Forum » Na cesti » Tesla 3
Tesla 3
Temo vidijo: vsi
dejanslo ::
Interes zagotovo vsaj obratno sorazmerno pada z daljšanjem čakalne dobe. Danes mora biti že včeraj. Tudi meni je to bil takoj no-go. Ko nekaj kupujem, kupujem zato, ker rabim v nekem doglednem času. Ne čez 2 leti.
Če bi bilo $=EUR, bi to bila, zame, pravzaprav OK osnovna cena. Škoda, da zaenkrat samodejna vožnja še stane toliko, ampak tega se ne da silit. Razvoj stane, kupci ga bomo pokrili.
Če bi bilo $=EUR, bi to bila, zame, pravzaprav OK osnovna cena. Škoda, da zaenkrat samodejna vožnja še stane toliko, ampak tega se ne da silit. Razvoj stane, kupci ga bomo pokrili.
There`s More Than One Way To Do It
Zgodovina sprememb…
- spremenil: dejanslo ()
Magic1 ::
Kot prvo samodejne vožnje ne bo še vsaj desetletje, osnovni ceni je treba dodati še vsaj sub-zero paket, če nočete avta imeti pozimi v garaži. Pa si že na 40k€+ za osnovno verzijo.
Magic
BigWhale ::
Kot prvo samodejne vožnje ne bo še vsaj desetletje, osnovni ceni je treba dodati še vsaj sub-zero paket, če nočete avta imeti pozimi v garaži. Pa si že na 40k€+ za osnovno verzijo.
A ni sub zero paket gretje zica in gretje sob za brisalce in gretje volana? Jaz brez tega zivim ze kr precej casa. :)
Nikec3 ::
Wow uspeh več kot pol miljona naročil. Ali ni bilo kmalu po začetku možnosti naročila že imeli 400k naročil? To ni ravno uspeh, da so v več kot letu nabrali 100-200k dodatnih naročil.
Kako da ni uspeh? Koliko firm pa ima pol milijona naročil preden je prvi avto sploh zapeljal na cesto? Se ti zavedaš, da ko bodo padali prvi reviewi in ko bodo "sosedi" imeli M3, bo Tesla takoj dodala k temu še pol milijona naročil. Ti pa se sekiraš za povpraševanje? Resno?
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
bambam20 ::
WarpedGone je izjavil:
Cat outta the bag:
350km dosega, pokrije 98% mojih potreb...good enough. Da ga moram 3x letno polnit na superchargerju ni noben problem.
Bi pa vsekakor dodal se Autopilot za $5k in Full self driving capability za $3k. Ta feature mi je v bistvu najvecja dodana vrednost. Nekega dne bom lahko dve uri na dan namesto za voznjo porabil za delo (spanje?) v avtu.
Kdaj se bo Golf sam znal peljat?
A to je pa doplačilo :). Jej, jej.
hammock ::
Je, ampak na svetu so zaenkrat trije avti, ki se koliko toliko dobro znajo sami vozit in jih lahko dejansko kupis, in ta je najcenejsi.
Magic1 ::
Wow uspeh več kot pol miljona naročil. Ali ni bilo kmalu po začetku možnosti naročila že imeli 400k naročil? To ni ravno uspeh, da so v več kot letu nabrali 100-200k dodatnih naročil.
Kako da ni uspeh? Koliko firm pa ima pol milijona naročil preden je prvi avto sploh zapeljal na cesto? Se ti zavedaš, da ko bodo padali prvi reviewi in ko bodo "sosedi" imeli M3, bo Tesla takoj dodala k temu še pol milijona naročil. Ti pa se sekiraš za povpraševanje? Resno?
Malo obračaš, da se lahko pizdiš? Preberi še enkrat! Noben ni rekel, da ni bil uspeh 400k naročil v prvih mesecih. Obreknil sem se, da so samo malo čez 100k naročil dobili v več kot letu po tem.
Pa ti predpostavljaš da bodo reviewi super?!? Zakaj že? Ker je Musk tako rekel? Kaj pa če bo zaradi hitenja totalen poden? Trenutno so bele vse prve serije polne napak. Samo so jih reševali fani, ki so prebavili vse. Zdaj bodo tudi zahtevni kupci začeli kupovat...
Magic
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Magic1 ()
hammock ::
Te 2 funkciji sta nuja, da jih vzameš zraven :).
Se strinjam, dragi sta, ampak dodana vrednost je ogromna. In Tesla je edini proizvajalec, ki to ima.
Moj naslednji avto mora biti elektricen in samovozen, Tesla ali ne Tesla. Bomo videli kaj vse bo na izbiro cez 5-6 let, ko ga bom kupoval. Imam cuden obcutek, da Golfa ne bo v ponudbi...
