» »

S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl

S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl

««
19 / 38
»»

oo7 ::

Izi je izjavil:

V BigBangu prodajajo to Ultimativno PC verzijo s kupom fizičnih dobrot za 360 €

- nahrbtnik
- posebna svetilka
- figurica
- knjižica z ilustracijami
- zemljevid Cone
- pismo razvijalcev
- nabor nalepk
- vojaški obesek
- simbolična prepustnica za vstop v Cono
- našitki
- poster
- obesek za ključe z vžigalnikom
- kovinska škatlica



Ja če si zbiratelj se verjetno splača drugače pa stran vržen denar.

Zmajc ::

To so bolj zadeve za youtuberje pa die hard fane serije.

oo7 ::

Na GOG-u ima Stalker 2 igra izid napovedan za 31 december 2023. Ampak ponavadi tak datum dajo, ko nimajo točnega datuma izida. Je pa tudi čisto možno, da bo 2024.

Gagatronix ::

Bi se smejal ce bi dejansko do konca naslednjega leta prisel ven. GSC niso ravno znani po fiksnih datumih izida. :))

oo7 ::

Gagatronix je izjavil:

Bi se smejal ce bi dejansko do konca naslednjega leta prisel ven. GSC niso ravno znani po fiksnih datumih izida. :))


Shadow of Chernobyl igra je potrebovala veliko časa za izid. Clear sky in Call of Pripyat pa sta bili zunaj kar hitro ?

Gagatronix ::

Ja, SoC je bil prvic najavljen za 2001, s tem da je bil originalni naslov "Oblivion Lost", tematika pa cisto drugacna. Potem, ko so ze meli X-Ray Engine narejen pa ni bil tak problem nastepati materiala za se 2 spila. :))

oo7 ::

Zdaj se ne bodo rabili toliko ukvajati s pogonom. Unreal 5 je verjetno med najboljšimi.

Zmajc ::

Gagatronix je izjavil:

Bi se smejal ce bi dejansko do konca naslednjega leta prisel ven. GSC niso ravno znani po fiksnih datumih izida. :))


Hja, vojna v Ukrajini ter selitev studija iz Kijeva v Prago bo verjetno tudi prispevala k delayu. Vprašanje koliko so vmes sploh delali, saj moški sposobni za vojsko do pred kratkim sploh niso smeli zapustiti države. Nekateri iz studija so se tudi pridružili Ukrajinski vojski za obrambo države.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Zmajc ()

oo7 ::

Zmajc je izjavil:

Gagatronix je izjavil:

Bi se smejal ce bi dejansko do konca naslednjega leta prisel ven. GSC niso ravno znani po fiksnih datumih izida. :))


Hja, vojna v Ukrajini ter selitev studija iz Kijeva v Prago bo verjetno tudi prispevala k delayu. Vprašanje koliko so vmes sploh delali, saj moški sposobni za vojsko do pred kratkim sploh niso smeli zapustiti države. Nekateri iz studija so se tudi pridružili Ukrajinski vojski za obrambo države.



Tudi odvisno v kateri fazi so bili pred vojno. Februarja 2022 se je začela vojna igro pa so hoteli originalno izdati aprila 2022. Se pravi če so imeli namen izdati igro aprila potem bi morala biti igra že končana v zadnji fazi poliranja ?

Gagatronix ::

Ves kolikorat je bil SoC "v zadnji fazi poliranja" pa takrat ni bilo vojne ? :))

Zmajc ::

Kdaj so ploh presedlali na Unreal Engine 5? To bi znalo zadevo delayat še bolj.

Gagatronix ::

IIRC je bilo ze od vsega zacetka planirano da bo na UE ?

Zmajc ::

Ja, samo Unreal Engine 5, ki je v igri sedaj je bil released komaj letos aprila.

Nisem ekspert ne vem koliko prehod na višjo verzijo lahko zakomplicira stvari.

Gagatronix ::

V vsakem primeru manj dela kot pa ce bi iz nule nov pogon pisali.

