» »

Tesla 3

Tesla 3

Temo vidijo: vsi
««
10 / 180
»»

bambam20 ::

Volvo je res napovedal, da imajo plan zminimalizirat oz. da bo vsaj večina njihovih modelov hibridov.

Machete ::

Kupci bodo povedali kakšen plan bo imel volvo, ne Volvo. Seveda bo vedno več modelov hibridov in kasneje ful EV. Ampak ne čez eno leto.
Sicer pa če bo cena podobna fosilcu in če se bo dalo tako garo prodati rabljeno po 8ih letih za podoben denar kot sedaj, potem zna bit moj naslednji tudi EV. Zankrat sem prevelik dvomljivec 'zelenosti' teh baterij in pridobivanja el. Če odsekamo tokove rek na n mestih z jezovi, skurimo milijarde ton premoga, da se vozimo na el. potem, pretočimo in transportiramo milijone litrov nekih kemikalij in rud iz Afrike za baterije, zame to ni dober upgrade iz sedanjega sistema.
Prohodnost je v drugačnih vrednostah in navadah. Avtonomomnost vozila bi bila zame prej prednost, kot električni pogon. Car shearing, če ne drugega vsaj znotraj familije - da bi se po naročilu sam pripeljal pome, bi takoj pomenilo, da bi z partnerko imela en avto manj, saj bi bil eden dovolj za oba. Torej prej bi imel 'AI šoferja' kot 'zelene' 200 kilske akumulatorje.
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+

jernejl ::

Avtonomomnost vozila bi bila zame prej prednost, kot električni pogon. Car shearing, če ne drugega vsaj znotraj familije - da bi se po naročilu sam pripeljal pome

Ampak če se bodo avtomobili morali sami voziti od naročnika do naročnika, to pomeni, da bodo opravljali še en kup dodatnih poti, ki jih danes ne opravljajo (in toliko bolj onesnaževali ter delali gnečo na cesti). Ergo bilo bi manj avtomobilov in več prevoženih kilometrov.

Machete ::

Možno, nisem se spuščal v samo simulacijo takega scenarija. Verjetno bi res delal tak avtomobil več km kot dva posamezno. Ja ne vem. Pustimo se presenetiti. Brb in 10y.
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+

WarpedGone ::

Kolk km se prevozi je funkcija potreb/želja in cene.

Če bo šla cena na prevožen km dol, se bo folk v skupnem fural več.
Če se bo povečala možno car-poolinga, se bo kljub več prevoženim km/glavo, skupna vsote prevoženih km lahko tudi zmanjšala.

Glavni profit bo, da bo manj avtomobilov parkiranih, oz. potrebnih manj parkirnih površin med stanovanskimi in delovnimi površinami. Avtomobili bodo namesto 5% časa, dejansko vozili mogoče celo 50% časa.

Tesla govori o "million mile drive train" i.e. avto zdizajniran z življensko dobo milijona milj.
Zbogom in hvala za vse ribe

FTad ::

pegasus je izjavil:

Ne razumem koncepta, da kupuješ avto zaradi notranjosti ... Ta je za funkcijo avta popolnoma nepomembna in večinoma celo odvečna. Itak jo v pol leta poserješ, polomiš, popraskaš in fentaš na sto načinov, tako da bi bilo najbolje, če je sploh ne bi bilo. Če mi kdo ponudi goli pleh z nekaj izolacije, za ustrezno nižjo ceno, takoj vzamem.



Ti se ocitno nisi nikoli peljal dlje kot 1km do trgovine, glede na to, kaksne pises. Predlagam da vprezes voz na konja in akcija.

pegasus ::

Nimam za konja ... in tudi če bi ga imel, bi revež crknil ob kilometrih, ki jih delam vsako leto. Mu jih ne privoščim.

Unknown_001 ::

pegasus je izjavil:

Ne razumem koncepta, da kupuješ avto zaradi notranjosti ... Ta je za funkcijo avta popolnoma nepomembna in večinoma celo odvečna. Itak jo v pol leta poserješ, polomiš, popraskaš in fentaš na sto načinov, tako da bi bilo najbolje, če je sploh ne bi bilo. Če mi kdo ponudi goli pleh z nekaj izolacije, za ustrezno nižjo ceno, takoj vzamem.