Unknown_001 ::
Te 2 funkciji sta nuja, da jih vzameš zraven :).
Se strinjam, dragi sta, ampak dodana vrednost je ogromna. In Tesla je edini proizvajalec, ki to ima.
Moj naslednji avto mora biti elektricen in samovozen, Tesla ali ne Tesla. Bomo videli kaj vse bo na izbiro cez 5-6 let, ko ga bom kupoval. Imam cuden obcutek, da Golfa ne bo v ponudbi...
Ne skrbi. Volkswagen bo zihr.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?
Begabt
Begabt
jernejl ::
Kako da ni uspeh? Koliko firm pa ima pol milijona naročil preden je prvi avto sploh zapeljal na cesto?
Koliko firm pa zbira naročila eno leto preden je prvi avto sploh zapeljal na cesto?
Tesla rabi denar, ostali proizvajalci pa si lahko privoščijo zagon proizvodnje, ne da bi morali fehtati za tisočaka eno leto vnaprej.
Je, ampak na svetu so zaenkrat trije avti, ki se koliko toliko dobro znajo sami vozit in jih lahko dejansko kupis, in ta je najcenejsi.
V resnici ga ne moreš dejansko kupiti. Lahko samo oddaš rezervacijo, dobava bo pa čez eno leto ali kasneje.
Videli bomo, kaj bodo ostali ponudili v tem času.
Nikec3 ::
Koliko firm pa zbira naročila eno leto preden je prvi avto sploh zapeljal na cesto?
Tesla rabi denar, ostali proizvajalci pa si lahko privoščijo zagon proizvodnje, ne da bi morali fehtati za tisočaka eno leto vnaprej.
To ni razlog. Ta 500 000 x tisočak je kvečjemu hrana za delnico, ni pa to neka vsota s katero bi Tesla lahko financirala proizvodnjo M3.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
pegasus ::
Unknown_001 ::
... dobava bo pa čez eno leto ali kasneje.
Videli bomo, kaj bodo ostali ponudili v tem času.
V enem letu? Nič. Mogoče malo več govoričenja o tem, kako vlagajo v razvoj.
Od "drugih" lahko pričakuješ karkoli v nekako petih letih. V tem času bo prej uspel še kak avtostartup ...
You really don't understand kako to gre. Tehnologijo imajo, razvoj dela. To kar ti predstavijo na sejmu se je razvijalo 5-10 let prej...
Tesla je edina ki hiti. In to tako zelo da poskuša šparat s časom kjerkoli je možno. Mislim da je nedolgo nazaj bil članek kako se hoče ognit testiranjem prvih avtomobilov iz serije, ker je simulacija baje bojda dovolj dobra. Prvih 200 avtomobiliv, ki se jih proizvede drugod se navadno ponuca za popravke proizvodnje, crash teste itd. Po zakonu tega vozila sploh ne moreš registrirati.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?
Begabt
Begabt
Okapi ::
3000 dolarjev za "self driving" je čisti nateg. Tesla 3 bo oldtimer, preden bo zadeva dovolj zanesljiva in varna, da jo bodo uradno pustili sami šofirati.Te 2 funkciji sta nuja, da jih vzameš zraven :).
Se strinjam, dragi sta, ampak dodana vrednost je ogromna. In Tesla je edini proizvajalec, ki to ima.
Moj naslednji avto mora biti elektricen in samovozen, Tesla ali ne Tesla. Bomo videli kaj vse bo na izbiro cez 5-6 let, ko ga bom kupoval. Imam cuden obcutek, da Golfa ne bo v ponudbi...
In če bo tvoj naslednji avto res moral biti "samovozen", začni skrbno servisirati sedanjega, ker bo moral zdržati še 15 let ali več.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Okapi ()
Unknown_001 ::
3000 dolarjev za "self driving" je čisti nateg. Tesla 3 bo oldtimer, preden bo zadeva dovolj zanesljiva in varna, da jo bodo uradno pustili sami šofirati.Te 2 funkciji sta nuja, da jih vzameš zraven :).
Se strinjam, dragi sta, ampak dodana vrednost je ogromna. In Tesla je edini proizvajalec, ki to ima.
Moj naslednji avto mora biti elektricen in samovozen, Tesla ali ne Tesla. Bomo videli kaj vse bo na izbiro cez 5-6 let, ko ga bom kupoval. Imam cuden obcutek, da Golfa ne bo v ponudbi...
In če bo tvoj naslednji avto res moral biti "samovozen", začni skrbno servisirati sedanjega, ker bo moral zdržati še 15 let ali več.
