» »

ERP/CRM za manjše proizvodno podjetje

ERP/CRM za manjše proizvodno podjetje

«
1
2

Han ::

Kateri ERP/CRM program v slovenščini je najbolj primeren za proizvodno podjetje z 20 zaposlenimi? Gledano predvsem s stališča enostavne uporabe, nizke cene vzdrževanja, da pač deluje tako kot je treba, brez tedenskega klicarjenja podpore. Pa da ni potrebno plačevati letnega pavšala za kvazi nadgradnje ipd., da plačaš dejansko le za tisto, kar dobiš, kar rabiš.

Gandalfar ::

Torej ti bi namizno aplikacijo? Ker vse kar teče ne strežniku pri nekomu boš rabil plačevat redno vzdrževanje.

Han ::

Strežnik (SQL) + odjemalci po pisarnah. Pavšal za redno vzdrževanje (razpoložljivost podpore) je ok, če je to recimo 100 eur mesečno. Potem pač še ločeno doplačaš za konkretno dodelavo/spremembo. Ne bi pa plačevali še za "program nadgradnje" na letni ravni, kot to npr. prakticira M$ za Dynamics NAV in se strošek meri v tisočakih.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Han ()

Gandalfar ::

Intrix si pogledal?

Han ::

Ne, ne poznam.

Isotropic ::

bitis
pa perftech poglej

mat xxl ::

Tudi pri nas iščemo nekaj na to temo, potrebujemo pa to bolj za odnose z strankami, npr . cca 30 pomembnih dobaviteljev to nam je najpomembneje, kjer bi bili prav vsi podatki o posamezni firmi morda tudi o njih zaposlenih in pa aktivnostih.... potem pa še nekaj podobnega z dobavitelji. Testiral sem že kar nekaj tudi brezplačnih pa nekako našel nič zelo pametnega .

Vsekakor pa rešitve za veliko denarja in malo muzike odpadejo, rabimo sorazmerno malo muzike pa bi potem za malo denarja ali celo kako free verzijo...... če ima kdo kak namig , kaj še potestirati .................. hvala vnaprej .....

rex000 ::

Za odnose s strankami kak opensource crm kot npr. sugarcrm. Če nimate kakšnih posebnih zahtev in prilagoditev je lahko zadeva precej brezplačna.

Malajlo ::

No, za NAV si obvezan biti v programu nadgradnje samo prvo leto. Potem pa kot češ. Poznam proizvodno podjetje, ki uporablja verzijo iz leta 1998. Problem bodo imeli samo s podporo OS.
Meni je uspelo dobiti licenco za 1 EUR, nadgradnja je pa 200 EUR/leto. Pa še parim kolegom sem ga zrihtal.

Isotropic ::

bitis za odnose s strankami
mogoče tut openerp, sam vprašanje, če je kakšna firma v slo, ki se s tem ukvarja.
nima pa to, da je "zastonj" in "opensource" bistvenega pomena.

giovanni_ ::

Zdravo
Open source zadeve so slaba izbira, če nimaš zaposlenega ali poznaš kakšnega programerja v tej tehnologiji.

CRM - SugarCRM ne poznam osebe, ki bi jo imela. Intrix je ok, cena/funkcionalnost preveri
ZOHO CRM je zastonj a tudi malo funkcionalnosti.


ERP: zastonjski open source so slaba izbira zaradi zakonodaje, ki je v SLO specifika.
Preveri DATLAB - pantheon- ni perla, je pa med cenejšimi.
MS ERP = navision ti ne pride v poštev.
preveri še Largo - perftech podjetje.

V kolikor imate ambicije v podjetju zrasti in se razširiti se splača vzet program, kjer se da dodatne module dodati.
Če pa ni denarja za nič, potem pa mogoče dober ERP, CRM pa excel ali kakšen free.

Isotropic ::

bitis
ima ga recimo yaskawa ribnica (motoman)
so pa tudi proizvodno podjetje.

kaj pa BAAN, giovanni?

Zgodovina sprememb…

giovanni_ ::

Sem premlad, da bi poznal BAAN v živo, samo slišal za to žival :)

Daedalus ::

Zdravo
Open source zadeve so slaba izbira, če nimaš zaposlenega ali poznaš kakšnega programerja v tej tehnologiji.


