» »

Tesla 3

Tesla 3

Temo vidijo: vsi
««
129 / 175
»»

kow ::

A mislis, da se bodo early adopterji sekirali, ker ne znajo predvideti prihodnosti?

2dark ::

pegasus je izjavil:

https://www.teslarati.com/tesla-model-s... ... še ena neprijetna novička za vse early adopterje ... Če gre tole skozi, bodo tesle še cenejše.

Slabo za njih. Na koncu jih bodo talali za 30 jurjev.

Zheegec ::

Tesla rekordna prodaja v Q2 in investicije pol manjše od napovedi ($250mio namesto $580mio) = $400 miljonov izgube v Q2. Bi bilo $770 miljonov, če bi Tesla sledila lastnim napovedim o investicijah.
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

kow ::

Jp, res slabi rezultati.

Zheegec ::

Sem pričakoval manjšo izgubo. Tukaj nekje sem napovedal okoli $100 miljonov izgube. Q3 bo najbrž izredno slabši od Q2.
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

kow ::

Malo za hec.

VaeVictis:
"Sam pričakujem med 500-700 mio USD izgube (zaradi prodanih ZEV kreditov drugim proizvajalcem, drugače bi bila izguba še občutno višja IMHO)."

kow:
"Povprecno prodajna cena je verjetno blizu 50k. Imo bo izguba nekje med 100 - 350 milijoni. Ce bo vec kot 700 milijonov, lahko kar takoj zaprejo stacuno."

Nikec3:
"Če se že gremo eno številko bi rekel, da bo izguba cca 200 milijonov. V Q3 pa občutno večja. Teslo zelo jebe kanibalizem Modela 3 nad S in X. Ne pričakujem, da se jim bodo marže na srednje dolgi rok kaj bistveno dvignile."

pero50 ::

po vsem tem času, bi proizvodnja morala biti dobičkonosna, tako pa samo tolčejo 5 milijonov minusa vsak dan... Kje so šele postavitve fabrk za semi, Y - katero bi sicer lahko delali na istem traku od 3, in roadsterja...

Kaj bi šele bilo, če bi poplačali ves dolg dobaviteljem v roku.

Zheegec ::

Izgleda, da so prodali cel kup obstoječih neprodanih zalog z izgubo. Zato imajo pozitiven cash flow, rekordno prodajo, pa hkrati precejšnjo izgubo.

Bomo videli bolj podrobne rezultate čez kakšen teden. Mogoče so prodali zelo malo ZEV kreditov in jih obdržali za Q3 in Q4?

Anyway, sem že napovedal da bo Q3 bistveno slabša od Q2 v vseh pogledih. Sedaj sem še bolj prepričan v to.

[edit] Kaj bi šele bilo, če bi se Tesla držala lastnih napovedih o investicijah? V Q1 in Q2 je Tesla vložila za preko $500 miljonov manj denarja, kot je napovedala.
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Zheegec ()

kow ::

Domnevam, da so se znebili vseh S/X, ker so pred kratkim naredili upgrade (novi motorji). Plus spustili so cene. Verjetno bo prodaja S/X boljsa kot v Q1, marze pa slabse.

Zheegec ::

"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Zheegec ()

Truga ::

jst tega sicer ne razumem. kokr so bazinge zabite, elon bi komot v solar cityju delal strehe za tesle iz solar panelov in to prodajal kot $20k upgrade za model 3, pa bi se prodajal ko piskoti. :D

Zheegec ::

To se pa sploh ne bi izšlo. Že tako mora Tesla nižati ceno vozilom.

Anyway - zelo dober graf
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

pegasus ::

Serijski čudodelnik indeed ;)

dro18 ::

Pozdravljeni,
je kdo tukaj že lastnik Tesla model 3? V Ljubljani sem namreč že opazil 2 primerka z LJ registracijo.
Kot 1st day reservation holder, me zanima kako se ga da dobiti, če ima kdo kakršno koli informacijo. V Avstriji tega slovenskih državljanom namreč ne omogočajo.


Hvala
Lp, Grega

VaeVictis ::

dro18 je izjavil:

Pozdravljeni,
je kdo tukaj že lastnik Tesla model 3? V Ljubljani sem namreč že opazil 2 primerka z LJ registracijo.
Kot 1st day reservation holder, me zanima kako se ga da dobiti, če ima kdo kakršno koli informacijo. V Avstriji tega slovenskih državljanom namreč ne omogočajo.


