» »

Programiranje

Programiranje

1
2
»

black ice ::

Začeti s PHPjem podobno strelu v koleno. Narediš lahko precej stvari, hkrati pa se naučiš grdih praks.

Krele ::

Še ena lestvica (graf).
Po tej dominira Python, sledijo Java, C++, Ruby.

celada ::

WarpedGone je izjavil:

Tako v javi kot v pythonu je treba slediti vsaj osnovnim "stilskim" pravilom da kodo lahko razume še kdo drug (in avtor čez 1 teden).

Je res ampak tut totalno podrekano kodo v javi je možno AVTOMATSKO spremeniti v povsem berljivo / skladno z internimi standardi.

Je res, da je berljivost kode zelo pomembna reč ampak da pa s številom PRAZNIH mest pred nekim ukazom podajaš kontekst ukazu je pa zblojenost par exelence.
Da je komplet akademija na glavo skočila v to jamo pove ogromno o tej akademiji.

What I don't see should not matter. Ever and never.

To je povsem isto kot če bi neka poved, ki jo poveš brez pavz med besedami pomenila nekaj drugega kot če pred kako besedo utihneš za sekundo.
In bi pomenila nekaj tretjega, če utihneš za 2 sekundi. Absurd? Ja, povsem enak kot presledki/tabi v pythonu.



Heh tko tut jst bentim nad fortranom čim moram karkoli spisat v tisti blodnji od jezika.
Asus p5q-pro, 1,5 TB Segate Baraccuda , Sapphire Ati radeon 4850
Core 2 Duo E8400 4Gb rama

detroit ::

Zakaj se ne bi učil neki kar te veseli? Jst še vedno ne vidim velikih razlik med python, c#, javo, c#, js. Je pa kul da se ne učiš "mrtvih" jezikov, ker bo manj povprašavanje po njih ampak boš tolk bolj plačan:P
Skero

WarpedGone ::

Edini pravi motiv za učenje programiranja je: js pa hočem tole sprogramirat. Kakšen program bo mi bo povedal to kar me zanima?

Osebna izpoved: programirat sm se učil koncem osnovne šole z eno knjigo o C64 (moj prvi računalnik al neki podobnega) kjer so bli opisani tudi BASIC ukazi.
Moj prvi program je bil izračun diletacije časa v odvisnosti od potovalne hitrosti. Napisan na list papirja. Prvi računalnik sm v živo vidu kako leto kasneje.

Če je edini motiv "js bi pa rad znal programirat", brez kakšne drugačne podlage, ki človeku daje zadovoljstvo, bo programiranja konec 10 minut po prvem začetku. Izbira konkretnega jezika pri tej stvari je pomembna točno 0. V vsakem jeziku se da rešit svoj problem, če pa ni problema pa ni pravega motiva za vlagat trud.

"Kateri programski jezik se naj najprej naučim" == "V kakšnih čevljih se naj najprej naučim hodit"
Zbogom in hvala za vse ribe

detroit ::

Na koncu tako in tako pristaneš da znaš več jezikov. En sam je vredn peanut
Skero

IcyFox ::

Torej odločil sem se, da bi se rad naučil jezika Basic. Uporabljal bi Visual basic 2013, ampak vodiči, ki sem jih našel so vsi v 2010. Ali je razlika velika ali bo možno uporabljati vodiče za 2010?

bluefish ::

Seveda je možno.

IcyFox ::

Mislim, a sta si toliko podobna (morda enaka), da bi se kot novinec lahko dobro naučil? Ker poskusil sem z 2010, pa z knjigo o 2006, tam ni bilo mogoče...

Invictus ::

Jaz predlagam Cobol ...

