Forum » Igre » S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
oo7 ::
Po 15 novembru 2025 ne bo več mogoče igrati igre S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornoby na game passu..
Predsednik11 ::
Se pravi je Microsoft plačal enoletno najemnino za game pass ?
Gsc bi verjetno zaslužil več ce ne bi bilo igre na game passu.
Gsc bi verjetno zaslužil več ce ne bi bilo igre na game passu.
Meizu ::
Meh, že dobro da je šlo to z Gamepassa dol, so bile težave z moddanjem ker so morali modderji delat posebej verzije za gamepass.
yayo ::
Ja, po mojem se jim je šlo za reklamo. Še mulci iz kskega močvirja v Floridi ali Louisiani so tako spoznali Stalkerja skozi XBox. Čisto mogoče, da je MS tudi investiral ksk dober milion v igro.
Predsednik11 ::
Ja, po mojem se jim je šlo za reklamo. Še mulci iz kskega močvirja v Floridi ali Louisiani so tako spoznali Stalkerja skozi XBox. Čisto mogoče, da je MS tudi investiral ksk dober milion v igro.
Stalker 2 isn't published by Microsoft, but the company has still been "so supportive" to its devs: "It would have been much different without them"
oo7 ::
yayo ::
Čeprav mi je S2 odlična igra meni nekaj manjka v primerjavi s trilogijo, pa ne znam točno povedati kaj. Vzdušje mi je malce drugačno, manjka mi občutek "sivine". Se še komu zdi?
Izi ::
...manjka mi občutek "sivine".
"Predober" in "prevelik" monitor s HDR podporo in moderna grafika z Ray Tracingom, pa je izginil tisti stari občutek "sivine".
Iz omare potegni stari 24" LCD s spranimi barvami, brez HDR in boš spet imel občutek sivine
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Izi ()
yayo ::
Ok.
Igra bila veliko bolj "bleak", mračna, oziroma gola. Glasba od Moze-ja v prvi igri je ogromno prispevala.
Gregor459 ::
oo7 ::
Tole je res čudna odločitev. Menda ne bo nobene trofeje če boš igro preigral na master težavnosti.
Meizu ::
Meni se niti ne gre za neke trofeje in podobno, OG stalkerja ti nobeden ni posebej čestital, če si ga obrnil na najvišji težavnosti. Meni se je od nekdaj tale achievement sistem zdel bolj kot ne neka iluzija oziroma prevleka čez pomanjkanje contenta. Če imaš contenta dovolj achievementi niso potrebni.
Trenutno čakam na master oziroma lepo bi bilo videt engine upgrade, čakam pa tudi, da se malo razvije modding scena, nazadnje sem kar zelo užival v preigravanju Modular Hard Mode modpacka.
Še igraš ali boš počakal na master ?
Trenutno čakam na master oziroma lepo bi bilo videt engine upgrade, čakam pa tudi, da se malo razvije modding scena, nazadnje sem kar zelo užival v preigravanju Modular Hard Mode modpacka.
Predsednik11 ::
Men tudi ni, do achivementov ampak nekateri jih zbirajo. To bi jim vzelo najmanj časa, da bi omogočili tisto značko ob preigrani igri na masterju.
oo7 ::
Ok.Igra bila veliko bolj "bleak", mračna, oziroma gola. Glasba od Moze-ja v prvi igri je ogromno prispevala.
Potem pa mogoče tale MOD ??? - Stalker 2 Visuals Improved (Reshade) https://www.nexusmods.com/stalker2heart...
Stalker 2
MOD
Stalker 2
MOD
Stalker 2
MOD
oo7 ::
Gregor459 ::
Meni se niti ne gre za neke trofeje in podobno, OG stalkerja ti nobeden ni posebej čestital, če si ga obrnil na najvišji težavnosti. Meni se je od nekdaj tale achievement sistem zdel bolj kot ne neka iluzija oziroma prevleka čez pomanjkanje contenta. Če imaš contenta dovolj achievementi niso potrebni.