Hvala
Lp, Grega


Probaj WarpedOne uporabnika preko privatnega sporočila kontaktirati, se je hvalil nekaj časa nazaj, da bo dobil Model 3.

Spock83 ::

dro18 je izjavil:

Pozdravljeni,
je kdo tukaj že lastnik Tesla model 3? V Ljubljani sem namreč že opazil 2 primerka z LJ registracijo.
Kot 1st day reservation holder, me zanima kako se ga da dobiti, če ima kdo kakršno koli informacijo. V Avstriji tega slovenskih državljanom namreč ne omogočajo.


Hvala
Lp, Grega


http://evsvet.eu/viewtopic.php?f=44&t=2...

Da se preko avstrije kupit. Je pa cel kup drkanja. Eni na avtonetu iz nemčije kupujejo ter poredujejo pri nakupu iz Nemčije in je še malo ceneje od npr. od https://dems.si/tesla/

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Spock83 ()

pegasus ::

Evo, tako se testira avtomobile:

Lep način, kako pokazati pomembne elemente dizajna avta, ki so sicer očem nevidni.

BigWhale ::

Hmm, a nima Tesla patentiranega sistema za pritrjevanje utrazvocnih senzorjev za odbijac, da ni potrebe po teh okroglih pokrovckih? A je to rezerviran za S in X?

hammock ::

pegasus je izjavil:

Evo, tako se testira avtomobile:

Lep način, kako pokazati pomembne elemente dizajna avta, ki so sicer očem nevidni.

Dober video. Se strinjam da tale nos izgleda malo cudno. Ceprav, ko gor nabijes evropsko registrsko tablico zadeva ni vec tako mimo, ker tablica preusmeri pozornost.

Nikec3 ::

Meni nos izgleda super. Nasploh mi je močnejša plat Tesel sprednji del, medtem ko mi je zadnji bolj kot ne "meh".
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

Zheegec ::

"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

mihagr ::

Kaj naj bi tale slika pomenila, povedala. Saj vsebino razumem, samo ni nobene besede ali stavka od tebe kje, kako, zakaj. Postanje samo slike brez ustrezne obrazložitve najbrž ni dovolj za pravilen post, ali ne? Na dnu slike piše:"Write a comment."

hammock ::

Zheegec je izjavil:


Vsak avto za 150k izgubi 40-50% vrednosti, prakticno ko ga zapeljes iz salona. Ljudje, ki kupujejo taksne avte, navadno hocejo nove. In jih kupijo s kesom. Tale gospod se je malo prevec stegnil :)

Zheegec ::

"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

mihagr ::

Ampak to ni nobena novica, sploh pa ne nova. To se vendar dogaja verjetno povsod po svetu in pa tudi po celem globusu Slovenije in to že od takrat, ko je minil čas TAS-a in Zastave.
Za mlajše, TAS-Tovarna Avtomobilov Sarajevo, izdelovali so Golfe I in Zastava -Yugo 55, Zastava 101. To je bil čas od nekje 1975 pa do 1985, ko si dočakal avto (preko zvez in poznanstev in kredita), potem si ga pa lahko prodal za absolutno višji znesek kot je bil v trgovini!

Utk ::

To je nekaj novega in zanimivega samo za ljudi, ki ne samo da nimajo pojma o avtih, ampak niti o življenju nasploh, in taki nas moderirajo.

hojnikb ::

hammock je izjavil:

Zheegec je izjavil:


Vsak avto za 150k izgubi 40-50% vrednosti, prakticno ko ga zapeljes iz salona. Ljudje, ki kupujejo taksne avte, navadno hocejo nove. In jih kupijo s kesom. Tale gospod se je malo prevec stegnil :)

tipicni amerikanac... Zadolžen do vrata, potem pa joka, ko ne gre vse po maslu...
#brezpodpisa

Okapi ::

Zheegec je hotel samo na enem naključnem primeru pokazati, kakšen lažnivec je Musk, ki potencialne kupce prepričuje, da tesle ne izgubljajo, temveč pridobivajo na vrednosti.

