» »

Tesla 3

Tesla 3

Temo vidijo: vsi
««
147 / 152
»»

hojnikb ::

pa kaj ma 7,5k subencije veze pr 50k+ vrednem avtu?
#teamred
MediaBox: AMD R5 1600 AF, 16GB DDR4, 256GB SSD, 1060 6GB, B450M-DS3H, W10

roCkY ::

Ogromno. Enim pomeni finančno veliko ker gredo preko svojega realnega proračuna. Več in vsem pa je nekakšno ugodje, "kvazi ugodje", da jim država nekaj DA.??? Folk čudno razmišla. Tale forum je pod črto še zelo normalen.

Saj popusti tudi prodajajo. Malodane vsak ti bo rekel, da je dobil toliko in tolko popusta. Končna cena pa je kar nekam manj pomembna, čeprav je enako opremljen Japonc recimo krepko cenejši od Nemca z vsemi njihovimi popusti.

WallSreet ::

JUST IN: Tesla's market value crosses $100 billion for the first time.

TSLA is now bigger than the world's biggest auto maker, Volkswagen.

TSLA, which sold 367,200 cars last year, is worth more than VOW which sold 10,800,000 cars

Kot sem že od začetka pisal. Največji problem Tesle je proizvodnja saj trenutno še nimajo dovolj velike kapacitete. Kljub temu da gradijo tovarne kot nori bo vseeno potrebno počakati in čas je trenutno njihov glavni sovražnik.

Pred Teslo je zdaj samo še Toyata ki pa ima še enkrat večji Market Cap (200 milijard). Samo vprašanje časa kdaj bo Tesla izrinil Toyoto iz throna.

Mimogrede Tesla danes ponovno skoraj 10% up. Cena delnice pa že 590.

@Fredo66 Take your L already.

-valvoline- ::

WallSreet je izjavil:

JUST IN: Tesla's market value crosses $100 billion for the first time.

TSLA is now bigger than the world's biggest auto maker, Volkswagen.

TSLA, which sold 367,200 cars last year, is worth more than VOW which sold 10,800,000 cars

Kot sem že od začetka pisal. Največji problem Tesle je proizvodnja saj trenutno še nimajo dovolj velike kapacitete. Kljub temu da gradijo tovarne kot nori bo vseeno potrebno počakati in čas je trenutno njihov glavni sovražnik.

Pred Teslo je zdaj samo še Toyata ki pa ima še enkrat večji Market Cap (200 milijard). Samo vprašanje časa kdaj bo Tesla izrinil Toyoto iz throna.

Mimogrede Tesla danes ponovno skoraj 10% up. Cena delnice pa že 590.

@Fredo66 Take your L already.

https://www.begintoinvest.com/enron-sto...
Vrednost delnic je marketinski nateg, nima nic skupnega z realnim stanjem. Danes je 500 jutri je lahko 0.

Zgodovina sprememb…

roCkY ::

Največji v glavah špekulantov.

Cruz ::

No, za delničarje oz. trajderje je market cap zelo pomemben podatek.

-valvoline- ::

Delnico tesle caka podoben graf enronovemu.

Okapi ::

Cruz je izjavil:

No, za delničarje oz. trajderje je market cap zelo pomemben podatek.

In kaj pove? Neko imaginarno številko, ki nima nič skupnega z dejanskim stanjem, ampak samo s pričakovanji vlagateljev in količino delnic.

Musk je rekel, da bo do konca leta na cesti milijon robotaksijev. Kdor mu verjame, hiti kupovati delnice, ker če bo res - lahko tudi čez dve ali tri leta -, bo vrednost delnice res 10x sedanje.

Če teh robotaksijev ne bo, pa ni firma vredna nič več kot drugi izdelovalci avtov podobne velikosti, ki avte delajo s primerno visokim dobičkom.