Največ source code je napisane v njem ...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

technolog ::

Seveda ne. Je pa najboljš plačano. Če si pri koritu.

kr?en ::

Kdo bi se hotel prostovoljno ucit VB ...

urosz ::

Slo-tech bo diplomiral enkrat iz tega, kateri jezik se je najboljše najprej učiti. že stotič: vseeno.. Programski jezik je le orodje, ki te pripelje do cilja. Učiš se programerskega razmišljanja, v katerem jeziku, pa je čisto vseeno. Naj vzame enega, ki mu je všeč in ustreza platformi, na kateri hoče razvijat.

Zgodovina sprememb…

  • polepsal: Mavrik ()

black ice ::

Sintaksa je stvar preference. Če te stvar ne zanima, lahko programiraš v "naravnem" jeziku pa ne bo pomagalo.

lebdim ::

@amacar, s ta zadnjim delom tvojega odgovora se popolnoma strinjam. res je načeloma vseeno, kateri programski jezik izbereš za učenje programiranja. vendar pa se mi vseeno zdi lažje, če se začneš učit npr. s pascalom, ker je njegova sintaksa zelo lepa in razumljiva.

lekcijo ti bom dal na stavek "Pedagoška + programiranje je en velik haha ...". ne vem, zakaj tvoj očitek leti na pedagoško fakulteto oz. zakaj se ti zdi, da je pedagoška manj vredna. tisti, ki smo se odločili delati smer matematika-računalništvo, želimo poučevati ta dva predmeta v osnovni šoli in zato biti/postati učitelji. zato se najverjetneje ne bomo zaposlili v kakšnih programerskih firmah, ampak raje v šolah, zato tudi gledam na programiranje iz aspekta poučevanja. seveda pa taka razmišljanja o faksu me samo razjezijo, ker je na takih komentarjih jasno, da poklic učitelja popolnoma razvrednotiš in da je zate ničvreden. jasno, da se potem učitelji zaradi tega jezijo v šolah in da potem odnos s starši učencev ne more biti tako dober.

WarpedGone ::

gledam na programiranje iz aspekta poučevanja.

In pod črto nimaš pojma sploh kaj res učiš. Devični sex inštruktor.

poklic učitelja popolnoma razvrednotiš in da je zate ničvreden.

Poklic učitelja je razvrednotilo ~95% učiteljev, ki so me imeli v rokah.
Svetla izjema so bili prfoksi, ki so najprej naredili 'ornk' faks in nato pedagoško zadevo kot dodatek.
Pomaga, če veš kaj razlagaš.
Zbogom in hvala za vse ribe

Zgodovina sprememb…

alexa-lol ::

WarpedGone je izjavil:

gledam na programiranje iz aspekta poučevanja.

In pod črto nimaš pojma sploh kaj res učiš. Devični sex inštruktor.

poklic učitelja popolnoma razvrednotiš in da je zate ničvreden.

Poklic učitelja je razvrednotilo ~95% učiteljev, ki so me imeli v rokah.
Svetla izjema so bili prfoksi, ki so najprej naredili 'ornk' faks in nato pedagoško zadevo kot dodatek.
Pomaga, če veš kaj razlagaš.


True..

Enkrat sem eni učiteljici 2 razreda omenil če ve kaj o teoriji grafov pa je mislila da govorim o grafih kjer narišemo funkcije tipa f(x) = kx + n . Je že res da je teorija grafov za 2 razred popolnoma neprimerna, ljudje ki pa učijo majhne otroke bi pa lahko imeli vsaj bazično poznavanje teme katero učijo, v tem primeru matematike. Da ne omenjam da so bila vprašanja na njenem "testu" napisana dvoumno.

In potem taki učijo otroke v 2. razredu o tem kaj je vektor, sami pa verjetno ne znajo zapisati teh istih vektorjev v drugi bazi naprimer - osnove -, gaussova eliminacija je verjetno stvar znanstvene fantastike.

