» »

Vlada 2014 -

Vlada 2014 -

Temo vidijo: vsi
««
26 / 69
»»

reader ::

PaX_MaN je izjavil:

Vse to in še več.


Nasprotno, nič od tega. TEŠ6&NLB sta oba takorekoč igrišče njegove stranke.

Seveda pa ne trdim, da je bil nujno ravno najhujši. Vzorcev vseeno definitvno ni obrnil na boljše.

dstr17_ je izjavil:

Katere pa so firme z dobičkom gledano na nekaj let v državni lasti?
Slovenske železnice recimo.

http://www.rtvslo.si/gospodarstvo/obcut...


Ah, oni dobiček, ki je še vseeno manjši od denarja, ki ga mora država vsako leto vtakniti vanje? Da stotin miljonov iz preteklosti niti ne omenjamo.

Papir prenese marsikaj, a dejstva so žal dejstva. In dejstvo je, da so SŽ jama brez dna.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: reader ()

PaX_MaN ::

reader je izjavil:

Nasprotno, nič od tega. TEŠ6&NLB sta oba takorekoč igrišče njegove stranke.

To pa težko ker je največ slabih kreditov nastal in največ dnarja šlo v TEŠ6 med Janšo.

reader ::

PaX_MaN je izjavil:

To pa težko ker je največ slabih kreditov nastal in največ dnarja šlo v TEŠ6 med Janšo.


A to je en tak, levajzarski kompleks da takoj ko nekdo pokaže, da je cesar gol, privlečete gor ĐžeĐžeIvana?

Podobno pač, kot se njemu vedno in povsod prikazuje Clio? :D

Sorry, ampak ob tako očitni diverziji pač ne morem ostati resen. Kaj zavraga ima to veze, če "so drugi tut drek mešali"? Dejstvo je, da je imel SD prste zraven, ko se je potrjevalo državna poroštva za TEŠ.

PaX_MaN ::

Ne morm bit resen ko 300 milijonom pravš "igrišče", o milijardi se pa nit pisnt ne sme.

Žitnik ::

V Odmevih je g.Židan pravkar potrdil da privatizacija poteka nenazdorovano in pospešeno. Toliko o "nadzorovanosti". Fritz, prodajaj svoje neoliberalne mantre komu drugemu.

celada ::

dstr17_ je izjavil:

Katere pa so firme z dobičkom gledano na nekaj let v državni lasti?
Slovenske železnice recimo.

http://www.rtvslo.si/gospodarstvo/obcut...


Proga od Borovnice do Kopra pa še kar brez elektrike...

Invictus ::

Žitnik je izjavil:

V Odmevih je g.Židan pravkar potrdil da privatizacija poteka nenazdorovano in pospešeno. Toliko o "nadzorovanosti". Fritz, prodajaj svoje neoliberalne mantre komu drugemu.

Sam sem proti prodaji državnih posjetij, če bi bila v redu vodena.

Ampak ker so leglo rentnikov in dosegajo glede na promet prenizke dobičke, je bolje da se jih proda. Ker država očitno noče delati dobičkov iz njih.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

ulemek ::

MrStein je izjavil:

Cene goriv (trošarinski del) gor.

Zanimivo, skoraj nobena novica ne omenja dvig trošarin. Prej so to ponavadi napisali.


Zanimivo, zdaj ni nihče trdil, da tega ne bodo počeli. Prej je nekdo lapal, kako boto to nižali, a je kmalu višal. Zanimivo.

Fritz ::

Žitnik je izjavil:

V Odmevih je g.Židan pravkar potrdil da privatizacija poteka nenazdorovano in pospešeno. Toliko o "nadzorovanosti". Fritz, prodajaj svoje neoliberalne mantre komu drugemu.

No, zdaj bi se ZaphodBB res lahko smejal. Jaz ti ne prodajam neolib mantre, temveč ti podajam dejstva - temeljne infrastrukture ni možno prodati, ker tega zakonodaja ne dovoljuje. Podjetje Aerodrom Ljubljana d.d., ki je bilo prodano, ima koncesijo za uporabo letališke infrastrukture, ki je v lasti Republike Slovenije in ostaja v lasti Republike Slovenije.

