupci dobil svoj avto konec 2017. Pač delajo hype tko kot se hype dela.

FTad ::

Unknown_001 je izjavil:

Tody je izjavil:

zakaj pa ne smejo bit registrirani?


Ker proizvajalec tako določi zaradi standarda verjetno. Pri serijski proizvodnji se na prvih kosih izvajajo popravki linije. Po standardu se teh izdelkov, na katerih so se izvajali testi in spremembe ne sme prodat naprej. Reklamacijo fašeš takoj ali pa tvegaš izgubo posla.

Se mi zdi da družina standardov ISO 9000 to pokrije. (Quality management)


Testirajo jih pa potem vse kje? Na dirkalni stezi?

Unknown_001 ::

FTad je izjavil:

Unknown_001 je izjavil:

Tody je izjavil:

zakaj pa ne smejo bit registrirani?


Ker proizvajalec tako določi zaradi standarda verjetno. Pri serijski proizvodnji se na prvih kosih izvajajo popravki linije. Po standardu se teh izdelkov, na katerih so se izvajali testi in spremembe ne sme prodat naprej. Reklamacijo fašeš takoj ali pa tvegaš izgubo posla.

Se mi zdi da družina standardov ISO 9000 to pokrije. (Quality management)


Testirajo jih pa potem vse kje? Na dirkalni stezi?


Crash testi, testna steza, delavnica, dyno, emisijski test, test vzmetenja (avto vpnejo na stroj ki dobesedno trese podvozje z naključnimi vibracijami)...









In tako dalje. I hope, you get the picture.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

Zgodovina sprememb…

Okapi ::

Sem precej prepričan, da vsak nov model, preden ga začno prodajati, temeljito preizkusijo tudi na cesti, v pravem prometu.

Unknown_001 ::

@Okapi

Tudi to drži.


V tem primeru avtomobil tudi primerno oblepijo, namerno z dodatki skazijo podobo, da skrijejo ključne oblikovne detajle. Čudni vzorci, pa so namenjeni temu, da izgubimo prostorsko predstsvo na karoseriji z očesom.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

Zgodovina sprememb…

WarpedGone ::

Okapi je izjavil:

Bolj "kupec" kot kupec. Precej očitno je, da je teh prvih 30 (ali kolikor jih pač je bilo) "prodanih" avtov šlo beta testerjem in prijateljem (ki bodo tudi testerji). Kar ni nič narobe, ampak trditi, da je avto že naprodaj, je pa samo precej prozoren PR-trik. Prvih nekaj deset ali sto avtov, ki pridejo s tekočega traku, noben proizvajalec ne proda kupcem.


Teh prvih 30 je prvih 30 'serijskih'.
Pred njimi je bilo ~300 testnih primerkov Model 3, katere čaka preša. Nekatere še, nekateri so pa že zdavnaj razstavljeni, testno razbiti, zažgani, zmerjeni, stopljeni, potopljeni, what not ...

Kaj imate od metanja dreka? You feel a better person?
Zbogom in hvala za vse ribe

Unknown_001 ::

WarpedGone je izjavil:


Kaj imate od metanja dreka? You feel a better person?


No tudi ti se pomiri. Prav je, da so opravili vsa potrebna testiranja, kot se spodobi. Debata o tem se je začela, ko so pri Tesli dobili idejo s simulacijami nadomestiti prava testiranja, s čimer bi prišparali na času in sredstvih baje. Zato so nekateri dobili vtis, da bodo prodajali netestirane avtomobile.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

WarpedGone ::

Good for you:
okapi:
Druge firme potem ne lažejo še pol leta, da avte že prodajajo.
Zbogom in hvala za vse ribe

Unknown_001 ::

Jaz se v vaše spore ne bom mešal. Če bo kaj pametnega za dodat bom napisal, sicer pa... arrivederci.

Just leave me the F* alone
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

pegasus ::

Unknown_001 je izjavil:

Debata o tem se je začela, ko so pri Tesli dobili idejo s simulacijami nadomestiti prava testiranja, s čimer bi prišparali na času in sredstvih baje.
Nič baje. To štorijo (o prihranku s simulacijami) smo prodajali po celi evropi, pa ni bilo veliko uspeha. Zanimanje je ogromno, a je knowhow za simuliranje predrag. Tesla si ga je privoščila, večina o njem samo fantazira. Tesla v simulacijah vidi konkurenčno prednost, drugi raje še vedno zidajo zato, da lahko potem strokovno razbijejo izdelek in poštempljajo ostanke ...

s1m0n ::

Vsega pa res ni možno simulirat!
Ter simulacija v avtomobilski industriji ni nič novega! Posebej pa ne Teslina posebnost.

Lahko kar rečemo, da so v simulaciji za varnost avtomobilov bili Nemci kar prvi!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: s1m0n ()

black ice ::

s1m0n je izjavil:

Vsega pa res ni možno simulirat!

Seveda je, poglej samo koliko neumnosti se zapiše na tem forumu. Nemogoče, da je to zgolj delo človeških rok.

