» »

Cena izbrisa služnosti ob smrti

Cena izbrisa služnosti ob smrti

«
1
2 3

dronyx ::

Tole je še en primer "papirnate diktature", ob katerem mi je skoraj vzelo sapo.

Pokojni oče je imel vpisano dosmrtno služnost na nepremičnini v zemljiški knjigi. Do leta 2011 je bilo baje za izbris dovolj, da si šel na zemljiško knjigo, izpolnil obrazec, priložil izpisek iz matične knjige umrlih in so naredili izbris služnosti. Zastonj. Sedaj je za to "storitev" potrebno iti do notarja in to te stane 60 evrov! 60 evrov za nekaj, kar bi morali po moje narediti že po uradni dolžnosti, saj jim vendar piše, da velja samo do smrti!
  • spremenil: dronyx ()

dronyx ::

Tole informacijo zgoraj sem dobil sicer na sodišču (zemljiški knjigi). Če sem prav razumel zakon pa lahko tak predlogo vložim tudi sam, če imam digitalno potrdilo sigen-ca in odprt varen poštni predal (na moja.posta.si piše, da je letno nadomestilo za uporabo brezplačno, verjetno plačaš samo strošek pošiljanja dokumenta v vrednosti 0,15€). Če to res drži je pa zanimivo, da ti te možnosti ne povedo in te direktno usmerijo do notarja.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: dronyx ()

Invictus ::

Pokliči notarja in povpraši.

Cene storitev so precej padle zadnja leta. Mislim da sem sam dal 38 EUR.

Vse kar se tiče nepremičnin, mora iti čez notarja. Taka je zakonodaja ...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

dronyx ::

Zadeva je po svoje še bolj zanimiva in po moje absurdna. Res lahko predlog vložim sam iz varnega poštnega predala, ampak skenirati izpisek iz matičnega registra o smrti pa mora obvezno notar, za kar ti računa baje pa 30 €. :D

To, da bi lahko imela zemljiška knjiga povezavo do matičnega registra in bi v primeru, da mojemu skenu ne verjamejo, lahko sami preverili dejansko stanje, pa kot kaže ni opcija. Nekdo potem izpade iz "prehranjevalne verige".

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: dronyx ()

opeter ::

Pri nas državi organi ne sodelujejo. Zato pa moraš vedno znova in znova vsepovsod oddati jovo na novo npr. tvoj EMŠO.

Sicer pa je to zelo dober primer, kako se da tudi na mrtvih služiti.

Zdaj, ko so črtali pogrebnino, pa je sploh vprašanje, če se plača umreti, saj te bodo sorodniki zaradi različnih stroškov s tabo prekleli do amena.

http://www.dnevnik.si/slovenija/v-ospre...
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j

dronyx ::

ZUP ima to dobro rešeno, ker piše, "...da si uradna oseba, ki vodi postopek, po uradni dolžnosti priskrbi podatke o dejstvih, o katerih vodi uradno evidenco kakšen drug državni organ oziroma organ lokalne skupnosti ali nosilec javnega pooblastila."

Tako te ne morejo več pošiljati od vrat do vrat za razna potrdila.

Tu ne gre samo za vprašanje sodelovanja med državnimi organi. Zadeva mora biti tudi ustrezno zakonsko pokrita.

dronyx ::

S tem primerom v zvezi sem vložil še pobudo na portal STOP BIROKRACIJI.

Moje mnenje sicer je, da se v zvezi s tem napačno interpretira Zakon o zemljiški knjigi, saj sodišča v zemljiško knjigo po "uradni dolžnosti" vpisujejo izvršljive sodne odločbe, kamor sodi tudi sklep o dedovanju in na tem sklepu jim jasno piše, da gre za dosmrtno služnost, ki preneha s smrtjo imentika služnosti. Torej to jim je naložil že sklep o dedovanju in po moje oni nimajo od mene kaj za zahtevat, da hodim do notarja, tako kot nisem šel do notarja, da so vnesli sklep o dedovanju.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: dronyx ()

Invictus ::

Sklep o dedovanju je odločba sodišča. In po uradni dolžnosti zemljiška knjiga vpiše novega lastnika.

Dosmrtna služnost pač ni del tega. Je drugačen pravni konstrukt, ki rabi za izbris svoj obrazec. Bi pa to zahteval na zapuščinski razpravi. pa bi te najbrž sodnik podučil o tem da lepo izpolni papirje preko notarja.

Zemljiško-knjižne zadeve so v Sloveniji preveč občutljive da bi bile prepuščene avtomatizmu.

Sicer pa tipično jamranje Slovenca. Vsi bi imeli premoženje, zanj naj pa zastonj skrbi država ...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

šernk ::

Overitev dokumentov lahko opraviš tudi na občini, računajo 1,35 EUR, če se gre samo zato?
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

Aston_11 ::

dronyx je izjavil:

S tem primerom v zvezi sem vložil še pobudo na portal STOP BIROKRACIJI.

