» »

Tesla 3

Tesla 3

Temo vidijo: vsi
««
112 / 175
»»

pegasus ::

To ni smešno, to je realnost, opažena že pred časom tudi v fizičnem svetu: http://www.netscrap.com/netscrap_detail...
Če vzgajaš nevronsko mrežo, jo ne moreš vzgajati v sterilnem okolju in bo vedno pobrala še zadeve, ki jih ti s svojimi 500 miljoni let evolucije znaš ignorirati. Me zanima, kako hitro bodo "učitelji" teh mrež uspeli nadoknaditi teh 500M let ...

feryz ::

Warpi se verjetno že fura z njo.
Prejšnje dni smo brali, da se valijo celi trajekti s tisočimi trojkami v Evropo.
Ni hudič, da se ni vsaj eden prebil mimo Gibraltarja in splezal do Kopra.

Samovozni ne bodo še zelo zelo dolgo.
Dokler bodo samovoznost testirali na novih avtocestah, bo še nekako.
Ko bo delovala tudi v Rovtah, takrat pa lahko dajo nalepke gor.

Ali pa ko bodo popolnoma vsi avti brez voznika.
Dokler pa bo vsaj eden na cesti, to pomeni potencialne možnosti za nepredvidene situacije.

RedDrake ::

Mah, ta samovoznost je na pol joke.
Povsem možno je, da bodo dosegli nek kvazi L4, ki bo deloval na avtocestah in v mestih do konca leta in bo bolj L3 kot L4 (se pravi bo voznik še vedno moral nadzorovati sistem).
Trenutno še vedno razvijajo prepoznavo sveta. Predvidevanje razvoja situacij je pa povsem druga pošast.
Pa še prepoznava je shitty. Na YT sem pred časom našel nekega angleža, ki testira AP tudi po konkretno zavitih regionalkah, in mu avto gladko popraska grmovje ki štrli na cesto, občasno gre čez sredinsko črto v ovinkih, ovinke dostikrat jemlje s previsoko hitrostjo, ipd ...

Kot rečeno, za AC in mesta (kar pomeni upoštevanje prometnih znakov ter semaforjev) v nekem L3-4 načinu je imho izvedljivo.
Da boš pa spal za volanom, ali, da bo avto peljal prazen je pa s tem trenutno pipe dream, IMHO.

Machete ::

fear not little one:
At the BMW Autonomous Driving Campus, BMW is working on safer cars for a safer tomorrow.

Vsaj bulšitirajo ne..
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+

koyotee ::

Čakamo odziv st intelligenze :P
Rear DVD collector!
JTD power!
Coming soon: bigger E-penis & new internet friendzzz!

RedDrake ::

Bom kar jaz napisal.
Nič nimajo za pokazat, zato je takšna reklama.
Ampak tako je pri samovoznosti. Nek incremental creep proti "OK" delovanju bo povzročil več slabega kot dobrega. Sploh če s kakšnim tweakom razsuješ trenutno delujoče funkcije. Bolje je počakat in imeti delujoč L4 ter vržt to na cesto. Samo to izpade, kot da nič nimaš in nič ne razvijaš. Zato bo teh reklam čedalje več.
Tesla pa pač fura svoj AP, ki izvaja random brake checke, zadeva betonske ograje, stoječa vozila, ipd ...
Vsak ma svoj način. Kaj je za brand slabše - smrtne žrtve zaradi beta SWja ali pa občutek potrošnikov, da si zadaj pri razvoju, bo pa pokazal čas.

Vazelin ::

Rad bi videl Teslin AP na kaki regionalki v Sloveniji:D
I got 99 problems but 4 usd XTZ ain't one...

