Forum » Na cesti » Tesla 3
Tesla 3
Temo vidijo: vsi
Manu ::
Zato, ker pri dizlu nikoli ni bilo rečeno kako čist je. Pri el. avtomobilih se pa non-stop samo to poudarja. Vse je samo v reklami...
In kaj hočeš povedat? Da so EV zlobna vozila, ki se jih moramo izogibati? Da naj se raje osredotočimo na motorje z notranjim izgorevanjem?
Sama EV vozila so popolnoma čista glede izpustov v primerjavi z vozili na notranje izgorevanje. Edini problem je na kakšen način pridobivamo električno energijo. Ampak to ni problem EV industrije. To je problem držav in njihovih investicij v pridobivanje elektrike.
Če naša vlada želi investirati v TEŠ, potem je to problem naše vlade in ne EV industrije.
Glede pridobivanja električne energije je potrebno načrtovanje: koliko porabimo, kako zmanjšati porabo elektrike brez da bi padli nazaj v kameno dobo, kako pridobivati elektriko iz obnovljivih virov, itd...
Veliko elektrike se porabi pri ogrevanju objektov pozimi in pri hlajenju objektov poleti. Z varčno in solarno gradnjo (sonce pozimi sije in ogreje notranjost objekta, poleti sonce ne sije v objekt ...) na ta način privarčujemo ogromno električne energije, ki se jo uporabi za na primer transport EV.
Torej gre samo za vprašanje skrbnega načrtovanja. Brez elektrike pa danes ne moremo več. To je dejstvo.
Sredi spečih in nepazljivih je modrec buden in pazljiv -
po poti gre kot hiter konj, ki je prehitel šibko kljuse.
po poti gre kot hiter konj, ki je prehitel šibko kljuse.
BlaY0 ::
@alkor: To je prepucavanje. Niti enemu niti drugemu jaz ne nasedem več. Jaz takega avta pač ne rabim, je predrag za moj standard, poleg tega pa z njim praktično nič ne doprinesem pri zmanjšanju onesnaževanja. Tudi če se z danes na jutri zamenja polovica voznega parka osebnih avtomobilov, bo to pomenilo le kakšen procent zmanjšanja globalnega onesnaževanja.
Utk ::
Zakaj se pol oglašaš, če te sploh ne zanima? Zdaj bi morali vsi nehat delat EV, ker nekega Jožeta iz Trbovelj EV ne zanima?
BlaY0 ::
In kaj hočeš povedat? Da so EV zlobna vozila, ki se jih moramo izogibati? Da naj se raje osredotočimo na motorje z notranjim izgorevanjem?
Ne, nasprotno. Gledam širše. Najprej naj se spuca velike onesnaževalce, ne pa da se rajo fopa in jim vzbuja slabo vest, ker vozijo bencinarja ali dizla.
Zakaj se pol oglašaš, če te sploh ne zanima? Zdaj bi morali vsi nehat delat EV, ker nekega Jožeta iz Trbovelj EV ne zanima?
Ne, saj sem povedal da je to OK, da so japiji tisti ki bodo potegnili voz naprej. Ampak japiji ne kupujejo teh avtov zato ker so environment friendly ampak zato ker je to danes pač kul in na sploh in.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: BlaY0 ()
Utk ::
Pa kdo to dela? Misliš, da je 100,000 ljudi v vrsti čakalo na čistejši avto? Resno? Boli jih. V vrsti so čakali na dober avto. Takšnega, ki ga danes ne morejo kupit, niti pri teh, ki mislijo da znajo vse. Kmalu se bo izkazalo, da nimajo pojma.
BlaY0 ::
Pa kdo to dela? Misliš, da je 100,000 ljudi v vrsti čakalo na čistejši avto? Resno? Boli jih.
Saj to je problem... gre za navadno potrošništvo, ki ne prispeva nič k temu za kar se oglašuje.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: BlaY0 ()
Utk ::
Kje se to oglašuje? Kje si videl oglas za teslo? Oglašujejo se 100 let stvari stvari, ki jih nihče več noče in stanejo 50% preveč. Tesla se ne.
Vsak drugi dan dobiš v kaselc reklamo za dizla, skoz jih gledaš po tv in internetu, povsod vsako leto piše 10% nižja poraba, in vsako leto porabijo isto, ali pa več. To je laž in oglaševanje, ne pa da je EV čistejši.
Vsak drugi dan dobiš v kaselc reklamo za dizla, skoz jih gledaš po tv in internetu, povsod vsako leto piše 10% nižja poraba, in vsako leto porabijo isto, ali pa več. To je laž in oglaševanje, ne pa da je EV čistejši.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
BlaY0 ::
To je laž in oglaševanje, ne pa da je EV čistejši.
