Forum » Igre » S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
oo7 ::
Nagi Bator je izjavil:
Torej 2030 ?
A rabite kaksnega pesimista, da se vmesa v temo ?
Če igra izide letos, potem si ravno ti pred nekaj leti napovedal pravilno leto izida ;)
Invictus ::
Nagi Bator je izjavil:
Torej 2030 ?
A rabite kaksnega pesimista, da se vmesa v temo ?
Ja, počasi bodo vsi developerji na fronti, pol pa lovi roke...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
oo7 ::
oo7 ::
Ja upam, da res izide septembra, ker bo ravno prav :)
Junij - Elden Ring DLC
September - Stalker 2
Konec leta upam na december- Kingdom come Deliverance II
Junij - Elden Ring DLC
September - Stalker 2
Konec leta upam na december- Kingdom come Deliverance II
Nagi Bator ::
Ne verjamem, da bo igra, od katere do sedaj se nismo videli minute neprekinjenega gameplaya, izsla cez tri mesece.
Ce pa bo, pol pa "bog pomagaj".
Ce pa bo, pol pa "bog pomagaj".
oo7 ::
Nagi Bator je izjavil:
Ne verjamem, da bo igra, od katere do sedaj se nismo videli minute neprekinjenega gameplaya, izsla cez tri mesece.
Ce pa bo, pol pa "bog pomagaj".
Verjetno bodo pokazali daljši gameplay 9 junija na Xbox konferenci.
Drugače je pa zdaj že kar nekaj časa, ko so sporočili, da je igra končana in, da je čas za poliranje.
oo7 ::
STALKER 2 NEW Gameplay Teaser Trailer 4K (2024)
V nedeljo bo kaj več danes pa tale maček kot kaže sneman s telefonom :)
V nedeljo bo kaj več danes pa tale maček kot kaže sneman s telefonom :)
Nagi Bator ::
hanuka ::
stalker 1 je bil prav legendaren po tem, da je bil vaporware, pacali so ga forever.
Dvojka, glede na to, da so nekatere njihove posalali na fronto (Zelensky, fuj in fej), ne bo še dolgo zunaj.
Dvojka, glede na to, da so nekatere njihove posalali na fronto (Zelensky, fuj in fej), ne bo še dolgo zunaj.
oo7 ::
Nagi Bator je izjavil:
Same place, different times
Sam da na eni sliki gleda v eno, na drugi pa v nasprotno stran.
Ja čeprav na eni sliki se skozi vrata sploh ne vidi škarpe ali je tako zarašeno ?
oo7 ::
stalker 1 je bil prav legendaren po tem, da je bil vaporware, pacali so ga forever.
Dvojka, glede na to, da so nekatere njihove posalali na fronto (Zelensky, fuj in fej), ne bo še dolgo zunaj.
Bomo videli rekli, so, da igra izide letos septembra in, da ne bodo več prestavljali izida igre.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: oo7 ()
Nagi Bator ::
Minuto..., ma 30 sekund neprekinjenega gameplaya prosim!
In potem vidim igralne cut scene. Samo se napis "press E",... "press quickly E" manjka! Pol pa to ni Stalker in igra, ki bi jo hotel igrati.
Takoj, ko/ce mi bo igra vzela svobodo, poceti kar sam zelim in kadar koli to zelim, potem to ni Stalker.
Upam, da sem samo ze star, pa godrnjam , ker pac lahko.
V tistem prvem videu ispred par let, so meli celo ekstra rendano optiko na orozju, ce se dobro spomnim, tukaj v tem, pa je samo "zoom in". V 2024!?
Se spet zanasajo na moderje, da bodo to zimprovizirano zrihtali 10 let kasneje.
/grumpy old man off
In potem vidim igralne cut scene. Samo se napis "press E",... "press quickly E" manjka! Pol pa to ni Stalker in igra, ki bi jo hotel igrati.
Takoj, ko/ce mi bo igra vzela svobodo, poceti kar sam zelim in kadar koli to zelim, potem to ni Stalker.
Upam, da sem samo ze star, pa godrnjam , ker pac lahko.
V tistem prvem videu ispred par let, so meli celo ekstra rendano optiko na orozju, ce se dobro spomnim, tukaj v tem, pa je samo "zoom in". V 2024!?
Se spet zanasajo na moderje, da bodo to zimprovizirano zrihtali 10 let kasneje.