Meni se Odoo ne zdi slab.
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]

giovanni_ ::

Odoo ni brezplačen ali narobe gledam?
https://www.odoo.com/pricing

Isotropic ::

nekje sem bral, da zelo zavajajo z marketingom, da v praksi rabis veliko več customizacije, da prideš do takega.
baan so tut novejše verzije, ni to neka stvar izpred 30 let. oz. sedaj se imenuje Infor.

giovanni_ ::

Za večje sisteme so glavni ERP-ji: MS nav ali AX, SAP, Oracle + manjši. Glede Infor je tukaj nekaj referenc.
http://www.omikron.si/reference.php
osebno ne poznam.

Isotropic ::

to je, ce bi rad mel cloud.

Daedalus ::

Odoo ni brezplačen ali narobe gledam?


Odoo je lahko brezplačen. Je pa treba v roke vzeti navodila in si ga postaviti. Lahko pa greš z njihovo hosting ponudbo in jo temu ustrezno plačaš.

nekje sem bral, da zelo zavajajo z marketingom, da v praksi rabis veliko več customizacije, da prideš do takega.


Kolker sem na hitro pogledal zadnji build, zgleda out of the box precej podobno temu, kar oglašujejo. Sicer pa ni ERP/CRM sistema, ki ne bi zahteval določene mere prilagajanja. Vsak biznis je malo zgodba zase... če si v tem biznisu s kakim SAP, pa je implementacija sploh projekt čisto zase. Takisto Navision in podobni.
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]

Isotropic ::

a uporabljaš odoo oz. si ga že postavil?
za SAP in oracle sem pa tut jaz slišal ja. je pa res, da so veliko bolj splošnonamenski programi.

Daedalus ::

Postavljen ja, nisem se še mel priložnosti resno spustiti v konfiguracijo. O SAP integracijah pa nekaj vem iz prve roke.
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]

Isotropic ::

testno postavljen al je bil dober kar out of the box (za tisto firmo)

Daedalus ::

Zaenkrat samo testno.
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]

guli ::

Zelo podprt in razširjen ERP in CRM skupaj z povezavami do vseh mogočih dodatkov tržimo mi. HermeS d.o.o. Lastetn razvoj, support, možnost custom programiranja in razvoja programske opreme po potrebi. Za več info mi piši na grega@hermes2.net in lahko ti odgovorim oz. dam kontakt od naših strokovnjakov za podrobnejši opis.

Malajlo ::

Zastonj uporabne zadeve ne boš nikjer dobil. Če misliš, da te interni ljudje, ki šraufajo zadevo, nič ne stanejo, se motiš. Pravzaprav je to še najdražja varianta.
Kolikor imam izkušenj, imaš možnost dobiti nekaj poceni, pa ti pol stvari manjka, ali pa daš nekaj denarja več za polno funkcionalnost in prihraniš na resursih (beri: delajo tisto, kar dodaja vrednost, ne pretipkavajo neke dokumente).
Dober ERP lahko raste s firmo, ga je mogoče enostavno prilagoditi (če zahteva ni podprta), predvsem pa se pazi vendor locka. SAP, BAAN, MS so globalni playerji in ti načeloma lahko pošraufajo zadevo tudi Indijci. Prav tako je že marsikatera firma zaprla svoja vrata in se lahko obrišeš pod nosom za podporo.

Podpora proizvodnim procesom je tudi pomembna postavka. Če zna ERP planirati resurse, stroje, čas pri proizvodnih postopkih, naročati material (in upoštevati časovne okvire pri obdelavi naročil in transportu), pravilno voditi zaloge (delo z različnimi merskimi enotami ni ravno samoumevno že pri prodaji), pa še da knjigovodsko štima - potem bo to koštalo. Če pa rabiš nadomestek kartic, ki jih zdaj pišejo na roke, potem pa je dovolj excel.

