» »

Zaprtje Koroske ceste v Mariboru

Zaprtje Koroske ceste v Mariboru

1
2
»

damjan1980 ::

Kdor je mnenja, da so doloceni predeli maribora in ljubljane mesta duhov, naj gre malo v center ptuja. Ob vsakem dnevu, uri in vremenu, tam ni nikogar. To pomeni 1-2 greta mimo na vsake toliko. Lokal v strogem centru, pesconi vrata zapira ob 16:00. Ko ga vprasam wtf, rece ja za koga, ce pa ni zive duse. Nevem kako je v lj na teh lokacijah, ampak mariborske gostilne v centru mesta so vse lepo obiskane ob vsaki uri, vse dni v tednu.
In zaprta koroska tu ne more vplivat na nic. Ta cesta sluzi samo za tranzit, saj ni tam niti enega parkirnega mesta.

Greg91 ::

Pogovor z "mastermind-om" tega "projekta" https://soundcloud.com/radiocity_si/pog...

m0LN4r ::

radiokills je izjavil:

Ne vem kje točno živiš, ampak res, poglej enkrat center LJ od kar so prepovedali promet. Najbolje kako soboto dopoldne. Ni žive duše, kakšen cucek sem pa tja luta, lokali so vsi propadli, ker noče nihče več tja če ne more blizu parkirat. Police v trgovinah so več ali manj prazne, kombi od mercatorja pač ne more do njih, pol pa trgovke šibajo z vozički do Tivolske, da lahko vsaj kruh pripeljejo do trgovine. Štala pač.

Na koroški nimaš kje parkirat, tak da argument odpade. Vse kar je mela koroška je samo en kup avtov v prvi prestavi.
Za vse ostalo pa imaš dovolilnico. Kak za boga pa dobi Müller pa DM robo sred antičnega centra? Nisem še videl trgovke bežat z vozički do mladinska oz. koroške dol.
Ne ga biksat.

Nevem kako je v lj na teh lokacijah, ampak mariborske gostilne v centru mesta so vse lepo obiskane ob vsaki uri, vse dni v tednu.

Jp, recimo poglej bivšo partizansko (račka, city (opa ma garažo)), tam pri cerkvi vsi kafiči puni), florjana itd. puno do amena, ko je lepo vreme. Prej pa samo dirkanje pa gužvanje avtov.
Problema za parkirat v bistvu ni, pa živim v strogem centru. Plačujem celoletno za garažo, avto na toplem, varnem in pod streho.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

WarpedGone ::

Sej, prometni koridor, ki tam nima kaj delat.
Je pa tako reč "komot" rešit. Cesto pustiš odprvo v obe smeri, le na najožjem delu nekje "blizu sredine" jo prekineš i.e. ni prehoda.
S tem skenslaš komplet promet, ki cesto izrablja za pot od oddaljenega A do oddaljenega B, hkrati pa vsem lokalcem ki tam okrog dejansko nucajo cesto še vedno omogočiš njeno uporabo. Ker bo promet drastično upadel, lahko na polovici ceste uvedeš še parkirplace in so zmagali praktično vsi, tut lokali in trgovine in nekaj tamkajšnjih stanovalcev.

V zaprtem delu dolžine par 10m. lahko ustvariš tut skupen prostor, kjer tut parkirplacev ni. Sami plusi.
Zbogom in hvala za vse ribe

m0LN4r ::

lahko na polovici ceste uvedeš še parkirplace

Čist osebno rajši gledam mlade študentke na rolerjih, kolesih in kiklcah, kot pa kup pleha, ki se celi dan žge na soncu in štuli za parplace.
Meni je ta ureditev super, kakor tudi zaprtje partizanske, ampak tukaj bo vsaj eno smerni promet in lokalni promet nemoteno, dve kolesarski in končno normalen pločnik
Tako, da problema ni in ne bo.

Verjamem pa, da nekomu ki brez avta ne more nikamor in ne živi v centru bi bla najboljša rešitev avtocesta pred svoj prag pa do gostilne/štacune.
Aja vinjeta pa to, gremo po stari cesti.

