Forum » Igre » S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
D3m ::
Bemumater Novina, ko nimam časa debatirat. Deadlines are calling...
Enako.
Grem še na teren se tapkamo, laterz.
|HP EliteBook|R5 6650U|
yayo ::
oo7 ::
Meizu ::
Meni tole izgleda kot nek artwork prehodne točke med swampom ter cordonom. Ampak ja, lahko je kaj drugega, čeprav tale lesen stil je značilen predvsem za swamp.
oo7 ::
Meni tole izgleda kot nek artwork prehodne točke med swampom ter cordonom. Ampak ja, lahko je kaj drugega, čeprav tale lesen stil je značilen predvsem za swamp.
No na tej sliki je še več okolice
Npr tudi IMDb uporablja to sliko - https://www.imdb.com/title/tt0936494/
Nagi Bator ::
Tiste zgornje slike so vse iz Rostoka. Pa v Baru je celica z resetkami odprta.
To sliko s tem lesenim podbojem pa bo tezko locirat.
Sicer preferenca, ampak meni "X-ray" se zmeraj izgleda noro dobro. Se danes. "Unreal" mi deluje tocno tako kot se klice!
To sliko s tem lesenim podbojem pa bo tezko locirat.
Sicer preferenca, ampak meni "X-ray" se zmeraj izgleda noro dobro. Se danes. "Unreal" mi deluje tocno tako kot se klice!
oo7 ::
Nagi Bator je izjavil:
Tiste zgornje slike so vse iz Rostoka. Pa v Baru je celica z resetkami odprta.
To sliko s tem lesenim podbojem pa bo tezko locirat.
Sicer preferenca, ampak meni "X-ray" se zmeraj izgleda noro dobro. Se danes. "Unreal" mi deluje tocno tako kot se klice!
Ne saj tista slika s lesenim podbojem ni bila v nobeni igri ampak kot pravijo gre za eno najbolj znano sliko katera je bila na nekaterih škatlah in raznih reklamah... v Stalker 2 pa bo to lokacijo mogoče obiskati :)
Misliš na X-ray v Anomaly ali v originalnih igrah ?
Nagi Bator ::
Vem da je ni v igri, saj zato jo je tezko postaviti v pravi del Zone.
Govoril sem pa o originalnem engine-u in kako je izgledal recimo CS, ki je videti precej lepse od CoP.
Pravzaprav ni neke obcutne razlike med grafiko v CS in Anomaly, kjer ima celo svoje ime - "X-ray Monolith".
Govoril sem pa o originalnem engine-u in kako je izgledal recimo CS, ki je videti precej lepse od CoP.
Pravzaprav ni neke obcutne razlike med grafiko v CS in Anomaly, kjer ima celo svoje ime - "X-ray Monolith".
oo7 ::
Mogoče bo čisto novo območje.
A ne uporablja Anomaly v1.6 od COP ? CS ima v1.5
Ampak ja CS v1.5 je imel največji skok od SOC v1.0.
A ne uporablja Anomaly v1.6 od COP ? CS ima v1.5
Ampak ja CS v1.5 je imel največji skok od SOC v1.0.
Meizu ::
Pravzaprav ni neke obcutne razlike med grafiko v CS in Anomaly, kjer ima celo svoje ime - "X-ray Monolith".
V samem anomaly stock ne, ker je bil point tistega moda bolj na ideji združenja vseh treh naslovov v enega in to z "infinite" roamingom. Če greš pa pogledat modpacke za anomaly, boš lahko videl, kaj vse je modding community uspel naredit - z eno besedo - amazing.
oo7 ::
Drama se nadaljuje...
Neki Ruski bloger je za neki ruski medij povedal, da je trenutno razvoj igre Stalker 2 ustavljen in, da je bil vsem zaposlenim odvzet dostop, do igre. Dostop naj bi imelo samo vodstvo.