Moje mnenje sicer je, da se v zvezi s tem napačno interpretira Zakon o zemljiški knjigi, saj sodišča v zemljiško knjigo po "uradni dolžnosti" vpisujejo izvršljive sodne odločbe, kamor sodi tudi sklep o dedovanju in na tem sklepu jim jasno piše, da gre za dosmrtno služnost, ki preneha s smrtjo imentika služnosti. Torej to jim je naložil že sklep o dedovanju in po moje oni nimajo od mene kaj za zahtevat, da hodim do notarja, tako kot nisem šel do notarja, da so vnesli sklep o dedovanju.


IMO sklep o dedovanju dovoljuje vpis, ne nalaga pa izbrisa. Bi pa res lahko obstajal povezava med osebnimi stanji in stanji v zk odvisnimi od osebnih stanj.

šernk je izjavil:

Overitev dokumentov lahko opraviš tudi na občini, računajo 1,35 EUR, če se gre samo zato?


Overitev podpisa.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Aston_11 ()

dronyx ::

Invictus je izjavil:

Sklep o dedovanju je odločba sodišča. In po uradni dolžnosti zemljiška knjiga vpiše novega lastnika.

Ne vem če si me ti prav razumel. Na podlagi sklepa o dedovanju je bila vpisana dosmrtna služnost v zemljiški knjigi, torej ni šlo za nek ločen postopek in to so na sodišču vpisali v ZK avtomatično po uradni dolžnosti kot izvršljivo, pravnomočno sodno odločbo!

Ti bom poskušal razložiti še na primeru.

Recimo da tebi sklep nalaga, da danes sosedovemu Franclju plačaš 10 evrov, čez pet let pa še 100 evrov. Njemu ni treba čez pet let vlagati nobenih dodatnih zahtevkov za izplačilo. Da ti izvršiš sklep do konca, mu moraš pač plačati še 100 evrov.

Pri dosmrtni služnosti je logično, da po smrti imetnika moraš izbrisati zaznamek o služnosti, saj v sklepu ne piše, da velja služnost do takrat, ko se nekdo spomni zahtevati pri notarju izbris!

Če bi pa na sklepu karikirano rečeno pisalo, da sem lastnik Ljubljanskega gradu za deset let, bi pa seveda takoj po preteku tega časa lastninsko pravico izbrisali. To pa se bi jim zdelo logično!?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: dronyx ()

Gregor P ::

Aston_11 je izjavil:


šernk je izjavil:

Overitev dokumentov lahko opraviš tudi na občini, računajo 1,35 EUR, če se gre samo zato?


Overitev podpisa.
... jaz sem nazadnje tam npr. lahko overovil kopijo dokumenta:8)
(tudi overitve lastnoročnih podpisov lahko opraviš na UE)
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Gregor P ()

Aston_11 ::

dronyx je izjavil:

saj v sklepu ne piše, da velja služnost do takrat, ko se nekdo spomni zahtevati pri notarju izbris!
Kaj pa če bi ti pogledal v ZZK, kaj piše glede tega, do kdaj je vpisana služnost, ki ne velja več?

Gregor P je izjavil:

Aston_11 je izjavil:


šernk je izjavil:

Overitev dokumentov lahko opraviš tudi na občini, računajo 1,35 EUR, če se gre samo zato?


Overitev podpisa.
... jaz sem nazadnje tam npr. lahko overovil kopijo dokumenta:8)
Tudi.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Aston_11 ()

dronyx ::

šernk je izjavil:

Overitev dokumentov lahko opraviš tudi na občini, računajo 1,35 EUR, če se gre samo zato?

Ne gre za overovitev dokumenta. Z (zelo drago) informatizacijo zemljiške knjige so predvideli, da se vse zahtevke vlaga elektronsko, kar lahko nenazadnje počneš tudi sam, samo priloge (v tem primeru izpisek iz matičnega registra o smrti) pa lahko skenira samo notar, za kar računa škandaloznih 30 evrov (po tej tarifi skeniranja vsaka delavka v vložišču upravne enote naredi na mesec za par svojih letnih plač)!

In v enem izmed odgovorov pravosodnega ministrstva zakaj lahko to počne samo notar je bilo rečeno, da je notarska mreža bolj razširjena kot mreža sodišč.

Aston_11 je izjavil:

Kaj pa če bi ti pogledal v ZZK, kaj piše glede tega, do kdaj je vpisana služnost, ki ne velja več?


To piše v 43. členu prvi odstavek takole:

Vknjižba prenehanja pravic zaradi smrti oziroma prenehanja imetnika

Če osebna služnost oziroma pravica prepovedi odtujitve in obremenitve preneha z imetnikovo smrtjo, se vknjižba prenehanja te pravice dovoli na podlagi potrdila pristojnega matičnega organa o vpisu smrti imetnika v matično knjigo oziroma pravnomočne sodne odločbe o razglasitvi imetnika za mrtvega.

Potrdilo jim jaz lahko brezplačno dostavim, ker za njih ne velja ZUP, po katerem bi si ga morali sami pridobiti. Ko imajo enkrat v rokah potrdilo ni več zakonskih ovir, da sklepa o dedovanju ne izvršijo do konca in dosmrtno služnost izbrišejo iz ZK! Potem gredo pa lahko s svojim najbližjim vaškim notarjem zaradi mene tudi na pivo.

