» »

Tesla 3

Tesla 3

Temo vidijo: vsi
««
120 / 176
»»

Truga ::

Pa je to res? Kokr sm bral se folk z rocnimi menjalniki celo malo manj zaletava, ker mora bit malo bolj pozoren kaj se dogaja okoli njega ker mora skos saltat.

Machete ::

Mogoče. Če pri sebi opažam, na malo daljši razdalji precej razbremeni glavo, kar pomeni večjo sposobnost/odpočitost možgana, torej manj šans za neumnost. Lahko greš v obe smeri verjetno, tudi v to, da si manj pozoren. Ne vem, bi znalo piti tudi to kar si napisal. Sem se pa že zašaltal enkrat s kombijem v eni precej hitri AC zadrgi in skoraj povzročil resen nalet (ja to so redki primeri).
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+

J.McLane ::

neo5468 je izjavil:

Najbolj žalostno je, da to safety opremo kot je radar/kamere da avto avtomatsko zavira če ti pešec/otrok stopi pred ali za avto, na voljo serijsko samo pri toyoti in tesli. Pri vseh ostalih je opcijsko doplačilo. Zakaj moraš za varnost sebe in drugih dodatno plačevati, če bi pa lahko naredili ceste varnejše za vse?


Je v planu, da bo to del standard opreme, tako kot je danes ESP, ne vem točno za katero leto, tam 2022 se mi zdi.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

PARTyZAN ::

Po mojih izkušnjah je tako, da manj kot se morem ukvarjat z avtomobilom, bolj sem zaspan pri vožnji. Če sem zvečer na AC (recimo LJ-MB) s tempomatom, se mi začne spat. Brez uporabe tempomata teh težav nimam.

Zheegec ::

Sreča, da je Tesla dobila svežih ~$2,2 miljarde denarja od investitorjev in bank.

Elon Musk has reportedly told Tesla's employees that the company will run out of cash in 10 months if no changes are made in an all-staff email -- which was obtained and reviewed by Reuters -- on Thursday. The CEO's message comes after the electric vehicle-manufacturer ended Q1 of 2019 with $2.2 billion USD in cash, and raised a further $2.7 billion USD to keep the company afloat in light of a $702 million USD loss that quarter.

"This is a lot of money, but actually only gives us about 10 months at the Q1 burn rate to achieve breakeven!" writes Musk. "This is hardcore, but it is the only way for Tesla to become financially sustainable and succeed in our goal of helping make the world environmentally sustainable."

The "hardcore" expense cut will be decided by Musk and newly appointed Chief Financial Officer Zach Kirkhorn, who together will review "all expenses of any kind anywhere in the [world], including parts, salary, travel expenses, rent, literally every payment that leaves our bank account." This news adds onto what has already been a turbulent year for Tesla, causing its stock price to plummet over the past six months.



https://hypebeast.com/2019/5/elon-musk-...
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

kow ::

Zanimivo. Drugac je pa ze prvi stavek v citatu napacen. Oh, ti novinarji.

Vazelin ::

Lahko bi šel Musk za kaka 2 tedna v proizvodnjo, da optimizira proces stroškov. Da se ne bo treba zaposlenim ubadat kako zmanjšat stroške.
I got 99 problems but 4 usd XTZ ain't one...

lufthammer ::

Tale "serijski izdelovalec čudežev" bo uspel potopiti lastno firmo!
Med najbolje plačanimi CEO v lanskem letu potrebuje še vsaj milijardo keša...

kow ::

"Najbolj placani CEO". Od kod si to potegnil?

Gagarin ::

Sam sem včeraj zaprl šort, pričakujem odboj. Je pa še zmeraj firma zelo blizu bankrota al pa prevzema (čeprav tole bo težka dokler je Musk v sedlu). Upam da je z Warpijem vse OK, smo ga pa mnogi opozarjali naj ne bo tako slepo zaverovan...

kow je izjavil:

"Najbolj placani CEO". Od kod si to potegnil?


https://www.bloomberg.com/graphics/2019...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Gagarin ()

krucymucy ::

neo5468 je izjavil:

Najbolj žalostno je, da to safety opremo kot je radar/kamere da avto avtomatsko zavira če ti pešec/otrok stopi pred ali za avto, na voljo serijsko samo pri toyoti in tesli. Pri vseh ostalih je opcijsko doplačilo. Zakaj moraš za varnost sebe in drugih dodatno plačevati, če bi pa lahko naredili ceste varnejše za vse?


