» »

S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl

S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl

««
39 / 48
»»

oo7 ::



Danes je točno 6 let odkar je bila igra Stalker 2 uradno najavljena :P

Gagatronix ::

In se nekje isti cas bo trajalo, da karkoli iz tega rata.

oo7 ::

Torej 2030 ? :|

Nagi Bator ::

oo7 je izjavil:

Torej 2030 ? :|

A rabite kaksnega pesimista, da se vmesa v temo ? ;)

oo7 ::

Nagi Bator je izjavil:

oo7 je izjavil:

Torej 2030 ? :|

A rabite kaksnega pesimista, da se vmesa v temo ? ;)


Če igra izide letos, potem si ravno ti pred nekaj leti napovedal pravilno leto izida ;)

Invictus ::

Nagi Bator je izjavil:

oo7 je izjavil:

Torej 2030 ? :|

A rabite kaksnega pesimista, da se vmesa v temo ? ;)

Ja, počasi bodo vsi developerji na fronti, pol pa lovi roke...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

oo7 ::

Invictus je izjavil:

Nagi Bator je izjavil:

oo7 je izjavil:

Torej 2030 ? :|

A rabite kaksnega pesimista, da se vmesa v temo ? ;)

Ja, počasi bodo vsi developerji na fronti, pol pa lovi roke...


Pa vmes jim je na Češkem kamor so prestavili studijo zgorelo še nadstropje kjer so imeli serverje.

oo7 ::

Odštevamo še 100 dni, do izida :P

matobeli ::

A je števec +-100 :D

oo7 ::

Ja upam, da res izide septembra, ker bo ravno prav :)

Junij - Elden Ring DLC
September - Stalker 2
Konec leta upam na december- Kingdom come Deliverance II

Nagi Bator ::

Ne verjamem, da bo igra, od katere do sedaj se nismo videli minute neprekinjenega gameplaya, izsla cez tri mesece.
Ce pa bo, pol pa "bog pomagaj".

oo7 ::

Nagi Bator je izjavil:

Ne verjamem, da bo igra, od katere do sedaj se nismo videli minute neprekinjenega gameplaya, izsla cez tri mesece.
Ce pa bo, pol pa "bog pomagaj".


Verjetno bodo pokazali daljši gameplay 9 junija na Xbox konferenci.
Drugače je pa zdaj že kar nekaj časa, ko so sporočili, da je igra končana in, da je čas za poliranje.

oo7 ::

STALKER 2 NEW Gameplay Teaser Trailer 4K (2024)


V nedeljo bo kaj več danes pa tale maček kot kaže sneman s telefonom :)

oo7 ::

Same place, different times

Nagi Bator ::

oo7 je izjavil:

Same place, different times



Sam da na eni sliki gleda v eno, na drugi pa v nasprotno stran.

hanuka ::

stalker 1 je bil prav legendaren po tem, da je bil vaporware, pacali so ga forever.

Dvojka, glede na to, da so nekatere njihove posalali na fronto (Zelensky, fuj in fej), ne bo še dolgo zunaj.

oo7 ::

Nagi Bator je izjavil:

oo7 je izjavil:

Same place, different times



Sam da na eni sliki gleda v eno, na drugi pa v nasprotno stran.





Ja čeprav na eni sliki se skozi vrata sploh ne vidi škarpe ali je tako zarašeno ? :)

oo7 ::

hanuka je izjavil:

stalker 1 je bil prav legendaren po tem, da je bil vaporware, pacali so ga forever.

Dvojka, glede na to, da so nekatere njihove posalali na fronto (Zelensky, fuj in fej), ne bo še dolgo zunaj.



Bomo videli rekli, so, da igra izide letos septembra in, da ne bodo več prestavljali izida igre.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: oo7 ()

oo7 ::

S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl -- The Time of Opportunities Trailer

Nagi Bator ::

Minuto..., ma 30 sekund neprekinjenega gameplaya prosim! ;((
In potem vidim igralne cut scene. Samo se napis "press E",... "press quickly E" manjka! Pol pa to ni Stalker in igra, ki bi jo hotel igrati.
Takoj, ko/ce mi bo igra vzela svobodo, poceti kar sam zelim in kadar koli to zelim, potem to ni Stalker.
Upam, da sem samo ze star, pa godrnjam , ker pac lahko.
V tistem prvem videu ispred par let, so meli celo ekstra rendano optiko na orozju, ce se dobro spomnim, tukaj v tem, pa je samo "zoom in". V 2024!?
Se spet zanasajo na moderje, da bodo to zimprovizirano zrihtali 10 let kasneje.