Tu ne gre samo za “striženje ovac”, to je čista brazilska depilacija, kjer žrtev tuli od bolečin!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: dronyx ()

šernk ::

samo priloge (v tem primeru izpisek iz matičnega registra o smrti) pa lahko skenira samo notar, za kar računa škandaloznih 30 evrov


resnično ne vidim razloga zakaj in izključno samo notar. Vsi to rečejo, pa še vedno smo zavili na občino po overitev, ker je pač n-krat cenejša. Skratka pokliči pa povprašaj, če velja overjena kopija tudi iz občine. Ne vem zakaj ne bi? Razen če imaš še kaj drugega za uredit pri notarju.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

dronyx ::

šernk je izjavil:

resnično ne vidim razloga zakaj in izključno samo notar.

Notar zato, ker je oseba vredna javnega zaupanja. Kot rečeno ne gre tu za overovitev, ampak za "digitalizacijo" (optični zajem) nekega papirnatega potrdila.

Ko so informatizirali zemljiško knjigo Marije Terezije si je pač nekdo zamislil, da bo treba vse papirje, ki so podlaga za spremembe v ZK spraviti v elektronsko obliko in le kdo bi to lahko počel...pa recimo, da samo notarji. In tako te sedaj stane skeniranje enega dokumenta 30 €.

Me pa zanima kakšen šok bi bil za ta sofisticirani informacijski sistem, če bi jim poslal iz varnega poštnega predala elektronsko podpisan izpisek iz matičnega registra? Nekako predvidevam, da so načrtovalci sistema to "tricky" možnost predvideli vnaprej in ne omogočajo pridobitev izpiska v elektronski obliki, ampak samo na papirju!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: dronyx ()

šernk ::

Aha nisem pravilno razumel potem, mislil sem da moraš kopijo prinesti. Torej pretvorba v elektronsko obliko je 30€ :))
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

Invictus ::

šernk je izjavil:

Overitev dokumentov lahko opraviš tudi na občini, računajo 1,35 EUR, če se gre samo zato?

Ne moreš.

Vsi posli za nepremičnine morajo iti preko notarja ...

dronyx je izjavil:


Če bi pa na sklepu karikirano rečeno pisalo, da sem lastnik Ljubljanskega gradu za deset let, bi pa seveda takoj po preteku tega časa lastninsko pravico izbrisali. To pa se bi jim zdelo logično!?

Prvič, lastništvo in služnost sta dva povsem različna konstrukta.

Drugič, začasnega lastništva Slovenija ne pozna. Ali si lastnik, ali pa nisi.

Dosmrtna služnost sepač vpiše z zahtevkom. Ravno tako se mora potem ta služnost izbrisati ven z zahtevkom. Ne more kar biti neke avtomatike, ker potem ne moreš slediti kdo in kako je nekaj zahteval.

Ni pa naloga sodišča na zapuščinski razpravi da uredi te zadeve. Oni samo določijo dediče in le ti se vpišejo kot novi lastniki nepremičnine. To je vse. Samo razdeli se premoženje pokojnika med dediče. Vse ostalo kar se lahko zbriše po smrti, morajo dediči urediti sami.

V pravu pač ne velja zdrava pamet, ampak zakoni.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Invictus ()

tony1 ::

Tole je čudno.

Pred leti sem šel na UE overiti kopijo diplome, ker jo je zahteval štipendist. To je izgledalo tako, da je uradnica poskenirala original, sprintala kopijo in gor udarila žig. Čemu potem ne morejo/znajo zadnjega koraka izpustiti? :P

Invictus ::

dronyx je izjavil:


Pri dosmrtni služnosti je logično, da po smrti imetnika moraš izbrisati zaznamek o služnosti, saj v sklepu ne piše, da velja služnost do takrat, ko se nekdo spomni zahtevati pri notarju izbris!

Služnost velja do takrat ko se nekdo spomni služnost izbrisat.

Ker gre pa v tvojem primeru za dosmrtno služnost, bo pa notar zahteval mrliški list da bo lahko sprovedel postopek. Brez mrliškega lista bo služnost ostala vpisana še naprej. No, vsaj dokler ne zagotoviš ustreznih papirjev.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

dronyx ::

@Invictus: Prosim razloži mi zakaj pa potem sodišče samo in po uradni dolžnosti vpiše v ZK na podlagi sklepa o dedovanju?

Saj v tem primeru bi lahko tudi meni poslali sklep po pošti, jaz bi šel s sklepom do notarja, ta bi ga poskeniral in vnesel zahtevek, na koncu pa mi izstavil račun za 60 evrov? Zakaj je pa tu notar izpadel iz te prehranjevalne verige?

Invictus ::

Zato ker smrt pokojnika za sabo potegne delitev njegovega premoženja.

Sodišče preprosto ne zanima kako je premoženje obremenjeno, ampak samo kdo je novi lastnik.

Ker pokojnik pač ne more biti lastnik. Oz. ne more več plačevati davkov. Če je državi v interesu, se že hitro obrne. Ravno tako mora država vedeti da je nekdo umrl da ne izplačuje več pokojnine ali socialnih transferjev. Na koncu se vse zbanalizira do denarja.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Invictus ()

dronyx ::

Invictus je izjavil:

malo si preberi zakonodajo, preden napišeš še več kmečkih modrosti ...

