» »

Posledice barvanja vozila na njegovo tržno vrednost

Posledice barvanja vozila na njegovo tržno vrednost

«
1
2

AndrejO ::

Ker je avto že precej star, lak na njemu pa na več mestih popraskan (običajne "rane" iz parkingov, pesek na cesti, ipd.) in tudi že malo manj sijoč, kot bi lahko bil, razmišljam, da ga bi dal v celoti prebarvati.

Me pa zanima kako bodo neki prihodnji kupci na to odreagirali, ker se takšnega "tuto kompleto" barvanja seveda ne da skriti, praviloma pa se ga dela po kakšnih večjih poškodbah, karambolih, totalkah in podobno.

Kaj mi lahko vaša kolektivna modrost ponudi, da si moram priskrbeti od dokumentacije in ostalih stvari, da bo vsem prihodnjim potencialnim kupcem jasno, da se v tem primeru ni šlo za prikrivanje napak ali skrivanje zgodovine, temveč za optimalen korak, ki bo maksimiziral življensko dobo vozila in mu še za naslednjih 10+ let povrnil prvoten izgled?

aiko ::

Ne se ozirat na to... jaz sem mojega bivšega v celoti prebarval (isti razlog kot tvoj) in tudi prodal nato par let kasneje v 2-h dneh.
Za vsak slučaj ga pa lahko poslikaš sedaj in nato še 1x v pripravi če te to skrbi. Je pa barvanje v celoti vredno le če ga misliš imet še vsaj par let (npr..5 in več ker ni lih poceni)

perci ::

Kolk je to stara zadeva? Koliko je avto danes vreden?

Če boš prodajal čez n let, se vprašaj koliko bo avto takrat vreden? Če ga ne bi štrihal that is.

Ali bo res vrednost taka, da je to vprašanje sploh relevantno?

MadMax ::

Pri 20 let starem avtu je pomoje prav vseeno, ali ob prodaji dobiš zanj 50EUR več ali pa manj.
Če se ti zdi vredno, da ga štrihaš zase, ga pač daj.
Stvari so preproste, le ljudje smo neverjetni mojstri, da jih zakompliciramo.

AndrejO ::

Toyota MR2 Mk3, da ne bo preveč ugibanja in iskanja po mojih starih objavah za kaj se gre.

Da, namen ga imam obdržati še toliko časa, kolikor me bo zabaval.

Barvanje cene ne bo dvignilo, je pa avto tudi že pri svojih mladih 12 letih že na pol poti, da postane čisto spodoben starodobnik. Glede na to, da se ne gre ravno za hrošča izdelanega v miljontavžnt primerkih, si mislim, da ta potencial dejansko obstaja in se bi mi zdelo škoda, da bi avto v mojih rokah propadel.

Karkoli obrnem, ne računica ni v povrnitvi vloženih sredstev, temveč bolj v ohranjanju sedanje vrednosti, oziroma da bo na koncu, ko/če ga bom dal iz rok, vreden več kot pa gajba pira.

Trenutna tržna vrednost modela je, odvisno od njegove ohranjenosti, od 2000 do 7000 EUR. Ta, ki ga imam v rokah, je odlično ohranjen in je zato bližje 7k, kot pa 2k. Barvanje je ena izmed stvari, ki ga bi tudi naprej obdržalo v odličnem stanju.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: AndrejO ()

Furbo ::

Precej let star avto + 10 let.. tedaj bo itak vreden 0, skrb odpade.
i5-13600K, Noctua NH-D15, STRIX Z790-F, 32GB DDR5, 2TB Samsung 990PRO,
Toughpower GF3 1000W, RTX3070, ALIENWARE AW3423DWF, Dell S2722QC

AndrejO ::

Furbo je izjavil:

Precej let star avto + 10 let.. tedaj bo itak vreden 0, skrb odpade.

25 let stare ohranjene Mazde MX-5 (torej primerljiv razred) se danes prodajajo od 2000 EUR naprej. Ce je res dobro ohranjena dosega ceno tudi nad 5000 EUR.

Vir: www.mobile.de

So vozila, ki imajo neko sentimentalno in ne nujno funkcionalno vrednost.