Magic1 ::

Samo na koncu so simulacije le nek približek. V simulacijah se nikoli ne mora upoštevat vseh dejavnikov. Nekatere stvari se lahko super prikažejo, druge pa se lahko komot izmuznejo. Podobno kot sam dizajn avta, je to odvisno od tistih, ki so dizajnirali simulator. Seveda so tudi fizične omejitve, za kompleksne simulacije lahko hitro potrebuješ super računalnik in veliko časa.
Magic

s1m0n ::

Zato pa imajo superračunalnike (Audi ga mislim, da ima za simulacije) verjetno jih imajo tudi ostali.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: s1m0n ()

pegasus ::

Pa ne samo enega ... praktično vsak oddelek ima svojega "podmiznega". Vrhunska učinkovitost :D Ko rabijo pa res velike, pa fehtajo večje računske centre v .de. Ampak so večinoma omejeni z licencami za solverje ... ker ta softver stane toliko, da je gruča za par miljončkov samo rounding error v ceni softver licenc.

Unknown_001 ::

pegasus je izjavil:

Unknown_001 je izjavil:

Debata o tem se je začela, ko so pri Tesli dobili idejo s simulacijami nadomestiti prava testiranja, s čimer bi prišparali na času in sredstvih baje.
Nič baje. To štorijo (o prihranku s simulacijami) smo prodajali po celi evropi, pa ni bilo veliko uspeha. Zanimanje je ogromno, a je knowhow za simuliranje predrag. Tesla si ga je privoščila, večina o njem samo fantazira. Tesla v simulacijah vidi konkurenčno prednost, drugi raje še vedno zidajo zato, da lahko potem strokovno razbijejo izdelek in poštempljajo ostanke ...


Ali simulacija lahko predvidi napake in pomanjkljivosti? Na modelu je vse super in perfektno... izvolite primer na vpogled IN poglej kaj je biko ga popravit.
http://www.theaa.com/allaboutcars/ncap/...

So razlogi, zakaj se za določene zadeve uporabijo porušitveni testi.

pegasus je izjavil:

Pa ne samo enega ... praktično vsak oddelek ima svojega "podmiznega". Vrhunska učinkovitost :D Ko rabijo pa res velike, pa fehtajo večje računske centre v .de. Ampak so večinoma omejeni z licencami za solverje ... ker ta softver stane toliko, da je gruča za par miljončkov samo rounding error v ceni softver licenc.


Tisto so veliki računalniki, če vas lahko malo za jezik potegnem.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

Zgodovina sprememb…

s1m0n ::

Desetletje nazaj je imel Audi največji in najbolj zmogljiv superračunalnik v avtomobilski industriji za simulacije!

Software je majhen strošek, če lahko imajo pri nas firme SW za par milijonov (lokalna firma pri nas). Pol ga lahko ima tudi Audi ali kakšen drug tekmec v avtomobilski industriji.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: s1m0n ()

bambam20 ::

s1m0n je izjavil:

Desetletje nazaj je imel Audi največji in najbolj zmogljiv superračunalnik v avtomobilski industriji za simulacije!

Software je majhen strošek, če lahko imajo pri nas firme SW za par milijonov (lokalna firma pri nas). Pol ga lahko ima tudi Audi ali kakšen drug tekmec v avtomobilski industriji.



Če bi simulacije lahko opravile vse,potem bi že zdavnaj ukinila klasična testiranja v praksi in crash teste z lutkami.

s1m0n ::

Nihče ne govori o tem!

bambam20 ::

s1m0n je izjavil:

Nihče ne govori o tem!



Seveda govor teče v to smer, da bi Tesla ukinila testiranje v praksi , ker so simulacije dovolj zanesljive. Lol.

WarpedGone je izjavil:


Teh prvih 30 je prvih 30 'serijskih'.


Če bi bilo teh 30 serijskih bi do sedaj imeli že en kup testov na netu. pa jih ni. zato ta tvoja trditev ne drži. Ko jetesla S prišla v prodajo so se takoj našli posnetki lastnikov na spletu in yt. Tako, da ne mi pisat in prodajat pravljic, da so to serijski avti.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: bambam20 ()

Okapi ::

Saj lahko da so serijski, v smislu pač, da so prišli s tekočega traku. Ampak "kupci" niso pravi kupci, temveč preizkuševalci na terenu. Svoje ugotovitve morajo sporočati Tesli in jih ne smejo javno objavljati.

WarpedGone ::

Ko jetesla S prišla v prodajo so se takoj našli posnetki lastnikov na spletu in yt.


Who cares about facts when I can make up mine!
Zbogom in hvala za vse ribe

s1m0n ::

You do not have the right to make up your own facts


Bomo že počakali na teste! Pol se lahko človek odloči kako pa kaj in, če!

Tody ::

Če se danes odločiš in daš 1000 USD boš še vedno čakal 2 leti :) V tem času bo testov kukr hočeš.
««
15 / 180
»»