Še igraš ali boš počakal na master ?
Trenutno čakam na master oziroma lepo bi bilo videt engine upgrade, čakam pa tudi, da se malo razvije modding scena, nazadnje sem kar zelo užival v preigravanju Modular Hard Mode modpacka.
Engine upgrade bo težko letos pa tudi upajmo, da ne bo zaradi tega upgreda novih porodnih težav sedaj, ko so patchali večino hujših problemov.
oo7 ::
Zone Unchained MOD - https://www.nexusmods.com/stalker2heart...
Ta MOD odstrani glavno nalogo in ohrani vse stranske naloge nedotaknjene. Igralci bodo zdaj začeli z osnovno opremo in enim samim ciljem: preživeti. Tukaj ni zgodbe, ki bi ji lahko sledili. Igralci bodo začeli v coni in si bodo utirali svojo pot.
Čeprav ni glavne naloge, je vsaka stranska naloga, vsaka frakcija in vsak sistem A-Life še vedno aktiven. Cona je živa in dinamična, vendar se ne vrti več okoli vas. To pomeni tudi, da lahko raziskujete celotno Srce Černobila v svojem tempu.
To v bistvu pomeni, da lahko živite življenje, ki si ga želite. Lahko postanete spreten lovec na artefakte in tvegate svoje življenje na nevarnih območjih za zaklad. Lahko pa se pridružite frakciji, si pridobite njihovo zaupanje in se borite za zemljo in prepričanja. Lahko postanete tudi lovec na mutante in sledite smrtonosnim bitjem. Lahko pa preprosto sami raziskujete svet in obiščete vsak temen kraj in pozabljeno ruševino, da vidite, kaj najdete.
Ta MOD odstrani glavno nalogo in ohrani vse stranske naloge nedotaknjene. Igralci bodo zdaj začeli z osnovno opremo in enim samim ciljem: preživeti. Tukaj ni zgodbe, ki bi ji lahko sledili. Igralci bodo začeli v coni in si bodo utirali svojo pot.
Čeprav ni glavne naloge, je vsaka stranska naloga, vsaka frakcija in vsak sistem A-Life še vedno aktiven. Cona je živa in dinamična, vendar se ne vrti več okoli vas. To pomeni tudi, da lahko raziskujete celotno Srce Černobila v svojem tempu.
To v bistvu pomeni, da lahko živite življenje, ki si ga želite. Lahko postanete spreten lovec na artefakte in tvegate svoje življenje na nevarnih območjih za zaklad. Lahko pa se pridružite frakciji, si pridobite njihovo zaupanje in se borite za zemljo in prepričanja. Lahko postanete tudi lovec na mutante in sledite smrtonosnim bitjem. Lahko pa preprosto sami raziskujete svet in obiščete vsak temen kraj in pozabljeno ruševino, da vidite, kaj najdete.
oo7 ::
GSC na X - In Update 1.7 we are improving your stamina, and energy drinks, but drink responsively. Otherwise, shooting becomes hard, tremorously hard.
oo7 ::
Stuff with A-Life has been cooking behind the scenes.
In Patch 1.7, Factions will be able to expand their control over new territories.
This means they may also lose control over their lands if they fail to defend them.
Various points of interest, checkpoints, locations (but not hubs) are in contest between different NPCs and... mutants! - which also want to defend their lairs and territories from their very unfriendly stalker-neighbours...
The Update releases next week. Stay tuned, stalkers.
In Patch 1.7, Factions will be able to expand their control over new territories.
This means they may also lose control over their lands if they fail to defend them.
Various points of interest, checkpoints, locations (but not hubs) are in contest between different NPCs and... mutants! - which also want to defend their lairs and territories from their very unfriendly stalker-neighbours...
The Update releases next week. Stay tuned, stalkers.
Gregor459 ::
In Patch 1.7, Factions will be able to expand their control over new territories. Tole bi znalo biti dobro ja.
oo7 ::
GSC na X
S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl is leaving Game Pass, but our shared journey and friendship will only continue. There's a lot ahead in our universe, which now includes our new stalkers who discovered the Zone over the year. The world of S.T.A.L.K.E.R. awaits new stories and experiences, story DLCs, and many surprises that we're already preparing.