Furbo ::

Najprej jo bo potrebno še voziti 10 let brez karambola.. jaz se ne bi sekiral.
i5-13600K, Noctua NH-D15, STRIX Z790-F, 32GB DDR5, 2TB Samsung 990PRO,
Toughpower GF3 1000W, RTX3070, ALIENWARE AW3423DWF, Dell S2722QC

AndrejO ::

Se vedno ne zelim spregledati ali pozabiti nekaj, zaradi cesar bom potem cez X let ugotovil, da sem avtu unicil njegovo vrednost. Z leti sem se naucil prej vprasati, kot pa potem nekaj resevati.

Pa tuidi fatalist nisem glede karambolov. Ce bi tako razmisljal, potem ne vem, ce si bi upal iti iz stanovanja. Bi mi lahko komet padel na glavo.

chucki ::

Odlično ohranjen in potreben barvanja ne gre skupaj ;) Do starodobnika pa ti še manjka ena polnoletna ženska, Bo prej vojna, kot tvoj oldy :)
AMD Ryzen 5 5600/NZXT Kraken X62/Asus ROG Crosshair VI hero/DDR4 32gb/1TB SSD
Gigabyte RTX 3060 Ti /SB Z/NZXT H440 case/ Asus ROG PG248Q
Samsung Q7FN65 + ASUS TUF A17 with RTX 3070 Ti

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: chucki ()

Utk ::

Če bi vsi tako razmišljali, ne bi imeli nobenga oldtimerja. Kaj pol če bo čez 10 let 50 evrov več vreden zaradi tega barvanja? Kaj pa če čez 5 let zgnije in mora na odpad, kolikšna bo pa pol škoda? Glede na to, da ga itak ne misliš prodajat, ni razloga, da ga ne bi prebarval, če misliš, da bo potem lepši, dlje ostal ohranjen itd.
Splača se pa pri avtu itak nič ne.

noraguta ::

Barvanje pa pride kolk?

Utk je izjavil:

Če bi vsi tako razmišljali, ne bi imeli nobenga oldtimerja. Kaj pol če bo čez 10 let 50 evrov več vreden zaradi tega barvanja? Kaj pa če čez 5 let zgnije in mora na odpad, kolikšna bo pa pol škoda? Glede na to, da ga itak ne misliš prodajat, ni razloga, da ga ne bi prebarval, če misliš, da bo potem lepši, dlje ostal ohranjen itd.
Splača se pa pri avtu itak nič ne.

Oldtajmer če ni original štrihan je prej cenejši kot dražji.
Pust' ot pobyedy k pobyedye vyedyot!

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: noraguta ()

Utk ::

Ne, če nikoli ne postane oldtimer. Pa sej ni vprašal kaj naredit, da bo čez 20 let avto vreden 100 jurjev. Samo da bo preživel še 10 let v kolk tolk stanju, in ne da ga bo uničil, ker mu je zdaj škoda dat 800 evrov.

Olórin ::

AndrejO je izjavil:

Furbo je izjavil:

Precej let star avto + 10 let.. tedaj bo itak vreden 0, skrb odpade.

25 let stare ohranjene Mazde MX-5 (torej primerljiv razred) se danes prodajajo od 2000 EUR naprej. Ce je res dobro ohranjena dosega ceno tudi nad 5000 EUR.

Vir: www.mobile.de

So vozila, ki imajo neko sentimentalno in ne nujno funkcionalno vrednost.


Če bi rad, da ti avto zdrži 30 let, boš pač zanj ustrezno skrbel. In to ne pomeni da se boš sekiral za 1000 EUR za barvanje.
vsekakor pa noben oldtimer ni tako seksi, kot 30 let star oldtimer s popolnoma nedotaknjeno barvo.
Ampak tudi popravljeni oldtimerji so zakon, če vidiš da jih je lastnik renoviral s srcem in dušo in jih spravil v 100% prvoten, tovarniški izgled.
Če je lastnik sral po svoje z neuradnimi barvami, slabimi barvanji, nekimi čudnimi paintjobi pa postane avto obsolete takoj ko pripelje na cesto.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Olórin ()

perci ::

Jst ne vem al ste vi nepismeni al pa jst.

