» »

Nasvet za reklamacijo

Nasvet za reklamacijo

Meizu ::

Zanima me samo kakšni so roki za reklamacije. Namreč, maja meseca 2013 sem v tušmobil vzel telefon HTC One S. Vse kul in prav, telefon odgovarja mojim specifikacijam, le da sem kasneje ugotovil na lastno pest da obstaja več revizij tega telefona in sicer počasnejša S3 (hardwarsko gledano seveda), ter novejša, osvežena s4. Na svojo žalost sem ugotovil šele nedavno, da so mi prodali s3 revizijo. Problem nastane v tem, da me prodajalec o tem kaj sem pravzaprav kupil ni obvestil. Tako sem za isti denar vzel starejšo verzijo. Tudi kar se posodobitev tiče, bodo najverjetneje (če sploh bodo) izdane le za s4 verzijo.

Poslal sem reklamacijski obrazec, kjer so mi odvrnili, da reklamacijo zavračajo z dejstvom, da softwerski updejti niso stvar mobilnega operaterja, temveč proizvajalca samega. Hkrati so tudi dodali, da je na kupcu, da se pred nakupom pozanima kaj kupuje.

Medtem, ko se sicer s prvo točko obrazložitve strinjam, se pa absolutno zgražam nad ugotovitvijo reklamacijske pisarne o osveščenosti kupca pred nakupom. Kje je točno meja med kupcem in prodajalcem, da ne pride do zavajanja potrošnika? Namreč v mojem primeru se mi zdi, da je do tega prišlo in to bi namreč rad uveljavljal. Na žalost sem do svojih ugotovitev prišel precej pozno, saj sem namreč telefon kupil že maja 2013. Ali sem sploh še upravičen do tovrstnih reklamacij? Zamenjal bi namreč rad le za novejšo verzijo, saj mi telefon namreč ustreza popolnoma.

Mnenja? Je ladja še v pristanišču, ali je že odplula in so vse karte že kupljene?

Furbo ::

Torej te moti nekaj, kar te prej ves čas sploh ni motilo, niti nisi opazil in si telefon veselo uporabljal?

Ni stvarna napaka, telefon ni pokvarjen... ne vidim kako bi to uspešno reklamiral.
i5-13600K, STRIX Z790-F, 32GB DDR5, 2TB Samsung 990PRO, Toughpower GF3 1000W
RTX3070, ALIENWARE AW3821DW, DELL U3014

XsenO ::

To si se obrnil na prodajalca ali direkt na servis? Malo poglej kaj je takrat tušmobil promoviral.
1 + 1 = 1

ziga1990 ::

Meizu tvoja ladja že pluje pritožbeni rok je ze mimo napake na telefonu ni tko da
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900

Meizu ::

Sej ne gre se za kakršnokoli napako.

Gre se le za to, da nisem bil obveščen o revizijah telefona in mi je bil brez obveščanja prodana počasnejš serija istega modela.

Sam si razlagam tole isto kot da bi v salonu kupil novega Renault Clia, le da je opremljen s starejšim motorjem. Prodajalec bi mi to zamolčal in za isti denar bi kupil nov stari avto. A so takšne vrste goljufij sploh sprejemljive?

Ne bo me konec, če reklamacija pač ni mogoča, saj mi telefon odgovarja, moti me edino dejstvo, da mi je bil zamolčan podatek o novejši, hitrejši reviziji. A sem kot kupec dejansko dolžan takšne stvari raziskovati pred nakupom?

Da sem dolžan poznati model telefona, njegove specifikacije, to že. Vendar bi vseeno pričakoval, da me prodajalec pred nakupom vseeno prej obvesti o revizijah telefon. Drugače prodajalca sam ne rabim - lahko bi tam stala mašina, vtakneš denar noter in ven pade telefon.

Umazano se mi zdi tudi dejstvo, da starejšo S3 serijo prodajajo za isti denar, kot pa stane novejša S4 serija.

To si se obrnil na prodajalca ali direkt na servis? Malo poglej kaj je takrat tušmobil promoviral.


Obrnil sem se direkt na njihovo klicno številko, kjer smo potem skupaj sestavili reklamacijski obrazec za njihovo reklamacijsko pisarno.

Škoda samo, da njihov reklamacijski oddelek sploh nima kontaktne telefonske številke, temveč je edina možnost pisna. Lažje bi mi bilo zadevo razložit preko telefona, to je dejstvo.

