» »

Tesla 3

Tesla 3

Temo vidijo: vsi
««
81 / 175
»»

J.McLane ::

A za Evropo bodo tudi v Ameriki narejeni? Ali bodo to kaj selili in postavili kakšno fabrko tukaj?
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

Utk ::

WarpedGone je izjavil:

"#Model3 production rate is now ~6K/week. They are working full shifts on weekends. They have only 6 days worth of backlog left in North America. There will be many instant deliveries in the last 10 days. #Tesla #badass"

Zdaj so shorterji malo tiho, kaj pa potem ko res spucajo vrsto, spet bo kraval kako avti stojijo neprodani v salonih. Čeprav se drugače v ameriki avta sploh ne da prodat, kot da te čaka v salonu, razen če si tesla in prodajaš na neviđeno.

J.McLane ::

Mene bolj skrbi Muskovo zdravje, tip ne zgleda dobro, da se ne bo ponovil Steve Jobs.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

WarpedGone ::

A za Evropo bodo tudi v Ameriki narejeni? Ali bodo to kaj selili in postavili kakšno fabrko tukaj?

Še vsaj nekaj let bodo v osnovi izdelani v Fremontu, z nekaj malega zaključnih del v Tilburgu. Zdej je v fokusu izgradnja GF3 na kitajskem.

Čeprav se drugače v ameriki avta sploh ne da prodat, kot da te čaka v salonu, razen če si tesla in prodajaš na neviđeno.

Amerika ni ena, amerik je 52. V kaki tretjini je Tesla zakonsko prepovedana.

Why you can't buy a Tesla in these states


Land of the free ...

Tesla US dealership disputes
Tesla battles archaic laws to sell its cars in certain states

In klub takim bebavim omejitvam se dogaja: Tesla Model 3 = #1 Best Selling Car In The US (In Revenue)
Zbogom in hvala za vse ribe

Zgodovina sprememb…

MrNighthawk ::

Sem pa mislil, da ima Tesla najhitrejše chargerje...
https://www.theverge.com/platform/amp/2...

roCkY ::

Pri novih tehnologijah še kako velja "kdor hitro da dvakrat da".
Zadeve se razvijajo. In normalno je, da se bo marsikaj spremenilo v naslednjih letih krepko preden bodo avti, ki bodo šele prišli na trg oddelali svoje.
Čas bi bil, da bi se proizvajalci vsaj dogovorili med sabo za razvoj enotnega polnilca/standarda in ga, ko bo zadeva dosegla neko raven sprejeli. Tako pa zna biti vsako leto nekaj novega. Je pa ?? koliko električne energije se sploh da pripeljat na določene točke. Pomoje je nujno, da se poenoti tip vtičnice in združljivost različnih kapacitet na njej. Se sprejme svetovni standard čimprej.
Prva generacija polnilnic z močjo 50kW je že "povožena".
Bjorn že dviga rdečo zatavo za nakup nekaterih vozil zaradi tega razloga.

Utk ::

MrNighthawk je izjavil:

Sem pa mislil, da ima Tesla najhitrejše chargerje...
https://www.theverge.com/platform/amp/2...

Tvoja razlaga te novice je napacna. Novica pravi, da ima tesla najhitrejse polnilnice. Da drugi fantazirajo o hitrejsih in da so morda kje dve postavli, pa ni neka novica. Preberi clanek na financah o potovanju njihovega inzenirja z etronom in s kolk je polnil na audijevi 150kw polnilnici.

roCkY ::

Kje med Ingolstatom in MB pa ima audi svojo polnilnico?

MrNighthawk ::

Utk je izjavil:

MrNighthawk je izjavil:

Sem pa mislil, da ima Tesla najhitrejše chargerje...
https://www.theverge.com/platform/amp/2...

Tvoja razlaga te novice je napacna. Novica pravi, da ima tesla najhitrejse polnilnice. Da drugi fantazirajo o hitrejsih in da so morda kje dve postavli, pa ni neka novica. Preberi clanek na financah o potovanju njihovega inzenirja z etronom in s kolk je polnil na audijevi 150kw polnilnici.


FFS! S tabo govorit o EV je totalno pointless. Tvoja selekticna percepcija zbriše vse kar ni Tesla.

WarpedGone ::

Če nebi bil okužen s pizdenjem čez teslo, bi razumel, da govorit o ne-Tesla-EVjih nima veliko smisla. Zelo hitro je konec veselja in optimiza, ostane ti samo nasedanje na BS in reklamo in upanje in pravljice, kako bojo nekoč ko bojo res hotl.

