» »

Tesla 3

Tesla 3

Temo vidijo: vsi
««
114 / 175
»»

RedDrake ::

Price target je vsaj $5k. Potem ko bodo ostali propadli in ko bo Tesla kupila Apple pa tam nekje okoli $10k.

Gagarin ::

1) 3 leta od IPO je bila delnica (junij 2013) 138 USD, 2013 je bila od 34 do 190 USD

2) v petih letih si naredil na delnici natanko 0% , v istem času je NASDAQ naredil 95%

Ni čudno da si tako zagrenjen...

TheBlueOne ::

Gagarin je izjavil:

1) 3 leta od IPO je bila delnica (junij 2013) 138 USD, 2013 je bila od 34 do 190 USD

2) v petih letih si naredil na delnici natanko 0% , v istem času je NASDAQ naredil 95%

Ni čudno da si tako zagrenjen...


Ups se res, sem po nesreci vpisal dve leti in pol.

J.McLane ::

Kako 0%, če je danes $266?
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

feryz ::

Matr, ko bo delnica 5k, bo Tesla vredna 850 milijard USD.
Res bo vse ostale požrla. Zlahka.
Malo jih menda že grize.

TheBlueOne ::

J.McLane je izjavil:

Kako 0%, če je danes $266?


Verjetno gleda relativno na NASDAQ.

WarpedGone ::

Drugace verjames v nadaljno rast ali postajas skepticen?

Dobro se je zavedat čimveč stvari, katerih ne veš.
Primer je ferdo zgoraj, močno prepričan kako ima prav, pa je falil ko slepec, ne prvič in žal ne zadnjič.

Ničesar nočem verjet, vse stvari so opremljene z možnostni.
Danes na mizi ni noben dodaten negativen faktor, kup negativnih je že odpadlo, dodano je bilo še nekaj pozitivnih.
Kolk visoko bo stvar šla ve samo bog, na podlagi tega kar je na mizi stropa še ni možno ocenit.
Z ocenjevanjem stropa nehaš, ko sam pred sabo števlike ne upaš več izgovorit naglas.

Spakovanje kako bo Tsla večja od appla poleg otročje neumnosti nima druge osnove.
Zgodovina je polna novih firm, ki so usekale visoko, za vse je skupno to, da so bili začetki skromni, težki, polni negotovosti in ogromno posmehovanja in metanja dreka. Nekaj desetlet kasneje so spakovalci še enako pametni in še bol polni "kako bo zdaj zdaj vsega konec". Države se pa praskajo kako nastalega behemota razrezat, da ne bo tako močan.

Vsak je sam svoje nesreče kovač.
Zbogom in hvala za vse ribe

Utk ::

No, tudi če kdo ne mara Tesle, kaj hudiča dela Apple tako posebnega, da bi moral bit največ vredno podjetje na svetu? V par letih se lahko skrči na desetino. Ne pravim da se bo, ampak ne bi bilo nič čudnega, če se bi.

celada ::

BigWhale je izjavil:

WarpedGone je izjavil:

Šraufanje in popravljanje avtomobilov odhaja na smetišče zgodovine, prihodnost je večji integraciji modulov in menjavi okvarjenih.

Dokler je v avtu še 3 km žic, 75 posameznih žarnic ipd, je to še nekak možno in morda smiselno.
Ampak žarnice se umikajo LED modulom, žice se pa združujejo v vodila. Česar ni, ne more ckrnit.

Ampak tule bo še veliko jokanja kako štromar ne more več sam zamenjat elektronke.


To je predvsem posledica vendor lock-ina, skrivanja techa in poizkusa monopola nad trgom rezervnih delov, popravil in tako naprej. In ne zaradi tega, ker bi bil tech tako kompliciran za popravljanje. V resnici sploh ni.

'Vodilo' je glorified zica na katero je obesenih vec naprav. Nic carobnega in nic strasnega ni na njej. Vodila imajo svoje prednosti in svoje slabosti. Slabost je ta, da ti na eni zici potem crkne deset naprav, namesto, da bi crknila ena zica in ena naprava. Prednost je pa manj zic, jasno. Tudi LED moduli niso noben bav-bav.

Vse skupaj je bistveno ceneje za servisirati samo ce si proizvajalec in si lahko privoscis menjavo celotnega sklopa, ki ga dobis iz tovarne po proizvodni ceni. Ce mors pa kupit celoten modul in je cena v stotinah ali pa celo tisocih dolarjev, potem pa je pa servis kar naenkrat drag in z menjavo celotnega sklopa ne prihranis. Lahko si pa vzames uro ali dve za popravilo nekega boarda. Komponente, ki crkujejo in se jih dobi na trziscu ponavadi ne stanejo blazno veliko. Know-how za pocet take reci pa ni blazno visok. Opremo dobis pa vso na alixepress za sitne pare.