Elon Musk has made quite an important claim about Tesla vehicles today; the CEO said that Tesla's vehicles are now 'appreciating assets' due to their self-driving capability.

kow ::

Rekel je, da ON verjame da pridobivajo. Nepomembno, ker je vazno kaj misli trg. Trg se lahko seveda tudi moti in ima Musk prav. Zdi se sicer malo verjetno.

BigWhale ::

Naj en poisce vse tiste, ki so tukaj na forumu trdili, da Tesle z leti prakticno ne izgubljajo na vrednosti. Pa tud tiste, ki so clo rekl, da bodo z leti se vec vredne kot so bile, zarad remote upgrade-ov. :>

Ganon ::

Zheegec je izjavil:



Vir? Bi rad prebral več. :))

Zheegec ::

Tega je dosti na Tesla forumih. Moj point je da je Elon govoril o tem, da bodo Tesle samo pridobivale na vrednosti, mediji pa so to nekritično objavljali (pa ne samo Tesla-fanboy sites kot je Electrek) v člankih v stilu "Elon says", "Elon claims", "Elon predicts...".

Če ne spremljaš te zgodbe zelo od blizu in si samo navaden kupec, z lahkoto dobiš vtis, da lahko kupiš tudi najdražjo Teslo in se jo kadar koli znebiš za isto ceno, če ne celo za dobiček. Kar je seveda noro.
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

Raptor F16 ::

Zheegec je izjavil:

Tega je dosti na Tesla forumih. Moj point je da je Elon govoril o tem, da bodo Tesle samo pridobivale na vrednosti, mediji pa so to nekritično objavljali (pa ne samo Tesla-fanboy sites kot je Electrek) v člankih v stilu "Elon says", "Elon claims", "Elon predicts...".


Blaznost, noben serijski avtmobil ne bo nikoli pridobival na vrednosti. To je skregano z vsako logiko. Edina vozila, ki v svojem življenju mogoče kdaj presežejo vrednost nabavne cene so bivša vozila slavnih/vplivnih oseb ali izjemno redka butična tehnična dedšičina.
Leva ... Leva ... leva desna ena dva

Okapi ::

Čeprav, ko bodo enkrat avti res znali sami vozit, bo težko prav ocenit njihovo nakupno vrednost oziroma ceno. Če lahko avto kot robo-taksi lastniku zasluži recimo jurja čistega na mesec (120 jurjev v desetih letih), kako bo proizvajalec postavil ceno - s tem zaslužkom v mislih, ali brez njega? Bo imelo sploh smisel take avte prodajati posameznikom - v primerjavi s tem, da kar zapeljejo na cesto in začnejo služit denar za proizvajalca, oziroma da jih posamezniki lahko samo najamejo, ne pa tudi kupijo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Okapi ()

Raptor F16 ::

Okapi je izjavil:

Čeprav, ko bodo enkrat avti res znali sami vozit, bo težko prav ocenit njihovo nakupno vrednost oziroma ceno. Če lahko avto kot robo-taksi lastniku zasluži recimo jurja čistega na mesec (120 jurjev v desetih letih), kako bo proizvajalec postavil ceno - s tem zaslužkom v mislih, ali brez njega? Bo imelo sploh smisel take avte prodajati posameznikom - v primerjavi s tem, da kar zapeljejo na cesto in začnejo služit denar za proizvajalca, oziroma da jih posamezniki lahko samo najamejo, ne pa tudi kupijo.


Zakaj pa pri delovnih strojih ni te dileme?
Leva ... Leva ... leva desna ena dva

kow ::

Ce tak avto (robo taksi) pride na trg, je potrebno lociti prehodno obdobje in stanje, ko se celotna flota vozil zamenja - na cesti ostanejo samo se robotaksiji. V prehodnem obdobju oz. ko pride na trg prvi robotaksi imajo taksna vozila veliko konkurencno prednost. Precej logicno se zdi, da bi vozilom, ki bi s programsko posodobitvijo "cez noc" postali robotaksiji, trzna vrednost poskoci.

Zheegec ::

Vsak avto se že ta trenutek lahko uporablja kot taxi, edino potencialni čisti zaslužek na vsak avto je manjši (vsaj teoretično, vse je zelo odvisno od cene zavarovanja za "robo-taxi"). Pa nihče tudi približno ne trdi, da bo zato cena rabljenih avtomobilov naraščala.
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

kow ::

Vecji je BDP na prebivalca, vecji delez cene taksija je delovna sila.