Ah... če ima kaj takega ne bo problema. Delov bo pa za đabe na vseh odpadih dobil dovolj.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?
Begabt
Begabt
jernejl ::
... dobava bo pa čez eno leto ali kasneje.
Videli bomo, kaj bodo ostali ponudili v tem času.
V enem letu? Nič. Mogoče malo več govoričenja o tem, kako vlagajo v razvoj.
Od "drugih" lahko pričakuješ karkoli v nekako petih letih. V tem času bo prej uspel še kak avtostartup ...
Audi se hvali z novim A8, ki bo na voljo proti koncu leta. Seveda bodo testi pokazali, koliko vode pijejo njihove trditve o L3 avtonomnosti. In potem ni več nekih tehničnih omejitev, da ne bi mogli te tehnologije v kratkem ponuditi tudi za cenejše modele.
Razne asistenčne sisteme pa si lahko že danes omislimo v čisto povprečnih avtomobilih. Recimo golf ali e-golf ponuja avtomatsko speljevanje in zaviranje, radarski tempomat, lane assist, opozarjanje in ukrepanje za vozila v mrtvem kotu, avtomatsko parkiranje in še kaj. To sicer ni primerljivo s Teslinim avtopilotom, je pa skoraj petkrat cenejše (dobrih 1000€).
Nikec3 ::
You really don't understand kako to gre. Tehnologijo imajo, razvoj dela. To kar ti predstavijo na sejmu se je razvijalo 5-10 let prej...
Navadni bullshit. Tam animacije za sejme riše marketing oddelek, to pa je tudi vse. Sej nihče ne pravi da ne razvijajo. Razvijajo, razvijajo, stvar ki bo veni čez 5 let, tehnološko pa na nivoju Tesle kaka 3 leta nazaj.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
Unknown_001 ::
You really don't understand kako to gre. Tehnologijo imajo, razvoj dela. To kar ti predstavijo na sejmu se je razvijalo 5-10 let prej...
Navadni bullshit. Tam animacije za sejme riše marketing oddelek, to pa je tudi vse. Sej nihče ne pravi da ne razvijajo. Razvijajo, razvijajo, stvar ki bo veni čez 5 let, tehnološko pa na nivoju Tesle kaka 3 leta nazaj.
Me preseneča in tudi moti ta samozavest. Niste zraven, dogajanje spremljate le prek člankov pa ste kljub vsemu eksperti. Vsaj tako mislite...
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?
Begabt
Begabt
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Unknown_001 ()
pegasus ::
Smo podpirali nemške r&d oddelke in osebno vem, kako strah jih je za prihodnost industrije. Sicer sem sedaj v Nemčiji, a zelo stran od industrije, kjer so razmere še stabilne.
BigWhale ::
Nikec3 ::
Me preseneča in tudi moti ta samozavest. Niste zraven, dogajanje spremljate le prek člankov pa ste kljub vsemu eksperti. Vsaj tako mislite...
Če pa je res? Kdaj je dala Tesla ven animacijo za kako prihodnjo zadevo? Lani so pokazali prototip, čez eno leto se začenja produkcija. Kaj pa ostali? Chevrolet je podobno naredil z Boltom, ampak ga prodaja v omejenih količinah.
Naj mi nekdo pove, katerega leta bo BMW, Audi, Mercedes ali VW začel s proizvodnjo konkurenta Modelu 3?
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
s1m0n ::
Bodo raje štancali hibride samo, da bo norma % dovolj visoka, da bodo lahko štancali fosilce :)
hammock ::
3000 dolarjev za "self driving" je čisti nateg. Tesla 3 bo oldtimer, preden bo zadeva dovolj zanesljiva in varna, da jo bodo uradno pustili sami šofirati.Te 2 funkciji sta nuja, da jih vzameš zraven :).
Se strinjam, dragi sta, ampak dodana vrednost je ogromna. In Tesla je edini proizvajalec, ki to ima.
Moj naslednji avto mora biti elektricen in samovozen, Tesla ali ne Tesla. Bomo videli kaj vse bo na izbiro cez 5-6 let, ko ga bom kupoval. Imam cuden obcutek, da Golfa ne bo v ponudbi...
In če bo tvoj naslednji avto res moral biti "samovozen", začni skrbno servisirati sedanjega, ker bo moral zdržati še 15 let ali več.
Tesla 3 (ali X ali S) sta ze danes sposobna samostojne vožnje 95% časa, najbližji konkurenti pa znajo kvečjemu držati pas in hitrost na avtocesti. Že s tem kar Tesla danes ponuja bi bil zadovoljen, čez 5 let bo pa sistem zagotovo še bistveno boljši.
