Forum » Na cesti » Posledice barvanja vozila na njegovo tržno vrednost
Posledice barvanja vozila na njegovo tržno vrednost
noraguta ::
Vse kar ti bom rekel je ne dat prebarvat avta za 800-1000€, razen če si res sosed z ličarjem. Dal človeku, ki se precej dobro poznamo barvat del avta, pa je čez leto in pol se začela barva luščit, ker je naredil slabo predpripravo. Nekje zaradi udarca kamenčka, nekje je pa kar brez vidne poškodbe se začela napihovat.
če želiš da je res dobro narejeno potem pride tako barvanje v rangu 2500-3000€, ker je potrebno avto "sleči" ampak dvomim da ti bo kdo to delal sploh. Če pobarvaš samo zunanjost se vrti okoli 1500€.
če rjavi in je potreben barvanja je prehod vedno viden ne glede nato kako se zadane barvo. Pod določenim kotom in svetlobo se bo točno videlo prehod. Je pa tako...moje osebno mnenje je da ti bo žal barvanja celega avta ob prvi praski . Če že, ga pobarvaš celega ko ga boš imel namem imeti za drugo vozilo (ampak ja tvoja odločitev).
drugače pa ob prodaji vozila dvomim da se bo kdo vpičil v barvanje, če jasno navedeš zakaj je bil barvan preden kupec to opazi. Če imaš slike pa seveda še toliko bolje. Najhuje je pač da rečeš da je nekaramboliran in v original stanju, potem pa odkriješ da je neka stvar prebarvana, ker potem ti pa nihče več ne bo verjel da ni bil razbit. Je pa res, da če nekdo išče starodobnika v original stanju, prebarvanega zelo verjetno ne bo vzel. Ne ker dvomi v resničnost zgodbe o barvanju ampak ker išče zadevo v original stanju. Takšni dobro ohranjeni avti se vrtijo cene v višave, ostalo je pa pač približek in vredno nekoliko manj.
lepo napisan pa tistih 1500 drži za bolj ali manj brezhiben pleh. Sicer se splača pomenjat kar ni v top shapeu. Na koncu cena naraste.
Pust' ot pobyedy k pobyedye vyedyot!
Er333 ::
Ne barvaj!!
Na novo barvan avto nikoli več ne bo isti!
Tudi kar se tiče priprav na barvanje, odstranjevanje obrob, odbijačev, in raznoraznih drugih malenkosti, ki jih je na avtu milijon, sigurno po barvanju ne bodo sestavljene nazaj kot so bile v originalu, če ne boš dobil res dobrega mojstra.
Avto daj profesionalno spolirat in zaščitit lak. To te bo stalo slabih 1000€, bo pa avto potem kot nov. Pikice od kamenčkov pa ni noben problem porihtat.
Glede podvozja. Pelji ga na zaščito s Krown oljem. Podvozje ti v nulo operejo, potem pa v celoti našpricajo z oljem. V vse pomembne votle dele pločevine zvrtajo luknjico, notri pošpricajo in nazaj zaprejo s čepom. Tako poskrbijo, da avto ne zgnije od znotraj navzven. Stalo te bo cca 60€, s podvozja ti bo potem še par dni kapljalo olje, avto bo pa potem zaščiten maksimalno.
To je to, komentar brez brez nabijanja in predrkavanja. Na koncu povej kako si se odločil.
Na novo barvan avto nikoli več ne bo isti!
Tudi kar se tiče priprav na barvanje, odstranjevanje obrob, odbijačev, in raznoraznih drugih malenkosti, ki jih je na avtu milijon, sigurno po barvanju ne bodo sestavljene nazaj kot so bile v originalu, če ne boš dobil res dobrega mojstra.
Avto daj profesionalno spolirat in zaščitit lak. To te bo stalo slabih 1000€, bo pa avto potem kot nov. Pikice od kamenčkov pa ni noben problem porihtat.
Glede podvozja. Pelji ga na zaščito s Krown oljem. Podvozje ti v nulo operejo, potem pa v celoti našpricajo z oljem. V vse pomembne votle dele pločevine zvrtajo luknjico, notri pošpricajo in nazaj zaprejo s čepom. Tako poskrbijo, da avto ne zgnije od znotraj navzven. Stalo te bo cca 60€, s podvozja ti bo potem še par dni kapljalo olje, avto bo pa potem zaščiten maksimalno.
To je to, komentar brez brez nabijanja in predrkavanja. Na koncu povej kako si se odločil.
AndrejO ::
Ne barvaj!!
Na novo barvan avto nikoli več ne bo isti!