Žalostno, da 10 let kasenje še vedno nasedate.
Zbogom in hvala za vse ribe

Utk ::

MrNighthawk je izjavil:

Utk je izjavil:

MrNighthawk je izjavil:

Sem pa mislil, da ima Tesla najhitrejše chargerje...
https://www.theverge.com/platform/amp/2...

Tvoja razlaga te novice je napacna. Novica pravi, da ima tesla najhitrejse polnilnice. Da drugi fantazirajo o hitrejsih in da so morda kje dve postavli, pa ni neka novica. Preberi clanek na financah o potovanju njihovega inzenirja z etronom in s kolk je polnil na audijevi 150kw polnilnici.


FFS! S tabo govorit o EV je totalno pointless. Tvoja selekticna percepcija zbriše vse kar ni Tesla.

Ti imas problem z razumevanjem prebranega. Zato si napacno si razlozil tist clanek in tudi moj odgovor. Moja selekticna percepcija ne zbrise vse kar ni Tesla, ampak vse kar NI, PIKA.

MrNighthawk ::

Utk je izjavil:

MrNighthawk je izjavil:

Utk je izjavil:

MrNighthawk je izjavil:

Sem pa mislil, da ima Tesla najhitrejše chargerje...
https://www.theverge.com/platform/amp/2...

Tvoja razlaga te novice je napacna. Novica pravi, da ima tesla najhitrejse polnilnice. Da drugi fantazirajo o hitrejsih in da so morda kje dve postavli, pa ni neka novica. Preberi clanek na financah o potovanju njihovega inzenirja z etronom in s kolk je polnil na audijevi 150kw polnilnici.


FFS! S tabo govorit o EV je totalno pointless. Tvoja selekticna percepcija zbriše vse kar ni Tesla.

Ti imas problem z razumevanjem prebranega. Zato si napacno si razlozil tist clanek in tudi moj odgovor. Moja selekticna percepcija ne zbrise vse kar ni Tesla, ampak vse kar NI, PIKA.


*selektivne (jutro(brez kave) + gsm tipkanje)

Članek ni bil mišljen kot provociranje ali karkoli. Samo razširjanje debate o temu, da tudi ostali delajo na EV in več, ko bodo na tem področju razvijali VSI, hitrejši bo razvoj. Na žalost nisi sposoben sprejet karkoli kar je boljše pa ni od Tesle.

WarpedGone je izjavil:

Če nebi bil okužen s pizdenjem čez teslo, bi razumel, da govorit o ne-Tesla-EVjih nima veliko smisla. Zelo hitro je konec veselja in optimiza, ostane ti samo nasedanje na BS in reklamo in upanje in pravljice, kako bojo nekoč ko bojo res hotl.

Žalostno, da 10 let kasenje še vedno nasedate.


Ne pizdim. Nisem fan boy in znam objektivno razmišljat. Pri Tesli so naredil v zadnjih letih veliko na razvoju in razširjanjem EV ampak ni pa vsaka njihova rešitev od boga poslana. In konkurenca zna tudi kaj uporabnega naredit.

Vidim, da je brezupno sodelovat v takšni debati.

Spock83 ::

Kje bi lahko dobil informacijo, kokiko pride tesla 3 na Nizozemskem?

Utk ::

več, ko bodo na tem področju razvijali VSI, hitrejši bo razvoj. Na žalost nisi sposoben sprejet karkoli kar je boljše pa ni od Tesle.

Stvari so dovolj razvite, leta 2019 bomo glih zdej, te stvari je treba spravit v produkcijo, ne pa fantazirat in razvijat in postavljat prototipe. A je res kak problem naredi 1MW polnilec? Sigurno obstaja za kak namen. Postavljenih 10,000 po Evropi, ki delajo ko vtakneš katerokoli plačilni kartico not, z magari 50 kw, to bi bila novica.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

Spock83 ::

Lol za 1MW ze rabis svoj trafo. En miljoncek v zepu.

BigWhale ::

WarpedGone je izjavil:

Če nebi bil okužen s pizdenjem čez teslo, bi razumel, da govorit o ne-Tesla-EVjih nima veliko smisla. Zelo hitro je konec veselja in optimiza, ostane ti samo nasedanje na BS in reklamo in upanje in pravljice, kako bojo nekoč ko bojo res hotl.