The best is yet to come, and we'll be glad to have you on this journey. To all the unknown roads, new adventures, and powered dreams.
S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl is leaving Game Pass, but our shared journey and friendship will only continue. There's a lot ahead in our universe, which now includes our new stalkers who discovered the Zone over the year. The world of S.T.A.L.K.E.R. awaits new stories and experiences, story DLCs, and many surprises that we're already preparing.
The best is yet to come, and we'll be glad to have you on this journey. To all the unknown roads, new adventures, and powered dreams.
Meizu ::
Online je večna mistika Stalkerja, pa tudi še vedno nisem čisto ziher, če je to selling point Stalkerja. Raje vidim v nulo dodelano single player izkušnjo. Dejstvo je tudi, da večina Stalker skupnosti razmišlja podobno.
oo7 ::
oo7 ::
V tem videu več o 1.7
S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl -- Expedition Showcase | Update 1.7
S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl -- Expedition Showcase | Update 1.7
Izi ::
Včeraj je prišla verzija 1.7 imenovana "Expedition Update". Spodaj je celotni spisek sprememb:
Expedition Update 1.7 Patch Note
Expedition Update 1.7 Patch Note
oo7 ::
Looks like there will be a Custom Difficulty option coming soon. 
From 1.7 strings, here are the options that can be changed:
Economy:
o Abundance
o Barter
o Scarce Loot
o Depletion
Mutants:
o Anomalous Fauna
o Spawn of the Zone
o Wrath of the Zone
o Terror Incarnate
People:
o Rookies
o Seasoned
o Veterans
o Masters
Zone:
o Restful Place
o Standard Hazard
o High Hazard
o Deadly Grounds
Expedition Mode
o On
o Off
From 1.7 strings, here are the options that can be changed:
Economy:
o Abundance
o Barter
o Scarce Loot
o Depletion
Mutants:
o Anomalous Fauna
o Spawn of the Zone
o Wrath of the Zone
o Terror Incarnate
People:
o Rookies
o Seasoned
o Veterans
o Masters
Zone:
o Restful Place
o Standard Hazard
o High Hazard
o Deadly Grounds
Expedition Mode
o On
o Off
Meizu ::
Zanimivo, da mi je novico o patchu updejtalo na steamu šele, ko sem ponovno namestil igro na PC.
Zanimiva je ta reč z master težavnostjo, edino s čimer se pa res nikakor ne strinjam so še dodatno povišane možnosti okvare orožja. To ni imelo smisla niti prej na veteran opciji, še manj pa zdaj, orožja se ne kvarijo toliko no... Raje naj dvignejo ceno metkov al nekaj... Joj.
Zanimiva je ta reč z master težavnostjo, edino s čimer se pa res nikakor ne strinjam so še dodatno povišane možnosti okvare orožja. To ni imelo smisla niti prej na veteran opciji, še manj pa zdaj, orožja se ne kvarijo toliko no... Raje naj dvignejo ceno metkov al nekaj... Joj.
Predsednik11 ::
Je to res, da pod veteran težavnostjo ne moreš več sejvati kjer hočeš, ampak so neke vrste chechpointi ?
Izi ::
Predsednik11 je izjavil:
Je to res, da pod veteran težavnostjo ne moreš več sejvati kjer hočeš, ampak so neke vrste chechpointi ?Ne, omejitev shranjevanja pozicije ni vezana na težavnost ampak velja samo za Expedition Mode.
Če sem prav obveščen lahko na Expedition mode shraniš pozicijo samo v kampu ob tabornem ognju tam ko nekdo igra kitaro. Expedition Mode je v bistvu Hardcore Mode samo ime so spremenili da je manj razumljivo
Če prav razumem se Expeditiom Mode lahko vklopi samo na začetku ko začneš novo igro.