Sicer pa: Panteon sem samo gledal, ker mi ni bilo nič jasno (pa kakršnokoli uporabno poročilo na klik je cela fuka ven dobit). Birokrat imaš, kar si kupil. Podpora je na 090 dosegljiva (in ko sproducirajo bug pri nadgradnji, zapraviš nekaj deset EUR, da ti povejo, da bodo odpravili napako). Vasco - zelo razširjen, ampak nazadnje sem slišal, da so imeli samo enega programerja. SAP - takoj pripravi nekaj 10k EUR. BAAN - to kdo trži? MS AX je za velike firme. MS NAV ima z verzijo 2015 tudi kliente za iOS, Android (in seveda Windows platforme). SAOP - na koncu je koštalo več kot MS NAV (so v štartu stroške prilagoditev kar izpustili, češ, mi podpiramo itak vse). MIT - delal sem migracijo v drug ERP in je bila glavna knjiga totalno v riti, pri tečajnih razlikah smo pa doktorirali. Na Linux platformi vem, da v Spinalisu (proizvodnja stolov) uporabljajo (ZS, če rabiš kaj več info).

Jaz navijam za MS NAV, ki sicer ni zastonj (ali pa, če imaš srečo z akcijo :D), ampak če odpustiš zaradi tega tri ljudi v administraciji, ali pa petim ljudem ni treba delati nadur, je džabe (ok, nadure plačevati je bolj izjema in ni glih nek faktor). Sem pa pristranski, uporabljal (pa zdaj spet) sem ga že v DOS verziji 8-)
Čakam nekaj odprtega, ki bi res delovalo tudi v SLO, kjer imamo cel kup nekih davčnih izjem (76a člen npr.), moramo poročati SURSu (SFR je totalen pain) ... Poleg tega je vse, kar sem gledal, je samo nek framework. Denarja pa v tem, da se sam lotim šraufanja, ne vidim. Vsaj ne v naslednjih treh letih.

Isotropic ::

kaksen je pa oracle erp, ti je kaj poznan?
alpa openerp?

mat xxl ::

Malajlo


Si me prav nasmejal z tem navedkom :
"Birokrat imaš, kar si kupil. Podpora je na 090 dosegljiva (in ko sproducirajo bug pri nadgradnji, zapraviš nekaj deset EUR, da ti povejo, da bodo odpravili napako). "

Žal delno drži, ga sami uporabljamo, kako to razširiti še na del z odnosi z kupci / dobavitelji ?? To nam manjka, plane delamo pa v Excelu in prav vse, kar koli testiram je obsežno zakomplicirano .......

Skratka, rabil bi dober "telefonski imenik" po podjetjih in naprej po zaposlenih / oddelki jasno vsi tel, maili ..... in pa možnosti kratkih zabeležk, ko kličeš svoje kupce / dobavitelje v stilu dolgujejo XY so obljubili plačilo do 15.2.2015 sicer jih kliči .......

...........torej rabim ugoden ali free program, ki bo tekel na našem strežniku, razmišljam, že, ker nič free ne najdem, ne rabim pa razširitev v bodočnosti, ker imam določene potrebe pokrite v Birokratu, da se sam v Excelu nekaj lotim. :(

Smo pripravljeni tudi z veseljem nekomu plačati, da nam pomaga pri uvajanju ali vsaj nastavitvah osnove in svetovanju, kaj free uporabiti, ker rabimo res čisto osnovo ........

Malajlo ::

Če imate Exchange - Outlook, pa skupni stiki? Finančne podatke pa iz Birokrata filaš.

Od ERPa pričakujem, da v seznamu partnerjev vidim tudi poslovne podatke (dolg, zapadli dolg, promet, RVC), in da imam do opomb največ en (1) klik.
Asteriska smo npr. povezali z NAV, da ti je prikazal pop-up z informacijami, za kaj po vsej verjetnosti stranka kliče - odprt delovni nalog že tri tedne, odprto plačilo, pred kratkim opravljen servis, pa še datum zadnje interakcije, promet, RVC, kdo je zadolžen (za prevezavo) ... Je čisto drugače, če tajnica pozdravi stranko, pa da ko omeni servis, lahko takoj(ampak res takoj!) pove, kakšen je status oziroma preveže na točno tisto osebo, s katero je stranka imela stik. Komercialist pa pri neplačnikih takoj pripravljen z ostrejšimi pogoji.

Daedalus ::

Dober ERP lahko raste s firmo, ga je mogoče enostavno prilagoditi (če zahteva ni podprta), predvsem pa se pazi vendor locka. SAP, BAAN, MS so globalni playerji in ti načeloma lahko pošraufajo zadevo tudi Indijci.