Izi ::

Unreal 5 je uradno sicer štartal letos aprila, ampak je imel "Earlay Access" na voljo že maja 2021, predstavljen pa je bil maja 2020.
Se pravi GSC za svoj STALKER 2 in tudi CDPR za svoj Witcher 4 imata svoj Unreal 5 motor na voljo že vsaj od maja 2021 in to ne standardno verzijo ampak posebej predelano verzijo točno po željah in potrebah igre. Epic poleg tega sproti posodablja in popravlja svoj pogon in tudi pomaga pri izdelavi igre, če se kje pojavijo problemi.

Pomembno je še vedeti, da je bil novi Unreal Engine 5 celotni "Early Access" čas, se pravi eno celo le kompatibilen za nazaj z zadnjo verzijo Unreal Engine 4. Se pravi, da si lahko isto igro delal na obema pogonih hkrati.
Prehoda praktično ni bilo, pogon je bil popolnoma kompatibilen.
Od uradne izdaje Unreal Engine 5 aprila pa v Unreal 5 še vedno lahko odpreš projekte narejene z zadnjo verzijo Unreal 4 ampak shranjene Unreal 5 projekte pa potem ne moreš več odpreti nazaj v Unreal 4.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Izi ()

oo7 ::

Problemi so bili pri prenosu igre iz Unreal 3 na Unreal 4, ker sta se menda pogona razlikovala 80%.

Unreal 4 in Unreal 5 pa sta veliko bolj kompatibilna kar pomeni, da bo veliko lažji prehod iz Unreal 4 na Unreal 5.

oo7 ::

Zmajc je izjavil:

Kdaj so ploh presedlali na Unreal Engine 5? To bi znalo zadevo delayat še bolj.



Da bodo uporabljali Unreal 5 so sporočili avgusta 2021.

oo7 ::

So pa sigurno sistemske zahteve močno poskočile, ko so šli iz Unreal 4 na Unreal 5 ?

Izi ::

oo7 je izjavil:

So pa sigurno sistemske zahteve močno poskočile, ko so šli iz Unreal 4 na Unreal 5 ?

Ne, ostale so popolnoma enake. Sistemske zahteve so objavili že več kot eno leto nazaj in trenutno so še vedno enake.
Sistemske zahteve za sam Unreal engine so popolnoma enake za Unreal 4 in Unreal 5.
Minimum: 4GB RAMA in 2-jedrni procesor
Priporočljivo: 8GB RAMA in 4-jedrni procesor
Grafična kartica mora minimalno podpirati DirectX 11, priporočljiv je DirectX 12
Kako močno grafično kartico in koliko VRAMA boš rabil pa ni odvisno od Engina ampak od količine in podrobnosti raznoraznih elementov, ki jih bodo izdelovalci nametali v igro.

Skratka, tudi z Unreal 5 lahko narediš popolnoma enostavno in nezahtevno igrico, ki bo delala praktično na vsakem pisarniškem PC-ju, ki ima vsaj 4GB RAMA, 2-jedrni procesor in integrirano grafiko z DX11.

oo7 ::

Izi je izjavil:

oo7 je izjavil:

So pa sigurno sistemske zahteve močno poskočile, ko so šli iz Unreal 4 na Unreal 5 ?

Ne, ostale so popolnoma enake. Sistemske zahteve so objavili že več kot eno leto nazaj in trenutno so še vedno enake.
Sistemske zahteve za sam Unreal engine so popolnoma enake za Unreal 4 in Unreal 5.
Minimum: 4GB RAMA in 2-jedrni procesor
Priporočljivo: 8GB RAMA in 4-jedrni procesor
Grafična kartica mora minimalno podpirati DirectX 11, priporočljiv je DirectX 12
Kako močno grafično kartico in koliko VRAMA boš rabil pa ni odvisno od Engina ampak od količine in podrobnosti raznoraznih elementov, ki jih bodo izdelovalci nametali v igro.

Skratka, tudi z Unreal 5 lahko narediš popolnoma enostavno in nezahtevno igrico, ki bo delala praktično na vsakem pisarniškem PC-ju, ki ima vsaj 4GB RAMA, 2-jedrni procesor in integrirano grafiko z DX11.



Potem sem pa zamenjal za neko drugo igro. Sem mislil, da so se pri Stalkerju 2 sistemske zahteve enkrat vmes že spremenile.

Polda ::

Ali igre Stalker temeljijo na filmu Stalker ?