Vprašanje je samo, koliko časa bodo vlagatelji pripravljeni čakati na robotaksije, oziroma koliko časa bodo verjeli Musku, da bodo ti robotaksiji vsak čas na cesti.

Ker slej ko prej bo na vrednost delnice začela vplivati višina dividend.

Ferdo66 ::

No ja, na borzi zadnjih 20 let plus, dividenda bolj malo vpliva na vrednotenje delnic in s tem posledično na market cap. Predvsem najbolj bogato vrednotena, pa tudi veliko najvecjih podjetij dividend sploh ne izplačuje. Če je podjetje visoko ovrednoteno in ne izplačuje dividend dejansko pomeni da delničarji menijo da zna podjetje ustvariti večji donos kot oni sami. Marcek cap pa vpliva do neke meje - ogromno skladov po svojih pravilih namreč lahko vlaga le v velika podjetja.

J.McLane ::

Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

pegasus ::

Pričakoval sem, da bo ta poba kaj bolj kreativen s komentarji in opazkami. Povedal ni nič novega, pa vemo, da je tega sposoben ...

WarpedOne ::



No comment, heh heh ...
Are you not tired of being wrong again and again?

mihagr ::

A boš odletu? Srečen let!

roCkY ::

Visoko, da bo lahko globoko padel.

Ta balonček postaja vse bolj zanimiv. Do kam bo šlo in kje bo dno, ko se obrne.

WarpedOne ::

Apple, amazon, ... sami balončki... you're in or you're out.
Are you not tired of being wrong again and again?

pegasus ::

Tu manjka časovni kontekst. IMHO je vse balonček, cela človeška civilizacija, seveda v dovolj velikem časovnem okviru, nekaj desettisočletij recimo ;)

Mikrohard ::

WarpedOne je izjavil:

Apple, amazon, ... sami balončki... you're in or you're out.

Vsekakor. VSE je trenutno napihnjeno. Kdor ne vidi balona v delniškem trgu, je bodisi slep, bodisi naiven. Sicer je možno v balonih lepo zaslužiti (zato pa tudi prihaja do njih)... toda ob poku večina izgubi. Če imate denar v delnicah, bodite previdni.

 Balon

Balon



Na grafu zgoraj se lepo vidi "internet bubble", ki je bil pol manjši od trenutnega (pa trenutni še ni na vrhu).

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Mikrohard ()

Spock83 ::

Prej bo Applov balon počil, če ne bodo začeli nekaj novega delat.

WallSreet ::

BREAKING: Tesla surges more than 10% in early trading, gaining more than $11B in market value, after reporting strong earnings.

Cena $640. Kdaj bo Tesla kupil Volkswagen-a? Če bo šlo takole naprej se bo to zgodilo kmalu ;((

WallSreet ::

Tesla in EV so prihodnost in to je jasno vsakemu, ki vsaj približno spremlja in bere tovrstne članke. To je šele začetek. No še dobro da sem leto dni nazaj v nekem komentarju omenil da bo Tesla nekega dne postalo 1 Trilijon vredno podjetje. Seveda ste se mi smejali saj enostavno ne razumete potenciala. Brezveze izgubljati čas za ljudi ki so obstali v prejšnjem stoletju. Kmalu pade tudi Toyota.

WarpedOne ::

Cena $640. Kdaj bo Tesla kupil Volkswagen-a? Če bo šlo takole naprej se bo to zgodilo kmalu


Za kaj takega obsaja 0 razlogov, 0 smisla in s tem 0 možnosti.
Tesla je že sedaj nemška firma.

Kmalu pade tudi Toyota.


Dobesedno.
Are you not tired of being wrong again and again?

WallSreet ::

WarpedOne je izjavil:

Cena $640. Kdaj bo Tesla kupil Volkswagen-a? Če bo šlo takole naprej se bo to zgodilo kmalu


Za kaj takega obsaja 0 razlogov, 0 smisla in s tem 0 možnosti.
Tesla je že sedaj nemška firma.