Se strinjam. Nikoli nisem trdil nasprotno.
Drugače je reklama ki je ni, tudi lahko reklama. To je pogruntal že Steve. Elon pa to naprej prakticira.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: BlaY0 ()
Manu ::
@Blayo
Nihče ti ne zbuja slabo vest. Sem prepričan, da nas 99% tu zgoraj, ki si lastimo avto je ta na motor z notranjim izgorevanjem.
Pogovarjamo se o prihodnosti. EV industrija je še mlada. Nihče od tebe ne pričakuje, da moraš kupiti EV. Če pa si ga lahko privoščiš, potem pa le daj. Tesla je dober avto, hiter, tih in še polniš ga brezplačno (tam, kjer sta polnilnici za Teslo).
Če pa ga ne moreš privoščit, potem pa tudi v redu. Nihče ti ne bo nič naredil.
Bolj je v tem, da se napada ljudi, ki si privoščijo EV. Kritizira se jih, da uporabljajo umazano elektriko (a kritizerji sami vozijo avto z notranjim izgorevanjem), kritizira se jih, da so japiji in ne vem kaj še.
EV je samo po sebi čisto vozilo in ne onesnažuje ozračja. Če bi ga vsi zdaj vozili, bi bila naša mesta veliko čistejša. To je dejstvo. Kako pa mi kot država pridobivamo električno energijo pa je potem naše nacionalno vprašanje.
Nihče ti ne zbuja slabo vest. Sem prepričan, da nas 99% tu zgoraj, ki si lastimo avto je ta na motor z notranjim izgorevanjem.
Pogovarjamo se o prihodnosti. EV industrija je še mlada. Nihče od tebe ne pričakuje, da moraš kupiti EV. Če pa si ga lahko privoščiš, potem pa le daj. Tesla je dober avto, hiter, tih in še polniš ga brezplačno (tam, kjer sta polnilnici za Teslo).
Če pa ga ne moreš privoščit, potem pa tudi v redu. Nihče ti ne bo nič naredil.
Bolj je v tem, da se napada ljudi, ki si privoščijo EV. Kritizira se jih, da uporabljajo umazano elektriko (a kritizerji sami vozijo avto z notranjim izgorevanjem), kritizira se jih, da so japiji in ne vem kaj še.
EV je samo po sebi čisto vozilo in ne onesnažuje ozračja. Če bi ga vsi zdaj vozili, bi bila naša mesta veliko čistejša. To je dejstvo. Kako pa mi kot država pridobivamo električno energijo pa je potem naše nacionalno vprašanje.
Sredi spečih in nepazljivih je modrec buden in pazljiv -
po poti gre kot hiter konj, ki je prehitel šibko kljuse.
po poti gre kot hiter konj, ki je prehitel šibko kljuse.
BlaY0 ::
Bolj je v tem, da se napada ljudi, ki si privoščijo EV. Kritizira se jih, da uporabljajo umazano elektriko (a kritizerji sami vozijo avto z notranjim izgorevanjem), kritizira se jih, da so japiji in ne vem kaj še.
EV je samo po sebi čisto vozilo in ne onesnažuje ozračja. Če bi ga vsi zdaj vozili, bi bila naša mesta veliko čistejša. To je dejstvo. Kako pa mi kot država pridobivamo električno energijo pa je potem naše nacionalno vprašanje.
Se strinjam s tabo. V tem pogledu je vse kar praviš čisto OK. Govorim samo o tem da je early adoption drag špas, ki se ga jaz izključno iz racionalnih razlogov pač ne grem in to tudi vedno obrazložim. Je pa verjetno res nesmoterno da to pišem v temi o Tesli 3.
Se bom osredotočil na temo in ne bom več smetil.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: BlaY0 ()
alkor ::
Sam razmisljam o nakupu predvsem iz ekonomskega vidika.....
kar se tiče izpustov in onesnaževanja; sam mislim da je CO2 bulls*** (kle je v igri le denar), vecji problem je NOx itd...
ampak dokler se ne bo globalno, se pravi po vsem svetu in predvsem pri glavnih onesnaževalcih začelo delati na čistejšem okolju, mi nimamo kaj dosti doprinesti k temu....skratka to je ze druga tema...
Ker pa ravno razmisljam o nakupu novega avtomobila sem se ogrel za Teslo 3. Čeravno blizu 40.000 EUR ne mislim dajat za avto...
vendar več kot berem in gledam bolj sem v dvomih...na youtube je ze posneta vožnja v njej....
avtopilot in supercharger bosta standard...
