Prijavi se z GoogleID

» »

Tesla 3

Tesla 3

Temo vidijo: vsi
strani: 1 ... 128 129 130 »

Okapi ::

Polozweii je izjavil:

Okapi je izjavil:



Robotski taksi je pa kot delovni stroj, ki ne potrebuje delavca, ampak dela sam. In ne samo, da ne potrebuje delavca, tudi komercialista ne potrebuje, ki bi prodajal izdelke, ki jih ta stroj naredi.


To je najbolj zgrešena predpostavka EWR. Še pri avtomatizirani proizvodnji imaš predpisan predviden čas osebja ki bo prisoten za remont, sproten nadzor, čiščenje in morebitno posredovanje ob zaustavitvi. Ni to tako enostavno, kot bi rad naivno pokazal. V ozadnju potrebuješ ljudi, ki s tem upravljajo.

Jasno, da ni tako enostavno - v takšnem neobveznem pogovoru se pač ne spuščamo v vse podrobnosti, in moja predpostavka je bila, da to večina razume. Številk pa podrobnosti v bistvu ne spremenijo.

Vzdrževanje bo potrebno tudi pri robo-taksiju, še vedno pa bo robotski del avta nadomestil 2 do 3 taksiste (ker bo lahko delal 24/7). Recimo, da je taksist tisti, ki skrbi tudi za vzdrževanje, in bo torej namesto treh nadomestil 1-2 taksista. Konkretno, taksist bo imel robo-taksi in ga bo vzdrževal, kot bi vzdrževal klasičen taksi, s tem, da bo avto v pogonu 24/7, se pravi, kot bi ta taksist imel v službi še enega do dva zaposlena. Oziroma, kot bi sam delal 2-3x toliko, kot dela sedaj, in torej tudi zaslužil 2-3x več. toliko.

Podobno velja za običajnega lastnika avta. Robo-taksi bo vzdrževal, kot bi vzdrževal svoj običajen avto, s tem, da bo robo-taksi lahko 12 ur na dan služil denar s prevozi. Pri Tesli pravijo, da bodo pobrali 25% prihodkov od takšnega služenja denarja, kar vseeno lastniku prinese vsaj eno povprečno plačo taksista na mesec. Praktično brez dodatnih stroškov, razen elektrike in malce hitrejše obrabe avta (pri čemer Musk tudi pravi, da tesle zdržijo milijon kilometrov, ali mogoče celo milj), kar je pa v bistvu tudi že odšteto od plače zaposlenega taksista.

Nikec3 je izjavil:

V primeru navadnega in robotaksija je tako, da za upravljanje navadnega taksija potrebuješ enega človeka za en taksi, pri robotaksiju pa recimo enega človeka za 100 taksijev (kontrola, monitoring,...). Zato robotaksi sam po sebi še ne pomeni, da bi bila Tesla neumna, če bi jih prodajala.
Bi pa bili neumni pri Uberju in Lyftu, če ne bi za 10 let vnaprej zakupili vse proizvodnje.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Okapi ()

Nikec3 ::

Bi pa bili neumni pri Uberju in Lyftu, če ne bi za 10 let vnaprej zakupili vse proizvodnje.

Nekako tako ja. Sej v vsakem primeru je Muskova izjava neumnost, oziroma dejanja Tesle ("po Muskovo trenutno avte prodajajo pod ceno") govorijo, da tudi Tesla ne verjame v njegove besede.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

Utk ::

Zheegec je izjavil:

Tega je dosti na Tesla forumih. Moj point je da je Elon govoril o tem, da bodo Tesle samo pridobivale na vrednosti, mediji pa so to nekritično objavljali (pa ne samo Tesla-fanboy sites kot je Electrek) v člankih v stilu "Elon says", "Elon claims", "Elon predicts...".

Če ne spremljaš te zgodbe zelo od blizu in si samo navaden kupec, z lahkoto dobiš vtis, da lahko kupiš tudi najdražjo Teslo in se jo kadar koli znebiš za isto ceno, če ne celo za dobiček. Kar je seveda noro.