Kmalu pade tudi Toyota.


Dobesedno.


Seveda je bilo mišljeno v šali LOL. Saj imaš tule veliko uporabnikov ki dvigujejo Volkswagenove kripe v nebo.

WallSreet ::

Če ste pametni investirajte v Tesline delnice. To je šele začetek. Delnice so še vedno dokaj poceni. Tesla bo nekega dne postalo 1 Trilijon vredno podjetje in bo na takšen ali drugačen način sodeloval z Space X-om. Nekaj kar si ostali konkurenti nikoli ne bodo mogli privoščiti. Razne roverje kot je tale na spodnji sliki



Za Mars in luno itd. Ta zgornji naj bi bil Toyotin ampak Japonci nimajo "Space X-a" in to bo glavna prednost Tesle. Zato ni pogojev da postanejo zgolj povprečno, srednje veliko podjetje. Musk ima v mislih drugačno vizijo. Nekateri vidijo samo model 3 medtem ko je Teslin domet veliko večji. Z trenutnim Market Cap-om si bodo lahko privoščili še več "plantov" in bo še povečali proizvodnjo. Teslin Market Cap lahko doseže 1 Trilijon, to sem zapisal že leto dni nazaj, ko ste se ostali posmehovali (nevedneži). Bom čez kakšnega pol leta citiral tisti post o enem trilijonu ki sem ga objavil skoraj leto dni nazaj.

https://www.cnbc.com/2020/01/24/tesla-t...

-valvoline- ::

https://seekingalpha.com/article/431899...
Nizozemska posasi znizuje subvencije, prodaja gre strmo navzdol. Kolk je tesla resnicno vredna se bo vidlo ko bo worldwide ukinitev vseh idiotskih subvencij za e podaljske.

-valvoline- ::

Naslednja poteza je 100% masovno podkupovanje politikov, da se ohranijo subvencije in izmisljevanje novih.

fikus_ ::

Pol razvitega sveta deluje na subvencijah, nerazvit pa na podkupninah.

karafeka ::

Bob leta :)

WarpedOne ::

kiler fičer:
Are you not tired of being wrong again and again?

-valvoline- ::

Wau, daljinec za trobljo ter klimo.

s1m0n ::

Saj ima VW tudi takšen APP (za EVje ter ta dražje ICEje). Ima kar solidno funkcionalnost.
Ne vem kako je pri Tesli ampak pri VWju deluje malo bolj počasneje komunikacija na daljavo (preko mobilnega omrežja traja nekaj sekund).
|4770K/H100i|ASUS Z87 Deluxe|16GB Vengeance Pro|
|840EVO 250GB|ASUS 1070 STRIX|Seasonic X|FD Define XL R2|

Ferdo66 ::

Evo fantje, včeraj sem vozil 3 performance. Kaj naj rečem...navkljub nagravžnem fanboyizmu wo in ws je sedaj 3 edini avto, ki bi me v tem trenutku zanimal za nakup ( če bi kupoval avto danes) in to kljub temu da mi zunaj ni všeč ker je limuzina. Znotraj in pa sama vožnja ter igračke je pa nekaj drugega. Se noben avto v približno tem razredu ali pa tudi nekaj višje ( recimo A6 ali E) sploh ne približa. Po mojem mnenju in okusu seveda.

P.s.: mnenja da je delnica mnogo precenjena kljub temu nisem spremenil.

Polozweii ::

Ferdo66 je izjavil:

Evo fantje, včeraj sem vozil 3 performance. Kaj naj rečem...navkljub nagravžnem fanboyizmu wo in ws je sedaj 3 edini avto, ki bi me v tem trenutku zanimal za nakup ( če bi kupoval avto danes) in to kljub temu da mi zunaj ni všeč ker je limuzina. Znotraj in pa sama vožnja ter igračke je pa nekaj drugega. Se noben avto v približno tem razredu ali pa tudi nekaj višje ( recimo A6 ali E) sploh ne približa. Po mojem mnenju in okusu seveda.

