» »

Tesla 3

Tesla 3

Temo vidijo: vsi
««
130 / 175
»»

Okapi ::

Raptor F16 je izjavil:

Okapi je izjavil:



Robotski taksi je pa kot delovni stroj, ki ne potrebuje delavca, ampak dela sam. In ne samo, da ne potrebuje delavca, tudi komercialista ne potrebuje, ki bi prodajal izdelke, ki jih ta stroj naredi.


To je najbolj zgrešena predpostavka EWR. Še pri avtomatizirani proizvodnji imaš predpisan predviden čas osebja ki bo prisoten za remont, sproten nadzor, čiščenje in morebitno posredovanje ob zaustavitvi. Ni to tako enostavno, kot bi rad naivno pokazal. V ozadnju potrebuješ ljudi, ki s tem upravljajo.

Jasno, da ni tako enostavno - v takšnem neobveznem pogovoru se pač ne spuščamo v vse podrobnosti, in moja predpostavka je bila, da to večina razume. Številk pa podrobnosti v bistvu ne spremenijo.

Vzdrževanje bo potrebno tudi pri robo-taksiju, še vedno pa bo robotski del avta nadomestil 2 do 3 taksiste (ker bo lahko delal 24/7). Recimo, da je taksist tisti, ki skrbi tudi za vzdrževanje, in bo torej namesto treh nadomestil 1-2 taksista. Konkretno, taksist bo imel robo-taksi in ga bo vzdrževal, kot bi vzdrževal klasičen taksi, s tem, da bo avto v pogonu 24/7, se pravi, kot bi ta taksist imel v službi še enega do dva zaposlena. Oziroma, kot bi sam delal 2-3x toliko, kot dela sedaj, in torej tudi zaslužil 2-3x več. toliko.

Podobno velja za običajnega lastnika avta. Robo-taksi bo vzdrževal, kot bi vzdrževal svoj običajen avto, s tem, da bo robo-taksi lahko 12 ur na dan služil denar s prevozi. Pri Tesli pravijo, da bodo pobrali 25% prihodkov od takšnega služenja denarja, kar vseeno lastniku prinese vsaj eno povprečno plačo taksista na mesec. Praktično brez dodatnih stroškov, razen elektrike in malce hitrejše obrabe avta (pri čemer Musk tudi pravi, da tesle zdržijo milijon kilometrov, ali mogoče celo milj), kar je pa v bistvu tudi že odšteto od plače zaposlenega taksista.

Nikec3 je izjavil:

V primeru navadnega in robotaksija je tako, da za upravljanje navadnega taksija potrebuješ enega človeka za en taksi, pri robotaksiju pa recimo enega človeka za 100 taksijev (kontrola, monitoring,...). Zato robotaksi sam po sebi še ne pomeni, da bi bila Tesla neumna, če bi jih prodajala.
Bi pa bili neumni pri Uberju in Lyftu, če ne bi za 10 let vnaprej zakupili vse proizvodnje.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Okapi ()

Nikec3 ::

Bi pa bili neumni pri Uberju in Lyftu, če ne bi za 10 let vnaprej zakupili vse proizvodnje.

Nekako tako ja. Sej v vsakem primeru je Muskova izjava neumnost, oziroma dejanja Tesle ("po Muskovo trenutno avte prodajajo pod ceno") govorijo, da tudi Tesla ne verjame v njegove besede.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

Utk ::

Zheegec je izjavil:

Tega je dosti na Tesla forumih. Moj point je da je Elon govoril o tem, da bodo Tesle samo pridobivale na vrednosti, mediji pa so to nekritično objavljali (pa ne samo Tesla-fanboy sites kot je Electrek) v člankih v stilu "Elon says", "Elon claims", "Elon predicts...".

Če ne spremljaš te zgodbe zelo od blizu in si samo navaden kupec, z lahkoto dobiš vtis, da lahko kupiš tudi najdražjo Teslo in se jo kadar koli znebiš za isto ceno, če ne celo za dobiček. Kar je seveda noro.

Morda sem slep, ampak v tistem tekstu ne najdem presenečenja, da ne more avta prodat za več kot ga je kupil.

Utk ::

Kako pa kaj prodaja v ZDA v tem razredu. Lani je bil izgovor, da je bmw 3 star model in da prihaja novi. Glej ga zlomka, letos je bmw trojki prodaja še dodatno padla, in to za 10 procentov.

https://www.google.com/amp/s/insideevs....

https://www.goodcarbadcar.net/us-small-...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

pero50 ::

si predstavljate kako enostavno bo ukrasti robo taxi? Naročiš dostavo "na dom", prelepiš senzorje, 1 jammer in potegneš na šleper. Glede na cene teslinih rezervnih delov bo to postal cel biznis.