Morda sem slep, ampak v tistem tekstu ne najdem presenečenja, da ne more avta prodat za več kot ga je kupil.

Utk ::

Kako pa kaj prodaja v ZDA v tem razredu. Lani je bil izgovor, da je bmw 3 star model in da prihaja novi. Glej ga zlomka, letos je bmw trojki prodaja še dodatno padla, in to za 10 procentov.

https://www.google.com/amp/s/insideevs....

https://www.goodcarbadcar.net/us-small-...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

pero50 ::

si predstavljate kako enostavno bo ukrasti robo taxi? Naročiš dostavo "na dom", prelepiš senzorje, 1 jammer in potegneš na šleper. Glede na cene teslinih rezervnih delov bo to postal cel biznis.

Če pa naročiš dostavo v sosednjo državo, potem pa policija itak rabi 14 dni, da sploh obvesti sosede, do ukrepanja pa itak ne pride nikoli.

in nenadoma ti izgine 200 jurjov vreden taxi.

jernejl ::

Okapi je izjavil:

Če lahko avto kot robo-taksi lastniku zasluži recimo jurja čistega na mesec (120 jurjev v desetih letih)
Če bo avto prinašal zaslužek, zakaj bi se nekdo želel voziti v najetem avtu in za to plačevati, če pa lahko kupi svojega in še sam služi?

Če bodo avti znali sami voziti in se bodo lahko uporabljali kot taksi, potem bo konkurenca na strani ponudbe velika in zgodilo se bo to, kar se sicer dogaja v primerih velike konkurence: dobiček limitira proti nič.

Saj bi že danes lahko najel študenta ali voznika, ki bi s tvojim avtom naokrog prevažal potnike medtem, ko ga sam ne rabiš. Tekoči stroški bi bili nekaj višji, ker bi moral plačevati še voznika, princip pa je enak. Zakaj tega ne počneš? Ker se zelo verjetno ne splača, profesionalne taksi službe so bolje organizirane in optimizirane in jim ne moreš konkurirati.

Utk je izjavil:

Kako pa kaj prodaja v ZDA v tem razredu. Lani je bil izgovor, da je bmw 3 star model in da prihaja novi. Glej ga zlomka, letos je bmw trojki prodaja še dodatno padla, in to za 10 procentov.
BMW-jeva nova trojka se je začela prodajati letos marca. Moraš biti sposoben precej nelogično razmišljati, da ne razumeš, zakaj je skupna prodaja lahko nižja od lanske. Od marca naprej se namreč novi model prodaja bolje od starega. Ali sedaj razumeš, ko sem ti bolj podrobno razložil, kje si usekal mimo?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: jernejl ()

Okapi ::

Tekoči stroški bi bili nekaj višji, ker bi moral plačevati še voznika,
A si se kdaj vprašal, zakaj taksi-službe v bistvu nimajo zaposlenih? Ker bi nobena ne bila dobičkonosna, če bi morala taksistom plačevati plače (in bolniške, dopust ...) - manj kot minimalne plače jim ne sme dati. Taksisti espeji pa lahko delajo za manj kot minimalno plačo (ali več kot 8 ur na dan). Zaposliti taksista se ti ne splača, je bolje, če avto čaka v garaži, če lahko poceni kupiš "sužnja" (robota), se pa računica zelo spremeni.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Okapi ()

jernejl ::

Okapi je izjavil:

če lahko poceni kupiš "sužnja" (robota), se pa računica zelo spremeni.
Bi bilo res, če bi ta tehnologija bila na voljo samo tebi. Ker pa bodo tudi taksi službe nabavile te poceni sužnje, se računica ne bo kaj prida spremenila. Še zmeraj jim ne boš mogel konkurirati.

