» »

navodila za izgradnjo binarne datoteke

navodila za izgradnjo binarne datoteke

killa bee ::

Imam program v .cpp formatu.

Zanima me kako iz tega naredim(zgradim) binarno datoteko?

Kako naredim binarno datoteko s pomočjo skripte za ordje make?

hojnikb ::

za zacetek rabis compiler..
#brezpodpisa

killa bee ::

imam gcc, rabim za Linux

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: killa bee ()

boogie_xlr ::

ukaz:
g++ main.cpp -o program
Makefile:
all:
	g++ main.cpp -o program
clean:
	rm program
za več podrobnosti:
man make

marjan_h ::

Mene zanima, ko razvijajo recimo igre ali programe zakaj je tako težko prenesti software iz enega OS na drugi. Primer iz windows na linux. Zakaj samo ne scompileajo na drugem operacijskem sistemu?

hojnikb ::

APIji..
#brezpodpisa

pegasus ::

Podobno oni štoriji o spache shutlu in konjski riti ... vsak OS je svoj svet, v vsakem od teh svetov imaš na novo izumljena kolesa, ki izgledajo ravno dovolj drugače, da ne pašejo na cesto drugega OSa ... In to vse samo zato, da imajo razvijalci aplikacij za nek OS manj dela, ker jim večino pogostih stvari prinese že OS in se njim ni treba s tem ukvarjat. In ker smo ljudje po naravi leni, izdelki na koncu niso multiplatform...

WizmoTo ::

marjan_h je izjavil:

Mene zanima, ko razvijajo recimo igre ali programe zakaj je tako težko prenesti software iz enega OS na drugi. Primer iz windows na linux. Zakaj samo ne scompileajo na drugem operacijskem sistemu?


Zato, ker se uporabljajo razne OS specifike, kot je DirectX (zanimiv nick BTW :))) in podobne nestandardne neumnosti... Če se držiš standardov (OpenGL, standardni C/C++ brez raznih neprenosljivih extensionov), multiplatformnih libov za periferijo in se izogibaš OS klicem, potem se da pisati cross platform kodo z zelo malo prilagajanja specifikam. Zahteva pa to seveda malo več znanja, samodiscipline, testiranja in s tem seveda časa (denarja).

Po svoje zelo žalostno, kakšen problem danes predstavlja portanje na isti arhitekturi z različnim OS z vsemi orodji, visokonivojskimi jeziki in knjižnicami, ki so na voljo, medtem ko so v časih 8-bitnikov programerji v assemblerju portali igre z nule za povsem različne arhitekture.


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Gcc linkanje .so

Oddelek: Programiranje
51580 (1145) golobich
»

Začetniški problem pri klicanju funkcij

Oddelek: Programiranje
6965 (807) Vesoljc
»

Kako gre to v Dev C++ ???

Oddelek: Programiranje
142344 (1815) bi0s
»

Qt Designer -> KDevelop C++ Error

Oddelek: Programiranje
352128 (1658) 'FireSTORM'
»

problem pri linkanju c++

Oddelek: Programiranje
7994 (945) atasmrk

Več podobnih tem