Poglej lent ali center. Po zimi vidiš, da so eni avti tam po cele dneve oz. po par ni. Ne pa za en pir al kafe. Garaže pa prazne.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

m0LN4r ::

Ja ok, enim je pač všeč it na rotovža na teraso pa poslušat in gledat gužvo pleha. Meni je to fuj in rajši grem malo rikverc v baristo ali rožmarina oz. na poštno. Čudno, da tja prihaja večina ljudi peš.
Mislim wtf, greš na kavo/pir da se ti 5 metrov od mize odpelje mimo 100 avtov. Na zdravje.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

WarpedGone ::

Boš povedal pol, ko bo na lokalu listek Zaprto.
Zbogom in hvala za vse ribe

Greg91 ::

m0LN4r, ti si itak najbolj pameten v vseh temah, ki se tičejo prometne ureditve Maribora. Koliko mladih študentk na rolerjih in kolesih videl več na Koroški od kar je zaprta? Edina pot, ki so jo do zdaj imeli študenti po Koroški je blo v poznih večernih oz. zgodnjih jutranjih urah do Fuegota, Takosa in nazaj. Pa da mi ne boš očital, da ne živim v centru in bi rad z avtom vsepovsod. Dobrih 9 let se vozim z busom med tednom v center in nazaj dnevno. Verjetno si še nisi izkusil vožnje z našim mestnim potniških prometom. Ampak to te verjetno ne zanima ker se tebe direktno ne tiče... Ti itak živiš v strogem mestnem jedru in se ti j**e. Zakaj so pozimi na Lentu parkirna mesta po par dni zasedena? Ne vem al se delaš norca al ne živiš zares v Mariboru. Večino zastonjskih parkirnih mest je zasedenih s strani študentov, ki se vozijo iz drugih mest v Maribor. Z njimi ne boš v nobenem primeru zafilal garažnih hiš... bodo si vedno našli alternative. O cenah parkiranja pa raje nebi, pa tudi noben luksuz ne bi smel biti parkirati v garažni hiši kar trenutno je, če smo že pri tem, da želimo zapreti mestno jedro.

Torej v kratkem lahko pričakujemo se zaprtje Lenta. Bojda bi se naj s tem razbremenilo mestno jedro in tranzit vzhoh zahod v večini preusmeril na desni breg. Infrastruktura na desnem bregu bi naj bila pripravljena na povečanje prometa... Jaz si nekako ne predstavljam kako bo zgledal promet preko Studencev, in kje je tam ta opevana infrastruktura.

Jasno je, da so se projekta lotili nestrokovno - po balkansko. Upam edino, da so bili dobro podmazani, da ima vsaj nekdo nekaj od tega. Prav veselim se, da vidim to kulturno nadgradnjo, ki jo obljubljajo za Koroško cesto, ki za trg Leona Štuklja ni bila nikoli planirana in je bojda razlog za mrtvilo na trgu. Torej Igor Kos, m0LN4r in ostali pokažite nam neznalcem kako se stvarem streže... Sem v velikem pričakovanju.

Brez potrebne infrastrukture, se lahko samo zaprete v center, postavite obzidje ter pobirate vstopnino od turistov, da si vas pridejo ogledat... Prave avtohtone prebivalce starega mestnega jedra, ker drugega tam ne bodo našli.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Greg91 ()

m0LN4r ::

Ja jebe se mi, mam kolo in noge zaenkrat še funkcionalne dokaj dobro in hitro. Samo tak mimogrede, kolko je kaj parkiranje na dunaju ali v garažni hiši tam?

Buniš se o 1000x500m napol zaprtega centra, bog nam pomahaj... ni nam pomoči.
Garaža za študente je 21€ na mesec, če maš za benz in avto, boš mel pa za garažo ali pa te dobi redar 1.2.3, če te pa moti pa pokliči redarje.

m0LN4r, ti si itak najbolj pameten v vseh temah, ki se tičejo prometne ureditve Maribora

A smo že slišali od tebe, kak konkreten predlog kako bi uredil zadevo, da sledimo svetovnemu trendu in imamo vsaj 1000x500m brez nepotrebnega prometa v slovenskih mestih?
Moji kolegi pa rajši in z veseljem pridejo peš do centra iz studencev/tabora/tezna/pobrežja, da se oddahnejo v miru, tudi več popoldnevov zapored, niso leni. Eni so se celo preselili k parku.
Tudi mamica z vozičkom rajši vozi otroka tu, kot pa na levem bregu.
Kakor tudi turisti, rajši hodijo tukaj, kot tam prek.