Zgodovina sprememb…

phyro ::

alexa-lol je izjavil:

... Je že res da je teorija grafov za 2 razred popolnoma neprimerna, ljudje ki pa učijo majhne otroke bi pa lahko imeli vsaj bazično poznavanje teme katero učijo, v tem primeru matematike. ...


pomojem je sama ideja teorije grafov (kar bi pomojem mogli učit v osnovni šoli) zelo primerna za 2 razred.

AndrejO ::

@alexa-lol: Upam si trditi, da nimaš pojma o računalništvu, če bi isti kriterij, ki si ga ti postavil za učiteljico, postavili tudi zate.

Daj se malo ustavi in razmisli kaj pričakuješ.

alexa-lol ::

AndrejO je izjavil:

@alexa-lol: Upam si trditi, da nimaš pojma o računalništvu, če bi isti kriterij, ki si ga ti postavil za učiteljico, postavili tudi zate.

Daj se malo ustavi in razmisli kaj pričakuješ.


Kot ponavadi lahko vse skupaj podpkrepiš tudi z argumenti.

Ne govorim o tem da bi mogla učiteljica v OŠ vedeti kdaj je graf Eulerjev ali Hamiltonov... lahko pa bi bila seznanjena vsaj s tem da obstaja neka veja matematike imenovana teorija grafov, ki nima neke direktne zveze z grafom kamor se rišejo funkcije.

alexa-lol ::

alexa-lol je izjavil:

AndrejO je izjavil:

@alexa-lol: Upam si trditi, da nimaš pojma o računalništvu, če bi isti kriterij, ki si ga ti postavil za učiteljico, postavili tudi zate.

Daj se malo ustavi in razmisli kaj pričakuješ.


Kot ponavadi lahko vse skupaj podpkrepiš tudi z argumenti.

Ne govorim o tem da bi mogla učiteljica v OŠ vedeti kdaj je graf Eulerjev ali Hamiltonov... lahko pa bi bila seznanjena vsaj s tem da obstaja neka veja matematike imenovana teorija grafov, ki nima neke direktne zveze z grafom kamor se rišejo funkcije.


Po drugi strani pa ja...
Od učiteljice težko pričakuješ poznavanje vsake veje matematike.

Sem narobe prebral tvojo trditev.. Tako kot učiteljica ne pozna vsake veje matematike jaz dejansko nisem seznanjen z eksaktnim delovanjem kompilerja, jasni so mi koraki (po imenu) če bi mi pa kdo rekel spiši compiler za C pa verjetno ne bi vedel kje začeti, no ja na Googlu in Amazonu.. in glede na to metriko nimam pojma o računalništvu.

..my bad

AndrejO ::

alexa-lol je izjavil:

AndrejO je izjavil:

@alexa-lol: Upam si trditi, da nimaš pojma o računalništvu, če bi isti kriterij, ki si ga ti postavil za učiteljico, postavili tudi zate.

Daj se malo ustavi in razmisli kaj pričakuješ.


Kot ponavadi lahko vse skupaj podpkrepiš tudi z argumenti.

Težko ti bom napako v tvojem predlogu demonstriral preko forumov. Praktično vsako vprašanje, ki te bi potencialno lahko postavilo v enak kot, v kakršnega si porinil učiteljico, je dva ali tri klika stran v spletnem iskalniku. Mislim, da te bi lahko, samo ne preko tega medija. To bi imelo efekt samo v živo, tako kot poteka pouk, ne pa off-line.

alexa-lol je izjavil:

Ne govorim o tem da bi mogla učiteljica v OŠ vedeti kdaj je graf Eulerjev ali Hamiltonov... lahko pa bi bila seznanjena vsaj s tem da obstaja neka veja matematike imenovana teorija grafov, ki nima neke direktne zveze z grafom kamor se rišejo funkcije.