Ma, SAP, MS, Oracle ipd... so totalen vendor lockin. Izbiraš lahko med tem, kdo ti preproda licenco in kdo nudi lokalen support, to je pa tudi vse. Glede vsega ostalega, si 100% odvisen od vendorja ERP programja.

SAP - takoj pripravi nekaj 10k EUR.


Bo vsaj ena ničla premalo.

Drugače pa je tako (še enkrat), da je vsak ERP treba frizirati. Ker ima pač vsaka firma malo svojo zgodbo zadaj. Pa brez pravega commitmenta, stvar ne bo uspešno speljana.

Skratka, rabil bi dober "telefonski imenik" po podjetjih in naprej po zaposlenih / oddelki jasno vsi tel, maili ..... in pa možnosti kratkih zabeležk, ko kličeš svoje kupce / dobavitelje v stilu dolgujejo XY so obljubili plačilo do 15.2.2015 sicer jih kliči .......


Odoo ima CRM modul s točno to funkcionalnostjo. In nekaj zelo podobnega kanban boardu za spremljanje stanja naročil/stikov s strankami. Ostale module zmečeš not po potrebi. Za začetek bo tudi njihov demo OK.
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]

ITsvetovalec ::

Zastonj ali tudi plačljivih ERP, ki bi podprli vseobsegajočo predstavo o podprtosti vseh variant poslovnih procesov ni.
So samo slabši in boljši približki ERP rešitev predstavam uporabnikom programov ERP.
Z nakupom/najemom ERP še niste naredili nič, če v svojih glavah niste pripravljeni prilagajati utečenih informacijkih navad in postopkov dela novemu ERP.
To pomeni,da se morate s ponudnikom ERP, pred nakupom, natačno dogovoriti o vaših ključnih poslovnih procesih, kjer zahtevate natačno informacijsko podporo in o preostalih procesih, kjer se boste morali sami ustrezno organizacijsko in kadrovsko prilagoditi.
Ob predstavitvi svojega poslovanja ponudniku ERP se potrudite in privlecite na plan vsa rutinska opravila, poudarite tista opravila, ki vam vzamejo največ časa ali pa so za vas izjemnega pomena. Pripravite kontrolni seznam vseh postopkov in dokumentov( notranjih in zunanjih)ter od ponudnika ERP pridobite podatke o ustrezni rešitvi celote.
V Sloveniji je kar nekaj ponudnikov ERP. Zaprosite za referenčno listo primerno vaši branži in se dogovorite za ogled rešitve v živo pri referenčni firmi.
Nekaj namigov:
DATALAB
PERFTECH
MIT
SAOP
BIROKRAT

mat xxl ::

Birokrat, da ima ERP, sicer se govori o tem, samo niti na www ni nič .... ve, kdo kaj več, ker mi sicer že uporabljamo njihov program za računovodenje.

Malajlo ::

Med ERP bi od zgornjega spiska samo Datalab in Perftech omenil. Ostalo so glavne knjige, z leti razširjene z dodatnimi tabelami, ki približno vejo ena za drugo. Kao moduli.
(Moduli? Pravi ERP nima ločene prejete pošte in izdaje iz skladišča, ne potrebuje poganjanja nekih obdelav med "moduli" in podobno, da se nekaj pokaže v cashflowu, da potem lahko direktor tajnici naroči printoute. Podatki morajo biti frišni, ne pa odvisni od deseterice ljudi v verigi)

Isotropic ::

mogoče en bro-tip

ker ste malo podjetje z malo zaposlenimi, vi lazje prilagodite svoje poslovne procese ERPju, kot pa da kopica programerjev prilagodi slednjega vam.
na tak način bo implementacija občutno cenejša in z manj zapleti, ker na koncu bodisi ne bo nič tako, kot ste si zamislili bodisi boste plačali ko žuti.

predlagam pa tut jst perftech. nisem ga sicer nikoli uporabljal, sem pa slišal za eno firmo, kjer so kar zadovoljni. ni sicer brez slabosti, recimo da se za projekt vidi pokalkulacija samo za cel projekt (realni stroski/ nacrtovani), ne pa za posamezne dele (komade).