Ampak problem je pa potem v detajlih kjer si pa proizvajalci jemljejo pravico do popravljanja teh reci in ti to prepovejo, preprecujejo nakup rezervnih delov in skrivajo kaj so zaprli v svoje crne skatle. John Deere traktorji so kr lep primer.


LED moduli so kr orng jeba za vsakega laika za menjat. Da se narest itk sam je velko vprasanje kaksna je stanje same svetlobne razporeditve na cesti in sama cena lampe. Ni to glih za cliote pa megane.

Gregor P ::

Sam sem dejansko najbolj vesel, če mi lahko mehanik vse zamenja (seveda vsak strokovno usposobljen mehanik, ne samo ena firma na svetu - saj ne kupujem vendar atomske podmornice z jedrskim orožjem); ampak kljub tem pa imam rad možnost, da lahko vsaj najnujnejše zamenjam sam, predvsem v primeru ne/varnosti na cesti (zamenjam luči, tekočine itd.).
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

WarpedGone ::

Seveda je blo super, ko si lahko sam zamenjal crknjeno elektronko v TVju... poskusi karkoli sam popravt v današnjem TV, ki je parkrat cenejši, manjši in iz vseh vidikov boljši.
Razen, da nikakor ne bo delal 30 let.
Zbogom in hvala za vse ribe

TheBlueOne ::

celada je izjavil:


LED moduli so kr orng jeba za vsakega laika za menjat. Da se narest itk sam je velko vprasanje kaksna je stanje same svetlobne razporeditve na cesti in sama cena lampe. Ni to glih za cliote pa megane.


Pa jih je kdo menjal? Naj bi zdrzali dobre 100 let, ce ne vozis ne vem koliko km/leto. :)

Dober LED, kar avtomobilski na vsak nacin so, ima ca 50.000h zivljenjske dobe. Ce naredis letno 30.000km in vozis povprecno 70hm/h je to max 450h/leto (dodal nekaj h za ko se ne vozis in gorijo luci).

50000:540=111 let.

Racunam kaj narobe?

Zgodovina sprememb…

Utk ::

Marsikdo jih menja, še več jih pa vidim, da jim napol delajo. Tudi pri samo par let starih avtih, po pol ledic manjka. Že pri zadnjih lučeh.

jernejl ::

TheBlueOne je izjavil:

Pa jih je kdo menjal? Naj bi zdrzali dobre 100 let, ce ne vozis ne vem koliko km/leto. :)

Pri meni je od vseh svetil na avtu (xenon, žarnice, LED) crknila ena luč - LED. Torej, očitno se tudi to dogaja.

TheBlueOne ::

Utk je izjavil:

Marsikdo jih menja, še več jih pa vidim, da jim napol delajo. Tudi pri samo par let starih avtih, po pol ledic manjka. Že pri zadnjih lučeh.


Sem mislil, da je govora o zarometih. Tiste ostale, so verjetno cisto poceni in ni treba, da jih ne vem kako naciljas. Te bolj dekorativne ali opozorilne bi si jih upal menjati tudi sam.

Tiste, ki sem jih sam videl, da ne delajo so bile morda kaksne "frajer menja na golfu".

jernejl je izjavil:

TheBlueOne je izjavil:

Pa jih je kdo menjal? Naj bi zdrzali dobre 100 let, ce ne vozis ne vem koliko km/leto. :)

Pri meni je od vseh svetil na avtu (xenon, žarnice, LED) crknila ena luč - LED. Torej, očitno se tudi to dogaja.


Zaromet ali kaj drugega? Ce zaromet, potem bi me zanimalo koliko stane menjava.

Zgodovina sprememb…

RedDrake ::

TheBlueOne je izjavil:

celada je izjavil:


LED moduli so kr orng jeba za vsakega laika za menjat. Da se narest itk sam je velko vprasanje kaksna je stanje same svetlobne razporeditve na cesti in sama cena lampe. Ni to glih za cliote pa megane.


Pa jih je kdo menjal? Naj bi zdrzali dobre 100 let, ce ne vozis ne vem koliko km/leto. :)

Dober LED, kar avtomobilski na vsak nacin so, ima ca 50.000h zivljenjske dobe. Ce naredis letno 30.000km in vozis povprecno 70hm/h je to max 4350h/leto (dodal nekaj h za ko se ne vozis in gorijo luci).