Spregledal pa si, da je govora o učiteljici na razredni stopnji, ki mora učiti pravilno slovnico, razlagati osnove maktematike, odgovarjati na vprašanja o temu zakaj Sonce vzhaja na vzhodu in še 10 drugih tem na osnovnem nivoju radovednosti 6-10 let starega otroka. Če bi želel, da za vsako izmed teh ve za kaj se sploh gre (in teorija grafov se mislim, da pojavi šele na terciarni stopnji izobraževanja), potem si vsaj po mojem mnenju postavil prečko nemogoče visoko.

Ko prideš na predmetno stopnjo in od tam naprej lahko govoriš o takšnih pričakovanjih, ampak še tam le stežka. Osnovno delo učitelja je učenje in to je samostojna spretnost in specializacija, ki vzame veliko časa, ki ga bi ožje usmerjen strokovnjak res lahko porabil tudi za spoznavanje stvari s katerimi se sicer ne ukvarja.

alexa-lol ::

AndrejO je izjavil:

alexa-lol je izjavil:

AndrejO je izjavil:

@alexa-lol: Upam si trditi, da nimaš pojma o računalništvu, če bi isti kriterij, ki si ga ti postavil za učiteljico, postavili tudi zate.

Daj se malo ustavi in razmisli kaj pričakuješ.


Kot ponavadi lahko vse skupaj podpkrepiš tudi z argumenti.

Težko ti bom napako v tvojem predlogu demonstriral preko forumov. Praktično vsako vprašanje, ki te bi potencialno lahko postavilo v enak kot, v kakršnega si porinil učiteljico, je dva ali tri klika stran v spletnem iskalniku. Mislim, da te bi lahko, samo ne preko tega medija. To bi imelo efekt samo v živo, tako kot poteka pouk, ne pa off-line.

alexa-lol je izjavil:

Ne govorim o tem da bi mogla učiteljica v OŠ vedeti kdaj je graf Eulerjev ali Hamiltonov... lahko pa bi bila seznanjena vsaj s tem da obstaja neka veja matematike imenovana teorija grafov, ki nima neke direktne zveze z grafom kamor se rišejo funkcije.

Spregledal pa si, da je govora o učiteljici na razredni stopnji, ki mora učiti pravilno slovnico, razlagati osnove maktematike, odgovarjati na vprašanja o temu zakaj Sonce vzhaja na vzhodu in še 10 drugih tem na osnovnem nivoju radovednosti 6-10 let starega otroka. Če bi želel, da za vsako izmed teh ve za kaj se sploh gre (in teorija grafov se mislim, da pojavi šele na terciarni stopnji izobraževanja), potem si vsaj po mojem mnenju postavil prečko nemogoče visoko.

Ko prideš na predmetno stopnjo in od tam naprej lahko govoriš o takšnih pričakovanjih, ampak še tam le stežka. Osnovno delo učitelja je učenje in to je samostojna spretnost in specializacija, ki vzame veliko časa, ki ga bi ožje usmerjen strokovnjak res lahko porabil tudi za spoznavanje stvari s katerimi se sicer ne ukvarja.


Ok ja s tem se strinjam. Veliko bolje da zna kakovostno razložiti osnovne koncepte kot pa da ve vso teorijo pa otroci nič ne odnesejo od tega.

Za OŠ se menda šolajo na pedagoški fakulteti, za SŠ učitelja/učiteljico pa na FMF. Torej SŠ učitelju/učiteljici je to verjetno kristalno jasno ker predmetnik je kr "hardcore" http://www.fmf.uni-lj.si/studij-matemat...

lebdim ::

če smo že na področju didaktike matematike, je le-ta različna za študente razrednega pouka in nas, ki študiramo matematiko (v povezavi z računalništvom, tehniko ali fiziko). sicer natančno ne vem, katera vsebina je pri njih (torej pri RP), mi smo se učili, na kakšen način bi lahko učili snov od 6. do 9. razreda, za katerega bomo tudi kasneje poučevali.

