Forum » Na cesti » Tesla 3
Tesla 3
Temo vidijo: vsi
Okapi ::
Robotaksi, ki ga upravlja taksi-podjetje, in mora biti ves čas daljinsko nadzorovan iz centrale, ne bo za potnike praktično nič cenejši od "človeškega" taksija. Bo kvečjemu bolj dobičkonosen za podjetje.
Pa tudi če bo precej cenejši, bodo ljudje še vedno hoteli imeti lastne avte.
Pa tudi če bo precej cenejši, bodo ljudje še vedno hoteli imeti lastne avte.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Okapi ()
-valvoline- ::
Ne vem zakaj vztrajno enacite ai/ap z elektricnim pogonom. Ap ce bo potrebe se lahko namontira tudi fordu model T iz leta 1900.
Okapi ::
Kdo enači?
Jaz sem že nekajkrat napisal, da je celo enačenje proizvajalca avtov s proizvajalcem AI zgrešeno.
Sem tudi napisal, da ko bodo naredili prvi računalnik/program, ki bo naredil vozniški izpit, bo bolj ali manj konec upanja za druge razvijalce. Ker ga bo mogoče preprosto "klonirati" v vse modele avtov.
Možno je sicer, da bo prvi tak računalnik potreboval lidar in bo zato drag, nekdo drug pa bo naredil boljši računalnik, ki bo vozniški izpit naredil samo s kamerami, in bo zato občutno cenejši.
Jaz sem že nekajkrat napisal, da je celo enačenje proizvajalca avtov s proizvajalcem AI zgrešeno.
Sem tudi napisal, da ko bodo naredili prvi računalnik/program, ki bo naredil vozniški izpit, bo bolj ali manj konec upanja za druge razvijalce. Ker ga bo mogoče preprosto "klonirati" v vse modele avtov.
Možno je sicer, da bo prvi tak računalnik potreboval lidar in bo zato drag, nekdo drug pa bo naredil boljši računalnik, ki bo vozniški izpit naredil samo s kamerami, in bo zato občutno cenejši.
-valvoline- ::
Predvsem za w1, vi pa ko replicirate na zgreseno/neumno povezavo ap/ev. V prihodnosti ce bo kaj iz tega to bo neki podobnega k da starodobnikom vgradis sodoben cdmp3 predvajalnik z dodatnim servotom okrog volanskega droga.
-valvoline- ::
Za neko taxi floto, pri trenutnih cenah elektrike(VT, NT itak gre v pokoj) ter cngja(50c kg pri gen-i ce filas floto z svojim kompresorjem) je prevozen km tam/tam, cng avto v startu pol cenejsi (brez subvencij). Za taxije so zdaj itak zakon dizelgejtasi, uvozeni 2-3 leta rabljeni z 1/2 nakupne cene.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: -valvoline- ()
Okapi ::
Za robotaksi je zelo pomembno tudi, koliko časa mora stati neizkoriščen na "črpalki" (vključno s časom, ko se prazen vozi do te "črpalke").
Pri "klasičnih" avtih je ta čas zanemarljiv, pri električnih pa daleč od tega.
Pri "klasičnih" avtih je ta čas zanemarljiv, pri električnih pa daleč od tega.
WarpedGone ::
>> Jaz sem že nekajkrat napisal, da je celo enačenje proizvajalca avtov s proizvajalcem AI zgrešeno.
Razno ko je ta proizvajalec avtov hkrati proizvajalec čipa za izvajanje NN in primerljive brez konkurence.
>> Sem tudi napisal, da ko bodo naredili prvi računalnik/program, ki bo naredil vozniški izpit, bo bolj ali manj konec upanja za druge razvijalce. Ker ga bo mogoče preprosto "klonirati" v vse modele avtov.
Nevronska mreža, ki je naučena furat en konkreten avto s točno določenim setom in pozicijo kamer in drugih senzorjev ter konkretnimi fičerji, v splošnem ne bo sposobna dobro furat drugačnih vozil, drugačna pozicija kamere, drugačna odzivnost senzorjev itd...