Torej če v zakonu piše, da se moraš vsak večer petkrat z glavo zaleteti v zid in se najde nekdo, ki se temu odkrito čudi, ga boš napotil na bolj pozorno branje zakonodaje...:))

Pa v bistvu te razumem, če si kakšen od členov te oderuške prehranjevalne verige. Sicer bi človek pričakoval, da bom naletel na podporo in da se traparije iz zakonov umaknejo!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: dronyx ()

Aston_11 ::

Se ti zdi morda smešno, vendar če ne prebereš zakonodaje in narediš nekaj po svoje, ti enostavno zavržejo (ne zavrnejo, zavržejo), pa se lahko 100x začudiš tukaj na forumu. Zakonodaja je polna takih biserov.

Invictus ::

dronyx je izjavil:


Pa v bistvu te razumem, če si kakšen od členov te oderuške prehranjevalne verige. Sicer bi človek pričakoval, da bom naletel na podporo in da se traparije iz zakonov umaknejo!

Pismo, a tukaj enega posta ne moreš napisat ne da te imajo ljudje za oderuha??????? In pripadnika kvazi oderuških poklicev? Se vidi da večina ne vidi 2 cm pred svojim nosom. A vi veste koliko stanejo notarji v tujini?

Samo napisal sem ti kako poteka, pa še kar nekaj pizdiš. Taka so dejstva. Sem moral sam izbrisati dosmrtno služnost iz moje hiše. Tako da vem postopek.

Kot sem rekel, vsi bi vse imeli, pa nekdo drug naj to upravlja zastonj namesto nas. Mali, razvajeni slovenski otroci.

Kaka podpora? Lahko te je sram da ne zaslužiš dovolj da bi si plačal teh 60 EUR ... Saj je to samo par pirov čez vikend (15 - 20) kar je pač normalna potrošnja nekega povprečnega pijanega Slovenca.

Pa bi imel zadevo urejeno v 15 minutah. Za vse ostalo potem poskrbi notar. In iz lastnih izkušenj ve, da se zelo potrudijo. Seveda če jih ne pošiljaš v PM, kot vse tukaj ...

Aston_11 je izjavil:

Se ti zdi morda smešno, vendar če ne prebereš zakonodaje in narediš nekaj po svoje, ti enostavno zavržejo (ne zavrnejo, zavržejo), pa se lahko 100x začudiš tukaj na forumu. Zakonodaja je polna takih biserov.

Zakonodaja pač ni kriva če je idioti ne razumejo. Ali pač? In to niso biseri zakonodaje. So bolj cvetke med ljudmi ...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Invictus ()

dronyx ::

Aston_11 je izjavil:

Se ti zdi morda smešno, vendar če ne prebereš zakonodaje in narediš nekaj po svoje, ti enostavno zavržejo (ne zavrnejo, zavržejo), pa se lahko 100x začudiš tukaj na forumu. Zakonodaja je polna takih biserov.

Ne, jaz to razumem in zakone je potrebno spoštovati. Samo nikjer pa ne piše, da sene smeš zavzeti, da se neumnosti in nelogičnosti popravijo oziroma spremenijo.

Invictus je izjavil:

Kaka podpora? Lahko te je sram da ne zaslužiš dovolj da bi si plačal teh 60 EUR ... Saj je to samo par pirov čez vikend (15 - 20) kar je pač normalna potrošnja nekega povprečnega pijanega Slovenca

Ja in lahko je sram številne uslužbence in uslužbenke po vložiščih upravnih enot, ministrstev, sodišč in ostalih organov, ki so s plačo blizu minimalne (par evrov na uro) in ki na dan poskenirajo na stotine dokumentov v elektronsko obliko, ki pridejo po pošti v vložišča in se danes vse digitalizira. Po tarifi 30 € za en skeniran dokument oni na dan "zaslužijo" za par njihovih mesečnih plač.

Ko si pa ravno omenjal Nemčijo se je pred časom nek nemški sodnik pri nas čudil, kaj ve počne sodnik, namesto da bi sodil. Pri njih se točno ve, kaj so lažja administrativna dela in tega ne počnejo uslužbenci v najvišjih plačilnih razredih!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: dronyx ()

dronyx ::

@Invictus: Te bom še nekaj vprašal.

Če bi recimo ena krajnska klobasa ali ena krvavica stala 80 €, ali bi ti malo debelo pogledal in zagnal kraval po forumih, ali bi si rekel, da je to samo 20 € več kot je vrednih pet minut dela notarja?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: dronyx ()

Invictus ::

Ne bi.

ker mi kranjske klobase ni treba jesti. In zato ne bom šel jokat na forum.

Ti pa hočeš pojesti "kranjsko klobaso" zato pač plačaj tistih 80 EUR.

Ali pa imej na nepremičnini dosmrtno služnost že pokojne osebe. Saj imaš izbiro.

Btw tvoje primerjave so zelo slabo. Ni čudno ...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

dronyx ::

Invictus je izjavil:

Btw tvoje primerjave so zelo slabo. Ni čudno ...