Polozweii ::

Okapi je izjavil:

Tekoči stroški bi bili nekaj višji, ker bi moral plačevati še voznika,
A si se kdaj vprašal, zakaj taksi-službe v bistvu nimajo zaposlenih? Ker bi nobena ne bila dobičkonosna, če bi morala taksistom plačevati plače (in bolniške, dopust ...) - manj kot minimalne plače jim ne sme dati. Taksisti espeji pa lahko delajo za manj kot minimalno plačo (ali več kot 8 ur na dan). Zaposliti taksista se ti ne splača, je bolje, če avto čaka v garaži, če lahko poceni kupiš "sužnja" (robota), se pa računica zelo spremeni.


Še vedno moraš vračunat alokacijo zaposlene osebe, ki skrbi za vozila.
Genosse

Okapi ::

jernejl je izjavil:

Okapi je izjavil:

če lahko poceni kupiš "sužnja" (robota), se pa računica zelo spremeni.
Bi bilo res, če bi ta tehnologija bila na voljo samo tebi. Ker pa bodo tudi taksi službe nabavile te poceni sužnje, se računica ne bo kaj prida spremenila. Še zmeraj jim ne boš mogel konkurirati.

Saj ti ne bo treba konkurirati, ker od tega ne boš živel, ampak bo to samo postranski zaslužek. V resnici je ravno obratno, problem bodo imele taksi-službe, ker jim bo lahko vsak kvaril posel z dumpinškimi cenami. Podobno, kot jim ga že sedaj kvari Uber (oziroma vsi tisti zasebniki, ki namesto dispečerske službe klasične taksi-službe uporabljajo Uber ali Lyft).

Taksistični posel je sestavljen iz dispečerske službe in taksistov. Uber (in v Muskovih sanjah Tesla Network) predstavlja dispečersko službo, ki izpodrinja klasična taksi-podjetja. Taksiste, tiste, ki jim je to poklic, pa izpodrinjajo "padalci", ki jim to predstavlja samo dodaten zaslužek v prostem času (in so zato lahko cenejši), in vsi tisti, ki ne morejo dobiti nobene druge službe in so pripravljeni delati za drobiž (se pravi, za manj kot je zakonsko določena minimalna plača ali minimalna urna postavka). In študenti, upokojenci, brezposelni na socialni pomoči ... Vsi ti z dumpinškimi cenami izpodrinjajo klasične poklicne taksiste.

Skratka, robotski taksiji (v lasti posameznikov) bi uničevanje klasičnega taksističnega posla samo pospešili.

kow ::

Okapi je izjavil:


Čeprav v bistvu vrednost robotskega dela avta je pravzaprav vsa v programski opremi (ki se ne izrabi). Procesor in tipala so trivialna zadeva. Kar načeloma pomeni, da bi lahko, ko se avtomobilski del robo-taksija izrabi, robotski del prestavil v navaden avto, in ga spremenil v robo-taksi.


In kako bos "cez noc" dobil primeren HW, nadgradil vse avtomobile na cesti, natreniral nevronsko mrezo itd. Konkurenca bi potrebovala par let...

kow ::

jernejl je izjavil:

Okapi je izjavil:

če lahko poceni kupiš "sužnja" (robota), se pa računica zelo spremeni.
Bi bilo res, če bi ta tehnologija bila na voljo samo tebi. Ker pa bodo tudi taksi službe nabavile te poceni sužnje, se računica ne bo kaj prida spremenila. Še zmeraj jim ne boš mogel konkurirati.


In kje bo konkurenca dobila poceni suznje? Stevilo suznjev je omejeno. Recimo, da bo tesla konec 2020 imela na ceste 1 milijon HW3 avtomobilov. Tudi, ce VW z magicno palcko cez noc spremeni spremeni svojo najvecjo tovarno in na polno stanca robo taksije, bodo potrebovali vsaj 2 leti, da na cesto pride 1 milijon avtomobilov.

Utk ::

Dejte si odpret novo temo za te neumnosti. Musk vam vrže kost vi pa ne morete odnehat grist. Ta čas se pa dogaja 100 bolj pomembnih stvari...

Ganon ::

Moj bog, kako so ti avtomobili slabo narejeni. Bi se moral že navaditi, pa sem vsakič znova šokiran. Še toliko bolj, če v obzir vzamem ceno.

