Forum » Na cesti » Tesla 3
Tesla 3
Temo vidijo: vsi
s1m0n ::
@W1
Pri nas je:
V 2018 je blo 12 registracij od tega 9x Models S, 3x Model X.
Večina jih je ali sivih ali črnih.
Pri nas je:
Model S 65x Model X 8x Roadster 1x
V 2018 je blo 12 registracij od tega 9x Models S, 3x Model X.
Večina jih je ali sivih ali črnih.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: s1m0n ()
s1m0n ::
Še jih ni na voljo...
Po moje niti ni slaba cifra upam, da jo M3 dvigne še par krat.
Po moje niti ni slaba cifra upam, da jo M3 dvigne še par krat.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: s1m0n ()
WarpedGone ::
Js bi šlogal, da bo letos kakih 50 trojk, naslednje leto parkrat več.
Ampak js sm šlogal tut 30k rezervacij prvi dan, pa jih je blo +130k...
Zakaj še nism naroču? Ker hočm v avtu dobit že HW3, tko da ostane le OTA aktivacija FSD ko me prime.
Ampak js sm šlogal tut 30k rezervacij prvi dan, pa jih je blo +130k...
Zakaj še nism naroču? Ker hočm v avtu dobit že HW3, tko da ostane le OTA aktivacija FSD ko me prime.
Zbogom in hvala za vse ribe
RedDrake ::
WarpedGone je izjavil:
Js bi šlogal, da bo letos kakih 50 trojk, naslednje leto parkrat več.
Ampak js sm šlogal tut 30k rezervacij prvi dan, pa jih je blo +130k...
Zakaj še nism naroču? Ker hočm v avtu dobit že HW3, tko da ostane le OTA aktivacija FSD ko me prime.
WarpedGone je izjavil:
Evo, mal šloganja, kam pes taco moli. Stvar bazira na javno znanih dejstvih. Zaključek je tako očiten, da je večini skrit (nism ga js pogruntal, ga le delim z vami). Znana dejstva:
- avtonomni avtomobil je že tehnično že rešen problem
...
TSLA je trenutno še na $250, konec leta zna bit na štirimestni cifri.
Tvoje šloganje od cca aprila 2016 ni vredno _NIČ_.
Vazelin ::
Roko na srce. Če bi jaz imel 60 jurjev za avto bi bila imo Tesla 3 zagotovo med top3 opcijami, morda celo prva. Jaz bi sicer počakal leto, dve, da gredo te začetne serije mimo in odpravi napake.
Qrctegleda ::
Vazelin, čez 2 leti bo že polno boljših avtov na elektriko. Čim se splavi tale Tesla bo konkurenca pohitela.
Vazelin ::
Jaz zelo dvomim, da bo čez dve leti veliko boljših avtov od Tesle na elektriko.
Elektro Mercedesi (un SUV ki so ga predstavili) meni izgleda kot smeti. Brezvezno.
ps: zame bo verjetno bolj kakšen VW NEO
Elektro Mercedesi (un SUV ki so ga predstavili) meni izgleda kot smeti. Brezvezno.
ps: zame bo verjetno bolj kakšen VW NEO
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Vazelin ()
TheBlueOne ::
Jaz zelo dvomim, da bo čez dve leti veliko boljših avtov od Tesle na elektriko.
VW ni ista liga, zanimi bodo recimo Jaguar I-Pace, Audijevi E-troni, Porsche Taycan in E Cross, BMW i4...
Pri avtih kakovost praviloma pade na karoserije, kjer Tesla se dolgo nima sans, kar se tice pogonskega sklopa pa jih je kar nekaj, ki lahko konkurirajo, od BOSCHa, do tistih hrvaskih RIMAC, kjer je dober tudi eden od Slo firme itn. Klasicni proizvajalci imajo ze lep cas E prototipe, samo trenutno jih se ne zanimajo dovolj, ker je trg premali. Zna biti zanimivo, kako bo z baterijami, kjer nisem preprican niti, ce jih tesla dela popolnoma sama, sem nekje bral, da je vmes Panasonic ampak me bo ze kdo popravil. :)
WarpedGone ::
RedDrake:
Nekoga fejst peče, tako zelo da je pripravljen zanikat stvari, ki so se že zgodile.