Če pa naročiš dostavo v sosednjo državo, potem pa policija itak rabi 14 dni, da sploh obvesti sosede, do ukrepanja pa itak ne pride nikoli.

in nenadoma ti izgine 200 jurjov vreden taxi.

jernejl ::

Okapi je izjavil:

Če lahko avto kot robo-taksi lastniku zasluži recimo jurja čistega na mesec (120 jurjev v desetih letih)
Če bo avto prinašal zaslužek, zakaj bi se nekdo želel voziti v najetem avtu in za to plačevati, če pa lahko kupi svojega in še sam služi?

Če bodo avti znali sami voziti in se bodo lahko uporabljali kot taksi, potem bo konkurenca na strani ponudbe velika in zgodilo se bo to, kar se sicer dogaja v primerih velike konkurence: dobiček limitira proti nič.

Saj bi že danes lahko najel študenta ali voznika, ki bi s tvojim avtom naokrog prevažal potnike medtem, ko ga sam ne rabiš. Tekoči stroški bi bili nekaj višji, ker bi moral plačevati še voznika, princip pa je enak. Zakaj tega ne počneš? Ker se zelo verjetno ne splača, profesionalne taksi službe so bolje organizirane in optimizirane in jim ne moreš konkurirati.

Utk je izjavil:

Kako pa kaj prodaja v ZDA v tem razredu. Lani je bil izgovor, da je bmw 3 star model in da prihaja novi. Glej ga zlomka, letos je bmw trojki prodaja še dodatno padla, in to za 10 procentov.
BMW-jeva nova trojka se je začela prodajati letos marca. Moraš biti sposoben precej nelogično razmišljati, da ne razumeš, zakaj je skupna prodaja lahko nižja od lanske. Od marca naprej se namreč novi model prodaja bolje od starega. Ali sedaj razumeš, ko sem ti bolj podrobno razložil, kje si usekal mimo?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: jernejl ()

Okapi ::

Tekoči stroški bi bili nekaj višji, ker bi moral plačevati še voznika,
A si se kdaj vprašal, zakaj taksi-službe v bistvu nimajo zaposlenih? Ker bi nobena ne bila dobičkonosna, če bi morala taksistom plačevati plače (in bolniške, dopust ...) - manj kot minimalne plače jim ne sme dati. Taksisti espeji pa lahko delajo za manj kot minimalno plačo (ali več kot 8 ur na dan). Zaposliti taksista se ti ne splača, je bolje, če avto čaka v garaži, če lahko poceni kupiš "sužnja" (robota), se pa računica zelo spremeni.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Okapi ()

jernejl ::

Okapi je izjavil:

če lahko poceni kupiš "sužnja" (robota), se pa računica zelo spremeni.
Bi bilo res, če bi ta tehnologija bila na voljo samo tebi. Ker pa bodo tudi taksi službe nabavile te poceni sužnje, se računica ne bo kaj prida spremenila. Še zmeraj jim ne boš mogel konkurirati.

Raptor F16 ::

Okapi je izjavil:

Tekoči stroški bi bili nekaj višji, ker bi moral plačevati še voznika,
A si se kdaj vprašal, zakaj taksi-službe v bistvu nimajo zaposlenih? Ker bi nobena ne bila dobičkonosna, če bi morala taksistom plačevati plače (in bolniške, dopust ...) - manj kot minimalne plače jim ne sme dati. Taksisti espeji pa lahko delajo za manj kot minimalno plačo (ali več kot 8 ur na dan). Zaposliti taksista se ti ne splača, je bolje, če avto čaka v garaži, če lahko poceni kupiš "sužnja" (robota), se pa računica zelo spremeni.


Še vedno moraš vračunat alokacijo zaposlene osebe, ki skrbi za vozila.
Leva ... Leva ... leva desna ena dva

Okapi ::

jernejl je izjavil:

Okapi je izjavil:

če lahko poceni kupiš "sužnja" (robota), se pa računica zelo spremeni.
Bi bilo res, če bi ta tehnologija bila na voljo samo tebi. Ker pa bodo tudi taksi službe nabavile te poceni sužnje, se računica ne bo kaj prida spremenila. Še zmeraj jim ne boš mogel konkurirati.

Saj ti ne bo treba konkurirati, ker od tega ne boš živel, ampak bo to samo postranski zaslužek. V resnici je ravno obratno, problem bodo imele taksi-službe, ker jim bo lahko vsak kvaril posel z dumpinškimi cenami. Podobno, kot jim ga že sedaj kvari Uber (oziroma vsi tisti zasebniki, ki namesto dispečerske službe klasične taksi-službe uporabljajo Uber ali Lyft).