50000:540=111 let.

Racunam kaj narobe?

Ne. Ampak kupi crknjenih LEDic na par let starih avtomobilih tvoje račune preprosto postavijo na laž.
Elektroniki in komponentam se pripiše MTBF. Če je ta 5M ur to ne pomeni, da bo tvoja komponenta držala 5M ur (efektivno neskončno), ampak da bo med 5M komponentami vsako uro crknila ena. Ko zgneteš v neko napravo par sto takih komponentic, ki ima vsaka svoj MTBF nekje ranga miljona ur, efektivni povprečni čas delovanja postane samo še nekaj 1000 ur. Dodaj še tresljaje in konstantna temperaurna nihanja in stvari crknejo mnogo mnogo mnogo prej. Potem je pa recimo, pri LED lučeh, odvisno kaj crkne. Če gre ena ledica - no biggie. Če gre nek IC pa potem vidiš avto, ki preizkuša če so drugi vozniki epileptiki ali ne (videl na lastne oči enga francoza s tako lučjo).
Problem je, da v LED modulu niso samo LEDice, ampak še nek regler, ki ima notri diode, ICje, tuljave, kondenzatorje, ipd ...
Ko/če crkne ena stvar na vezju z vsaj 50+ elementi je igre konec.
Pa vezja za v avto morajo biti kar dobro narejena - sunki/padci napetosti so precej zabavni in neščitena elektronika (kakšne cheapo kitajske kamere recimo) ne drži dolgo. Zdaj, v EVjih teoretično tega ne bo, ker afaik ni alternatorjev in podobne šare, ampak samo DC-DC med glavno in 12V baterijo. Ampak, ko na tem reglerju odleti varovalka, potem ti Tesla reče, da mora zamenjati celoten DC-DC sklop ter zraven še grelno enoto. Strošek? Sitnica. Par tisočakov, pa si spet na cesti. Lahko pa zamenjaš varovalko za 1 EUR, pa je efekt isti.

Gagarin ::

J.McLane je izjavil:

Kako 0%, če je danes $266?


5 let - 2014 je bila že 270, ne vem po koliko in ne kdaj, kupil enkrat ali večkrat itd. Vsekakor je bila naložba v TSLA v letih takšnega bika na trgih v zadnjih 5 letih slaba naložba (če ni ravno kupil v kakšnih dolinah). Mu pa želim da vse in še več nadoknadi v prihodnje, bo verjetno dosti laže komunicirati z njim, ko se malo sprosti, ne bodo več vsi, ki ne verjamejo v božanstvo Elon avtomatično totalni bebci za njega.

TheBlueOne ::

RedDrake je izjavil:

TheBlueOne je izjavil:

celada je izjavil:


LED moduli so kr orng jeba za vsakega laika za menjat. Da se narest itk sam je velko vprasanje kaksna je stanje same svetlobne razporeditve na cesti in sama cena lampe. Ni to glih za cliote pa megane.


Pa jih je kdo menjal? Naj bi zdrzali dobre 100 let, ce ne vozis ne vem koliko km/leto. :)

Dober LED, kar avtomobilski na vsak nacin so, ima ca 50.000h zivljenjske dobe. Ce naredis letno 30.000km in vozis povprecno 70hm/h je to max 4350h/leto (dodal nekaj h za ko se ne vozis in gorijo luci).

50000:540=111 let.

Racunam kaj narobe?

Ne. Ampak kupi crknjenih LEDic na par let starih avtomobilih tvoje račune preprosto postavijo na laž.
Elektroniki in komponentam se pripiše MTBF. Če je ta 5M ur to ne pomeni, da bo tvoja komponenta držala 5M ur (efektivno neskončno), ampak da bo med 5M komponentami vsako uro crknila ena. Ko zgneteš v neko napravo par sto takih komponentic, ki ima vsaka svoj MTBF nekje ranga miljona ur, efektivni povprečni čas delovanja postane samo še nekaj 1000 ur. Dodaj še tresljaje in konstantna temperaurna nihanja in stvari crknejo mnogo mnogo mnogo prej. Potem je pa recimo, pri LED lučeh, odvisno kaj crkne. Če gre ena ledica - no biggie. Če gre nek IC pa potem vidiš avto, ki preizkuša če so drugi vozniki epileptiki ali ne (videl na lastne oči enga francoza s tako lučjo).
Problem je, da v LED modulu niso samo LEDice, ampak še nek regler, ki ima notri diode, ICje, tuljave, kondenzatorje, ipd ...
Ko/če crkne ena stvar na vezju z vsaj 50+ elementi je igre konec.
Pa vezja za v avto morajo biti kar dobro narejena - sunki/padci napetosti so precej zabavni in neščitena elektronika (kakšne cheapo kitajske kamere recimo) ne drži dolgo. Zdaj, v EVjih teoretično tega ne bo, ker afaik ni alternatorjev in podobne šare, ampak samo DC-DC med glavno in 12V baterijo. Ampak, ko na tem reglerju odleti varovalka, potem ti Tesla reče, da mora zamenjati celoten DC-DC sklop ter zraven še grelno enoto. Strošek? Sitnica. Par tisočakov, pa si spet na cesti. Lahko pa zamenjaš varovalko za 1 EUR, pa je efekt isti.