Imam pa trenutno japonca, tako da v skrajni sili ga lahko tudi 15 let se vozim. Ampak ne bo potrebno.
VaeVictis ::
3000 dolarjev za "self driving" je čisti nateg. Tesla 3 bo oldtimer, preden bo zadeva dovolj zanesljiva in varna, da jo bodo uradno pustili sami šofirati.Te 2 funkciji sta nuja, da jih vzameš zraven :).
Se strinjam, dragi sta, ampak dodana vrednost je ogromna. In Tesla je edini proizvajalec, ki to ima.
Moj naslednji avto mora biti elektricen in samovozen, Tesla ali ne Tesla. Bomo videli kaj vse bo na izbiro cez 5-6 let, ko ga bom kupoval. Imam cuden obcutek, da Golfa ne bo v ponudbi...
In če bo tvoj naslednji avto res moral biti "samovozen", začni skrbno servisirati sedanjega, ker bo moral zdržati še 15 let ali več.
Tesla 3 (ali X ali S) sta ze danes sposobna samostojne vožnje 95% časa, najbližji konkurenti pa znajo kvečjemu držati pas in hitrost na avtocesti. Že s tem kar Tesla danes ponuja bi bil zadovoljen, čez 5 let bo pa sistem zagotovo še bistveno boljši.
Imam pa trenutno japonca, tako da v skrajni sili ga lahko tudi 15 let se vozim. Ampak ne bo potrebno.
BTW, če firma ne daje vsako leto nekih neuresnečljivih napovedi še ne pomeni, da firma ne dela na tem...
Že skoraj eno leto se testni avtonomni Audi A8 vozi samodejno po nemških cestah.
hammock ::
Že skoraj eno leto se testni avtonomni Audi A8 vozi samodejno po nemških cestah.
Lepo da se testni vozi. Enkrat bo zadevo torej mogoce kupit v avtu za €100k. Meanwhile, nekdo to funkcionalnost za €45k ze ima.
Vem da Nemci fejst grizejo v smeri elektrifikacija in avtonomija, sem precej dobro seznanjen kaj se dogaja v evropski avtoindustriji. Ti povem, da bo se en cas trajalo preden bodo kaj upprabnega spravili na cesto, to priznavajo tudi ljudje ki na tem delajo. Saj jih po eni strani razumem, isti TDI motor se prodaja dobro ze 15 let, zakaj bi zdaj spreminjali recept?
Velike koncerne muci togost, razmisljanje v okviru ustaljenih norm. Trenutno zivijo lepo od klasicnih vozil, in verjamejo da bo se dolgo tako. Wrong.
Goody ::
Glavni razlog zakaj večji star proizvajalci avtomobilov ne še ne prodajajo el. avtomobilov je v ceni avtomobila, ki bi bila potrebna za profitabilnost. Za Bolt je šef GM celo rekel da je srečenko ga ne proda saj pri vsakem naredi 10k$ izgube. Seveda tudi Tesla dela izgubo in bo jo delala s 3. Ampak ima drugi model - pridobivanje tržnega deleža za vsako ceno in financiranje skozi prodajo delnic in obveznic. Podobno kot Netflix in Amazon recimo. Pri Tesli sem zaradi konkurence zelo skeptičen da ji bo uspelo. Zato sem od prejšnjega tedna tudi short TSLA. Seveda je možno da se motim...
mailer ::
Kljub temu, da se vozila na goriva še vedno dobro prodajajo je elektrika le naslednja stopnja v razvoju. Vendar je Mirai še vedno veliko boljša alternativa od obeh. Naslednja stopnja v razvoju Miraia je H20. Gorivo brez onesnaževanja in praktično v neomejenih količinah.
Asus B560-I, Intel 11500, Corsair 16GB 3200MHz
Magic1 ::
Kljub temu, da se vozila na goriva še vedno dobro prodajajo je elektrika le naslednja stopnja v razvoju. Vendar je Mirai še vedno veliko boljša alternativa od obeh. Naslednja stopnja v razvoju Miraia je H20. Gorivo brez onesnaževanja in praktično v neomejenih količinah.
Vsaka stvar bo vedno samo prehodna zadeva, samo dejmo ostat realni.
Magic
WarpedGone ::
Jalopnik se je tut oglasu: Here's What Everyone Says About How The Tesla Model 3 Drives
Zbogom in hvala za vse ribe
Nikec3 ::
Kljub temu, da se vozila na goriva še vedno dobro prodajajo je elektrika le naslednja stopnja v razvoju. Vendar je Mirai še vedno veliko boljša alternativa od obeh. Naslednja stopnja v razvoju Miraia je H20. Gorivo brez onesnaževanja in praktično v neomejenih količinah.