Žalostno, da 10 let kasenje še vedno nasedate.


In other news: "Jest nisem Tesla fanboy, majke mi!" --WarpedOne

...

Seriously? O ne-tesla EVjih nima veliko smisla govoriti? V bistvo so ne-tesla EVji za naso zabaceno drzavo edina smiselna izbira, ce se noces voziti na servis v neko drugo drzavo. Tesle pri nas se kupiti ne mores, tko smo zabaceni, da nas Tesla ne jebe pet posto. Lahko se pa pri nas postavis v cakalno vrsto za Kono, Nirota, Zoe, Leafa, Ioniqa, i3, mogoce clo iPeace-a in eTrona. To je neskoncno krat vec kot imas moznosti pri nas kupiti Teslo, ker osem avtomobilov je neskoncnokrat vec kot nic avtomobilov. Mogoce sem clo se pozabil kaksnega.

Vsi ti avtomobili so povsem spodobna izbira in povsem ok EV vozilo. Nimajo taksnih pospeskov in taksnega displaya kot Tesle in nekateri nimajo toliko dometa kot nekatere Tesle. In kaj potem? Zgoraj je nekaj avtomobilov, ki so pravzaprav mestni avtomobili, z njimi ne rabis delati 300km v enem kosu. Imas pa pri njih vsaj pisarno v katero gres lahko tezit vsak dan, ce ti kaj crkne in ti ne znajo popraviti. Za Teslo se moras pa peljat "100km" dalec in po izkusnjah sodec, se je marsikdo vozil v Tesla centre na uro gledati, ker so ga tam odslovili in je ostal brez usluge.

To, kar ti pravis, "da govorit o ne-Tesla-EVjih nima veliko smisla" je norost, ki jo izjavi samo nek fanboy in ne nekdo, ki ima vsaj priblizno objektiven, pa vseeno biased pogled na vse skupaj.

PS: Preden se kdo oglasi z: "ni res, da nas tesla ne jebe, kaj pa superchargerji!!111oenoeneeleventeen" ... Superchargerji so za nemce, avtrijce, svicarje in ostale, ki bi slucajno se vozili cez Slovenijo, da lih ne ostanejo na 50ur za 100kwh polnjenju.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: BigWhale ()

svit ::

Ni težko biti Tesla Fanboy v tem trenutku.

IPace vs Tesla na avtocesti + primerjava histrosti polnjenja


Tesla Model X is superior to IPace in terms of long "autobahn" travel.

O ostali konkurenci pa sploh ne bom govoril, ker za podobno ceno (Model 3 vs vsi ostali), dobiš pri Tesli avtomobil z veliko črko a, pri drugih pa moraš sklepati kompromise (premajhen doseg, slaba zmogljivost, čudna oblika, polnilnice...).

Zdaj nisem jaz kriv, če so ostali ponudniki EV avtomobilov čudni, oziroma nočejo množicam ponuditi brezkompromisne alternative Tesli. Dokler tega ne bo, bom pač ostal Tesla fanboy.

Še nekaj... avtomobili, ki bodo prišli na trg leta 2020 (če bodo), bodo po specifikacijah slabši od že obstoječih Teslinih avtomobilov.
Ni ideje

MrNighthawk ::

svit je izjavil:

Ni težko biti Tesla Fanboy v tem trenutku.

IPace vs Tesla na avtocesti + primerjava histrosti polnjenja


Tesla Model X is superior to IPace in terms of long "autobahn" travel.

O ostali konkurenci pa sploh ne bom govoril, ker za podobno ceno (Model 3 vs vsi ostali), dobiš pri Tesli avtomobil z veliko črko a, pri drugih pa moraš sklepati kompromise (premajhen doseg, slaba zmogljivost, čudna oblika, polnilnice...).

Zdaj nisem jaz kriv, če so ostali ponudniki EV avtomobilov čudni, oziroma nočejo množicam ponuditi brezkompromisne alternative Tesli. Dokler tega ne bo, bom pač ostal Tesla fanboy.

Še nekaj... avtomobili, ki bodo prišli na trg leta 2020 (če bodo), bodo po specifikacijah slabši od že obstoječih Teslinih avtomobilov.