Pri dejavnostih, ki so na trgu, "pošteno ceno" določa običajno trg sam. V tem primeru ceno skeniranja dokumenta ne določa trg, ampak tarifa, ki jo nekdo podpiše in gre za dejavnost, kjer ima monopol neka ekskluizivna skupina ljudi.

Če bi na tak način bile organizirane mesnice, potem bi bile krvavice lahko tudi po 80 evrov, če bi tako tarifo nekdo podpisal. Štekaš problem?

Kakšna misliš bi bila cena tega skeniranja, če ne bi bilo monopola?

Pa prosim ne razumi me narobe. Marsikateri zemljiškoknjižni posel je strokovno zahteven in je prav, da tega ne more početi kar vsak. Samo ta moj primer uskladitve podatkov je pa trivialen in ne vidim nobene potrebe, da je to rešeno na tak način.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: dronyx ()

Invictus ::

Potem pa pojdi na stran predlagajmovladi.si, pa se tam razpiši. Ampak zaenkrat boš pač moral plačati storitev če jo rabiš po ceni kakršna je.

Moraš vedeti da na področju javnih storitev pač ne moreš imeti konkurence. Kaj bi rad dve javni upravi?
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

dronyx ::

Invictus je izjavil:

Potem pa pojdi na stran predlagajmovladi.si, pa se tam razpiši. Ampak zaenkrat boš pač moral plačati storitev če jo rabiš po ceni kakršna je.

Moraš vedeti da na področju javnih storitev pač ne moreš imeti konkurence. Kaj bi rad dve javni upravi?

Sem podal predlog na konkurenčnem portalu STOP BIROKRACIJI inj je v proceduri.

Notarji kakor vem niso "javni sektor", ampak posebna javna služba. Če bi ti javni sektor po takih tarifah računal svoje storitve, potem stane potni list 500 evrov.

Invictus ::

Notarji so zadnje leto precej poceni, glede na to kake odgovornosti nosijo. Tarife so se jim precej zmanjšale. Meni je ceneje iti k notarju in plačati tarifo ter končam v eni uri, kot pa da se sam zafrkavam 1 teden, pa še kaj zafrknem.

Ampak vseeno je lažje pizditi na forumih kot iti zaslužit tistih 60 EUR ali pa se odpovedat nekaj pirom.

Če bi bila enota za plačilo 1 pir, bi ljudje šele videli kako poceni so storitve glede na količino popitega pira ...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

dronyx ::

@Invictus: Jaz verjamem, da je v večini primerov res tako, nimam pa opravka z notarji.

Za ta moj opisani primer pa še vedno trdim, da bi morala zakonodaja predpisati, da se to naredi po uradni dolžnosti brez dodatnih stroškov za lastnika, ali v najslabšem primeru da cena te storitve ne presega cene enega moškega striženja (15 evrov). Tu gre samo za vnos par podatkov v aplikacijo in skeniranje enega navadnega A4 lista. Kot rečeno pa ne vidim nobene potrebe, da bi to moral delati izključno notar. To bi lahko počeli vsaj še na upravnih enotah, ker imajo ustrezno informacijsko poporo, za sodišča pa že nisem prepričan. Pri njih je pa možno, da so jim vse informatizirali, nimajo pa ustrezne opreme, tako da morajo sedaj vse te zahtevke vnašati drugi.

Me pa zanima, koliko stane popravek v zemljiški knjigi, če nekdo ulico preimenuje. Ti tudi za to zaračunajo 60 evrov, ker je sedaj "vse elektronsko"? :D

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: dronyx ()

Invictus ::

Če bi poznal zemljiško knjigo, bi vedel da je ulica nepomemben podatek, ki je nepotreben za lastništvo ...

Samo kaže tvoje nepoznavanje postopkov, tako da se lahko že nehaš sramotiti.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

Aston_11 ::

Hm, za take reči ne bi hotel, da mi jih delajo referenti na upravnih enotah, ker potem bi lahko tudi kaj drugega, enako ali bolj pomemnbega prepustil kar čistilkam in kadru, ki ni končal več kot osnovne šole. Zame ima nek smisel, da mi določene stvari delajo ljudje, ki so v povezavi s stroko, ki jo opravljajo. Vendar če mi referent na upravni enoti, h kateremu sem prišel po rojstni list od tretje osebe, ne razume vsebine pooblastila in gre nato vprašati načelnico, potem takemu referentu ne bi zaupal, da mi šari po zemljiški knjigi. Isto kot ga lomijo po zemljiških knjigah, kjer so sposobni zavrniti razne vloge tako da jih zavržejo in pozabijo pravni pouk. Take stvari. Tvoje ideje pa spominjajo na navadno mineštro.

kloko ::

dronyx je izjavil:

Me pa zanima, koliko stane popravek v zemljiški knjigi, če nekdo ulico preimenuje.


No, če se ti to zgodi, boš šele imel priliko pizditi čez sistem, ko si boš moral vse dokumente na svoje stroške menjavati...

L.p., Kloko

Hayabusa ::

Notarji so zadnje leto precej poceni, glede na to kake odgovornosti nosijo.

Google, "Notar obsojen" vrne samo 1 zadetek, to mora biit res neka grozno odgovorna funkcija.
http://www.24ur.com/novice/slovenija/ob...