Zagovarjanje socialističnih idej s kilavimi argumenti je, IMHO, slabše od prodajanja neolib memov.
"Težav ne moremo reševati z isto miselnostjo,
kot smo jo imeli, ko smo jih ustvarili."
A. Einstein

Matako ::

Meni se zdi bolj bizarna moralna panika pred "prodajo avtocest" medtem ko v resnici govorimo o DARSu, eni najbolj nategatorskih, temeljito koruptivnih (se spomnite Madame Duhovnik?) državnih agencij, ki sploh nima ničesar v lasti - razen dela našega keša.
/\/\.K.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Matako ()

Fritz ::

Matako je izjavil:

Meni se zdi bolj bizarna moralna panika pred "prodajo avtocest" medtem ko v resnici govorimo o DARSu, eni najbolj nategatorskih, temeljito koruptivnih (se spomnite Madame Duhovnik?) državnih agencij, ki sploh nima ničesar v lasti - razen dela našega keša.

Težava je, da korupcija in klientelizem prevladujeta vsepovsod, kjer imamo državno lastnino. ZL je v parlamentu pogorela s svojimi argumenti, ko nasprotujejo privatizaciji kot takšni. Glede na družbeno-ekonomski model katerega smo izbrali, imamo preveč državnega lastništva, samo lastništvo pa je netransparenten hibrid med javnim in zasebnim, kar je idealen poligon za kriminal prepletenih političnih in ekonomskih elit.

Privatizacijo Aerodroma Ljubljana d.d. bi npr. lahko označili kot sporno z navedbami, da bi pred prodajo bilo treba raziskati poslovanje tega podjetja v zadnjih desetih letih in potem bi morda bilo jasno, zakaj je Fraport bil pripravljen plačati toliko za podjetje, ki prinaša relativno nizek dobiček. Zato ker Nemci vedo kakšen je okviren realen dobiček takšnega podjetja in da je tisto, kar je dobivala država kot lastnica le del dobička. Ampak za to ni intresa, tako kot ni interesa povprašati parlament zakaj koruptivnemu cariniku grozi od 1 do 8 let zapora, tako kot Rotniku in najvišjim predstavnikom oblasti. Kazen naj bi bila sorazmerna teži kaznivega dejanja.
"Težav ne moremo reševati z isto miselnostjo,
kot smo jo imeli, ko smo jih ustvarili."
A. Einstein

Žitnik ::

V Adriji Airways, slovenskemu biseru, je zmanjkalo za plače par mescev po prodaji letališča švabom. Naklučje? Zdaj bo priletela Lufthansa in delala dobiček na Slovencih.

Cervantes ::

Aerodrom in Adria sta dve različni zadevi. Grow up.

reader ::

Žitnik je izjavil:

V Adriji Airways, slovenskemu biseru, je zmanjkalo za plače par mescev po prodaji letališča švabom. Naklučje? Zdaj bo priletela Lufthansa in delala dobiček na Slovencih.


A oni slovenski biser, ki mu je država v zadnjih petih letih zmetala čez 50 miljonov €, da sploh še lahko leta?

Prodaja aerodroma je za Adriine težave kriva ene ravno toliko kot lunine mene. Tako da, ne ga no srat, tovariš. :))

Invictus ::

Žitnik je izjavil:

V Adriji Airways, slovenskemu biseru, je zmanjkalo za plače par mescev po prodaji letališča švabom. Naklučje? Zdaj bo priletela Lufthansa in delala dobiček na Slovencih.

Fraport jim je izstavil račun za neporavnane letališle dajatve v zadnjih dveh letih ...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

Utk ::

Ekonomski genij Tajnikar je izjavil, da cilj adrie itak ni delanje dobička, tako da ni panike. Ni čudno da smo tam kjer smo s takimi uglednimi strokovnjaki, predsedniki nadzornih svetov in komentatorji na tvju.

ZaphodBB ::

Tajnikar je to izhavil kot suho dejstvo realnosti v sloveniji. Bogomir Kovač je sicer vangarda ekonomskih genijev v sloveniji.
"Naši dedje so se borili za to, da lahko odločamo
o lastni usodi - ne o usodi drugih ljudi." -jype

Utk ::

S tem se lahkto ti tolažiš, ampak dejstva so drugačna.

Ekonomist Maks Tajnikar, 22. 10. 2013 na posvetu SD o privatizaciji glede vloge Adrie Airway:
Osebno sem še danes prepričan, da Adria Airways ni tukaj zato, da dela dobiček. Obstaja zato, da se ljudje lahko vozimo. Klinični center obstaja zato, da ljudi zdravi, ne pa da dela dobiček.

Martin Krpan ::

Torej ni panike če delajo zgubo:)).
Bila bi če bi imeli dobiček:)).

Adria - prva neprofitna letalska družba.
Iz tega bi lahko naredili kak dober oglaševalski slogan.