Še večji idiotizem je kupovat zaradi zunanjosti, medtem ko se voziš NOTRI
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

pegasus ::

Drži. Edina vloga zunanjosti je to, da je čimmanj v napoto zraku, ki obteka vozilo. Iz česar sledi, da je edina smiselna zunanjost tista od Aptere. To, kar je danes na voljo na trgu, je samo za v prešo in nazaj v talilnico ...

Unknown_001 ::

pegasus je izjavil:

Drži. Edina vloga zunanjosti je to, da je čimmanj v napoto zraku, ki obteka vozilo. Iz česar sledi, da je edina smiselna zunanjost tista od Aptere. To, kar je danes na voljo na trgu, je samo za v prešo in nazaj v talilnico ...


Pozabljaš na dejstvo, da mora avtomobil kljub vsemu biti nek kompromis. Praktično prostoren in čim bolj aerodinamičen.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

hojnikb ::

pegasus je izjavil:

Drži. Edina vloga zunanjosti je to, da je čimmanj v napoto zraku, ki obteka vozilo. Iz česar sledi, da je edina smiselna zunanjost tista od Aptere. To, kar je danes na voljo na trgu, je samo za v prešo in nazaj v talilnico ...

Wrong
Volkswagen 1-litre car @ Wikipedia

The drag coefficient has increased slightly from 0.186 to 0.189.
#brezpodpisa

pegasus ::

Ja, sem bil zelo navdušen, ko je vw najavil xl1, a je zadeva na žalost ostala na nivoju študijskega koncepta z zelo omejeno serijo in ceno za izbrance. VW bi moral to reč razviti v golfa za 21. stoletje, pa bi danes bil veliko bolj zanimivo podjetje kot sicer je.

Raptor: aerodinamičen avto je nujno tudi prostoren. Če želi ponudit vzporedno dva sedeža, mora biti precej dolg, da doseže ustrezno kapljičasto obliko. In ta prostor se da seveda izkoristiti na zanimive načine.

Unknown_001 ::

@Pegasus marsikaj se da ampak ni samo kapljica tisto "tapravo"

Žalibog se ne strinjam s tvojo trditvijo o prostornosti. Zakaj so potem vse prikolice ua polpriklopnike delane v ogromne kvadre na 4-6 kotača ? Ne bi bilo uporabnega prostora da bi prikolico speljal v kapljico. Vedno so kompromisi.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

pegasus ::

Zato ker nihče ne zna (ali še huje, noče) v ekonomski računici upoštevati zračnega upora in njegove cene. Podraži gorivo za 10x, boš videl kako hitro se bodo tega naučili ...

Kolikor vem so na strojnem faksu celo seminarske naloge pri dinamiki fluidov, za preračunat koliko % lahko zmanjšaš zračni upor tovornjaku z nekaj enostavnimi aerodinamičnimi dodatki, ki ga naredijo bolj kapljičastega ... Naslednji korak je samo še to, da ta % predstaviš kot prihranek v € na letni osnovi in narediš iz tega poslovni načrt in ponudiš modificiranje teh "kvadrov" kot storitev na trgu.

jernejl ::

Zato ker nihče ne zna (ali še huje, noče) v ekonomski računici upoštevati zračnega upora in njegove cene.

Zelo preprosto. Ljudje v povprečju všečno/praktično obliko, barvo (in še kaj) cenijo bolj kot to, da bo vožnja zaradi tega nekaj dražja.
Sicer skoraj nihče ne bi kupoval SUV-jev, doplačeval za barvo in lepša platišča.

pegasus ::

Ja, razumem. Velika večina ljudi je primitivnih in z navdušenjem zadovoljujejo svoje primarne nagone (testosteron etc). Velika večina ljudi je tudi vizualnih in ekstrovertiranih, kar se zelo lepo poklapa s statusnimi simboli, kot je avto. Ta tako enostavno mora projicirati moč in prevlado nad okolico.

In meni gre ob tem na bruhanje.

"Economy of scale" je tiranija večine, na isti način kot demokracija. In večina je po definiciji glupa.

Z drugimi besedami, "ustavite zemljo, rad bi izstopil".

Anyway, boljš da neham rantat ... too many things wrong with this world.

Unknown_001 ::

pegasus je izjavil:

Zato ker nihče ne zna (ali še huje, noče) v ekonomski računici upoštevati zračnega upora in njegove cene. Podraži gorivo za 10x, boš videl kako hitro se bodo tega naučili ...

