» »

Tesla 3

Tesla 3

Temo vidijo: vsi
««
128 / 176
»»

mikhaair ::

Lepo W1, cakam report in nadaljne porocanje in izkusnje.

Zheegec ::

Še enkrat, čestitke W1. Poročaj o avtu, ko ga dobiš. Vsi ostali - ni glavna stvar teme to, kako ena oseba dobi/ne dobi avta.
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

kow ::

Za jurja so spustili ceno.

Nikec3 ::

WarpedGone je izjavil:

Maximale Reichweite mit Allradantrieb
Delivery Appointment at Vienna-Triesterstrasse Wednesday 17 July at 13:30


Eat your heart out.

Woohooo, @Warpy čestitke. Ni sicer do konca leta 2018, ampak ok. Upam da ti bodo pospeški izbrisali kakšno solzo, ki se ti bo utrla ob spremljanju Tesline delnice. Medtem bom pa jaz še naprej pobiral dividende od naftnega Petrola. :))
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Nikec3 ()

Zheegec ::

Vmes ko Elon niža cene svojih vozil, obljublja novim kupcem, da bo vrednost teh vozil "kmalu" $100k-200k. Če to ne bo res, bo SEC tožil Elona za prevaro in zavajanje strank in investitorjev?

If we make all cars with FSD package self-driving, as planned, any such Tesla should be worth $100k to $200k, as utility increases from ~12 hours/week to ~60 hours/week



https://twitter.com/elonmusk/status/115...
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

Okapi ::

Da ga ne bodo kar delničarji, ker prodaja avte pod ceno? >:D

kow ::

Pocakajmo do 25. julija (24. julija bodo financni rezultati). Moram reci, da me ze dolgo ni tako zanimalo nobeno financno porocilo :D

Zheegec ::

Po mojem ne bo nič posebnega. Če Tesla proda dosti EV credits, bo najbrž Q2 dobiček okoli ničle.

Da ga ne bodo kar delničarji, ker prodaja avte pod ceno? >:D

Yep. Če res drži, da bo v 2020 Model 3 za ~$40k res vreden ~$100k+, dela Elon konkretno škodo Tesli z vsakim Model 3, ki je prodan po ~$100k.
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

Zheegec ::

Nisem opazil, da je Tesla ravno pocenila Performance Model 3 za skoraj 5k€. WarpedOne, ti si naročil še po stari ceni?
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

Webmojster ::

RedDrake je izjavil:

Fantje, to postaja resno.
Včeraj sem videl še dve M3-ki. Spet pred fitnesom. Tokrat bela in črna, bela z KP tablicami, črna nisem opazil tablic.
Upam, da ne bodo take prestižne znamke "umazali" tisti stereotipneži, ki se sedaj vozijo v belih A6 s črnimi šipami in KP tablicami. In bojda se ukvarjajo z veleprodajo pralnih pripomočkov, ali nekaj takega ...
Če je moj trend merodajen (in seveda je, ker sem zelo pameten človek), potem bom prihodnji teden verjetno videl že več kot 5 M3.
V roku kakega leta zna biti najbolj prodajan avto v Sloveniji, I kid you not!


Nisem sicer 100%, ampak mislim da sem videl en bel M3 cca 2 tedna nazaj v Mariboru.

Sem pa 100% videl včeraj eno seksi srebrno metalik Model S v MB :)

WarpedGone je izjavil:

Maximale Reichweite mit Allradantrieb
Delivery Appointment at Vienna-Triesterstrasse Wednesday 17 July at 13:30


Eat your heart out.


Congrats!

Zgodovina sprememb…

Zheegec ::

Good news za stranke, ki hočejo naročit nov Model 3 Performance v bližnji prihodnosti. Par dni nazaj se je Model 3 Performance pocenil za okoli ~5kEUR, kmalu pa se ga bo dalo dobiti še ceneje. Par obveznih "bundled features" (sploh prevelika 20" platišča z dragimi gumami) ne bo več obveznih. Kdor je kupil Model 3 Performance lani, je izgubil skoraj ~15kEUR vrednosti avtomobila že samo zaradi pocenitev s strani Tesle. Auč! Se pa tako Tesla bori proti pomanjkanju povpraševanja. Extra "performance package" se je pa tudi pocenil.
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Zheegec ()

Zheegec ::

Again, ni to debata o W1 in kako dobi/ne dobi enega primerka avta. Se bo že oglasil tukaj, ali pa pač ne. Je pa to zelo pogosto po forumih ja, ko kdo na Twitterju objavi screenshote teh prigod je zelo zanimivo. A ni bilo rečeno, da bodo rešili te logistične težave in "end-of-quarter delivery rush" že nekje v 2018? Pa se vseeno stalno ponavlja.