Taksistični posel je sestavljen iz dispečerske službe in taksistov. Uber (in v Muskovih sanjah Tesla Network) predstavlja dispečersko službo, ki izpodrinja klasična taksi-podjetja. Taksiste, tiste, ki jim je to poklic, pa izpodrinjajo "padalci", ki jim to predstavlja samo dodaten zaslužek v prostem času (in so zato lahko cenejši), in vsi tisti, ki ne morejo dobiti nobene druge službe in so pripravljeni delati za drobiž (se pravi, za manj kot je zakonsko določena minimalna plača ali minimalna urna postavka). In študenti, upokojenci, brezposelni na socialni pomoči ... Vsi ti z dumpinškimi cenami izpodrinjajo klasične poklicne taksiste.

Skratka, robotski taksiji (v lasti posameznikov) bi uničevanje klasičnega taksističnega posla samo pospešili.

kow ::

Okapi je izjavil:


Čeprav v bistvu vrednost robotskega dela avta je pravzaprav vsa v programski opremi (ki se ne izrabi). Procesor in tipala so trivialna zadeva. Kar načeloma pomeni, da bi lahko, ko se avtomobilski del robo-taksija izrabi, robotski del prestavil v navaden avto, in ga spremenil v robo-taksi.


In kako bos "cez noc" dobil primeren HW, nadgradil vse avtomobile na cesti, natreniral nevronsko mrezo itd. Konkurenca bi potrebovala par let...

kow ::

jernejl je izjavil:

Okapi je izjavil:

če lahko poceni kupiš "sužnja" (robota), se pa računica zelo spremeni.
Bi bilo res, če bi ta tehnologija bila na voljo samo tebi. Ker pa bodo tudi taksi službe nabavile te poceni sužnje, se računica ne bo kaj prida spremenila. Še zmeraj jim ne boš mogel konkurirati.


In kje bo konkurenca dobila poceni suznje? Stevilo suznjev je omejeno. Recimo, da bo tesla konec 2020 imela na ceste 1 milijon HW3 avtomobilov. Tudi, ce VW z magicno palcko cez noc spremeni spremeni svojo najvecjo tovarno in na polno stanca robo taksije, bodo potrebovali vsaj 2 leti, da na cesto pride 1 milijon avtomobilov.

Utk ::

Dejte si odpret novo temo za te neumnosti. Musk vam vrže kost vi pa ne morete odnehat grist. Ta čas se pa dogaja 100 bolj pomembnih stvari...

Ganon ::

Moj bog, kako so ti avtomobili slabo narejeni. Bi se moral že navaditi, pa sem vsakič znova šokiran. Še toliko bolj, če v obzir vzamem ceno.

Truga ::

lol robotaxi. katera zavarovalnica ti bo pa to krila? pa kdo bo pucal ko folk pobruha avto in gre dalje po svoje? pa kdo bo delal dodatne vozne pasove za kup praznih avtomobilov?

toj cisti scifi

Gavran ::

Okapi je izjavil:


Vzdrževanje bo potrebno tudi pri robo-taksiju, še vedno pa bo robotski del avta nadomestil 2 do 3 taksiste (ker bo lahko delal 24/7). Recimo, da je taksist tisti, ki skrbi tudi za vzdrževanje, in bo torej namesto treh nadomestil 1-2 taksista. Konkretno, taksist bo imel robo-taksi in ga bo vzdrževal, kot bi vzdrževal klasičen taksi, s tem, da bo avto v pogonu 24/7, se pravi, kot bi ta taksist imel v službi še enega do dva zaposlena. Oziroma, kot bi sam delal 2-3x toliko, kot dela sedaj, in torej tudi zaslužil 2-3x več. toliko.


Minus uro polnjenja na tri ure voznje...
Bodimo strpni do virusov. Tudi virusi gripe, prehlada in AIDSa morajo živeti.

Okapi ::

Je že vse vračunano, ker taksiji polovico časa itak ne vozijo, temveč čakajo stranke. Bodo pač čakali, priključeni na štrom. Samo robotske polnilnice bo treba še narediti, oziroma hitro indukcijsko polnjenje. Ampak preden pridejo robotaksiji, bo to že vse zdavnaj urejeno.

MrNighthawk ::

Pri Tesli trdijo, da so dobili 5.4 zvezdic na 5 stopenjski lestvici...

Zgodovina sprememb…

Okapi ::

No ja, so trdili, pred šestimi leti. Včasih je koristno prebrati tudi prispevek, ne samo prilepit povezave nanj.