Potem zadosca 10-20% zivljenjske dobe. Na vsak nacin veckratnik zanesljivosti ostalih, kjer sam Bixenon se nisem kdaj menjal. Ampak pac sprasujem, ce ima okdo izkusnje z okvarami. Moj naslednji avto sem planiral z LED, pa me zanima.

Zgodovina sprememb…

RedDrake ::

TheBlueOne je izjavil:


Sem mislil, da je govora o zarometih. Tiste ostale, so verjetno cisto poceni in ni treba, da jih ne vem kako naciljas. Te bolj dekorativne ali opozorilne bi si jih upal menjati tudi sam.

Tiste, ki sem jih sam videl, da ne delajo so bile morda kaksne "frajer menja na golfu".


Zaromet ali kaj drugega? Ce zaromet, potem bi me zanimalo koliko stane menjava.

LED žarometi se menjajo v celoti, ker so zapečateni.
Strošek je tam nekje od 700-1500 EUR odvisno od znamke in funkcij.

hojnikb ::

ja, ni sam led dioda ki diktira ziv. doba
#brezpodpisa

Utk ::

Zaromet ali kaj drugega? Ce zaromet, potem bi me zanimalo koliko stane menjava.

Kia jih je že kar nekaj zamenjala v garanciji.

TheBlueOne ::

RedDrake je izjavil:

TheBlueOne je izjavil:


Sem mislil, da je govora o zarometih. Tiste ostale, so verjetno cisto poceni in ni treba, da jih ne vem kako naciljas. Te bolj dekorativne ali opozorilne bi si jih upal menjati tudi sam.

Tiste, ki sem jih sam videl, da ne delajo so bile morda kaksne "frajer menja na golfu".


Zaromet ali kaj drugega? Ce zaromet, potem bi me zanimalo koliko stane menjava.

LED žarometi se menjajo v celoti, ker so zapečateni.
Strošek je tam nekje od 700-1500 EUR odvisno od znamke in funkcij.


Ja sranje, kaj pomeni v celoti? Potem je Bi-Xenon boljsi, ce je pri LED prevec komponent? Za mojo C klaso dobim Bi-Xenon zarnico za ca. 150€, kjer je LED potem verjetno vsaj 1000€, zaradi zvezde?

RedDrake ::

WarpedGone je izjavil:


Dobro se je zavedat čimveč stvari, katerih ne veš.
Primer je ferdo zgoraj, močno prepričan kako ima prav, pa je falil ko slepec, ne prvič in žal ne zadnjič.

Ničesar nočem verjet, vse stvari so opremljene z možnostni.
Danes na mizi ni noben dodaten negativen faktor, kup negativnih je že odpadlo, dodano je bilo še nekaj pozitivnih.
Kolk visoko bo stvar šla ve samo bog, na podlagi tega kar je na mizi stropa še ni možno ocenit.
Z ocenjevanjem stropa nehaš, ko sam pred sabo števlike ne upaš več izgovorit naglas.

Spakovanje kako bo Tsla večja od appla poleg otročje neumnosti nima druge osnove.
Zgodovina je polna novih firm, ki so usekale visoko, za vse je skupno to, da so bili začetki skromni, težki, polni negotovosti in ogromno posmehovanja in metanja dreka. Nekaj desetlet kasneje so spakovalci še enako pametni in še bol polni "kako bo zdaj zdaj vsega konec". Države se pa praskajo kako nastalega behemota razrezat, da ne bo tako močan.

Vsak je sam svoje nesreče kovač.

Absolutno je to res.
Težav je "samo" nekaj.
1. Ti si prerokoval $1k USD delnico že leta 2016. Tri leta od tvoje prerokbe smo točno tam kjer smo bili.