Lahko se motim, ampak na Passatu je tole standarden del opreme. Vsaj na 2016.

Utk ::

Ta sistem imajo tudi praktično vse škode in seati, ni to nič posebnega, bo pa obvezen v nekaj letih za vse. Že zdaj ima praktično vsak nov model, ki pride, to serijsko.

krucymucy ::

Utk je izjavil:

Ta sistem imajo tudi praktično vse škode in seati, ni to nič posebnega, bo pa obvezen v nekaj letih za vse. Že zdaj ima praktično vsak nov model, ki pride, to serijsko.

Da, ampak so omenjali da ima to serijsko samo toyota in ne vem se kaj ...

J.McLane ::

V letu, dveh se je to vse na hitro spremenilo, od leta 2016 dalje ko je evropski NCAP začel to avtomatsko zaviranje v sili pogojevati za 5 zvezdic. Veliko modelov ima po tem letu po dve oceni, z varnostnim paketom in brez. Če ima avto varnostni paket standardno je ocena samo ena.

Toyota je TSS začela vgrajevati leta 2015, sprva za doplačilo, ampak ker je bila cena nekih 350€ so takih avtov prodali zelo veliko. Od 2016 dalje postaja sistem serijski del opreme vsake Toyote, trenutno je kot doplačilo samo v Aygo in Proace, v vseh ostalih avtih je pa serijsko.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

RedDrake ::

Ja, serijsko ni povsod samo zaradi tega ker proizvajalci to naredijo pri faceliftu ali menjavi modela.
Čez par let bodo imeli vsi serijsko. Se pa (tudi) zaradi tega nova vozila dražijo.

RedDrake ::

kow je izjavil:

"Najbolj placani CEO". Od kod si to potegnil?

Ja, saj ko bo delnica na $50 ne bo več med top. Njegova plača je pač delniške narave. Tudi njegovo "bogastvo" je. To zna potopiti tako njega kot tudi vrednost TSLA delnice.

Gagarin je izjavil:

Sam sem včeraj zaprl šort, pričakujem odboj. Je pa še zmeraj firma zelo blizu bankrota al pa prevzema (čeprav tole bo težka dokler je Musk v sedlu). Upam da je z Warpijem vse OK, smo ga pa mnogi opozarjali naj ne bo tako slepo zaverovan...


Zdaj greš long.
$4000 kmalu.
To je x20.
Pension secured.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: RedDrake ()

BigWhale ::

krucymucy je izjavil:

Utk je izjavil:

Ta sistem imajo tudi praktično vse škode in seati, ni to nič posebnega, bo pa obvezen v nekaj letih za vse. Že zdaj ima praktično vsak nov model, ki pride, to serijsko.

Da, ampak so omenjali da ima to serijsko samo toyota in ne vem se kaj ...


Fabia in Octavia tega nimata v osnovni opremi. Golf in Tiguan tudi ne ... Ce potem to prodajalci dajejo kot gratis, to ni enako kot imeti v serijski opremi. V serijski opremi je takrat, ko sploh nimas moznosti kupiti avta brez tega. :)

Gagarin ::

RedDrake je izjavil:

kow je izjavil:

"Najbolj placani CEO". Od kod si to potegnil?

Ja, saj ko bo delnica na $50 ne bo več med top. Njegova plača je pač delniške narave. Tudi njegovo "bogastvo" je. To zna potopiti tako njega kot tudi vrednost TSLA delnice.

Gagarin je izjavil:

Sam sem včeraj zaprl šort, pričakujem odboj. Je pa še zmeraj firma zelo blizu bankrota al pa prevzema (čeprav tole bo težka dokler je Musk v sedlu). Upam da je z Warpijem vse OK, smo ga pa mnogi opozarjali naj ne bo tako slepo zaverovan...


Zdaj greš long.
$4000 kmalu.
To je x20.
Pension secured.


Tesle že par let nisem bil long (se ne spomnim točno kadaj sem bil (enkrat pred leti)), pa tudi ne bom šel sedaj... Šort pa že večkrat, sem tudi tu napisal. Ne vem če sedaj nisem precej prehitro iztopil, če bo sploh kakšen odboj. Morningstar je postavil danes napoved na 171 (fair value), Morgan Stanley pa je celo postavil ceno na 10USD worst case...Ja Ark invest šefica Cathie Wood ima ceno postavljeno na 4K LOL.