In kadar ne bo ok, boš brez možnosti pomagat. Boš na roke sprmeinjal uteži v nevronski mreži?
Plus, NN v avtomobilu ne bo zamrnjena reč, OTA updati se ne bodo končali ... tudi če ti uspe skopirat / ukradit zadevo, boš hitro zastarel, luknja kjer si zadevo uspel dobit, pa zakrpana.
Bistvo je v generiranju ustrezne nevronske mreže, ne njenem izvajanju.
>> Sej pravim, robotaxi je lahko tudi stoenka,tristac, katrca iz l.1970 ce bo treba.
Bistvo robotaksija je cena prevoženega kilometra. Če morš v kanto tankat bencin, je tvoja cena prevoženega km takoj trikratnik EVja.
Osnove ekonomije.
Plus - design life robotaxija ne bo 300k km kot to velja za danšnje bencinske kante ampak je cilj milijon milj.
Konkuriraj temu.
>> Za robotaksi je zelo pomembno tudi, koliko časa mora stati neizkoriščen na "črpalki"
Manj kot uro na dan, fura pa lahko ostalih 23 ur.
Med tem filanjem se izvaja tudi čiščenje in drugo redno vzdrževanje.
Razno ko je ta proizvajalec avtov hkrati proizvajalec čipa za izvajanje NN in primerljive brez konkurence.
>> Sem tudi napisal, da ko bodo naredili prvi računalnik/program, ki bo naredil vozniški izpit, bo bolj ali manj konec upanja za druge razvijalce. Ker ga bo mogoče preprosto "klonirati" v vse modele avtov.
Nevronska mreža, ki je naučena furat en konkreten avto s točno določenim setom in pozicijo kamer in drugih senzorjev ter konkretnimi fičerji, v splošnem ne bo sposobna dobro furat drugačnih vozil, drugačna pozicija kamere, drugačna odzivnost senzorjev itd...
In kadar ne bo ok, boš brez možnosti pomagat. Boš na roke sprmeinjal uteži v nevronski mreži?
Plus, NN v avtomobilu ne bo zamrnjena reč, OTA updati se ne bodo končali ... tudi če ti uspe skopirat / ukradit zadevo, boš hitro zastarel, luknja kjer si zadevo uspel dobit, pa zakrpana.
Bistvo je v generiranju ustrezne nevronske mreže, ne njenem izvajanju.
>> Sej pravim, robotaxi je lahko tudi stoenka,tristac, katrca iz l.1970 ce bo treba.
Bistvo robotaksija je cena prevoženega kilometra. Če morš v kanto tankat bencin, je tvoja cena prevoženega km takoj trikratnik EVja.
Osnove ekonomije.
Plus - design life robotaxija ne bo 300k km kot to velja za danšnje bencinske kante ampak je cilj milijon milj.
Konkuriraj temu.
>> Za robotaksi je zelo pomembno tudi, koliko časa mora stati neizkoriščen na "črpalki"
Manj kot uro na dan, fura pa lahko ostalih 23 ur.
Med tem filanjem se izvaja tudi čiščenje in drugo redno vzdrževanje.
Zbogom in hvala za vse ribe
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: WarpedGone ()
-valvoline- ::
Pioneer cdmp3/bt/usb player 4x50w android autopilot car multimedia entertainment system.
pegasus ::
WarpedGone je izjavil:
Bistvo je v generiranju ustrezne nevronske mreže, ne njenem izvajanju.Še bolj podrobno, bistvo je v zbiranju podatkov, s katerimi lahko treniraš nevronsko mrežo. In tu je Tesla najmanj desetletje pred vsemi.