It must suck to be you ...
Tvoje šloganje od cca aprila 2016 ni vredno _NIČ_.
Nekoga fejst peče, tako zelo da je pripravljen zanikat stvari, ki so se že zgodile.
It must suck to be you ...
Zbogom in hvala za vse ribe
J.McLane ::
TheBlueOne je izjavil:
Jaz zelo dvomim, da bo čez dve leti veliko boljših avtov od Tesle na elektriko.
VW ni ista liga, zanimi bodo recimo Jaguar I-Pace, Audijevi E-troni, Porsche Taycan in E Cross, BMW i4...
Pri avtih kakovost praviloma pade na karoserije, kjer Tesla se dolgo nima sans, kar se tice pogonskega sklopa pa jih je kar nekaj, ki lahko konkurirajo, od BOSCHa, do tistih hrvaskih RIMAC, kjer je dober tudi eden od Slo firme itn. Klasicni proizvajalci imajo ze lep cas E prototipe, samo trenutno jih se ne zanimajo dovolj, ker je trg premali. Zna biti zanimivo, kako bo z baterijami, kjer nisem preprican niti, ce jih tesla dela popolnoma sama, sem nekje bral, da je vmes Panasonic ampak me bo ze kdo popravil. :)
Kot sem napisal v drugi temi, EV ti spaca vsak v eni garaži, iz tega potegnit profit je pa problem. Tesla Model 3 bo čez kakšne pol leta pri nas na voljo za malenkost višjo ceno kot Leaf, torej bo zelo ista liga kot VW, ko pride ven.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci
Utk ::
Če bo VW 30, bodi brez skrbi, da ne bo vreden niti tega denarja.
Še nikoli ni bil VW najcenejši pa ne bo niti električen VW najcenejši. Niti si tega niti VW ne želi.
Še nikoli ni bil VW najcenejši pa ne bo niti električen VW najcenejši. Niti si tega niti VW ne želi.
J.McLane ::
Ko bo VW na ceste zapeljal EV za 30k z dosegom 200 km, bo tudi obstajala Tesla za 35k € z dosegom 300 km.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci
WarpedGone ::
A mi lahko prosim kdo nariše po kakem scenariju bo VW cenješi od primerljive Tesle?
Ne, ne to men razlagat... seb razložte zakaj, kako in od kje.
It's the batteries stupid!
Ne, ne to men razlagat... seb razložte zakaj, kako in od kje.
It's the batteries stupid!
Zbogom in hvala za vse ribe
Vazelin ::
WarpedGone je izjavil:
A mi lahko prosim kdo nariše po kakem scenariju bo VW cenješi od primerljive Tesle?
Ne, ne to men razlagat... seb razložte zakaj, kako in od kje.
It's the batteries stupid!
Kdo je rekel od primerljive Tesle? Šlo se bo za razred Golfa.
mikhaair ::
Cenejši bo, ker bo mati Angelca pomagala. In zraven dodala svoje se mami EU.
Rekel bi, da se ne bo zmetalo manj denarja preko olajšav, subvencij itd. kot v dizelsko zablodo v osebnem avtomobilu.
Rekel bi, da se ne bo zmetalo manj denarja preko olajšav, subvencij itd. kot v dizelsko zablodo v osebnem avtomobilu.
imagodei ::
WarpedGone je izjavil:
Mi je zelo žal, da internetni bulšiterji niste navdušen nad mojo izkušnjo. Such is life ...
Februarja/marca tesna in naročilo v avstriji...
Mah, ne... Ne gre za to. Sej sem ti bolj, pa tudi manj med vrsticami že večkrat namignil, kje je problem. Temo o električnih avtih in čemu da so prava stvar si odprl cca 12 let nazaj. Ves čas si dejansko iskal neke razloge, s katerimi bi nas prepričal, do točke ko je to prepričevanje in "debunkanje" ugovorov postalo že fanatično in si postal notorično nesramen. Pa vse popolnoma brez veze, ker je vendarle jasno, da gre pri izbiri avtomobila v ogromni meri tudi za subjektivno mnenje, tvoje osebne preference. Objektivnost je tu "sopotnik na zadnjem sedežu". Že od nekdaj je tako, eni prisegajo na Renaulte, drugi na VW; eni na BMW, drugi na Audije; eni na Forde, drugi na Toyote. In pričkanje po forumih, kateri je boljši, je v največji meri zgolj podajanje nekih osebnih preferenc.
