» »

Tesla 3

Tesla 3

Temo vidijo: vsi
««
82 / 175
»»

MrNighthawk ::

Okapi je izjavil:

roCkY je izjavil:

Zarad vsake krogle se vname EV. Noben ICE se nikoli ne vname zaradi krogle.
Dvomim.

Mythbusterja sta več kot enkrat poskušala s streljanjem vžgati avto, pa jima v običajnim okoliščinah nikoli ni uspelo. Sta morala posebej prirediti okoliščine, da je uspelo. Nista pa poskušala z električnimi avti.


Sej so pri Tesli potrdil, da se je avto vžgal zaradi ene krogle >:D

Utk ::

Ne vem kaj bi rad dokazal, a kdo trdi, da se električni avto ne more vžgat?

Machete ::

Očitno ta bmw recall ni tako kritičen, ker jaz sploh še nisem prišel na vrsto. Šele zdaj so 'deli naročeni'... Gre pa za nek EGR ventil neki neki..
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+

Utk ::

Machete je izjavil:

Očitno ta bmw recall ni tako kritičen, ker jaz sploh še nisem prišel na vrsto. Šele zdaj so 'deli naročeni'... Gre pa za nek EGR ventil neki neki..

Ti nisi kritičen, ker živiš na Balkanu. Za Američane so že zdavnaj poskrbeli, brez skrbi.

Machete ::

Utk je izjavil:

Machete je izjavil:

Očitno ta bmw recall ni tako kritičen, ker jaz sploh še nisem prišel na vrsto. Šele zdaj so 'deli naročeni'... Gre pa za nek EGR ventil neki neki..

Ti nisi kritičen, ker živiš na Balkanu. Za Američane so že zdavnaj poskrbeli, brez skrbi.


Zadeva je menda itak nekako na menjavi pri 200kkm+ in naj bi stalo vse skupaj okoli jurja. Tudi BMWju se ne mudi verjetno..
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+

WarpedGone ::

Samsung je zaradi slabih baterih vpoklical celo serijo telefonov.
Nikjer ne piše, da se to ne more zgodit proizvajalcu baterij za avtomobile.


Catach je ravno v tem da se to ZLAHKA zgodi in se dogaja.
Edino kar lahko to prepreči/zmanjša rizik je ornk kontrola proizvodnega procesa baterij, čimboljši BMS in čimboljši design baterije.
Nekateri proizvajalci imajo vse zgornje faze inHouse, drugi proizvajalci pa stvari navavljajo na prostem trgu pri kitajcih/korejcih.

Tvoja odločitev pa je, komu boš bol zaupal, da mu uspeva vse te faktorje bolje pohendlat.
Misilš, da bo kak BMW testiral čisto vsako celico posebej, katermu bodo dostavili korejci?
Misliš, da LG na svoje celice nudi enako garancijo kot jo nudi Hyundai končnemu kupcu?
Misliš, da so vrečkasti cigli bolje zaščiteni pred ThermalRunAway situacijo, kot cilindrične v jeklenih srajčkah?

Že 10 let tumbam, da je desing EV baterije dejansko zelo zapletena reč. Nazaj slišim le "lahko čemo", "LG komot naštanca dost celic", ...

Nista za brezveze Mercedes, Toyota neki časa dobesedno kupovala že sestavljene baterije od Tesle. Danes stavijo da že sami dost obvladajo ta biznis. Jaguar ga mogoče vseeno še ne.
Zbogom in hvala za vse ribe

MrNighthawk ::

WarpedGone je izjavil:

Catach je ravno v tem da se to ZLAHKA zgodi in se dogaja.
Edino kar lahko to prepreči/zmanjša rizik je ornk kontrola proizvodnega procesa baterij, čimboljši BMS in čimboljši design baterije.
Nekateri proizvajalci imajo vse zgornje faze inHouse, drugi proizvajalci pa stvari navavljajo na prostem trgu pri kitajcih/korejcih.


https://electrek.co/2018/10/31/lime-ele...

https://electrek.co/2018/09/10/tesla-ve...

https://electrek.co/2018/09/05/tesla-ba...

https://electrek.co/2017/03/31/tesla-mo...

https://electrek.co/2015/09/04/a-nissan...

res se dogaja

jernejl ::

Utk je izjavil:

Bmw je lahko pred teslo samo tam kjer tesle ne prodajajo. Se sploh zavedas kako bedno izpades s takimi?

