» »

Prvi prelet Rokavskega preliva z ele. letalom (with a twist)

Prvi prelet Rokavskega preliva z ele. letalom (with a twist)

HighBane ::

http://www.delo.si/prosti-cas/zanimivos...
http://www.delo.si/prosti-cas/zanimivos...

Nisem nikjer zasledil na ST, pa delim.
Torej Pipistrel je imel namen prvi preleteti Rokavski preliv z električnim letalom, kar mu je preprečil proizvajalec motorjem Siemens, ker niso njihovi motorji primerni za to. V resnici je na njih pritisnil Airbus, ki je želel ta podvig doseči sam. Ko je Hugues Duval slišal, kaj se dogaja, je na lastno pest opravil prelet in pustil Airbus z dolgim nosom. Za več in boljšo slovnico so linki. Mi je bil zanimiv preobrat dogodkov.
  • spremenil: HighBane ()

čuhalev ::

Bravo. Ko sem prebral, da je Pipistrel dobil prepoved, sem si mislil, da bi kljub temu lahko tvegal. Sedaj pa je vskočil tretji, kar je zelo podobno pregovoru: Kjer se prepirata dva, tretji dobiček ima.

Okapi ::

Bolj bi bilo zanimivo vedeti, zakaj tega že zdavnaj (pred par leti) ni kdo naredil. Električna letala tistih 30 km ali koliko je, da prideš čez, že kar nekaj časa zmorejo.

Mimogrede, električno letalo na sončne celice je iz Pariza v London letelo že pred 30+ leti.

O.

Matija82 ::

mtosev ::

čudno, da Ivo/pipistrel ni imel backup načrta, če bi šlo kaj narobe
bo od zdaj najprej vedno imel plan b na voljo
i like:) [Dell Inspiron 13 7000 - i7 6500U, 8gb ddr3l, 256gb samsung, ips fhd]
moj oče darko 1960-2016
moj labradorec max 2002-2013

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: mtosev ()

Spajky ::

Jest mislim, da je Boscarol prav napravil, da ni šel z glavo skozi zid ! ...
"Bluzim na forumu, torej sem !" (še živ ) ...

čuhalev ::

Čudno, da Pipistrel ni vzel motorja, ki ga v tamkrajšnih krajih izdeluje Lektrika za avtomobile.

gendale_sef ::

kolikor jaz vem je on fizično že imel motor, tko da ne vem zakaj ni pač ignoriral siemensa in opravil polet

no nima veze, saj lahko pa sedaj začne delat na preletu atlantika

Barbarpapa2 ::

Pozdrav

Glede na to, kar je napisal Okapi in kar je zapisano tukaj:

Solar Challenger @ Wikipedia

je solar challenger porabil 5 ur in 23 minut iz letališča v okolici Pariza do zračne baze Manston v Kentu. Pri tem je seveda preletel tudi rokavki preliv. A ni potem to tekmovanje za nekaj, kar je bilo doseženo že 34 let nazaj?

LP

Jože

Okapi ::

gendale_sef je izjavil:

kolikor jaz vem je on fizično že imel motor, tko da ne vem zakaj ni pač ignoriral siemensa in opravil poleta
Motor je imel samo najet, ne kupljen, in očitno se noče zamerit Siemensu (ker motor so mu zdaj tako ali tako vzeli).

Barbarpapa2 je izjavil:

Pozdrav

Glede na to, kar je napisal Okapi in kar je zapisano tukaj:

Solar Challenger @ Wikipedia

je solar challenger porabil 5 ur in 23 minut iz letališča v okolici Pariza do zračne baze Manston v Kentu. Pri tem je seveda preletel tudi rokavki preliv. A ni potem to tekmovanje za nekaj, kar je bilo doseženo že 34 let nazaj?
Po mojem je razlika v tem, da takrat so šli na sončne celice, se pravi letalo ni imelo težkega akumulatorja, leteli so pa lahko samo ob sončnem vremenu.

Je pa izraz "prvi prelet z električnim letalom" seveda napačen (od novinarjev je pa preveč pričakovati, da bi to sami pogruntali). Bi morali biti bolj natančni, recimo prvi prelet z električnim letalom ponoči;)

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Okapi ()

Isotropic ::

afaik ni imel veliko oz. nekaterih rezervnih delov za ta motor. siemens pa verjetno ni hotel pr blamaže.


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Zakaj so električna letala prava stvar

Oddelek: Znanost in tehnologija
14783 (132) pegasus
»

V Kanadi preizkus prvega komercialnega letala na elektriko

Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija
222428 (1143) carota
»

Facebook prizemljil svoja letala in ambicije

Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija
123157 (1470) nekikr
»

Pipistrel je - zgleda - poletel do zvezd (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Znanost in tehnologija
11318537 (13446) mikhaair

Več podobnih tem