/grumpy old man off

Meizu ::

Se spet zanasajo na moderje, da bodo to zimprovizirano zrihtali 10 let kasneje.


Ekstra rendering na optikah je zakomplicirana reč že leta, ker predstavlja ogromen FPS davek za vprašljiv benefit. Načeloma (sicer odvisno od implementacije tehnologije) mora rendering na optičnih dodatkih ponovno zrendirati isto sceno kar pomeni dvojno procesiranje in rendiranje iste mape. Načeloma se to izrazi v 50% izgubi FPSjev, kar je glavni razlog zakaj se veliko developerjev izogiba tej funkciji.

oo7 ::

Ja se strinjam. Trailerjev je bilo že dovolj lahko bi dali en daljši gameplay.

oo7 ::

STALKER 2 | The Time of Opportunities Trailer | Veteran First Impression Overview!

oo7 ::

Stalker 2 hands-on: I played Heart of Chornobyl on Xbox Series X, and it's finally becoming the immersive-FPS I always knew it could be

https://www.gamesradar.com/games/fps/st...


S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl: An Unforgiving Experience: Hands-On Impressions from Summer Game Fest

https://www.gamepressure.com/newsroom/s...

Meizu ::

Haha to je igral nek stalker noob tam na drugem linku :)) On se čudi, da mu je anomalija na začetku igre pobrala pol lajfa. v OG stalkerju te je izbrisalo iz igre 8-)

oo7 ::

Na kateri težavnosti pa ste ponavadi igrali originalne Stalker igre ?

wajdouc ::

Najtežji. Umiraj, dokler ti ne rata :D

oo7 ::

Jaz pa nisem nikoli igral na najtežji. Na najtežji igram edino takrat, ko nimam izbire se pravi Dar souls žanr :)

oo7 ::

Še en Hands-On Impressions

STALKER 2: Heart of Chornobyl Hands-On Impressions - Good Hunting, S.T.A.L.K.E.R

https://wccftech.com/stalker-2-heart-of...

Invictus ::

Kje je video gameplay?
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

oo7 ::

Invictus je izjavil:

Kje je video gameplay?


Pokazali so kratke izseke gameplaya v trailerjeih to je pa vse.

oo7 ::

Možno, da bodo daljši gameplay pokazali na letošnjem Gamesconu ob koncu avgusta. Igra pa naj bi potem izšla v začetku septembra.

oo7 ::

S.T.A.L.K.E.R. 2 OST -- The Time of Opportunities Trailer Theme

Nagi Bator ::

oo7 je izjavil:

Možno, da bodo daljši gameplay pokazali na letošnjem Gamesconu ob koncu avgusta. Igra pa naj bi potem izšla v začetku septembra.

Igra ne bo izšla prej kot v pol leta po prikazanem "adekvatnem" gameplayu.
Če pa bo, bomo raje čakali do tretjega večjega flikanja, preden bomo vsaj za silo igrali.

oo7 ::

Nagi Bator je izjavil:

oo7 je izjavil:

Možno, da bodo daljši gameplay pokazali na letošnjem Gamesconu ob koncu avgusta. Igra pa naj bi potem izšla v začetku septembra.

Igra ne bo izšla prej kot v pol leta po prikazanem "adekvatnem" gameplayu.
Če pa bo, bomo raje čakali do tretjega večjega flikanja, preden bomo vsaj za silo igrali.


Saj v današnjih časih je moderno ven dajat cinematične trailerje namesto gameplaya.