2. Večina firm ki so šle iz nič v huge je imelo zelo preudarno vodstvo, ki je znalo izkoristi potencial svoje ideje in hkrati uporabiti sposoben kader. Biti vizionar ni dovolj. Teslo so zaradi narcisa na čelu zapustili že mnogi mnogi sposobni in pametni ljudje, ki so pred 4-5 leti prihajali iz večjih podjetij, do danes pa je velika večina teh že odšla. Sem imel priliko imeti podobnega vodjo projekta (ni bil ravno šef, ker sem bil zunanji izvajalec) po osebnosti kot Musk (par stvari mu je super uspelo in potem je mislil, da ima on vedno prav), pa je muka delati s takimi ljudmi. Dokler njihova ideja ne faila ponavadi ne verjamejo in minirajo vsak poskus drugačne izvedbe.
Če bo Musk ostal šef bo delnica zelo zelo težko šla v takšne višave kot upaš ti in tvoji somišljeniki.
Sposoben šef, brez specifičnih osebenjskih motenj bi imel do danes zagotovo mnogo boljše finančne rezultate, posledično pa bi bila tudi delnica višje. Zgolj moje mnenje.

3. Edina stvar, ki je Tesli še ostala za "ornk ornk" boost delnice je samostojna vožnja. Ampak sedaj so premaknili ciljno črto tega maratona za kakih 30km bližje štartu, s to novo FSD definicijo. Moja napoved tu ostaja. Avto bo sposoben max kvazi L4 po avtocestah, in kvazi L3 po mestih. Vsekakor ne bo splošen full self driving, kjer bo tvoj avto skočil po tvojega otroka v vrtec in potem prispel pote v službo. Tega v M3 ne bomo videli v naslednjem desetletju. Spet, moje mnenje.

jernejl ::

TheBlueOne je izjavil:

Zaromet ali kaj drugega? Ce zaromet, potem bi me zanimalo koliko stane menjava.
Crknila je zadnja LED luč; na srečo še znotraj garancije, tako da ne vem, koliko bi stala menjava, če bi jo moral plačati sam. Menjali so pa celo luč, tako da bi bil strošek zagotovo bistveno večji, kot menjava navadne žarnice :)

BigWhale ::

WarpedGone je izjavil:

Seveda je blo super, ko si lahko sam zamenjal crknjeno elektronko v TVju... poskusi karkoli sam popravt v današnjem TV, ki je parkrat cenejši, manjši in iz vseh vidikov boljši.
Razen, da nikakor ne bo delal 30 let.


To o starih, dobrih in delujocih napravah je neka brezvezna fama, ki ne vem od kje izhaja. Naso 'staro dobro' televizijo smo imeli nekajkrat na servisu. Elektronke, zarnice, po domace, so kr pogosto crkovale pri CRTjih. Redki so imeli 30 let stare pralne stroje ali televizorje. Koga poznate, ki je leta 1995 imel televizor iz leta 1965? Ali pa koga, ki je imel leta 2000 televizor iz leta 1970, se tisti, ki so imeli televizorje iz leta 1980 so bili redki. Ima pa danes marsikdo doma televizor iz leta 2005, prvi big screen LCDji in plazme se vedno delujejo in jim nic bistvenega ne manjka.

Crknjena elektronika v TVju ni nobena tezava. Menjava 30 let nazaj je bila podobna menjavi danes, ce takrat sam doma nisi mogel kaj dosti narediti, vsak malo boljsi servis pa je lahko marsikaj popravil. Danes so glavni problem predvsem proizvajalci, ki vgrajujejo komponente, ki jih ni mogoce dobiti na trziscu ali pa iz komponent pobrusijo oznake in jih sam ne mores zamenjati.

BigWhale ::

jernejl je izjavil:

TheBlueOne je izjavil:

Zaromet ali kaj drugega? Ce zaromet, potem bi me zanimalo koliko stane menjava.
Crknila je zadnja LED luč; na srečo še znotraj garancije, tako da ne vem, koliko bi stala menjava, če bi jo moral plačati sam. Menjali so pa celo luč, tako da bi bil strošek zagotovo bistveno večji, kot menjava navadne žarnice :)


Te reci menjajo cele samo zato, ker se jim splaca in ker je to hitreje. Tudi lastniku je lazje, ce mu takoj dajo komplet novo luc, kot ce podirajo staro in jo potem popravljajo. Edina pomembna rec za proizvajalca je, koliko odpada bo za vas garancije. :)

WarpedGone ::

RedDrake:
1. Ti si prerokoval $1k USD delnico že leta 2016. Tri leta od tvoje prerokbe smo točno tam kjer smo bili.