Kater izvedba modela X je v testu? Tista, ki je 10k dražja od Jaguarja ali tista, ki je 70k dražja od Jaguarja?
se pravi dražji avto je bolj zmogljiv?

roCkY ::

Tesle so trenutno v vrhu ponudbe glede na karakteristike. Če to rečem in dodam še par pozitivnih zadev bodo nekateri že rekli dasem fanboy.
AMPAK na drugi strani servis.!?! Sem nekako navajen, da so zadeve spedenane praktično preko noči. Iz tega razloga bi sigurno odpovedal naročilo za M3 v tem momentu oz že malo prej, če bi se takrat vpisal na spisek. Kot sem kdaj pred časom že omenil nisem bil daleč od tega da dam rezervacijo a nazadnje je prevagalo, da je avto pač nujno probat. Vmes je pač rbet zahteval menjavo in trenutno kot "pozadinec" spremljam tematiko dokler me ne bo minilo.

jernejl ::

svit je izjavil:

dobiš pri Tesli avtomobil z veliko črko a, pri drugih pa moraš sklepati kompromise (premajhen doseg
Tipično razmišljanje Teslinih fanboyev gre nekako takole. Če ima Tesla dosega 450 km, je to ravno dovolj, ker:
- 480km se seveda gre z letalom, kdo se bo pa vozil vsak dan v Hamburg z avtomobilom;
- 420km je premalo, ker to zmore konkurenca.

svit je izjavil:

slaba zmogljivost
Ja, recimo i3 in Kona imata manj kot 8s do 100km/h (in najvišjo hitrost preko 160km/h). Tipično razmišljanje Teslinih fanboyev je tako, da vse kar je nad 3s, je slabo.

svit je izjavil:

čudna oblika
Tipično razmišljanje Teslinih fanboyev je tako, da vse, kar nima Teslinega logotipa, je čudno. V resnici so najbolj čudne Tesle. Kar ozri se na armaturno ploščo modela 3.

svit je izjavil:

polnilnice
V sloveniji je nekaj sto polnilnih postaj. Tesla ima pa 3 svoje. Res odločilna razlika.
Tipično razmišljanje Teslinih fanboyev je tako, da ne glede na to, koliko polnilnih postaj je na voljo za ne-Tesline avtomobile, so zmeraj tri premalo.

Matevz96 ::

jernejl je izjavil:



svit je izjavil:

čudna oblika
Tipično razmišljanje Teslinih fanboyev je tako, da vse, kar nima Teslinega logotipa, je čudno. V resnici so najbolj čudne Tesle. Kar ozri se na armaturno ploščo modela 3.


Oblika je preveč subjektivna, da bi lahko tako splošno govorili o njej. Meni osebno je zunanja oblika Tesel odlična, notranja pa se naprimer v primerjavi z i3 lahko samo skrije.
#hooldthedoor

Utk ::

V sloveniji je nekaj sto polnilnih postaj. Tesla ima pa 3 svoje. Res odločilna razlika.

Ni problem v njihovem stevilu, ampak v tem kako jih placas, kako hitro polnijo in predvsem, ali sploh res delujejo. En je tu napisal test e-golf, in kako je dobil seboj sop kartic za razne slovenske polnilnice. Na kaksni pa nic od tistega ni prijelo.

Ja, recimo i3 in Kona imata manj kot 8s do 100km/h (in najvišjo hitrost preko 160km/h). Tipično razmišljanje Teslinih fanboyev je tako, da vse kar je nad 3s, je slabo.

Sploh ni res. Kona in i3 imata super zmogljivosti, dokler ne gre tega nekdo primerjat s teslo, ker je kona itak kot model 3, ker stane skoraj toliko in je skoraj tako dobra. Skoraj. Sej kona je vredu, ampak proti modelu 3 niti ni poceni.

Če ima Tesla dosega 450 km, je to ravno dovolj, ker:
- 480km se seveda gre z letalom, kdo se bo pa vozil vsak dan v Hamburg z avtomobilom;
- 420km je premalo, ker to zmore konkurenca.

Ne, dost je ker prides v 400 km sigurno do kaksnega superchargerja. Ce ne, ti niti 800 ni dost. In tu smo spet pri prvi tocki, polnilnicah.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

s1m0n ::

Trenutno stane Kona kakšnih 30% manj kot M3. Ko bo, če bo cenejša izvedba M3 pol bo Tesla konkurenca ostalim v tem cenovnem razredu.

roCkY ::

Tesla je generalno gledano konkurenca vsem. Ima baterijo, ki se v hladnem vremenu odlično odreže v primerjavi z ostalimi.

