» »

Tesla 3

Tesla 3

Temo vidijo: vsi
««
45 / 175
»»

koyotee ::

hojnikb je izjavil:

do 2022 bo že nov model.


Ja kako, če pa še tega ne bodo dokončali?
Rear DVD collector!
JTD power!
Coming soon: bigger E-penis & new internet friendzzz!

hojnikb ::

Problem ?
#brezpodpisa

VaeVictis ::

WarpedGone je izjavil:

Znaš kliknit?
Upam da ni prezahtevno.


BTW VIN številka ne pomeni, da je bil avto narejen.

Ampak, da bo vozilo narejeno.

Te VIN številke vnaprej pridobiš, preden je vozilo narejeno.

Je pa res, da lahko nekako ekstrapoliraš iz rasti VIN številk, koliko je približna proizvodnja.

Zgodovina sprememb…

bambam20 ::

Jih bo do decembra 2018 na cesti 450.000?

Musk je rekel, da bo!

WarpedGone ::

Je pa res, da lahko nekako ekstrapoliraš iz rasti VIN številk, koliko je približna proizvodnja.

To je cel point tistega grafa na linku. Razen zadnjega so zadaj slike avtomobilov na cesti, ta 6336 ma žal sam sliko dodelitve VIN.

Obstaja še en drug, baziran na dostavljenih vozilih:



Čisti lead je Model3VINs, ki poroča o pridobitvi novih VIN cifer od NHTSA, kolk novih cifer in po kolk dnevih od prej, zadnji twiti omenjajo VIN 11.348.


Q1 produkcija cilja proti kakih 15k kosov, ampak uradna cifra bo pršla začetk aprila, vse prej je ugibanje.

Ampak seveda, iz tega ne bo nič, drug mesec propadejo, avti eksplodirajo, neč bat.

Musk je rekel, da bo!

Itak laže, torej ni problema.
Da tega ni reku, je še manjši problem.
Da je omenjal "production rate" je pa itak znanstvena fantastika in nedoumljiv koncept za tehnični forum.
Zbogom in hvala za vse ribe

Zgodovina sprememb…

Utk ::

s1m0n je izjavil:

To z zadnjimi vrati je res malo neprimerno rešeno!
Fizične kljuke so še vedno najboljša rešitev

Zakaj, znas objektivno razlozit zakaj. Potem se razlozi ali so boljse elektricne sipe spredaj in zadaj, in zakaj eno ali drugo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

WarpedGone ::

Ampak ne pozabt razložit še kako v to sliko pašejo avtomobili BREZ zadnjega para vrat (vse 3-vratne zadeve) in zakaj oni niso problem, problem je pa Model 3.
Zbogom in hvala za vse ribe

s1m0n ::

Prvo nam ti razloži kako se boš ob nesreči spravil ven iz vozila? Skozi prtljažnik ali boš plezal na prednje sedeže?
A se vrata odklenejo? Kako jih nato odpreš?.

Kot, da jim bi bilo težko izvest tako kot na sprednjih vratih? Aja vem avto bi bil 100k€ točno to bo to!

frudi ::

Utk je izjavil:

s1m0n je izjavil:

To z zadnjimi vrati je res malo neprimerno rešeno!
Fizične kljuke so še vedno najboljša rešitev

Zakaj, znas objektivno razlozit zakaj. Potem se razlozi ali so boljse elektricne sipe spredaj in zadaj, in zakaj eno ali drugo.

Elektronska rešitev lahko odpove lažje in na več možnih načinov, kot mehanska. V normalnih okoliščinah je to kvečjemu dodatna nevšečnost ali strošek za popravilo, bolj kritično je pa v izrednih situacijah, kot so recimo nesreče.

Kaj pa misliš z električnimi šipami? V kakšnem smislu 'boljše'? Bolj komotne so sigurno električne, s tega vidika so boljše. Z vidika stroškov je definitivno obratno. Z vidika varnosti pa zelo verjetno tudi (za slednje nisem ziher, se pustim prepričat s konkretnimi statistikami, če jih kdo ima).

WarpedGone je izjavil:

Ampak ne pozabt razložit še kako v to sliko pašejo avtomobili BREZ zadnjega para vrat (vse 3-vratne zadeve) in zakaj oni niso problem, problem je pa Model 3.