XsenO ::

Hodi osebno na tuš in se zbuni tam?
1 + 1 = 1

Meizu ::

XsenO je izjavil:

Hodi osebno na tuš in se zbuni tam?


To še pride, vendar je poslovalnica, kjer sem telefon kupil, zaprta zaradi slabšega poslovanja (majhno mesto pač). Tako ne vidim ravno smisla, da se grem bunit na neko drugo poslovalnico...

Sploh pa po besedah klicanega operaterja in reklamacijskega oddelka, tušmobilove poslovalnice tako ali tako nimajo pristojnosti za kakršnokoli reklamiranje, temveč je potrebno o tem obveščati in se dogovarjati s sedežem družbe.

tomaz- ::

ti trdiš, da nisi bil "ustno" obveščen.. Kaj pa npr, če oni zatrdijo, da si bil "ustno" obveščen??

Mislim, da te tale pojem "obveščenosti" ne bo daleč pripeljal, ker zaradi tega tvoj telefon normalno deluje.. Tudi drugje lahko kupiš še "star" model nečesa, pri sosednji trgovini pa že imajo "novejši" model.. IMHO ti tukaj ne bo uspelo..

Assass1n ::

Bad luck kolega, najbolje in najlažje, da ta telefon prodaš ter kupiš drugega.
še ko je na tv-ju moder ekran me `pr src stisne

Meizu ::

Torej so tovrstne goljufije ne samo nekaznovane... Tudi moralno sprejemljive so. Mislim da ne bom kupil nicesar vec v tem slovenistanu. Dosti je tega.

Aston_11 ::

Meni neobveščenost ne deluje kot goljufija - to da pride kupec brez znanja v trgovino, se ne poznanima in mu prodajalec proda stvar, ki jo pač kupec hoče kupiti, ne pomeni ne napake ne goljufije.

Furbo ::

Meizu je izjavil:

Torej so tovrstne goljufije ne samo nekaznovane... Tudi moralno sprejemljive so. Mislim da ne bom kupil nicesar vec v tem slovenistanu. Dosti je tega.


Kakšne goljufije? Skoraj vsaka komponenta, telefon, napravica ki jo imam, je neka revizija. A zdaj naj me pa obveščajo katera je? Briga me. Če je res pomembno, bom to povprašal ob nakupu (kot smo včasih pri ruterjih ipd..)
Ti si bil pač nezainteresiran pri nakupu, zdaj bi se pa usajal pol leta kasneje. Težka bo.
i5-13600K, STRIX Z790-F, 32GB DDR5, 2TB Samsung 990PRO, Toughpower GF3 1000W
RTX3070, ALIENWARE AW3821DW, DELL U3014

ziga1990 ::

Meizu je izjavil:

Torej so tovrstne goljufije ne samo nekaznovane... Tudi moralno sprejemljive so. Mislim da ne bom kupil nicesar vec v tem slovenistanu. Dosti je tega.


o kaki goljufiji zdaj sanjaš?
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900

Meizu ::

Zavajanje potrošnika. Če se ne motim, je tudi na papirju pod telefonom pisalo, da ima dual core 1.5ghz snapdragon.

Na koncu se je izkazalo da je v telefonu 1.7ghz snapdragon scorpion, ki je kakšnih 10% počasnejši od 1.5ghz kraita.

O kakšni goljufiji sanjam? Počakaj, da te enkrat z nekim nakupom nategnem, pa boš videl.

Pustite prosim fovšarijo in sebičnost izven te teme, kdor tega ni sposoben storiti, ni vreden komentiranja v tej temi. Zahtevam objektivno debato na nivoju.

Ti si bil pač nezainteresiran pri nakupu, zdaj bi se pa usajal pol leta kasneje. Težka bo.