Meizu ::

oo7 je izjavil:

Jaz pa nisem nikoli igral na najtežji. Na najtežji igram edino takrat, ko nimam izbire se pravi Dar souls žanr :)


Stalker proper izkušnja je dejansko na najtežji izkušnji. Preprosto zato ker so vse nižje stopnje zahtevnosti dobesedno "sponge fest", kjer s kalašnikom nabijaš nasprotnika pol ure preden počepne. Na najtežji zahtevnosti počepne nasprotnik glih ene tolko hitro kot počepneš ti :)

Nagi Bator ::

Aha. Stalker na master, al pa ni Stalker! ;)
Tud sam sem prvic odigral na "stalker" tezavnosti, pol sem se pa prepustil fanatikom prepricati in se enkrat odspilal na master.
Naslednji dve nisem niti pomislil nastavit na karkoli manj. Povsem druga izkusnja.
Potem pa "Misery", kjer tako nisi mogel zmanjsat tezavnosti, brez dodatnega mrdanja po fajlih.
Sele tukaj sem se naucil, kdaj izbrati borbo, kdaj se je pa bolje cim tisje umaknit.

Danes s temi Anomaly derivati in "inviktusom" pa mi ne pride vec na pamet niti, da bi probal,
ceprav sem nekajkrat igral vec tednov "ironmena" preden so me ruknili. Brez "master treninga" to verjetno ne bi slo :P

/monolit zahteva celega cloveka!

Meizu ::

En bumbar je na discordu gamma stalkerja postal invictus video, ki ga je obrnil s fakin sekiro. Kaj folku dogaja.

oo7 ::

Meizu je izjavil:

Na najtežji zahtevnosti počepne nasprotnik glih ene tolko hitro kot počepneš ti :)


Haa tega pa nisem vedel :)
Naslednjič, ko zaženem SOC bom šel na najtežjo.

oo7 ::

Nagi Bator je izjavil:

Aha. Stalker na master, al pa ni Stalker! ;)
Tud sam sem prvic odigral na "stalker" tezavnosti, pol sem se pa prepustil fanatikom prepricati in se enkrat odspilal na master.



Ponavadi pri igrah če greš na najtežjo imaš ti enako živlenja ali še manj nasprotniki pa veliko več.

oo7 ::

S.T.A.L.K.E.R. 2 DEMO AND NEW TRAILER DETAILS | HEART NEWS


Edino podnapise treba vklopiti ;)

oo7 ::

Malo zgodovine

Iz uradnega profila X Stalker



On June 10, 2006, a never-before-observed phenomenon lit the sky above the Chornobyl Area, evaporating the clouds and shaking the ground with a magnitude that reshaped the landscape beyond recognition.

On this day, the Zone was born.

Meizu ::

Ponavadi pri igrah če greš na najtežjo imaš ti enako živlenja ali še manj nasprotniki pa veliko več.


Ja z izjemo stalkerja, ki pa dejansko bolj približa gameplay realizmu kot sicer. Njihova logika je da če igraš na najlažji težavnosti imaš ti ogromno lajfa, ga pa ima tudi nasprotnik in potem se podajaš s temi metki pol ure. Težavnost v stalkerju bazira (sicer ima celoten težavnostni sistem kar kompleksno razvejano drevo, primer tega je recimo anomaly, ki ima sicer nekatere sliderje dodane napram OG seriji) na podlagi damage multiplijerjev. Torej lažja težavnost dobesedno pomeni nižji damage multiplier nabojev, kar pomeni da imaš ti "več lajfa", ga pa ima tudi nasprotnik, ker grejo multiplierji v obe smeri - v oroginalu seveda. Anomaly dopušča selektivno izbiranje multiplierjev zate in za nasprotnika.

Sicer pa tudi na najtežji težavnosti znajo bit nasprotniki kar malo "bullet soakerji", recept za vse stalkerje je enostavno: "aim for the head". Pozabi na trup, nima smisla. :)

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Meizu ()

oo7 ::

Meizu je izjavil:

Ponavadi pri igrah če greš na najtežjo imaš ti enako živlenja ali še manj nasprotniki pa veliko več.


Ja z izjemo stalkerja, ki pa dejansko bolj približa gameplay realizmu kot sicer. Njihova logika je da če igraš na najlažji težavnosti imaš ti ogromno lajfa, ga pa ima tudi nasprotnik in potem se podajaš s temi metki pol ure. Težavnost v stalkerju bazira (sicer ima celoten težavnostni sistem kar kompleksno razvejano drevo, primer tega je recimo anomaly, ki ima sicer nekatere sliderje dodane napram OG seriji) na podlagi damage multiplijerjev. Torej lažja težavnost dobesedno pomeni nižji damage multiplier nabojev, kar pomeni da imaš ti "več lajfa", ga pa ima tudi nasprotnik, ker grejo multiplierji v obe smeri - v oroginalu seveda. Anomaly dopušča selektivno izbiranje multiplierjev zate in za nasprotnika.