RedDrake ::

Saj jaz sem že ponudil.
Prvi Teslarijanec ki gre s svojo Teslo hands-off za menoj (ali pred menoj) od Bovca do izvira Soče, pokasira tam dva vijolična plus odlično kosilo/večerjo.
Kamere priskrbim jaz, da bo vse lepo dokumentarino

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: RedDrake ()

Okapi ::

Čisto dovolj za preizkus bo že vožnja po Ljubljani, recimo iz Most čez Center v Šiško.
Test 1 - v nedeljo dopoldan
Test 2 - v ponedeljek ob osmih zjutraj v lepem vremenu
Test 3 - v petek ob petih popoldan v dežju

Machete ::

Infrastruktura z označbami, senzorji na prometnih znakih itd.. vse to bo raslo skupaj s tehnologijo. Neke bizarne odseke in situacije sedaj konteplirati je malce nazadnjaško. Bo pač za začetek sistem sposben voziti po določenih ustrezno označenih večpasovnicah, kar je nekako že, in bo napredoval skozi čas.
Saj tudi prvi poleti niso bili primerljivi z rutinskimi 20 urnimi čezoceanskimi poleti dandanes.
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+

feryz ::

Res je.
Ampak nekateri trdijo da vse to imamo že danes.

Okapi ::

Machete je izjavil:

Infrastruktura z označbami, senzorji na prometnih znakih itd.. vse to bo raslo skupaj s tehnologijo. Neke bizarne odseke in situacije sedaj konteplirati je malce nazadnjaško. Bo pač za začetek sistem sposben voziti po določenih ustrezno označenih večpasovnicah, kar je nekako že, in bo napredoval skozi čas.
Problem pri L4 je, ker vozniki ne bodo pozorni, in ne bodo uspeli pravočasno prevzeti nadzora, če bo šlo kaj narobe. Že pri zbrani vožnji vsake toliko kdo zaspi, potem bo pa še toliko prej. In tudi na dobro označeni avtocesti gre od časa do časa kaj narobe.

Machete ::

Ne vem zakaj se v to smer spotikaš. Problem je tudi, če pilot ni pozoren in gre nekaj narobe, pa vseeno letimo 95% na automatiki.
Kot bi brata Wright izjavila, da je problem, če padeš na tla iz 30 m višine.
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+

J.McLane ::

Določene dolgočasne AC odseke bi lahko že danes naredili primerne za avtonomno vožnjo, široki pasovi, jasne oznake, brez nasproti vozečega prometa... Samo vremenske razmere bi še upošteval in bi "cesta" sama sporočila kdaj je na tem odseku L4 varno omogočen. Če bi bila kakšna dela na cesti ali nesreča, pa se avtomatsko sproži "alarm" da voznik prevzame.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

_0\WA6m7Uzc ::

J.McLane je izjavil:

Določene dolgočasne AC odseke bi lahko že danes naredili primerne za avtonomno vožnjo, široki pasovi, jasne oznake, brez nasproti vozečega prometa... Samo vremenske razmere bi še upošteval in bi "cesta" sama sporočila kdaj je na tem odseku L4 varno omogočen. Če bi bila kakšna dela na cesti ali nesreča, pa se avtomatsko sproži "alarm" da voznik prevzame.


Mhm, in potem pride nekdo mimo in nalepi na znak nalepko. Pa gre autopilot 130 pri omejitvi 30. Da o dezju in snegu sploh ne govorimo.



Tole je v poskusih AI prepoznal kot omejitev za 45mph. 100%, vedno. Kar bi na prvi pogled zlahka prepoznal kot "abslesano" od sonca. Kaj bi naredil s slovenskimi, s sibrovko preluknjanimi znaki, je se uganka.



Takole se mu pa nastavi past.

Pozabite to zgodbo hipstercki, Musk je nategnil cele armade geekov in jim prodal nekaj, za kar se nismo tehnolosko zreli. Naceloma mu niti zameril ne bi, ce se nekdo pusti ostrici, ga pac ostrizes, ampak, da moram vedno znova poslusati, kako je Tesla fajn in da bojo zdaj vse bejbe padale na isti premik volana, je pa neznostno.

Zgodovina sprememb…

pegasus ::

Geeki razumejo kaj je realno stanje in razumejo kaj je marketing ter se hkrati zabavajo nad komentarji oseb, ki se ob muskovih tweetih čutijo prizadete ;)

_0\WA6m7Uzc ::

pegasus je izjavil:

Geeki razumejo kaj je realno stanje in razumejo kaj je marketing ter se hkrati zabavajo nad komentarji oseb, ki se ob muskovih tweetih čutijo prizadete ;)


Geeki morda ze, ampak z drobcem hipsterskega pridiha izpadejo kot 5 letni otroki. Kot, da so prvic videli svet.