A nezainteresiran sem bil? A kdo sploh nezainteresirano kupuje telefon vreden 300EUR+? Torej se od kupca zahteva, da na izdelku, ki ga kupuje doktorira v vseh možnih vejah znanosti, ki se izdelka tičejo, prodajalec je pa tam da...?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Meizu ()

ziga1990 ::

fovš ti nisem, ker sam imam HTC One X.sebičn pa tud ne, ker sem videl tvoja pričakovanja, da bo prodajalec vse izdelke na pamet poznal plus vse naročniške pakete sem te samo opomnil, da prodajalec ni nič kriv v tvojem primeru
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: ziga1990 ()

Meizu ::

ziga1990 je izjavil:

fovš ti nisem, ker sam imam HTC One X.sebičn pa tud ne, ker sem videl tvoja pričakovanja, da bo prodajalec vse izdelke na pamet poznal plus vse naročniške pakete sem te samo opomnil, da prodajalec ni nič kriv v tvojem primeru


Ne samo, da ne razumeš kaj bi rad tule povdaril, tudi bereš slabo. Kaj vraga pa prodajalec počne v prodajalni kot to, da pozna izdelke ki jih prodaja? Al je zdej po novem nacionalni šport to, da se podpira zabušavanje prodajalcev do te mere, da kupec več ve o izdelkih kot prodajalec ki jih prodaja?

Sej to se konec koncev vidi tudi na določenih operaterskih mestih. Pol operaterjev na tušmobil pojma nima sploh kaj telefon je, kaj šele da bi ti kaj pametnega svetovali.

Ko sem prvi operaterki omenil problem s to revizijo in razložil, da gre tule za hardwarsko počasnejšo verzijo, me je hotela napotit na njihov servis, kjer naj bi vprašal ali obstajajo programske posodobitve za moj telefon.

Slovenistan pravi, še nikjer v tujini nisem zasledil tega. V Avstriji recimo, vsak mobilni prodajalec ve kaj prodaja in to do serije natančno. Saj to je njegovo edino delo zaboga.

Edit: Da ne omenjam koliko lahko prodajalčeva laičnost in neznanje prispevata k diskreditaciji in nezaupanju prodajalne.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Meizu ()

ziga1990 ::

zakaj kupec ve več kot prodajalec, ker ti pogledaš nove telefone jih naštudiraš in se za enga odločiš prodajalec pa bo težko vedel vse detajle o vseh telefonih, ki jih prodaja tudi v tujini je isto.

naredil si napako a za to napako kriviš prodajalca
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900

Matek ::

Čakaj - to z drugim procesorjem bi znalo biti ključno.

Načeloma se strinjam z ostalimi, če obstaja več revizij telefona in si ti, jebatga, pač dobil slabšo, tu ne gre za nobeno zavajanje. Vprašanje, če je prodajalec sploh vedel za revizije, pa tudi če je ni nikoli trdil, da boš dobil zagotovo novejšo.

Imaš pa po mojem mnenju vsaj neko teoretično pogajalsko izhodišče, če se specifikacije telefona razlikujejo od navedenih. Če je tam pisalo, da ima 1 GB rama, pa ga ima samo 512 MB, bi morda lahko kaj dosegel.
Bolje ispasti glup nego iz aviona.

Meizu ::

Torej prodajalcev praktično ne potrebujemo. Izgleda da je čas, da firme nadomestijo svoje prodajalce z avtomati, noter vtakneš denar, ven pa pade izbrani telefon, ter pogodba.

Ne vem zakaj ne obstaja regulativa o beleženju serij znotraj modelov. Moral bi obstajat vsaj zakon, ki bi določil, da morajo biti vse verzije pri izdelku jasno označene oz. vsaj napis bi moral biti, da gre za starejšo verzijo. Kako si sploh drznejo prodajati stare verzije za isti denar kot pa nove revizije?

Matek, upam si trditi, da je tam na papirju pisalo, da je opremljen z 1.5ghz procesorjem. Zdaj je itak prepozno saj so prodajalno, kjer sem telefon kupil, že zaprli.

Uglavnem bravo tušmobil, nategancija nima meja in kam lepše kot se spravljat na kupce, ki se jim pač ne utegne delat diplome za vsak kupljen izdelek.

Dožnost prodajalca pa bi IMO morala biti, da pozna vsak izdelek, ki ga prodaja. Drugače takšnih prodajalcev jst ne rabim.