Bedna je kvečjemu tvoja izjava, da se tesle v evropi ne prodajajo.

W1 nam tule servira grafe, kot sam rad pravi, spodnjega dupleka. Evropski trg je večji in tukaj je slika precej drugačna.

svit ::

@jernejl: pa ali si res trapast ali pa samo intelektualno nepošten? W1 je pripopal graf prodaje Modela3 v ZDA, katerega trenutno še ne prodajajo v Evropi. In je logično da je stanje v Evropi drugačno od tistega v ZDA. Počakajmo H1-19, pa si potem oglejmo grafe prodaje.

Sam napovedujem podobne grafe v Evropi v številu prodanih avtomobilov, kot so v ZDA.
Ni ideje

jernejl ::

svit je izjavil:

W1 je pripopal graf prodaje Modela3 v ZDA
Jaz pa graf prodaje Tesle v evropi. Če te to moti, je to kvečjemu tvoj problem.

svit je izjavil:

nepošten
Nepošteno je delati selekcijo za kombinacijo trga in modela in obdobja, ko se nek model na nekem trgu najbolje prodaja.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: jernejl ()

Utk ::

Nepošteno je delati selekcijo za kombinacijo trga in modela in obdobja, ko se nek model na nekem trgu najbolje prodaja.

Haha, reče to nekdo, ki lepi grafe iz nekje, kjer se model SPLOH ne prodaja.

jernejl ::

Utk je izjavil:

Nepošteno je delati selekcijo za kombinacijo trga in modela in obdobja, ko se nek model na nekem trgu najbolje prodaja.

Haha, reče to nekdo, ki lepi grafe iz nekje, kjer se model SPLOH ne prodaja.

Brez skrbi, tudi ostali proizvajalci bi v ZDA prodali bistveno več, če bi vse, kar naredijo, prodali samo tam. Tako kot to počne Tesla.

Utk ::

Čaki malo, praviš, da imajo mercedes, bmw, audi in ostali težave s štancanjem zadosti ice avtov?

jernejl ::

Večinoma beremo o rekordni prodaji in rekordnih dobičkih, nič kaj veliko pa o tem, da bi imeli proizvajalci težave s proizvodnjo. Tako da mi ni povsem jasno, kje si pobral to idejo, pri meni prav gotovo ne.

Utk ::

Od enga bedaka sem to pobral:
ostali proizvajalci bi v ZDA prodali bistveno več, če bi vse, kar naredijo, prodali samo tam.

jernejl ::

Utk je izjavil:

Od enga bedaka sem to pobral:
ostali proizvajalci bi v ZDA prodali bistveno več, če bi vse, kar naredijo, prodali samo tam.
Če pišeš bedarije, nismo ostali zaradi tega kaj bolj bedasti.

WarpedGone ::

Predpostavka@jernejL: BMW ne uspe sestavit tolk vozil, kot imajo kupcev v Ameriki.
Fakt: Prodaja BMWjev v Ameriki *pada*:

    2017 99.083
    2016 106.221
    2015 140.609
    2014 142.232


Nujen zaključek: BMW je čezdaljebolj nesposoben pri izdelavi vozil. Uspeva jim sestavit vse manj vozil.
Zbogom in hvala za vse ribe

jernejl ::

WarpedGone je izjavil:

Predpostavka@jernejL: BMW ne uspe sestavit tolk vozil, kot imajo kupcev v Ameriki.

Zanimivo, kako neumne predpostavke znate nekateri sproducirati.
BMW sestavi toliko vozil, kot ima kupcev.

Utk ::

jernejl je izjavil:

WarpedGone je izjavil:

Predpostavka@jernejL: BMW ne uspe sestavit tolk vozil, kot imajo kupcev v Ameriki.

Zanimivo, kako neumne predpostavke znate nekateri sproducirati.
BMW sestavi toliko vozil, kot ima kupcev.

To je približno res, ampak še malo nazaj je en bedak trdil, da bi bmw lahko prodal več, če bi spravil več avtov v ZDA.