Utk ::

Fabia in Octavia tega nimata v osnovni opremi. Golf in Tiguan tudi ne ... Ce potem to prodajalci dajejo kot gratis, to ni enako kot imeti v serijski opremi. V serijski opremi je takrat, ko sploh nimas moznosti kupiti avta brez tega. :)

Ja, če ne kupiš čiste sociale, je pa vseeno že not. Jaz sem gledal ibizo, je imela precej bedno opremo, to je pa vseeno imela. Kdo kupi še manj od tistega, pa res ne vem...najbrž potem še marsikje drugje špara.
VW nimajo niti vseh airbagov v osnovni opremi, ampak to je že druga pesem.

koyotee ::

Utk je izjavil:

Fabia in Octavia tega nimata v osnovni opremi. Golf in Tiguan tudi ne ... Ce potem to prodajalci dajejo kot gratis, to ni enako kot imeti v serijski opremi. V serijski opremi je takrat, ko sploh nimas moznosti kupiti avta brez tega. :)

Ja, če ne kupiš čiste sociale, je pa vseeno že not. Jaz sem gledal ibizo, je imela precej bedno opremo, to je pa vseeno imela. Kdo kupi še manj od tistega, pa res ne vem...najbrž potem še marsikje drugje špara.
VW nimajo niti vseh airbagov v osnovni opremi, ampak to je že druga pesem.


Pri škodi moraš lih da ne sovoznikov sedež doplačat.
Rear DVD collector!
JTD power!
Coming soon: bigger E-penis & new internet friendzzz!

BigWhale ::

Utk je izjavil:

Fabia in Octavia tega nimata v osnovni opremi. Golf in Tiguan tudi ne ... Ce potem to prodajalci dajejo kot gratis, to ni enako kot imeti v serijski opremi. V serijski opremi je takrat, ko sploh nimas moznosti kupiti avta brez tega. :)

Ja, če ne kupiš čiste sociale, je pa vseeno že not. Jaz sem gledal ibizo, je imela precej bedno opremo, to je pa vseeno imela. Kdo kupi še manj od tistega, pa res ne vem...najbrž potem še marsikje drugje špara.
VW nimajo niti vseh airbagov v osnovni opremi, ampak to je že druga pesem.


Potem temu ne moremo reci serijska oprema. Saj BMW je isti. i3 v osnovni izvedbi stane okrog 41 jurjev, zraven pa ne dobis nic. Se volanskih kontrol za volume ni. :> Nemci s to izbiro opreme odvrnejo se vsakega pametnega kupca.

Ce primerjas Leafa in i3, s podobno opremo, je Leaf za 10.000 EUR cenejsi. In hkrati kot avto malenkost bolj uporaben.

feryz ::

Če nimaš denarja, kupiš Leaf-a.
Saj je čisto enostavno. Le tukaj odkrivate toplo vodo.

pegasus ::

koyotee je izjavil:

Pri škodi moraš lih da ne sovoznikov sedež doplačat.
Aja? Kdo mi lahko proda novo škodo brez sovoznikovega sedeža? Mi sam gužvo dela, rabim tam prostor. Prosim za ponudbo.

BigWhale ::

feryz je izjavil:

Če nimaš denarja, kupiš Leaf-a.
Saj je čisto enostavno. Le tukaj odkrivate toplo vodo.


Ne, tisti, ki ima denar kupi Model X. Ostali smo pa revezi.

feryz ::

Problemi s funkcionalno pismenostjo? Od kje pride X v navezo Leaf - I3?

J.McLane ::

Od tam ko vsak drugi revež s povprečno plačo zaključi, da med njegovo in 10k € neto plačo ne obstaja nič. Ali si bogat ali pa revež, ali imaš Clio ali pa Teslo.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

Pz500 ::

120 strani... ali je že kdo dobil svojo Teslo 3?

koyotee ::

Pz500 je izjavil:

120 strani... ali je že kdo dobil svojo Teslo 3?


Nekateri so, v razmerju 1:40
Rear DVD collector!
JTD power!
Coming soon: bigger E-penis & new internet friendzzz!

J.McLane ::

Ena je kot kaže že na slovenskem dvorišču:
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

Gregor P ::

J.McLane je izjavil:

Ena je kot kaže že na slovenskem dvorišču:
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...

Kaj nekaj pomeni to?
Dobava : 1-8 tednov
:|
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

BigWhale ::

feryz je izjavil:

Problemi s funkcionalno pismenostjo? Od kje pride X v navezo Leaf - I3?