Zdaj pa podkrepi svoj rant z nekim konkretnim primerom, plusi minusi, kako bi ti rešil. Za problematiko veš in kaj so cilji ureditve tudi.
Če pa misliš, da je cilj samo ekonomičnost, se motiš in poglej malo širše. Žal stavbe podirat pa novih cest delat ne gre.
Treba je imeti tudi eno zeleno cono v mestu ali pa smo tako nesposobni, kot kitajci kjer maš cesto od vrat do vrat. (samo kaj ko tam uporaljajo spet kolo)
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

Greg91 ::

m0LN4r je izjavil:

Ja jebe se mi, mam kolo in noge zaenkrat še funkcionalne dokaj dobro in hitro. Samo tak mimogrede, kolko je kaj parkiranje na dunaju ali v garažni hiši tam?

Si prepričan, da ti bodo celo življenje tako dobro funkcionirale?
To je irelavantno. Nismo na Dunaju, tudi življenjski standard ni enak tistemu na Dunaju... skratka čisto drugačna zgodba.

Buniš se o 1000x500m napol zaprtega centra, bog nam pomahaj... ni nam pomoči.

Samo izpostavljam to pred čemer si zatiskaš oči. Kot sem napisal jaz sem za kompletno zaporo mestnega jedra samo ne na tak seljački način.

Garaža za študente je 21€ na mesec, če maš za benz in avto, boš mel pa za garažo ali pa te dobi redar 1.2.3, če te pa moti pa pokliči redarje.

Čakalna doba za prostor v garaži je +1 leto. Ne ne, mene čisto nič ne moti, tebe pa očitno, če ti gredo v nos parkirani avti na Lentu po več dni skupaj.

A smo že slišali od tebe, kak konkreten predlog kako bi uredil zadevo, da sledimo svetovnemu trendu in imamo vsaj 1000x500m brez nepotrebnega prometa v slovenskih mestih?

Od tebe prav tako nismo slišali nič drugega kot pa goreče, sveto zagovarjanje vsega povezanega s trenutno rešitvijo problematike. Glede na "insajderske" informacije (iz drugih podobnih tem) in tako veliko občutljivost na kritike trenutne rešitve se lahko samo vprašam, če si slučajno zaposlen na občini ali celo ti vodja tega projekta. Zanimivo je namreč, da samo ti tako goreče zagovarjaš stališče.
Svetovnemu trendu? V Mariboru? Milijon drugih bolj pomembnih/kritičnih problemov ima to mesto samo s sabo. Pa tudi, če se že zgledujemo po svetovnih trendih, dajmo se še zgledovat, po rešitvah ki so jih po svetu uporabili za reševanje te problematike in prosim ne izumljat tople vode.


Moji kolegi pa rajši in z veseljem pridejo peš do centra iz studencev/tabora/tezna/pobrežja, da se oddahnejo v miru, tudi več popoldnevov zapored, niso leni. Eni so se celo preselili k parku.
Tudi mamica z vozičkom rajši vozi otroka tu, kot pa na levem bregu.
Kakor tudi turisti, rajši hodijo tukaj, kot tam prek.

Ni problematika v šetanju lagano sportski popoldan ko si nimaš kaj začet. Za to je dovolj prostora praktično vsepovsod. Glej ne mi s tem od kod pridejo tvoji kolegi vse peš popoldan za sprostitev. Več kot leto dni sem dnevno šel iz pobrežja v center peš, tako da dovolj dobro vem kako je to. To glede mlade preselitve k parku, moraš biti pa tudi posebne vrste človek ali pa ne poznati dogajanja tam.

Zdaj pa podkrepi svoj rant z nekim konkretnim primerom, plusi minusi, kako bi ti rešil. Za problematiko veš in kaj so cilji ureditve tudi.

Še enkrat, ni to moje področje, še manj sem plačan za to. Izpostavljam ti samo, da ni vse tako rožnato kot zadevo ti predstavljaš in jo kuješ v nebo.