...ampak nekako me ni prepričal...vse bolj se mi zdi, da bo treba se nekoliko počakat na elektro avto...vsaj par let...do apple-a mogoče :)
na približno sem si izracunal, da bi letno prišparal na bencinu cca 1300 eur, mogoce se nekoliko več pri registraciji in cestninah....
Ostali stroški so pa tam tam se mi zdi...
kar se tiče izpustov in onesnaževanja; sam mislim da je CO2 bulls*** (kle je v igri le denar), vecji problem je NOx itd...
ampak dokler se ne bo globalno, se pravi po vsem svetu in predvsem pri glavnih onesnaževalcih začelo delati na čistejšem okolju, mi nimamo kaj dosti doprinesti k temu....skratka to je ze druga tema...
Ker pa ravno razmisljam o nakupu novega avtomobila sem se ogrel za Teslo 3. Čeravno blizu 40.000 EUR ne mislim dajat za avto...
vendar več kot berem in gledam bolj sem v dvomih...na youtube je ze posneta vožnja v njej....
avtopilot in supercharger bosta standard...
...ampak nekako me ni prepričal...vse bolj se mi zdi, da bo treba se nekoliko počakat na elektro avto...vsaj par let...do apple-a mogoče :)
na približno sem si izracunal, da bi letno prišparal na bencinu cca 1300 eur, mogoce se nekoliko več pri registraciji in cestninah....
Ostali stroški so pa tam tam se mi zdi...
LP,
a
njyngs ::
Upam, da bo notranjost primerna za 40k€ avto. Sem se vozil v 2 Teslah S za 85 jurjev, pa je bila notri kot katrca. O kvalitetnih materialih še niso slišali. Vse kar sem videl je bil navadni podpovprečni zic, občutek kot v laguni iz leta 95 in pa plastika. Če se vsedeš v 85 jurjev vrednega avdija al pa beemveja, boš imel tudi občutek, da sediš v avtu za tak denar.
hojnikb ::
Ne, ko bmw trojko nafilaš z avtomatskim menjalnikom, avtopilotom in 6 sekundami do stotke, ti pri tesli ostane denarja še za prikolico z baterijami.
Zakaj mečeš v mix avtopilot, ki v nobenem primeru ni standardna oprema (al si spet slabo poslušal in misliš, da ma to tesla standard).
Pri Tesli 3 bo avtopilot standard. Pač do meje stanja tehnike takrat.
Če bi pozorno poslušal, bi vedel da je avtopilot _hardware_ standard. Za dejansko uporabo bo pa treba še vedno plačat kot opcijo.
#brezpodpisa
Utk ::
Upam, da bo notranjost primerna za 40k€ avto. Sem se vozil v 2 Teslah S za 85 jurjev, pa je bila notri kot katrca. O kvalitetnih materialih še niso slišali. Vse kar sem videl je bil navadni podpovprečni zic, občutek kot v laguni iz leta 95 in pa plastika. Če se vsedeš v 85 jurjev vrednega avdija al pa beemveja, boš imel tudi občutek, da sediš v avtu za tak denar.
Dokler ne vžgeš motorja.
Ne, ko bmw trojko nafilaš z avtomatskim menjalnikom, avtopilotom in 6 sekundami do stotke, ti pri tesli ostane denarja še za prikolico z baterijami.
Zakaj mečeš v mix avtopilot, ki v nobenem primeru ni standardna oprema (al si spet slabo poslušal in misliš, da ma to tesla standard).
Pri Tesli 3 bo avtopilot standard. Pač do meje stanja tehnike takrat.
Če bi pozorno poslušal, bi vedel da je avtopilot _hardware_ standard. Za dejansko uporabo bo pa treba še vedno plačat kot opcijo.
Ja, približno tolk kolk stanejo dodatni gumijasti tepihi pri audiju.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
njyngs ::
Upam, da bo notranjost primerna za 40k€ avto. Sem se vozil v 2 Teslah S za 85 jurjev, pa je bila notri kot katrca. O kvalitetnih materialih še niso slišali. Vse kar sem videl je bil navadni podpovprečni zic, občutek kot v laguni iz leta 95 in pa plastika. Če se vsedeš v 85 jurjev vrednega avdija al pa beemveja, boš imel tudi občutek, da sediš v avtu za tak denar.
Dokler ne vžgeš motorja.
Takrat komaj vidiš, zakaj je M5 vreden toliko
hojnikb ::
Ja, približno tolk kolk stanejo dodatni gumijasti tepihi pri audiju.
Avtopilot je pr model s 3k$.