Kolikor vem so na strojnem faksu celo seminarske naloge pri dinamiki fluidov, za preračunat koliko % lahko zmanjšaš zračni upor tovornjaku z nekaj enostavnimi aerodinamičnimi dodatki, ki ga naredijo bolj kapljičastega ... Naslednji korak je samo še to, da ta % predstaviš kot prihranek v EUR na letni osnovi in narediš iz tega poslovni načrt in ponudiš modificiranje teh "kvadrov" kot storitev na trgu.


Dodatki aka razni turbulatorji,pokrovi za kolesja, zaprta reža med vlačilcem in prikolico. Sem o teh zadevah razmišljal že pred SŠ pa je vsem bilo to neka znanstvena fantastika. Največja jeba bi bila pri nas kot vedno zaradi homologacije.

V Ameriki se par firm že nekaj let poskuša uveljavit s temi dodatki. Rezultat? Bore malo posla. Več biznisa majo prodajalci kromiranih dodatkov in kiča za kamion.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

Zgodovina sprememb…

Magic1 ::

Ahhh, precenjujete svoje (ne)znanje in podcenjujete ljudi. Izračunano in preračunano je bilo že vse možno neštetokrat. Kaj mislite da delajo v moto športih??? Zakaj formula ni kapljica? Kaj ti pomaga super duper minimalni zračni upor, če se v prvem ovinku zvrne. Zanemarjate 99% parametrov in se čudite zakaj ne delajo po vaši logiki. V realnosti so zadeve mnogo bolj komplicirane. Samo en večji minus pri izvedbi pa gre vse po vodi.
Še najlažje bi se kaplica uveljavila v železniškem prometu, vendar se izgleda ne splača.
Magic

BigWhale ::

pegasus je izjavil:

Ne razumem koncepta, da kupuješ avto zaradi notranjosti ... Ta je za funkcijo avta popolnoma nepomembna in večinoma celo odvečna.


Emm, v pojem notranjosti je vkljucen tudi UX/UI. To je pri voznjo precej pomembna rec in verjetno predstavlja tudi nek del pri sami varnosti. Z neumno razporejeno in nepregledno armaturko lahko ratas nevaren za vse. To drzi tudi, ce gre za neprijetno in neudobno notranjost.

pegasus je izjavil:

Če mi kdo ponudi goli pleh z nekaj izolacije, za ustrezno nižjo ceno, takoj vzamem.

Pa polivinilaste rokavice, da se ne podrajsas na stekleni volni in kirursko masko, da ne vdihnes prevec azbesta in si good to go, a ne?

SambaShare ::

https://cleantechnica.com/2017/07/15/vo...

Zeh. Dobra stran je da je večini že jasno da gre samo za prazno nabijanje. Prilepiš sliko neke grde korete z občutno prevelikimi kolesi, rok postaviš nekam v prihodnost in spiš mirno dalje. Dokler te konkurenca ne povozi.

vostok_1 ::

Angleži imajo super izraz...put up or shut up.
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21

WarpedGone ::

Those who can, do.
Those who can't, talk.

A ni nekam velik najav kaj vse bodo dali ven leta 19,20,21 ...?
Volvo, Mercedes, VW, Audi ... ful majo za povedat in obljubit in pametovat.

Medtem ko se čez lužo štanca Model 3.
Tak pravi, iz železa, aluminija, ledra, gume.

Ne papira.
Zbogom in hvala za vse ribe

petrus ::

Ne papirja ampak $13,000 izgube na avtomobil, hujši so od Zastave.

In na njih se isto čaka, kot se je včasih na Trabante in Yugote, to ni slučajno.
stati inu obstati

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: petrus ()

jernejl ::

A ni nekam velik najav kaj vse bodo dali ven leta 19,20,21 ...?
Volvo, Mercedes, VW, Audi ... ful majo za povedat in obljubit in pametovat.

Ker Tesla pa kar nenadoma začne proizvajati in prodajati model, o katerem se še do včeraj ni nič govorilo.

Okapi ::

WarpedGone je izjavil:


Medtem ko se čez lužo štanca Model 3.
Tak pravi, iz železa, aluminija, ledra, gume.

Ne papira.
Medtem ta veliki v enem tednu naredijo toliko avtov, kot jih je Tesla v petih letih.

s1m0n ::

Itak, da ti omenjeni giganti v mesecu spravijo v pogon celotno novo linijo brez, da je na koncu nejasen QC.