Sem.
In sem že tudi povedal v čem sem se zmotu: podcenil sem človeško manipulativnost in moč negativne propagande.
Leta 2016 je prihodnost Tesle realno izgledala precej slabše kot zgleda danes. Da SP to ne odraža ima svoje razloge.
Nikkei objavi kup dreka, SP -$10, Nikkei umakne novico češ "smo se zmotli, SP +$1.

Drugo drugič.
Zbogom in hvala za vse ribe

Gagarin ::

WarpedGone je izjavil:


Primer je ferdo zgoraj, močno prepričan kako ima prav, pa je falil ko slepec, ne prvič in žal ne zadnjič.

LOL, je sicer res, da sem na borzi že žnjkrat "falil ko slepec" ampak me pa prosim poduči kje sem falil glede TSLA??? Na tickerju TSLA imam debel plus, pa sem bil dosedaj vsakokrat šort...TSLA je ticker kjre še z nobenim trejdom nisem naredil minus (ni mnogo takih na žalost...)

P.s.: Če misliš da sem falil ker nisem kupil TSLA 2010 je delnic z boljšim zaslužkom v 9 letih ogromno...

In ja, vsaka mamka, ki je vložila v kakšen USA ETF je v petih letih naredila bistveno več kot si naredil ti z delnicami Tesle, žal...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Gagarin ()

WarpedGone ::

ampak me pa prosim poduči kje sem falil glede TSLA???


2) v petih letih si naredil na delnici natanko 0% , v istem času je NASDAQ naredil 95%


Zelo kategorična in natančna trditev.
Ki je totalno sfaljena.

Žalostno, da se tea ne zavedaš. Veliko sreče v prihodnje.
Zbogom in hvala za vse ribe

Gagarin ::

WarpedGone je izjavil:

ampak me pa prosim poduči kje sem falil glede TSLA???


2) v petih letih si naredil na delnici natanko 0% , v istem času je NASDAQ naredil 95%


Zelo kategorična in natančna trditev.
Ki je totalno sfaljena.

Žalostno, da se tea ne zavedaš. Veliko sreče v prihodnje.


Žalostno, da se ti ne - če hočeš do datuma natančno - pred točno petimi leti je bila delnica 200 torej si naredil če si vse kupil 15.4.2014 cca 34% - Nasdaq pa v tem času 95%. Če si Teslo kupil pa 4 leta in 7 mesecev nazaj pa si tudi v absolutni izgubi - takrat je bila 280...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Gagarin ()

svit ::

Mogoče pa Warpi računa na Amazonovo zgodbo o uspehu, kjer je nekdo, ki je vložil v Amazon leta 1997 dvajset let kasneje lahko računal na 600 kratnik vloženega denarja. Močno dvomim, da ti EFT ponuja takšne donose. High-risk-high-reward.

Če predpostavimo, da je Warpi vložil 36k EUR in če bo Tesla sledila Amazonu (in vse kaže da mu sledi), bo Warpi miljonar (tudi če upoštevaš inflacijo) čez dvajset let.
Ni ideje

Kebo ::

WarpedGone je izjavil:

RedDrake:
1. Ti si prerokoval $1k USD delnico že leta 2016. Tri leta od tvoje prerokbe smo točno tam kjer smo bili.

Sem.
In sem že tudi povedal v čem sem se zmotu: podcenil sem človeško manipulativnost in moč negativne propagande.
Leta 2016 je prihodnost Tesle realno izgledala precej slabše kot zgleda danes. Da SP to ne odraža ima svoje razloge.
Nikkei objavi kup dreka, SP -$10, Nikkei umakne novico češ "smo se zmotli, SP +$1.

Drugo drugič.

Warpi, poglej si kaj je Efficient Market Hypothesis. Na dolgi rok je nemogoče manipulirati s ceno delnice, saj podcenjenih/precenjenih delnic ni, ker se vedno najde nekdo, ki prodaja precenjeno in kupuje podcenjeno. Če bi bila tesla podcenjena bi se vsekakor našel neko, ki bi jo kupil poceni in počakal na "pravo vrednost". Desna cena je odraz Muskovih zablod in zamujanja rokov, finančne nevzdržnosti poslovanja, itd.

Gagarin ::

svit je izjavil:

Mogoče pa Warpi računa na Amazonovo zgodbo o uspehu, kjer je nekdo, ki je vložil v Amazon leta 1997 dvajset let kasneje lahko računal na 600 kratnik vloženega denarja. Močno dvomim, da ti EFT ponuja takšne donose. High-risk-high-reward.