Bloger tudi trdi, da bi najhitreje igra izšla enkrat proti koncu leta 2024 ali najkasneje enkrat leta 2029
Viri blizu GSC Game World je povedal, da se razvoj igre ni ustavil... GSC game še vedno ni uradno komentiral leaka.
Neki Ruski bloger je za neki ruski medij povedal, da je trenutno razvoj igre Stalker 2 ustavljen in, da je bil vsem zaposlenim odvzet dostop, do igre. Dostop naj bi imelo samo vodstvo.
Bloger tudi trdi, da bi najhitreje igra izšla enkrat proti koncu leta 2024 ali najkasneje enkrat leta 2029
Viri blizu GSC Game World je povedal, da se razvoj igre ni ustavil... GSC game še vedno ni uradno komentiral leaka.
oo7 ::
23 marca bo mogoče kakšna nova uradna novica.
NVIDIA shares that they will be presenting an exclusive glimpse of S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl at their GDC 2023 session on March 23rd.
NVIDIA shares that they will be presenting an exclusive glimpse of S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl at their GDC 2023 session on March 23rd.
Nagi Bator ::
Se menita dva stalkerja, ki gresta preko polja in vpraša eden drugega...
"Ti, kolk je tebi že kaj let"?
Pa ta ispod šlema odvrne: "Šestintrideset, konec novembra."
In po krajši tišini taprvi zamrma skoz gasmasko: "Matr, to pa ti je že itak razpolovna doba, ne?"
"Ti, kolk je tebi že kaj let"?
Pa ta ispod šlema odvrne: "Šestintrideset, konec novembra."
In po krajši tišini taprvi zamrma skoz gasmasko: "Matr, to pa ti je že itak razpolovna doba, ne?"
oo7 ::
Nagi Bator je izjavil:
Se menita dva stalkerja, ki gresta preko polja in vpraša eden drugega...
"Ti, kolk je tebi že kaj let"?
Pa ta ispod šlema odvrne: "Šestintrideset, konec novembra."
In po krajši tišini taprvi zamrma skoz gasmasko: "Matr, to pa ti je že itak razpolovna doba, ne?"
A zato, ker že razpada zaradi radiacije ? :)
oo7 ::
Meizu ::
To je zaenkrat samo engine showcase, nazadnje ko sem to videl - kakšnega pol leta nazaj. Takrat so se na internetu vrteli neki posnetki pripjata v SoC. Mogoče je pa to nek drugi projekt, kdo ve.
Po drugi strani pa če to pride ven... Ojojoj, odjavim davčno in me ni ven.
Po drugi strani pa če to pride ven... Ojojoj, odjavim davčno in me ni ven.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Meizu ()
oo7 ::
To je zaenkrat samo engine showcase, nazadnje ko sem to videl - kakšnega pol leta nazaj. Takrat so se na internetu vrteli neki posnetki pripjata v SoC. Mogoče je pa to nek drugi projekt, kdo ve.
Po drugi strani pa če to pride ven... Ojojoj, odjavim davčno in me ni ven.
Če ne drugega bo imel Stalker 2 tako grafiko...
Meizu ::
Ja, ampak jaz imam še vedno v glavi tiste mokre sanje Anomaly in njegovih odličnih številnih modpackov (gamma, EFP, dark signal, itd.) v UE5, to je dobesedno moj sanjski scenarij - obožujem tovrstne sandbox igre in atmosferično mi še nobena ni prišla tako blizu kot stalker anomaly.
oo7 ::
GSC game world je rekel, da bo igra dopuščala mode s prvim dnem. Tako, da kaj veš mogoče anomaly za Stalker 2 :)
oo7 ::
Govorice: GSC prenavlja izvirno serijo STALKER Legacy na motorju X Ray
Blogger Antischnapps je delil nove informacije o tem, kaj se dogaja s serijo STALKER. Tokrat ne gre za nekaj uhajanja informacij o STALKER 2: Srce Chornobyla.