P.s.: mnenja da je delnica mnogo precenjena kljub temu nisem spremenil.


Kje si imel možnost preizkusa ?
Genosse

Ferdo66 ::

Zivim v tujini par mesecev. Kupil kolega s posla.

Vazelin ::

Ferdo: in kakšna je notranjost tko na otip, sestava ok?
I got 99 problems but 2.0 usd tezus ain't one.
# Prepper Crew # Crypto Crew # It isnt just like the flu Crew #

Ferdo66 ::

Men je super. Mi je design pomembnejši kot materiali ( ki so slabši kot v a6, sedeži še posebej), je vse preciščeno. Tud sama izdelava sicer ni na nivoju a6, kaj se mal tud maje če pritisnes.

Sem šele zdaj tole videl od WS;
@Fredo66 Take your L already

?? Kaksen L? Če misliš loss, nisem noter. To za Teslo zmeraj napišem kdaj grem not.Pravzaprav je TSLA ena redkih delnic s katero stalno trgujem pa da še nisem v nobenem trejdu naredil minusa ;)

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Ferdo66 ()

Polozweii ::

O tesli bi začel razmišljati, če bi bile cene:
Model 3 cca 30-40 kEUR
Model X cca 40-60 kEUR
Model S cca 50-80 kEUR

Toliko se mi realno zdijo vredni ti modeli.
Genosse

Ferdo66 ::

Ma ne vem lej, se redno vozim v A6 karavanu ki je bil 65k nov. Pa bi raje imel t3 performance recimo. Res je da sem mal cepljen na gadgete, tehniko, novotarije...

roCkY ::

Polozweii je izjavil:

O tesli bi začel razmišljati, če bi bile cene:
Model 3 cca 30-40 kEUR
Model X cca 40-60 kEUR
Model S cca 50-80 kEUR

Toliko se mi realno zdijo vredni ti modeli.

Ene 5 let bo treba počakat pa bo.
Ampak zakaj bi za S dal več kot za X?

Machete ::

WarpedOne je izjavil:

kiler fičer:


To imajo tudi drugi, zelo neuporabno. Ajde mogoče, če ga ne bom našel pod 4. metri snega, bom proval hupat preko telefona. Enkrat sem si naštimal, uprabil še nikoli, ne klimatizacije, zaklempanja, še najmanj pa hupanja :D
Asrock-Z87Pro4|i5-4670K@4,3|4x4GB|GTX-1080|850EVO-250GB|WD2TB|W10Pro
Galaxy S10

Vazelin ::

V LJ se sem in tja že vidi M3. Skoraj dnevno.
I got 99 problems but 2.0 usd tezus ain't one.
# Prepper Crew # Crypto Crew # It isnt just like the flu Crew #

Polozweii ::

roCkY je izjavil:

Polozweii je izjavil:

O tesli bi začel razmišljati, če bi bile cene:
Model 3 cca 30-40 kEUR
Model X cca 40-60 kEUR
Model S cca 50-80 kEUR

Toliko se mi realno zdijo vredni ti modeli.

Ene 5 let bo treba počakat pa bo.
Ampak zakaj bi za S dal več kot za X?


Če bi primerjal z mercedesom.

Model 3 konkurira C kalsi
Model X konkurira GLE
Model S konkurira S razredu :P
SS kompanie >:D
Genosse

Vazelin ::

Ja saj M3 bi šel precej v promet v rangu 30-40k. To je rang kjer se proda največ C klas in BMW 3.
I got 99 problems but 2.0 usd tezus ain't one.
# Prepper Crew # Crypto Crew # It isnt just like the flu Crew #

Machete ::

Upam, da se šališ. Znanec je merca S kupil, ravno zato, ker si je zažel prestižen voz. S teslinim S skače samo še v radiju 20 km. Torej ni ravno konkurenca, če je vrgel še 110 jurjev, medtem, ko je že imel tesla S.
Asrock-Z87Pro4|i5-4670K@4,3|4x4GB|GTX-1080|850EVO-250GB|WD2TB|W10Pro
Galaxy S10

roCkY ::

Polozweii je izjavil:

roCkY je izjavil:

Polozweii je izjavil:

O tesli bi začel razmišljati, če bi bile cene:
Model 3 cca 30-40 kEUR
Model X cca 40-60 kEUR
Model S cca 50-80 kEUR

Toliko se mi realno zdijo vredni ti modeli.