Gagatronix ::

Delno, delno pa na knjigi Roadside picnic.

Polda ::

Gagatronix je izjavil:

Delno, delno pa na knjigi Roadside picnic.



Roadside picnic ? Napisano 1972 ? 14 let pred nesrečo v Černobilu ? Je ta pisec videl v prihodnost ?

Gagatronix ::

Ne. Knjiga nima nic z nesreco v Cernobilu.

yayo ::

Knjiga govori o nekakšni coni kjer veljajo drugačni zakoni realnosti. Cona je kordonirana vanjo pa se podajajo stalkerji, ki za denar nabirajo čudežne artefakte. Tarkovskijev film je bil posnet po knjigi, in sicer že drugić, ker je original film zgorel v požaru pred prvim predvajanjem.Ustvarjalci igre so cono umestili v Cernobilsko območje in kot razlog za njen nastanek postavili cernobilski nuklearni incident. V Roadside Picnic pripovedovalec teoretizira, da je cona v Kanadi nastala, ker so obiskovalci iz vesolja tam imeli piknik in pustili nekaj smeti katere so vplivale na okolje na nam nedojemljiv način.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: yayo ()

Polda ::

Torej so bili Stalkerji prvo v Roadside Picnic potem v filmu in šele na koncu v igri. Je dobra knjiga Roadside Picnic ?

yayo ::

Meni je bila zelo všeč, ampak ne gre za klasično angloameriško akcijsko zf. Gre za cerebralni, bolj filozofski pristop, ki je bil tipičen za vzhodnoevropsko/rusko znanstveno fantastiko iz polovice dvajsetega stoletja. Pa nekako bizarno je, da se dogaja v Kanadi, ko je cela psihologija likov tako tipično ruska.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: yayo ()

Gagatronix ::

Polda je izjavil:

Torej so bili Stalkerji prvo v Roadside Picnic potem v filmu in šele na koncu v igri. Je dobra knjiga Roadside Picnic ?


Brata Strugatskij sta bila dokaj filozofska, zategadelj tega je tudi Roadside picnic zelo filozofski (in posledicno tudi film Andreja Tarkovskega). Ce imas rad filozofijo in iztocnice za globoko razmisljanje vsekakor priporocam.

oo7 ::

yayo je izjavil:


gledam, Ultimate Edition 350 evrov :)) samo ne vem, če še ne sprejemajo prednaročil ali je že razprodana.

verjetno bom vzel na GOG digital, čeprav imam trilogijo vse fizično in vse Collectors. Kasneje, če jim ostane kaj na lagerju in bo popust mogoče tudi fizično.



Malo cenejša
Ultimate za 281 eur - https://eigre.si/s-t-a-l-k-e-r-2-the-he...

oo7 ::

Nagi Bator je izjavil:

oo7 je izjavil:

kaj bi bilo po vašem menju najboljše za Stalker MP ?

Co-op.
Niso pa pri GSC sposobni spacat niti spodoben DM skupaj,
tak da naj se raje posvetijo optimizaciji SP... pol, ko enkrat naredijo igro.



Kot kaže ravno Co-op ne bo.

Meizu ::

Od uradne izdaje Unreal Engine 5 aprila pa v Unreal 5 še vedno lahko odpreš projekte narejene z zadnjo verzijo Unreal 4 ampak shranjene Unreal 5 projekte pa potem ne moreš več odpreti nazaj v Unreal 4.


Interesantno - torej ima unreal engine implementiran neke vrste prevajalnik iz unreal4 v 5 okolje? Me prav zanima, kako so to uspeli naredit.

Izi ::

Meizu je izjavil:

Od uradne izdaje Unreal Engine 5 aprila pa v Unreal 5 še vedno lahko odpreš projekte narejene z zadnjo verzijo Unreal 4 ampak shranjene Unreal 5 projekte pa potem ne moreš več odpreti nazaj v Unreal 4.


Interesantno - torej ima unreal engine implementiran neke vrste prevajalnik iz unreal4 v 5 okolje? Me prav zanima, kako so to uspeli naredit.