Vazelin ::

Vse lepo in prav o Tesla 3. Sam notranjost je pa tako ogabna, če jo primerjaš s 40k EUR vrednimi avti, da je joj. Mene to odvrača, da bi sploh pomislil na Teslo. Konec koncev si v avtu in ne zunaj.

bambam20 ::

SambaShare je izjavil:

https://cleantechnica.com/2017/07/15/vo...

Zeh. Dobra stran je da je večini že jasno da gre samo za prazno nabijanje. Prilepiš sliko neke grde korete z občutno prevelikimi kolesi, rok postaviš nekam v prihodnost in spiš mirno dalje. Dokler te konkurenca ne povozi.


Vau. Celega jurja bo cenejši :).

vostok_1 ::

Vazelin je izjavil:

Vse lepo in prav o Tesla 3. Sam notranjost je pa tako ogabna, če jo primerjaš s 40k EUR vrednimi avti, da je joj. Mene to odvrača, da bi sploh pomislil na Teslo. Konec koncev si v avtu in ne zunaj.


Saj Model 3 ni the ultimate in cheap EV.
To je zgolj model, ki bo/bi prinesel EVje do zahodnjakov s solidnimi plačami. Aka. zahodno-evropski ekvivalent slovenske plače 2500-3000€/mesec neto. Nekaj kar odplačaš doglednem času in in še vedno lahko si privoščiš kaj več kot kruh in vodo. Model S je za ljudi z res high-end službami.

Naslednji model po trojki, bo vrjetno model, ki si ga bo lahko privošču zagrižen posameznik ali par z povprečno plačo. Torej okoli 20k, medium to full opremljen model.

Je pa M3 make or break za Teslo IMO.

Mislim...če bi jaz imel 2500-3000€ plače bi vrjetno že bil na preorderju.
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: vostok_1 ()

Nikec3 ::

pegasus je izjavil:

Drži. Edina vloga zunanjosti je to, da je čimmanj v napoto zraku, ki obteka vozilo. Iz česar sledi, da je edina smiselna zunanjost tista od Aptere. To, kar je danes na voljo na trgu, je samo za v prešo in nazaj v talilnico ...

Bedarija. A potem je edina funkcija oblačil v udobju? Za nekaj slo-tech forumašev mogoče, za večino definitivno ne. Tako kot oblačila so tudi avtomobili sredstvo za izražanje lastne identitete, "kurčenje" in še kaj.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

WarpedGone ::

Sam notranjost je pa tako ogabna, če jo primerjaš s 40k EUR vrednimi avti, da je joj.

Za nekaj velikostnih razredov večji JOJ je pogon teh 40k 'vrednih' avtomobilov.
Suck, squeeze, bang, blow, stink, die.
Zbogom in hvala za vse ribe

-valvoline- ::

vostok_1 je izjavil:

Vazelin je izjavil:

Vse lepo in prav o Tesla 3. Sam notranjost je pa tako ogabna, če jo primerjaš s 40k EUR vrednimi avti, da je joj. Mene to odvrača, da bi sploh pomislil na Teslo. Konec koncev si v avtu in ne zunaj.


Saj Model 3 ni the ultimate in cheap EV.
To je zgolj model, ki bo/bi prinesel EVje do zahodnjakov s solidnimi plačami. Aka. zahodno-evropski ekvivalent slovenske plače 2500-3000€/mesec neto. Nekaj kar odplačaš doglednem času in in še vedno lahko si privoščiš kaj več kot kruh in vodo. Model S je za ljudi z res high-end službami.

Naslednji model po trojki, bo vrjetno model, ki si ga bo lahko privošču zagrižen posameznik ali par z povprečno plačo. Torej okoli 20k, medium to full opremljen model.

Je pa M3 make or break za Teslo IMO.

Mislim...če bi jaz imel 2500-3000€ plače bi vrjetno že bil na preorderju.

super. revezi k bodo cakal na pocen ev bodo za tacajt lepo subvencioniral bogatune in vip razred da se lepo sopirijo z dragimi ev igracami. wau.

pegasus ::

Nikec3 je izjavil:

A potem je edina funkcija oblačil v udobju?
Toplotna zaščita pred okolico je na prvem mestu, udobje je na drugem. Ostalo je produkt družbe in zato nepomembno. Verjamem, da lahko delujejo kot "kurčenje", zato ker večina ljudi dojema svet in razmišlja vizualno, a pri meni to ne deluje.

hojnikb ::

We get it, si pač introvert
#brezpodpisa

Machete ::

pegasus je izjavil:

Nikec3 je izjavil:

A potem je edina funkcija oblačil v udobju?
Toplotna zaščita pred okolico je na prvem mestu, udobje je na drugem. Ostalo je produkt družbe in zato nepomembno. Verjamem, da lahko delujejo kot "kurčenje", zato ker večina ljudi dojema svet in razmišlja vizualno, a pri meni to ne deluje.