3-vratni avti imajo mehanizme za odmik sprednjih sedežev, da se omogoči dostop do zadnjih sedežev. Če ima kaj podobnega tudi Model 3, potem ni problema.
1ACDoHVj3wn7N4EMpGVU4YGLR9HTfkNhTd... in case I've written something useful :)

bambam20 ::

WarpedGone je izjavil:


Musk je rekel, da bo!

Itak laže, torej ni problema.
Da tega ni reku, je še manjši problem.
Da je omenjal "production rate" je pa itak znanstvena fantastika in nedoumljiv koncept za tehnični forum.


A da ni. Zakaj se potem ves čas omenja številka 450.000 naročil oz. kupcev, ki bodo dobili model 3 do konca leta 2018. Kdo si sedaj zmišljuje.


ZDaj bi že zdavnaj morali izdelovati po 10.000 vozil na teden. takšen je bil plan.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: bambam20 ()

Utk ::

s1m0n je izjavil:

Prvo nam ti razloži kako se boš ob nesreči spravil ven iz vozila? Skozi prtljažnik ali boš plezal na prednje sedeže?
A se vrata odklenejo? Kako jih nato odpreš?.

Kot, da jim bi bilo težko izvest tako kot na sprednjih vratih? Aja vem avto bi bil 100k€ točno to bo to!

Odprl jih bos s pritiskom na gumb, v 99% primerih nesrec v katerih ne bojo razbita.

s1m0n ::

Saj ni potrebe, da so razbita dovolj je, da ni 12V napajanja (sklepam, da se ti sistemi napajajo preko 12V akumulatorja)

Utk ::

Pa ves v kolkih primerih ne bo napajanja pa da ne bi bila tolk razbita, da jih z mehansko kljuko pa bi lahko odprl? A mislis da vsak dotik prekine vso napajanje? V kolkih primerih je danes problem, ker se nekateri vozijo zaklenjeni?
Zakaj ne vidite problemov danasnjih avtov? So idealni? Najdite kaksno prednost samo elektricne kljuke, ce ste objektivni.

Utk ::

Pa ves v kolkih primerih ne bo napajanja pa da ne bi bila tolk razbita, da jih z mehansko kljuko pa bi lahko odprl? A mislis da vsak dotik prekine vso napajanje? V kolkih primerih je danes problem, ker se nekateri vozijo zaklenjeni?
Zakaj ne vidite problemov danasnjih avtov? So idealni? Najdite kaksno prednost samo elektricne kljuke, ce ste objektivni.

s1m0n ::

Vidim, da se ne spoznaš dobro na vozila!
V kolkih primerih je danes problem, ker se nekateri vozijo zaklenjeni?

Nikjer ker se vsak avto ob trku odklene že od kar obstajajo centralna zaklepanja v vozilih!.

Utk ::

Mehansko ali elektricno?

Utk ::

In zakaj se potem tesla ne bi sama odprla tolk da bi samo odrinil vrata?
Kako se danes odklene vrata iz znotraj ce imas zaklenjena zarad otroka?

Vazelin ::

Fak sedaj ste se na vrata spravili:D

hojnikb ::

Dat GAP tho 8-)
#brezpodpisa

bambam20 ::

hojnikb je izjavil:

Dat GAP tho 8-)


To samo prtljažnik ni dobro zaprt. kaj si tako malenkosten.

hojnikb ::

za 60k se more sam zapret; pravilno.
#brezpodpisa

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: hojnikb ()

bambam20 ::

hojnikb je izjavil:

za 60k se more sam zapret; pravilno.


A to ni model 3? ta ne stane ravno 60 jurjev.. večina bi vzela revnejšo različico brez autopilota.

hojnikb ::

ce jo hoces dobit v nekem doglednem casu, bo treba naklikat opcije, ki hitro nanesejo 60k pred subvencijami.
#brezpodpisa

PARTyZAN ::

Najdražji upgrade je itak extended range, po tem bo poseglo največ ljudi. Mogoče ni nujno, da bo glih 60k, bo pa vsaj ene 50k. Ampak a ni vseeno? Bi ti na avtu, ki stane več kot 30 jurjev pričakoval takšno šlamparijo? :) Kako uspe Dacia narest avto pod 10 jurjev, ki nima takšnih zajebov?

koyotee ::

Tesla je 10 let pred vsemi a vseeno 20 let za Kio :)
Rear DVD collector!
JTD power!
Coming soon: bigger E-penis & new internet friendzzz!