Nisn vedu da so tepihi tako dragi pr audi
#brezpodpisa
Red_Mamba ::
Pa kdo to dela? Misliš, da je 100,000 ljudi v vrsti čakalo na čistejši avto? Resno? Boli jih. V vrsti so čakali na dober avto. Takšnega, ki ga danes ne morejo kupit, niti pri teh, ki mislijo da znajo vse. Kmalu se bo izkazalo, da nimajo pojma.
ubistvu ja ker so sam v enem dnevu pobrali 150k narocil za teslo 3 :)
[st.slika https://img.shields.io/badge/Slo-Tech-green.svg test]
Linkedin >> http://goo.gl/839Aua
Mamba's Crypto & ICO's: https://t.me/joinchat/AAAAAExTkO4P4UDy0fIZdg
Linkedin >> http://goo.gl/839Aua
Mamba's Crypto & ICO's: https://t.me/joinchat/AAAAAExTkO4P4UDy0fIZdg
alkor ::
Mogoče kdo ve koliko stane kasko zav za Teslo?
"New model S. Turning around on a parking lot at night. Left front side scrapes parking lot guard rail. Walking speed, < 4 mph. No damage to drivability.. Still 100% operable. Tesla says go to Tesla authorized repair shop. Tesla shop estimates cost of repair at $9600. After regaining consciousness, I said I want to get another bid. Closest location of qualified competitor; 300 miles"
"New model S. Turning around on a parking lot at night. Left front side scrapes parking lot guard rail. Walking speed, < 4 mph. No damage to drivability.. Still 100% operable. Tesla says go to Tesla authorized repair shop. Tesla shop estimates cost of repair at $9600. After regaining consciousness, I said I want to get another bid. Closest location of qualified competitor; 300 miles"
LP,
a
Magic1 ::
Sej, sam kaj ti pomaga če rabiš kakšen stolčen original del menjat in zahtevajo ogromne pare zanj.
Podobno kot 5+ letne garancije pri nekaterih avtih, kjer moraš vsako leto furat na 400€ vreden reden servis.
Podobno kot 5+ letne garancije pri nekaterih avtih, kjer moraš vsako leto furat na 400€ vreden reden servis.
Magic
RedDrake ::
na približno sem si izracunal, da bi letno prišparal na bencinu cca 1300 eur, mogoce se nekoliko več pri registraciji in cestninah....
Aha, pri registraciji bi prišparal kako že? Tole bo imelo več kot 130kW, kar je avtomatsko najvišji razred zavarovanja, s cestnino sicer ne vem kako je pri model S, ampak zagotovo bodo v dveh letih nekaj izumili, in bo cestnina teži in moči primerna.
Osnovno + polni kasko za tak avto je od 2k EUR naprej, cestnina kakih 150-230 EUR in smo tam, kjer smo.
Ko to potem primerjaš s kakim fully loaded hyundaijem podobnega razreda (i40) z dizlom, te pridejo letno te dajatve samo še okoli 1.5k EUR, kar je že 600 do 800 EUR manj.
Torej imaš razlike potem samo še 500-700 EUR letno.
S tem da je pri nakupni ceni (Model 3 ajde 40k EUR) cca 7-8k EUR razlike. Ja, ni avtopilota, ampak je pa vse ostalo, pa vprašanje kaj bo na voljo čez 2 leti - moderni avtomobili imajo _VSI_ že vse predpogoje za avtopilota, samo nihče tega še ni začel prodajat (z izjemo tesle), sam tech drugače z EV nima veze.
Kot so nekateri že rekli. EV finančno ne more biti cenejši od ICE, vsaj ne še.
Je pa lahko bolj udoben in bolj zmogljiv. Samo ne pričakovat da se boste pa kar zastonj vozili v vozilih s 150kW+ in dvemi tonami. Država in mafija (zavarovalnice) vzame svoj delež ne glede na tip vozila ...
Da ne omenjamo da znajo problem trošarin gladko rešit tako, da ti na tehničnem pogleda števec, in opali trošarino po KM za prejšnje leto (tako lahko cena elektrike ostane enaka, recimo).
Ko bodo EV malce bolj masovni, bo ta "vozim ceneje" komponenta hitro odpadla ...
balocom ::
Aha, pri registraciji bi prišparal kako že? Tole bo imelo več kot 130kW, kar je avtomatsko najvišji razred zavarovanja
Smo leta 2016, tako da meja za najvišji zavarovalni rang ni več 130kW ampak 300kW.
V svetu brez googla bi bil najbolj uporabljen ukaz v bash-u ukaz man
sumoborac ::
https://www.teslamotors.com/blog/the-we...
preko 325k že rezerviranih. Če bo šlo tako naprej, bo Tesla 3 na voljo precej prej.
preko 325k že rezerviranih. Če bo šlo tako naprej, bo Tesla 3 na voljo precej prej.