ZaphodBB ::

Mimogrede letalske družbe širom sveta so praviloma neprofitne. Ne da bi zagovarjal slovenske nesposobneže ampak samo postavljam kontekst.
"Naši dedje so se borili za to, da lahko odločamo
o lastni usodi - ne o usodi drugih ljudi." -jype

Utk ::

Ampak ponosni na to so samo v Sloveniji, in samo pri nas ni bil to nikoli problem, dokler je država metala not denar.

ulemek ::

Izjava tajnikarja je nezrela, permisivna do korupcije in neučinkovitosti.Je pa res, kar pravi ZaphodBB in z drugimi javnimi prevozi je podobno, železnic veliko krat ne dosegajo rentabilnosti iz poslovanja, kaj šele dobička.

Fritz ::

Pri Adrii je dejstvo, da se evropski trg združuje in da ta nagrajuje ekonomijo obsega, kot najbolj učinkovito. Tako kot v ZDA, ko so na koncu obstale 4 velike letalske družbe in nekaj manjših ter nišnih, tako se bo zgodilo tudi v EU.

Adria bi lahko obstala kot manjša družba, če bi se bila temu sposobna prilagoditi in če bi v to potegnili npr. Madžare, ki so svojega prevoznika izgubili (Adria že sedaj delno nastopa kot kosovski prevoznik). Istočasno pa gre povedati po resnici, da bo v tem koncu Evrope katerikoli prevoznik, v senci Lufthanse, težko preživel saj Nemci igrajo tako, da je miza debelo nagnjena na njihovo stran (+ prednost ekonomije obsega).

Zdaj, ali je Adria česarkoli sposobna pa je tudi in predvsem vprašanje kvalitetnega managementa. Kakšen je ta, v večini primerov, v družbah, v državni lasti, pa je vsem znano.

Železnice so glede upravljanja podobna oz. še slabša zgodba. Do nedavnega so bile Slo železnice edine v EU z izgubo pri tovornem prometu. 20 let brez resnega vlaganja v železniško infrastrukturo pa se nam bo prej ali slej odbilo v glavo.
"Težav ne moremo reševati z isto miselnostjo,
kot smo jo imeli, ko smo jih ustvarili."
A. Einstein

ulemek ::

Fritz je izjavil:

Pri Adrii je dejstvo, da se evropski trg združuje in da ta nagrajuje ekonomijo obsega, kot najbolj učinkovito. Tako kot v ZDA, ko so na koncu obstale 4 velike letalske družbe in nekaj manjših ter nišnih, tako se bo zgodilo tudi v EU.

Adria bi lahko obstala kot manjša družba, če bi se bila temu sposobna prilagoditi in če bi v to potegnili npr. Madžare, ki so svojega prevoznika izgubili (Adria že sedaj delno nastopa kot kosovski prevoznik). Istočasno pa gre povedati po resnici, da bo v tem koncu Evrope katerikoli prevoznik, v senci Lufthanse, težko preživel saj Nemci igrajo tako, da je miza debelo nagnjena na njihovo stran (+ prednost ekonomije obsega).

Zdaj, ali je Adria česarkoli sposobna pa je tudi in predvsem vprašanje kvalitetnega managementa. Kakšen je ta, v večini primerov, v družbah, v državni lasti, pa je vsem znano.

Železnice so glede upravljanja podobna oz. še slabša zgodba. Do nedavnega so bile Slo železnice edine v EU z izgubo pri tovornem prometu. 20 let brez resnega vlaganja v železniško infrastrukturo pa se nam bo prej ali slej odbilo v glavo.


To zadnje se nam je že. Nekaj krat pred žledom, zdaj pa se odbija kot pink ponk žogica iz urana, ki za gravitacijo še ni slišala.

MrStein ::

A ministra potem še vedno ni?
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

drvo ::

Ni ministra in odstopil je pred nekaj dnevi imenovani direktor sove, ki ni izpolnjeval razpisnih pogojev a je bil vseeno imenovan. Nesposobnost na kvadrat, ali pa se norca delajo.

Daedalus ::

Lep vpogled v greznico, ki generira javno mnenje aka delovanje medijske scene pri nas. Pustimo ob strani zgodbo posameznika, pa se koncentrirajmo na to, kake kapacitete prodajajo "socializem", "nacionalni interes" in podobne zablode tod naokoli. Taki, ki v trenutnem statusu quo lepo živijo, vsaj zaenkrat še. V tem kontekstu je potrebno gledati tudi ono slavno izjavo Tajnikarja. Ni služba Adrie v tem, da dela dobro. Je v temu, da se lahko on in njemu podobni pizduni poceni (= na stroške davkoplačevalcev) vlačijo po svetu in z viška solijo pamet nam, navadnim prostakom. In to je način delovanja našega državnega vrha. Država je tu zaradi njih. Ostali lahko samo hvaležno plačujemo davke... ki generirajo gospodarsko rast. Al neki.

