» »

Bratu zatežli v OŠ ker si je naroču Laško-Malt

Bratu zatežli v OŠ ker si je naroču Laško-Malt

««
10 / 10
»
»»

imagodei ::

Pithlit je izjavil:

imagodei je izjavil:

Moj prispevek govori o drugi zadevi: namreč, da bodo danes tisti najstniki, ki se jim na moč fino zdi piti Malt, čez nekaj let hitreje in pogosteje posegali po Unionu, kot pa po Laškem pivu. Ali pa po Merlotu (Daru sonca, Grajskem črnem...).

To je ena taka huda domneva brez neke grozne osnove. Nekako tko kot govoriti da so igralci Doom-a nasilni.

Ne vem, če bi to dvoje enačil. Namreč, marketinške trike in pa hipotezo, da nasilne streljačine ustvarjajo nasilneže (ali pa privlačijo samo tiste, ki so že v osnovi nasilni).

Če začnem pri slednjem: igra je ena izmed temeljnih lastnosti inteligentnega bitja. Role playing ravno tako. Psiha povprečnega najstnika je že toliko razvita, da jasno loči med resnico in iluzijo.
Drugo bi bilo, če bi prvoosebne streljačine, razne zombi apokalipse in podobne reči, igrali 3-letniki. Tle si bom drznil postavit tezo, da mali otroci, če so že od rojstva izpostavljeni temu, na videz lažje prebavijo npr. tudi vojne grozote in druge travmatične prizore. Včasih je bila oblika nedeljskega razvedrila ogled javne eksekucije. Nihče se ni sekiral, da so že malčki, če ne celo dojenčki, gledali raztelesenja, obglavljenja, obešanja, kurjenja na grmadah in poslušali krike umirajočih. In na videz so ti otroci tudi normalno odrasli. Na videz, vsaj. Ampak, to je že druga zgodba - tle govorimo o starejših otrocih, nemara mlajših najstnikih.

Role playing je zato pač del domišljije. Vsak normalen, zdrav najstnik, ki igra streljačino, se zaveda, da se streljačina dogaja v make-believe svetu. Tako kot so se naše generacije med bloki in hišami igrale partizane in Nemce, ravbarje in žandarje, carinike in švercarje, ...

Kar se pa tiče prvega, da Pivovarne preko sladkih pijač v pivu zelo podobni embalaži želijo premamiti vsaj en manjši del populacije v zvestobo znamki... To je pa čista psihologija psihološki trik, ki ga uporabljajo v marketingu. V osnovi dovolj podobna tistemu, ko mamica z nakupom mila SafeGuard zaščiti celo družino. No, OK, to ni lih direkt primerljivo, ampak se nisem mogel zadržat. :)

Pithlit je izjavil:

Tisti najstnik ko bo hotu pit pir... ga bo pač pil (in se ne bo zajebaval z malt-om). Tko kot vsak mulc ki hoče čike kadit to tudi počne. Al pa travco... (tudi 'gateway' droge so bolj mit kot karkoli drugega).

Ne prosim mislit, da prodajam kakšno idejo gateway droge. Tukaj gre samo za "Conditioning": za to, da se določenemu delu populacije (ni nujno otrokom/mladini), v podzavesti "zlijejo" tri dejstva: oblika flaše, barva nalepke in dober okus. Ko sta naslednjič izpolnjena dva pogoja, avtomatsko prikličemo v spomin še tretjega. Derren Brown.
- Hoc est qui sumus -

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: imagodei ()

Unknown_001 ::

Aston_11 je izjavil:

Furbo je izjavil:

Aston_11 je izjavil:

Furbo je izjavil:

In če v nekoga nameriš s prstom in rečeš bang, si ga ustrelil?

Ne, si pa enako žleht.

Tehnično pa je to neprimeren poskus, ker vsi vemo, da s prstom ne boš nikogar ustrelil.

Tehnično in praktično pa tudi s pitjem brezalkoholne pijače ne piješ alkota, kot bi nas ti rad prepričal.

Nisem rekel tega. Eno je pitje alkohola, drugo je dajanje vtisa, da bi pil alkohol. Namen torej. če mi mulc prijavi, da bi pil alkohol, bova rekla kakšno besedo na temo škodljivosti alkohola, čeprav ga še ni pil. Če dela vtis, da ga pije, čeprav ga ne pije, isto.


Aston... glej ok štekam kam meriš. Ampak moralna pridiga je zadnje kar se mladostniku ( ki je v letih ko se začne uporništvo in iskanje lastne identitete ) da poslušat.

Bi bilo najbolje da ga sam seznaniš. Ker dokler se bo to zgodilo bo že na skrivaj dobil. Saj smo bili vsi isti. Ne si metat peska v oči. To da so otroci probavali zadeve ki jih počno starejši se je dogajalo pred stoletji in še danes. Le da so druge stvari bile takrat aktualne. In to da bomo mi zdaj proti brezalkoholnem soku v flaši za pivo paniko zaganjal NE bo spremenilo NIČ. Dobesedno nič.