Enako je v tvojem primeru. Tebi je Tesla "padla v oko" pred 12 leti. To je očitno tvoj sanjski avto, vse ostalo je drugotnega pomena. Tudi ne gre za to, da bi bil ti na splošno pristaš električnih avtov - smo izpod tvojih prstov prebrali kar precej kritik na druga EV. Skrakta, gre preprosto za to, da se ti Tesla zdi top avto. In ja - s tvojim osebnim mnenjem se nima nihče kaj pričkat, jaz ti avto privoščim. Se pa sprašujem, zakaj 12 let iskanja nekih kao objektivnih razlogov za lastništvo Tesle? Kot bi želel v resnici v nakup prepričat samega sebe, ne pa vseh ostalih.
Anyway, meni bi se mnogo manj nadležno zdelo, če bi pač pošteno povedal, da se za nakup odločaš zato, ker si tega avta enostavno - želiš. Tako kot je nekomu življenjski cilj kupit Porsche Carrero, drugemu Mercedes E 63. Odveč vse besedi.
Še več: tule ne gre samo za kozmetiko, a BMW al Audi, tukaj gre tudi za različne namene uporabe, dnevno prevoženo razdaljo, navade ljudi, a ima človek sploh realno možnost polnjenja avtomobila (v Fužinah iz 8 nadstropja valjda ne bo vsak večer vlekel podaljška do avta)... Po 12 letih debate tako ne more biti presenečenje, da še vedno ugotavljamo, da je električni avto prava stvar samo za nekatere, pod nekaterimi pogoji.
Skratka, s sanjskim avtom je tako kot s frišno ljubeznijo: vidiš tisto kar hočeš, tvoj omiljeni model nikoli nima napak, je najboljši, super, top. Kot rečeno, jaz ti Teslo privoščim, z vsem srcem - samo vsej tej slabi volji prek vseh teh let, katere vir je bil "bebo-tech" in "slo-tech inteligenzza" bi se kamot lahko ognil, če bi nas pogosto (pa vsaj enkrat, npr!) spomnil, da ne razpravljaš s objektivnega, racionalnega stališča, pač pa zgolj navajaš svoje osebne preference.
- Hoc est qui sumus -
louser ::
TheBlueOne je izjavil:
Jaz zelo dvomim, da bo čez dve leti veliko boljših avtov od Tesle na elektriko.
VW ni ista liga, zanimi bodo recimo Jaguar I-Pace, Audijevi E-troni, Porsche Taycan in E Cross, BMW i4...
Pri avtih kakovost praviloma pade na karoserije, kjer Tesla se dolgo nima sans, kar se tice pogonskega sklopa pa jih je kar nekaj, ki lahko konkurirajo, od BOSCHa, do tistih hrvaskih RIMAC, kjer je dober tudi eden od Slo firme itn. Klasicni proizvajalci imajo ze lep cas E prototipe, samo trenutno jih se ne zanimajo dovolj, ker je trg premali. Zna biti zanimivo, kako bo z baterijami, kjer nisem preprican niti, ce jih tesla dela popolnoma sama, sem nekje bral, da je vmes Panasonic ampak me bo ze kdo popravil. :)
Trenutno pac Elon rihta najcenejse baterije.
WarpedGone ::
tvoj omiljeni model nikoli nima napak,
Napisano je bilo "ok/dost OK/bolje od pričakovanj", ti si prebral "nima napak".
Kdo ima pred očmi filtre?
Itak da je to moja želja. Ampak ta želja ima osnove, če se te izkažejo za neuizpolnjene, bo šla želja drugam.
Želja je ORNK EV, in Tesla Model 3 to je. še več, kot sem si želel.