MrNighthawk ::

Okapi je izjavil:

No ja, so trdili, pred šestimi leti. Včasih je koristno prebrati tudi prispevek, ne samo prilepit povezave nanj.

In? Sej nisem napisal kdaj so to povedal. Dejstvo pa je, da imajo nekateri počasi dovolj njihovega BSja.

2dark ::

MrNighthawk je izjavil:

Dejstvo pa je, da imajo nekateri počasi dovolj njihovega BSja.



Če kradeš oblikovno Poršeju, ne moreš biti uspešen.

Truga ::



lmao

Spock83 ::

2dark je izjavil:

MrNighthawk je izjavil:

Dejstvo pa je, da imajo nekateri počasi dovolj njihovega BSja.



Če kradeš oblikovno Poršeju, ne moreš biti uspešen.


?

Drugače drugi proizvajalci tudi kopirajo rešitve od Tesele, tako da to ni nič neobičajno.

Vazelin ::

http://www.avtomanija.com/default.asp?r...

Na kratko bi lahko zapisali, da ni vse zlato kar se sveti. Nemško podjetje Nextmove, ki je pred nekaj meseci sklenilo 5 milijonov evrov vreden posel, je teh dneh napovedalo predčasno prekinitev pogodbe.
I got 99 problems but 4 usd XTZ ain't one...

2dark ::

Spock83 je izjavil:

2dark je izjavil:

MrNighthawk je izjavil:

Dejstvo pa je, da imajo nekateri počasi dovolj njihovega BSja.



Če kradeš oblikovno Poršeju, ne moreš biti uspešen.


?

Drugače drugi proizvajalci tudi kopirajo rešitve od Tesele, tako da to ni nič neobičajno.


Še niso skupaj spravili niti ene lastne zamisli, glede oblike vozila. Niti ene. vse je pokradeno oz. prevzeto od drugih proizvajalcev.

koyotee ::

Ja, še razmake med paneli so skopirali od drugih xD
Rear DVD collector!
JTD power!
Coming soon: bigger E-penis & new internet friendzzz!

2dark ::

koyotee je izjavil:

Ja, še razmake med paneli so skopirali od drugih xD



OD bMW-ja, ki jim je baje idol?

neo5468 ::

Zheegec ::

neo5468 je izjavil:

Hitro naročit!

https://twitter.com/Tesla/status/116494...

Pa lahko prodajajo avto za katerega ni uradnega servisa v Sloveniji?
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

roCkY ::

Kakšen je strošek zavarovanja za te (zaenkrat še) eksote v SLO?

BigWhale ::

Slovenska cena je od 40.000 naprej + ddv in dmv. Zavarovanje je pa odvisno od vrednosti vozila.

Okapi ::

A je bil uvoz iz Avstrije kaj dražji?

BigWhale ::

Nimam pojma. :))

WarpedGone ::

Tesla Model 3 LR RWD v garaži čaka FURS.
600km dosega po WLTP.
AC Dunaj - Ljubljana brez vmesnega filanja.
Nobene pripombe glede izdelave mojega primerka, nobenih čkričkov ali česarkoli.

Moje sožalje prizadetim.
Zbogom in hvala za vse ribe

Zgodovina sprememb…

  • odbrisal: BigWhale ()

mikhaair ::

W1, super, kaj čakam še več vtisov. 600je konkreten doseg. Hitrost, klima?

Zgodovina sprememb…

  • odbrisal: BigWhale ()

fikus_ ::

W1, srečno vožnjo in obilo užitkov.

Zgodovina sprememb…

  • odbrisal: BigWhale ()

Vazelin ::

Uf to ti pokrije 95% voznega režima8-) Jaz bi imel takoj takšno vozilo. Lahko tudi navaden range itak imam večina krajših razdalj.

Daj napiši kaj več o vozilu, kak je feeling, ztesnjenost hrupa ipd
I got 99 problems but 4 usd XTZ ain't one...

Zgodovina sprememb…

  • odbrisal: BigWhale ()

lufthammer ::

Na http://evsvet.eu/viewtopic.php?f=44&t=2... takole:
"
- navigacija je naračunala, da če ne presegam hitrosti 125, bo teh 90% zadoščalo za komplet AC pot od dunaja do ljubljane
- peljal sm s tempomatom na 125, bilo je precej prometa zato je bila povprečna nižja
- v Mb je bilo še 30% baterije
- sprobal sm Mb SC kjer je pri napol nafilani bateriji še edno šopal prek 100kW
- v 20 minutah je bila baterija na 80, dodatnih 10 pa na 90, skupaj za plačilo cca 10 eur
"

Tukaj pa:
AC Dunaj - Ljubljana brez vmesnega filanja.