Pismo, a tukaj enega posta ne moreš napisat ne da te imajo ljudje za oderuha??????? In pripadnika kvazi oderuških poklicev? Se vidi da večina ne vidi 2 cm pred svojim nosom. A vi veste koliko stanejo notarji v tujini?

So what ?
Pišemo za primer Slo, 1 pica na Norveškem stane okoli 30 eur (podatek znanca, ki je bil lani gor), aja plače imajo 3-4 višje.Pomembna malenkost, ki si jo pozabil omeniti.
Notarji v Burkini Faso so tudi bajno plačani ?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Hayabusa ()

Invictus ::

Seveda so, saj so "oderuška klasa" kot smatrate nekoga ki samo opravlja svoje delo.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

dronyx ::

Invictus je izjavil:

Če bi poznal zemljiško knjigo, bi vedel da je ulica nepomemben podatek, ki je nepotreben za lastništvo ...

Samo kaže tvoje nepoznavanje postopkov, tako da se lahko že nehaš sramotiti.

Ker si tako zelo pameten ti bom direktno kopiral iz dokumenta "Pogosta vprašanja in odgovori
v zvezi z uporabo eZK", ki je nekakšen FAQ:

Poočitev podatkov o lastnikih nepremičnin

Podatki o lastnikih nepremičnin se v zemljiški knjigi ne posodabljajo avtomatično. Ob spremembi osebnega imena ali naslova, mora lastnik sam poskrbeti za spremembo teh podatkov v elektronski zemljiški knjigi. Lastnik nepremičnine za spremembo podatkov poda v času uradnih ur na zapisnik predlog pri sodišču, kjer leži nepremičnina ali pa preko portala e-Sodstvo https://evlozisce.sodisce.si/ kot registriran zunanji kvalificirani uporabnik odda predlog s postopkom 115. Oba postopka sta takse prosta.

Ne razumem pa zakaj se tole lahko vloži na zapisnik in je takse prosto. Kako so lahko notarji tako trapasto dikcijo sploh podprli? Kje je tu njihov zaslužek?

Tale sarkazenm na koncu sem napisal zanalašč, da te še dodatno ujezim, ker predvidevam da si pravnik in te skrbi, če vsak pravniški kakec ne bi bil več vreden 100 evrov.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: dronyx ()

Vajenc ::

dronyx, popolnoma podpiram tvoja opažanja. Naj te opogumim, da poznam več pravnikov, ki delijo tvoje mnenje.
Not only is there no God, but try finding a plumber on Sunday.
Woody Allen

Invictus ::

dronyx je izjavil:


Ker si tako zelo pameten ti bom direktno kopiral iz dokumenta "Pogosta vprašanja in odgovori
v zvezi z uporabo eZK", ki je nekakšen FAQ:

Poočitev podatkov o lastnikih nepremičnin

Podatki o lastnikih nepremičnin se v zemljiški knjigi ne posodabljajo avtomatično. Ob spremembi osebnega imena ali naslova, mora lastnik sam poskrbeti za spremembo teh podatkov v elektronski zemljiški knjigi. Lastnik nepremičnine za spremembo podatkov poda v času uradnih ur na zapisnik predlog pri sodišču, kjer leži nepremičnina ali pa preko portala e-Sodstvo https://evlozisce.sodisce.si/ kot registriran zunanji kvalificirani uporabnik odda predlog s postopkom 115. Oba postopka sta takse prosta.

Ne razumem pa zakaj se tole lahko vloži na zapisnik in je takse prosto. Kako so lahko notarji tako trapasto dikcijo sploh podprli? Kje je tu njihov zaslužek?

Tale sarkazenm na koncu sem napisal zanalašč, da te še dodatno ujezim, ker predvidevam da si pravnik in te skrbi, če vsak pravniški kakec ne bi bil več vreden 100 evrov.

Kot prvič, se vedno se sramotiš in ne znaš brati zakonov.

Drugič, tisto o spremembi naslova govori o spremembi naslova lastnika nepremičnine, ne o spremembi naslova nepremičnine. Še enkrat, v zemljiški knjigi je naslov nepremičnine nepomemben. Notri je zapisana šstevilka parcele v katastru, da ti malo pomagam.

In ja, če ti kot oseba spremeniš stalno bivališče, si dolžan to poročati. Kot moraš zamenjati naslov na osebni ali potnem listu. Ampak s samim lastništvom nepremičnine ali samo nepremičnino to nima veze.

Tretjič, nisem pravnik, in me ti stroški prizadenejo ravno tako kot tebe. Razen za tisto kar znam sam urediti.

Se pa strinjam s tabo da je precej postopkov bistveno nepotrebnih ali prekompliciranih.

Zdaj pa se že nehaj delati idiota iz sebe ...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

dronyx ::

Invictus je izjavil:

Zdaj pa se že nehaj delati idiota iz sebe ...