Ti bom razložil tvojo logiko, ker sam jo itak ne razumeš. Logično, ker ni logična.
Ti praviš, da sestavijo tolk avtov kot jih prodajo. Ok. Bmw jih proda manj od tesle, torej jih tudi manj sestavi (za ZDA). Ok. Če jih bi bmw več sestavil od tesle za ZDA, bi jih več tudi prodal. Ok, ampak potem bi rabil več kupcev od tesle. V bistvu praviš, da če bi imel bmw več kupcev od tesle, bi jih več sestavil in več prodal. Če pokrajšamo, če bi bmw imel več kupcev od tesle, bi imel več kupcev od tesle. No, pa jih nima.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

Gregor P ::

Najprej BMW je zelo drag luksuzen avto; ne more si ga kar vsak privoščiti. Tesla je drago (beta) EV, sicer pa daleč od tega da bi lahko konkurirala luksuzu BMW-ja, Mercedesa (čeprav si zelo želi, da bi jo potrošniki dojemali kot takšno). Čeprav sam ne vidim zares primerjave med temi vozili, je Tesla začela kar sama z agresivnim oglaševanjem in se začela primerjati z BMW-jem; tako da očitno Tesli BMW že nekaj pomeni (oz. pomeni Američanom po njihovih raziskavah) 8-)
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Okapi ::

jernejl je izjavil:

BMW sestavi toliko vozil, kot ima kupcev.
To mogoče drži, ni pa niti slučajno nujno res. Dokler ima v tovarni še proste zmogljivosti, drži. Ko jih nima več, bi moral za dodatne kupce zgraditi novo tovarno, ampak če teh dodatnih kupcev ni dovolj, se mu to ne splača.

jernejl ::

Utk je izjavil:

V bistvu praviš, da če bi imel bmw več kupcev od tesle, bi jih več sestavil in več prodal.
Povsem logično.

Utk je izjavil:

Če pokrajšamo, če bi bmw imel več kupcev od tesle, bi imel več kupcev od tesle.
Čestitam, dokazal si, da moja trditev v vseh primerih drži.

Utk je izjavil:

No, pa jih nima.
To nima nobene veze s hipotetično situacijo, kaj bi bilo, če bi BMW napravil več vozil za ameriški trg.

Okapi je izjavil:

jernejl je izjavil:

BMW sestavi toliko vozil, kot ima kupcev.
To mogoče drži, ni pa niti slučajno nujno res. Dokler ima v tovarni še proste zmogljivosti, drži. Ko jih nima več, bi moral za dodatne kupce zgraditi novo tovarno, ampak če teh dodatnih kupcev ni dovolj, se mu to ne splača.
Upam, da tudi ti nisi zašel v razmišljanje, da imajo več kupcev, kot sestavijo avtomobilov. To bi namreč pomenilo, da obstaja skupina kupcev, ki avtomobila niso/ne bodo dobili. Kaj so torej kupili?

Utk ::

To nima nobene veze s hipotetično situacijo, kaj bi bilo, če bi BMW napravil več vozil za ameriški trg.

Če bi bmw imel hipotetično več kupcev, bi jih več sestavil in dostavil ZDA, ker jih nima, jih ne sestavi niti ne dostavi, zato jih tesla več proda. Če ti praviš, da če bi pa bmw več naredil in prodal, bi pa bmw več prodal od tesle, ti lahko samo čestitam, osvojil si logiko, ki jo pozna 3 letni otrok. Zdaj pa nehaj s temi bedarijami.

jernejl ::

Utk je izjavil:

Če ti praviš, da če bi pa bmw več naredil in prodal, bi pa bmw več prodal od tesle, ti lahko samo čestitam, osvojil si logiko, ki jo pozna 3 letni otrok.

Bolj je problematično, da si ti to logiko osvojil komaj danes med 14. in 15. uro (ker predtem si želel še dokazovati, da ne velja), pa predvidevam, da šteješ precej več kot tri leta.

Povsem jasno je, da če bi naredili več, bi tudi več prodali. Menda ne bi delali več avtomobilov zato, da jih ne bodo prodajali, ampak jih bodo pošiljali v vesolje. To bi bilo res neumno početje.

MrNighthawk ::

Po tehle številkah BMW prodaja ne pada kaj dosti http://carsalesbase.com/us-car-sales-da... pa mercedezu tut ne glih http://carsalesbase.com/us-car-sales-da...

Okapi ::

jernejl je izjavil:

Upam, da tudi ti nisi zašel v razmišljanje, da imajo več kupcev, kot sestavijo avtomobilov. To bi namreč pomenilo, da obstaja skupina kupcev, ki avtomobila niso/ne bodo dobili. Kaj so torej kupili?
Za vsak model, ki ga ni mogoče danes odpeljati iz trgovine, obstajajo kupci, ki zaradi tega kupijo nekaj drugega. Daljša kot je čakalna doba, več je takih kupcev, ki kupijo nekaj drugega.

jernejl ::

Okapi je izjavil:

Za vsak model, ki ga ni mogoče danes odpeljati iz trgovine, obstajajo kupci, ki zaradi tega kupijo nekaj drugega.