Prid sm al pa tm ostan...
RedDrake ::
Smo leta 2016, tako da meja za najvišji zavarovalni rang ni več 130kW ampak 300kW.
To je povsem res, ampak razlika med 131kw in 300+kw je enaka kot razlika med 129kw in 131kw .
balocom ::
Odvisno od zavarovalnice, ampak dejstvo je, da 130kW+ (in manj kot 200kW) motoriziran avto ni več tako uskeano drag ampak samo še drag za zavarovanje. Amzs je žal poneumil svojo spletno stran, tako da ne najdem več lepe razpredelnice zavarovalnih razredov, ki se je končala pri 300kW+ neomejenem razredu.
Offtopic: na ceno zavarovanja zelo vpliva sposobnost in angažiranost tvojega zavarovalnega agenta .)
Offtopic: na ceno zavarovanja zelo vpliva sposobnost in angažiranost tvojega zavarovalnega agenta .)
V svetu brez googla bi bil najbolj uporabljen ukaz v bash-u ukaz man
Roadkill ::
>> preko 325k že rezerviranih. Če bo šlo tako naprej, bo Tesla 3 na voljo precej prej.
Prej? Zakaj? Kvečjemu bodo čakalne vrste daljše.
Dvomim, da so sposobni narest kaj več kot 100k avtomobilov na leto.
Prej? Zakaj? Kvečjemu bodo čakalne vrste daljše.
Dvomim, da so sposobni narest kaj več kot 100k avtomobilov na leto.
Ü
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Roadkill ()
Pro_moted ::
Mi je všeč , vsekakor tudi vrhunsko zmogljiv. Ampak feck me, notranjost je pošastno grda, sploh s tem flat zaslonom čez celo armaturko. Me spominja na čase ko smo si v Honde montirali kar se da velik LCD, da je le zgledalo glupo, ampak takrat se tega še nismo zavedali.
AMD FX8120;GB 990FXA-UD3
FirePro V4900 ;Corsair Vengance 16Gb
XFX 650W;Corsair Force GT, Asus Xonar DGX
FirePro V4900 ;Corsair Vengance 16Gb
XFX 650W;Corsair Force GT, Asus Xonar DGX
-valvoline- ::
@Blayo
Nihče ti ne zbuja slabo vest. Sem prepričan, da nas 99% tu zgoraj, ki si lastimo avto je ta na motor z notranjim izgorevanjem.
Pogovarjamo se o prihodnosti. EV industrija je še mlada. Nihče od tebe ne pričakuje, da moraš kupiti EV. Če pa si ga lahko privoščiš, potem pa le daj. Tesla je dober avto, hiter, tih in še polniš ga brezplačno (tam, kjer sta polnilnici za Teslo).
Če pa ga ne moreš privoščit, potem pa tudi v redu. Nihče ti ne bo nič naredil.
Bolj je v tem, da se napada ljudi, ki si privoščijo EV. Kritizira se jih, da uporabljajo umazano elektriko (a kritizerji sami vozijo avto z notranjim izgorevanjem), kritizira se jih, da so japiji in ne vem kaj še.
EV je samo po sebi čisto vozilo in ne onesnažuje ozračja. Če bi ga vsi zdaj vozili, bi bila naša mesta veliko čistejša. To je dejstvo. Kako pa mi kot država pridobivamo električno energijo pa je potem naše nacionalno vprašanje.
Kritiziramo kretensko subvencioniranje EVjev ceprav se dobr ve da so zaenkrat luksuz(ki bi moral bit celo primerno obdavcen), kritiziramo da so bogatuni ki vozijo Ev oprosceni placevanja primernega davka za prevozen km (trosarine pri derivatih, ponekod celo oprosceni placevanja cestnin in parkirnin), in podobno birokratko preseravanje in neumnosti.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: -valvoline- ()
Invictus ::
https://www.teslamotors.com/blog/the-we...
preko 325k že rezerviranih. Če bo šlo tako naprej, bo Tesla 3 na voljo precej prej.
In?
To je še daleč od dobavljenih .
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
Smurf ::
>> preko 325k že rezerviranih. Če bo šlo tako naprej, bo Tesla 3 na voljo precej prej.
Prej? Zakaj? Kvečjemu bodo čakalne vrste daljše.
Dvomim, da so sposobni narest kaj več kot 100k avtomobilov na leto.
Naceloma IMO ni velike razlike med 100k in 300k kar se proizvodnje tice. Je pa vprasanje kaj se bolj splaca, skalirati proizvodnjo ali podaljsati roke. Verjetno odvisno tudi od prihodnjih nacrtov.