Antischnapps je zapisal : " GSK pripravlja prenovo originalne serije na X Ray. Imenoval se bo Stalker: Legacy .
https://ixbt.games/news/2023/03/27/slux...
Blogger Antischnapps je delil nove informacije o tem, kaj se dogaja s serijo STALKER. Tokrat ne gre za nekaj uhajanja informacij o STALKER 2: Srce Chornobyla.
Antischnapps je zapisal : " GSK pripravlja prenovo originalne serije na X Ray. Imenoval se bo Stalker: Legacy .
https://ixbt.games/news/2023/03/27/slux...
Meizu ::
U jebentiš. Dobra.
Sam rabimo kak detajl glede motorja, primarno če bo imel multicore support, to krvavo rabimo!
Sam rabimo kak detajl glede motorja, primarno če bo imel multicore support, to krvavo rabimo!
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Meizu ()
oo7 ::
Oleg89 ::
Je kdo poskusil mods? Na portalu v ruskem jeziku sem našel seznam modov in se zanimal https://secretguide.ru/luchshie-mody-na.... Kateri so po vašem mnenju najboljši? Hvaležen bom za nasvet
oo7 ::
Je kdo poskusil mods? Na portalu v ruskem jeziku sem našel seznam modov in se zanimal https://secretguide.ru/luchshie-mody-na.... Kateri so po vašem mnenju najboljši? Hvaležen bom za nasvet
Verjetno je najboljši MOD Anomaly ali Gamma samo ne vem ali je na tem seznamu.
Za MOD-e ti bosta lahko bolje svetovala uporabnika Meizu in Nagi Bator.
Meizu ::
Teh Modpackov imaš ogromno, odvisno pa je kaj točno želiš od modpacka, ker ima vsak svojo ideologijo. Nekateri modpacki, kot so EFP (escape from pripyat, gamma, dark signal) gradijo na razširitvi ideje osnovnega modpacka Anomaly, torej sandbox način igranja. EFP je logično bolj osredotočen na fantazijo Tarkova, Gamma je od vseh omenjenih najbolj dodelan v smislu dodatnih zgodb in nasploh celotne igralske izkušnje (ampak seveda, to je lahko subjektivno, ima pa objektivno največ misij), Dark Signal je pa zelo dober modpack če ti ustreza osnoven Anomaly, a z veliko grafičnimi izboljšavami, ter QoL dodatki. Po novem sicer lahko namestiš dve verziji Dark Signal modpacka, "true to vanilla anomaly" modpack kot basic, ter Dark Signal modpack, ki potem naprej širi funkcionalnost modpacka v smislu dodatnih featurjev, spreminjanja parametrov v igri glede traderjev, opreme, dodatnih mehanik itd.
Potem imaš pa povsem drugo nišo modpackov, ki pa temeljijo na svojih zgodbah ali pa temeljijo na posameznih delih igre (SoC, Clear Sky ali pa CoP), kot npr. Misery (ki velja za enega bolj hardcore modpackov), Dead Air (še en podoben, od istih avtorjev kot Misery, po mojem okusu daleč najbolj "immersive" od teh modpackov, zelo tudi dodela določene cone kot npr. Red Forest (kar sick izkušnja), doda pogoje za vstop v določene cone (rabiš določen nivo psy protectiona za Radar npr. če sploh hočeš preživet noter, plinske in zračne maske, itd. - to je bolj Metro inspired), potem imaš Radiophobia, ki je tudi odličen modpack, Gunslinger (težjega boja s controlerji kot tu ne boš našel, res so zagamani)...
Pa še je teh modpackov, ampak že samo s temi, ki sem jih naštel imaš ogromno igralnih ur za oddelat, pa vsi našteti spadajo v t.i. pinnacle stalker modpackov. Seveda imaš potem tudi bolj rusko bazirane modpacke, tam pa fantazija ni tujka, vidiš svega i svašta. Od totalno razširjenih map, do novih nasprotnikov, misij, celotnih zgodb... Tega je res veliko.