Ne vem kaj te teži, samo ne vidim razloga, zakaj bi me moral praktično v vsakem tvojem postu žaliti. Ti očitno vsakega, s katerim se ne strinjaš, razglasiš za idiota. Priznaš, da nisi pravnik, hkrati pa kot kaže znaš pravilno interpretirati čisto vse zakone, čeprav se tega ne upajo niti tisti, ki zakone pišejo, ampak te za to usmerijo na državni zbor, ki je zakone sprejel! Vsi ostali dajajo pa samo neobvezujoča mnenja.

solatko ::

Kako pomembna pa je služnost umrle osebe v ZK. Po mojem laičnem mnenju, ta služnost preneha, tisti moment, ko fizično ta služnost ni izvršljiva - smrtjo.
Obremenitev nepremičnine z dolgom, avtomatično preneha, s plačilom dolga.
Izplačevanje pokojnine preneha z dnem smrti.

Ta podatek je za nepremičnino tako pomemben in zahteven, da mora preko notarjev. Se morda nekateri pravniško bolj podprti člani ST-ja delate malo norca iz OP.

Ima prav, za bris take opombe v ZK, BI MORAL ZADOSTOVATI MRLIŠKI LIST upravičenca, brez kakšnih notarskih stroškov.
Delo krepa človeka

dronyx ::

solatko je izjavil:

Kako pomembna pa je služnost umrle osebe v ZK. Po mojem laičnem mnenju, ta služnost preneha, tisti moment, ko fizično ta služnost ni izvršljiva - smrtjo.

Pravno učinki seveda prenehajo s smrtjo, ampak birokracijo to seveda kaj dosti ne zanima.

Če sem prav razumel nepremičninski davek, bo v primeru, da je služnost podelejna na celotni nepremičnini zavezanec za davek imetnik služnosti, ne pa lastnik nepremičnine in so že na tiskovni konferenci dejali, da bodo pač poslali plačilo davka tudi mrtvi osebi, če je ta še vedno zavedena v ZK. Kdo bo imel pa naprej težave s tem, pa si lahko mislite (recimo počakajo 10 let, potem pa ti kot lastniku naložijo plačilo davka za vsa leta nazaj in še zamudnih obresti!).

Težave z vpisom služnosti znaš imeti tudi pri prodaji nepremičnine, saj ti nihče en bo hotel kupiti nepremičnine, na kateri je vpisana služnost, pa čeprav je imetnik že mrtev.

Aston_11 ::

solatko je izjavil:

opombe v ZK, BI MORAL ZADOSTOVATI MRLIŠKI LIST upravičenca, brez kakšnih notarskih stroškov.
Saj zadostuje, samo notarji so čudni, ker nočejo delati zastonj.

dronyx je izjavil:

Težave z vpisom služnosti znaš imeti tudi pri prodaji nepremičnine, saj ti nihče en bo hotel kupiti nepremičnine, na kateri je vpisana služnost, pa čeprav je imetnik že mrtev.

This.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Primoz ()

dronyx ::

>Saj zadostuje, samo notarji so čudni, ker nočejo delati zastonj.

V osnovi je vprašanje, ali mora to res početi samo notar, glede na vrsto opravila. Po tej logiki bi lahko večino poslov, ki jih sedaj opraviš na upravnih enotah ali v vložiščih ostalih organov javne uprave prevzeli notarji po tarifi 60 evrov ali več.

Vzemiva konkreten primer:
Potrdilo o nekaznovanju dobiš iz Kazenske evidence ministrstva za pravosodje. To potrdilo lahko zahtevaš z dopisom ali kar prek spletnega portala e-uprava, če imaš kvalificirano digitalno potrdilo in v večini primerov ga dobiš brezplačno.

Zakaj ne uredijo tega tako, da tak zahtevek lahko oddaš samo pri notarju, za storitev pa ti zaračuna 60 evrov! In poglej na portalu e-uprava koliko je še tega.

In tu se bo našel spet kdo, ki bo trdil, da je pa zemljiška knjiga nekaj čisto posebnega, ker se vpisuje lastninska pravica. Če pa te izbrišejo pomotoma iz matičnega registra prebivalstva in ne obstajaš več, pa ni tak velik problem. Ali pa če te recimo v Kazenski evidenci zabelžijo pomotoma, ker imaš enako ime kot nek obsojenec?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: dronyx ()

Primoz ::

dronyx je izjavil:


Zakaj ne uredijo tega tako, da tak zahtevek lahko oddaš samo pri notarju, za storitev pa ti zaračuna 60 evrov! In poglej na portalu e-uprava koliko je še tega.


Ne parazitom idej dajat.
There can be no real freedom without the freedom to fail.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Primoz ()

dronyx ::

Primoz je izjavil:

Ne parazitom idej dajat.

Trenutno je pod blagovno znamko "recesija" striženje ovac v polnem teku in tega večina niti ne bi opazila. Kakor pa berem odzive nekaterih tule, pa se jim zdi to oderuštvo povsem normalno. Samo kot kaže nihče ne opazi, da se država spreminja v "papirnato diktaturo", kjer ljudem ne dajo več niti dihati, taka država pa nima prav nikakršne perspektive! Prej to spoznamo, prej se bomo lahko izvlekli iz tega blata.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: dronyx ()

Invictus ::

dronyx je izjavil:


Ne vem kaj te teži, samo ne vidim razloga, zakaj bi me moral praktično v vsakem tvojem postu žaliti. Ti očitno vsakega, s katerim se ne strinjaš, razglasiš za idiota. Priznaš, da nisi pravnik, hkrati pa kot kaže znaš pravilno interpretirati čisto vse zakone, čeprav se tega ne upajo niti tisti, ki zakone pišejo, ampak te za to usmerijo na državni zbor, ki je zakone sprejel! Vsi ostali dajajo pa samo neobvezujoča mnenja.