šernk ::

V tem primeru, da piše nekaj, dobiš pa nekaj drugega vsekakor lahko dosežeš zamenjavo za boljši telefon pod pravicami stvarne napake:

459. Člen OZ
Napaka je stvarna:

1. če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno običajno rabo ali za promet;

2. če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana ali bi mu bila morala biti znana;

3. če stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;

4. če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.


in nadaljevanje 460. Člen:

(3) Vendar odgovarja prodajalec tudi za napake, ki bi jih bil kupec z lahkoto opazil, če je izjavil, da stvar nima nobenih napak ali da ima določene lastnosti ali odlike.


torej če je bil oglaševan boljši procesor zadeva nima dogovorjenih lastnosti.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

ziga1990 ::

ni stvarna napaka


S3 je bil prvotno mišljen, ker pa jim je zmanjkalo S3 procesorjev so notri začeli dajat S4

pa si preveril katerega imaš 1.5ghz ali 1.7ghz?
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: ziga1990 ()

Meizu ::

ziga1990 je izjavil:

ni stvarna napaka


S3 je bil prvotno mišljen, ker pa jim je zmanjkalo S3 procesorjev so notri začeli dajat S4

pa si preveril katerega imaš 1.5ghz ali 1.7ghz?


Quick system info na androidu mi pove, da imam v telefonu 1.7ghz snapdragon scorpion.

ziga1990 ::

meizu ti imaš problem s katerim se vsi lastniki one s ubadajo po svetu in prodajalec tle ni mogel biti kriv
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900

Meizu ::

Potem naj nekdo odgovarja. Če že nočejo zamenjati za novejšo verzijo bi bilo pošteno vsaj to, da ponudijo neke vrste popust na vrednost telefona.

Strinjam se, da je v večji meri tule kriv HTC, ampak naravnost glupo je, da se ponudnik (v tem primeru tušmobil) zgovarja na ostale. Konec koncev je on tisti, ki je zadevo prodal in tudi sami urejajo reklamacijo. Če bi podjetja takole pritisnila na HTC bi se tudi HTC zmigal in uredil. Tako jim pa dol visi za vse skupaj, posledično pada ponudniku rating, pa tudi proizvajalcu samemu.

Thing to note for future: Nikoli več ne kupim zadeve od prodajalca, ki se ne spozna na izdelke ki jih prodaja, sploh pa izogib firmam, ki povzročajo takšno zmedo z nekimi revizijami modela.

ziga1990 ::

meizu tvoj problem je to da tega nisi takoj ali v 8 dneh reševal tko da sedaj si prepozn
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900

Meizu ::

ziga1990 je izjavil:

meizu tvoj problem je to da tega nisi takoj ali v 8 dneh reševal tko da sedaj si prepozn


Če ne bi šel slučajno čekirat za one s model ali prihajajo posodobitve za sense 5 še danes ne bi vedel katero verzijo imam.

Kar bolano vse skupaj. Nič, grem klicat na sedež firme ali morebiti obstaja šansa za popust.

Hvala za vse informacije.

šernk ::

ziga1990 je izjavil:

ni stvarna napaka


kje točno ne ustreza stvarni napaki po temu odstavku: če stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;

najbrž je treba le še dokazat da zaradi 10% počasnejšega procesorja določena stvar ne deluje tekoče. Če je sploh treba slednje dokazat.

naročiš prenosnik z nvidia grafično kartico, oni ti dostavijo z radeon, ki je po vseh testih celo boljša, prenosnik uporablja prve 3 mesece sestra, ker sem jaz v tujini in ko pridem domov zagledam na prenosniku nalepko ATI radeon na računu pa nvidia. Torej nimam pravice zahtevat zamenjave? Japajade saj obrnem celo trgovino okrog.

meizu tvoj problem je to da tega nisi takoj ali v 8 dneh reševal tko da sedaj si prepozn


od kje ti teh 8 dni? Zakon prosim :)
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: šernk ()

ziga1990 ::

če je na škatli pisalo pravilno torej za S3 ni nobene napake
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900

šernk ::

Zavajanje potrošnika. Če se ne motim, je tudi na papirju pod telefonom pisalo, da ima dual core 1.5ghz snapdragon.

Na koncu se je izkazalo da je v telefonu 1.7ghz snapdragon scorpion, ki je kakšnih 10% počasnejši od 1.5ghz kraita.


če je to res?

še naprej čakam da mi dobiš tist 8 dnevni rok od nakupa za reklamacije.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

Hayabusa ::

8 dnevni rok je potegnil iz glave.

http://www.htc.com/www/smartphones/htc-...
1.5GHz~1.7GHz, dual core
ali ali !