???

Močno upam, da mi BW tegale (po stari navadi) ne bo zbrisal...

Zgodovina sprememb…

kow ::

Si nepismen? Filal je, ker je hotel sprobati (nov avto), ne ker ni imel dovolj energije do doma....

stjan ::

Pri opisu novega avtomobila le w1, če se ne motim napisal, da je avtomobil topel.
Se mogoče celice grejejo?
Ali je mislil, da se segrevajo med polnjenjem?

WarpedGone ::

Avto stoji v verižni garaži z betonsko streho kamor sonce švasa ves dan.
O temperaturi govorim ker lahko ... garaža je 60km stran od mene, preko aplikacije spremlam kaj se dogaja z avtom, kolk pada doseg, kakšna je temp, ali je še na lokaciji kjer sm ga pustu ipd. Od srede zvečer do zdele je doseg padu iz 209 na 202, predvsem ker ga po dvakrat na dan zbudim iz spanja.

Vožnja iz Dunaja je bila pod avtomatsko klimo in aktivnim tempomatom, v Mb sm filal ker sm tam delal kup 'tesnih' voženj in ker me je firbcalo kako bo to potekalo v živo. Brez drame, na 80 je bil prej kot sm dvem prijatloma mal pokazal zadevo. Filanje je bilo brezplačno, ker sm dobil 1500km brezplačnega SC filanja (referal).

LR-RWDjev uradno ne delajo več, vendar se jih še vseeno lahko dobi z nekaj sreče. Cena je ~4k nižja od AWD.
Zbogom in hvala za vse ribe

lufthammer ::

kow je izjavil:

Si nepismen? Filal je, ker je hotel sprobati (nov avto), ne ker ni imel dovolj energije do doma....

Nepismen si ti. Preberi še enkrat obe izjavi. A kje piše, da je testiral polnjenje?
Drugače pa Dunaj - Ljubljana 384 km po Guglu in Maribor - Ljubljana 130. V MB je imel še 30% in bi se v Zalogu ustavil s prazno baterijo - v najboljšem primeru. Bo pa sam povedal, zakaj je šel tankat za 10€.

kow ::

Poanta je bila, da je mogoce priti iz Dunaja v Ljubljano brez polnenja. Kar je, ce mu verjamemo na besedo, ocitno res. 30 odstotkov od 75kwh je 22.5 kwh. Z njegovim avtom pa lahko naredis vsaj kot 6km/kwh. Je pa ze v startu povedal, da v resnici moras polniti, ker gre na tesno in se bos v praksi ustavil na superchargerju za dobrih 5 minut.

Vazelin ::

In kaj če na tej rezervi naletiß na ene 5 km zastoj?:'(
I got 99 problems but 4 usd XTZ ain't one...

Utk ::

V zastoju EV porabi manj kot če se pelje naprej. Vem, neverjetno za nekatere iz 20. stoletja...

kow ::

Poanta je bila, da pri 100kw v 5 minutah dobis 8kwh. Kar zadostuje za 50km. Mislim, da bo dovolj za klimo in spilanje igric v zastoju.

WarpedGone ::

Vazelin je izjavil:

In kaj če na tej rezervi naletiß na ene 5 km zastoj?:'(

Ko si ven iz zastoja lahko pelješ hitreje, ker si za tistih 5km porabu manj kot bi brez zastoja.

Ena zadeva mi je precej všeč ... z regenom se praktično ustaviš, za zadnjih par m stisneš zavoro. Če mal močneje vklopi hold (aka avtomatska ročna). Nato le pipneš gas in spelješ.

Regen je močnejši kot sm pričakoval, če na ac spustim gas približno na enaki razdalji kot sm to bil vajen počet v dizlu, se ustavlja "prehitro" tko da na pol poti do izvoza morm zopet tapnit gas da šibkeje zavira.

Ko bojo tablce bom sprobal Low regen.
Zbogom in hvala za vse ribe

Zgodovina sprememb…

Sgt. Lipnikar ::

w1 temno moder?

fikus_ ::

Torej lahko nastavljaš "regen"?

WarpedGone ::

Regen lahko:
- v nastavitvah nastaviš default na Standard ali Low
- vedno uravnavaš s pritiskom na gas pedal - bol kot ga spuščaš močnejši je : trenuten nivo čutiš v riti in hkrati vidiš na displayu (dolžina zelene črte)
- med vožnjo kadarkoli izklopiš s preklopom v Neutral

barva: Pearl White Multicoat
Zbogom in hvala za vse ribe

Zgodovina sprememb…

««
130 / 175
»»