Pa pozabil sem se na limanje cigumijev cez senzorje ipd.

Utk ::

Potem pa se en zanimiv shift, da pokvarljivost Tesel, karoserijske napake itn. ne motijo istih ljudi, kateri so prej bili fanaticni na te zadeve.

Na kaj češ pa danes še bit fanatičen? Passat dizel je že 15 let enak, če smo realni. BMW enako, ostali da ne govorimo, marsikater gre tudi na slabše. Kako proizvajalci ne vidijo, da "stari" avti niso več zanimivi, da se povprečna starost veča, da rastejo samo zaradi Kitajske, in da bi elektrika naredila avte spet zanimive. Ta SUV manija jim je padla z neba, če ne bi blo tega, bi prodaja strmoglavila že prej, tako bo pa malo kasneje.

pegasus ::

Utk je izjavil:

SUV manija
Ja, to mi je nekaj popolnoma nerazumljivega. Wrong on so many levels, edina korist SUVa je, da lahko zelo hitro in enostavno ustrezno karakteriziraš ljudi v njem.

Magic1 ::

Suvi so uporabni za penzioniste, ker so radi višje. Število penzionistov narašča. Mlade še prepričaš, da so varnejši in imaš nov hit. Pa še višje izpade na ven dosti večje, avti se že tako konstatno večajo in v dolžino/širino jih ne morejo v nedogled večat. Trgovec pa vedno rabi drugačen nov hit, da rabljene zadeve izpadejo iz konkurence.
Magic

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Magic1 ()

TheBlueOne ::

pegasus je izjavil:

Utk je izjavil:

SUV manija
Ja, to mi je nekaj popolnoma nerazumljivega. Wrong on so many levels, edina korist SUVa je, da lahko zelo hitro in enostavno ustrezno karakteriziraš ljudi v njem.


Niti ne, ker so bozji dar za penzioniste, vesele so jih zenske, ker rade sedijo visje in imajo rade nakoliko visje odlagalne povrsine itn. Obojnim je vseeno za to, kako sportno se vozi.

Edini ljudje, ki jim res lahko das nalepko so tisti, ki najdejo cas za karakteriziranje ostalih glede na obliko avta. Dejansko ne mores cez to, da se nekdo pac usede v avto in mu je pac vsec in ga kupi? Ce nima tvojih pomislekov, potem ga enostavno karakteriziras kam?

Utk ::

Kakšne pa so koristi limuzine proti SUV, razen tiste ene, da porabi pol litra manj na 100km?

WTF? Za pol litra manj se ljudje vozijo 90 po avtocesti, ti pa sprašuješ "razen"...

pegasus ::

TheBlueOne je izjavil:

potem ga enostavno karakteriziras kam?
Med kratkovidne egoiste, ki jim je lastno udobje bolj pomembno kot preživetje vrste. Ja, tudi "športna vožnja" je enako wrong kot SUV.

mikhaair ::

Ampak, a imamo kakšen primerjalni test m3 s konkurenco v svojem cenovnem? razredu. S tem mislim klasičnih avto novinarjev, evropskih, da bo za naš okus in čim manj pristranski...pa recimo temu non DE.
Pa da nam opišejo te gape panelov, čričke, armaturko, vožnjo itd.

TheBlueOne ::

pegasus je izjavil:

TheBlueOne je izjavil:

potem ga enostavno karakteriziras kam?
Med kratkovidne egoiste, ki jim je lastno udobje bolj pomembno kot preživetje vrste. Ja, tudi "športna vožnja" je enako wrong kot SUV.


Ce gledas na tak nacin, potem ti tudi Tesla kot avto za 50k€+ nic ne pomaga. Ce si tako zelen ti ostane kolo, javni prevoz in ce je res kriza kaksen rent a car. Ce se ti ne izide s kilometri se preselis... Tisti, ki je res zelen gleda, da dela cim manj km, ne pa da kupi avto za 50k€ in se samo nekoliko bolj cisto vozi.