Proizvodnja v šotorju je pa menda še vedno kaotična

Tesla employees say they took shortcuts, worked through harsh conditions to meet Model 3 production goals


Tesla produced a record 72,531 Model 3 electric sedans in the second quarter of 2019.


Employees in the open-air GA4 “tent,” which is not fully automated, tell CNBC they were pressured to take shortcuts to hit goals — reducing vehicle testing for water leaks and using electrical tape on plastic housings to make quick fixes during Model 3 assembly.

Employees in the tent say they have also had to work through harsh weather and unhealthy air quality.


Izgleda, da so ti avtomobili iz šotora še vedno problematični in se težavo opazi šele na koncu verige (pred dostavo stranki), ne pa že prej.
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Zheegec ()

kow ::

Naceloma je vsaka proizvodnja "kaoticna". Ne dvomim, da je pri Tesli to se bolj izrazito zaradi vecje improvizacije. Jaz itak nikoli ne bi kupil avta, ki ni v proizvodnji vsaj 3 leta.

Zheegec ::

Je dosti primerov na TMC, ni treba sedaj zasledovati specifično W1 in o tem objavljati tukaj.

Je pa zanimivo to, da vmes ko je popolnoma vsem očitno da vrednost Model 3 na trgu pada (tako rabljenim, kot tudi novim s strani Tesle), Elon javno obljublja, da bo vrednost tem istim avtomobilom v prihodnosti narasla na ~$100k-$200k. Kar je popolna neumnost in zavajanje strank in investirjev.

Elon Musk: Tesla cars should be worth $100k to $200k with Full Self-Driving package

S tem tudi krši pogoje svoje sodne poravnave z SEC, ampak SEC je spet tiho.
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

kow ::

Tehnicno je rekel, da ce bo FSD delal, bo cena avta apreciirala. To seveda drzi. Seveda mu je tezko verjeti, da bo do konca 2020 FSD dovolj dober.

Okapi ::

Zheegec je izjavil:

Je dosti primerov na TMC, ni treba sedaj zasledovati specifično W1 in o tem objavljati tukaj.

Je pa zanimivo to,
Moraš priznati, da je vsaj malo zanimivo spremljati, kako Warpija zdaj, ko je napisal par kritičnih zadev, napada "TMC inteligenzza".;)

Zdaj pa, ali bo iz tega potegnil, da ga nihče na svetu ne mara, ali pa bo mogoče spoznal, da smo imeli tule na slo-techu nekateri prav, ko smo bili skeptični do različnih Muskovih ali Teslinih poslovnih potez.

kow je izjavil:

Tehnicno je rekel, da ce bo FSD delal, bo cena avta apreciirala. To seveda drzi. Seveda mu je tezko verjeti, da bo do konca 2020 FSD dovolj dober.

Ni rekel "če bo", rekel je da bo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Okapi ()

no comment ::

Okapi je izjavil:

Moraš priznati, da je vsaj malo zanimivo spremljati, kako Warpija zdaj, ko je napisal par kritičnih zadev, napada "TMC inteligenzza".;)

Slotek bo pa moral priznati, da warpi ni pravi vernik.

(ce je vse to res)

roCkY ::

Vsakdo je za vsako stvar vernik do neke zanj še sprejemljive točke.

Ja pa heba ja ,ko se zadeva sesuje. Pač beta testing. Če je to res,da je avto prišel v EU in ni primeren za izdobavo po tem ko je kupec dobil obvestilo za prevzem je to za v rubriko "no comment".
Tesla je tehnološko zelo dovršen izdelek trenutnega časa. Kakovost nekaterih ne ravno osrednjih komponent EV vozila in sestava je malo bolj balkanjska. Tista o jugecu mi je pa glede na videno vseeno precej prehuda. Firma in podpora predvsem pa poprodajni servis in nenazadnje navite cene pa glede na naše navade in zahteve ne zasluži niti ocene -2 na lestvici do 10.

mikhaair ::

Jaz bi rekel, da je najvecji problem, ker ni nikakrsne podpore. Ne le uradne. Ko GRE nekaj narobe si mrzel.

codeMonkey ::

Zgodovina sprememb…

Okapi ::

Ni avto kriv, ampak način proizvodnje. Udarniške akcije, pritisk šefov, da bi dosegli visoke norme, in potem delavci pač raje "skrivaj" malo improvizirajo, kot da bi ustavili tekoči trak.

codeMonkey ::

Avto ima nekaj odlicnih resitev. Ima pa tudi nekaj bliznjic, ki se v tej industriji ne uporabljajo, in zato izpade le na videz "high-tech". Nacin izdelave, ki ga omenjas, pa dodatno poslabsa stvari.