RedDrake ::
Kritiziramo kretensko subvencioniranje EVjev ceprav se dobr ve da so zaenkrat luksuz(ki bi moral bit celo primerno obdavcen), kritiziramo da so bogatuni ki vozijo Ev oprosceni placevanja primernega davka za prevozen km (trosarine pri derivatih, ponekod celo oprosceni placevanja cestnin in parkirnin), in podobno birokratko preseravanje in neumnosti.
Hjah, življenje je tako, da bogati (oz. bolje rečeno vplivni, ampak ti dve množici se v veliki meri prekrivata) pridejo ceneje skoz pri skoraj vsem..
Poznam kar dosti velike živine (direktorji konkretnih firm, ugledni zdravniki, ipd ...) in je smešno, da tip komot dobi 30% nižjo ceno _česarkoli_ ker pač on pozna direktorja uvoznika, or whatever. Tipu, ki mu nakup nove X5 in 120m2 stanovanja v centru LJ ne predstavlja stroška, uvoznik zdila Lenovo Thinkpada ceneje kot kjerkoli. Plačal je luštnih 88X EUR, s tem da je na geizhals enak najcenejši bil dobrih 100 EUR dražji (skoraj 1k), v SLO pa najcenejši okoli 1150 EUR. Mislite, da bi random potrošnik dobil tako ceno?
In to nekdo, ki tako nizke cene ne potrebuje, ker tistih 300 EUR razlike je za njega pocket money. Svet je pač tak, pri EV zaenkrat ni neke bistvene razlike.
Bo pa kmalu prišla neka trošarina na EV - država pač na koncu pobere (razne če maš 10 offshore-ov, no potem pač ne).
Zgodovina sprememb…
- spremenil: RedDrake ()
negotiator ::
Se popolnoma strinjam, da ima Tesla zelo nizko porabo in je super avto (bi ga tudi imel, če bi ga lahko), ampak, a je sploh kdo od vas že preračunal, koliko let se lahko vozi s 35k$ bencina? Če razmišljate o Tesli, samo zaradi porabe, potem pozabite...
PS: dokler ne bodo cene samo par kEUR za novega, se ne splača...
PS: dokler ne bodo cene samo par kEUR za novega, se ne splača...
All easy problems have already been solved.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: negotiator ()
BigWhale ::
Kdorkoli, ob nakupu kateregakoli novega avtomobila, razmislja o tem, da bo prihranil zaradi manjse porabe, dela nekaj hudo narobe.
(nekih borderline primerov in izracunov ni treba delati. verjetno se najde kje kaksna situacija v kateri bi dejansko lahko prihranil, samo so redke)
(nekih borderline primerov in izracunov ni treba delati. verjetno se najde kje kaksna situacija v kateri bi dejansko lahko prihranil, samo so redke)
avani ::
Točno tako, gre se bolj za princip, da ti mašina več ne ropota, da lahko pozabiš na menjalnik, da zreduciraš sestavne dele za faktor n, ipd.
WarpedGone ::
Če ga boš naročil danes, tam nekje 2019.
Js ga dobim kakšno leto prej.
Js ga dobim kakšno leto prej.
Zbogom in hvala za vse ribe
njyngs ::
Torej so avtomobili Tesla res avtomobili prihodnosti.
Naročiš danes, dobiš enkrat pač, ko bo. Prvo nam dajte avans, da naredimo tovarno, pol bo pa. Enkrat. V prihodnosti.
topkek
Naročiš danes, dobiš enkrat pač, ko bo. Prvo nam dajte avans, da naredimo tovarno, pol bo pa. Enkrat. V prihodnosti.
topkek
BigWhale ::
Točno tako, gre se bolj za princip, da ti mašina več ne ropota, da lahko pozabiš na menjalnik, da zreduciraš sestavne dele za faktor n, ipd.
Pa sej mors bit ze debil, da lahko za tak avto, kot jih dela Tesla reces, da je zanic. Vsekakor ni perfect. Ampak na koncu pod crto je pa stvar jebeno dobra:
+ koncna hitrost, spodobna
+ pospeski, dobri
+ dodatna oprema, verjetno najboljs v vseh treh razredih
+ ne rabis bencina/dizla not nalivat
+ veliko prostora za prtljago (zdej bo en reku, da je minus, ker ne mors not trodelne omare dat, ker je premejhna lukna)
- ne mors not bencina nalivat
- ne mors nardit 1500km v enem susu
- ce ostanes brez elektrike se ne mores naprej premikat in traja dalj kot pri bencinarju, da not nalijes elektriko
So Tesle over-hyped? So. So zato zanic? Ne niso. Ce bo osnovna verzija T3 $35.000 brez davkov, bo to za ta denar se vedno precej dober avto. Z boljso opremo od konkurence, z vecjim prtlaznikom (v katerga ne gre trodelna omara in trije surfi, ker ma mejhno lukno), tisje delovanje, brez smradu, brez vziganja, ...