Ne, sam ti ne razumes posmehovanja tvojim definicijam kdo je revez in kdo ne. Tisti z i3 so revezi, ker ce ne bi bili, bi si kupili Model X.

Pz500 ::

V Financah je bil clanek da ima eno podjetje ki izposoja elektro avte ze 3 Tesle 3.

Je ze kaka fizicna oseba?

MrNighthawk ::

feryz je izjavil:

Če nimaš denarja, kupiš Leaf-a.
Saj je čisto enostavno. Le tukaj odkrivate toplo vodo.

Če hočeš prevažat 5 ljudi kupiš Leafa. i3 je registriran samo za 4.

Ganon ::

Medtem ko je Wall Street letos kljub negotovosti, ki vlada v zadnjih tednih, še vedno v krepkem plusu (v primerjavi s 1. januarjem je Dow Jones višji za več kot 10 odstotkov, Nasdaq za 17 odstotkov), pa so Tesline delnice v nemilosti vlagateljev. V ponedeljek so prvič po decembru 2016 zdrsnile pod 200 dolarjev in so letos izgubile že 38 odstotkov. Večji vlagatelji zapuščajo lastniško strukturo (finančna družba T. Rowe Price je v prvih treh letošnjih mesecih prodala več kot 80 odstotkov svojega deleža v tem podjetju), analitiki pa znižujejo ciljno vrednost delnic. Najbolj ekstremni so pri banki Morgan Stanley, kjer so zapisali, da bi v najslabšem primeru tečaj Teslinih delnic lahko strmoglavil na le 10 dolarjev. Pri Morganu so zaskrbljeni zaradi vedno večje Tesline zadolženosti in nič kaj spodbudnih napovedi o kitajskem povpraševanju po Teslinih avtomobilih. Mimogrede: včeraj je eden od analitikov razkril, da je Apple pred približno šestimi leti poslal ponudbo, da bi Teslo prevzel za ceno okrog 240 dolarjev za delnico.


Bolelo bo.

borisk ::

še Felon Musk bo šhortal TSLA, pravi da bo v 10 mesecih konc...

https://www.zurnal24.si/avto/elon-musk-...

D3m ::

Gregor P je izjavil:

J.McLane je izjavil:

Ena je kot kaže že na slovenskem dvorišču:
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...

Kaj nekaj pomeni to?
Dobava : 1-8 tednov
:|


Pomeni, da se vozilo nahaja v tujini.
|HP EliteBook|R5 6650U|

Gregor P ::

D3m je izjavil:

Gregor P je izjavil:

J.McLane je izjavil:

Ena je kot kaže že na slovenskem dvorišču:
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...

Kaj nekaj pomeni to?
Dobava : 1-8 tednov
:|


Pomeni, da se vozilo nahaja v tujini.

... tako; pomeni, da moramo brati dobesedno kar je napisal; ena Tesla iz kjerkoli že pač je, je kot kaže že bila (pripeljana) za primer izdelave promocijske fotografije na slovenskem dvorišču neke avtohiše.

Glede na tole sliko, ravno za 5 minut.

The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Gregor P ()

Magic1 ::

Jaz sem videl eno Teslo 3 prejšnji teden za Bežigradom. En Nizozemc je bil.
Magic

Zheegec ::

Ne morem verjeti, kakšni scumbagi so pri Morgan Stanley. Kakšen mesec nazaj so pomagali Tesli zbrati preko $2 miljardi novega denarja (od investitorjev in bank). Sedaj pa je (pravilno) mnenje te iste banke, da se Tesla kljub svežim $2 miljardam neizogibno približuje bankrotu. Nobene omembe tega en mesec nazaj.
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

koyotee ::

Zheegec je izjavil:

Ne morem verjeti, kakšni scumbagi so pri Morgan Stanley. Kakšen mesec nazaj so pomagali Tesli zbrati preko $2 miljardi novega denarja (od investitorjev in bank). Sedaj pa je (pravilno) mnenje te iste banke, da se Tesla kljub svežim $2 miljardam neizogibno približuje bankrotu. Nobene omembe tega en mesec nazaj.


Ja so mogl najprej prodat delnice verjetno.
Rear DVD collector!
JTD power!
Coming soon: bigger E-penis & new internet friendzzz!

Nikec3 ::

Zheegec je izjavil:

Ne morem verjeti, kakšni scumbagi so pri Morgan Stanley. Kakšen mesec nazaj so pomagali Tesli zbrati preko $2 miljardi novega denarja (od investitorjev in bank). Sedaj pa je (pravilno) mnenje te iste banke, da se Tesla kljub svežim $2 miljardam neizogibno približuje bankrotu. Nobene omembe tega en mesec nazaj.