Pro_moted ::

koyotee je izjavil:

Tesla je 10 let pred vsemi a vseeno 20 let za Kio :)


Kije več nebi slabšalno omenjal. Delajo zadovoljive produkte dandanes.


Drugače pa, avto je šlampasto skupaj narejen, nekatere stvari so že skoraj šokantne. Kako je pa dobil 5 zvezdic za varnost pa mi tudi ni jasno.

https://drivetribe.com/p/the-tesla-mode...
AMD FX8120;GB 990FXA-UD3
FirePro V4900 ;Corsair Vengance 16Gb
XFX 650W;Corsair Force GT, Asus Xonar DGX

Vazelin ::

Audi A4 electric 2020/2021
To je to fantje.

pegasus ::

Na aktuali platformi? Next please.

BigWhale ::

A ima kdo kaj za povedati o Modelu 3? Ce ja, naj pove. Vasa ugibanja kdaj drugi clani foruma dobijo avtomobile so pa off-topic.

bambam20 ::

BigWhale je izjavil:

A ima kdo kaj za povedati o Modelu 3? Ce ja, naj pove. Vasa ugibanja kdaj drugi clani foruma dobijo avtomobile so pa off-topic.



Jaz mam eno novico o modelu 3.

Tesla z do zdaj največjo četrtletno izgubo. Se bližajo milijardi.

http://www.24ur.com/novice/gospodarstvo...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: bambam20 ()

kow ::

Najvecjo absolutno izgubo. Ali tudi relativno?

Tody ::

Dokler so delničarji srecni...

hammock ::

Tody je izjavil:

Dokler so delničarji srecni...

Musk je vreden 20 milijard, brez skrbi da ne bo pustil propasti Tesle. Ce bo sila bo sam vrgel noter milijardo ali dve, na neki tocki pa bodo zaceli pozitivno poslovati. Ce bi jaz bil delnicar se ne bi pretirano sekiral.

Magic1 ::

hammock je izjavil:

Tody je izjavil:

Dokler so delničarji srecni...

Musk je vreden 20 milijard, brez skrbi da ne bo pustil propasti Tesle. Ce bo sila bo sam vrgel noter milijardo ali dve, na neki tocki pa bodo zaceli pozitivno poslovati. Ce bi jaz bil delnicar se ne bi pretirano sekiral.

Hahahahahahah. V kateri valuti pa ima to bajno bogastvo? Ali bo prodal svoj delež v SpaceX in ga bo vložil v Teslo?
Magic

hammock ::

Magic1 je izjavil:

hammock je izjavil:

Tody je izjavil:

Dokler so delničarji srecni...

Musk je vreden 20 milijard, brez skrbi da ne bo pustil propasti Tesle. Ce bo sila bo sam vrgel noter milijardo ali dve, na neki tocki pa bodo zaceli pozitivno poslovati. Ce bi jaz bil delnicar se ne bi pretirano sekiral.

Hahahahahahah. V kateri valuti pa ima to bajno bogastvo? Ali bo prodal svoj delež v SpaceX in ga bo vložil v Teslo?

Ne, s profiti Spacexa lahko pokriva izgube Tesle. Pac bo tri leta kasneje na Marsu.

Magic1 ::

Se zavedaš, da je le 50% lastnik SpaceX?
Magic

hammock ::

Magic1 je izjavil:

Se zavedaš, da je le 50% lastnik SpaceX?

54% ce smo natancni.

Se zavedas da je Falcon 9 vsaj 5x cenejsi od najblizje konkurence v svojem razredu in bo letos opravil 75% vseh komercialnih izstrelitev? Trg je njihov, vsak ki hoce poslat satelit v orbito in nima politicnih zadrzkov je njihova stranka.

Tesla je resda v financnem razsulu, za Spacex pa te ne rabi skrbet. Tesle ne bodo pustili crknit.