Elektrika je končna stopnja v razvoju.
Kljub temu, da se vozila na goriva še vedno dobro prodajajo je elektrika le naslednja stopnja v razvoju. Vendar je Mirai še vedno veliko boljša alternativa od obeh. Naslednja stopnja v razvoju Miraia je H20. Gorivo brez onesnaževanja in praktično v neomejenih količinah.
Vsaka stvar bo vedno samo prehodna zadeva, samo dejmo ostat realni.
Elektro motorji so prehodna zadeva za kaj?
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Nikec3 ()
Magic1 ::
Če se jutri začne tretja svetovna, bo bencinski motor končna postaja. Če pa bomo brcal še par stoletij pa ziher elektro motor ne bo končna zadeva.
Magic
SimplyMiha ::
Ma, ne, če se jutri začne tretja svetovna, bo električni motor tako rekoč bistven za preživetje. Prva žrtev vojne bo namreč naftni trg.
vostok_1 ::
Če se jutri začne tretja svetovna vojna potem je boljš, danes it raje na plažo in ne v bunker.
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21
Zgodovina sprememb…
- spremenil: vostok_1 ()
s1m0n ::
No so že kje kakšni testi vožnje?
Kako dinamična, udobna je le-ta?
Upam, da niso preveč trdega podvozja dali.
Kako dinamična, udobna je le-ta?
Upam, da niso preveč trdega podvozja dali.
WarpedGone ::
No so že kje kakšni testi vožnje?
Kako dinamična, udobna je le-ta?
Upam, da niso preveč trdega podvozja dali.
A ko bom stvar še 10-ič prilimal, jo boš upošteval?
WarpedOne :: včeraj, 07:50:15
...
Motortrend, The Tesla Model 3 is here, and it is the most important vehicle of the century
WarpedOne :: danes, 10:30:23
Jalopnik se je tut oglasu: Here's What Everyone Says About How The Tesla Model 3 Drives
Zbogom in hvala za vse ribe
WarpedGone ::
In še en frišn: Exclusive: Tesla Model 3 First Drive Review
Seveda, čist neobjektivno hvaljenje vip fanov. Na kritično pljuvanje bo treba še počakat ...
Seveda, čist neobjektivno hvaljenje vip fanov. Na kritično pljuvanje bo treba še počakat ...
Zbogom in hvala za vse ribe
Nikec3 ::
Če se jutri začne tretja svetovna, bo bencinski motor končna postaja. Če pa bomo brcal še par stoletij pa ziher elektro motor ne bo končna zadeva.
Elektro motor ima 95% izkoristek. To je končna postaja, oziroma se lahko izboljšujejo samo še finese.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
hojnikb ::
Če se jutri začne tretja svetovna, bo bencinski motor končna postaja. Če pa bomo brcal še par stoletij pa ziher elektro motor ne bo končna zadeva.
Elektro motor ima 95% izkoristek. To je končna postaja, oziroma se lahko izboljšujejo samo še finese.
zakaj bi koncept premikanja iz tocke a v b omejeval samo na tipicne skatle, ki jim danes pravimo avtomobili ?
elektromotor pac ni zadnja postaja. Niti slucajno.
#brezpodpisa
jernejl ::
Že skoraj eno leto se testni avtonomni Audi A8 vozi samodejno po nemških cestah.
Lepo da se testni vozi. Enkrat bo zadevo torej mogoce kupit v avtu za €100k. Meanwhile, nekdo to funkcionalnost za €45k ze ima.
Oba imata funkcionalnost delno avtonomne vožnje. Kateri bolje deluje, še ne vemo.
Boš pa Audija zagotovo lahko kupil in dobil prej kot Teslo za 45k€.
Ne bi bilo nič nenavadnega, če bo Audi to tehnologijo ponudil tudi v cenejših modelih in to še prej, preden boš lahko dobil Teslo 3.
DamijanD ::
Tesla je menjala proizvajalca avtopilota, a ne? Zakaj? A je novi proizvajalec že na nivoju prejšnjega?
Unknown_001 ::
Vam povem na koncu vsi skupaj pod mizo en drugemu roko dajejo.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?
Begabt
Begabt
Dosan ::
WarpedGone ::
Pa še ena:
Iz "Driving Tesla’s Model 3 Changes Everything"
Iz "Driving Tesla’s Model 3 Changes Everything"
We took one out for a spin, and have little doubt the age of electric cars has arrived.
Zbogom in hvala za vse ribe
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: WarpedGone ()