Podobno kot "pufaj se pri nas ali pa ti znižamo bonitetno oceno". Kakorkoli, Tesla še nikoli ni bila tako zrela za popolni potop, kot je trenutno. In kaj je Tesla killer? Model 3. Prevelika ambicija, da iz nišnega proizvajalca postanejo mainstream, vmes pa so pozabili, da brez storitev kot je dober servis ne gre. Sem prepričan, da bi Tesla s solidnim servisom v Evropi prodala 2x več avtov.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

Zheegec ::

Ja, samo napoved o Model 3 in "dominaciji trga" jim je pomagala zbrati cel kup svežega denarja, ki so ga rabili da pokrijejo izgube od Model S in Model X...
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Zheegec ()

Okapi ::

Nikec3 je izjavil:

Zheegec je izjavil:

Ne morem verjeti, kakšni scumbagi so pri Morgan Stanley. Kakšen mesec nazaj so pomagali Tesli zbrati preko $2 miljardi novega denarja (od investitorjev in bank). Sedaj pa je (pravilno) mnenje te iste banke, da se Tesla kljub svežim $2 miljardam neizogibno približuje bankrotu. Nobene omembe tega en mesec nazaj.

Podobno kot "pufaj se pri nas ali pa ti znižamo bonitetno oceno". Kakorkoli, Tesla še nikoli ni bila tako zrela za popolni potop, kot je trenutno.
Kakšni dve leti bo še trajalo upanje, da bodo vseeno uspeli postati dobičkonosni. Tovarna na Kitajskem, model Y, vlačilec in seveda grad v oblaku, imenovan robotaksi, dajejo delničarjem upanje, in držijo vrednost delnic nad vodo. Ker je malo verjetno, da bodo do konca 2020 začeli s konkretnim dobičkom prodajati avte, tudi ko bo v ponudbi Y, robotaksija pa tudi še ne bo, bo (za)upanje delničarjev dokončno splahnelo. V tem času se bo verjetno dokončno izkazalo, da so tudi sončni strešniki zgrešen projekt, vsaj kar se konkretnega dobička tiče. Za koliko bo eden od velikih proizvajalcev avtov, Apple ali pa morda celo kakšno kitajsko podjetje, kupil Teslo, bomo pa še videli. Recimo tam okoli 20-30 dolarjev za delnico bo.;)

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Okapi ()

Nikec3 ::

Okapi je izjavil:

Nikec3 je izjavil:

Zheegec je izjavil:

Ne morem verjeti, kakšni scumbagi so pri Morgan Stanley. Kakšen mesec nazaj so pomagali Tesli zbrati preko $2 miljardi novega denarja (od investitorjev in bank). Sedaj pa je (pravilno) mnenje te iste banke, da se Tesla kljub svežim $2 miljardam neizogibno približuje bankrotu. Nobene omembe tega en mesec nazaj.

Podobno kot "pufaj se pri nas ali pa ti znižamo bonitetno oceno". Kakorkoli, Tesla še nikoli ni bila tako zrela za popolni potop, kot je trenutno.
Kakšni dve leti bo še trajalo upanje, da bodo vseeno uspeli postati dobičkonosni. Tovarna na Kitajskem, model Y, vlačilec in seveda grad v oblaku, imenovan robotaksi, dajejo delničarjem upanje, in držijo vrednost delnic nad vodo. Ker je malo verjetno, da bodo do konca 2020 začeli s konkretnim dobičkom prodajati avte, tudi ko bo v ponudbi Y, robotaksija pa tudi še ne bo, bo (za)upanje delničarjev dokončno splahnelo. V tem času se bo verjetno dokončno izkazalo, da so tudi sončni strešniki zgrešen projekt, vsaj kar se konkretnega dobička tiče. Za koliko bo eden od velikih proizvajalcev avtov, Apple ali pa morda celo kakšno kitajsko podjetje, kupil Teslo, bomo pa še videli. Recimo tam okoli 20-30 dolarjev za delnico bo.;)

Ne vem če imajo delničarji toliko potrpljenja. Pri Tesli trenutno bežijo veliki delničarji, kupujejo pa samo mali verniki. Scenarij za katastrofo. Musk je prišel do faze, ko se mu enostavno več ne verjame. Kot da napake Muska ne bi bilo dovolj, je tukaj še globalni problem, da prodaja avtomobilov nasploh pada, potem je tukaj še sranje s Kitajsko in trgovinsko vojno,... nič kaj obetavno.