Okapi ::
WarpedGone je izjavil:
Nevronska mreža, ki je naučena furat en konkreten avto s točno določenim setom in pozicijo kamer in drugih senzorjev ter konkretnimi fičerji, v splošnem ne bo sposobna dobro furat drugačnih vozil, drugačna pozicija kamere, drugačna odzivnost senzorjev itd...Po mojem pa ti ne razumeš dobro, kaj so nevronske mreže, in kako si lahko z njimi pomagaš na poti do programa, ki bo naredil vozniški izpit.
In kadar ne bo ok, boš brez možnosti pomagat. Boš na roke sprmeinjal uteži v nevronski mreži?
Plus, NN v avtomobilu ne bo zamrnjena reč, OTA updati se ne bodo končali ... tudi če ti uspe skopirat / ukradit zadevo, boš hitro zastarel, luknja kjer si zadevo uspel dobit, pa zakrpana.
Bistvo je v generiranju ustrezne nevronske mreže, ne njenem izvajanju..
(izbris sem kliknil pomotoma ;-) )
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Okapi ()
-valvoline- ::
4kg cng x50c= 2e na 100km, 18kwh x15c =2.5e+ na 100km. BTW kolk stane strom za podjetja w1?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: -valvoline- ()
Okapi ::
WarpedGone je izjavil:
Bistvo je v generiranju ustrezne nevronske mreže, ne njenem izvajanju.Še bolj podrobno, bistvo je v zbiranju podatkov, s katerimi lahko treniraš nevronsko mrežo. In tu je Tesla najmanj desetletje pred vsemi.
Saj že dolgo vemo, kako je s podatki - smeti noter, smeti ven.
-valvoline- ::
WarpedGone je izjavil:
Bistvo je v generiranju ustrezne nevronske mreže, ne njenem izvajanju.Še bolj podrobno, bistvo je v zbiranju podatkov, s katerimi lahko treniraš nevronsko mrežo. In tu je Tesla najmanj desetletje pred vsemi.
Waymo je dalec pred vsemi kar se tice ap, tak da se lahko zgodi da bo tudi tesla v prihodnosti vgradila google/android sw.
pegasus ::
Drži, a to še vedno ne spremeni dejstva, da je Tesla tu pred vsemi.
Me pa zanima kako se bodo sedaj lotili trolov s projektorji, ki na kak zid ob cesti projicirajo npr. znak "omejitev 30" in AP takoj odreagira ;)
Me pa zanima kako se bodo sedaj lotili trolov s projektorji, ki na kak zid ob cesti projicirajo npr. znak "omejitev 30" in AP takoj odreagira ;)
-valvoline- ::
Kar se tice kilometrine:
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...
V nemciji mas taxi mecine kolk ces z milijon km+.
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...
V nemciji mas taxi mecine kolk ces z milijon km+.
Okapi ::
-valvoline- je izjavil:
Kar se tice kilometrine:
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...
V nemciji mas taxi mecine kolk ces z milijon km+.
Že pred desetletji je imel v Jugi vsak taksist, ki je kaj dal nase, na taksiju takšnole značko.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Okapi ()
-valvoline- ::
Ker je tema aktualna ze 4 leta, una za ev se vec, bi nam lahko w1 dal svojo napoved kak doug bo se prevozen ev kilometer oproscen davkov v sloveniji.
Heh, skor vsi nazivagni ne glede na znacko so bili z preko 500.000km in 5x zbitim stevcem. Ampak ne, samo tesla zmore milijon km.
-valvoline- je izjavil:
Kar se tice kilometrine:
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...
V nemciji mas taxi mecine kolk ces z milijon km+.
Že pred desetletji je imel v Jugi vsak taksist, ki je kaj dal nase, na taksiju takšnole značko.
Heh, skor vsi nazivagni ne glede na znacko so bili z preko 500.000km in 5x zbitim stevcem. Ampak ne, samo tesla zmore milijon km.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: -valvoline- ()
WarpedGone ::
:)
Cry me a river... or fucking wake up alredy.
Cry me a river... or fucking wake up alredy.