Sedaj imamo 4 težavnosti:
Med njimi lahko preklapljaš kadarkoli med igro, izjema je Master težavnost na katero ne moreš preklopiti. Master težavnost lahko izbereš samo čisto na začetku ko začneš novo igro, potem pa (verjetno?) te težavnosti ne moreš več spremeniti.
Meizu ::
Meizu ::
Med njimi lahko preklapljaš kadarkoli med igro, izjema je Master težavnost na katero ne moreš preklopiti. Master težavnost lahko izbereš samo čisto na začetku ko začneš novo igro, potem pa (verjetno?) te težavnosti ne moreš več spremeniti.
ne moreš kasneje spremenit na master, tudi ne moreš kasneje iz masterja na nižjo stopnjo. Expedition mode je v master načinu obvezen. Kar mi gre blazno na tenis mimogrede. Sem gledal en stream od možakarja, ki je začel preigravat master in je shranil lahko samo v Zalisiji, šel vse do Sphere, čez celo tisto uvodno kalvarijo, poskusil zbežat iz Sphere in so ga razrešetali. Ni bilo druge kot naložit save iz Zalisije in ponovno vso to zadevo čez. Je kar hardcore. En strel kalašnika pobere pol lajfa v začetnem armorju - oziroma debut suit je imel.
Pa me ne moti niti toliko, če imaš dober plan za zbežat ampak aiming je trenutno prešvoh za take podvige, pa tudi ni mi jasno zakaj so save slote omejili na samo enega. Če se torej ta save slot vmes nekje zbugga - jebiga. Bodo baje to popravili v patchu 1.7.1.
P.S.: Ne predstavljam si v master, kako boš recimo kot Spark lahko shranil nekje v Zalisiji, šel peš vse do Duge in potem imel boj s Faustom. To bo enega pešačenja še pa še. Pa vsi vemo, da je že na Veteran tisti boj relativno zajeban, ker se nimaš kam umaknit tam ko te prvič Faust začne mlatit z iluzijami.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Meizu ()
oo7 ::
Jaz bom počakal na začetek 2026, da posodobijo še UE na 5,5.
Dvomim pa če bom igral na veteran težavnosti ravno zaradi shranjevanja pozicije. Pri meni je verjetno F5 ena najbolj obrmenjenih tipk
Dvomim pa če bom igral na veteran težavnosti ravno zaradi shranjevanja pozicije. Pri meni je verjetno F5 ena najbolj obrmenjenih tipk
Enaplusdva ::
Meizu ::
To je pa res pretiravanje če se tako hitro uniči orožje.
To bi lahko balansiral s kakšnim modom.
Mod za drastično zmanjšanje obrabe ne uide. To ne razumem ravno zakaj so šli v to smer, internet se večinoma pritožuje da je obraba prehuda. Pa niti ne bi bil tak problem, če bi že v osnovni, nemodani igri lahko kupil repair kit pa ga nosil s sabo. Kot Spark pa recimo nekje od midgamea dalje začneš kar fejst trpet s tem weapon conditionom. Mode res imamo, je pa glupo vsak patch iskat mode, ki dejansko delujejo na aktualni verziji.
Gregor459 ::
Saj če je veliko pritožb na kvarjenje orožja bodo mogoče popravili s naslednjim obližem.
Vredno ogleda ...
| Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
|---|---|---|---|
| Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
| » | Metro Exodus [Metro 2035] (strani: 1 2 3 4 … 12 13 14 15 )Oddelek: Igre | 154772 (38850) | oo7 |
| » | S.T.A.L.K.E.R. (strani: 1 2 3 4 … 8 9 10 11 )Oddelek: Igre | 102173 (20053) | Meizu |
| » | Streljačina, po dolgih letihOddelek: Igre | 6145 (4421) | KnightMare |
| » | ArealOddelek: Igre | 5384 (5113) | Heavy |
| » | Igre podobne Fallout 3 (New vegas)Oddelek: Igre | 8400 (8116) | yayo |