BigWhale ::

pegasus je izjavil:

edina korist SUVa je, da lahko zelo hitro in enostavno ustrezno karakteriziraš ljudi v njem.


Ne, ne mores jih. Lahko pa okarakteriziras ljudi, ki pisejo taksne neumnosti.

pegasus je izjavil:

TheBlueOne je izjavil:

potem ga enostavno karakteriziras kam?
Med kratkovidne egoiste, ki jim je lastno udobje bolj pomembno kot preživetje vrste. Ja, tudi "športna vožnja" je enako wrong kot SUV.


Ce se 100% casa ne vozis s kolesom in ne potujes z letali, lahko kratkomalo utihnes s taksnimi argumenti. So neumni in iracionalni. Ze to, da uporabljas racunalnik je rahlo sporno ampak to ti bomo spregledali.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: BigWhale ()

LuiIII ::

Primerjati avtopilota v sodobnem letalu in avtonomno vožnjo je zgrešeno. Če bi že lahko vsaj malo primerjali bi moral avtopilot v letalu brez pomoči ATC izvesti taxiway, začeti vzlet, po pristanku pripeljati do pravega terminala in to vse na najbolj prometnem letališču na svetu. Pa še v tem primeru bi imel veliko, veliko lažje delo kot ga ima avtonomen avto na cesti.

MrNighthawk ::

Mogoče je bil tale avtopilot v tejle temi že omenjen

roCkY ::

Debata o EV prihodnosti, tehnologijah, "kitajcih", ...

WarpedGone ::

A Deep-Dive Into The Tesla Model 3 and Other EVs
Danger, tread with great care ...
Zbogom in hvala za vse ribe

D3m ::

lol. Kera glupa primerjava ahahhaahahah.

Imaš prav "handle with care" lol.
|HP EliteBook|R5 6650U|

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: D3m ()

WarpedGone ::

1760 km v enem dnevu ... Tesla Model 3 MidRange
- 1,094 miles = total distance (almost entirely autopilot!)
- Started with temperatures in the 50's from NJ to VA, then 60's from NC to FL.
- Charging times ranged from 13 minutes (min) - 22 minutes (max)
- $0 cost to charge (would cost ~$75 according to Tesla's website.)
- 8 supercharging stops



Aja seveda ... imposibru!
Zbogom in hvala za vse ribe

Zgodovina sprememb…

koyotee ::

WarpedGone je izjavil:

1760 km v enem dnevu ... Tesla Model 3 MidRange
- 1,094 miles = total distance (almost entirely autopilot!)
- Started with temperatures in the 50's from NJ to VA, then 60's from NC to FL.
- Charging times ranged from 13 minutes (min) - 22 minutes (max)
- $0 cost to charge (would cost ~$75 according to Tesla's website.)
- 8 supercharging stops



Aja seveda ... imposibru!


Probaj to naredit v Sloveniji, impossibru :)):)):))
Rear DVD collector!
JTD power!
Coming soon: bigger E-penis & new internet friendzzz!

Hiwadi ::

koyotee je izjavil:

Probaj to naredit v Sloveniji, impossibru :)):)):))

SI do UK s teslo - BP. Sej se tip v videu je šel NJ - FL, ni krožil po Jerseyu?

roCkY ::

Meni so bolj realne poti, ki jih dela Byorn. Zadnja recimo Oslo-Levi in nazaj.
AP ga kar solidno biksa, čeprav v nekaterih razmerah dela solidno. Aja Model3 nima ogrevanega radarja!

Okapi ::

roCkY je izjavil:

Aja Model3 nima ogrevanega radarja!
Ima pa zato špijonsko kamero, ki snema voznika in potnike.>:D

MrNighthawk ::

WarpedGone je izjavil:

1760 km v enem dnevu ... Tesla Model 3 MidRange
- 1,094 miles = total distance (almost entirely autopilot!)
- Started with temperatures in the 50's from NJ to VA, then 60's from NC to FL.
- Charging times ranged from 13 minutes (min) - 22 minutes (max)
- $0 cost to charge (would cost ~$75 according to Tesla's website.)
- 8 supercharging stops



Aja seveda ... imposibru!