OP se ne sekira za denar, ki ga bo vložil v barvanje, ampak ga srkbi, da ne bi s tem znižal vrednosti avtu. Ker štrihan avto je štrihan, verjetno zaradi karambola.

matvoz ::

Pred barvanjem ga celega poslikaj. Tako lahko potem kupcu pokažeš kakšna je bila dejanska škoda zaradi katere si ga barval. Ajt, še vedno ti lahko reče, da si ga razbil po tem fotoshootingu, samo če mu daš še kakšno drugo statistiko (shranjeni računi za servise, ipd) bo pravi kupec videl, da nima kretena za prodajalca.

Olórin ::

perci je izjavil:

Jst ne vem al ste vi nepismeni al pa jst.

OP se ne sekira za denar, ki ga bo vložil v barvanje, ampak ga srkbi, da ne bi s tem znižal vrednosti avtu. Ker štrihan avto je štrihan, verjetno zaradi karambola.


25 let star avto je 25 let star avto.
Če boš dal zdaj jurja za barvanje je torej vseeno ali bo avto takrat vreden 1000 ali 2000 EUR.
Če ti je avto pri srcu in bi mu rad podaljšal življenjsko dobo _zase_ boš pač barval.

Prihodnjič pa boš bolje pazil na barvo vozila, da ne bo treba barvat.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Olórin ()

mailer ::

Prihodnjič pa boš bolje pazil na barvo vozila, da ne bo treba barvat.
Razsvetli nas.
Asus B560-I, Intel 11500, Corsair 16GB 3200MHz

Olórin ::

vožnja z večjo varnostno razdaljo, da kamenčki spredaj vozečega vozila ne uničijo havbe.

Pogosto pranje pozimi, da sol ne razžre barve in karoserije.

Takojšnje čiščenje ptičjih iztrebkov in smole, saj oboje barvo izjemno hitro uničuje.

Tisti, ki živijo ob obali in imajo avto parkiran v bližini morja morajo pogosto prati avto, čeprav jim to zaradi zelo velike obilice soli ne pomaga kaj dosti verjetno.

Avto garažiran.

Platišča dovolj ozka, da pesek prednjih koles ne leti po karoseriji ampak ostane v koloteku. Torej ne montiraš ravno najširše možne gume in paziš na ET, da ne gledajo ven. Na to mnogo mladcev pozabi in montirajo gume, ki štrlijo ven iz koloteka.

Najbolj pomembno pa je, da avtu privoščiš vsako leto skrb za kakih 200 EUR in avto pelješ k strokovnjaku, ki celoten avto prevleče z zaščitno plastjo. Nekakšna plast stekla ali pa nanodelcev.

En tak hiter guideline, če ne voziš ravno Cliota in bi rad da bo avto pri starosti 30 let videti kot nov.
Je pa res, da je avtov, ki bi bili danes vredni takšne skrbi, relativno malo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Olórin ()

Furbo ::

Fak koliko truda. Raje kupim avto in ga takoj konzerviram, kot pa da bi ves čas visel po pralnicah, se vlačil 100m za ostalimi in se zjokal, če bi opazil pesek na cesti.
i5-13600K, Noctua NH-D15, STRIX Z790-F, 32GB DDR5, 2TB Samsung 990PRO,
Toughpower GF3 1000W, RTX3070, ALIENWARE AW3423DWF, Dell S2722QC

Olórin ::

zato imajo pač eni vsakih nekaj let novega cliota, eni pa imajo 50 let starega Ferarija, Mercedesa ali bilokakšno legendo v popolnoma tovarniškem stanju.

Lahko daš vsakih nekaj let nekaj tisoč eurov za bulšit avto, lahko pa kupiš stroj in ga paziš. Na koncu plačaš praktično isto.

Zato cenim željo OPa, da bi avto barval in karoseriji podaljšal življensko dobo za naslednjih 10 let. Je pa problem da v tem času lahko odpove še marsikaj drugega.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Olórin ()

Utk ::

Kje je tu profit proti štrihranju vsakih 10-12 let? Razen tega, da nisi največji car na zboru starčkov, ker nimaš original barve po 30 letih.