Če pa misliš, da je cilj samo ekonomičnost, se motiš in poglej malo širše. Žal stavbe podirat pa novih cest delat ne gre.
Treba je imeti tudi eno zeleno cono v mestu ali pa smo tako nesposobni, kot kitajci kjer maš cesto od vrat do vrat. (samo kaj ko tam uporaljajo spet kolo)

Pa kaka ekonomičnost. Kaj je bilo kdaj v Mariboru narejeno z mislijo na ekonomičnost? Ti poglej malo širše, potegni glavo iz riti in se končno začni zavedat, da če želimo center zapreti za promet, urediti peš cone ter kolesarske ceste, ni dovolj brez glavo zapiranje cest kakor se določenim ljudem zljubi. Treba je urediti javni potniški promet - s tem ne mislim več avtobusnih postaj, ampak modernizacijo avtobusov, manjše čakalne dobe na avtobuse, spremenjene trase, itd. Treba je zagotoviti ustrezne obvoznice, ker s tem da promet preselimo na drugi breg nismo naredili roko na srce nič. Koroška cesta je itak bila totalno uničena, zdaj bodo pa v roku parih let uničene še vzporedne ceste na studencih, ki prav tako niso bile načrtovane za toliko prometa. To ni nič drugega kot pa prestavljanje problema iz ene točke na drugo, rešitev to zagotovo ni.

Roko na srce, ne da se mi s tabo več ukvarjati, tako da se bom umaknil iz teme.

Lep pozdrav

m0LN4r ::

Glej, če ti praviš, da je tako hudo narobe (po mojem pa delaš iz miši slona, kot je to v navadi takih),
potem moraš ti predlagat neko drugo rešitev, da lahko gremo naprej debatirat.

Če pa nimaš boljše rešitve, se pa sprijazni stem, da je to pač druga najboljša, dokler nekdo nebo podal še boljše.

In ne, tudi če bi bil avtobus zastonj pa 2x pogosteje, se bo folk še vedno rajši vsedel v avto in čepel v gužvi. Pa se lahko slepiš s takimi ideali ti tudi, da boš slovence spravil nazaj na bus po yugi.

Ah sem opazil, da danes več ni blo takega problema na krekovi, pa smo šele ene par dni mimo.
Poročaj, če bo čez kak mesec hujše.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

pixelzgaming ::

Najbolje, da se zapre cel Maribor od štuka do Meljske a ne?
Komp: 2600X | 16GB DDR4 | 500GB NVMe | 10 + 10 + 6 + 4 TB HDD | GTX 1060 6GB
Telefon: S23 Ultra
Avto: Megane MK4 GTLine

m0LN4r ::

pixelzgaming je izjavil:

Najbolje, da se zapre cel Maribor od štuka do Meljske a ne?

Ne in zato so dobri geografski ipd. razlogi.

Čakalna doba za prostor v garaži je +1 leto.

Spet nakladaš, sestra letos pomladi čakala 5 mescev. Zdaj pa dam glavo nazaj v rit.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

radiokills ::

@molnar, mal boš moral zamenjat baterije v sarkazem detektorju :)

V LJ se je zaprtje za promet izkazalo beneficial za vse lastnike lokalov in razvoj turizma, če se sprehodiš po centru je res polno turistov, lokali so polni etc. Pa so tudi takrat, pred zaprtjem, lastniki lokalov zganjali paniko. Pa vseeno je center dovolj dostopen tudi z avtomobilom, ga parkiraš v garažo in se sprehodiš 2 minuti, pa si na prešercu.

misek ::

Mhm, sem opazil konkretno zmanjšanje prometa že od strme ulice do tržnice mimo tehniških fakultet.

damjan1980 ::

@Radiokills predvidevam pa, da so pred tem zaprtjem tudi vsi skakali v luft in napovedovali apokalipso. Bilo kako obrnes, pescone privabljajo ljudi. Oz. ce obrnemo drugace, vec ljudi bo se gibalo po pesconi, kot po prometno preobremenjeni cesti, pa ce se eni tu po trepalnicah mecete. Glede na to, da ta cesta nima parkingov, lahko samo pridobi, pa nima veze v katero smer se bo to razvijalo. Ker od tega tranzita cesta nima tocno nic in samo zavira potencialni razvoj. Pa tudi ce razvoja ne bo, ce obstane vse na tocno enaki tocki, je to boljse. Ker slabse kot zdaj enostavno ne more bit.