Samo dajem repliko na tvoje poste. Vsak žanje to kar je sejal. Eno je interpretacija zakonov, drugo je pa realni svet. Sam imam s tem dovolj izkušenj. Če ti realni svet ni všeč, se še vedno lahko zapreš v virtualnega ... Nekdo ti poskuša razložiti zakaj pač ne gre, pa še vedno tumbaš svoje zaradi 60tih EUR.

A veš koliko stane državo vsak napačen obrazen, ki ga oddajo funkcionalno nepismeni državljani? Zato so tukaj odvetniki in notarji. Da je vsaj obrazec pravilno izpolnjen.

dronyx je izjavil:


Težave z vpisom služnosti znaš imeti tudi pri prodaji nepremičnine, saj ti nihče en bo hotel kupiti nepremičnine, na kateri je vpisana služnost, pa čeprav je imetnik že mrtev.

Točno to. Zato greš k notarju z mrliškim listom in izpisom iz zemljiške knjige da si lastnik, pa ti to izbriše. Samo to ne bo delal zastonj. Ti, ti grdi notar ...

Dvomim da tudi ti zdajle delaš zastonj. Če ja, potem bi rabil kake tvoje storitve ...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Invictus ()

St235 ::

dronyx je izjavil:

>Saj zadostuje, samo notarji so čudni, ker nočejo delati zastonj.

V osnovi je vprašanje, ali mora to res početi samo notar, glede na vrsto opravila. Po tej logiki bi lahko večino poslov, ki jih sedaj opraviš na upravnih enotah ali v vložiščih ostalih organov javne uprave prevzeli notarji po tarifi 60 evrov ali več.

Vzemiva konkreten primer:
Potrdilo o nekaznovanju dobiš iz Kazenske evidence ministrstva za pravosodje. To potrdilo lahko zahtevaš z dopisom ali kar prek spletnega portala e-uprava, če imaš kvalificirano digitalno potrdilo in v večini primerov ga dobiš brezplačno.

Zakaj ne uredijo tega tako, da tak zahtevek lahko oddaš samo pri notarju, za storitev pa ti zaračuna 60 evrov! In poglej na portalu e-uprava koliko je še tega.

In tu se bo našel spet kdo, ki bo trdil, da je pa zemljiška knjiga nekaj čisto posebnega, ker se vpisuje lastninska pravica. Če pa te izbrišejo pomotoma iz matičnega registra prebivalstva in ne obstajaš več, pa ni tak velik problem. Ali pa če te recimo v Kazenski evidenci zabelžijo pomotoma, ker imaš enako ime kot nek obsojenec?


bistvena razlika so pravne posledice, ki jih nosijo različna dejanja. Za razliko od ostalih registrov, ki jih omenjaš zemljiška knjiga nosi precej večjo težo, saj dejstva napisna v njej zgolj zato ker so v njej zapisana nosijo pravne posledice. Napaka glede izdajhe potrdila o nekaznovanosti je banalnost v primerjavi z sodnimi postopki, ki lahko nastanejo zaradi napake v zemljiški knjigi. Kakorkoli banalno se to sliši je dejansko zapis v zemljiški knjigi edino neposredno dokazilo o lastništvu nepremičnine. Sorry jaz tega ne zaupam vsakemu referentu ,ki ima pol ure, četudi me 2x v življenju stane 60 €.

Zemljiškoknjižna načela so:
Načelo zaupanja-vsi podatki, kateri so vpisani v zemljiško knjigo so točni in se nanj lahko zanesemo.
Načelo zakonitosti-sodišče opravi vpis v zemljiško knjigo šele takrat, ko so vsi predpisani pogoji izpolnjeni.
Načelo javnosti-vsi vpisi, kateri so v zemljiški knjigi so javne narave.
Načelo vpisa v zemljiško knjigo-pomeni, da se pravice prenašajo, pridobivajo oziroma omejujejo samo z vpisom v zemljiško knjigo, razen v primerih, ko je to drugače določeno.
Načelo dispozicije strank-to pomeni, da je nek vpis v zemljiško knjigo možen, le ob predhodnjem predlogu stranke.
Načelo vrstnega reda-pomeni, ko pride nek predlog za vpis se določi vrstni red tega vpsa v zemljiško knjigo.

Torej ni ravno primerljivo z izdajo potrdila o nekaznovanosti.
«
1
2 3


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

darilna pogodba za zemljišče (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
6719818 (16453) kloko
»

Stroški nakupa stanovanja

Oddelek: Loža
143912 (2976) libreus
»

Prepis hiše - oče>sin

Oddelek: Loža
228168 (7804) Okapi
»

Nakup stanovanja - postopki, na kaj biti pozoren?

Oddelek: Loža
2111817 (11208) EC9

Več podobnih tem