Skratka, priporočam da si ogledaš gameplaye omenjenih modpackov za začetek, pa vidiš sam, če te kaj kolikor toliko pritegne. Ko najdeš nekaj ustreznega, pa lahko debatiramo dalje in razčlenimo modpack v podrobnosti, če te bo zanimalo. :)
Edit: Mogoče je vredno omenit še, da niso vsi modpacki ažurni v smislu da podpirajo najnovejše verzije Anomaly modpacka, tu prednjačijo predvsem EFP, Gamma ter Dark Signal, avtorji so tudi povezani med sabo, vsi imajo svoje discord kanale z zelo zdravo populacijo (sploh EFP in Gamma, to je noro, lahko je v nekem trenutku tam na discordih online tudi več kot 10.000 igralcev), tako da vedno najdeš koga, ki ti pomaga rešiti kak problem, najsibodi v igri ali pa tehnične narave, če je potreba). Modpacki kot so Misery ali Dead Air so že izven posodobitvenih ciklov in ne podpirajo najnovejših verzij Anomaly, ampak jih je vseeno vredno preigrat že samo zaradi izkušnje, ki jo ponujajo. Čekni Youtube za kak gameplay posnetek, pa presodi sam.
Potem imaš pa povsem drugo nišo modpackov, ki pa temeljijo na svojih zgodbah ali pa temeljijo na posameznih delih igre (SoC, Clear Sky ali pa CoP), kot npr. Misery (ki velja za enega bolj hardcore modpackov), Dead Air (še en podoben, od istih avtorjev kot Misery, po mojem okusu daleč najbolj "immersive" od teh modpackov, zelo tudi dodela določene cone kot npr. Red Forest (kar sick izkušnja), doda pogoje za vstop v določene cone (rabiš določen nivo psy protectiona za Radar npr. če sploh hočeš preživet noter, plinske in zračne maske, itd. - to je bolj Metro inspired), potem imaš Radiophobia, ki je tudi odličen modpack, Gunslinger (težjega boja s controlerji kot tu ne boš našel, res so zagamani)...
Pa še je teh modpackov, ampak že samo s temi, ki sem jih naštel imaš ogromno igralnih ur za oddelat, pa vsi našteti spadajo v t.i. pinnacle stalker modpackov. Seveda imaš potem tudi bolj rusko bazirane modpacke, tam pa fantazija ni tujka, vidiš svega i svašta. Od totalno razširjenih map, do novih nasprotnikov, misij, celotnih zgodb... Tega je res veliko.
Skratka, priporočam da si ogledaš gameplaye omenjenih modpackov za začetek, pa vidiš sam, če te kaj kolikor toliko pritegne. Ko najdeš nekaj ustreznega, pa lahko debatiramo dalje in razčlenimo modpack v podrobnosti, če te bo zanimalo. :)
Edit: Mogoče je vredno omenit še, da niso vsi modpacki ažurni v smislu da podpirajo najnovejše verzije Anomaly modpacka, tu prednjačijo predvsem EFP, Gamma ter Dark Signal, avtorji so tudi povezani med sabo, vsi imajo svoje discord kanale z zelo zdravo populacijo (sploh EFP in Gamma, to je noro, lahko je v nekem trenutku tam na discordih online tudi več kot 10.000 igralcev), tako da vedno najdeš koga, ki ti pomaga rešiti kak problem, najsibodi v igri ali pa tehnične narave, če je potreba). Modpacki kot so Misery ali Dead Air so že izven posodobitvenih ciklov in ne podpirajo najnovejših verzij Anomaly, ampak jih je vseeno vredno preigrat že samo zaradi izkušnje, ki jo ponujajo. Čekni Youtube za kak gameplay posnetek, pa presodi sam.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Meizu ()
Meizu ::
Edit2: Ravnokar sem pogledal na hitro EFP ter Gamma discord uradna kanala - EFP ima trenutno 15.000 online ljudi, če odštejem modding ter moderatorski staff, Gamma pa kar 62.000.