Če predpostavimo, da je Warpi vložil 36k EUR in če bo Tesla sledila Amazonu (in vse kaže da mu sledi), bo Warpi miljonar (tudi če upoštevaš inflacijo) čez dvajset let.


Ja, dejmo mu želet. Jaz mu, ampak to je prihodnost in želja. Pogovarjamo se o preteklosti in realnosti.

bambam20 ::

TheBlueOne je izjavil:



Ja sranje, kaj pomeni v celoti? Potem je Bi-Xenon boljsi, ce je pri LED prevec komponent? Za mojo C klaso dobim Bi-Xenon zarnico za ca. 150€, kjer je LED potem verjetno vsaj 1000€, zaradi zvezde?


V celoti pomeni, da sta zunanje steklo in ohišje zavarjena dol. Kako bi takšno luč odprel ne vem oz. kako bi snel zunanje steklo pa ne vem. Led ima v sestavi samo elektroniko in nobenih žarnic. Vsaj , ko je govora o zadnjih led lučeh je pričakovana doba delovanja 7-8 let. Potem pa lahko samo moliš, da ne bo kaj odpovedalo na vezju.

Verjetno je bi-xenom luč možno normlano odpreti in pomenjat žarnice, zato je to vedno najboljša rešitev, če obstaja.

BigWhale je izjavil:



Te reci menjajo cele samo zato, ker se jim splaca in ker je to hitreje. Tudi lastniku je lazje, ce mu takoj dajo komplet novo luc, kot ce podirajo staro in jo potem popravljajo.



Srečno z razdiranjem LEd luči, ki je zavarjena. Dejansko je ne moreš odpret v tem smislu, da je ne bi poškodoval. Tukaj ni vijakov, kjer bi ločil steklo on sprednji del in zadnji del ohišje. Je pa veliko zatičev , da luč dobro drži skupaj in nato še zavarjeno.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: bambam20 ()

WarpedGone ::

Efficient Market Hypothesis

Predvsem je to samo hipoteza, niti niti teorija, še manj zakon, sploh pa ne res.
Če bi bil trg efektiven, nebi bilo sploh nobene spremembe cene - stvari se spreminjajo, ker je v vsakem trenutku cena napačna.

Če bi bila tesla podcenjena bi se vsekakor našel neko, ki bi jo kupil poceni in počakal na "pravo vrednost".


Ne veš česa vse ne veš.
Zbogom in hvala za vse ribe

BigWhale ::

bambam20 je izjavil:

Srečno z razdiranjem LEd luči, ki je zavarjena. Dejansko je ne moreš odpret v tem smislu, da je ne bi poškodoval. Tukaj ni vijakov, kjer bi ločil steklo on sprednji del in zadnji del ohišje. Je pa veliko zatičev , da luč dobro drži skupaj in nato še zavarjeno.


Saj pravim, da je glavni problem to, da proizvajalci naredijo stvari tako, da jih je tezje popravljati. Zato ker jih proizvodnja tako manj stane in ker jim je lazje prodajati komplet luci in ob crkotu ene luci menjas cel sklop. Enostavno jim ni v interesu, da bi drugi popravljali zadeve.

celada ::

BigWhale je izjavil:

bambam20 je izjavil:

Srečno z razdiranjem LEd luči, ki je zavarjena. Dejansko je ne moreš odpret v tem smislu, da je ne bi poškodoval. Tukaj ni vijakov, kjer bi ločil steklo on sprednji del in zadnji del ohišje. Je pa veliko zatičev , da luč dobro drži skupaj in nato še zavarjeno.


Saj pravim, da je glavni problem to, da proizvajalci naredijo stvari tako, da jih je tezje popravljati. Zato ker jih proizvodnja tako manj stane in ker jim je lazje prodajati komplet luci in ob crkotu ene luci menjas cel sklop. Enostavno jim ni v interesu, da bi drugi popravljali zadeve.


Led luci so tudi specifika. Ni to halogen ali xenon koder je sam sistem precej manj obcutljiv na samo premikanje vira svetlobe.
Da se narest seveda koliko je pa smiselno je pa druga stvar.

Proizvajalcem pa aftermarket nosi precej malo.

celada ::

TheBlueOne je izjavil:

celada je izjavil:


LED moduli so kr orng jeba za vsakega laika za menjat. Da se narest itk sam je velko vprasanje kaksna je stanje same svetlobne razporeditve na cesti in sama cena lampe. Ni to glih za cliote pa megane.


Pa jih je kdo menjal? Naj bi zdrzali dobre 100 let, ce ne vozis ne vem koliko km/leto. :)

Dober LED, kar avtomobilski na vsak nacin so, ima ca 50.000h zivljenjske dobe. Ce naredis letno 30.000km in vozis povprecno 70hm/h je to max 450h/leto (dodal nekaj h za ko se ne vozis in gorijo luci).