Kaj, saj so nam tud kot frocom ko smo težili da bi vino pil malinovc namešal v "štefan" pa natočil in ja, se nam je zdelo imenitno ampak ne zato ker smo hoteli bit alkoholiki ampak zato ker se nismo počutili za mizo ko eni papki ampak si vsaj tisti trenutek dobil občutek enakovrednosti. Peer pressure bariera bu temu lahko rekel. In osebno te zadeve pozdravljam za take primere. Kolegu ki je mene nalitega vozil iz žurov (najbolj pestro obdobje v sš 4. in 3. letnik ) sem v zameno vso brezalkoholno pijačo jaz častil. Pa ko je bila družba s pivom v roki sem mu malt zrihtal da mu niso težil, roko je imel itak čez nalepko, v švoh svetlobi pa itak ni noben porajtal za kaj se gre. Pa smo se vsi imeli fajn. Ker je bil kdaj v družbi kolegov pa da je bil šofer ve da ni fajn ko ostali okol s pivom ti pa sok, pol te pa hecajo. Ja saj je zabavno ampak vseeno, pritisk okolice ustvari nelagodje in potem samo čakaš kdaj se boš spokal domov.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

Martin Krpan ::

To z embalažo ni nič novega , že pred 30 leti so prodajali 0.5 L Oro v pirovski flaši , čigumiji so bili v obliki cigaret , pa nihče od moje družbe ne kadi in ni pijanec.
Pa čeprav smo ga že pri 7 letih nažrli kot prasci ko smo pri mlačvi našli/sunili flašo šnopca. Da ne govorim ko smo par let kasneje sami kuhali in degustirali šnopc in po vasi hodili cik-cak.:P
Vse je odvisno od karakterja posameznika , na nobenga od nas to ni imelo nobenega negativnega vpliva , je pa marsikateri šibkejši karakter podlegel alkotu/cigaretam/drogi pa čeprav jih je prvič probal pri 18-ih.

Pithlit ::

imagodei je izjavil:

Ne prosim mislit, da prodajam kakšno idejo gateway droge. Tukaj gre samo za "Conditioning": za to, da se določenemu delu populacije (ni nujno otrokom/mladini), v podzavesti "zlijejo" tri dejstva: oblika flaše, barva nalepke in dober okus. Ko sta naslednjič izpolnjena dva pogoja, avtomatsko prikličemo v spomin še tretjega. Derren Brown.

Jaz pa mislim da je za ogromno večino folka flaša pač... flaša.

Tko kot se sokovi prodajajo v steklenih flašah, pa plastičnih... in tetrapaku (pa še v čem) se prodaja tudi pir (in vino, in praktično vsaka tekočina). Začuda so tudi 'pirovske' flaše vseh sort oblik. Moraš že bit en posebnež da neko random flašo avtomatsko enačiš s točno določeno vsebino.

In, kot že n krat rečeno... mularija ne pada na malt. Tist ki hoče pir pit ga bo in se ne bo z maltom zafrkaval.
Life is as complicated as we make it...

thramos ::

Jaz pa mislim, da ne veš kaj dosti ne o človeški psihologiji ne o marketingu.

Izaso ::

Pithlit je izjavil:

imagodei je izjavil:

Ne prosim mislit, da prodajam kakšno idejo gateway droge. Tukaj gre samo za "Conditioning": za to, da se določenemu delu populacije (ni nujno otrokom/mladini), v podzavesti "zlijejo" tri dejstva: oblika flaše, barva nalepke in dober okus. Ko sta naslednjič izpolnjena dva pogoja, avtomatsko prikličemo v spomin še tretjega. Derren Brown.

Jaz pa mislim da je za ogromno večino folka flaša pač... flaša.

Tko kot se sokovi prodajajo v steklenih flašah, pa plastičnih... in tetrapaku (pa še v čem) se prodaja tudi pir (in vino, in praktično vsaka tekočina). Začuda so tudi 'pirovske' flaše vseh sort oblik. Moraš že bit en posebnež da neko random flašo avtomatsko enačiš s točno določeno vsebino.

In, kot že n krat rečeno... mularija ne pada na malt. Tist ki hoče pir pit ga bo in se ne bo z maltom zafrkaval.


Z zadnjim se strinjam, ostalo pa totalen bs. Vsaka flaša ima svoj namen, svoje prednosti in predstavlja določeno znamko oz imamo zakoreninjeno določeno asociacijo, ko jo pogledamo. Isto velja za tekste, barve in stil vizualnih kampanj.

Unknown_001 ::

@thramos

Tako kot jaz mislim da ne poznaš scene odraščanja, zaradi pomanjkanja izkušenj?

Ne bi se prepucavali ampak na koncu je vse to paničarjenje in iskanje zarote v marketingu navaden pi*kin dim. Ja pač tržna niša, da prodajo še kaj tistim ki ne bi radi alkohola pili. Že v reklami je to jasno povdarjeno. Alkoholno / brezalkoholno, proizvajalcu je v bistvu vseeno, važno je samo da se proda. Zato pravim da je to strašenje in dviganje galame češ da naprljujejo na alkohol brezvezno.