Problem M3 v vsakdanu je prtlažnik (to sicer kakor za koga), zelo nizko sednje zadaj, spredaj pa je iz slik in posnetkov težko oceniti kakšen je dejansko položaj. Pomoje nikakor ni za nas, ki nas v hrbtu ščipa.

Utk ::

s1m0n je izjavil:

Trenutno stane Kona kakšnih 30% manj kot M3. Ko bo, če bo cenejša izvedba M3 pol bo Tesla konkurenca ostalim v tem cenovnem razredu.

Bencinska kona stane 15 jurjev, bmw 3, audi a4, insignia ce hoces, stanejo 30, 40 jurjev. To je 100% vec, ne pa ubogih 30.

WarpedGone ::

Povsem nekonkurenčen:

Zbogom in hvala za vse ribe

Vazelin ::

Upam da Avant2go dobi kako Teslo 3, toliko da sprobam pospeške po Lj, pa da malo notranjost pretipam če so smeti ali ne:D

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Vazelin ()

jernejl ::

WarpedGone je izjavil:

Povsem nekonkurenčen:

Na večjem, evropskem trgu, je situacija takšna:
 http://www.ev-volumes.com/wp-content/uploads/2018/11/EUR-G-9-2018.png

http://www.ev-volumes.com/wp-content/uploads/2018/11/EUR-G-9-2018.png

imagodei ::

WarpedGone je izjavil:

Povsem nekonkurenčen:


W1, tako kot ponavadi, konkurenčnost zamenjuje z znamenjem prestiža. Pogosta težava tistih, ki živijo odklopljeni od sive realnosti povprečnega življa - tudi Pahor je nekoč izjavil, da s 3.000 € plače težko pride skozi mesec.
- Hoc est qui sumus -

errhec ::

V Franciji je BMW tudi zadaj.
dd

Utk ::

jernejl je izjavil:

WarpedGone je izjavil:

Povsem nekonkurenčen:

Na večjem, evropskem trgu, je situacija takšna:
 http://www.ev-volumes.com/wp-content/uploads/2018/11/EUR-G-9-2018.png

http://www.ev-volumes.com/wp-content/uploads/2018/11/EUR-G-9-2018.png


Bmw je lahko pred teslo samo tam kjer tesle ne prodajajo. Se sploh zavedas kako bedno izpades s takimi?

MrNighthawk ::

Ena stvar o kateri se pri EV ne govori veliko.
https://electrek.co/2018/12/16/tesla-fi...

Problem baterij, da se lahko prehitro vžgejo in jih je kar zajeban pogasit.

roCkY ::

Je težko oz. skoraj nemogoče pogasit baterijo. Ampak tudi ICE ponavadi tam na cesti nekje pogori do konca, če zagori.

Bolj problematično s stališča stroškov je kakšne bodo zaradi te potencialne nevarnosti, ki se bo (rada) napihnila zavarovalne premije za EV-je.

Machete ::

MrNighthawk je izjavil:

Ena stvar o kateri se pri EV ne govori veliko.
https://electrek.co/2018/12/16/tesla-fi...
Problem baterij, da se lahko prehitro vžgejo in jih je kar zajeban pogasit.


Ja, poglej naslednjo sliko na warpijevem linku:

WarpedGone je izjavil:

Povsem nekonkurenčen:

LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+

Unknown_001 ::

MrNighthawk je izjavil:

Ena stvar o kateri se pri EV ne govori veliko.
https://electrek.co/2018/12/16/tesla-fi...

Problem baterij, da se lahko prehitro vžgejo in jih je kar zajeban pogasit.


Tisto baterijo lahko potunkaš v vodo pa bo še kar gorela.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

Okapi ::

Največji hec je, da jo lahko tudi pogasiš, pa bo morda naslednji dan že spet zagorela. Se je najmanj enkrat to že zgodilo - gasilci so jo pogasili, avto odpeljali na varno, tam je pa kmalu nato že spet zagorel.

Utk ::

Na primorski avtocesti je zadnjič zgorel do tal manj kot 5 let star mercedes. Je bila kakšna novica o tem? Je mercedes poslal svoje raziskovalce? Ne in ne. Ker se to dogaja vsak dan. Ja, malo je neprijetno, če ti gori še 3 dni, ampak škoda je enaka, tisti v mercedesu so pa tudi imeli kar srečo...