na zastonjske ipd. pa pozabite, ker je kaj takega obicajno drazje kot pa out-of-the-box rešitev. alpa vsaj bolj neprilagodljiva (razen če plačaš programerju seveda, s tem, da dvomim, da jih je veliko v slo, ki majo izkušnje z npr. Odoo)

Malajlo ::

Tudi če vzameš nekaj zastonjskega, te košta ziher vsaj en mesec programerja in svetovalca. To je reci piši deset jurjev. Pa če daš na pol, si še vedno nekje na pol z zadevo.
Če sam to delaš, potem si zgrešil dejavnost. Delaj tisto, kar obvladaš, za ostalo najemi/zaposli človeka.
Za deset jurjev dobiš že MS NAV (pa še klienta za iOS in Android ima po novem).

Odoo - sem pognal demo na njihovem sajtu pa je takoj ene errorje metal. Nič kaj vzpodbudno.

hubertfast ::

www.kopa.si, najstarejše in največje slovensko podjetje za Erp Če vas je pa 20 je Birokrat čisto dovolj. Kar se pa tiče proizvodnje je pa Kopa defintivno number one v Sloveniji, tako med domačimi, kakor tudi tujimi ponudniki.
Lara je zakon!!!

Zgodovina sprememb…

hubertfast ::

Han je izjavil:

Kateri ERP/CRM program v slovenščini je najbolj primeren za proizvodno podjetje z 20 zaposlenimi? Gledano predvsem s stališča enostavne uporabe, nizke cene vzdrževanja, da pač deluje tako kot je treba, brez tedenskega klicarjenja podpore. Pa da ni potrebno plačevati letnega pavšala za kvazi nadgradnje ipd., da plačaš dejansko le za tisto, kar dobiš, kar rabiš.


www.kopa.si, najstarejše in največje slovensko podjetje za Erp Če vas je pa 20 je Birokrat čisto dovolj. Kar se pa tiče proizvodnje je pa Kopa defintivno number one v Sloveniji, tako med domačimi, kakor tudi tujimi ponudniki.
Lara je zakon!!!

Han ::

Je v LJ in bližnji okolici poleg Adacte in S&T Slovenija še kakšna zaupanja vredna (manjša) firma, ki podpira MS Dynamics NAV, ki lahko izvede migracijo na zadnjo verzijo?

hubertfast ::

Han je izjavil:

Je v LJ in bližnji okolici poleg Adacte in S&T Slovenija še kakšna zaupanja vredna (manjša) firma, ki podpira MS Dynamics NAV, ki lahko izvede migracijo na zadnjo verzijo?



www.kopa.si to kupi pa boš imel mir, jih poznam nekaj, ki to imajo in samo hvalijo
Lara je zakon!!!

Invictus ::

Han je izjavil:

Je v LJ in bližnji okolici poleg Adacte in S&T Slovenija še kakšna zaupanja vredna (manjša) firma, ki podpira MS Dynamics NAV, ki lahko izvede migracijo na zadnjo verzijo?

Adacta je praktično prevzela cel Navision trg v Sloveniji s precej dumpinškimi cenami.

Je kar nekaj firm zaradi tega zaprlo vrata.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

hubertfast ::

Invictus je izjavil:

Han je izjavil:

Je v LJ in bližnji okolici poleg Adacte in S&T Slovenija še kakšna zaupanja vredna (manjša) firma, ki podpira MS Dynamics NAV, ki lahko izvede migracijo na zadnjo verzijo?

Adacta je praktično prevzela cel Navision trg v Sloveniji s precej dumpinškimi cenami.

Je kar nekaj firm zaradi tega zaprlo vrata.


Pa kolikor mi je znano je pri Navisionu standardni problem, ko pride do zakonskih sprememb. Vedno zamujajo ali pa se to zgodi zadnji trenutek. No saj pri SAP tudi ni daleč stran.
Lara je zakon!!!

mat xxl ::

Ma ne vem, meni je osnovni problem ta, da mi nekako ni OK, da bi ta CRM program sprejel dejansko celotno računovodstvo, ker imamo tako ali tako še zunanje računovodstvo, čeprav že vse delamo z Birokratom, ki pa deluje na SQL bazah.