kolikor sem seznanjen, pa se bo lahko računalništvo izvajalo že v 4. razredu kot neobvezen izbiren predmet. povezava do učnega načrta
ne vem pa, koliko se bo to res uresničilo, ker naj bi bila večina ravnateljev proti tej ideji, saj naj bi bilo samo programiranje ...

ampak to sploh ni res, zdi se mi prav, da se učenci naučijo algoritmičnega razmišljanja, kar je po moje glavni namen tega ... računalništvo ni zgolj poučevanje worda, excela in powerpointa!

tako da, WarpedOne in alexa-lol, ne meči vseh učiteljev v isti koš, kot jih mogoče poznaš ... sploh pa ne moreš od učiteljice razrednega pouka pričakovat, da bo vedela o teoriji grafov!

veliko primerov iz tega učnega načrta se da povezati s teorijo grafov, vendar na tak način, da bo otrokom jasno ...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: lebdim ()

WarpedGone ::

tako da, WarpedOne in alexa-lol, ne meči vseh učiteljev v isti koš

Tvoj učitel slovenščine je bil zanič. Js en post nazaj:
Poklic učitelja je razvrednotilo ~95% učiteljev, ki so me imeli v rokah.
Svetla izjema so bili prfoksi, ki so najprej naredili 'ornk' faks in nato pedagoško zadevo kot dodatek.
Pomaga, če veš kaj razlagaš.

95% ne pomeni "vsi."
Pomaga tudi, da razumeš napisano.
Največje zlo ki ga užitelji na nižjih stopnja delajo je ubijanje radovenosti s podajanjem 'leksikonskega' znanja. Memoriziranje etiket, ki so absolutno resnične in takšne zato ker takšne pač so.

Idealni učitelj zgleda takole:
Zbogom in hvala za vse ribe

Yacked2 ::

No ja, lahko bi začeli pri tem, da bi bil standard, da otrok zna prižgati računalnik, napisati nekaj v wordu, uporabljati powerpoint, več pa tako ali tako ne rabi (mogoče še excel), lahko mu bi bilo jasno kaj je monitor, kako je sestavljen računalnik, da obstajajo še drugi OS od svetega Win. To bi spadalo pod računalištvo, ki bi IMO moral biti obvezen predmet saj digitalna pismenost postaja vse pomembnejša. Pri programiranju pa bi se učili alogaritmičnega razmišljanja (tisto risanje algoritmov, s kvadratki itd), potem mogoče še programiranje v pythonu. To pa bi bilo recimo za izbirni predmet.
Korak naprej ni vedno ustrezen...sploh če si na robu prepada!

phyro ::

jaz bi dal kar oboje kot obvezn predmet -> z algoritmičnim razmišljanjem si lahko v življenju dostikrat pomagaš na različnih področjih in ni omejeno na računalnike.

AndrejO ::

Kar je opisal Yacked2 je zame "tehnična vzgoja" za 21. st. Lahko se temu reče "računalništvo", če to kdo hoče, ni pa to zame "računalništvo", tako kot učenje vožnje vozila zame ni "strojništvo". Verjetno potrebno, vprašanje če je vredno lastnega predmeta. Verjetno jih je dovolj, kjer se takšne stvari pokaže, medtem ko se dela kaj drugega.

Kar pravi phyro pa je računalništvo. Hkrati pa sem na meji med tem, da bi ali ne bi zagovarjal takšen predmet. Analiza problema in v splošnem analitično razmišljanje, kar je delen opis programerjevega dela, je sicer lepa stvar, nisem pa prepričan, da je pomembna za otrokov razvoj tako, kot npr. matematika.

phyro ::

definitivno je bolj pomembno če poznaš to, kot pa to, da ima paramecij 2 jedra. Mogoče tudi naredi matematiko nekaterim lažjo za razumet (po mojih izkušnjah, večina ljudi zna rešit matematične teste, zelo redki pa vejo o čem se sploh gre oz. kaj delajo), ker natreniraš malo razmišljanje.