MrNighthawk ::

Utk je izjavil:

Na primorski avtocesti je zadnjič zgorel do tal manj kot 5 let star mercedes. Je bila kakšna novica o tem? Je mercedes poslal svoje raziskovalce? Ne in ne. Ker se to dogaja vsak dan. Ja, malo je neprijetno, če ti gori še 3 dni, ampak škoda je enaka, tisti v mercedesu so pa tudi imeli kar srečo...


Uradna Teslina razlaga je bila, da je nekdo ustrelil v avto. Bencinarja lahko prerešetaš in se ne bo kar vžgal. Seveda bodo avtomobili zagoreli.

Ampak EV prinesejo kup problemov, ki jih treba rešit. To, da baterija lahko gori še tri dni, se lahko ponovno vžge in jo je veliko težje pogasit, jaz ne vidim kot "malo neprijetnost".
Samsung je zaradi "slabih baterij" odpoklical serijo telefonov.

https://www.theverge.com/2018/7/3/17530...

Utk ::

Tistega mercedesa ni nihče prerešetal pa je zgorel, se pravi so bencinarji in dizli slabši. Še ustrelit jih ni treba. Električni avto postaviš na samo za 3 dni, en teden, kolk je potrebno in to je to. Potem ga recikliraš.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

WarpedGone ::

Kaj je zdaj to?
Še mal nazaj je blo "Lahko ćemo!, ko bojo hotl bojo super EVje štancal ko marmelado"
Danes pa berem "EVji so problem"...

Vsaka stvar ma svoje značilnosti, katere je pač treba ustrezno pohendlat.
Kako ravnat z thermaly-run-away baterijo je jasno. Navodila ignoriraš na svojo škodo. Pa se ti navodila dopadejo al pa ne.

Bedakom jasno nič in nimajo druge šanse, kot da izpadejo bedaki. Drži vedno.
Zbogom in hvala za vse ribe

MrNighthawk ::

Utk je izjavil:

Tistega mercedesa ni nihče prerešetal pa je zgorel, se pravi so bencinarji in dizli slabši. Še ustrelit jih ni treba. Električni avto postaviš na samo za 3 dni, en teden, kolk je potrebno in to je to. Potem ga recikliraš.


Zgleda, da ne razumeš. Uradno poročilo od Tesle pravi, da je avto zadela krogla... in se je vžgal. Bencinarji/dizli se ne vžgejo, če jih zadane krogla. To je razlika a ne?

Za Mercedesa pa sploh ne veš za kaj je zgorel in ne moreš kaj dosti pametovat. Vžigi iz neznanih razlogov se pojavljajo pri obeh.
Bencinarja, ko enkrat pogasiš je problem rešen, pri EV je pa bolj komplicirana zadeva.

Ti je sedaj jasno?

roCkY ::

Zarad vsake krogle se vname EV. Noben ICE se nikoli ne vname zaradi krogle.
Dvomim.

Utk ::

Pri bencinarjih je jasno razlog neznan, ker razlog nikogar ne zanima, ker se to dogaja vsak dan. Pri električnem avtu je razlog bolj redko neznan. Ne, "samovžig" in podobno ni noben razlog.
Mercedes se je vžgal med vožnjo, brez opozorila za potnike. Pravega razloga seveda ne bo nihče nikoli izvedel. Poznam primer ko se je človeku pežo vžgal na parkirišču, ugasnjen, tudi ne bo nihče nikoli zvedel zakaj točno, ker pežo, niti nihče drug, ni poslal nobenga raziskovalca. Ker se to dogaja. Pri ICE avtih veliko pogosteje kot pri električnih.
Če moraš v električnega ustrelit, ali pa vsaj oreng skalo zadet da zagori, bencinarja pa samo normalno voziš, ali celo parkiraš, kater je bolj nevaren?
Ti je sedaj jasno?

DamijanD ::

Glede na to, da je zaenkrat še ogromna razlika v številu enih in drugih avtov, bi najprej morali pogledati v % koliko enih in drugih dejansko zagori.

Machete ::

To da nikogar ne zanima ni res. Proizvajalcem je prekleto važno in vsi ti primeri so dobro popisani in raziskani. Tudi na slo cestah, če kaj zgori, je najmanj na prvi strani vseh novičarskih kronik, če je lastnik znan, pa ga kontaktira ponavadi tudi tovarna. Ni to tako vsakdanje. Sicer pa jaz imam kar problem s kroglami, ki mi dnevno prestreljujejo avtomobil.
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+

Utk ::

DamijanD je izjavil:

Glede na to, da je zaenkrat še ogromna razlika v številu enih in drugih avtov, bi najprej morali pogledati v % koliko enih in drugih dejansko zagori.