Torej nekako idealno bi bilo, da bi tak program vlekel podatke iz teh baz in delal dalje svojo nadgradnjo, komunikacije z kupci in dobavitelji. Žal rabimo zelo osnoven CRM in ni jih malo, ki mi povedo, da bo verjetno z uvajanjem takega programa v naši manjši firmi več dela, kot pa koristi, posebej zato, ker sedaj že vodimo ta področja čez Excel in tudi Outlook, na žalost pa enostavnih ugodnih rešitev , nekako kljub iskanju ne najdemo ali pa ne odkrijemo, katera bi naj bila prava, da bi pa custom rešitve razvijali, bo pa finančni pogreb, čeprav smo jasno pripravljeni nekaj vložiti v zadevo.

hubertfast ::

mat xxl je izjavil:

Ma ne vem, meni je osnovni problem ta, da mi nekako ni OK, da bi ta CRM program sprejel dejansko celotno računovodstvo, ker imamo tako ali tako še zunanje računovodstvo, čeprav že vse delamo z Birokratom, ki pa deluje na SQL bazah.

Torej nekako idealno bi bilo, da bi tak program vlekel podatke iz teh baz in delal dalje svojo nadgradnjo, komunikacije z kupci in dobavitelji. Žal rabimo zelo osnoven CRM in ni jih malo, ki mi povedo, da bo verjetno z uvajanjem takega programa v naši manjši firmi več dela, kot pa koristi, posebej zato, ker sedaj že vodimo ta področja čez Excel in tudi Outlook, na žalost pa enostavnih ugodnih rešitev , nekako kljub iskanju ne najdemo ali pa ne odkrijemo, katera bi naj bila prava, da bi pa custom rešitve razvijali, bo pa finančni pogreb, čeprav smo jasno pripravljeni nekaj vložiti v zadevo.


CRM Point od Kope ima vse, preveri.Pa še poceni je
Lara je zakon!!!

Matthew ::

Han je izjavil:

Je v LJ in bližnji okolici poleg Adacte in S&T Slovenija še kakšna zaupanja vredna (manjša) firma, ki podpira MS Dynamics NAV, ki lahko izvede migracijo na zadnjo verzijo?


Jaz poznam še firmo RCL, ki se tudi ukvarja z implementacijo NAV. Za njih delam že 6 let in lahko rečem, da so zaupanja vredna firma iz LJ.

Perunxxl ::

mat xxl je izjavil:

Torej nekako idealno bi bilo, da bi tak program vlekel podatke iz teh baz in delal dalje svojo nadgradnjo, komunikacije z kupci in dobavitelji. Žal rabimo zelo osnoven CRM in ni jih malo, ki mi povedo, da bo verjetno z uvajanjem takega programa v naši manjši firmi več dela, kot pa koristi, posebej zato, ker sedaj že vodimo ta področja čez Excel in tudi Outlook, na žalost pa enostavnih ugodnih rešitev , nekako kljub iskanju ne najdemo ali pa ne odkrijemo, katera bi naj bila prava, da bi pa custom rešitve razvijali, bo pa finančni pogreb, čeprav smo jasno pripravljeni nekaj vložiti v zadevo.



Poglej se https://suitecrm.com (fork od sugarCRM) - meni se dobro obnese. Tudi zastonjska varianta ima prakticno vse funkcionalnosti, pa tudi placljive niso prav drage. V osnovi CRM, ki pa ima dolocene funkcije ERP ...

sistemc ::

Če bi mogoče koga še zanimal Odoo je nekaj ponudnikov, ki prodajajo VPS z nameščenim Odoo.

Bitnami - https://bitnami.com/
Rack-oon - http://rack-oon.com/odoo-vps/ (je celo slovensko podjetje in ponuja 30 dni brezplačno)

Mogoče je vredno poskusiti.

Cveto ::

Mi imamo Gosoft 2000 od goriške firme GoInfo. Začeli smo z licenco z 10 sočasnimi uporabniki za podjetje z 35 zaposlenimi. Danes je zaposlenih 65, sočasnih uporabnikov gosofta pa 17. Uporabljamo za vse kompletno poslovanje podjetja in moram reči da smo zadovoljni. Cena je bila sprejemljiva, podpora je dobra in hitra ter ne komplicirajo za vsak telefonski klic, dana je tudi da si v programu sam delaš manjše spremembe...