Olórin ::

kje je profit v tem, da imaš brezhibno znamko iz leta 1950, ki je imela specifično tovarniško napako, kje je profit da imaš popolnoma brezhibno razglednico iz leta 1920 z originalno štempiljko?


........
Enim ni mar, eni niti ne vedo zakaj se gre, drugim to pomeni celi svet. Eni pa samo iščejo zabavo na forumu. Vsako tele ima svoje veselje.

Jaz nevem popolnoma nič o baletu. Zato ne komentiram popolnoma ničesar o baletu. Na slo-techu pa se očitno komentira po pravilu vsak ve vse, google is your friend.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Olórin ()

GTX970 ::

Olórin je izjavil:

vožnja z večjo varnostno razdaljo, da kamenčki spredaj vozečega vozila ne uničijo havbe.

Pogosto pranje pozimi, da sol ne razžre barve in karoserije.

Takojšnje čiščenje ptičjih iztrebkov in smole, saj oboje barvo izjemno hitro uničuje.

Tisti, ki živijo ob obali in imajo avto parkiran v bližini morja morajo pogosto prati avto, čeprav jim to zaradi zelo velike obilice soli ne pomaga kaj dosti verjetno.

Avto garažiran.

Platišča dovolj ozka, da pesek prednjih koles ne leti po karoseriji ampak ostane v koloteku. Torej ne montiraš ravno najširše možne gume in paziš na ET, da ne gledajo ven. Na to mnogo mladcev pozabi in montirajo gume, ki štrlijo ven iz koloteka.

Najbolj pomembno pa je, da avtu privoščiš vsako leto skrb za kakih 200 EUR in avto pelješ k strokovnjaku, ki celoten avto prevleče z zaščitno plastjo. Nekakšna plast stekla ali pa nanodelcev.

En tak hiter guideline, če ne voziš ravno Cliota in bi rad da bo avto pri starosti 30 let videti kot nov.
Je pa res, da je avtov, ki bi bili danes vredni takšne skrbi, relativno malo.

Tudi iz pasjega dreka se da doktorat napisati, kar dokazuješ s temi blodnjami.
Resno, preseli se v Arizono, tam bo tvoj clio dočakal 50 let.


Odgovor OP na vprašanje: tržna vrednost ostane enaka.
Bolj je pomembno, v kakšnem stanju so nosilci in podvozje.
Japiji itak kupujejo nova vozila, tako da ne vem, kaj bi z barvanjem pridobil.
btw, ne poznam nikogar, ki bi šel to delati na +10 let staremu vozilu.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: GTX970 ()

Olórin ::

še en zdolgočasen geek/študent/dijak, ki se mu ne da programirat/učit in misli da o vsem ve vse.


In v arizoni ti tole uniči avto:

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Olórin ()

GTX970 ::

Pravi nekdo, ki napiše 7 alinej, kaj je potrebno početi z vozilom :)).

Olórin ::

GTX970 je izjavil:


btw, ne poznam nikogar, ki bi šel to delati na +10 let staremu vozilu.


ker ne poznaš nikogar, ki bi imel avto vreden več kot 20.000 EUR in bi ga bilo vredno hraniti. Poznaš ljudi s konsumer bulšit avti, ki so čez 10 let vredni manj kot 1 tedenski dopust na hrvaškem.
Kaj za božjo voljo bi bilo na takem avtu vredno hrambe in obnove?

Dobiš pa ljudi s popolnoma ohranjenim BMW 850i letnik 1989, Toyota Supra 1988, Audi Coupe 1988, Mercedes Benz 380 SEC letnik 1985, Jaguar XJ 1988 in tako naprej.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Olórin ()

crniangeo ::

kaj pa ce bi pokazal sliko svojga starodobnika, da ocenimo ce je mogoce le potreben spoliranja ? :)
Convictions are more dangerous foes of truth than lies.

Olórin ::

nimam avta za se hvalit po sejmih in forumih. Ga imam za svoj užitek. In to ni point debate.