Tisti, ki namesto A kupijo B, so kupci B, ne pa tudi kupci A.
Očitno so kupili B zato, ker se jim zdi to bolj smiseln nakup od A, zaradi določenih razlogov, karkoli to že je.

Nikakor ne moreš reči, da so ti ljudje kupci A, ker bi A kupili, če bi bilo nekaj drugače, kot je (npr. krajša čakalna vrsta za A, petkrat nižja cena A, slabše zmogljivosti B ipd.).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: jernejl ()

Spock83 ::

Okapi je izjavil:

jernejl je izjavil:

Upam, da tudi ti nisi zašel v razmišljanje, da imajo več kupcev, kot sestavijo avtomobilov. To bi namreč pomenilo, da obstaja skupina kupcev, ki avtomobila niso/ne bodo dobili. Kaj so torej kupili?
Za vsak model, ki ga ni mogoče danes odpeljati iz trgovine, obstajajo kupci, ki zaradi tega kupijo nekaj drugega. Daljša kot je čakalna doba, več je takih kupcev, ki kupijo nekaj drugega.


Moj tehnični direktor je kupil T-Roc. Čakal je na njega 8 mesecev. Avto je ready za prevzem. Sam je rekel, da ga bo vzel po novem letu da bo prva registracija 2019 . :D Torej čakal je več kot bi ta teslo npr :D

svit ::

jernejl je izjavil:

Utk je izjavil:

Če ti praviš, da če bi pa bmw več naredil in prodal, bi pa bmw več prodal od tesle, ti lahko samo čestitam, osvojil si logiko, ki jo pozna 3 letni otrok.

Bolj je problematično, da si ti to logiko osvojil komaj danes med 14. in 15. uro (ker predtem si želel še dokazovati, da ne velja), pa predvidevam, da šteješ precej več kot tri leta.

Povsem jasno je, da če bi naredili več, bi tudi več prodali. Menda ne bi delali več avtomobilov zato, da jih ne bodo prodajali, ampak jih bodo pošiljali v vesolje. To bi bilo res neumno početje.

To je čudna logika. Najprej prodajo (=naročilo kupca/avto hiše) avtomobil in šele nato ga izdelajo oziroma nekaj najbolj popularnih konfiguracij izdelajo tudi na "zalogo".
Ni ideje

jernejl ::

svit je izjavil:

To je čudna logika. Najprej prodajo (=naročilo kupca/avto hiše) avtomobil in šele nato ga izdelajo oziroma nekaj najbolj popularnih konfiguracij izdelajo tudi na "zalogo".

Proizvajalci vplivajo na to, koliko izdelkov bodo prodali. Sprememba ponudbe vpliva na povpraševano količino. Tipični primer tega (ne pa edini) je sprememba cene. Če je proizvajalec pripravljen avto prodati za manj denarja (prodajne akcije, popusti), jih bo več naredil in več prodal. Obstajajo sicer še druge možnosti (marketing itd.).

svit ::

Še enkrat. Govorimo o tvoji trditvi, da če proizvajalec proizvede več avtomobilov, bo več avtomobilov tudi prodal. O tem se pogovarjamo.
Ni ideje

jernejl ::

Seveda jih bo več prodal, kaj bi naj pa naredil z njimi? Jih poslal v vesolje?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: jernejl ()

svit ::

Kvečjemu jih bo odpeljal na odpad v razrez, oziroma če si že obravnaval zaloge, se bo proizvajalcu začela kopičiti množica neprodanih avtomobilov, ker ne bo kupcev zanje.

Razen seveda, če ti v nekem "sintetičnem modelu" predvidevaš, da bo proizvajalec prodajal avtomobile s ceno 0, oziroma jih "metal ljudem v hrbet"...
Ni ideje

Utk ::

jernejl je izjavil:

Seveda jih bo več prodal, kaj bi naj pa naredil z njimi? Jih poslal v vesolje?

Glej, ti si bedak. Pa mi naj dajo naziv, drugace se tak clovek ne more imenovat.
Da bi bmw prodal enkrat vec avtov, ce jih bi enkrat vec naredil, lahko izjavi samo bedak, ki ne loci vzroka od posledice.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

Okapi ::

Verjetno se ne dogaja tako zelo redko, da zaloge prodajo z izgubo. Po polovični ceni nekam v Afriko ali Azijo ali Južno Ameriko, da ne delajo dumpinga doma.