O kapaciteti onih, ki vse tole nekritično požirajo in se veselijo velikih uspehov socialističnega egalitarizma v Sloveniji... pa raje ne bi. Škoda znakov v bazi.

Železnice so glede upravljanja podobna oz. še slabša zgodba. Do nedavnega so bile Slo železnice edine v EU z izgubo pri tovornem prometu. 20 let brez resnega vlaganja v železniško infrastrukturo pa se nam bo prej ali slej odbilo v glavo.


Lih te dni sem bral novico na BBC o javnem testu maglev vlaka na Japonskem. Je šal, 500 km/h lepo naložen s potniki. Pa primerjaj tole z našimi železnicami... so bile za časom že 20 let nazaj. Danes so samo dodatnih 20 let bolj za časom.
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]

Malajlo ::

Drugod ljudje uporabljajo vlak. Pri nas nima smisla. Poglej samo zasedenost avtomobilov. Po en se vozi not. Očitno je gorivo in sploh lastništvo prepoceni.

MrStein ::

Ni. Le javni prevoz je v organu, zato ga noben ne koristi (no, redki).

Ravno prejšnji teden peljal znanca domov, ker je avtobus "pozabil priti na postajo".
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: MrStein ()

Malajlo ::

Jaz sem bil z železnico zelo dolgo časa zadovoljen. Zdaj pa bi moral kombinirati z mestnim avtobusom in bi pobralo odločno preveč časa. Je hitreje s skirojem (moram enkrat sprobat čist zares).
Še vedno pa v downtown z železnico, itak. Nazaj pa taxi. Žal. Še je manevrskega prostora, še.

Fritz ::

Malajlo je izjavil:

Jaz sem bil z železnico zelo dolgo časa zadovoljen. Zdaj pa bi moral kombinirati z mestnim avtobusom in bi pobralo odločno preveč časa. Je hitreje s skirojem (moram enkrat sprobat čist zares).
Še vedno pa v downtown z železnico, itak. Nazaj pa taxi. Žal. Še je manevrskega prostora, še.

Ah daj, to je idiotski pristop, ki ga prodaja tudi MOL. Z minimalnimi spremembami in minimalnimi izboljšavami pri mestnem prometu bi sedaj kar izvajali teror nad vozniki avtomobilov. Predvsem proga ki povezuje garažo v Stožicah in center je čisti fail.

Vlak je dobro rešen npr. za Zasavce vendar tudi od teh slišim, da so SŽ informacijsko in drugače 20 let za leseno žlico (poskusi kupiti karto preko spleta), vagoni so stari, pozimi pogosto ni gretja in še premajhno kapaciteto zagotavljajo (premalo vagonov) čeprav so ti ob istih urah nabito polni in čeprav jim je to (po številu prodanih vozovnic) verjetno jasno.

Delodajalci hočejo fleksibilno in hitro razpoložljivega delavca, vi bi pa hoteli, da se v službo vozim z javnim prometom, pri katerem je izguba časa večkratnik motornega dvoslednega ali enoslednega vozila. V trenutnih razmerah uporabljam javni prevoz le tedaj, kadar sem neobremenjen s časom ali pa imam precejšnje časovne rezerve.

Ampak vse to nima lih neke veze z Vlado...
"Težav ne moremo reševati z isto miselnostjo,
kot smo jo imeli, ko smo jih ustvarili."
A. Einstein

Malajlo ::

Ima. Ker bomo zdaj zdaj šenkali še to (infrastukturo).
Prec k Cmerar ministra najde (oblečen je bil ... kdor ga je videl, naj sporoči na najbližjo postajo ljudske milice).

MrStein ::

Fritz je izjavil:


Ampak vse to nima lih neke veze z Vlado...

Ker SŽ niso v lasti in upravljanju vlade/države*?
Ker vlada ne postavlja politike in strategije?

* - ja, je vpletenih več kot pet oseb....
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

Fritz ::

MrStein je izjavil:

Fritz je izjavil:


Ampak vse to nima lih neke veze z Vlado...

Ker SŽ niso v lasti in upravljanju vlade/države*?
Ker vlada ne postavlja politike in strategije?

* - ja, je vpletenih več kot pet oseb....