Point je, da če OP barva svoj avto, mu bo zdržal dlje. Lep bo dlje. Ampak delo naj opravi kvalitetno, če želi da avto zaradi dela ne bo izgubil vrednosti. Naj dokumentira postopek, fotografira vse itd.
Če je restoriranje narejeno dobro bo avto verjetno kar nekaj pridobil na vrednosti.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Olórin ()

RedDrake ::

Ko bom dal svoje vozilo prebarvati, bo to verjetno v celoti, saj se lahko le tako zagotovi enotna barva.
Pred tem bom dobro dokumentiral stanje vozila prej in shranil racune barvanja.
Vsak kupec bo tako vedel da barvanje ni bilo posledica totalke, ampak vrnitve karoserije v prvotno stanje zaradi prask, bleditve, etc ...
V primeru zelo starega vozila se lahko vrednost tako zvisa, ne glede na to kaj pisejo drugi. Osebno vem da bi za kvalitetno prebarvano vozilo, ki ni bilo povsem uniceno, odstel vec kot za popraskano nepopravljeno verzijo.
Se posebej, ce gre za specificna vozila, kot kabrioti, sportniki, ipd ...

GTX970 ::

Če se greš pravo barvanje, kakšne so cene ?

Poleg tega moraš avto razstaviti na prafaktorje, odstraniti vse razen gole karoserije, nekje v profi delavnici pobarvati, (po)sušiti.
Ni to barvanje enega zidu na steni.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: GTX970 ()

mihec87 ::

Če ni spodaj rje itd.. in je mogoče zadeva samo za spolirat/popravit kaj..Opcija je mogoče tudi plastidip...

Če rabi barvanje se ga pač naj prebarva-še vedno je več vreden prebarvan starodobnik kot pa gnil starodobnik z original barvo ki je še samo za na odpad..

Tisto ko ma folk nvm kok stare avte z original barvo-večina teh se vozi z njimi ob sončnih nedeljah pa srečanjih, za vsak dan pa je drug avto..

AndrejO ::

Torej, moje vprašanje je: kakšna naj bo "podporna dokumentacija", da ne bo hipotetični prihodnji kupec razglasil vozilo za nivčredno, karambolirano in nato pokrpano kripo?

Slikanje pred, med in po, predračun in nato tudi račun kot potrdilo obsega in kvalitete opravljenega dela sem zgruntal. Prosim pa kolektivno modrost, da me opozori, če sem še kaj pozabil. Da ne bom potem čez X let prišel v "uh, oh..." položaj.


Ostala vprašanja in komentarji pa so vsekakor zanimivi, tako da lahko še nekaj stvar strnem v odgovor na več teh.

Avto sem kupil in ga imam zato, ker mi je všeč in, ker me zabava. Iz rok ga želim dati v takšnem stanju, da bo razvidno, da sem kljub običajni uporabi (torej odpade "mint condition") zanj dobro skrbel, ter da je bilo vse delo opravljeno v obsegu in na način, ki zagotavlja, da je avto kar se le da blizu stanju na dan 0, ko je prišel iz proizvodne hale.

Prosim, ne v temu iskati logike ali celo profita. To so popolnoma čustvene in neracionalne stvari. Prvi sem, ki bom priznal, da se obnašam nelogično in, da to početje nima nikakršne ekonomske upravičenosti.

Glede na to, da avto je v uporabi (nimam ga zgolj zaradi posesti - nekateri počno tudi to, kar je IMO tudi čisto OK, če jim paše), to pomeni, da navkljub vsej pazljivosti s časom pride do običajnih poškodb in obrabe. V primeru karoserije je tako govora o oškrbljenih (kamenčki) in popraskanih (okoli ključavnice, bočna ogledala) delih, ki bi jih bilo potrebno popraviti bodisi zaradi estetike, bodisi zaradi varovanja kovine. Takšni popravki so enostavni pri nekaj let starem avtu, smo pa pri pregledu (ja, z ličarjem sem se že posvetoval) prišli do zaključka, da so nekateri popravki tolikšni, da bi bilo potrebno potrebno pobarvati večjo površino in narediti prelive, da se bi "zakamufliralo" popravljene dela.