Zanima me samo kakšni so roki za reklamacije. Namreč, maja meseca 2013 sem v tušmobil vzel telefon HTC One S. Vse kul in prav, telefon odgovarja mojim specifikacijam, le da sem kasneje ugotovil na lastno pest da obstaja več revizij tega telefona in sicer počasnejša S3 (hardwarsko gledano seveda), ter novejša, osvežena s4. Na svojo žalost sem ugotovil šele nedavno, da so mi prodali s3 revizijo. Problem nastane v tem, da me prodajalec o tem kaj sem pravzaprav kupil ni obvestil. Tako sem za isti denar vzel starejšo verzijo.

Če bi dobil novejšo verzijo bi bil seveda tiho in bi bilo vse v redu, ane ?


Dobi na test še drugo verzijo z 1.5Ghz proc. in se prepričaj o razlikah pri delovanju.Jih mislim da ne boš videl.
Imam občutek da se sedaj po 4 mesecih kurčiš, ker imaš pač čas.

Kako zaboga naj prodajalec ve, katero verzijo prodaja ? Šefi nočejo povedati (ne vedo), vsakega telefona tudi ne sme kar tako odpirati.


http://www.gsmarena.com/htc_one_s-4574....
Tu piše Dual-core 1.5 GHz Krait, to bi jaz pogledal takoj ko bi ga kupil, in če bi bil info na telefonu drug, bi jim ga isti dan prinesel nazaj.


Tu 1.7 Ghz (enako kot TM in verjetno tudi simobil/debitel)
http://www.mobitel.si/telefoni-in-napra...


http://www.blog.uporabnastran.si/2012/0...
HTC One S -test/recenzija slovenske različice mobilnika -review
Več na: http://www.blog.uporabnastran.si/2012/0...


06.15.2012
boldano:
Telefon je opremljen z dvojedrnim 1.7GHz S3 procesorjem (zaradi pomanjkanja komponent na tržišču ne bo dvojedrni 1.5GHz S4 Krait procesor-test je bil narejen na tej različici, tako da podatki od realne slike trenutno odstopajo in bodo popravljeni v najkrajšem možnem času)

Več na: http://www.blog.uporabnastran.si/2012/0...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Hayabusa ()

Hayabusa ::

Isti šmorn je z sgs 4, ko se prodaja z različnim soc po državah

marvin42 ::

Meizu je izjavil:


Če ne bi šel slučajno čekirat za one s model ali prihajajo posodobitve za sense 5 še danes ne bi vedel katero verzijo imam.


Hehe, dobro si se zaklal, dejansko si nam povedal, da te zadeva ne bi motila, če za njo ne bi vedel.
Mostly Harmless

Meizu ::

Zaklal? A nisem že v prvem postu napisal da mi telefon povsem odgovarja? Gre se le za to, da če na trgu obstaja novejša revizija, absolutno ne maram, da se mi proda staro verzijo.

Komur ni jasno zakaj se v tej temi gre, tule imate par nasvetov:

1. Pojdi na začetek teme
2. Preberi prvoten post

Če ti kaj od tega ni jasno, ne komentiraj. Simpl.

blackmack ::

Žal so v Slovenji bile naprodaj samo S3 verzije. Jaz imam S4 iz Nemčije.

kmetek ::

Meizu je izjavil:

Torej so tovrstne goljufije ne samo nekaznovane... Tudi moralno sprejemljive so. Mislim da ne bom kupil nicesar vec v tem slovenistanu. Dosti je tega.


to ni nobena goljufija, je samo v tvoji glavi.

Redneck ::

Problem je, ce je dejansko pisalo drugace. Morda zaradi nevednosti tistega, ki je tiskal "letake", ali pac namerno.
Pri Tusu je manipuliranje z podatki (sploh verbalno v centrih) tako sistematicno, da si cesa takega ni tezko
predstavljati. Drugace pa je naceloma tako, da se kupec mora informirati. Problematicno je, ce prodajalec na
izrecna vprasanja odgovarja neiskreno, ali pa tudi zmotno. Potem bi prodajalec moral napake odpraviti ali
pac res ponuditi kak popust, ce je prodan izdelek manj zmogljiv kot je bilo oglasevano.

To, da je napisal, da drugace tega ne bi opazil, je kvecjemu potrdilo, da fant ne laze in ne zavaja.