Človek se od živali loči kot prvo v razumu. Poleg usmirjanja v golo preživetje, je nekaj tega razuma usmeril v abstrakcijo, igranje z barvami in oblikami, nakitom itd.. torej eksperimentiranje s čustvi, ki jih sproža videno. Temu danes pravimo umetnost in estetika in nas isto loči od živali.
Ne vem zakaj potem ne hodiš okoli zavit v kožuh in obut v medvedje šape, če malo pretiravam. :)
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Machete ()

WarpedGone ::

Tesla provides first look at cheaper Model 3 sedan

Preberte komentarje... se boste počutili, kot da berete svoje misli.

Čudeži obstajajo, največji je ta, da nam je nekak vseeno uspelo splezat dol iz drevesa.
Mogoče smo pa samo padl in nismo znal splezat nazaj gor ...
Zbogom in hvala za vse ribe

WarpedGone ::

Tik tak ...

Zbogom in hvala za vse ribe

Machete ::

Watch the first Model 3 hangovers.
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+

WarpedGone ::

Yup, hangovers are inevitable ... žur do jutranjih ur...
Zbogom in hvala za vse ribe

WarpedGone ::

Enepar ...



Periscope

Zbogom in hvala za vse ribe

Zgodovina sprememb…

WarpedGone ::

Cat outta the bag:

Zbogom in hvala za vse ribe

hammock ::

WarpedGone je izjavil:

Cat outta the bag:


350km dosega, pokrije 98% mojih potreb...good enough. Da ga moram 3x letno polnit na superchargerju ni noben problem.

Bi pa vsekakor dodal se Autopilot za $5k in Full self driving capability za $3k. Ta feature mi je v bistvu najvecja dodana vrednost. Nekega dne bom lahko dve uri na dan namesto za voznjo porabil za delo (spanje?) v avtu.

Kdaj se bo Golf sam znal peljat?

WarpedGone ::

Full specifications and prices

- Teža: 1610 kg osnovna, 1730 kg LongRange
- Cd 0.23


First drives:
Motortrend, The Tesla Model 3 is here, and it is the most important vehicle of the century
The verge, The premium model of the Model 3 caught me off guard
And the best part: when I pulled into park, I asked about the key. The car doesn't haven't one.
Zbogom in hvala za vse ribe

pumaxx ::

hammock je izjavil:



Kdaj se bo Golf sam znal peljat?



Ko bo stal toliko kot tesla 3

s1m0n ::

e-Golf ni nič cenejši :)

Je pa vseeno bolje vzel Ampera-e/Bolt, če bi ga GM želel prodajat. Dobiš avto, ki ne bo imel večjih težava z QC ali bugi.

pumaxx ::

Kdo govori o e-Golfu. Dokler bo cena elektro avta 2 ali celo 3 kratnik bencinskega in domet 2-3 krat manjši od dizelskega ga bodo kupovali samo entuzijasti z polno denarnico.

s1m0n ::

Sure in 300km ni dovolj za 90% folka?
Aja ne mora bit 800km drugače ne moreš 1x na leto na morje!

WarpedGone ::

Najbolj glasni so itak kupci sesutih škatl za gajbo piva.

Kupci novih avtov glasujejo z denarnico. Uradno: rezervacij za m3 je več kot pol milijona. Entuziastov ne manjka.
Zbogom in hvala za vse ribe

pumaxx ::

W1 zanimivo kako si me hitro spredalčkal ( na tvojo nesrečo narobe), čeprav me sploh ne poznaš. To je tipično za zanesenjake ki mislijo da je samo njihovo mnenje pravilno.

Magic1 ::

Wow uspeh več kot pol miljona naročil. Ali ni bilo kmalu po začetku možnosti naročila že imeli 400k naročil? To ni ravno uspeh, da so v več kot letu nabrali 100-200k dodatnih naročil.
Magic
««
10 / 180
»»