50000:540=111 let.

Racunam kaj narobe?


Led zarometi so dimenzionirani na zivljensko dobo avta, ki je pa kolikor jaz vem pri proizvajalcih ocenjena na cca 10k h. Preracun je pa najbrz malce drugacen kot tale tvoj :)

WarpedGone ::

Took delivery of a BASE 35k today. Amazing amazing car. If Tesla really can make money on this it's game over. Thankful to be a part of the family!
Zbogom in hvala za vse ribe

Gregor P ::

Seveda je vsak otrok vesel nove igrače.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Machete ::

Jaz sem kupil prejšni teden 2017 cross motor. Kaj tako navdušuječega že dolgo ne. Povsem sem očaran nad kvaliteto izdelave, nad dizajnom, nad vsakim vijakom posebaj. Vse je kot mora bit, dejansko je samo za čestitati inženirjem. Vsakd an ga hodim gledat in komaj čakam vikend. Res je amazing amazing zver. Sploh ker sem prešel iz 15 let starejšega motorja. Presrečen sem da sem lahko član družine yamaha.
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+

Smurf ::

WarpedGone je izjavil:

Took delivery of a BASE 35k today. Amazing amazing car. If Tesla really can make money on this it's game over. Thankful to be a part of the family!

Kot nekdo, ki je v zivljenju ze vozil Teslo 3 (in kar nekaj drugih el. avtomobilov), se lahko samo nasmejem. Izjava je nekje tam, kokr da bi prav kako je nekdo navdusen nad moderno linijo Kie Ceed, in da je tole game over za konkurenco.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Smurf ()

koyotee ::

WarpedGone je izjavil:

Took delivery of a BASE 35k today. Amazing amazing car. If Tesla really can make money on this it's game over. Thankful to be a part of the family!

Sliši se kot predvolilne obljube, papir vse prenese.
Rear DVD collector!
JTD power!
Coming soon: bigger E-penis & new internet friendzzz!

MrNighthawk ::

Smurf je izjavil:

WarpedGone je izjavil:

Took delivery of a BASE 35k today. Amazing amazing car. If Tesla really can make money on this it's game over. Thankful to be a part of the family!

Kot nekdo, ki je v zivljenju ze vozil Teslo 3 (in kar nekaj drugih el. avtomobilov), se lahko samo nasmejem. Izjava je nekje tam, kokr da bi prav kako je nekdo navdusen nad moderno linijo Kie Ceed, in da je tole game over za konkurenco.


Novodobni marketing po vzorcu Appla. Kupiš izdelek in s tem si "član družine", celoten hype in navdušenje izgine po temu, ko zadevo vsem pokažeš aka honeymoon period. Po temu je pa same ol' same ol'.

mikhaair ::

Ampak najpomembneje je, da smo vsi clani ST druzine.

Sicer pa, basic m3 zadovolji vse penzija strice, ki imajo zadosti denarja. Za k maši je super, do Krka ali Pule se bo dalo pridet. Edino vprašanje je wow efekt in ta famozna kvaliteta izdelave, ki mora kao bit na ravni nemške plastike...

MadMicka ::

Mene zanima, o kakšni nemški plastiki to govorite? A vidiš kdaj na cesti avtomobile stare 20 let, ki niso BMW ali pa MB? Kolk Fiatov, Renaulotv, itd. pa vidiš, recimo nič... Pomoje o kvaliteti nemških avtomobilov govorijo največ tisti, ki v njih še niso sedeli...

Utk ::

Renaultov vidiš kar nekaj 20 let starih, res pa da ne zgledajo 20 let stari. V nasprotju z mercedesi...

feryz ::

Ti imaš pa hud manjvrednostni kompleks.
Kako se sploh misliš kdaj usesti v tisto draginjo od Tesle? Ne spodobi se, da se v luksuznem avto voziš naokoli. Luksuzen zgolj na podlagi cene, seveda.

DamijanD ::

2 dni nazaj sem se vozil za bolhco in razlagal tamali, kaj je to za en avto :D Katrc in petk je tudi še nekaj... pa golfov dvojk
Ampak 20 let - to je golf 4ka in tega je pa ful še na cesti

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: DamijanD ()

Spock83 ::

Pretipal sem Teslo 3 po dolgem in pocez. Build je na nivoju. Notranjost mi je super. Pri moji visini 183cm se super sedi. I want :D
««
114 / 175
»»