Zbogom in hvala za vse ribe
Zgodovina sprememb…
- predlagalo izbris: fikus_ ()
roCkY ::
-valvoline- je izjavil:
Ker je tema aktualna ze 4 leta, una za ev se vec, bi nam lahko w1 dal svojo napoved kak doug bo se prevozen ev kilometer oproscen davkov v sloveniji.
-valvoline- je izjavil:
Kar se tice kilometrine:
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...
V nemciji mas taxi mecine kolk ces z milijon km+.
Že pred desetletji je imel v Jugi vsak taksist, ki je kaj dal nase, na taksiju takšnole značko.
Heh, skor vsi nazivagni ne glede na znacko so bili z preko 500.000km in 5x zbitim stevcem. Ampak ne, samo tesla zmore milijon km.
Števec se vrti v obe smeri!
WarpedGone ::
>> Ne bos dal napoved? Evo jaz pravim se max eno leto drzava casti. Poj bomo vidl.
Vidmo že danes: cena gospodinjske elektrike €0,11/kWh, povprečna poraba 170Wh/km => strošek vožnje: 1,87 EUR / 100 km.
Trenutna cena 95 bencina je 1,287 EUR/l.
Za izenačitev cene prevoženga kilometra bi moral bencinar porabit manj ko 1,45 L/100 km in met brezplačne servise (olje, oljni filter, filter goriva).
Wake up.
Vidmo že danes: cena gospodinjske elektrike €0,11/kWh, povprečna poraba 170Wh/km => strošek vožnje: 1,87 EUR / 100 km.
Trenutna cena 95 bencina je 1,287 EUR/l.
Za izenačitev cene prevoženga kilometra bi moral bencinar porabit manj ko 1,45 L/100 km in met brezplačne servise (olje, oljni filter, filter goriva).
Wake up.
Zbogom in hvala za vse ribe
hojnikb ::
torej, kupis 2 takten moped (ni nobenih servisov) in si ze nekje tam
nakupna cena nekje 100x manjsa od tesle.
nakupna cena nekje 100x manjsa od tesle.
#brezpodpisa
Zgodovina sprememb…
- spremenil: hojnikb ()
M-XXXX ::
Cena bencina je trenutno 0.52€/liter. Ostalo gre državi. Kar pomeni 250% pribitka.
1.9 krat 2.5= 4.75€
Razlika ni več tako zelo velika. Je pa seveda še tukaj. Potem pa prištejmo ene 10-20k višja nabavna cena...
Kdaj bo država to začela kasirati je zgolj vprašanja časa, ali se bo zgodilo ali ne ni vprašanje. Se bo.
strošek vožnje: 1,87 EUR / 100 km.
1.9 krat 2.5= 4.75€
Razlika ni več tako zelo velika. Je pa seveda še tukaj. Potem pa prištejmo ene 10-20k višja nabavna cena...
Kdaj bo država to začela kasirati je zgolj vprašanja časa, ali se bo zgodilo ali ne ni vprašanje. Se bo.
WarpedGone ::
>> Kdaj bo država to začela kasirati je zgolj vprašanja časa, ali se bo zgodilo ali ne ni vprašanje. Se bo.
A to je neka čudna oblika tolažbe?
"Sej vas bojo tut tepl slej ko prej, tko kot tepejo nas?"
Čist možno ampak ta tepež ne bo skozi ceno elektrike.
A to je neka čudna oblika tolažbe?
"Sej vas bojo tut tepl slej ko prej, tko kot tepejo nas?"
Čist možno ampak ta tepež ne bo skozi ceno elektrike.
Zbogom in hvala za vse ribe
-valvoline- ::
Mene zanima kdo pobira smetano pri cngju, ko je borzna cena pod 10c na kg. Gen-i ga prodaja 50c (5x), na crpalkah 1e(10x).