To slednje pa mi več ni všeč. Pač, kamor gre bik, naj gre še štrik in potem sem začel razmišljati o temu, da se dejansko celotnega prebarva. Z originalno barvo, seveda. In, ker je avto še dovolj mlad, da v temu vidim nek globji smisel, tudi v uradni toyotini delavnici. Torej originalni barvni odtenek, pooblaščena delavnica in vsi papirji.

Za ceno si poglejte Sir Oliverja iz Alana Forda ... nikoli v obstoju tega vozila ne bo ta strošek (ki sploh ni edini) amortiziran. Nikoli. Gre se za čustva, ne za logiko. Vse, čemer se želim izogniti je to, da bi s svojim dejanjem hipotetičnem naslednjem lastniku vzbudil dvome v to, da sem za avto neprestano skrbel.

Furbo ::

No če ni logike in ekonomske računice, bi bilo morda smiselno iti na forum tvojih somišljenikov in tam dobiti strokoven nasvet?
i5-13600K, Noctua NH-D15, STRIX Z790-F, 32GB DDR5, 2TB Samsung 990PRO,
Toughpower GF3 1000W, RTX3070, ALIENWARE AW3423DWF, Dell S2722QC

Olórin ::

andrej0, na slo-techu ne pričakuj neke podpore pri skrbi avta. Gre za forum kjer se vsem več ali manj fučka za njihova vozila.

Vozniške kulture pa so tudi že večkrat dokazali, da nimajo.

Dodatno: pričakuj, da bo na tvoja vprašanja slej ko prej začel odgovarjat kak 15 letnik, ki ti bo na koncu rekel da kupi Seata.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Olórin ()

kixs ::

Ce mislis avto imet se vsaj 5 let in te zadeve toliko motijo, potam pac daj barvat. Ali se splaca ali ne, je cisto tvoja odlocitev. Ampak naj bo narejeno dobro in ne sparat, ker se lahko barva zacne lupit in je to se bolj grozno.

AndrejO ::

Furbo je izjavil:

No če ni logike in ekonomske računice, bi bilo morda smiselno iti na forum tvojih somišljenikov in tam dobiti strokoven nasvet?

Pretekle izkušnje mi kažejo, da je na S-T več posameznikov, ki so sposobni napisati smiselen in koherenten odgovor na temo avtomobilizma, kot pa na kakšnem drugem forumu, kjer naj se bi zbirali ljudje z enakim hobijem.

WarpedGone ::

Ker je avto že precej star, lak na njemu pa na več mestih popraskan (običajne "rane" iz parkingov, pesek na cesti, ipd.) in tudi že malo manj sijoč, kot bi lahko bil, razmišljam, da ga bi dal v celoti prebarvati.
Me pa zanima kako bodo neki prihodnji kupci na to odreagirali, ker se takšnega "tuto kompleto" barvanja seveda ne da skriti, praviloma pa se ga dela po kakšnih večjih poškodbah, karambolih, totalkah in podobno.

Z avtom ravnaj, kot da ga misliš imet do groba. Če to vključuje tudi barvanje, so be it.
Zakonskih predpisov, kako dokumentirat stanje pred baravanjem ni, niti ni kakšnih ISO standardev.
Vedno pa obstaja ZKP in "bolje išta nego ništa". Kaka slikca stanja pred in po, shranjeni računi posega itd bi morali zdravim ljudem z zdravimi nameni povedat dovolj.
Ker gre za avto, ki ima obet čez 10 let še vedno bit zanimiva reč, kakšno barvanje in s tem višja kondicija pleha nebi smela bit problematična.

Obstajajo pa tut alternative, kakšen plastidip, folija, itd. Kjer maš šanso se skujat in undo-jat poseg.
Zbogom in hvala za vse ribe

GTX970 ::

Ne vem zakaj te tako skrbijo reakcije kupca ob prodaji.
Če nimaš ravno neke hude eksotike, ga bo nekdo že kupil, če ne prvi pa drugi ali deseti (in se nato čez 2 tedna skantal v jarek).

harmony ::

Jaz bom tudi svoje avto dal strihati, ne celega ampak tisto kar je za postrihat oziroma tako, da ne bodo ravno neke packe na avtomobilu.