Ni potrebe. Unreal 4 je počasi prešel v Unreal 5. Med verzijo 4.27 (zadnji Unreal 4) in Unreal 5.0 ni toliko razlike, da bi bilo potrebno kakršnokoli prevajanje.

oo7 ::

Pa menda Unreal 5 tudi ni tako požrešen kot Unreal 4.

oo7 ::

Izi je izjavil:

oo7 je izjavil:

So pa sigurno sistemske zahteve močno poskočile, ko so šli iz Unreal 4 na Unreal 5 ?

Ne, ostale so popolnoma enake. Sistemske zahteve so objavili že več kot eno leto nazaj in trenutno so še vedno enake.
Sistemske zahteve za sam Unreal engine so popolnoma enake za Unreal 4 in Unreal 5.
Minimum: 4GB RAMA in 2-jedrni procesor
Priporočljivo: 8GB RAMA in 4-jedrni procesor
Grafična kartica mora minimalno podpirati DirectX 11, priporočljiv je DirectX 12
Kako močno grafično kartico in koliko VRAMA boš rabil pa ni odvisno od Engina ampak od količine in podrobnosti raznoraznih elementov, ki jih bodo izdelovalci nametali v igro.

Skratka, tudi z Unreal 5 lahko narediš popolnoma enostavno in nezahtevno igrico, ki bo delala praktično na vsakem pisarniškem PC-ju, ki ima vsaj 4GB RAMA, 2-jedrni procesor in integrirano grafiko z DX11.




Tole kot kaže ne drži več ?
Minimum: 4GB RAMA in 2-jedrni procesor
Priporočljivo: 8GB RAMA in 4-jedrni procesor

Meizu ::

Pomojem gladko pozabi na quad core in 8gb rama.

oo7 ::

Meizu je izjavil:

Pomojem gladko pozabi na quad core in 8gb rama.


Ja itak pa se bodo zahteve verjetno še spremenile pred izidom igre samo vprašanje ali navzgor ali navzdol.

WizzardOfOZ ::

150gb placa?
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

Meizu ::

WizzardOfOZ je izjavil:

150gb placa?


Ja seveda. Pa saj želite 8k lavfat, al?

oo7 ::

WizzardOfOZ je izjavil:

150gb placa?



150GB + kasneje še dva DLC-ja, ki bi lahko dodala še nekaj GB.

oo7 ::

Igre nad 150 GB

1 Call Of Duty: Black Ops Cold War - 250 GB.
2 Call Of Duty: Modern Warfare - 231 GB.
3 Quantum Break - 178GB.
4 Destiny 2: Shadowkeep - 165GB.
5 Red Dead Redemption 2 - 150GB


19 Biggest PC Games By File Size

https://gamerant.com/pc-games-file-size...

Gagatronix ::

ARK je tudi 150+ gb

oo7 ::

Zanimivo, da ima npr RDR 2 open world igra podobno težo kot linearna quantum break. Razen če tam toliko zasedejo filmčki.

Za Stalker 2 me ne čudi saj naj bi bila ogromna open world igra + dober pogon.

oo7 ::

Ker bo Stalker 2 uporabljal Unreal 5.

Epic Games bo razvijalcem video iger pomagal skrajšati čas nalaganja, tako da bo Unreal Engine 5 izvorno združljiv z DirectStorage.

Založnik je prek seje vprašanj in odgovorov dejansko potrdil, da bo Unreal Engine 5, njegov lastniški motor, izvorno podpiral DirectStorage API. To pomeni, da ga bodo lahko razvijalci iger lažje integrirali v svoje naslove, kar naj bi močno pomagalo pri njegovi implementaciji.



DirectStorage is a feature of DirectX 12 found in the Xbox Series consoles that accelerates the performance of SSDs using the massive parallel processing power of today's GPUs. When DirectStorage is active, video game loading screens can be all but eliminated.

Windows PC games can now ship with DirectStorage support on Windows 10 and Windows 11.

https://www.howtogeek.com/785339/what-i...

Motion ::

oo7 je izjavil:

Zanimivo, da ima npr RDR 2 open world igra podobno težo kot linearna quantum break. Razen če tam toliko zasedejo filmčki.

Za Stalker 2 me ne čudi saj naj bi bila ogromna open world igra + dober pogon.