Magic1 ::

5x cenejši in veliki profit ne gre ravno skupaj ane? Zadnji dve letu so bili naprimer v minusu. Pa rečmo da jim gre vse perfect od sedaj naprej. Koliko profita lahko pričakujejo 50 do mogoče 200 miljonov? To ni nekaj kar bi držalo Teslo v trenutnem stanju nad vodo, kaj šele če se stvari poslabšajo.
Magic

bambam20 ::

hammock je izjavil:

Tody je izjavil:

Dokler so delničarji srecni...

Musk je vreden 20 milijard, brez skrbi da ne bo pustil propasti Tesle. Ce bo sila bo sam vrgel noter milijardo ali dve, na neki tocki pa bodo zaceli pozitivno poslovati. Ce bi jaz bil delnicar se ne bi pretirano sekiral.


zato pa ti nisi milijarder. OD njih gre težko keš. Radi pa zagonijo tuj keš. Tako se postane bogat!

Tody ::

Elon ima zelo bogate prijatelje v Silikonski dolini. Njegova (naj)boljša prijatelja sta Larry in Sergej onedva pa sigurno nimata težave z likvidnostjo.... Pa to ni bilo mišljeno politično ali poslovno ampak dejansko so prjatli. Tko da ne se bat za denar :)

J.McLane ::

V primeru male finančne krize kar naenkrat ne bo likvidnosti od nikoder, dokler še gre tako kot gre ne bo problema, se pa že kažejo neki črni oblaki, kaj bo iz tega bomo pa še videli.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

BigWhale ::

Za Alfo si odprite drugo temo, ok?

Vazelin ::

Mah saj lahko je musku samo cilj da nekdo potem odkupi to teslo, kakšn daimler. Bodo potem oni porihtali proizvodnjo in podobno.

hammock ::

Magic1 je izjavil:

5x cenejši in veliki profit ne gre ravno skupaj ane? Zadnji dve letu so bili naprimer v minusu. Pa rečmo da jim gre vse perfect od sedaj naprej. Koliko profita lahko pričakujejo 50 do mogoče 200 miljonov? To ni nekaj kar bi držalo Teslo v trenutnem stanju nad vodo, kaj šele če se stvari poslabšajo.

Jesus, mogoce delajo nulo ker vse dobicke v R&D vlagajo... amkak nevermind, you win, Tesla bo propadla.

@W1, prodaj delnice dokler so se kaj vredne.

 !

!

bambam20 ::

Tody je izjavil:

Elon ima zelo bogate prijatelje v Silikonski dolini. Njegova (naj)boljša prijatelja sta Larry in Sergej onedva pa sigurno nimata težave z likvidnostjo.... Pa to ni bilo mišljeno politično ali poslovno ampak dejansko so prjatli. Tko da ne se bat za denar :)

Če so prijatelji še ne pomeni, da si posojajo milijone ali milijarde. ;)

Tody ::

Glede na biografijo, to pomeni tocno to :) ne hodim pa z njimi na kavo tko da...

masevc ::

Utk je izjavil:

Pa ves v kolkih primerih ne bo napajanja pa da ne bi bila tolk razbita, da jih z mehansko kljuko pa bi lahko odprl? A mislis da vsak dotik prekine vso napajanje? V kolkih primerih je danes problem, ker se nekateri vozijo zaklenjeni?
Zakaj ne vidite problemov danasnjih avtov? So idealni? Najdite kaksno prednost samo elektricne kljuke, ce ste objektivni.


Kako odpres taka vrata v avtu pod vodo? Torej poplavljen do amena

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: masevc ()

BigWhale ::

masevc je izjavil:

Kako odpres taka vrata v avtu pod vodo? Torej poplavljen do amena


:))) Tako kot v vseh ostalih - ne odpres jih. Ne mores jih odpreti. Razbijes sipo in resis ponesrecenca, ce ze moras to narediti.

PARTyZAN ::

Lahko jih odpreš, normalno. Samo počakat moraš, da voda zapolni notranjost avtomobila ;>

bambam20 ::

PARTyZAN je izjavil:

Lahko jih odpreš, normalno. Samo počakat moraš, da voda zapolni notranjost avtomobila ;>


Ne bi igral na to karto.




Se boš prej utopil.
««
45 / 175
»»