/grumpy old man off
Meizu ::
Se spet zanasajo na moderje, da bodo to zimprovizirano zrihtali 10 let kasneje.
Ekstra rendering na optikah je zakomplicirana reč že leta, ker predstavlja ogromen FPS davek za vprašljiv benefit. Načeloma (sicer odvisno od implementacije tehnologije) mora rendering na optičnih dodatkih ponovno zrendirati isto sceno kar pomeni dvojno procesiranje in rendiranje iste mape. Načeloma se to izrazi v 50% izgubi FPSjev, kar je glavni razlog zakaj se veliko developerjev izogiba tej funkciji.
oo7 ::
Stalker 2 hands-on: I played Heart of Chornobyl on Xbox Series X, and it's finally becoming the immersive-FPS I always knew it could be
https://www.gamesradar.com/games/fps/st...
S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl: An Unforgiving Experience: Hands-On Impressions from Summer Game Fest
https://www.gamepressure.com/newsroom/s...
https://www.gamesradar.com/games/fps/st...
S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl: An Unforgiving Experience: Hands-On Impressions from Summer Game Fest
https://www.gamepressure.com/newsroom/s...
Meizu ::
Haha to je igral nek stalker noob tam na drugem linku On se čudi, da mu je anomalija na začetku igre pobrala pol lajfa. v OG stalkerju te je izbrisalo iz igre
oo7 ::
Jaz pa nisem nikoli igral na najtežji. Na najtežji igram edino takrat, ko nimam izbire se pravi Dar souls žanr :)
oo7 ::
Še en Hands-On Impressions
STALKER 2: Heart of Chornobyl Hands-On Impressions - Good Hunting, S.T.A.L.K.E.R
https://wccftech.com/stalker-2-heart-of...
STALKER 2: Heart of Chornobyl Hands-On Impressions - Good Hunting, S.T.A.L.K.E.R
https://wccftech.com/stalker-2-heart-of...
Invictus ::
Kje je video gameplay?
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
oo7 ::
oo7 ::
Možno, da bodo daljši gameplay pokazali na letošnjem Gamesconu ob koncu avgusta. Igra pa naj bi potem izšla v začetku septembra.
Nagi Bator ::
Možno, da bodo daljši gameplay pokazali na letošnjem Gamesconu ob koncu avgusta. Igra pa naj bi potem izšla v začetku septembra.
Igra ne bo izšla prej kot v pol leta po prikazanem "adekvatnem" gameplayu.
Če pa bo, bomo raje čakali do tretjega večjega flikanja, preden bomo vsaj za silo igrali.
oo7 ::
Nagi Bator je izjavil:
Možno, da bodo daljši gameplay pokazali na letošnjem Gamesconu ob koncu avgusta. Igra pa naj bi potem izšla v začetku septembra.
Igra ne bo izšla prej kot v pol leta po prikazanem "adekvatnem" gameplayu.
Če pa bo, bomo raje čakali do tretjega večjega flikanja, preden bomo vsaj za silo igrali.
Saj v današnjih časih je moderno ven dajat cinematične trailerje namesto gameplaya.
Meizu ::
Jaz pa nisem nikoli igral na najtežji. Na najtežji igram edino takrat, ko nimam izbire se pravi Dar souls žanr :)
Stalker proper izkušnja je dejansko na najtežji izkušnji. Preprosto zato ker so vse nižje stopnje zahtevnosti dobesedno "sponge fest", kjer s kalašnikom nabijaš nasprotnika pol ure preden počepne. Na najtežji zahtevnosti počepne nasprotnik glih ene tolko hitro kot počepneš ti :)
Nagi Bator ::
Aha. Stalker na master, al pa ni Stalker!
Tud sam sem prvic odigral na "stalker" tezavnosti, pol sem se pa prepustil fanatikom prepricati in se enkrat odspilal na master.
Naslednji dve nisem niti pomislil nastavit na karkoli manj. Povsem druga izkusnja.
Potem pa "Misery", kjer tako nisi mogel zmanjsat tezavnosti, brez dodatnega mrdanja po fajlih.
Sele tukaj sem se naucil, kdaj izbrati borbo, kdaj se je pa bolje cim tisje umaknit.
Danes s temi Anomaly derivati in "inviktusom" pa mi ne pride vec na pamet niti, da bi probal,
ceprav sem nekajkrat igral vec tednov "ironmena" preden so me ruknili. Brez "master treninga" to verjetno ne bi slo
/monolit zahteva celega cloveka!