Predvsem je premalo različnih. V Ameriki jih je že dovolj, da bi se dala delat statistika, in električni gorijo manj. Ne pa to pomeni, da bo vsak električni redkeje zagorel, ker tudi pri bencinarjih je najbrž razlika x10 med modeli. Na splošno sigurno ne moreš rečt da EV gorijo bolj, kvečjemu manj.

Machete je izjavil:

To da nikogar ne zanima ni res. Proizvajalcem je prekleto važno in vsi ti primeri so dobro popisani in raziskani. Tudi na slo cestah, če kaj zgori, je najmanj na prvi strani vseh novičarskih kronik, če je lastnik znan, pa ga kontaktira ponavadi tudi tovarna. Ni to tako vsakdanje. Sicer pa jaz imam kar problem s kroglami, ki mi dnevno prestreljujejo avtomobil.

Poznam vsaj dva zgorela, in nihče jih ni prišel pogledat. Razen nek gasilec, ki se ne bo spuščal v tehniko. Niso bili ravno v garanciji, niso pa bili niti stari. V Sloveniji statistično zgorijo vsak dan 3.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

WarpedGone ::

foto-tako-je-na-stajerski-avtocesti-gorel-bmw
foto-avtomobil-na-stajerski-avtocesti-zgorel-v-celoti
foto-tako-je-zagorel-bmw-skode-za-25000-evrov

BMW to recall 1.6 million vehicles worldwide over fire risk

Ampak tule bo seveda celo vitje rok, kako se je užgala baterija ko je nek cepec vanjo ustrelil. Takšen požar je seveda totalno nesprejemljiv in zato so EVji totalno zanič. Because reasons ...
Zbogom in hvala za vse ribe

Utk ::

Tudi mercedes.
Pa hyundai: https://www.autonews.com/article/201810...
Pežoju se seveda gladko fučka, kdor ne prodaja v ameriki, se ne rabi sekirat zarad takih malenkosti kot je najden zgorjen avtu zjutraj na parkingu.

MrNighthawk ::

WarpedGone je izjavil:

foto-tako-je-na-stajerski-avtocesti-gorel-bmw
foto-avtomobil-na-stajerski-avtocesti-zgorel-v-celoti
foto-tako-je-zagorel-bmw-skode-za-25000-evrov

BMW to recall 1.6 million vehicles worldwide over fire risk

Ampak tule bo seveda celo vitje rok, kako se je užgala baterija ko je nek cepec vanjo ustrelil. Takšen požar je seveda totalno nesprejemljiv in zato so EVji totalno zanič. Because reasons ...


Samsung je zaradi slabih baterih vpoklical celo serijo telefonov.

Nikjer ne piše, da se to ne more zgodit proizvajalcu baterij za avtomobile.

Utk je izjavil:

brez opozorila za potnike.


A pri Tesli ti začne lučka utripat z napisom "EJECT" ? :))

A ti misliš, da se bencinarji spontano vžego zaradi bencina?
Pogost vzrok za požare je švoh/poškodovana električna napeljava...sej EVji pa res nimajo kakšnih električnih napeljav a ne? Hmm ponder

https://electrek.co/2016/09/09/tesla-fi...

Ne moreš vsega pomest pod preprogo in bit totalno ignorantski.

https://www.bloomberg.com/news/articles...

https://www.bloomberg.com/news/articles...

https://www.core77.com/posts/74535/Unde...

Spontani vžig

https://electrek.co/2018/06/16/tesla-mo...

glede na več kot 250 milijonov bencinarjev in več kot 100 let uporabe je potrebno na konkretne ocene malo počakat.

A boš samo fanboy ali boš mogoče razumel?

Okapi ::

roCkY je izjavil:

Zarad vsake krogle se vname EV. Noben ICE se nikoli ne vname zaradi krogle.
Dvomim.

Mythbusterja sta več kot enkrat poskušala s streljanjem vžgati avto, pa jima v običajnih okoliščinah nikoli ni uspelo. Sta morala posebej prirediti okoliščine, da je uspelo. Nista pa poskušala z električnimi avti.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Okapi ()
««
81 / 175
»»