V zda cene cngja na crpalkah se gibajo 1-2usd galon, kar je 30-60 us centov na kg. (1 galon vsebuje cca 3.2kg cngja)
V zda cene cngja na crpalkah se gibajo 1-2usd galon, kar je 30-60 us centov na kg. (1 galon vsebuje cca 3.2kg cngja)
Zgodovina sprememb…
- spremenil: -valvoline- ()
J.McLane ::
PA kje ti spiš da te ne ukradejo? Kako lahko sploh količino CNGja podajaš v litrih, galonah... brez da poveš pri kakšnem pritisku, ker CNG se pač ne utekočini pri enem normalnem pritisku in tudi pri enem normalnem pritisku nikoli ne boš spravil 3,2 kg v eno galono.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci
-valvoline- ::
PA kje ti spiš da te ne ukradejo? Kako lahko sploh količino CNGja podajaš v litrih, galonah... brez da poveš pri kakšnem pritisku, ker CNG se pač ne utekočini pri enem normalnem pritisku in tudi pri enem normalnem pritisku nikoli ne boš spravil 3,2 kg v eno galono.
Tist cng galon je v bistvu GGE, gasoline galon equivalent, drugacen galon kot benz ter dizel, sem pogledal se enkrat 1 GGE vsebuje 2.7-3kg cngja odvisno temperature in tlaka, tj cca 22 litrov cngja, galon benza je 4.5 litrov benza. Cene na polnilnicah majo v *galon* GGE.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: -valvoline- ()
-valvoline- ::
Meanwhile, nova rekordno nizka cena cngja 1.8usd za 1mmbtu, kar je 9c na kg (20kg cngja je 1mmbtu)
https://markets.businessinsider.com/com...
https://markets.businessinsider.com/com...
-valvoline- ::
WallSreet ::
Yoooo Teslina delnica danes up skoraj 20% LMAO. Malo manj kot 120$.Cena delnice skoraj $800. Bo 1k do konca tedna?
Lol in nekateri primerjajo Teslo z Walkswagnovimi kriplami.
Lol in nekateri primerjajo Teslo z Walkswagnovimi kriplami.
roCkY ::
Kriple bodo ostale tam kjer so, Tesla pa bo zgrmela kakih 60-70% če ne bodo v par mesecih začeli avti taxirat. Kitajska fabrika je zaprta...
ejresnevem ::
Kako vi te Tesle kupujete? Hard cash? Kredit? Navaden lizing? Operativni? Model S se splača ali je samo za frajerisanje? Verjetno je električni avto težje ukrasti kot bencinarja? So elektriki iskana roba pri tatovih? Majo eavti realnega (klima in to) dometa 300km (Tesle)? Je smiselno vzet/naročit tisti lomljivi cybertruck? Kako dolgo se te reči filsjo? Ne mislim nič vzet, samo me zanima, kako je na stvari.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: ejresnevem ()
WallSreet ::
WallSreet ::
WarpedGone ::
>> To pač ni realna rast. Bo sledil popravek
Kako točno ta modrost koristi?
Naj hitro prodam pri 900 in nato gledam dvig na 1900 in popravek na 1500?
Splača se zavedat kaj ne/veš in ne ponavljat puhlic.
Danes lahko pade 1k.
Kako točno ta modrost koristi?
Naj hitro prodam pri 900 in nato gledam dvig na 1900 in popravek na 1500?
Splača se zavedat kaj ne/veš in ne ponavljat puhlic.
Danes lahko pade 1k.
Zbogom in hvala za vse ribe
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: WarpedGone ()
WallSreet ::
WarpedGone je izjavil:
>> To pač ni realna rast. Bo sledil popravek
Kako točno ta modrost koristi?
Naj hitro prodam pri 900 in nato gledam dvig na 1900 in popravek na 1500?
Splača se zavedat kaj ne/veš in ne ponavljat puhlic.
Danes lahko pade 1k.
LOL je že pri $940. Noro kaj se dogaja. 20% gor aka $160
WarpedGone ::
Dogaja se preliv kapitala iz ene industrije v drugo, dogaja se množični eksodus kapitala ven iz nafte v štrom.
Dogaja se pričakovanje vključitve TSLA v SP500 in prvo kupovanje skladov, ki držijo delnice tega indeksa.