Danes je 3 dan popolne zapore, malo sem se v tem obdobju vozil okoli, malo hodil pes v tem obmocju. Napovedane apokalipse se nisem nasel. Sem pa opazil eno zanimivost. Daaaalec najvec pyzdijo vsi tisti, ki sploh niso doma v centru, ga nikoli ne obiskujejo in so zdaj prikrajsani za tranzitno pot in so prisiljeni v obvoze. In od taksnih nima center mesta tocno nic. Torej ce se vozijo skozi ali ne, je povsem vseeno. Se pravi boljse da jih ni.

Kar se tice alternativ na desnem bregu: na levem imamo zjahano korosko in nabasane in absolutne preozke Mladinsko in Krekovo. To je to.
Na desnem imamo: 4 pasovnico Proletarskih brigad, Na poljanah - pariske komune, Preradovicevo, Valvazorjevo in za silo Rusko. 5 cest.
In vse te skupaj, ki so mimogrede amerika proti koroski, niso sposobne prevzeti tega prometa? Ne bedakov iz sebe delat lepo prosim no.

Zgodovina sprememb…

m0LN4r ::

Prva dva odstavka sta čista resnica in problema več nikjer ni za videt. Če pa ma kdo boljšo rešitev, pa bomo jo vsi veseli slišati. Samo ni potrebna, ker niti problemov ni.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

no comment ::

damjan1980 je izjavil:


Kar se tice alternativ na desnem bregu: na levem imamo zjahano korosko in nabasane in absolutne preozke Mladinsko in Krekovo. To je to.
Na desnem imamo: 4 pasovnico Proletarskih brigad, Na poljanah - pariske komune, Preradovicevo, Valvazorjevo in za silo Rusko. 5 cest.
In vse te skupaj, ki so mimogrede amerika proti koroski, niso sposobne prevzeti tega prometa? Ne bedakov iz sebe delat lepo prosim no.

Seveda so sposobne. Ampak so za verjetno 2/3 tistih, ki so do sedaj uporabljali Koroško, toliko zanimive kot Ljubljanska obvoznica.

Bodo pač uporabljali Mladinsko in Krekovo. Ob katerih je nešteto šol in vrtcev. V MB smo se pač odločili, da tvegamo malo več povoženih otrokov v zameno za malo manj prometa na Koroški. Briljantno. Pa bi še razumel (par otrok gor al dol, sej mojih ne bodo povozli), če bi kdo znal povedat KAJ bo potem tako boljšega v centru. Ne pa tako kot s Štukljem, ko se leta kasneje še vedno sprašujejo kaj naj naredijo, da bi tja zalutal kak človek (mogoče so mislili, da ker so okrog njega same banke, da bodo le-te čez okna metale bankovce?).

Jezus, Koroška rabi še en podhod, da bo krožišče normalno delovalo brez pešcev! In naj še naprej opravlja nalogo, ki jo ceste po defaultu imajo - omogočajo, da prideš kar se da ekonomično iz točke A v točko B.

Pa če bi en Ljubljančan videl ta famozni "prometni infarkt" na Koroški, bi se poscal od smeha. Tole? Gužva?! Nigg..., erm, Štajer'c, puh-leese!

m0LN4r ::

Še dobr, da živim na krekovi/razlagovi in je promet identičen, kot prej.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

no comment ::

m0LN4r je izjavil:

Še dobr, da živim na krekovi/razlagovi in je promet identičen, kot prej.

Tudi na Koroški je sedaj promet 90% časa isti kot prej.
1
2
»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

FERI - Kje parkirati?

Oddelek: Loža
306612 (3217) seba-beba
»

Cona 30 - Center Maribor

Oddelek: Na cesti
467632 (6018) damjan1980
»

Zastonj parking v okolici FERI

Oddelek: Na cesti
264011 (3501) m0LN4r
»

Mariborska okoljska cona (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Problemi človeštva
13624528 (21143) floyd1
»

Maribor Beda od mesta? (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Loža
15232162 (27574) MisterR

Več podobnih tem