Koliko postankov in koliko časa vse skupaj?

J.McLane ::

Saj ti piše, 8 postankov po 13-22 min, se pravi nekje ~2,5 ure za vse postanke skupaj.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

RedDrake ::

Porabil je ~ 19h 40 minut. Če odšteješ 2h 30 za postanke dobiš povprečno hitrost vožnje tam okoli 92km/h. Povprečje celotnega potovanja je bilo okoli 82km/h.
Za primerjavo, Kranj-Berlin (970km) štart ob 15.30, prihod 0.40, čas potovanja 9h 10 min s tremi postanki, vključujoč hrano (2x), WC (vsakič) ter gorivo (1x). Postankov nisem štopal, ampak tisti brez hrane je bil <10 min, tisti s hrano okoli 20min. Povprečje je verjetno zelo podobno kot pri zgornjem videu. Povprečje celotnega potovanja torej 105km/h, povprečna hitrost vožnje pa okoli 115km/h. Btw, avto polno naložen (5 odraslih s prtljago za teden bivanja, skupaj vsaj 450kg). Dodatne "omejitve", zastoj na AT-DE meji, zastoj okoli Muenchna, veliki odseki AT AC omejeni na 100. Voženo po omejitvah, v relativno slabem vremenu (hudi nalivi v južni Nemčiji).
Za povratek ni podatka, ker je bilo potovanje čez Češko z nočitvami tam.

All in all, long range potovanje z state-of-the-art EVjem je še vedno 25% počasnejše od random ICE vozila. "Problem" sploh ni čas polnjenja, ampak to, da se EVji kotalijo 25% počasneje, da varčujejo z energijo.
Kar je verjetno razlog, da potem jaz šibam v oldatmerju z 1.0 mašino in aerodinamiko dobesedno cegla 120 mimo Tesle S, ki se kotali tam okoli ~100 po dolenjski AC.

DamijanD ::

No kdaj tudi EVji hitro vozijo:
LJ-Vrhnika i3 je vozil celo pot 150km/h (torej maksimum) - jaz sem šel tolko hitro za njim zgolj iz firbca :D
Na istem odseku je bila neka avstrijska tesla S (verjetno direkt iz polnilnice), ki je v gužvi pokazal kako se lahko izkoristijo dobri pospeški EVjev (tega sem videl pa samo nekaj sekund...)

RedDrake ::

Itak, če bi se jaz dnevno vozil LJ-Vrhnika ali pa LJ-Logatec ali pa kaj podobnega, bi si tudi omislil EVja in ga komot gnal kolikor bi šel.
Če je pot v obe smeri skupaj manj kot 100km, lahko katerikoli nov EV danes ženeš na max, pa boš imel dovolj. Hkrati boš lahko tudi doma na navadnem 10A priključku napolnil to čudo čez noč za ponoven podvig naslednji dan.

Drugo je, če se odločiš iti na daljšo pot. Tam pa pridejo številke do izraza. 50L goriva ima cca 10x več energije kot 400kg baterija. Izkoristek goriva je sicer pod 20%, a to je še vedno 2x bolje kot EV.
Kar je smiselno. Bencinskih ICE shitbox s 50L zmore tam kakih 650km po AC pri 120km/h. Hi-End Tesla zmore pri isti hitrosti 400km na zelo dober dan. Če bi v M3 vrgel kak učinkovit dizelski pogonski sklop bi verjetno b.p. dosegel 1000km+ dosega z enim tankom.

MrNighthawk ::

J.McLane je izjavil:

Saj ti piše, 8 postankov po 13-22 min, se pravi nekje ~2,5 ure za vse postanke skupaj.


Mislim sem koliko časa je trajala celotna pot

J.McLane ::

Aha, no ti je RedDrake odgovoril.

Sicer pa koliko % vozil je na dolgi vožnji in se zato morajo "kotalit" 100 kmh po AC? Po mojem mnenju zelo malo, pa tudi taki bodo zadnji, ki bodo prešaltali na EV, tako da je bojazen o upočasnjevanju prometa iz tega vidika popolnoma odveč. Ves point tega je da je long-distance tudi z EV, čisto dovolj dober in tistih "20% počasneje" ni nikakršen deal braker za povprečnega Janeza, ki gre na pot do Berlina enkrat v življenju.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

MrNighthawk ::

J.McLane je izjavil:

Aha, no ti je RedDrake odgovoril.