Yacked2 ::

phyro je izjavil:

definitivno je bolj pomembno če poznaš to, kot pa to, da ima paramecij 2 jedra. Mogoče tudi naredi matematiko nekaterim lažjo za razumet (po mojih izkušnjah, večina ljudi zna rešit matematične teste, zelo redki pa vejo o čem se sploh gre oz. kaj delajo), ker natreniraš malo razmišljanje.


Tako kot se zdi neki glasbenici, da je glasbena vzgoja najpomembnejši predmet na predmetniku. Vsem ostalim pa se zdi butast. V programiranju bi uživalo tistih 5 učencev, ki jih stvar zanima, vsi ostali bi pa igrce igral.
Korak naprej ni vedno ustrezen...sploh če si na robu prepada!

WarpedGone ::

V programiranju bi uživalo tistih 5 učencev, ki jih stvar zanima,

Failana premisa. VSE učence zanima programiranje, če ga uči UČITELJ.
Če ga deklamira "učitelj" pa v splošnem ne zanima nikogar, niti tistih 5 ki so ustreznega navdušenja bili deležni izven domene "učitelja".

Čisto vsi ljudje po naravi radi rešujemo probleme. To nas definira. Kako oblečt barbiko? Problem, ki ga je treba rešt.
Zbogom in hvala za vse ribe

Yacked2 ::

WarpedGone je izjavil:

V programiranju bi uživalo tistih 5 učencev, ki jih stvar zanima,

Failana premisa. VSE učence zanima programiranje, če ga uči UČITELJ.
Če ga deklamira "učitelj" pa v splošnem ne zanima nikogar, niti tistih 5 ki so ustreznega navdušenja bili deležni izven domene "učitelja".

Čisto vsi ljudje po naravi radi rešujemo probleme. To nas definira. Kako oblečt barbiko? Problem, ki ga je treba rešt.


Nepretiravaj..
Korak naprej ni vedno ustrezen...sploh če si na robu prepada!

phyro ::

Yacked2 je izjavil:

V programiranju bi uživalo tistih 5 učencev, ki jih stvar zanima, vsi ostali bi pa igrce igral.

to se dogaja pri pouku matematike že 20 let.

drugače pa ne govorim o programiranju, za osvojit algoritmično razmišljanje ni potrebno znat programirat.

@WarpedOne delno maš prav, večina nas rado rešuje probleme in je zelo pomembno kakšen pedagog je učitelj.
Ni pa res da vse zanima, nekoga lahko glasba tako močno zanima, da mu je ostalo šum, ki ga moti pri napredovanju na tem področju ;)

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: phyro ()

AndrejO ::

phyro je izjavil:

Yacked2 je izjavil:

V programiranju bi uživalo tistih 5 učencev, ki jih stvar zanima, vsi ostali bi pa igrce igral.

to se dogaja pri pouku matematike že 20 let.

OŠ znanje matematike je nujno za bivanje v modernem svetu. Če tega ne obvladaš, boš nesposoben iti v trgovino, preveriti račun za stanovanje in še cel kup drugih stvari, ki zahtevajo to osnovno znanje dobesedno za preživetje. Zato menim, da primerjava ni vmesna.

phyro je izjavil:

drugače pa ne govorim o programiranju, za osvojit algoritmično razmišljanje ni potrebno znat programirat.

"Algoritmično razmišljanje"? Daj najprej definiraj kaj to sploh pomeni. Ker če to pomeni sposobnost razdeliti poljuben problem na manjše korake do cilja, potem za to ne potrebuješ posebnega predmeta.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: AndrejO ()

phyro ::

AndrejO je izjavil:


OŠ znanje matematike je nujno za bivanje v modernem svetu. Če tega ne obvladaš, boš nesposoben iti v trgovino, preveriti račun za stanovanje in še cel kup drugih stvari, ki zahtevajo to osnovno znanje dobesedno za preživetje. Zato menim, da primerjava ni vmesna.

dal sem zgolj primer, da se to že dogaja, nikjer nisem primerjal matematike z ničemer.