WarpedGone ::

Zakaj bi jih pa z izgubo prodajali? BWM bi jih lahko prodal po enaki ceni, pa so se odločili da jih ne bodo. Da ne bodo sestavili tolk vozil, kot bi jih lahko prodali, kljub temu da bi s tem še več zaslužl. Ne marajo še več profita, ker ga je že itak ful velik.

by JernejL, biser SloTech inteligenzze.
Zbogom in hvala za vse ribe

jernejl ::

svit je izjavil:

Kvečjemu jih bo odpeljal na odpad v razrez, oziroma če si že obravnaval zaloge, se bo proizvajalcu začela kopičiti množica neprodanih avtomobilov, ker ne bo kupcev zanje.

In ko bodo imeli milijone avtomobilov na zalogi, bodo vili roke, kaj za vraga naj naredijo z njimi (ker so v šoli obravnavali zgolj zaloge, ponudbe in povpraševanja pa ne)? :))

Razen seveda, če ti v nekem "sintetičnem modelu" predvidevaš, da bo proizvajalec prodajal avtomobile s ceno 0, oziroma jih "metal ljudem v hrbet"...
Ne gre za noben sintetični model, ampak za preprosto razlago ponudbe in povpraševanja. Nižja kot je cena, več jih bodo prodali.

WarpedGone je izjavil:

by JernejL, biser SloTech inteligenzze.
Ne polagaj svojih neumnosti v moja usta. Kaj takega lahko proizvedeš samo ti, ki ne ločiš dobička, prihodkov in prodane količine.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: jernejl ()

Utk ::

Nižja kot je cena, več jih bodo prodali.

Čudno da tega nisi vedel prej, ko si primerjal prodajo i3 z modelom S.

jernejl ::

Utk je izjavil:

Nižja kot je cena, več jih bodo prodali.

Čudno da tega nisi vedel prej, ko si primerjal prodajo i3 z modelom S.

Spet trosiš neumnosti.

Zakon povpraševanja velja za določen izdelek, ne moreš pa kar primerjati jabolk in hrušk, kot se tebi napačno zdi. Če je izdelek X cenejši od Y, to niti približno ne pomeni, da se bo izdelkov X prodalo več od Y.
Se bo pa izdelkov X prodalo več, če bo cena nižja.

Preden druge označuješ z bedaki, poglej v ogledalo.... bedak je morda bližje, kot misliš.

Utk ::

Če je izdelek X cenejši od Y, to niti približno ne pomeni, da se bo izdelkov X prodalo več od Y.

Jasno da ne, ce je X neko grdo sranje, Y pa najboljse kar se dobi na trgu.

jernejl ::

Očitno so BMW-jevi ICE avtomobili najboljše, kar se dobi na trgu, Tesla 3 pa neko grdo sranje, saj se prvih proda neprimerno več od drugih.
Saj si to želel povedati, kajne?

VaeVictis ::

jernejl je izjavil:

Utk je izjavil:

Nižja kot je cena, več jih bodo prodali.

Čudno da tega nisi vedel prej, ko si primerjal prodajo i3 z modelom S.

Spet trosiš neumnosti.

Zakon povpraševanja velja za določen izdelek, ne moreš pa kar primerjati jabolk in hrušk, kot se tebi napačno zdi. Če je izdelek X cenejši od Y, to niti približno ne pomeni, da se bo izdelkov X prodalo več od Y.
Se bo pa izdelkov X prodalo več, če bo cena nižja.

Preden druge označuješ z bedaki, poglej v ogledalo.... bedak je morda bližje, kot misliš.


Tole v osnovi velja, imaš pa tudi primere, kjer nižja cena pomeni nižjo prodajo in višja cena višjo prodajo, posebaj pri določenih premium izdelkih (seveda je tudi višina cena tukaj omejena in sama funkcija ne gre v neskončnost)...

How can a higher price result in more sales?

Let’s look at another example: As told in the book Playing to Win , when P&G was re-launching the Olay brand they did test on three prices:

At $12.99 the sales were good. It was affordable to the mass market.
At $15.99 sales tanked. Not expensive enough to be considered a premium cosmetic for the mass market, and to cheap to be a credible quality product for the prestige shopper
At $18.99 sales were great. A good value but not too cheap for premium shoppers, yet credible as premium and still affordable for Mass market

Launching at $18.99, Olay became a $2.4 billion dollar business for P&G with double digit growth and fantastic margins.