Seveda to niso ljudi, ki trenutno izključno igrajo Gamma ali EFP modpack, temveč so to vsi ljudje, ki so trenutno prisotni na discordu in počnejo kar pač počnejo, ampak dobiš pa kar dober občutek nad tem, koliko ljudi je najmanj sprobalo tele modpacke. To so že kar konkretne in resne številke, kar se mene tiče.
Seveda to niso ljudi, ki trenutno izključno igrajo Gamma ali EFP modpack, temveč so to vsi ljudje, ki so trenutno prisotni na discordu in počnejo kar pač počnejo, ampak dobiš pa kar dober občutek nad tem, koliko ljudi je najmanj sprobalo tele modpacke. To so že kar konkretne in resne številke, kar se mene tiče.
Nagi Bator ::
oo7 ::
Nagi Bator je izjavil:
Glede na ART sliko bo Gauss rifle tudi v Stalkerju 2.
Glede na edini resni video, ki krozi naokoli ze skoraj leto in pol, tudi. Malo sem nesramen
Aja saj res v trailerju. Pozabljiv sem postal :)
oo7 ::
Naslednji mesec bo 5 let odkar so napovedali igro Stalker 2.
28 aprila bo pa 1 leto odkar je bil napovedan prvi izid igre.
28 aprila bo pa 1 leto odkar je bil napovedan prvi izid igre.
oo7 ::
Gagatronix je izjavil:
Kateri STALKER 2 ? Ker je bil napovedan dvakrat.
Trenutni Stalker 2 je bil napovedan 2018 in prvi izid igre 2022.
Prvi Stalker 2 pa je bil napovedan leta 2010 izšel pa naj bi leta 2012.
oo7 ::
Nagi Bator ::
oo7 ::
Nagi Bator je izjavil:
Ali je bila tale cerkev že v kateri prejšnji igri ? Mogoče Clear Sky ?
Kaj se zmeraj nisi preigral CS?
To je cerkva iz Mocvirja. V Zoni, ne v LJ
Sem preigral CS ob izidu igre. Kje si zdaj našel LJ ?
oo7 ::
Meizu ::
Kaj je novega ?
Zelo veliko stvari, nima niti smisla naštevat realno, od zvokov do tekstur, optimizacije delovanja, dodanih funkcionalnosti v samo igro, dodatnih modov, kompleten rework enemy AI-ja, re-skini monstrumov, pa to sem zdaj naštel samo nekaj stvari.
Meizu ::
Eee, to bo to :) Pismo so legende tile modderji, brez njih bi bil ta špil že daavno pozabljen. Vsa čast fantom (in dekletom).
yayo ::
Kaj te Gamma spawna na random lokaciji ob začetku igre ali so to spremenili z zadnjim patchem? Ker v prejşni verziji sem začel v rookie villageu v Cordonu v 0.9 pa kar v Rostock Baru.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: yayo ()
Meizu ::
Nisem še osebno sprobal 0.9 tako da ugibam, ampak ponavadi se začetno lokacijo nastavi tam, kjer kreiraš character. Tam si od nekdaj imel izbiro štartat v Rostoku ali Cordonu (če si Loner).
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Metro Exodus [Metro 2035] (strani: 1 2 3 4 … 12 13 14 15 )Oddelek: Igre | 131235 (15313) | oo7 |
» | S.T.A.L.K.E.R. (strani: 1 2 3 4 … 8 9 10 11 )Oddelek: Igre | 90949 (8829) | Meizu |
» | Igra: Ugani igro (strani: 1 2 )Oddelek: Igre | 16236 (10159) | oo7 |
» | ArealOddelek: Igre | 4434 (4163) | Heavy |
» | Igre podobne Fallout 3 (New vegas)Oddelek: Igre | 7307 (7023) | yayo |