Zheegec ::

Ampak dokler vsak individualni taxi ustvarja dobiček (tako kot naj bi tudi robo-taxi ustvarjal dobiček) bi morala osnovna matematika državi, cena potencialnim taxijem (vsem avtomobilom) bi se morala s starostjo višati, samo ne tako hitro, kot bi se (potencialno bolj dobičkonosnim) robo-taxijem. Pa se ne.
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

kow ::

Tudi robo taksi depreciira zaradi starosti. Musk pravi, da ce bo avto pridobival featurje, ki bodo dodajali vrednost - hitreje kot pada vrednost zaradi staranja, bo cena avtu zacela rasti. To je seveda cista teorija, ampak imo je njegova logika pravilna. Ce seveda verjamemo njegovim predpostavkam

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kow ()

Zheegec ::

Samo če na trgu ne obstaja noben drug avto s podobno tehnologijo. Recimo, da Tesla v prihodnosti doda Modelu 3 "robo-taxi" tehnologijo, hkrati pa Tesla neha prodajati Model 3 in pa nobeno konkurenčno podjetje in Tesla sama ne prodaja nič podobnega. V tem primeru bi se znala cena rabljenim Modelom 3 zviševati, seveda ob predpostavki da bi cena vzdrževanja in zavarovanja bila vzdržna.
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

Raptor F16 ::

kow je izjavil:

Tudi robo taksi depreciira zaradi starosti. Musk pravi, da ce bo avto pridobival featurje, ki bodo dodajali vrednost - hitreje kot pada vrednost zaradi staranja, bo cena avtu zacela rasti. To je seveda cista teorija, ampak imo je njegova logika pravilna. Ce seveda verjamemo njegovim predpostavkam


Nikoli ne bo mogel konkurirati novejšemu vozilu.

Poglej si android telefone. Saj Flagshipi že dobivajo posodobitve ampak cena jim ne raste.
Leva ... Leva ... leva desna ena dva

MadMicka ::

Kaj takega, da bo cena novim avtomobilom rastla, lahko izjavi samo debil. Tudi, če rečeš, češ, dela samo za marketing, zadevo ne spremeni. Ne vem, kdo pri zdravi pameti lahko še takega človeka jemlje resno. Ampak take izjave so zelo pomembne, ker če to reče prvi človek podjetja, bo to podjetje v kratkem končalo v stečaju.

kow ::

Pametnim telefonom cena raste. Zakaj? Ker so vse manj telefoni in kamere, ter vse bolj osebni racunalniki.

Okapi ::

Raptor F16 je izjavil:

Zakaj pa pri delovnih strojih ni te dileme?
Ker je robotski taksi nekaj čisto drugega.

Delovni stroj je kot običajen avto, ki ga lahko uporabiš kot taksi, če si taksist.

Robotski taksi je pa kot delovni stroj, ki ne potrebuje delavca, ampak dela sam. In ne samo, da ne potrebuje delavca, tudi komercialista ne potrebuje, ki bi prodajal izdelke, ki jih ta stroj naredi.

Zheegec je izjavil:

Ampak dokler vsak individualni taxi ustvarja dobiček (tako kot naj bi tudi robo-taxi ustvarjal dobiček) bi morala osnovna matematika državi, cena potencialnim taxijem (vsem avtomobilom) bi se morala s starostjo višati, samo ne tako hitro, kot bi se (potencialno bolj dobičkonosnim) robo-taxijem. Pa se ne.
Pri robo-taksiju je robotski del tisti, ki služi. Avtomobilski del je kot vsak klasičen avtomobil, izdelek, ki se izrablja in izgublja vrednost (kar se oceni kot amortizacija).

Robo-taksi je, kot bi kupil avto + sužnja.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Okapi ()

Okapi ::

kow je izjavil:

Tudi robo taksi depreciira zaradi starosti. Musk pravi, da ce bo avto pridobival featurje, ki bodo dodajali vrednost - hitreje kot pada vrednost zaradi staranja, bo cena avtu zacela rasti. To je seveda cista teorija, ampak imo je njegova logika pravilna. Ce seveda verjamemo njegovim predpostavkam

Čeprav v bistvu vrednost robotskega dela avta je pravzaprav vsa v programski opremi (ki se ne izrabi). Procesor in tipala so trivialna zadeva. Kar načeloma pomeni, da bi lahko, ko se avtomobilski del robo-taksija izrabi, robotski del prestavil v navaden avto, in ga spremenil v robo-taksi.