Pri QB so dejansko polovica igre epizode filmov če jih preneseš v lokalno shrambo. Če uporabiš opcijo strimanja igra zasede veliko manj placa.

oo7 ::

Motion je izjavil:

oo7 je izjavil:

Zanimivo, da ima npr RDR 2 open world igra podobno težo kot linearna quantum break. Razen če tam toliko zasedejo filmčki.

Za Stalker 2 me ne čudi saj naj bi bila ogromna open world igra + dober pogon.

Pri QB so dejansko polovica igre epizode filmov če jih preneseš v lokalno shrambo. Če uporabiš opcijo strimanja igra zasede veliko manj placa.



Tisti filmi naj bi zasedli 75GB. Film dobiš v odlični kvaliteti že za 4 gb ne vem kaj so rabili 75GB za tisto brezvezno nadaljevanko.

Me pa zanima ali bo imela Stalker 2 igra kaj filmov ?

Izi ::

oo7 je izjavil:

Tisti filmi naj bi zasedli 75GB. Film dobiš v odlični kvaliteti že za 4 gb ne vem kaj so rabili 75GB za tisto brezvezno nadaljevanko.
Pozabljaš na odločitve, vsaka različna odločitev pelje v drugačno različico filma. Pravijo, da je možnih 40 variant filma in čeprav je celoten filmski vložek krajši od dveh ur, se skupaj z vsemi variantami verjetno nabere več 10 ur filma.

oo7 je izjavil:

Me pa zanima ali bo imela Stalker 2 igra kaj filmov ?
Tisti okoli 3 minute dolg film z vožnjo tovornjaka, ki smo ga že videli, je kot pravijo uvodni film v igro. Če bo vmes in na koncu še kaj se pa še ne ve.

WizzardOfOZ ::

Sej je imel prvi del (mislim da prvi, če ne tretji) par filmčkov vmes, ko je strelok sanjal. Ampak kratkih in nepožrešnih.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

oo7 ::

Izi je izjavil:

oo7 je izjavil:

Tisti filmi naj bi zasedli 75GB. Film dobiš v odlični kvaliteti že za 4 gb ne vem kaj so rabili 75GB za tisto brezvezno nadaljevanko.
Pozabljaš na odločitve, vsaka različna odločitev pelje v drugačno različico filma. Pravijo, da je možnih 40 variant filma in čeprav je celoten filmski vložek krajši od dveh ur, se skupaj z vsemi variantami verjetno nabere več 10 ur filma.

oo7 je izjavil:

Me pa zanima ali bo imela Stalker 2 igra kaj filmov ?
Tisti okoli 3 minute dolg film z vožnjo tovornjaka, ki smo ga že videli, je kot pravijo uvodni film v igro. Če bo vmes in na koncu še kaj se pa še ne ve.



Živi filmi v igrah so nekaj najbolj brezveznega. Sploh pa ta nadaljevanka v QB je bila res čisto brez veze. Najboljši filmčki v igrah so tisti, ki so narejeni v istem okolju kot igra. Ali pa Max Payne strip med igro je bil tudi zanimiv.


Ja originalni Stalker je tudi imel za intro vožnjo s tovornjakom :)

oo7 ::

WizzardOfOZ je izjavil:

Sej je imel prvi del (mislim da prvi, če ne tretji) par filmčkov vmes, ko je strelok sanjal. Ampak kratkih in nepožrešnih.



Lahko bi jih bilo malo več :)

oo7 ::

STALKER 2 bo imel ogromen arzenal orožja, vrnil se bo tudi Sidorovich

https://overclockers.ru/blog/RoadToKnow...
««
19 / 38
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Metro Exodus [Metro 2035] (strani: 1 2 3 412 13 14 15 )

Oddelek: Igre
746119020 (3098) oo7
»

S.T.A.L.K.E.R. (strani: 1 2 3 48 9 10 11 )

Oddelek: Igre
52385269 (3149) Meizu
»

Areal

Oddelek: Igre
83901 (3630) Heavy
»

Igre podobne Fallout 3 (New vegas)

Oddelek: Igre
206676 (6392) yayo
»

Kaj od tega se splaca spilat?

Oddelek: Igre
282939 (2939) damjan11

Več podobnih tem