Tesla je pred dnevi ceno Modelom S in X znižala za 3000$ oziroma 4000$. Mislim, da vsi vemo kaj to pomeni glede vprašanja povpraševanja. Za Q2 že vemo, da bo negativen, ne vidim pa, da bi se v Q3 in Q4 povpraševanje bistveno povečalo. Povprečna prodajna cena Model 3 je dosegla vrh, tako da enostavno ne vidim, kako bi bila Q3 in Q4 bistveno boljša od Q2. Ne vem če imajo delničarji dovolj potrpljenja.

Teslo bo na koncu kar lepo nekdo od tavelikih kupil, vse skupaj pa bo od Muska zapakirano v kako "going private", strateškega partnerja ali kaj podobnega. De-facto bankrot.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

borisk ::

Nikec3 je izjavil:


Teslo bo na koncu kar lepo nekdo od tavelikih kupil, vse skupaj pa bo od Muska zapakirano v kako "going private", strateškega partnerja ali kaj podobnega. De-facto bankrot.


kdorkoli jo bo kupil, verjento ne bo pomembno kako bo to musk zapakiral, ker ga novi lastnik zagotovo ne bo gledal v tesli...

borisk je izjavil:

Nikec3 je izjavil:


Teslo bo na koncu kar lepo nekdo od tavelikih kupil, vse skupaj pa bo od Muska zapakirano v kako "going private", strateškega partnerja ali kaj podobnega. De-facto bankrot.


kdorkoli jo bo kupil(najprimernejši je po mojem GM-fiat-alfa), verjento ne bo pomembno kako bo to musk zapakiral, ker ga novi lastnik zagotovo ne bo gledal v tesli...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: borisk ()

Vazelin ::

https://siol.net/avtomoto/zgodbe/sloven...

Teslo 3 se bo dalo zgleda najeti preko avant2go tudi dnevno:D
I got 99 problems but 4 usd XTZ ain't one...

borisk ::

na testno vožjo lahko grem v graz, da bi si sposodil avto samo zato ker stane 60k€ pa tudi ne vem. Kolk mercedezov c imajo za rent? (pribljižno isti cenovni razred)

bambam20 ::

BigWhale je izjavil:


Saj BMW je isti. i3 v osnovni izvedbi stane okrog 41 jurjev, zraven pa ne dobis nic. Se volanskih kontrol za volume ni.


Rad bi ti verjel, vendar vsi , ki so na avto netu imajo obvolanske gumbe za glasnost.

Vazelin je izjavil:

https://siol.net/avtomoto/zgodbe/sloven...

Teslo 3 se bo dalo zgleda najeti preko avant2go tudi dnevno:D


KAvcijo si še pozabil in ta ne bo nizka.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: bambam20 ()

bambam20 ::

Glede VW-jev, da nimajo vseh zračnih blazin. Osnovni polo jih ima 6, kar težko rečemo, da je malo.

ČE hočete dlakocepit ima BMW serije 7 letnik 2019 za 130 jurjev enako 6 zračnih blazin. Res ste pojave tle.

BAS oz. sistem za zaviranje v sili ima večina novodobnih vozil in so vključena v osnovno ceno. BAS imajo celo klumpast UP od VW-ja in to v osvnoni opremi.

BigWhale ::

bambam20 je izjavil:

BigWhale je izjavil:


Saj BMW je isti. i3 v osnovni izvedbi stane okrog 41 jurjev, zraven pa ne dobis nic. Se volanskih kontrol za volume ni.


Rad bi ti verjel, vendar vsi , ki so na avto netu imajo obvolanske gumbe za glasnost.


Avto.net je kot vir informacij, o tem kaksno opremo ima osnovna verzija i3, vreden pol kameljega prdca. Povsem po nakljucju je to enako kolicini opreme, ki jo dobis v osnovnem modelu BMW i3.

Ampak, ne bos verjel, nekateri si tukaj na forumu ne izmisljujemo stvari in res malokrat govorimo kar na pamet.



Evo, kamelji prdec opreme, dirketno iz nemskega konfiguratorja, slovenski se, iz nekih cudnih razlogov, ne nalozi. Se direkt link, ce slucajno jpeg zgine ...

Volanske kontrole za glasnost in nekaj drugih malenskosti zraven, te stanejo dva jurja.
««
120 / 176
»»