Slikal ga bom pred i po strihanju. KO / CE ga bom prodajal mi bo dol viselo kaj si bo mislil morebitni kupec.

Lahko ga pa pustim takega kot je, pa prevrtim kilometre namesto 229.000 na 129.000, potem pa bo kao ql za kupca...

Pameten kupec bo prepoznal zakaj je nekdo dal avtomobil barvati.

fosil ::

In kako bo kupec vedel kdaj je bila narejena slika pred barvanjem?
Danes slikaš, jutri razbiješ, pojutrišnjem barvaš.
Tako je!

šernk ::

Vse kar ti bom rekel je ne dat prebarvat avta za 800-1000€, razen če si res sosed z ličarjem. Dal človeku, ki se precej dobro poznamo barvat del avta, pa je čez leto in pol se začela barva luščit, ker je naredil slabo predpripravo. Nekje zaradi udarca kamenčka, nekje je pa kar brez vidne poškodbe se začela napihovat.

če želiš da je res dobro narejeno potem pride tako barvanje v rangu 2500-3000€, ker je potrebno avto "sleči" ampak dvomim da ti bo kdo to delal sploh. Če pobarvaš samo zunanjost se vrti okoli 1500€.

če rjavi in je potreben barvanja je prehod vedno viden ne glede nato kako se zadane barvo. Pod določenim kotom in svetlobo se bo točno videlo prehod. Je pa tako...moje osebno mnenje je da ti bo žal barvanja celega avta ob prvi praski . Če že, ga pobarvaš celega ko ga boš imel namem imeti za drugo vozilo (ampak ja tvoja odločitev).

drugače pa ob prodaji vozila dvomim da se bo kdo vpičil v barvanje, če jasno navedeš zakaj je bil barvan preden kupec to opazi. Če imaš slike pa seveda še toliko bolje. Najhuje je pač da rečeš da je nekaramboliran in v original stanju, potem pa odkriješ da je neka stvar prebarvana, ker potem ti pa nihče več ne bo verjel da ni bil razbit. Je pa res, da če nekdo išče starodobnika v original stanju, prebarvanega zelo verjetno ne bo vzel. Ne ker dvomi v resničnost zgodbe o barvanju ampak ker išče zadevo v original stanju. Takšni dobro ohranjeni avti se vrtijo cene v višave, ostalo je pa pač približek in vredno nekoliko manj.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

harmony ::

fosil je izjavil:

In kako bo kupec vedel kdaj je bila narejena slika pred barvanjem?
Danes slikaš, jutri razbiješ, pojutrišnjem barvaš.

Ja njegov problem. Zato obstaja merilec laka...in ce je se okrog in okrog gitan da glava boli, potem se valjda da razbrati da avotmobil ni bil le samo lakiran...

Mehmed ::

AndrejO je izjavil:

Torej, moje vprašanje je: kakšna naj bo "podporna dokumentacija", da ne bo hipotetični prihodnji kupec razglasil vozilo za nivčredno, karambolirano in nato pokrpano kripo?


Taka dokumentacija, ki bo v ljudeh ubila zeljo zbijati ceno ne obstaja. Najvec kar lahko naredis je poslikas, shranis racune in pojasnis, potem pa upas na razumnega kupca. Vedno bodo med njimi bedaki ampak ti se ne mores zdej v naprej prilagajati njihovi sleherni muhi. Ker domisljija pa neumnost sta neomejeni pa nikamor ne prides tako.
Enostavno ohranis avto po najboljsih moceh, na to stvar imas vpliv. Na kaj vse si bo folk zmislil ob prodaji nimas. Ampak nihce te ne sili imeti opravkov s paranoiki, lahko enostavno pocakas, da pride kak normalen mimo. Zna biti neprakticno ampak zagotovo ne tok neprakticno, kot deset let ob vsaki stvari preigravat v glavi v kaj se bo kdo obregnil. Sej vidis v drugi temi, da sleherna vdrtina pa popravilo postaja definicija karambola ze.

šernk ::

fosil je izjavil:

In kako bo kupec vedel kdaj je bila narejena slika pred barvanjem?
Danes slikaš, jutri razbiješ, pojutrišnjem barvaš.