Zheegec ::

Šotorske Model 3 so še vedno enake, kot 2 leti nazaj :O
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

hojnikb ::

Glavno da ma uber pospeške in OTA updejte.
#brezpodpisa

pegasus ::

No news is bad news ... al kako se že to reče ...
Glavno da se ves čas brez predaha govori o tesli, ni važno kaj ;) In ostali automakerji počasi tonejo v pozabo ...

Zheegec ::

Tesla je letos 20. največji proizvajalec avtomobilov v USA (njihov največji trg). Temu ravno ne bi rekel, da ostali "tonejo v pozabo". Brez predaha se govori o Tesli zato, ker je to tema o Tesli in pa ker tolče precejšnjo izgubo, hkrati pa Tesla (in Elon) obljublja "revolucijo kmalu" in mediji o tem na veliko (in nekritično) poročajo.

"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

kow ::

O Tesli se govori, ker so najvecji proizvajalec avtomobilov na svetu - taksnih, ki bodo v prihodnosti steli (saj taksno je mainstream mnenje investitorjev). Torej elektricnih.

https://www.adamasintel.com/tesla-model...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kow ()

Zheegec ::

Ko bo sprejet zakon da se šteje samo električne avtomobile, bodo tudi drugi proizvajalci kakšnega prodali, kajne?
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

kow ::

Elektricne avtomobil stejem kot alternativo ICE avtomobilom. Za vsak dodatni prodani EV, se proda en ICE manj (priblizno v povprecju - da ne bomo dlakocepili).
Kolicnik prodaje EV/ICE avtomobili pa ze 10 let monotono raste. Zaenkrat ne vidim spremembe trenda. Ne vidim tudi trenda, da bi tesla izgubljala trzni delez.

Okapi ::

Tržni delež med električnimi avti vsekakor izgubljajo.

kow ::

referenca? Stran ev sales pravi drugace.

Je pa res, da je se bolj kot stevilka prodanih avtomobilov, pomememben odstotek revenuea.

Zheegec ::

Tesla Model S Shanghai Fire, Range, And Charge Issues Seem Connected

tl;dr: Tesla je očitno preobremenjevala baterije, kar je povzročalo težave (=požare, nenadna smrt baterije,...). Zato je sedaj OTA posodobitev vsem lastnikom teh avtomobilov odvzela ~15% dosega, kar je boljše za baterijo, ampak očitno zavajanje strank. Zanimivo bo videti, če Tesla to počne tudi z Model 3. Vsekakor to razloži, zakaj je toliko lastnikov Model S, ki imajo že drugo ali pa celo tretjo baterijo. Ampak hej, je pa vsaj "best in class range", kajne?
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

Map ::

Tole temo sem spremljal že par let nazaj, ko je W1 že imel naročen Model 3. Se mi zdi, da so bili s proizvodnjo takrat precej v zaostanku in se je potem odvijala neka stava, če ga bo dobil pravi/rečeni čas. Pa celo nekaj denarja se je ponujalo na mizo. Kakšen je bil izid, ali pa vsaj stran/datum, da grem prebrat?

Druga stvar pa, Model 3 ene izmed slovenskih avtohiš je bil udeležen v prometni nesreči, udarjen v voznikov bok. Airbagi se niso sprožili. Ve kdo kaj več o tem?

Sicer pa zdaj v zadnjem času praktično vsak teden srečam kakšnega.

fikus_ ::

S stavo ni bilo nič.

kow ::

Spreminjanje specifikacij je zrelo za tozbo - ne znam si predstavljati, da lahko izgubijo.

VaeVictis ::

Map je izjavil:

Tole temo sem spremljal že par let nazaj, ko je W1 že imel naročen Model 3. Se mi zdi, da so bili s proizvodnjo takrat precej v zaostanku in se je potem odvijala neka stava, če ga bo dobil pravi/rečeni čas. Pa celo nekaj denarja se je ponujalo na mizo. Kakšen je bil izid, ali pa vsaj stran/datum, da grem prebrat?

Druga stvar pa, Model 3 ene izmed slovenskih avtohiš je bil udeležen v prometni nesreči, udarjen v voznikov bok. Airbagi se niso sprožili. Ve kdo kaj več o tem?

Sicer pa zdaj v zadnjem času praktično vsak teden srečam kakšnega.