Tud sam sem prvic odigral na "stalker" tezavnosti, pol sem se pa prepustil fanatikom prepricati in se enkrat odspilal na master.
Naslednji dve nisem niti pomislil nastavit na karkoli manj. Povsem druga izkusnja.
Potem pa "Misery", kjer tako nisi mogel zmanjsat tezavnosti, brez dodatnega mrdanja po fajlih.
Sele tukaj sem se naucil, kdaj izbrati borbo, kdaj se je pa bolje cim tisje umaknit.
Danes s temi Anomaly derivati in "inviktusom" pa mi ne pride vec na pamet niti, da bi probal,
ceprav sem nekajkrat igral vec tednov "ironmena" preden so me ruknili. Brez "master treninga" to verjetno ne bi slo
/monolit zahteva celega cloveka!
Meizu ::
En bumbar je na discordu gamma stalkerja postal invictus video, ki ga je obrnil s fakin sekiro. Kaj folku dogaja.
oo7 ::
oo7 ::
Nagi Bator je izjavil:
Aha. Stalker na master, al pa ni Stalker!
Tud sam sem prvic odigral na "stalker" tezavnosti, pol sem se pa prepustil fanatikom prepricati in se enkrat odspilal na master.
Ponavadi pri igrah če greš na najtežjo imaš ti enako živlenja ali še manj nasprotniki pa veliko več.
oo7 ::
Meizu ::
Ponavadi pri igrah če greš na najtežjo imaš ti enako živlenja ali še manj nasprotniki pa veliko več.
Ja z izjemo stalkerja, ki pa dejansko bolj približa gameplay realizmu kot sicer. Njihova logika je da če igraš na najlažji težavnosti imaš ti ogromno lajfa, ga pa ima tudi nasprotnik in potem se podajaš s temi metki pol ure. Težavnost v stalkerju bazira (sicer ima celoten težavnostni sistem kar kompleksno razvejano drevo, primer tega je recimo anomaly, ki ima sicer nekatere sliderje dodane napram OG seriji) na podlagi damage multiplijerjev. Torej lažja težavnost dobesedno pomeni nižji damage multiplier nabojev, kar pomeni da imaš ti "več lajfa", ga pa ima tudi nasprotnik, ker grejo multiplierji v obe smeri - v oroginalu seveda. Anomaly dopušča selektivno izbiranje multiplierjev zate in za nasprotnika.
Sicer pa tudi na najtežji težavnosti znajo bit nasprotniki kar malo "bullet soakerji", recept za vse stalkerje je enostavno: "aim for the head". Pozabi na trup, nima smisla. :)
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Meizu ()
oo7 ::
Ponavadi pri igrah če greš na najtežjo imaš ti enako živlenja ali še manj nasprotniki pa veliko več.
Ja z izjemo stalkerja, ki pa dejansko bolj približa gameplay realizmu kot sicer. Njihova logika je da če igraš na najlažji težavnosti imaš ti ogromno lajfa, ga pa ima tudi nasprotnik in potem se podajaš s temi metki pol ure. Težavnost v stalkerju bazira (sicer ima celoten težavnostni sistem kar kompleksno razvejano drevo, primer tega je recimo anomaly, ki ima sicer nekatere sliderje dodane napram OG seriji) na podlagi damage multiplijerjev. Torej lažja težavnost dobesedno pomeni nižji damage multiplier nabojev, kar pomeni da imaš ti "več lajfa", ga pa ima tudi nasprotnik, ker grejo multiplierji v obe smeri - v oroginalu seveda. Anomaly dopušča selektivno izbiranje multiplierjev zate in za nasprotnika.
Sicer pa tudi na najtežji težavnosti znajo bit nasprotniki kar malo "bullet soakerji", recept za vse stalkerje je enostavno: "aim for the head". Pozabi na trup, nima smisla. :)
Za primerjavo.
Izi ::
Igro ponavadi izdelujejo na eni sami default težavnosti, čisto na koncu pa se še malo poigrajo s številkami da dodajo nekaj dodatnih težavnosti.
Pri običajnih streljačinah tista težavnost na kateri igro izdelujejo postane srednja težavnost, dodajo pa še dve lažji in dve težji.