AndrejO je izjavil:


"Algoritmično razmišljanje"? Daj najprej definiraj kaj to sploh pomeni. Ker če to pomeni sposobnost razdeliti poljuben problem na manjše korake do cilja, potem za to ne potrebuješ posebnega predmeta.

postopek sestavljanja poti do cilja oz. reševanje problemov v splošnem. Pomojem razlog, da ljudje ne razumejo matematike/programiranja/... je, da so slabi v ti stvari (sintaksa definitivno ni noben problem se naučit, ko veš kaj delaš). Pri matematiki in programiranju je to pomembno, pri obeh moraš priti do ideje in jo razumet, pri programiranju je sam to, da to idejo zapišeš tako, da udarjaš po tipkovnici in jo pol simuliraš.

Yacked2 ::

phyro je izjavil:

AndrejO je izjavil:


OŠ znanje matematike je nujno za bivanje v modernem svetu. Če tega ne obvladaš, boš nesposoben iti v trgovino, preveriti račun za stanovanje in še cel kup drugih stvari, ki zahtevajo to osnovno znanje dobesedno za preživetje. Zato menim, da primerjava ni vmesna.

dal sem zgolj primer, da se to že dogaja, nikjer nisem primerjal matematike z ničemer.

AndrejO je izjavil:


"Algoritmično razmišljanje"? Daj najprej definiraj kaj to sploh pomeni. Ker če to pomeni sposobnost razdeliti poljuben problem na manjše korake do cilja, potem za to ne potrebuješ posebnega predmeta.

postopek sestavljanja poti do cilja oz. reševanje problemov v splošnem. Pomojem razlog, da ljudje ne razumejo matematike/programiranja/... je, da so slabi v ti stvari (sintaksa definitivno ni noben problem se naučit, ko veš kaj delaš). Pri matematiki in programiranju je to pomembno, pri obeh moraš priti do ideje in jo razumet, pri programiranju je sam to, da to idejo zapišeš tako, da udarjaš po tipkovnici in jo pol simuliraš.


Potem bomo uvedli še samostojni predmet skok v višino, saj je športna vzgoja čist presplošno.
Korak naprej ni vedno ustrezen...sploh če si na robu prepada!

WarpedGone ::

Pomojem razlog, da ljudje ne razumejo matematike/programiranja/... je, da so slabi v ti stvari (sintaksa definitivno ni noben problem se naučit, ko veš kaj delaš).

Glavni vzrok da ljudje(v splošnem) ne razumejo matematike/programiranja je to, da te reči učijo ljudje, ki ne razumejo matematike/programiranja.
Ergo ljudi nikoli nihče ni niti poskusu naučit razumet teh zadev. Posledično je bila matematika/programiranje težko, brezveze, dolgcajt, strah in groza. In posledično matematiko razumejo kot seštevanje/množenje/deljenje/odštevanje, programiranje pa kot IF_THEN_ELSE. Od tu je izvira povsem smiselno vprašanje "Kateri jezik se je najbolš naučit". Če programiranje razumeš, ti je jasno zakaj to vprašanje nima velik smisla.

Moj prfoks fizike v prvem letniku gimnazije: "Po mojem bi morali integrale razlagat v prvem razredu".
Predno vas zapopade existenčna groza (kateri je kriv vaš prfoks matematike, ki vas je nauču samo kako zgleda simbol in kako se premetava druge simbole): integrali so mnogo več kot le simbol in mehanika premetavanja simbolov.

Kje je tisto predavanje o programiranju za učitelje?
Zbogom in hvala za vse ribe

Yacked2 ::

WarpedGone je izjavil:

Kje je tisto predavanje o programiranju za učitelje?