Stave ni bilo, bi pa glede na prvotno stavo Warpy izgubil.

In other news, Tesla je odstopila od tožbe poznanega short-sellerja in raziskovalca Skabooshke.

DamijanD ::

A tudi kakšni drugi EVji zagorijo? Vedno so novice samo za Tesle... Vem, da je tesel največ a fino bi bilo te podatke normirati glede na število vozil, da se vidi, če kakšna firma res iztopa s požari.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: DamijanD ()

kow ::

Tudi, tudi. Verjetno tudi ni "posteno" primerjati firme, ker pokrivajo razlicne segmente trga.
Ali sportni ICE zagorijo pogosteje kot ostali ICE avtomobili? Kaksna je distribucija pozarov glede na letnik avtomobila?

Nisem se videl neke resne raziskave, tako da hitrih zakljuckov ne bi delal. Zaenkrat pa kaze, da EV avtomobili ne gorijo pogosteje kot ICE,
ampak redkeje.

Spock83 ::

Tesla Energy d.o.o

Odprto 27.6., direktor je Teslin direktor za finance v EU, družbenik pa je Tesla International B.V. ...

Gagarin ::

kow je izjavil:


Nisem se videl neke resne raziskave, tako da hitrih zakljuckov ne bi delal. Zaenkrat pa kaze, da EV avtomobili ne gorijo pogosteje kot ICE,
ampak redkeje.


LOL, in kje to kaže? Na tvojem urinu?

kow ::

Gagarin ::

kow je izjavil:

Izvolio:

https://www.nhtsa.gov/sites/nhtsa.dot.g...


Si sploh prebral ali se navezuješ na en sam stavek v Summary, katerega pa v nadaljnem tekstu sami negirajo?

kow ::

1)
porocilo pravi:
Regarding the risk of electrochemical failure, the report concludes that the propensity and severity of fires and explosions from the accidental ignition of flammable electrolytic solvents used in Li-ion battery systems are anticipated to be somewhat comparable to or perhaps slightly less than those for gasoline or diesel vehicular fuels

2)
Nikjer tudi nisem zasledil kaksne novice, da EV bolj pogosteje zagorijo. Verjetno, ker nihce ni uspel tega podkrepiti s statistiko. Niti zavajajoco, kaj sele z resno raziskavo.

Sem tudi napisal "zaenkrat kaze". Morda res prehitro. Sem pripravljen spremeniti mnenje, ce imas dobre argumente.

Gagarin ::

Točno o tem stavku iz Summary govorim, ki je edini ki potrjuje tvojo tezo. Prej in kasneje pa piše o nedorečeni tehnologiji, občutljivosti na temperaturo in podobno. Sam pa ne trdim obratno. Le strinjam ses tvojim prvim delom da študij še ni, po moje pa prav nič ne kaže na to, da EV manj zagorijo....

Okapi ::

Predvsem pa vsako gorenje ni enako. Pomembno je, zakaj oziroma v kakšnih okoliščinah zagori, kakšne so posledice, ali lahko ogenj sam pogasiš s priročnim gasilnim aparatom ...

Machete ::

Malokdo ima gasilni aparat sabo, še manj ljudi pa je uspešno pogasilo začet avtomobilski požar :O
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+

Okapi ::

In? Če bi več ljudi imelo v avtu gasilni aparat, bi jih tudi več uspešno pogasilo požar.

Razlike med požari še vedno obstajajo, in so pomembne.

BigWhale ::

Okapi je izjavil:

In? Če bi več ljudi imelo v avtu gasilni aparat, bi jih tudi več uspešno pogasilo požar.

Razlike med požari še vedno obstajajo, in so pomembne.


Verjetno je vecina avtomobilskih pozarov manjsih in precej lokalnih, potem se pa razsirijo na celotno vozilo, ker ljudje ne morejo storiti nicesar drugega kot da stojijo in gledajo. :D

Plus, vse kar se zacne pod pokrovom motorja je tezko dostopno, ker je tezko odpreti pokrov motorja. Avto ze tako gori, pol mas pa se sceno iz kaksnega filma v glavi in sam cakas kdaj bo avto explodiral, ceprav v resnici prakticno nikol ne. :D

DamijanD ::

IMHO: Verjetno se pa zelo malo ICE avtov vžge, ko so parkirani in ugasnjeni. Medtem, ko so EVji takrat skoraj najbolj ranljivi, če se polnijo

pegasus ::

https://www.teslarati.com/tesla-model-s... ... še ena neprijetna novička za vse early adopterje ... Če gre tole skozi, bodo tesle še cenejše.
««
128 / 176
»»