Trenutna ponudba ne ustreza v detajlih (ni možnosti LR, le LRD, ni možnosti osnovne notranjosti, le upgraded, ...).
Kdor svoj model bazira na poročilih drekačev, novinarčkov itd, razumem da ima težavo sprejet to. Čaka vas še precej težav ...
Zbogom in hvala za vse ribe
Machete ::
WarpedGone je izjavil:
Čaka vas še precej težav ...
Ti ne razumeš, da nam je čisto ravno. Furamo svoje dizle in predpostavljamo, daj ih bomo še 10 let.
Ti si edini fanatik in mislim, da imaš težavo, pa upam, da me ne brišejo, ker to je objektivna ocena in ni mišlljena kot žalitev.
Dejansko ne vidim zdrave podlage, da bi se kdo v tej meri napalil na neko znamko oz. konkretno produkt. Saj je na koncu samo vozilo, pa še to s svojimi smešnimi težavami, zaradi katerih se pač zabavam, predvsem, ker hoče biti suho zlato, pa vemo da ni. Dejansko prvič srečujem fanatizem podobne oblike, pa sem srečal že mnogo ljubiteljev marsičesa.
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Machete ()
Okapi ::
WarpedGone je izjavil:
Js bi šlogal, da bo letos kakih 50 trojk, naslednje leto parkrat več.Ko bo FSD mogoče aktivirati (in v Evropi dejansko uporabljati), bo model 3 že oldtimer.
Ampak js sm šlogal tut 30k rezervacij prvi dan, pa jih je blo +130k...
Zakaj še nism naroču? Ker hočm v avtu dobit že HW3, tko da ostane le OTA aktivacija FSD ko me prime.
WarpedGone ::
Ti ne razumeš, da nam je čisto ravno.
Tako zelo ti je ravno, da si mi odpisal dva odstavka.
V njem svoje videnje opisuješ kot objektivno.
No shit.
In tako zelo verjameš v svoj pogled, da uporabljaš množino. To ti daje občutek, da je imaš bolj prav.
Hehe ...
Zbogom in hvala za vse ribe
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: WarpedGone ()
Machete ::
Da. Samozavestno množina. Res mi ni jasno, da tega ne vidiš. Kaj ti je sploh toliko do tega pleha z baterijo?
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+
WarpedGone ::
Kaj je tebi toliko do pisanja v to temo?
Ne, ne razumem, kako Vam je ravno, pa vseeno težite tle?
U bistvu razumem, drekači so pač polni dreka, definicija.
Ti ne razumeš, da nam je čisto ravno.
Ne, ne razumem, kako Vam je ravno, pa vseeno težite tle?
U bistvu razumem, drekači so pač polni dreka, definicija.
Zbogom in hvala za vse ribe
Machete ::
Pa če ni pametnih tem. Ostale so večinoma politične ali pa zelo specifično ozke. Tesla 3 je pa komedija, izjemno zabavna tema, na koncu dneva mi je vseeno, če jih je danes prodanih 30 000 ali nobena. In če imaš ti doma dve ali še 5 let nobene. Gotovo je EV prava smer, ampak stavit na model 3 je pač smešno. Tema je pač magnet, ker je tvoja drža pač anomalija razumskega pogelda. A veš ono, ko šaltaš kanale, pa je neka rtv oddaja tako kmetavzarsko debilna (neke goveje scene in low štosi s Tanjo Ribič npr.), da ti je tako neverjetno debilno, da kar pustiš par minut. Al pa pelinkovec, ko je že tako zanič, da ga je zanivo spit.
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+
BigWhale ::
WarpedGone je izjavil:
In tako zelo verjameš v svoj pogled, da uporabljaš množino. To ti daje občutek, da je imaš bolj prav.
Hehe ...
A hoces rect, da tko kot pri tebi zmerjanje in ad-hominem napadi na sogovornike. :>
RedDrake ::
Precej zabavno te je dražit. Ne vem če si opazil, ampak če se ti in recimo Utk vzdržita dodajanja prispevkov v to in "glavno" temo, potem število drugih prispevkov update vsaj za velikostni razred.
Podobno zabavno je triggat razne verske fanatike, apple kultiste in zelo zelo zelo občasno tistih par političnih kalibrov tipa jyre.