Unknown_001 ::
Da vidimo koliko časa bodo teli elektro avtiči še subvencionirani iz ostalih goriv...
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?
Begabt
Begabt
Unknown_001 ::
In to nekdo, ki tako nizke cene ne potrebuje, ker tistih 300 EUR razlike je za njega pocket money.
Opa. To nikakor ni pocket money. Tudi če imaš neke denarje in si vsaj količkaj gospodaren je 300 eur daleč od tega da bi bilo malo. Od kje pa misliš da imajo ti ljudje toliko "preveč" denarja? Zaradi gospodarnega ravnanja z njim. Pač bolje se znajdejo kot povprečen Štef. Veze in poznanstva so povsod dobrodošle ampak jih žal ne dobiš v vaški gostilni za šankom kjer oni pozna onega ki mal na črno šušmari in podobno. Deal with it.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?
Begabt
Begabt
BlaY0 ::
So Tesle over-hyped? So. So zato zanic? Ne niso. Ce bo osnovna verzija T3 $35.000 brez davkov, bo to za ta denar se vedno precej dober avto. Z boljso opremo od konkurence, z vecjim prtlaznikom (v katerga ne gre trodelna omara in trije surfi, ker ma mejhno lukno), tisje delovanje, brez smradu, brez vziganja, ...
Amapk a vemo kaj od tega kar danes ponuja Tesla (in bo v bistvu na voljo šele čez 2 do 3 leta) bo _konkurenca_ prav tako ponudila v roku 2 do 3 leta? Poleg tega ne morem notri dobit tridelne omare od Ikee :P
Pa ta displej! Jaz bi nasplošno te displeje prepovedal. To v avtu nima kaj iskati razen za infotainment potnikov. Voznik se bo moral še naslednjih 10 let osredotočati predvsem na vožnjo in sam promet in ti displeji so samo distraction!
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: BlaY0 ()
Unknown_001 ::
So Tesle over-hyped? So. So zato zanic? Ne niso. Ce bo osnovna verzija T3 $35.000 brez davkov, bo to za ta denar se vedno precej dober avto. Z boljso opremo od konkurence, z vecjim prtlaznikom (v katerga ne gre trodelna omara in trije surfi, ker ma mejhno lukno), tisje delovanje, brez smradu, brez vziganja, ...
Amapk a vemo kaj od tega kar danes ponuja Tesla (in bo v bistvu na voljo šele čez 2 do 3 leta) bo _konkurenca_ prav tako ponudila v roku 2 do 3 leta? Poleg tega ne morem notri dobit tridelne omare od Ikee :P
Pa ta displej! Jaz bi nasplošno te displeje prepovedal. To v avtu nima kaj iskati razen za infotainment potnikov. Voznik se bo moral še naslednjih 10 let osredotočati predvsem na vožnjo in sam promet in ti displeji so samo distraction!
Podpis za displeje. To se je spet ena debilna moda pojavila da moraš imet v avtu nagravžen tačskrin ekran za kontrolo banalnosti (klima, radio itd.). Kdo za vraga ima med vožnjo čas gledat ikonce? Vsak ki je malo vešč voznik bo po občutku poiskal knof in nastavil kar ima za nastavit brez da bi umaknil pogled s ceste, četudi človek ne pozna avta v piko vsaj zatipa kje ima komando.
Mimgrede en tak light članek na to temo: http://jalopnik.com/5874496/the-death-o...
Razne tech freake prosim naj mi ne mi zdaj ne pribijajo o neki nostalgiji, hipsterjih in tehnofobih ker tu se ne gre za zaviranje napredka ampak izključno za kritiko splošne funkcionalnosti kjer žal superduper ultrafensi tač skrin popuši na polno črti.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?
Begabt
Begabt
BlaY0 ::
Unknown_001 je izjavil:
Razne tech freake prosim naj mi ne mi zdaj ne pribijajo o neki nostalgiji, hipsterjih in tehnofobih ker tu se ne gre za zaviranje napredka ampak izključno za kritiko splošne funkcionalnosti kjer žal superduper ultrafensi tač skrin popuši na polno črti.