Trend se menja in proizvajalci se tudi prilagajajo. Pitje alkohola oz. piva med maldimi ni več tako hudo kot včasih. Ne vem v čem je problem da prodajajo brezalkoholno pijačo.

Isto kot cigareti, ki čedalje bolj izgubljajo tist džek efekt. Zdaj so bolj moderne elektronske cigarete ipd. zadeve.

Trendi se menjajo in temu primerno se prilagaja trg. Nobene zarote ni v ozadju. Kot že rečeno, firmi je v bistvu vseeno kaj prodaja, dokler obstaja trg. Tako da še enkrat, teorije zarot o naprljevanju na alkohol odpadejo. Še bolje za njih, ker se jim vsaj s fermentacijo ni treba zajebavat. Samo namešajo in gazirajo, ekola.

Vse ostalo so panične bučke.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

Zgodovina sprememb…

thramos ::

Še en, ki nima pojma ne o psihologiji ne o sodoben marketingu.

Pithlit ::

thramos: ker vem da zmoreš... boš postregel s kakšnim argumentom ali boš kar enovrstičnice ponavljal in upal da bo kdo zagrizel?

Izaso je izjavil:

Vsaka flaša ima svoj namen, svoje prednosti in predstavlja določeno znamko oz imamo zakoreninjeno določeno asociacijo, ko jo pogledamo. Isto velja za tekste, barve in stil vizualnih kampanj.

Aja? Resno?

 flaša

flaša



Jaz to lahko komot asociiram s sokom. Pa vodo. Pa vinom... pirom. Šmarnico. Fuck it... tudi z mlekom. Če jo ti s samo s pirom pa ne vem kje ti narobe klika.
Life is as complicated as we make it...

Zgodovina sprememb…

  • spremenila: Pithlit ()

thramos ::

Kakšno je psihološko ozadje in kakšni so marketinški prijemi, je bilo v temi opisano parkrat. Najbolj se je potrudil imagodei. Zakaj bi ponavljal?

Pithlit ::

Jah ne vem... ste tolk šibki na psihi da vas flaške spodnesejo? V "bolj belo od belega" tudi slepo verjamete?
Life is as complicated as we make it...

Zgodovina sprememb…

  • spremenila: Pithlit ()

thramos ::

Zgolj razumemo bolj subtilne vplive na človekovo psiho. Če že, tako prej prepoznamo marketinške trike.

Ti pa čim prej sporoči oglaševalski industriji, kako vse mečejo denar skozi okno.;)

Unknown_001 ::

Ma ti si cel psiho.

Ja oglašujejo zato da se ve, da ta izdelek obstaja. So what? Njim je vseen klinac kaj prodajajo al vodo al pa špirit če karikiram. Iščeš neko višjo znanost, ki je ni in nekaj filozofiraš. Še malo pa boš izjavil da se injekcije v zdravstvu uporablja zato, da prikrito napeljujejo ljudi na šuse heroina. A vidiš nesmisel tvoje teorije?
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

Pithlit ::

thramos je izjavil:

Zgolj razumemo bolj subtilne vplive na človekovo psiho.

Flaša ni flaša... flaša je pivo? To nam sporočate že en cajt... normalnemu folku je pač jasno da je flaša primarno pač flaša (ne glede na to kaj se v njej nahaja). Upam lahko samo da so/bodo vaši otroci malo bolje vzgojeni... in se ne bojo začel jokat takoj ko vidijo da jim nekdo nasproti nosi flajšter (ker, saj veš, flajšter == rana == boli). Da ne bo pomote, poznam par takih.
Life is as complicated as we make it...

matobeli ::

No, pirovska flaša ima po celem svetu (ajd, euro-ameriška kultura) precej enako podobo. Enako kot jo ima cocacola, buteljka/sod vina, travarica, šampanc...
wait, a za un jabolčni šampanec se pa nihče ne oglaša?

uglavnem, oblika je precej pomembna, pa ne samo pri pijačah ampak tudi pri avtomobilih, ajfonih (se spomnemo tožbe appla proti sammiju zaradi prepodobne oblike?)

Pithlit ::

matobeli je izjavil:

No, pirovska flaša ima po celem svetu (ajd, euro-ameriška kultura) precej enako podobo.

Ja... mogoče 30 let nazaj. Če si omejen na slovenijo.

Že Ožujsko ima drugačno flašo. Pol imaš pa rezne Bernarde, da belgijcev niti omenjam ne (ko oima vsaka pivovarna drugč flašo). Sam ja, Malt nas bo pokopal in zasužnjil našo mladino.

 flaša

flaša

Life is as complicated as we make it...
««
10 / 10
»
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Družba "pogojena" z alkoholom?

Oddelek: Loža
414002 (2717) zobnik
»

Katero brezalkoholo pivo vam je najbolj všeč? (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
539155 (5890) branimirII

pijaca za party (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
609818 (8557) dzinks63

18. rojstni dan-help !! (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Loža
18242585 (36813) BigWhale
»

Katera pijača vas najbolj odžeja... (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
9215020 (12881) energetik

Več podobnih tem