Passtime, ker mi ni vedno do delat/športat/...
Pa tako, kot je nekdo že napisal, privoščim ti avto, ej, izjemno!
In priporočam ti, kot sem tudi že napisal, da se preprosto vzdržiš dodajanju prispevkov, dokler ne boš imel avta kak mesec ali dva (da se začetna evforija malce ohladi). Potem pa opiši izkušnje. Ti bo veliko ljudi tu zelo hvaležnih, če boš objektivno poročal o plusih in morebitnih minusih vozila.
Podobno zabavno je triggat razne verske fanatike, apple kultiste in zelo zelo zelo občasno tistih par političnih kalibrov tipa jyre.
Passtime, ker mi ni vedno do delat/športat/...
Pa tako, kot je nekdo že napisal, privoščim ti avto, ej, izjemno!
In priporočam ti, kot sem tudi že napisal, da se preprosto vzdržiš dodajanju prispevkov, dokler ne boš imel avta kak mesec ali dva (da se začetna evforija malce ohladi). Potem pa opiši izkušnje. Ti bo veliko ljudi tu zelo hvaležnih, če boš objektivno poročal o plusih in morebitnih minusih vozila.
WarpedGone ::
Kdor bluzi, pač bluzi.
Kdor ne zna brat, pač ne zna brat.
Kdor ponavlja laži, pač ponavlja laži.
Nič od tega ni zmerjanje ampak suhoparen tehnični opis.
You must be new here ...
Vaš problem je, da imate mnenje že fiksirano, bazira pa na osebni nesigurnosti in strahom pred spremembami. Karkoli ne paše vanj, mora bit narobe. Na siolu tako piše! Novinar pri volanu je tako reku!
skratka, objektivno != pljuvanje
Kdor ne zna brat, pač ne zna brat.
Kdor ponavlja laži, pač ponavlja laži.
Nič od tega ni zmerjanje ampak suhoparen tehnični opis.
Ti bo veliko ljudi tu zelo hvaležnih, če boš objektivno poročal o plusih in morebitnih minusih vozila.
You must be new here ...
Vaš problem je, da imate mnenje že fiksirano, bazira pa na osebni nesigurnosti in strahom pred spremembami. Karkoli ne paše vanj, mora bit narobe. Na siolu tako piše! Novinar pri volanu je tako reku!
skratka, objektivno != pljuvanje
Zbogom in hvala za vse ribe
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: WarpedGone ()
Gregor P ::
Sam bom tudi vesel kolikor toliko objektivnih poročanj (ker noben ne more biti povsem objektiven, tudi če se trudi) o vaših novih EV, +/-
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
imagodei ::
WarpedGone je izjavil:
tvoj omiljeni model nikoli nima napak,
Napisano je bilo "ok/dost
Narobe si prebral. Govoril sem v "splošni ednini" - to velja za vse ljudi. Vsakdo bo kupil svojo omiljeno znamko avta in model (če mu je seveda dosegljiv), pri čemer se ne bo oziral na morebite forumske poste, kjer bodo vozniki konkretnega modela avta poročali o pogostih težavah z <vstavi poljubno>. Pač, imamo selektiven vid. Saj tudi ni nobene računice, da nekdo vsake 5 let kupi avto za 25 jurjev. Eni lahko, pa zato kupijo. Eni si tudi izmišljujejo kao racionalne razloge, zakaj bi ga. Ampak, vsak dan se stotine milijonov ljudi po svetu pripelje na destinacijo tudi z avtom za 15 jurjev. Celo z 10 in 15 let starimi. Zato za tako obnašanje ni racionalne osnove, kar pa seveda ne pomeni, da jaz komu prepovedujem ali pa kritiziram tako obnašanje. Meni osebno jekleni konjički dol visijo, binglja mi do podna, a se vozim s 15 let starim Hyundai Accentom ali pa s 14 let starim Cliotom. Al pa s Škodo Superb. Al pa z Renault Talismanom. Lahko da sem kdaj komentiral, da se jaz metanja 25 jurjev vsakih 5 let nikdar ne bi šel; ne drznem si pa zato drugih učit, kako bi vi/oni morali s svojim denarjem. Če so vam avti pomembni, če je pomembno, da je nov, da fejst košta, ali pa da je specifične znamke - nikoli vas ne bom zato kritiziral (ali bolje: ne bom kritiziral oseb, utegnem pa kritizirat dejanja).