Ce kupis drazji model kakega avta, ki pa ima dejansko manj zmogljiv motor, tudi pricakujes ureditev
zadeve, pa ce si to cutil ali ne. Ali ce v PCju dobis pocasnejsi procesor od placanega, graficno, ki
je en razred nizje od placane,..

Malo nenavadno kako tu nekateri telefone gledajo kot izdelke, kjer ni nic pomembno..
Razumljivo je, da Kmetek in ostali prodajalci na take teme gledajo nestrpno, ker
prodajalci (tudi serviserji) te case res pozrejo precej sitnarjenja, nategov, ipd..
s strani nevestnih kupcev. So pa si, zal, tudi sami krivi, ker je nategovanja s
strani prodajalcev te case tudi toliko, da clovek kar ne more verjeti..

Lahko s pomocjo strani kot so http://archive.org/web/web.php pogledas kako je
kaka spletna stran izgledala tocno na dolocen datum v preteklosti, npr. na
dan tvojega nakupa, ce je morda Tus tudi na spletu narobe prikazoval
podatke za ta telefon npr.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Redneck ()

Mehmed ::

Meizu je izjavil:


Če ne bi šel slučajno čekirat za one s model ali prihajajo posodobitve za sense 5 še danes ne bi vedel katero verzijo imam.


Ti nisi zahteval dolocene verzije, niti ti je prodajalec obljubljal eno, prodal pa drugo.
Ti si domneval, da ti bo prodajalec samodejno dal tebi ustrezno verzijo. V tem primeru najnovejso.

Kaj je tuki za reklamirat? Nisi dobu kar si hotu, ker nisi vedel niti rekel kaj hoces.
Ko v lokalu narocis pivo lahko dobis tako dva dneva pred rokom ali pa cisto sveze. Za enako ceno, odvisno katero flaso pograbi natakar. Dokler izrecno ne reces dej mi najbolj sveze bos dobil nakljucno. Ceprav bi bilo zazeljeno, da ti sami od sebe prinesejo najbolj sveze.
Ce ne dosezejo tvojih pricakovanj se ne pomeni, da te nategujejo. Vcasih so pac pricakovanja nerealna.

Redneck ::

Glede na nacin podajanja (nikakrsen in povrsinski) informacij o tehnicnih specifikacijah o telefonih na straneh
operaterjev, je vprasanje, ce je pisalo prav kateri procesor je bil, bi pa moral najti ali tiskano ali spletno
gradivo, ki bi kazalo na napacno oglasevanje. Drugace neke podlage ni.

Da pa drugace vidite kako zrela podjetja na zrelih trgih resujejo stvari tudi v primeru lastnih napak pri
prikazovanju cen in podatkov: http://www.webinknow.com/2013/09/united...

Ni pa realno takih reci pricakovati od majhnih podjetij, z nekaj zaposlenimi, od kakrsnekoli korporacije pa ze.
Sploh podjetja, ki imajo ze narejene rezervacije za primere skode.

St235 ::

Kar se stvarne napake tiče je zelo enostavno:

Če je tuš mobil oglaševal telefon z procesorjem 1.5 Krait dobil si pa procesor, ki je slabši potem gre za stvarno napako in ti morajo ali zamenjat telefon ali vrniti kupnino. As simple as that.

To, da pa na ne vem katerih spletnih straneh piše kaj je v telefonu pa nima veze z tuš mobilom. Tuš mobil zavezuje samo in le kar so ti oni obljubili. In če imaš letak iz katerega je razvidno, da bi moral biti v tvojem telefonu drug procesor potem je to vsekakor osnova za uveljavljanje stvarne napake. Stvarno napako pa seveda uveljavljaš pri prodajalcu, kjer si telefon kupil. Kar zna v tvojem primeru bit problem, če je šlo za franšizno trgovino ali kaj podobnega.


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Google pripravlja Android predstavitev

Oddelek: Novice / Android
4414907 (12582) Mavrik
»

kateri telefon kupiti

Oddelek: Mobilne tehnologije
162722 (1979) SLO_Matej
»

Kateri telefon kupiti?

Oddelek: Mobilne tehnologije
222201 (1645) Adrijan0
»

htc one s

Oddelek: Mobilne tehnologije
273465 (2611) Jakob592
»

HTC One X naprodaj ?? (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Mobilne tehnologije
18434002 (25706) cebelar123

Več podobnih tem