Ene 5 let bo treba počakat pa bo.
Ampak zakaj bi za S dal več kot za X?


Če bi primerjal z mercedesom.

Model 3 konkurira C kalsi
Model X konkurira GLE
Model S konkurira S razredu :P
SS kompanie >:D

Cena EQC je oz. bo?

Polozweii ::

roCkY je izjavil:



Cena EQC je oz. bo?


Previsoka
Genosse

roCkY ::

Torej bo treba počakat na avtonomne taksije, ker svojega najverjetneje ne bo imelo smisla nabavit, do takrat pa furat "lokalnega smrduha".

WarpedOne ::

@rocky
Tudi če se zezaš, si zelo blizu.
Lastništvo avtomobila postaja vsemanj nujna reč, posledično ga bo vse manj, sploh lastništva novega.
Ljudje bodo v vse večji meri 'nategovali' uporabnost obstoječega 'smrduha'.

Kdo zdrav v glavi bo danes dal 50 jurjev za novga dizla? Iz dneva v dan jih je manj.

Js pričakujem, da bom čez par let svojga prodal nazaj Tesli, da se bo vključil v floto vozil na klic - Tesla Network.
Enako kot bi se, če bi ga sedaj kupu na lizing. Ponujena pogodba ne predvideva možnosti odkupa po izteku, avto pripade Tesli.
Are you not tired of being wrong again and again?

Okapi ::

Teh "par let" se zna "malo" zavleči:))

mikhaair ::

Jaz bi rekel, da je večja verjetnost, da bo avtomatizirana Tesla prej peljala na relaciji letališče Brnik - Ljubljana center, kot pa vlak. Pa čeprav na račun tega, da bo za to pot posebej 'naučena' ali pot ekstra označnea v pomoč AP.
Jaz mislim, da se preveč zanašate na to, da bo robotaxijem kar naenkrat dovoljeno voziti povsod. Za začetek, bo dovoljeno le na določenih relacijah - pasovih na AC ali geo lock na določene predele.
Predstavljaj si prihodnost zaprtega prometa znotraj AC obroča v LJ. Po cestah le AP avtomobili in busi. Greš na P+P in naprej le na AP ali pa s svojim avtomobilom, če ima AP, ker bo le tako komuniciral z ostalimi na cesti.

WarpedOne ::

>> Jaz mislim, da se preveč zanašate na to, da bo robotaxijem kar naenkrat dovoljeno voziti povsod.

Predvsem je bistveno preveč poudarka oz. fokusa na problematičnih delih.
Robotaxi ki recimo obvlada 25% cest, je praktično enako uporaben kot tisti, ki obvlada 95% cest.
Ja, tu in tam mora peljat mal dlje. Še vedno X-krat ceneje kot lastništvo vozila al pa najem taksija s človeških šoferjem.
Ja, mogoče je tak robotaksi le 3x cenejši od človeškega šoferja namesto 5x.
Big effing deal...

Plus: moj avto ma 8 kamer, ki snema 360% okrog avta in LTA povezavo v internet, je že drive by wire z redundančim servotom na volanu ipd. Kaj mu manja, da ga je možno furat remote iz neke pisarne v indiji? Samo kos softvera, katerega dobi preko OTA updata v momentu, ko se avtorjem 'tako sprdne'.
Are you not tired of being wrong again and again?
««
147 / 152
»»