Imaš prav, imel sem omejen fokus na javni promet kot tak.
"Težav ne moremo reševati z isto miselnostjo,
kot smo jo imeli, ko smo jih ustvarili."
A. Einstein

ZaphodBB ::

Dajte mi še enkrat zapet tisto, da dvigovanje davkov spodbuja rast BDP...

http://www.rtvslo.si/gospodarstvo/borzn...

hue, hue, hueeeeeee
"Naši dedje so se borili za to, da lahko odločamo
o lastni usodi - ne o usodi drugih ljudi." -jype

Malajlo ::

ZaphodBB je izjavil:

Dajte mi še enkrat zapet tisto, da dvigovanje davkov spodbuja rast BDP...

Ne vem, če je kdo tukaj trdil, da dvigovanje davkov spodbuja rast. Šlo je za to, da se vrača pobran denar od davkov v investicije. Če tega ni, potem ni nobene rasti.

MrStein ::

Ker sicer bi ta denar izparel, namesto da se z njim kaj kupi...
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

reader ::

Malajlo je izjavil:

ZaphodBB je izjavil:

Dajte mi še enkrat zapet tisto, da dvigovanje davkov spodbuja rast BDP...

Ne vem, če je kdo tukaj trdil, da dvigovanje davkov spodbuja rast.


Na slavne multiplikativne učinke si pozabil. Ti de-facto pomenijo ravno to.

ZaphodBB ::

Volivci PS in SD so to trdili. Oz. vsaj njihovi predstavniki. Beri Lenčka in Lukšič.
"Naši dedje so se borili za to, da lahko odločamo
o lastni usodi - ne o usodi drugih ljudi." -jype

Malajlo ::

ZaphodBB je izjavil:

Volivci PS in SD so to trdili. Oz. vsaj njihovi predstavniki. Beri Lenčka in Lukšič.

Ne vem, če je kdo tukaj trdil.
"Potrošniki so namreč pred aprilskim povečanjem obdavčitve pohiteli z večjo porabo." Takrat je rast poskočila, folku je malo denarja zmanjkalo, pa smo tam. Nič alarmantnega.
"Uradni podatki o padcu BDP-ja so sicer nekoliko nižji od napovedi ekonomistov, ki so pričakovali 7,1% padec." Torej dvig vseeno zaleže!

ZaphodBB ::

Ne vem kdo tukaj je volivec PS in SD.
"Naši dedje so se borili za to, da lahko odločamo
o lastni usodi - ne o usodi drugih ljudi." -jype

MrStein ::

Da bomo mi iz svojih žepov financirali gospodarstvo, je neumno," je bil oster Štrukelj,

Se strinjam. Ideja, da šolstvo na nek način financira gospodarstvo je neumna.
Koliko pa gospodarstvo plačuje temu modrijanu za take izjave? A ni to tudi neumno?
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

Matako ::

Štrukelj ima vsega dovolj - pravi da on že ne bo več plačeval lenih davkoplačevalcev!

Če ne bi šlo za tako pričakovano izjavo, bi šlo zlahka v rubriko Dafuq dneva.
/\/\.K.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Matako ()

Cervantes ::

Če bi bil Jajo še aktiven, bi zdaj imeli Štrukljovanje.
Za 3. December je sklical demonstracije, pa še ne ve točno proti čemu. Po njegovih lastnih besedah.
Tip je res zrel za kakšno zdravilišče. Stres pa to.

ZaphodBB ::

Štrukelj ima dovolj odrekanja. Odkar je nastopila kriza nimajo v Nedeljo več belih temveč ajdove. Ko je žena rekla, da bo treba prešaltat na polento je pa rekel aufbiks!
"Naši dedje so se borili za to, da lahko odločamo
o lastni usodi - ne o usodi drugih ljudi." -jype

Matako ::

Od preveč štrukljev ti je lahko tudi slabo. Posebno, če so pokvarjeni.
/\/\.K.

Cervantes ::

Včasih je dosti samo eden. Ampak mora biti ta dovolj pokvarjen.

ZaphodBB ::

Štrukelj je novi Janša!
"Naši dedje so se borili za to, da lahko odločamo
o lastni usodi - ne o usodi drugih ljudi." -jype

Cervantes ::

Upam, da bo tako tudi končal...>:D

Žitnik ::

Vlada nadaljuje z neoliberalno politiko zategovanja pasu, čeprav so obljubili drugače. Tudi s pospešeno privatizacijo nenadzorovano nadaljujejo. Morali bi uvesti mehanizem odpoklica poslancev in te neoliberalne poslance pritepence zamenjati s socialno čutečimi. Žal je v tem trenutku v parlamentu samo ena stranka, ki ima pred očmi malega človeka.
««
26 / 69
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Cerar ni več predsednik vlade! (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Loža
22845315 (38556) Jupito

Več podobnih tem