Tudi kar se tiče priprav na barvanje, odstranjevanje obrob, odbijačev, in raznoraznih drugih malenkosti, ki jih je na avtu milijon, sigurno po barvanju ne bodo sestavljene nazaj kot so bile v originalu, če ne boš dobil res dobrega mojstra.
Ali meniš, da pooblaščen toyotin servis ima takšnega mojstra? Pri sestavljanju je verjetno največji problem, da se nekatere stvari pri odstranjevanju uničijo in se jih mora nadomestiti z novimi. Pričakoval bi, da ima pooblaščeni servis dostop do vseh delov in načrtov kako nekaj pravilno razstaviti in sestaviti.
chucki ::
Lol. Večino oldijev je novo barvanih in tudi tvoj avto nimam neke zgodovine, da bi v prihodnje bil vreden veliko več. Če si želiš, da bo tvoj avto dosegel 30 let, zime ne sme videt. Jaz imam bmw cabrio, ki ima 19 let in si tudi želim, da postane oldy, ampak do tja je še dolga pot
AMD Ryzen 5 5600/NZXT Kraken X62/Asus ROG Crosshair VI hero/DDR4 32gb/1TB SSD
Gigabyte RTX 3060 Ti /SB Z/NZXT H440 case/ Asus ROG PG248Q
Samsung Q7FN65 + ASUS TUF A17 with RTX 3070 Ti
Gigabyte RTX 3060 Ti /SB Z/NZXT H440 case/ Asus ROG PG248Q
Samsung Q7FN65 + ASUS TUF A17 with RTX 3070 Ti
Olórin ::
Ne barvaj!!
Na novo barvan avto nikoli več ne bo isti!
Tudi kar se tiče priprav na barvanje, odstranjevanje obrob, odbijačev, in raznoraznih drugih malenkosti, ki jih je na avtu milijon, sigurno po barvanju ne bodo sestavljene nazaj kot so bile v originalu, če ne boš dobil res dobrega mojstra.
Ali meniš, da pooblaščen toyotin servis ima takšnega mojstra? Pri sestavljanju je verjetno največji problem, da se nekatere stvari pri odstranjevanju uničijo in se jih mora nadomestiti z novimi. Pričakoval bi, da ima pooblaščeni servis dostop do vseh delov in načrtov kako nekaj pravilno razstaviti in sestaviti.
Menjava morebitno uničenih reči dodatno zviša račun.
in tudi tvoj avto nimam neke zgodovine, da bi v prihodnje bil vreden veliko več.
drži, ne gre za nek "kulten" model. Tako da vrednosti ne bo dobil nazaj, pojavi se tudi vprašanje razloga te prenove, ker ne gre za nek avto, ki bi se ga obnavljalo.
Saj ne rečem, je super avto, samo toliko denarja dat za barvanje... nevem no. Če bi bilo govora o Celici ali Supri bi imel drugačno mnenje ampak ta kabrio pa vprašanje če je vreden vložka toliko tisoč EUR.
Če pa si brez družine in se kopaš v denarju pa si pač uredi avto, da bo kot nov in da boš notranje zadovoljen
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Olórin ()
mihec87 ::
Ne barvaj!!
Na novo barvan avto nikoli več ne bo isti!
Tudi kar se tiče priprav na barvanje, odstranjevanje obrob, odbijačev, in raznoraznih drugih malenkosti, ki jih je na avtu milijon, sigurno po barvanju ne bodo sestavljene nazaj kot so bile v originalu, če ne boš dobil res dobrega mojstra.
Ali meniš, da pooblaščen toyotin servis ima takšnega mojstra? Pri sestavljanju je verjetno največji problem, da se nekatere stvari pri odstranjevanju uničijo in se jih mora nadomestiti z novimi. Pričakoval bi, da ima pooblaščeni servis dostop do vseh delov in načrtov kako nekaj pravilno razstaviti in sestaviti.
Ne mislit da če je poblaščen servis da to avtomatsko pomeni profije(seveda ne pomeni avtomatsko da so slabi), so tudi pooblaščenci ki jim še olja in filtra ni za dat menjat...Za prebarvat je pomoje bolje poiskat profija ki se z tem ukvarja in ima dobre referenca
Če daš barvat je mogoče smiselno potem čez ruknat folijo ali pa plastidip-ko je to obrajsano samo zamenjaš..
Zgodovina sprememb…
- spremenil: mihec87 ()
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Padanje vrednosti avtomobila. (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 14138 (11831) | bambam20 |
» | Barvanje celega avtomobilaOddelek: Na cesti | 22342 (19019) | N0t0ri0us |
» | Eno vprašanje = praska na avtu (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 31835 (24249) | Domobrancek |
» | Cena barvanja avtomobilaOddelek: Na cesti | 53442 (51958) | lufthammer |