- Hoc est qui sumus -
imagodei ::
WarpedGone je izjavil:
Kaj je tebi toliko do pisanja v to temo?
Vem da nisi vprašal mene, ampak: jaz se oglašam ravno zaradi te fanatične privrženosti (avtu in osebi), ki veje iz te in podobnih tem. Brez namena zafrkavanja - fascinira me, da en avto oziroma anticipacija le-tega nekoga do te mere animira. Razburjenje, ki ga gledamo v tej in sorodnih temah je podobno kot pri mojih dveh 4 in 6 letnikih; frustracije nad nestrinjanjem pa so tudi podobne. Le jezik je malce bolj sofisticiran.
WarpedGone je izjavil:
Ne, ne razumem, kako Vam je ravno, pa vseeno težite tle?
Ne vem za druge, jaz se oglašam predvsem iz nejevere, da takšno sprenevedanje sploh možno: torej, iskanje vseh mogočih izgovorov zakaj so EV prava stvar, ko pa je edina res pomembna komponenta v tej enačbi čisto emocionalna, subjektivna.
- Hoc est qui sumus -
imagodei ::
WarpedGone je izjavil:
Vaš problem je, da imate mnenje že fiksirano, bazira pa na osebni nesigurnosti in strahom pred spremembami. Karkoli ne paše vanj, mora bit narobe. Na siolu tako piše! Novinar pri volanu je tako reku!
skratka, objektivno != pljuvanje
Spet, govorim le zase, ampak jaz imam proti Tesli mnogo manj, kot si ti verjetno predstavljaš. Pravzaprav nimam proti tem avtu nič. Kot sem v zadnjem času že 10x napisal, je moje stališče zgolj to, da za večino to ni The Pravi Avto. To je edino moje mnenje, ki je fiksirano.
Nikakor pa to, da bi bil mnenja, da je avto zanič. Ali pa, da bi se mi velika ovira zdela prilagajanje spremembi režima polnjenja. In če izpostavim, da Francl iz 8 nadstropja Fužinskih stolpnic ter Anika iz 10 nadstropja v soseski Planina v Kranju ne bosta vsako večer vlekla podaljška iz svojih stanovanj na ulico do svojega avta, to ni kritika avtomobila. Je pa resen pomislek, dokler ne bo v takšnih stanovanjskih soseskah zgrajenih zadosti polnilnih mest.
- Hoc est qui sumus -
WarpedGone ::
Je pa resen pomislek, dokler ne bo v takšnih stanovanjskih soseskah zgrajenih zadosti polnilnih mest
Zanimivo, da se ti zdi potrebno izpostavlat takšna očitna enostavna dejstva...
Kakšno projekcijo imaš name glede tega problema?
Misliš, da se ne zavedam tega manjka?
Misliš, da mam v glavi "rešitev", kako bi folk lahko metal podaljške skozi okna, kot mi je podtikal jernejl?
Misliš kaj točno?
Električni avtomobili so prava stvar iz enega enostavnega razloga: agnostika na vir energije. Bencinar kuri smo bencin, dizl samo dizl, plin samo plin, vodik samo vodik. EV lahko kuri karkoli komurkoli paše.
In tega fakta ne spremeni čisto nobeno spakovanje o podaljških, ceni ali "panel-gaps".
Pomeni samo, da nas do 'cilja' čaka še ornk delo.
Se pa ne bo opravilo samo po sebi in čakanje ne reši nič.
Če danes Janez nečesa še ne more, mogoče pa Ivan lahko.
Vseeno je EV agnostičen glede vira energije.
Vsaj dokler je višek naše tehnologije elektrika. Ko bo kaj drugega (spintronika, ...?), EV ne bo več prava stvar.
Zbogom in hvala za vse ribe
Utk ::
Ne vem če si opazil, ampak če se ti in recimo Utk vzdržita dodajanja prispevkov v to in "glavno" temo, potem število drugih prispevkov update vsaj za velikostni razred.