Baje da se ne dogaja short squeeze. Retail shorterji so že zdavnaj prisilno kupli svoje pozicije, notr so le še veliki skladi.
Vprašanje je, koliko njih bo TSLA spravil v bankrot.
Po moje niti enega preveč.
Dogaja se pričakovanje vključitve TSLA v SP500 in prvo kupovanje skladov, ki držijo delnice tega indeksa.
Baje da se ne dogaja short squeeze. Retail shorterji so že zdavnaj prisilno kupli svoje pozicije, notr so le še veliki skladi.
Vprašanje je, koliko njih bo TSLA spravil v bankrot.
Po moje niti enega preveč.
Zbogom in hvala za vse ribe
WallSreet ::
WarpedGone je izjavil:
Dogaja se preliv kapitala iz ene industrije v drugo, dogaja se množični eksodus kapitala ven iz nafte v štrom.
Dogaja se pričakovanje vključitve TSLA v SP500 in prvo kupovanje skladov, ki držijo delnice tega indeksa.
Baje da se ne dogaja short squeeze. Retail shorterji so že zdavnaj prisilno kupli svoje pozicije, notr so le še veliki skladi.
Vprašanje je, koliko njih bo TSLA spravil v bankrot.
Po moje niti enega preveč.
Končno nekdo ki zna razmišljati. Ko želim tule dopovedati uporabnikom mi vedno brihtirajo. Folk se ne zaveda da vstopamo v neko drugo ero. AI, Quantum computing, rakete, EV-ju, Hyperloopi, 5G itd. Podobno kot dot-com 94-2000 samo da so zgoraj omenjene stvari next level. Virgin Galactic, Space X, Blue Origin in še 100 manj znanih podjetij. Tudi Apple in Alphabet in ostala podjetja se bodo na tak ali drugačen način vklopile v zgoraj omenjene sektorje. Jeff Bezos to že počne. Zakaj misliš da so Američani ustanovili Space Force. Leteči taksiji in ambulante.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: WallSreet ()
pegasus ::
Folk se ne zaveda da vstopamo v neko drugo ero.In od navdušenja cepetate kot otroci v vrtcu. Dajte malo prelistat bližnjo zgodovino in opazit, da je stanje "vstopamo v neko drugo ero" prisotno že vsaj tam od sredine 19. stoletja naprej. In obstaja čisto preveč ljudi, ki so popolnoma zadovoljni s trenutnim stanjem in zavirajo ta "vstop v neko drugo ero". Vsaki revoluciji vedno nujno sledi kontrarevolucija in če kaj proži te pojave, so to hitre spremembe. Če hočemo velik, kompleksen sistem kam premakniti, rabimo množico majhnih korakov.
WallSreet ::
Folk se ne zaveda da vstopamo v neko drugo ero.In od navdušenja cepetate kot otroci v vrtcu. Dajte malo prelistat bližnjo zgodovino in opazit, da je stanje "vstopamo v neko drugo ero" prisotno že vsaj tam od sredine 19. stoletja naprej. In obstaja čisto preveč ljudi, ki so popolnoma zadovoljni s trenutnim stanjem in zavirajo ta "vstop v neko drugo ero". Vsaki revoluciji vedno nujno sledi kontrarevolucija in če kaj proži te pojave, so to hitre spremembe. Če hočemo velik, kompleksen sistem kam premakniti, rabimo množico majhnih korakov.
AKA imam 60 let in želim ostali v prejšnjem stoletju (Ker naj bi bili takrat lepši časi). Hvala lepa, jaz upam da še naprej razvijamo tehnologijo in to čim hitreje. Rad bi videl da bi nekega dne uvedli Self-driving car iniciativo kot mandatory. Lepo bi bilo živeti v svetu kjer je malo prometnih nesreč in ko veš da ne boš umrl če se nek pijanček usede za volan in ti ubije celotno družino. In b4 shekali te bodo