Tisto, ker predavatelj iz FRIja ugotavlja kateri jogurt je težji ?
Korak naprej ni vedno ustrezen...sploh če si na robu prepada!

phyro ::

Yacked2 je izjavil:

Potem bomo uvedli še samostojni predmet skok v višino, saj je športna vzgoja čist presplošno.

Kar sem napisal ni blo nič specifičnega (infact, precej splošna stvar je bla), če bi hotu specifiko, bi povedal točno specifično snov katero bi se učilo (kot si ti naredil tu).

Yacked2 ::

phyro je izjavil:

Yacked2 je izjavil:

Potem bomo uvedli še samostojni predmet skok v višino, saj je športna vzgoja čist presplošno.

Kar sem napisal ni blo nič specifičnega (infact, precej splošna stvar je bla), če bi hotu specifiko, bi povedal točno specifično snov katero bi se učilo (kot si ti naredil tu).


Splošno je to, da se alogoritmičnega razmišljaja učimo pri matematiki (najprej izpiši podatke, nariše skico...).
Korak naprej ni vedno ustrezen...sploh če si na robu prepada!

phyro ::

Yacked2 je izjavil:


Splošno je to, da se alogoritmičnega razmišljaja učimo pri matematiki (najprej izpiši podatke, nariše skico...).


ja, če uzameš to za merilo, potem zna tudi moja mama razmišljat algoritmično, saj najprej ko gre likat, vklopi likalnik v vtikač in nato lika prednji del majce, potem obrne...
Seveda s tem noben ni mislu tega.

Tisto z jogurti je odličen primer dobrega učenja.

Yacked2 ::

phyro je izjavil:

Yacked2 je izjavil:


Splošno je to, da se alogoritmičnega razmišljaja učimo pri matematiki (najprej izpiši podatke, nariše skico...).


ja, če uzameš to za merilo, potem zna tudi moja mama razmišljat algoritmično, saj najprej ko gre likat, vklopi likalnik v vtikač in nato lika prednji del majce, potem obrne...
Seveda s tem noben ni mislu tega.

Tisto z jogurti je odličen primer dobrega učenja.


Ja na nivoju 12 letnega mulca...

Zahtevnost se stopnjuje, tako kot imaš pri programiranu najprej for zanke, da ti izpisuje številko, potem pa uporabiš še if stavek, da ti preveri ali je število sodo.

Ampak žal taki profesorji učijo na fakulteti in ne v 3. razredu OŠ.
Korak naprej ni vedno ustrezen...sploh če si na robu prepada!

lebdim ::

WarpedGone je izjavil:


Kje je tisto predavanje o programiranju za učitelje?


tukaj

WarpedGone ::

Tole ja, hvala.
Koga zanima, kater jezik se naj uči, si naj ogleda to predavanje.
In to ponavlja tolikokrat, kolikokrat je pač potrebno, da bo skapiral odgovor na svoje vprašanje.
Zbogom in hvala za vse ribe

lebdim ::

tule pa se nahaja njegova spletna stran, namenjena nam, ki bomo poučevali računalništvo ...

IcyFox ::

on zagovarja python, se pa strinjam z njim da bi morali to v osnovno šolo že vnesel...

Čeprav vidim da večina začne z Vb.net

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: IcyFox ()

black ice ::

IcyFox je izjavil:

Čeprav vidim da večina začne z Vb.net

Kje si pa to pobral?

def0r ::

A ni bilo nekje objavljeno da je Python bolj popularen med zacetniki? VB .NET se mi zdi pa malce outdated glede na to da je C# zunaj.
1
2
»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Kje/kako ste se naučili programiranja? (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Programiranje
21639000 (23676) DaMachk
»

Programski jezik

Oddelek: Šola
131533 (1156) eatinggrin
»

Učenje programiranja (strani: 1 2 )

Oddelek: Pomoč in nasveti
538914 (7931) ZaphodBB

Več podobnih tem