Pri S.T.A.L.K.E.R. 2 so pa že povedali, da bo ta default težavnost, na kateri igro izdelujejo postala najlažja težavnost, na koncu bodo dodali samo težje.
To so povedali ob zadnji daljši igralni demonstraciji, ker so se nekateri STALKER fanatiki začeli pritoževati, da je vse skupaj videti prelahko ko sovražniki padejo že po parih strelih.
Očitno obstaja kar nekaj takih, ki si želijo izprazniš cel šaržer metkov v sovražnika preden ta pade, in to v igri, kjer je vsak metek prava dragocenost
Bojazen za običajne igralce pa je, da bo STALKER 2 spet pretežka igra in bo treba počakati na razne mode in goljufije, ki olajšajo igranje
Pri običajnih streljačinah tista težavnost na kateri igro izdelujejo postane srednja težavnost, dodajo pa še dve lažji in dve težji.
Pri S.T.A.L.K.E.R. 2 so pa že povedali, da bo ta default težavnost, na kateri igro izdelujejo postala najlažja težavnost, na koncu bodo dodali samo težje.
To so povedali ob zadnji daljši igralni demonstraciji, ker so se nekateri STALKER fanatiki začeli pritoževati, da je vse skupaj videti prelahko ko sovražniki padejo že po parih strelih.
Očitno obstaja kar nekaj takih, ki si želijo izprazniš cel šaržer metkov v sovražnika preden ta pade, in to v igri, kjer je vsak metek prava dragocenost
Bojazen za običajne igralce pa je, da bo STALKER 2 spet pretežka igra in bo treba počakati na razne mode in goljufije, ki olajšajo igranje
oo7 ::
Malo starejši članek.
Stalker 2 is seriously tough, like Fallout meets Dark Souls
Stalker 2 is a brutal, cruel, and deliciously realistic shooter, which based on our exclusive hands-on, feels like Fallout combined with Dark Souls, but harder.
https://www.pcgamesn.com/stalker-2/game...
Stalker 2 is seriously tough, like Fallout meets Dark Souls
Stalker 2 is a brutal, cruel, and deliciously realistic shooter, which based on our exclusive hands-on, feels like Fallout combined with Dark Souls, but harder.
https://www.pcgamesn.com/stalker-2/game...
Meizu ::
Danes je itak vse kar je malo težje brutal, ker te moderne igre itak vodijo za roko vsepovsod in če ne obstaja "low intensity" element igranja potem se ga masa ljudi sploh ne prime. Vem da nonstop omenjamo razne Stalker mode, ampak recimo v primerjavi z Dead Air ali A.R.E.A. stalker modi bo tole ziher a walk in the park.
Tudi gamma zadnje čase je kar brutalna, EFP tudi.
Tudi gamma zadnje čase je kar brutalna, EFP tudi.
oo7 ::
Danes je itak vse kar je malo težje brutal, ker te moderne igre itak vodijo za roko vsepovsod in če ne obstaja "low intensity" element igranja potem se ga masa ljudi sploh ne prime. Vem da nonstop omenjamo razne Stalker mode, ampak recimo v primerjavi z Dead Air ali A.R.E.A. stalker modi bo tole ziher a walk in the park.
Tudi gamma zadnje čase je kar brutalna, EFP tudi.
Tukaj je izjema Fromsoftware (Dark souls, Elden ring, Bloodborne...) igre so zelo težke in za pomoč se je treba kdaj pa kdaj obrnit na google :)
Se pravi bomo Stalkerja 2 začeli na najtežji :)
Meizu ::
Ne saj so izjeme, ampak splošna igralna scena danes je tako poneumljena da se včasih vprašam zakaj sploh igram te stvari.
Stalker na najtežje je pa itak edina opcija, go hard or go home!
Stalker na najtežje je pa itak edina opcija, go hard or go home!
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Metro Exodus [Metro 2035] (strani: 1 2 3 4 … 12 13 14 15 )Oddelek: Igre | 130013 (14091) | oo7 |
» | S.T.A.L.K.E.R. (strani: 1 2 3 4 … 8 9 10 11 )Oddelek: Igre | 90159 (8039) | Meizu |
» | ArealOddelek: Igre | 4349 (4078) | Heavy |
» | Igre podobne Fallout 3 (New vegas)Oddelek: Igre | 7215 (6931) | yayo |
» | Kaj od tega se splaca spilat?Oddelek: Igre | 3198 (3198) | damjan11 |