Če postaviš za moderatorja enega, ki nima pojma o avtih in drugega, ki nima pojma o ničemer, se zgodi, da ostanejo samo najbolj zagriženi troli na obeh straneh, jasno. Normalni so že davno zapustili to temo, in ta forum, če smo že pri tem.
Gregor P ::
WarpedGone je izjavil:
Električni avtomobili so prava stvar iz enega enostavnega razloga: agnostika na vir energije. Bencinar kuri smo bencin, dizl samo dizl, plin samo plin, vodik samo vodik. EV lahko kuri karkoli komurkoli paše.
EV v sedanji obliki oz. zastareli tehnologiji zagotovo ne; v neki povsem drugačni sodobni obliki (že morda na elektriko, a vprašanje od kod? In pa najbrž tudi bolj okolju prijazno) pa najbrž res.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
BigWhale ::
Moderator niti ne rabi imeti kaj dosti pojma o avtomobilih, dost je, da brise najbolj ocitne trole in tiste, ki krsijo pravila foruma. In dokler mu troli iz obeh strani tezijo, da je pristranski, je moderiranje solidno. :>
WarpedGone ::
EV v sedanji obliki oz. zastareli tehnologiji zagotovo ne; v neki povsem drugačni sodobni obliki (že morda na elektriko, a vprašanje od kod? In pa najbrž tudi bolj okolju prijazno) pa najbrž res.
Bo kdo soborcu razložu zakaj se moti?
Seveda da ne, pljuva v pravo smer.
Zbogom in hvala za vse ribe
Gregor P ::
To s temi zastarelimi večstokilskimi baterijami in predpotopnim načinom polnjenja pač ne bo šlo v nedogled. To sploh ni nova in sodobna tehnologija.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Gregor P ()
K0l1br1 ::
Občutek imam, da je tesla rahlo pase. Sedaj sedaj bodo evropski proizvajalci usekali s poceni modeli. Leto linuxa FTW! Čakam I.D.ja.
Utk ::
Moderator niti ne rabi imeti kaj dosti pojma o avtomobilih, dost je, da brise najbolj ocitne trole in tiste, ki krsijo pravila foruma. In dokler mu troli iz obeh strani tezijo, da je pristranski, je moderiranje solidno. :>
Če nima pojma o avtih, potem seveda misli, da niti ne rabi imet pojma. V resnici pa ne zna ocenit kaj je oftopic in kaj ne, za kaj je potreben link in za kaj ne, itd.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
Vazelin ::
Utk ::
M3 je razred audi a4, bmw 3 in podobno, id v najboljsem primeru je v razredu leafa. Najboljsi id LR itd. bo 40 do 45 jurjev. Ker ce bi bil 35 minus subvencija bi pobral vse kupce drazjih golfov, cenejsa verzija bi bila debelo pod 30, proizvodnja je pa za kaj takega premajhna, 200,000 po njihovih planih, pa se to verjetno skupaj z e-up. Po drugi strani je pa se ta proizvodnja prevelika, ce pride m3 za 45 jurjev, kaj sele manj.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
Vazelin ::
Jaz osebno mislim, da bo cena I.D povprečne opreme najkrajšega dometa s subvencijo na ravni odlično opremljenega Golfa 8 Higline z avt. menjalnikom. Najboljša verzija blizu Golfa R.
Moj naslednji avto bo verjetno električar. Velika večina vožnje po mestu. Tistih nekajkrat letno na dolge razdalje se bo že nekako organiziralo.
Moj naslednji avto bo verjetno električar. Velika večina vožnje po mestu. Tistih nekajkrat letno na dolge razdalje se bo že nekako organiziralo.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Vazelin ()
Utk ::
Sej to je tu nekje, 28-30 jurjev plus subvencija, je dobrih 35, boljša verzija krepko čez 40. Nič revolucionarnega proti današnji koni, niti ioniqu.
Vazelin ::
Osnovna sigurno bo pod 30k, bi kar znalo biti 28. Za dobrih 30k dobiš bimerja I3 120 v akciji