To vse se da lepo rešit. Najbolj izi možna varianta je, da pride ekran ven iz armature (že staro kot zemlja), odtipkaš kar imaš za odtipkat; nastaviš podvozje, dinamiko vožnje, folder za glasbo... potem pa se ta displej pospravi nazaj v armaturo in šele nato se avto lahko vžge. Potem pa samo še HUD, pa dve tipki na vsaki strani volana in je to to.
Druga varianta... pressure pad pred postelji, ki zazna s katero nogo si vstal in ti avto nastavi glede na to. Ne rabiš več displejev in podobne navlake.
Tretja... nanoboti ti merijo vitalne funkcije in njihove parametre, kamera ti gleda zenice oči in na podlagi vseh teh vhodnih parametrov se uravnava dinamika vožnje. Ne rabiš displeja nikjer. To je prihodnost ne pa te gnili displeji...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: BlaY0 ()
Unknown_001 ::
Žal je trenutno stanje totalno nasprotje tega kar si opisal. Je pa koncept nastavitve pred vožnjo dober. To ti dam prav ampak med samo vožnjo ma da se ga ne vidi oz. samo mi imalne informacije.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?
Begabt
Begabt
WarpedGone ::
Amapk a vemo kaj od tega kar danes ponuja Tesla (in bo v bistvu na voljo šele čez 2 do 3 leta) bo _konkurenca_ prav tako ponudila v roku 2 do 3 leta?
Ja, vemo: Nič smislenega za smiselen denar.
Baterije pač ne rastejo na drevesih ampak je zanje treba postavit fabriko. Ogromno fabriko za smiselen avto.
Plus, velika baterija je le polovica enačbe, druga polovica je omrežje za hitro polnjenje.
A naj vzmamem BMWja za 35 jurjev s 350 km dosega al teslo za 35 jurjev in 350km dosega IN možnostjo filanja na 130kW superchargerjih?
CCS so kvečjemu 50kW, kjer slučajno obstajo in čist slučajno tut delujejo. V praksi ena sama žalost in neuporabno.
Zbogom in hvala za vse ribe
BlaY0 ::
WarpedGone je izjavil:
A naj vzmamem BMWja za 35 jurjev s 350 km dosega al teslo za 35 jurjev in 350km dosega IN možnostjo filanja na 130kW superchargerjih?
Teslo za 35 jurjev se razume. Kaj bo pa zame v rangu 15 jurjev?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: BlaY0 ()
WarpedGone ::
15 jurjev nakupne cene za nov avto s spodobnim dosegom itd, je še kakih 15 let daleč.
V ta price-box se bodo skrili becinski econo-boxi, z tricilndrskimi 750 kubičnimi mlinčki in hibridno berglo. Firme, ki bodo sposobne preživet s takšno ponudbo, bodo še neki časa brcale.
Porsche, Audi? nope.
V ta price-box se bodo skrili becinski econo-boxi, z tricilndrskimi 750 kubičnimi mlinčki in hibridno berglo. Firme, ki bodo sposobne preživet s takšno ponudbo, bodo še neki časa brcale.
Porsche, Audi? nope.
Zbogom in hvala za vse ribe
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: WarpedGone ()
-valvoline- ::
WarpedGone je izjavil:
15 jurjev nakupne cene za nov avto s spodobnim dosegom itd, je še kakih 15 let daleč.
V ta price-box se bodo skrili becinski econo-boxi, z tricilndrskimi 750 kubičnimi mlinčki in hibridno berglo. Firme, ki bodo sposobne preživet s takšno ponudbo, bodo še neki časa brcale.
Porsche, Audi? nope.
Prihodnost so vozila na metan in hibridi na metan. Vsaj za naslednjih 50 let.
BigWhale ::
Trenutno bi tud jaz raje imel standardne gumbe v avtu, ker mi je touch screen neroden. Ampak! Na tko velikem touch screenu imas lahko tud velike povrsine, ki so obcutljive na dotik.
Tisto z zatipanjem gumba je bolj tko-tko. Nevem kolk ljudi dejansko stima klimo, brez da vsaj bezno ne pogleda kam stegne roko. Bolj je to, ko enkrat gumb drzis se lahko odlocas kam ga bos obrnil in kako hitro. :)
V prihodnosti bi pa najraje videl samo volanske kontrole in HUD. Ostalo je pa precej nepotrebno.
Tisto z zatipanjem gumba je bolj tko-tko. Nevem kolk ljudi dejansko stima klimo, brez da vsaj bezno ne pogleda kam stegne roko. Bolj je to, ko enkrat gumb drzis se lahko odlocas kam ga bos obrnil in kako hitro. :)
V prihodnosti bi pa najraje videl samo volanske kontrole in HUD. Ostalo je pa precej nepotrebno.