Truga ::

lol robotaxi. katera zavarovalnica ti bo pa to krila? pa kdo bo pucal ko folk pobruha avto in gre dalje po svoje? pa kdo bo delal dodatne vozne pasove za kup praznih avtomobilov?

toj cisti scifi

Gavran ::

Okapi je izjavil:


Vzdrževanje bo potrebno tudi pri robo-taksiju, še vedno pa bo robotski del avta nadomestil 2 do 3 taksiste (ker bo lahko delal 24/7). Recimo, da je taksist tisti, ki skrbi tudi za vzdrževanje, in bo torej namesto treh nadomestil 1-2 taksista. Konkretno, taksist bo imel robo-taksi in ga bo vzdrževal, kot bi vzdrževal klasičen taksi, s tem, da bo avto v pogonu 24/7, se pravi, kot bi ta taksist imel v službi še enega do dva zaposlena. Oziroma, kot bi sam delal 2-3x toliko, kot dela sedaj, in torej tudi zaslužil 2-3x več. toliko.


Minus uro polnjenja na tri ure voznje...
Bodimo strpni do virusov. Tudi virusi gripe, prehlada in AIDSa morajo živeti.

Okapi ::

Je že vse vračunano, ker taksiji polovico časa itak ne vozijo, temveč čakajo stranke. Bodo pač čakali, priključeni na štrom. Samo robotske polnilnice bo treba še narediti, oziroma hitro indukcijsko polnjenje. Ampak preden pridejo robotaksiji, bo to že vse zdavnaj urejeno.

MrNighthawk ::

Pri Tesli trdijo, da so dobili 5.4 zvezdic na 5 stopenjski lestvici...

Zgodovina sprememb…

Okapi ::

No ja, so trdili, pred šestimi leti. Včasih je koristno prebrati tudi prispevek, ne samo prilepit povezave nanj.

MrNighthawk ::

Okapi je izjavil:

No ja, so trdili, pred šestimi leti. Včasih je koristno prebrati tudi prispevek, ne samo prilepit povezave nanj.

In? Sej nisem napisal kdaj so to povedal. Dejstvo pa je, da imajo nekateri počasi dovolj njihovega BSja.

belidihur ::

MrNighthawk je izjavil:

Dejstvo pa je, da imajo nekateri počasi dovolj njihovega BSja.



Če kradeš oblikovno Poršeju, ne moreš biti uspešen.

Truga ::



lmao

Spock83 ::

belidihur je izjavil:

MrNighthawk je izjavil:

Dejstvo pa je, da imajo nekateri počasi dovolj njihovega BSja.



Če kradeš oblikovno Poršeju, ne moreš biti uspešen.


?

Drugače drugi proizvajalci tudi kopirajo rešitve od Tesele, tako da to ni nič neobičajno.

Vazelin ::

http://www.avtomanija.com/default.asp?r...

Na kratko bi lahko zapisali, da ni vse zlato kar se sveti. Nemško podjetje Nextmove, ki je pred nekaj meseci sklenilo 5 milijonov evrov vreden posel, je teh dneh napovedalo predčasno prekinitev pogodbe.
I got 99 problems but 2.0usd tezus ain't one.

belidihur ::

Spock83 je izjavil:

belidihur je izjavil:

MrNighthawk je izjavil:

Dejstvo pa je, da imajo nekateri počasi dovolj njihovega BSja.



Če kradeš oblikovno Poršeju, ne moreš biti uspešen.


?

Drugače drugi proizvajalci tudi kopirajo rešitve od Tesele, tako da to ni nič neobičajno.


Še niso skupaj spravili niti ene lastne zamisli, glede oblike vozila. Niti ene. vse je pokradeno oz. prevzeto od drugih proizvajalcev.

koyotee ::

Ja, še razmake med paneli so skopirali od drugih xD
Rear DVD collector!
JTD power!
Coming soon: bigger E-penis & new internet friendzzz!

belidihur ::

koyotee je izjavil:

Ja, še razmake med paneli so skopirali od drugih xD



OD bMW-ja, ki jim je baje idol?
strani: 1 ... 128 129 130 »