Po mojem mnenju je to že dovolj velika firma da odpadejo kakršnekoli zastonjske rešitve (pa še te nudijo ponavadi samo neko orodje, kjer je potem potrebnega še kup programiranja da začne delat).

Mi smo imeli takrat v oceni še rešitve od Perftecha (Largo), Navsiona in Saop, naknadno pa so nam predstavili še Kopo, ki tudi zgleda ok. Cene so lahko zelo različne (od 30k do 120k), tako da je dobro pogledati kaj se RES rabi.

v vsakem primeru pa je uvedba ERP-ja veliko zalogaj, ki bo poleg financ zahteval tudi precej časa in veliko angažiranost ključnih ljudi v podjetju. Šele po par mesecih (ali letu) bo zadeva res zaživela in pokazale se bodo vse prednosti.

tomitomi ::

Odvisno kaj iščeš. Če iščeš resen paket za proizvodnjo ti predlagam da si ogledaš stran MSOFT paket SISTEM8. Kot kaže imajo vse. Imajo podroben opis za proizvodnjo in izgleda da so res tu doma. Našel sem še nekaj drugih paketov, ampak ostali večinoma omenjajo računovodstvo, plače,... Cenik imajo pa tudi v celoti objavljen, kar pri drugih nisem našel.
MSOFT SISTEM8

Ales ::

@tomitomi, in za ta "prispevek" si se prijavil na forum? LOL. No, lep pozdrav vsem nadobudnežem v MSOFT...

Prikrito oglaševanje je proti pravilom foruma. In žaljenje inteligence uporabnikov tukaj ni dobro za posel. ;)

johnnyyy ::

Mi uporabljamo Pantheon (smo migrirali iz Birokrata) za IT, razvoj in proizvodnjo (male prototipne serije elektronike). Imamo licenco za nekaj uporabnikov podatki pa se nahajajo na njihovih strežnikih. Sam se ukvarjam s prevzemi in skladišči.

Kaj naj rečem. Ima slabe in dobre lastnosti.
Slabe:
- standalone aplikacija s povezavo na strežnik
- včasih se zacikla in prevzema ne moreš narediti, javlja neke napake in ga ne moreš niti ustaviti (takrat pomaga ubijanje iz task manegerja)
- pri vnosu popustov včasih dobi neke svoje vrednosti
- deluje samo na Windows sistemu (v Wine mi ga še ni uspelo usposobit)
- ne vsebuje nobenega APIja da bi pridobil raw podatke
- pozabi na avtomatizacijo (razen če plačaš njihovi ekipi da ti nekaj naredijo)

Dobre
- vnos identov in prevzemov iz excella
- možnost vnosa bar kod
- vodenje in prenos med skladišči

Sicer lahko ekipo najameš, da ti naredijo custom app vendar to stane. Pri nas je največji problem proizvodnja, saj je šele v zagonu in smo opazili, da nam nabava, prevzemi in skladišče pokurijo največ časa.

Sicer pa je najbolje, da poizkušaš priti do ljudi, ki posamezen ERP/CRM uporabljajo in ti pokažejo kako stvari v praksi funkcionirajo.

Ice-Heki ::

johnnyyy: APIja sicer res ni, obstaja pa precej dobra dokumentacija + lahko dobis direkten dostop do podatkov (baze), potem pa lahko s podatki delaš kar hočeš (npr. narediš svojo skripto za avtomatizacijo).
«
1
2


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Katero rešitev/arhitekturo uporabiti za digitalizacijo poslovnih procesov

Oddelek: Programiranje
272070 (1485) showsover
»

Kako poiskati neprecenjeno programersko podjetje...

Oddelek: Loža
314266 (2420) bajsibajsi
»

crm za mala podjetja

Oddelek: Programska oprema
346963 (3142) DJ-DUST
»

ERP (SAP) in optmizacija poslovnih procesov

Oddelek: Programiranje
366844 (6844) Mavrik
»

Programi za vodenje podjetja?

Oddelek: Programska oprema
83116 (3116) PhotoBlaz

Več podobnih tem