Okapi ::

MadMicka je izjavil:

Kaj takega, da bo cena novim avtomobilom rastla, lahko izjavi samo debil. Tudi, če rečeš, češ, dela samo za marketing, zadevo ne spremeni. Ne vem, kdo pri zdravi pameti lahko še takega človeka jemlje resno. Ampak take izjave so zelo pomembne, ker če to reče prvi človek podjetja, bo to podjetje v kratkem končalo v stečaju.
Tu se lepo vidi vsa ta shizofrenija obeta in prodaje robo-taksijev. Ker če bi avto res lahko sam vozil okoli in služil denar, potem je teh 50 jurjev, kolikor stane, pravzaprav podarjeni denar. In bi bili pri Tesli neumni, če bi avte še naprej prodajali po takšni ceni. Kar pomeni, da bi jih prodajali bodisi precej dražje, kot sedaj, ali pa sploh ne več (in bi postali "uber", se pravi podjetje, ki služi s prevozi). V obeh primerih bi obstoječim avtom vrednost narasla.

Če bi po kakšnem čudežu cena ostala enaka, kot je sedaj, bi pa prav gotovo vso proizvodnjo za 10 let vnaprej pokupil kar Uber ali Lyft in/ali različna podjetja, ki se ukvarjajo s prevozi. Kar pomeni, da bi obstoječim avtom tudi narasla vrednost.

Nikec3 ::

Zheegec je izjavil:

Tega je dosti na Tesla forumih. Moj point je da je Elon govoril o tem, da bodo Tesle samo pridobivale na vrednosti, mediji pa so to nekritično objavljali (pa ne samo Tesla-fanboy sites kot je Electrek) v člankih v stilu "Elon says", "Elon claims", "Elon predicts...".

Če ne spremljaš te zgodbe zelo od blizu in si samo navaden kupec, z lahkoto dobiš vtis, da lahko kupiš tudi najdražjo Teslo in se jo kadar koli znebiš za isto ceno, če ne celo za dobiček. Kar je seveda noro.

Meni ni jasno, kako lahko ima oseba dovolj denarja za nakup do konca naloženega Model X, hkrati pa je tako neumna, da verjame da bo njegov avto pridobival na vrednosti...
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

Raptor F16 ::

Okapi je izjavil:



Robotski taksi je pa kot delovni stroj, ki ne potrebuje delavca, ampak dela sam. In ne samo, da ne potrebuje delavca, tudi komercialista ne potrebuje, ki bi prodajal izdelke, ki jih ta stroj naredi.


To je najbolj zgrešena predpostavka EWR. Še pri avtomatizirani proizvodnji imaš predpisan predviden čas osebja ki bo prisoten za remont, sproten nadzor, čiščenje in morebitno posredovanje ob zaustavitvi. Ni to tako enostavno, kot bi rad naivno pokazal. V ozadnju potrebuješ ljudi, ki s tem upravljajo.
Leva ... Leva ... leva desna ena dva

Nikec3 ::

Delovni stroj je kot običajen avto, ki ga lahko uporabiš kot taksi, če si taksist.

Robotski taksi je pa kot delovni stroj, ki ne potrebuje delavca, ampak dela sam. In ne samo, da ne potrebuje delavca, tudi komercialista ne potrebuje, ki bi prodajal izdelke, ki jih ta stroj naredi.

Ni čisto tako. Vsak stroj v zgodovini, danes in v prihodnosti za svoje delovanje potrebuje človeka (zato delovnih mest ne more nikoli zmanjkat). Gre samo za vprašanje koliko strojev lahko nadzoruje en človek. V primeru navadnega in robotaksija je tako, da za upravljanje navadnega taksija potrebuješ enega človeka za en taksi, pri robotaksiju pa recimo enega človeka za 100 taksijev (kontrola, monitoring,...). Zato robotaksi sam po sebi še ne pomeni, da bi bila Tesla neumna, če bi jih prodajala. Ostaja pa dejstvo, da je neumno, da jih danes prodaja za 50 000$, če ve da bodo vredni 5x več.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
««
129 / 175
»»