Sicer pa koliko % vozil je na dolgi vožnji in se zato morajo "kotalit" 100 kmh po AC? Po mojem mnenju zelo malo, pa tudi taki bodo zadnji, ki bodo prešaltali na EV, tako da je bojazen o upočasnjevanju prometa iz tega vidika popolnoma odveč. Ves point tega je da je long-distance tudi z EV, čisto dovolj dober in tistih "20% počasneje" ni nikakršen deal braker za povprečnega Janeza, ki gre na pot do Berlina enkrat v življenju.


jst grem vsako leto 1400km tja in nazaj. mi je tesla route guide preračun cca 4 ure več. zaradi premalo polnilnic na poti. bi moral prevečkrat zapeljati v mesto.
še vedno je to idealen scenarij. če imaš pred sabo 4 polnilnice in 10 ljudi v čakalni vrsti, si dober za kakšno uro ali več.

J.McLane ::

Ja potem pa move along, nothing to see in this topic :D

Pa vendar te očitno močno matra firbec, da sodeluješ v tej temi.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

pegasus ::

J.McLane je izjavil:

Sicer pa koliko % vozil je na dolgi vožnji in se zato morajo "kotalit" 100 kmh po AC? Po mojem mnenju zelo malo, pa tudi taki bodo zadnji, ki bodo prešaltali na EV,
Jaz sem že en. Minuli vikend naredil 920km do švice in nazaj, nikoli hitreje kot 100km/h. Na EV bom prešaltal takoj ko bo to logistično in finančno mogoče.

Gregor P ::

Tudi sam moram kdaj iti na daljše relacije, logično da pri tem izkoristim prednosti AC, to je hitra vožnja do omejitve; kolikor razmere na cesti to dopuščajo.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

roCkY ::

Bjorn je delal povprečje 68km/h prejšnje dni. Verjetno pa bo ta del še podrobneje objavil. Bil pa je v mrazu in precej ven iz območja superchargerjev cca. 400 km.

Dejtvo je, da če se polni 700km/h glede na indeks. Model 3 ima indeks za izračun konstanto 150 Wh/km. Poraba je seveda sploh sedaj na severu nekoliko večja in se potuje na območju chargerjev je Model 3 absolutno uporaben avto za dolge ture.

Kar me trenutno zanima je koliko časa bodo Norvežani_Tesla rabili, da mu porihtajo odbijač. Če je še kaj drugega zdrobil (nekaj bojda še stran visi spodaj) bo to še toliko bolj realen podatek, kako resno trenutno Tesla jemlje postprodajne aktivnosti.

roCkY ::

Okapi je izjavil:

roCkY je izjavil:

Aja Model3 nima ogrevanega radarja!
Ima pa zato špijonsko kamero, ki snema voznika in potnike.>:D

Jah sej obstajo "cvigcange". Tole se je pred časom že precej govorilo. Kje je mikrofon skrit? Se ne spomnim podrobnosti na to temo. Kamerco se enostavno prelepi.
Da pa na sever pošiljajo avtopilot brez ogrevanja oz. pranja mi je pa precej šlampasto. Bi še bilo v avtu z mpc 35k€. Za 65k€ enoto je pa to neresno. No saj nenazadnje je morda v praksi bolje tako. Da zadeva pač počepne in ni možnosti vklopa AP.

MrNighthawk ::

Tole Tesla's $35,000 Model 3 is no longer available to order online
https://www.theverge.com/2019/4/12/1830...

me spominja na tole

"But the plans were on display..."
"On display? I eventually had to go down to the cellar to find them."
"That's the display department."
"With a flashlight."
"Ah, well, the lights had probably gone."
"So had the stairs."
"But look, you found the notice, didn't you?"
"Yes," said Arthur, "yes I did. It was on display in the bottom of a locked filing cabinet stuck in a disused lavatory with a sign on the door saying 'Beware of the Leopard."

- HHGTG
««
112 / 175
»»