Sicer pa tudi na najtežji težavnosti znajo bit nasprotniki kar malo "bullet soakerji", recept za vse stalkerje je enostavno: "aim for the head". Pozabi na trup, nima smisla. :)


Za primerjavo.

Izi ::

Igro ponavadi izdelujejo na eni sami default težavnosti, čisto na koncu pa se še malo poigrajo s številkami da dodajo nekaj dodatnih težavnosti.
Pri običajnih streljačinah tista težavnost na kateri igro izdelujejo postane srednja težavnost, dodajo pa še dve lažji in dve težji.
Pri S.T.A.L.K.E.R. 2 so pa že povedali, da bo ta default težavnost, na kateri igro izdelujejo postala najlažja težavnost, na koncu bodo dodali samo težje.
To so povedali ob zadnji daljši igralni demonstraciji, ker so se nekateri STALKER fanatiki začeli pritoževati, da je vse skupaj videti prelahko ko sovražniki padejo že po parih strelih.
Očitno obstaja kar nekaj takih, ki si želijo izprazniš cel šaržer metkov v sovražnika preden ta pade, in to v igri, kjer je vsak metek prava dragocenost :D
Bojazen za običajne igralce pa je, da bo STALKER 2 spet pretežka igra in bo treba počakati na razne mode in goljufije, ki olajšajo igranje ;)

oo7 ::

Malo starejši članek.


Stalker 2 is seriously tough, like Fallout meets Dark Souls

Stalker 2 is a brutal, cruel, and deliciously realistic shooter, which based on our exclusive hands-on, feels like Fallout combined with Dark Souls, but harder.

https://www.pcgamesn.com/stalker-2/game...

Meizu ::

Danes je itak vse kar je malo težje brutal, ker te moderne igre itak vodijo za roko vsepovsod in če ne obstaja "low intensity" element igranja potem se ga masa ljudi sploh ne prime. Vem da nonstop omenjamo razne Stalker mode, ampak recimo v primerjavi z Dead Air ali A.R.E.A. stalker modi bo tole ziher a walk in the park.

Tudi gamma zadnje čase je kar brutalna, EFP tudi.

oo7 ::

Meizu je izjavil:

Danes je itak vse kar je malo težje brutal, ker te moderne igre itak vodijo za roko vsepovsod in če ne obstaja "low intensity" element igranja potem se ga masa ljudi sploh ne prime. Vem da nonstop omenjamo razne Stalker mode, ampak recimo v primerjavi z Dead Air ali A.R.E.A. stalker modi bo tole ziher a walk in the park.

Tudi gamma zadnje čase je kar brutalna, EFP tudi.


Tukaj je izjema Fromsoftware (Dark souls, Elden ring, Bloodborne...) igre so zelo težke in za pomoč se je treba kdaj pa kdaj obrnit na google :)

Se pravi bomo Stalkerja 2 začeli na najtežji :)

Meizu ::

Ne saj so izjeme, ampak splošna igralna scena danes je tako poneumljena da se včasih vprašam zakaj sploh igram te stvari.

Stalker na najtežje je pa itak edina opcija, go hard or go home! >:D

oo7 ::

Kaj pa multiplayer si kdaj igral pri Stalker igrah ?
Jaz nisem nikoli probal.
««
39 / 48
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Metro Exodus [Metro 2035] (strani: 1 2 3 412 13 14 15 )

Oddelek: Igre
746130012 (14090) oo7
»

S.T.A.L.K.E.R. (strani: 1 2 3 48 9 10 11 )

Oddelek: Igre
52390150 (8030) Meizu
»

Areal

Oddelek: Igre
84348 (4077) Heavy
»

Igre podobne Fallout 3 (New vegas)

Oddelek: Igre
207214 (6930) yayo
»

Kaj od tega se splaca spilat?

Oddelek: Igre
283197 (3197) damjan11

Več podobnih tem