Utk ::

jernejl je izjavil:

Očitno so BMW-jevi ICE avtomobili najboljše, kar se dobi na trgu, Tesla 3 pa neko grdo sranje, saj se prvih proda neprimerno več od drugih.
Saj si to želel povedati, kajne?

Da, da si ti to tako razumel ni neko presenecenje.

jernejl ::

VaeVictis je izjavil:

Tole v osnovi velja, imaš pa tudi primere, kjer nižja cena pomeni nižjo prodajo in višja cena višjo prodajo

Ja, ampak so ti izdelki izjemno redki, pa še to je omejeno na določen cenovni razpon in ponavadi ne velja na celotni krivulji povpraševanja. Praktično nemogoče je, da bi Teslini ali BMW-jevi avtomobili lahko spadali v to kategorijo. Ekonomisti tipično ločijo ti dve kategoriji:
Giffen good
Veblen good

Utk je izjavil:

Da, da si ti to tako razumel ni neko presenecenje.

Ja, palice za slepe so cenejše od avtomobilov, pa se jih proda manj. Očitno so avtomobili toliko boljši in lepši, da ljudje raje plačajo malo več in namesto omenjene palice kupijo avto.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: jernejl ()

WarpedGone ::

Ne polagaj svojih neumnosti v moja usta. Kaj takega lahko proizvedeš samo ti, ki ne ločiš dobička, prihodkov in prodane količine.


Trdi oseba, ki Ameriko enači s Spodnjim Duplekom.
Zbogom in hvala za vse ribe

svit ::

jernejl je izjavil:

svit je izjavil:

Kvečjemu jih bo odpeljal na odpad v razrez, oziroma če si že obravnaval zaloge, se bo proizvajalcu začela kopičiti množica neprodanih avtomobilov, ker ne bo kupcev zanje.

In ko bodo imeli milijone avtomobilov na zalogi, bodo vili roke, kaj za vraga naj naredijo z njimi (ker so v šoli obravnavali zgolj zaloge, ponudbe in povpraševanja pa ne)? :))

Razen seveda, če ti v nekem "sintetičnem modelu" predvidevaš, da bo proizvajalec prodajal avtomobile s ceno 0, oziroma jih "metal ljudem v hrbet"...
Ne gre za noben sintetični model, ampak za preprosto razlago ponudbe in povpraševanja. Nižja kot je cena, več jih bodo prodali.

WarpedGone je izjavil:

by JernejL, biser SloTech inteligenzze.
Ne polagaj svojih neumnosti v moja usta. Kaj takega lahko proizvedeš samo ti, ki ne ločiš dobička, prihodkov in prodane količine.

Še vedno debatiramo o tvoji trditvi "več avtomobilov kot BMW proizvede, več jih bo prodal". Dokaži tole trditev in Nobelova nagrada za ekonomijo ti ne uide.
Ni ideje

jernejl ::

Dokaži tole trditev in Nobelova nagrada za ekonomijo ti ne uide.
To se učijo v prvem letniku srednjih ekonomskih šol. Če za to zaslužim milijon, boš moral sam zbrati sredstva zame, Nobelov sklad mi jih za tako osnovne stvari ne bo izplačal.

 https://courses.byui.edu/econ_150/econ_150_old_site/images/3-3%20Equilbrium_09.jpg

https://courses.byui.edu/econ_150/econ_150_old_site/images/3-3%20Equilbrium_09.jpg

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: jernejl ()

svit ::

Kaj torej potem drži BMW ali katerokoli drugo podjetje nazaj, da ne izdela milijardo avtomobilov in jih proda?

Tole kar si prilimal nima veze s tvojo trditvijo.
Ni ideje

jernejl ::

svit je izjavil:

Tole kar si prilimal nima veze s tvojo trditvijo.
Pa še kako ima. Problem je v tem, da te slike ne razumeš. Če bi jo razumel, bi poznal tudi odgovor na svoje vprašanje, kaj BMW drži nazaj.

Dobiček pač ni enak proizvedeni količini, kot ti in W1 zmotno mislita.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: jernejl ()

Utk ::

Ekonomija, logika in avti, nic od tega ti ne gre, pri vsem si ostal na nivoju uvoda v ucbenik, poskusi raje na med forumu, morda bos tam komu kaj prodal.
««
82 / 175
»»