če kupec ne bo ravno kakšna ženska na socialni, ki nima denarja še za bencin in kupuje 2.0 bravota zaradi roza barve, ki je povrhu vsega 2x dražji od vseh ostalih bravotov na avto.net, bo kupec hitro pogledal kritične dele avtomobila, če bo vedel da je bil prebarvan, ali pa dobil nekoga ki bo to pogledal. Se hitro ugotovi če je bil solidno razbit.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

AndrejO ::

šernk je izjavil:


če rjavi in je potreben barvanja je prehod vedno viden ne glede nato kako se zadane barvo. Pod določenim kotom in svetlobo se bo točno videlo prehod. Je pa tako...moje osebno mnenje je da ti bo žal barvanja celega avta ob prvi praski . Če že, ga pobarvaš celega ko ga boš imel namem imeti za drugo vozilo (ampak ja tvoja odločitev).

To je že drugo vozilo (Toyota MR2 Mk3, če je kdo spregledal kaj imam). Imaš pa prav za občutke, ko bom nato našel prvo naslednjo grdo prasko. Ker se bom z njim še naprej vozil, je ta neizogibna.

Glede na to pa, da je v zadnjih letih šla tudi tehnologija naprej, pa bi verjetno k barvanju dodal še njihov ProTect nanos, ki bojda vsaj malo upočasni pojav tistih najmanjših in najpogostejših prask. Bojda. To še iščem ocene in izkušnje.

Spajky ::

Tale avtek je res srčkan. Jest ne bi ga šel zase npr.farbat celega. Raje bi ga dobro opral (tudi podvozje!) in tiste male napakice popravil s "smart pen"-om. Nato bi ga dal spolirat u nulo (ali sam) in še z zaščitnim sredstvom čez. Potem bi pa še podvozje dobro zaščitil z onim črnim univerzalnim silikonskim sprejem za zaščito pred atmosferilijami. Oba spreja sta bila reklamirana tudi na TV (BCTV.si)...

Seveda ga je dobro imeti vsaj pod nadstreškom, če ne že v garaži, ko ga ne rabiš ... Pa streho zamenjat/renovirat, če res ni v odličnem stanju .. pol pa ga malo bolj pazit ...

Če je hauba res slaba, bi samo njo dal farbat prej !!!
"Bluzim na forumu, torej sem !" (še živ ) ...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Spajky ()

kixs ::

Se iz druge strani. Osebno nikoli vec ne kupim avta, ki je bil prebarvan. Ravno zaradi razloga, da ne ves kako dobro je bilo to narejeno. OK, ce je bil prebarvan pred 2-3 leti, potem bi se ze videle napake. Ce pa je bil pred nekaj meseci, pa ni pogojev, da kupim.

šernk ::

Raje bi ga dobro opral (tudi podvozje!) in tiste male napakice popravil s "smart pen"-om.


resno? :))

tisto lahko zakrije kvečjemu praske v laku, tam se pa zadeva zaključi. Če je barva poškodovana moraš zbrusit in prebarvat na novo.

To je že drugo vozilo (Toyota MR2 Mk3, če je kdo spregledal kaj imam).


sem spregledal, da gre za drugo vozilo, ker si napisal da se imaš namen še naprej z njim vozit. Drugo vozilo je zame pač bolj nedeljska varianta in za lepe dneve, ostalo pa parkirano v garaži. Za te nove takšne in drugačne nanose in nano kite, pa tudi sam nimam še pravega in zanesljivega feedbacka.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

#000000 ::

prebarvaj in se vozi naslednjih n let. če ti bo potreba po večjem avti pač tega obdržiš in čez 15 let bo zanj lahko kasiral obučtno več, pa še gnil ne bo :)
«
1
2


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Padanje vrednosti avtomobila. (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
5314138 (11831) bambam20
»

Barvanje celega avtomobila

Oddelek: Na cesti
4522343 (19020) N0t0ri0us
»

Eno vprašanje = praska na avtu (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
5231835 (24249) Domobrancek
»

Cena barvanja avtomobila

Oddelek: Na cesti
3853442 (51958) lufthammer

Več podobnih tem